-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
jimpo
aktív tag
De rég játszottam az OGSE moddal... A Menü nagyon bejött akkor, főleg a zene. Ami egész pontosan 2014. elején volt, az akkori ver.: STALKER_OGSE_0692_R2_Eng_fixed.1
Még mentésem is van belőle.Szerintem felteszem ezt az új verziót. Még van úgy is pár nap mire munkába álllok...
Jól esik a nosztalgia főleg ha a S.T.A.L.K.E.R. szerepel benne.
Emlékszem még hogy kérte az erőt a 2,2GHz-s Athlon proci az 512MB memóriával meg a Radeon 9550-el.
Meg milyen Bug-os is volt egykoron, de még úgy is tetszett. Maga a szabadság, a császkálás. A játékélmény amit nyújt eszméletlen, számomra azóta sincs Jobb.
Stryd Next Gen
-
Antonius1978
addikt
Most akkor hogy van ?
Most szedtem le torrentrol a 0693._2_0 final-t, akkor ez nem ugyanaz mit mondasz ?
En inkabb ezt teszem fel, ha mar leszedtem, a moddb-rl nem tudok tolteni...
Valaki irja le, hogy melyik valtozathoz akkor mi kell, fene sem igazodik el ezen a sok dolgon...A patch 2.11-et meg nem tudom leszedni a 2 finalhoz, mert nincs Yandex fiokom
[ Szerkesztve ]
-
-
jimpo
aktív tag
Az engem is érdekel hogy melyik Gameversion-ra telepíthető a mod.
1.0005 update megfelel?
Vagy újabb kell. Nézem a gépigényt de ott nem találtam utalást rá....
Stryd Next Gen
-
Antonius1978
addikt
válasz nubreed #3103 üzenetére
En nem is ismertem eddig ezt a modot, mivel annyira nem kovetem a ShoC-n alapulo modokat, kivetek ha valaki emliti oket a COP forumban.
De mar vagyok valami ujdonsagra, es Sensut leiras alapjan ez egy jo mod
Na most ugrik a majom a vizbe, sikerult mindent leszedjek, epp telepitek -
jimpo
aktív tag
Még jó hogy a gugli a barátom...
"Többnyelvű összeszerelés OGSE 0693 Final 2.0, amely nem igényel telepítést a játék STALKER Shadow of Chernobyl."Érdekes, a 0.6.9.2-es csak 661 Mega volt. Nem hiába furcsállottam az új verzió méreteit.
Stryd Next Gen
-
Antonius1978
addikt
Te Sensut, feltettem a modot, ra a pathet, es utanna a fixet, es hibat dob, hogy nem talal valami .db allomanyt.
Le is van irva : WARNING! Right after you installed this update you should run the configuration utility which will create needed folders structure in mod's installation folder. Do not launch the game before you'd run the configurator as it will cause issues!
Ha nem rakom fel a patchet es a fixet, akkor megy,ellenkezo esetben nem talalja azt a .db-t - valoszinuleg azert mert nem jon letre, ugyanis alapbol nincs benne telepites utan a jatek konyvtaraban.Te mit csinaltalhattal jol, hogy ezek ellenere nalad nem jelentkezik ez a hiba ? -
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #3108 üzenetére
A Launcherrel (OGSE_Configurator.exe) kell indítani, annyi az egész. Ott pedig be tudsz mindent állítani.
Ha mégsem megy, akkor baj lehet a Visual C++ 2005-el. Valamit módosítottak ezzel kapcsolatban az utolsó patchben, mert nem mindegy, hogy melyik vcredist van fenn. Ha ilyen gondod van, akkor a log fájl végén megjelenik, hogy javítsd a Visual c++ -t. Én ezt használom és megy vele jól (a 2005-tel).
Egyéb gondról nem tudok, de ahány rendszer, annyi bajforrás, úgyhogy...
-
Antonius1978
addikt
Nos epp ez a baj, ha felrakom a foltot es a fixet, akkor a Launchert nem lehet elinditani, ugy ahogy irtam.
Amit tapasztaltam, hogy az telepites vegen fel akarja tenni a Microsoft Framework 4.0-t ha jol emlekszem, es ott a telepites megall valamiert.Memoriabol kellett kilojjem a telepitot...esetleg a MF4.0-val volna a baja, az utkozik a patchel es a fixxel ? Fene tudja.Majd valamikor megprobalom rarakni a dolgokat, kerdes, ha sikerul, a jelenlegi mentes jo lesz-e vele.
1 kerdes : amikor a leszakadt hidhoz kell vinni Szido kepzomenyeit a katonaknak, mifele Zsaporozsec kocsival viheted oda, az hogy a nyavajaban van ? -
Timstrike
tag
válasz Antonius1978 #3111 üzenetére
Válasz a kérdésedre: Az autó az utolsó elötti ház mellet (szido bunkere felé,bal oldalt) található, de tankolni kell majd bele.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz Timstrike #3112 üzenetére
Aham, koszi a valaszt, talaltam is egy kanna benzint az egyik epulet sarkaban, ott ahova a haldoklo sztalker kuldetese szol.
Amugy nalatok a telepiteskor vacakolt azzal a Framework dologgal ? nalam egy fel orat ment, amig ki nem lottem a memoriabol, de magatol nem fejezte be a telepitest...
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #3111 üzenetére
A Frameworkot jó sokáig telepíti, ne állítsd le!
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #3115 üzenetére
Az valami rendszerhiba. Ha már fent van, akkor percekig gondolkozik, aztán átugrik rajta. Na, de azért nem egy fél óráig. Ha rendben lenne a Framework, akkor ha le is állítod a telepítést, a játéknak indulnia kellene, mivel ez az utolsó lépés a telepítésben és a mod már fent van.
[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
Boldog Újévet kivánok mindenkinek!
Tudja valaki,hogy miért nem tudom megnézni a táskában található dokumentumokat?
Ugyanis minden alkalomkor be crash-el a játék.
Itt van a logs utolsó sorai:
FATAL ERROR[error]Expression : assertion failed
[error]Function :
[error]File :
[error]Line : 0
[error]Description : called from CPPEgy másik probléma,hogy Seriy-el a Szemétdombon való hangárban kellene találkoznom de ő az újoncok falujában üldögél a tűz mellet és nem tudok semmi hasznosat megtudni tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
Nos igen, fenn volt mar, mert fel kellett tegyem a World of Tanks-hoz.Nem is ezzel van a gond,sokaig gondolkozik, memoriabol kilovom, a jatek indul, lehet jatszani, csak bizonyos helyeken, vagy szornyek eseteben ugy kifagy, hogy mar attol tartok elcseszi a gepet, a gep egyszeruen behal, megall, reset gombot kell nyomni az ujrainditasahoz.
Te probaltad mar a 2 final + 2.1R+fix felallast ? Valoszinuleg nem, vagy ha igen, akkor nem tudom en mit cseszek el, vagy miert nem ugy mukodik nalam, ahogy kellene.
Leirom hogy en mit csinaltam.
Telepitem a jatekot - framework hibatol eltekintve - inditom a launchert, mukodik a jatek.
Telepitem a patchet - ami atrendezi a konyvtar szerkezetet - a jatek gyoker konyvtarabol kitorol egy .db-t, ami aztan a BIN-ben van ha jol emlekszem,hiaba teszem vissza a BIN-bol a gyokerbe, mert az alap telepiteshez kepest meg belemocskol ujabb allomanyokat is, es utanna mar a launchert nem lehet elinditani, mert hibat ad, nem talalja azt a .db-t, amirol az elobb beszeltem.
Ha van kedved es turelmed meg lehetoseged, legyszi telepitsd fel te is, es nezd meg hogy mi a feszkes fene baja lehet
A Shoc modokhoz nem nagyon ertek, de elmeletileg hasonloan kellene mukodjon mint a COP-ban, hogy a jatek a .db-kbe van csomagolva, inditod az .exe-t, es azzal minden klappol.
Itt viszont behoztak ezt a +launchert - gondolom szukseges volt bizonyos celok elrese erdekeben - ami bizonyara kiolvas, beolvas ezt-azt, es azutan inditja a jatek .exe-jet. -
Antonius1978
addikt
válasz Timstrike #3117 üzenetére
Megtalaltam a kocsit, viszont hiaba van nalam egy kanna uzemanyag, lehet hogy nem az kell bele, aztan meg a csomagtartot nem tudom kinyitni, mert a TAB megnyomasara valami menu jon elo, ami mintha olyan lenne mint a COP-ben az F1-F4-ig tarto gomb, hogy gyogycsomagot,kotszert,sugarzasellenes gyogyszert meg kajat tudsz hasznalni.
Te is feltetted a jatekot, es a patchet, meg fixet, es nalad indul ? -
Timstrike
tag
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #3119 üzenetére
Persze, hogy próbáltam. Fentebb írtam már, hogy az utolsó verziót kezdtem el, és már majdnem felénél járok. se crash, se semmiféle fagyás nem volt nálam. Valamit elnéztél, mert ahogy leírtam fent, a játék tökéletesen működik. A MODDB-ről szedtem le én is és nemrég telepítettem nullából. Feltelepíted (megvárod míg végez), telepíted a patchet - indítod a launchert, hogy elvégezze a dolgát (nem piszkálsz bele előtte semmibe), aztán a fix 2-t bemásolod a gamedataba. Ennyi. A launcherben beállítod a dolgokat és játszol. Le van írva minden szépen az oldalon, csak el kell(ene) olvasni. Ennél egyszerűbb már nem is lehet egy mod elindítása, nem tudom mi lehet rossz nálatok. Egyebet én sem tudok mondani
Na, de költözzünk inkább a SOC topikba az OGSE-al, mert ez a topik a Soup és a Solyanka helye, és semmi köze az OGSE-hoz...
-
Gery D.
Topikgazda
BUÉK így a nap utolsó néhány órájában.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
Üzenet TB-től:
PLEASE FORGIVE ME...
I made a couple REALLY STUPID programming mistakes in 008 that have been messing things up bad!
First I put the 'return true' statement OUTSIDE the 'killed by actor' check which means that ALL kills are attributed to the player (makes everyone an enemy eventually).
Second I used a statement like 'if obj or obj.alive' in a place where the obj may not exist and since I used 'or' even if the obj is absent it will still check 'obj.alive' which causes a cstack crash.
I also found while testing the first item that the call into the 'add kill count' in the engine is wrong and it was using the rank increase value instead of the victim count so it was totally wrong. Now just the total count at the left is wrong but the total kills of each community will now be correct. This will be added to the fix list for the new engine.
Even though the Dialog Improvement submissions are not ready yet I will be posting another update in the latest patch by end of day today (US Pac time) -
Gery D.
Topikgazda
Halott ügy. A Steam-en meg emlegetik az NS-t. Hogy egy bizonyos szövegrész normálisan le van fordítva. A vodkázós részt emlegetik, ami nem is csoda, mert az valami borzalom. Arra egy sablon szöveget találtam ki és azt másolgattam be az összes párbeszédhez. De ,ajd egyszer arra is sört kerítek, hogy Oroszból átfordítom.
Néha-néha én is nézegetem át a fordításomat, javítgatom az oroszból. Már sok mindent javítottam benne. De ráérek, amíg vacakolnak a patch-ekkel.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Riot Gin
aktív tag
Sziasztok! Úgy gondoltam én is kipróbálom a StalkerSoup-ot, de az a nagy gond akadt, hogy a MEGA linkes dolog nem működik nálam: hiába szedtem le az összes bin fájlt exe barátjával, nem működött. Állomány hibára hivatkozott.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Gery D.
Topikgazda
sak_strings_treasure.xml
Ebben vannak a Vodkázós szövegek.<string id="neitral_treasure_4_dialog_0">
<text>Helló barátom, akarsz beszélgetni?</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_1">
<text>Jó. Miről akarsz beszélgetni?</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_2">
<text>Ülj le, együnk valamit.</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_3">
<text>Inkább igyunk egyet, gyere, önts, mire vársz még?</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_41">
<text>Itt van haver, igyunk!</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_42">
<text>Most nincs nálam.</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_5">
<text>Huh, jó! Fenékig!</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_6">
<text>Mond csak, tudsz valami érdekeset?</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_71">
<text>Tegnapelőtt a katonákkal ültünk és ittunk. Ezek Agroprom-ból gyakran jönnek ide, Sidorovich Vodka ellátása miatt. Szóval mondták nekem, hogy elfogtak egy Zombi Stalker-t, nos, tudod, morog, és megragadja a fegyvert. A parancsnok elrendelte, hogy ezt az élő példányt kísérettel vigyék el a Tojásfejűekhez, a nagy területre. Nekem jobb lenne, ha golyót ereszthetnék a fejébe. Igen, hogy mit is? Ah, nos, ennek a zombinak volt a jobb kezén egy rajz. Egyfajta tetoválás, de mégse, hanem valaki egy késsel vágta bele. Mintha egy Térkép lett volna. A Parancsnok ellenőrizte a jeleket és úgy tűnik, messze innen, van egy Rejtekhely néhány zsákmánnyal. Itt van, nézd.</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_73">
<text>Most hírtelen semmi se jut az eszembe.</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_81">
<text>Kösz, de most megyek, dolgom van.</text>
</string>
<string id="neitral_treasure_4_dialog_82">
<text>Rendben, akkor elmegyek.</text>
</string>Ezek a sablon szövegek, kivéve a <string id="XXX_treasure_4_dialog_71"> sort. Itt leírja, honnan van a rejtekhely, amit vodkázás közben elmond.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Riot Gin
aktív tag
Okok, köszi A Narodnaya Solyanka kicsit kemény dió, ahogy láttam a tutorialokat egyes küldikről a weboldaladon.... Nem akarom a készítőket szidni, úgy hogy kihagynám, remélem a Soup nem ilyen kemény.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Riot Gin #3132 üzenetére
A Soup valamivel könnyebb, mint az NS, de nehezebb, mint a SHOC Mester. Szerintem. Legalább is az eleje.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
nem_tom
őstag
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ez a mód most úgy nagyjából hányadán áll. Mennyire bug-os jelenleg, illetve kifagyásokra mennyire lehet számítani? Szívós a beüzemelés, vagy ha követi az ember az instrukciókat akkor nem lesz gond? Ha még nagyon macerás a dolog inkább várok vele.
-
Sensut
őstag
válasz nem_tom #3134 üzenetére
Szerintem senki se tudja, hogy épp a legfrissebb, a 9-es mennyire stabil. Én, személy szerint a 7-es alapverzió óta nem foglalkoztam vele, akkor is csak feléig jutottam el, mert ott beadta a kulcsot. Aztán javították azt a hibát, de sokat hallani újabb gondokról. Ki lehet próbálni, nincs veszteni való. Ígértek egy új frissítést is a napokban, de az ők mértékegysége nem egyezik valahogy a mienkkel, mert a "mára" náluk több hetet jelent
-
agojozsef
csendes tag
válasz nem_tom #3136 üzenetére
Végigjátszható. az én észrevételem az ,ha futás, vagy irányváltoztatás közben mentettem akkor gyakran kidobott a játékból.Egyébként a sokat emlegetett fényképezősdi is működik úgy-ahogy.Sajna sokat kell mászkálni benne, és ez arra csábít hogy használd a "Esc+S"teleportot,de ez sok esetben nem célszerű mert átugorja a pálya azon szakaszát ahol a feladatok aktiválódnak.Ha valamelyik karakter nem hajlandó megmozdulni mentés újratöltés megoldja a problémát Hirtelen ennyi.7-sel kezdtem 9-sel fejeztem be.
[ Szerkesztve ]
-
agojozsef
csendes tag
válasz nem_tom #3138 üzenetére
Visszatérve a CTD-re, mivel hibaüzenet nélkül dob ki a játékból, így nehéz mit kezdeni vele.A CTD. gyakorisága függhet a hardvertől a beállítástól.De az igazi hiba az engine de ezt csak a fejlesztők tudják módosítani.Sajna a Stalker -játékoknak ez a leggyengébb pontja.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz agojozsef #3142 üzenetére
Nem csak az motor miatt lehet crash, de szerintem nem is amiatt van, lehet egy elgépelés, vagy rossz karakter ami ezt okozhatja. Ezer oka lehet a crash-nek. Ahogy Sensut írta, a log file gyakran ad választ a hibára. De valóban, ebben a módban leggyakrabb hiba a memória túlcsordilása, vagyis kevés a memória (32bit-es motor miatt, vagy valami kimaradt az NS fájljainak "lopásakor").
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
agojozsef
csendes tag
-
Gery D.
Topikgazda
válasz agojozsef #3145 üzenetére
Nem lehet létrehozni az adott fájlt, mert az már létezik, vagy valami ilyesmit ír, igaz?
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
kekeeci
senior tag
válasz agojozsef #3145 üzenetére
Az összes stalker 32 bites motort használ, sajnos. Ezért is van a sok 'out of memory'-s CTD, hiába van 4+x GB memória a gépeben.
Van olyan modder csapat, amelyik odafigyel (nemcsak erre, hanem a már említett szöveg- és szkripthibákra is), és van amelyik nem (vagy nem annyira). Na az utóbbiak miatt szívunk annyit.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Gery D.
Topikgazda
válasz kekeeci #3147 üzenetére
Egyébként van egy olyan módszer, amivel ki lehet küszöbölni a memóriahiányt, vagyis mindenesetre elodázhatjuk. És szerintem én épp emiatt nem kapok annyi CTD-t, mint mások. Ez pedig a virtuális memória.
Ezt másképp kezeli a 32 bites motor, mint a Ram-ot. Esetleg ezt ki is lehet próbálni. Alaphelyzetben a Windows maga határozza meg, mennyi legyen, én ezt minden Windows újratelepítésnél manuálisan állítom be.
Nálam a C meghajtón 2000-10000 MB érték szokott lenni. Az itthoni PC-n lévő Win 10-nél alaphelyzetben 1000-1500 MB-ot használ a HDD-ből autómatikus beállításon (Itthoni PC-n nem játszok és el is felejtettem beállítani manuálisra, amit most meg is tettem ), de ha fut a Stalker, tuti sokkal többet vesz igénybe. A meglátásom az, hogy ha nem manuálisan van beállítva a méret, a win-t nem kényszeríti a Stalker, hogy virtuális memóriát használjon fel és ezért kaphatunk rövid idő után CTD-t, miután elfogy a RAM. Viszont ha meg van adva egy bizonyos összeg, azt szépen fel is használja a Stalker.
Erre jó példa volt a Halott Város része, ahol ha jól emlékszek, többen írták, hogy lépésenként kaptak CTD-t, meg amikor kitört a harc, akkor is. Én simán végigvittem ezt a részt CTD nélkül és lehet, hogy pont ezért, mert volt manuális virtuális memória beállítva.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz agojozsef #3145 üzenetére
Mellesleg a Solyanka az eredeti SOC 1.0006-os motorját használja, mivel a mod nem önálló, hanem rá kell húzni az eredeti SOC alapjátékra. Nem mondom, hogy nincsenek abban is crashek, leginkább a 2 Pripyat vacakol ott is, de nem annyi, mint a Soupban - az én tapasztalatom szerint. Central Pripyatban folyton csata van a monolit és a lonerek között, nem ürül ki soha a város, és ez totál leterheli a motort. Az a pálya amúgy is a legkomplexebb, talán ezt a háborúsdit kihagyhatták volna belőle és akkor ott sem lenne gond. De be kell látni, hogy ez a "leves" még akkor is nagy falat az első X-Ray motornak, ha csak a sima Soupról beszélünk (vagyis az eredeti, szimpla NS-ről, ami sosem működött jól), és nem a 3x akkora NS CP2-ről. Csoda is lenne, ha úgy működne, mint mondjuk az OGSE, ami fele sincs a Soupnak és mellesleg nem egy "szedetvedett" mod gyűjtemény, hanem csak egy bővített alapsztori. Ezért én előbb kicsit kutakodtam volna a Solyanka készítőinél, hogy mi az ő titkuk, és csak utána nyúlok bele a Soupba, és hirdetem meg a publikus tesztet, mert így ebben a formában ez az egész projekt egyre rosszabb és rosszabb. Olyasmiket olvasok naponta a Steam fórumán, hogy az már nevetséges és egyre inkább elvesztem a reményt, hogy ebből valaha is lesz valami. A 3-as verzió után nekifogtak "optimizálni", és azóta még ott sincsenek, mint a legelején. Fegyver nélkül rohangáló ellenfelek, teljesen lefagyó szereplők, amitől nem lehet tovább folytatni a játékot stb.
Amúgy váltottunk néhány szót a múltkor az Oblivion Lost készítőjével Facebookon és ő azt állítja, hogy a "stack overflownak" semmi köze a memória elfogyásához. Azt a hibát egy pillanatnyi rossz szkriptelés okozza és azért hivatkozik a memóriára, mert valójában ilyenkor az a hiba emészti fel hirtelen az erőforrásokat, minek következtében a program összeomlik. Ez általában egy helyzeti képből alakul ki leginkább olyankor, amikor a programnak egy véletlenszerű eseményt kellene előállítania, de egy nem megfelelő kód valahol keresztbe tesz neki és anomáliát okoz, leginkább bonyolult események közepén. Ezért annyira nehéz moddolni és az ilyen random dolgokat kiszámítani a rengeteg lehetséges variációból. Ez mondjuk egy COD-ban nem gond, mert ott az van és annak kell történnie, amit egyszer s mindenkorra megírtak a készítők, mert nincs másképp. De egy open world játékban ez elég körülményes feladat. Viszont ez megmagyarázza, hogy miért 100x stabilabb a NS CP2 a Soupnál - mert ott jobban odatették a seggüket a modderek és kijavítottak jóval több ilyen hibát. Ha tényleg szimpla memória hiány lenne csak a baj, akkor a Solyanka is jobban kellene crasheljen, nemde? Sőt, más modok is. -
Gery D.
Topikgazda
Most beleolvastam a steam-ben és valóban, én sem értem, miért van kitörölve a <string_table> és </string_table> rész a fájl elejéről és végéről. Ez olyan fájl lezáró akar lenni. Szerintem ezek miatt is összeomolhat a játék. Van olyan fájl, ahova bekerült, de néhányból meg kiszedték. És lehet, épp ezek akadályoznák meg azt, hogy megteljen a memória.
Az én elképzelésem az, hogy a játék előveszi az éppen aktuális fájlt, beolvassa a <string_table> sort, amivel megnyitja az adott adatot, kiveszi azokat a parancssorokat, amik kellenek neki és szépen lezárja azt a </string_table> paranccsal, ha már nem kell semmi más onnan, majd üríti a memóriát, ha végzett az eseménnyel. Nos, ezek hiányában a játék motorja az egész fájlt hírtelen beolvassa, kiveszi, ami kell és benne hagyja a memóriában, majd tovább lép. Persze itt előfordulhat, hogy nem egy, hanem egyszerre több fájlt kell megnyitnia, hiszen a háttérben fut még rengeteg parancsfájl, anomáliák, hangok, élőlények, stb.. Majd szépen megtelik a memória és Cstack CTD-vel ki is dob minket a játék. De ez csak az én elképzelésem, sajnos nem vagyok programozó, nem értek ehhez, a józan paraszti ésszel gondolkodtam ezen.
Egyébként egy kis Wiki, mitől lehet C Stack Owerflow:
In software, a stack overflow occurs if the call stack pointer exceeds the stack bound. The call stack may consist of a limited amount of address space, often determined at the start of the program. The size of the call stack depends on many factors, including the programming language, machine architecture, multi-threading, and amount of available memory. When a program attempts to use more space than is available on the call stack (that is, when it attempts to access memory beyond the call stack's bounds, which is essentially a buffer overflow), the stack is said to overflow, typically resulting in a program crash.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- SkyShowtime
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- NBA és kosárlabda topic
- Projektor topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Macska topik
- További aktív témák...
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft