Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2450 üzenetére

    Okés. Utána ránézek.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2449 üzenetére

    Itt van a szöveg eleje a futárral a hídnál. Sok szöveg van, fel fog tűnni ha benne van.

  • Sensut

    őstag

    Elértem a Generátorokhoz és elvállaltam próbából a helikopter feladatot. Az is rendben van itt. Amint elvállalod, magasan fent megjelenik a helikopter a generátorok fölött és amint rálősz, elkezd támadni. Elég nehéz leszedni, mert folyton mozog.

    Sajna nincs elég lőszerem hozzá, ezért passzolom a feladatot és inkább fizetek 100000-et az öregnek.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2453 üzenetére

    Itt elvileg ha elhibázod és nem tudod leszedni, akkor is megkapod azt, amit odaígért, csak pénzért. Szal mindenképp vállald el, csak ne lőj rá, várd meg szép csendben az idő végét.

    Ránézek a szövegre, meglátjuk, van-e az SS-ben ilyen.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2452 üzenetére

    stable_dialogs_buusty.xml

    Ezt a fájlt már utólag rakták bele az NS-be. Ilyen fájl nincs se az SS-ben, se az eredeti NS-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2455 üzenetére

    Ez a helyzet, akkor itt elég sokat utánapótoltak a CP2-ben. megy is rendesen, kivégeztem a Generátorokat, kiderült, hogy a halott lány nem Panther és most megyek a Reconra Astrologerért.

    Egy teljes modra való fényképezős szál van ebben a CP2-ben. Még a játék elején Wolf (ha jól emlékszem) elmondja, hogy valahol Agropromban egy fiatal fényképész srác eltűnt. Az volt a feladata, hogy minden anomáliát és mutánst feltérképezzen, és jó lenne megtalálni. Meg is találom, de halott. Ekkor átveszem a feladatát és kapok egy fényképezőgépet. Attól arrafelé rengeteg fénykép-megbízást adnak mindenféle épületekről, emberekről, mutánsokról és tárgyakról. Egyelőre passzoltam a dolgot, illetve nem vettem fel a halott srác feladatát - és a többit se -, mert a feladatlista totál megtelik a fényképezni való feladatokkal :) Ha eljutok a fősztori végére, belevágok ebbe is. Szerencsére ez nem kötődik a fő történethez. De kíváncsi leszek itt hogy oldották meg azt a fegyverrel való fényképezős részt, ami már a sztori része.

    [ Szerkesztve ]

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2456 üzenetére

    Durva, amit beleraktak. De ez egybevág azzal, amit mindannyian gondoltunk. TB-t valamiért kivágták a projectből és amit addig összehoztak, azt TB "ellopta" és azt fejlesztette. Ezért lehet az is, hogy a Halott Városból nem Zaton-ra, hanem Cordon-ba teleportálunk. Mellesleg végre sikerült úgy átjutnom Cordon-ra, hogy nem crashelt. Egyébként átmentem Zaton-ra, de nem találtam meg Iskra-t. De azt viszont észrevettem, hogy a járatban van egy Teleport Buborék, de ugye odáig már nem lehet eljutni, mert hamarabb kivesz a játék és átrak Cordon-ba. Szerintem az lesz a Zaton-ba vezető Buborék Teleport. Csak mivel nem lett befejezve, így sehova se vezet, vagy átvisz Zaton-ba, de itt semmi se történik. Mindjárt rákeresek Iskra-ra, hátha valahol találok rá utalást az NS2-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2457 üzenetére

    Hát ha eljutok a Halott Város végéig az NS-ban, ahol az a teleport van és tényleg az tovább visz Zatonra, vagy bármerre, akkor küldök majd egy mentést neked is, lássuk mi a folytatás.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2458 üzenetére

    Azt megköszönöm. Amúgy egy párbeszéd nem jelent csak meg. Amikor megtalálom Iskra feljegyzését a Teleportról, akkor Perfumer-rel beszélnek kellene, de szerintem azért nem jelent meg, mert hamarabb kipucoltam a Halott Várost, mint hogy megtaláltam volna a Papírt és ezért nem jelent meg. Mert abban a párbeszédben mondja Perfumer, hogy miután kipucoltam a Halott Várost, találkozzunk a Teleportnál. Még Norman is küld egy üzenetet, hogy velünk akar tartani, mert már nincs mit keresnie a Városban.

    Szal nagyon érdekes ez a rész. Meg ugye az Angolban teljesen másképp is van fordítva ez az egész történet. Hisz amikor Lightning-gal újra találkozunk, ott úgy írja le, hogy Iskra Lightning-nak felel meg és ő állította le a Város védelmét, holott Iskra volt és Lightning vele zsarol meg, hogy ha nem állunk le a kereséssel, megöleti Iskra-t. Ebből az derül ki, hogy végig az orrunknál fogva vezetett Lightning, de ezt egy régebbi Hszben le is írtam. Nagy nőcsábász ez a Strelok, de mindig átvágják a csajok. :)

    Most a Dokis M16-os, Álcázott Exos cuccokra próbálok rákeresni, de eddig nem találtam rá hivatkozást. Mivel ezt a kér cuccot kell neki megtalálni egy Limansk-i rejtekhelyen. Még mindig keres a fájlokban, de eddig semmiben se hozta ki, ami azt jelenti, hogy benne sincs a játékban a rejtekhely.

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Gery D.

    Topikgazda

    Hoppá. Ez azért nem semmi. Olyan védelme van az NS CP2-nek, hogy csak na. Nem is lehet akár mivel kicsomagolni a Db fájljait, mert ami van kicsomagoló, az attól teljesen megfekszik. De szerencsére rajtam nem nagyon tud kifogni. Valamelyik nap leszedtem egy orosz-angol kicsomagolót, de abból az angol se tudott mit kezdeni vele, de az orosz simán csomagolja. Így bele tudok nézni, mi van az NS CP2-ben.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    Az a baj, hogy az a G36 Commando megint elkezdett kekeckedni a Raktáraknál a Radar átlépőnél. Nem tudom mi lehet vele, de az ottani Szabadságosoknál az van és nem enged át miatta az átlépőn. Mostanig a mutánsok kinyírták őket és össze tudtam szedni a fegyvereket, hogy eldugjam, de most nem tudok beszélni se velük, s ha meghalnak, nem tudom elvenni tőlük a fegyvert. Ott van a hátukon. Aztán valami vertex hibával kidob még az autosave-ből is. Tudok kerülni más úton Radarra, de az hosszabb. Valahogy ki kell iktassam azt a fegyvert a játékból. Az a rohadt Arzenal mod hozta magával.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2461 üzenetére

    Lehet, hogy az Angol kavar be megint? Megpróbáltad nélküle?

    Egyébként nincs tovább. A Halott Város az utcsó párbeszédes fájl.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2462 üzenetére

    Akkor azt jelenti, hogy Zatonra és társaira valahol máshol lehet átjutni, mert át lehet, az biztos. Benne van a végigjátszás videókban is. Találtam rá utalásokat is mellékfeladatokban, csak követni kellene azokat is.

    Nem az angol a hibás. A fegyver modellel van valami, megpróbálom kicserélni egy másik Arsenal modból, hátha az jobb.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2463 üzenetére

    Majd ránézek akkor erre az egy fájlra, hátha látok valamit. Összehasonlítom az SS fájljával.

    Egyébként csak csendesen találgatok, de sejtem, mire ez a nagy titkolózás az új SS körül. Szerintem TB lopni akarja az NS CP2-es cuccait. Bár, most, hogy az NS-t ennyire kibővítették, sok lyukat betömtek benne és ugye sokkal stabilabb is lett az egész, végül is az SS úgy mehet a kukába, ahogy van. Hiszen csak egy-két dologgal bővítették ki az SS Story módját, amire hosszútávon semmi szükség és még ott vannak a feleslegesen behozott korlátozások is és a sok C Stacks Crash-ek, amire még most se tudják a megoldást 100%-ban.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2464 üzenetére

    Most így összehasonlítva a kettőt, az SS-ben lényegében semmi sem működik jól, vagy egyáltalán nem működik :) A rengeteg anomália miatt pld. Boatswaint kihozni a Mocsárból egy rémálom az SS-ben. A NS-ban, ami a nehézségéről híres, láss csodát egyszerűen könnyű kihozni Boatswaint onnan. Kijelöltem az utat, mondtam, hogy kövessen és végig ott nyargalt a nyomomban semmi gond nélkül. Jött a helikopter, ő elbújt mert jöttek a banditák - banditák ki, ültünk be a gépbe és viszlát. Mellesleg itt a víz mindenhol radioaktív, az SS-ben nem! Az SS-ben itt legalább 5x töltöttem vissza, mert annyira szédelgett az öreg, hogy egyszerűen belesétált minden anomáliába és odaveszett. Vagy a generátoroknál szintén ő, amikor bemegy a bázisra kikapcsolni az antennákat. Az NS-ben bement, láttam a térképen merre jár és jött is vissza. Az SS-ben miután bement, többé nem láttam a jelet se a térképen és nem is jött vissza. Valahol lefagyhatott, de a visszatöltés se oldotta meg, mert végül aludtam egyet és utána ott volt a tűznél :) Vagy ott van Fly kihozása a gödörből Reconon. Panther helikoptere az istennek nem akart megjelenni az SS-ben nekem, teljesen újra kellett kezdjem a pályát. Itt a NS-ban az SMS-ek alatt már hallottam is, amint érkezik. Szerintem a sok szkript lefagyás miatt történnek ezek a bajok a SS-ban, mert a Solyankában alig két alkalommal botlottam ilyen hibába, s abból az egyik a hírhedt Kruglov szindróma Yantaron :D Na, de ami fontosabb, úgy látom, hogy az SMS-ek időzítése is javítva van. Itt már folyik a csetelés dögivel, de még egymásba vágó szövegeléssel nem találkoztam. És így már rendesen érthető is miről folyik a duma, még ezzel a rossz fordítással is, mert kényelmesen el lehet olvasni az üzeneteket és nem kell folyton kilépni a PDA-ra.

    Közben beloptam egy új G 36c szettet a játékba egy későbbi Arsenal modból és úgy látszik ez megfoldotta a problémát, mert átengedett azon az átjárón mindamellett, hogy a zsákomban van a fegyver (ilyenkor crashelt előtte). Még próbálgatom itt közben, és ha tényleg ez megoldja, akkor a javított szövegfájllal együtt felteszem a csomagot, hátha kell valakinek.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2465 üzenetére

    Ha átdobod a rossz fájlt és a jót, fájlösszehasonlítással megnézem, mi a különbség. Itt lehet egy betű elütés is, ami bezavarhat. Ilyeneket találtam dögivel az SS-ben, amit eleinte még fogadott is TB, aztán utána már valahogy le se szarta, amit írok, nem tudom, miért. Pedig szerintem rossz dolgokat nem küldtem neki. Sőt, volt, hogy Yurik problémáját én oldottam meg, mert egy script fájlban rossz volt a megjegyzés és ettől teljesen beállt Yurik spawn-ja. De mindegy, ha neki olyan emberek kellenek, mint TrueBritt, akinek semmi se jó, hát sajnálom. :)

    Egyébként most, hogy befejeztem az SS fordítását, akár át is rakhatnám a munkámat az NS-be, hiszen ugyan az. :) A Collector móddal meg bevallom, semmi kedvem sincs foglalkozni. Meg úgy az egész SS-sel. Amiért anno elkezdtem, azokat mind kiszedte TB a játékból. Mint pl általam sokat emlegetett hullákról való Páncéllehúzás kiszedése. Az élmény szinte teljesen a nullára apadt ebben a módban.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2466 üzenetére

    Az a helyzet, hogy a fegyverszett is más, ezért az új fájlban át kellett írjak egy csomó mindent. A fegyver ugyanaz, csak egy későbbi mod kiadás. Valaki belejavíthatott, gondolom. Pld. hosszabb a fizikai modell neve is és azon keresztül a textúrák neve is, ezért azokat is be kellett tegyem mindenestől, hogy a program megtalálja. Maga a fegyver fájlneve is más volt, csak átneveztem arra, ami a NS-ban van, úgyhogy eleve sok minden nem talál a fájlokban. Működik rendesen, de amúgy használni se kellene, mert nem a legjobb fegyver, csak éppen ne okozzon galibát az NPC-nél. Meglátjuk.

  • Sensut

    őstag

    Elértem a nagy találkozóig, most már Lightning feladati vannak hátra az alapsztoriból. A Black dokinál a Lucky Stone kutyulása elég körülményes itt is. Legalább négyszer kezdtem újra a pályát miatta, mert nem mindig adja vissza az anomália a végterméket. Még nagyobb gond az, hogy ha egyszer beledobtad az anomáliába az artit és az valahogy elfogadta és nem kaptad vissza a végterméket, akkor hiába töltöd vissza a játékot, az anomália többé nem fogadja el a Heartot. Ilyenkor újra kell kezdeni az egész pályát. Szerencsére az rövid és nem veszélyes, de akkor is idegesítő. Valami gond lehet az anomália pozíciójával, elmozdul, vagy mit tudom én mi, de sokat tököltem vele mire meglett az a feltámasztó csodatárgy. Más gond nem volt, simán ment minden. Nem is tudom érdemes-e a Soupra várni, ez a mod tökéletesen kész van és működik, és ugyanaz. A szöveg se rosszabb a Soupénál, csak nehezebb a játék. Ha sikerül befejeznem, csinálok egy "könnyítő" patchet hozza, amiben visszaveszek kicsit az árakból és a sebzésből, mert megérdemli. Az oroszok szeretik az ilyen extrém kihívásokat, de azért ez mégiscsak túlzás. De ha kicsit is játszhatóbb lesz, akkor elsőrangú Stalker mod lesz az biztos. Így is az, csak nehéz. Ja, és még hol a többi hátrahagyott feladat...

  • Sensut

    őstag

    Befejeztem a Narodnaya Solyanka CP2-t. Illetve csak a Stalkersoup részét, mert a Halott Város után itt nem Cordon meg collector következik, hanem biza Zatonra visz az a teleport a csatornában :C

    Azt kell mondjam, hogy ahhoz képest, hogy mekkora termetes és komplex megamod ez, kiválóan működött eddig. Vagyis a Stalkersoup rész tökéletes, és talán a Soup készítői előbb ezt kellene végigjátsszák, hogy lássák mit is kellene összehozniuk a Soupban. Itt minden óramű pontossággal működik úgy, ahogy az meg van írva. Soha nem volt egyetlen olyan bug, ami bekavart volna a játékmenetbe, hogy nem találok valami kulcsfontosságú tárgyat, vagy elküldenek valahova és ott nem jelenik meg valami vagy valaki. Semmi ilyesmi nem történt. Amitől frászom volt, az a fényképezés. Nos, ez is tökéletesen működött Cordonon is és a Raktáraknál is. Aztán megvan a Limansk - Halott Város átjáró is. A Soupban el van csúszva a külterületre, de lényegében itt van bent a sarokban :) :

    Aztán a végefelé Norman szépen azt is elmondja, hogy a dokihoz szerezzek és vigyek magammal egy modifikált puskát és egy rejtőzködő exót, hogy kiszabadíthassam és semmiféle rejtekhelyet nem emleget senki, ahol ezek lennének. Talán az is egy DMX húzás akar lenni a Soupban. Viszont a végén itt is Spark és Lightning egy személynek jelenik meg és úgy is néz ki. Jól meg is szökik miután megvédem. Kíváncsi leszek a folytatásban, ha Zatonon tényleg az van és nem freeplay.
    Ami a crasheket illeti, a két kezemen megszámolhatom hány volt eddig. Ezekből is nálam inkább az angol fordítás miatt voltak gondok amire végül kaptam javítást, na meg az a G36 fegyvermodell, ami aztán az importált verzióval megoldódni látszik. Még rengeteg tennivaló van itt, eddig csak szigorúan a Soup részen mentem végig, de mellette legalább egy ennyi feladatot még hátrahagytam. És még ki tudja mennyi jön Zatonon túl :) Minden esetre, kemény menet volt eddig, mert mindenek mellett ez egy baromira nehéz mod.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2469 üzenetére

    Amikor lemész az csatornába, el tudsz jutni a Teleport Buborékig?

    Azt a helyet, ahol van a Teleport Limansk-ban, ami átvisz a Halott Városba, az pontosan hol van? Tudsz egy Térkép mentést csinálni?
    (U)(U)Update: (/U)(/U)Átmentem az SS-ben oda, ahol az átjárónak kellene lennie, de nincs ott. Szóval az SS-ben azt a pontot valóban a térképen kívülre tették.

    Szerintem Spark (Iskra) és Lightning nem ugyan az a személy. Ez az eredeti Orosz szövegből ki is derül, mert az angol félre van fordítva. Nem hiába fenyeget meg azzal, hogy álljak le a kereséssel, vagy különben megöleti Iskra-t. Iskra Perfumer "barátnője", Lightning-hoz semmi köze nincs. Amikor küldi Lightning az üzenetet, azt írja, hogy ne menjek közel hozzá, vagy megöl. És ő küldi ránk azt a néhány ellenfelet, akit ki kell iktatni. Lightning tulajdonképp Utolsó Napos.

    Ha valakivel tudsz beszélni Zaton-on, arról tudsz csinálni képet? Kíváncsi lennék, hogy az a szövegkörnyezet hol van az NS-ben és hogy benne van-e az SS-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2470 üzenetére

    Zatonon látszik, hogy valami el volt kezdve folytatásként, mert olyan Lightningre hasonlító zombilányok fogadtak, de aztán nem találtam semmi egyebet néhány banditán kívül. Az utolsó mondat Perfumerhez az volt a Halott Városban, mielőtt a buborékba belépnék, hogy majd a teleporton túl újra beszélünk, de nem találtam semmi erre utaló nyomot Zatonon. Onnan Cordonra lehet visszajönni csak. Viszont a videókat nézve rengeteg minden történik Zatonon is, Jupiteren is stb., de fel kell fedezni azokat a feladatokat, mert nem kapcsolódnak ehhez a sztorihoz. Most az következik, hogy kezdem elülről és vállalgatom sorra ezeket a feladatokat, amiket hátrahagytam. Már el is kezdtem egyet Sidorovichnál a Forgotten Forestben. Ezek már nincsenek a Soupban.
    Később majd felteszek egy képet a teleportról is.
    Ja, igen, bele lehet sétálni a buborékba a csatornában egy halom csapda után, és betölti Zatont.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2472 üzenetére

    Gondolom ezért rakták be a Buborék elé a láthatatlan Teleportot, ami átvisz Cordon-ba, mert nincs befejezve. Az ötlet nem lenne rossz, de így, hogy nem fejezték be, gáz.

    A Fényképezgető rész itt hogy van megoldva? Ugyan úgy sebez a lövés, vagy itt csak rálősz és ennyi?

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2473 üzenetére

    A fényképezés ugyanaz, mint a Soupban, csak működik :) Vagyis amikor elsütöd a gépet, akkor riadnak a környéken a polgárok, de nem sebesül meg senki. A lényeg az, hogy a másodlagos fegyvert el kell tenni a slotból, csak akkor működik a dolog. A Szarkofágban a távcsövessel egyszerű: megkeresed távcsővel a célpontot a monolit fölött és a fényképező puskával rálősz. Az X-16-ban az agyat a legfelső emeleten a vezérlőpultról kell célba venni. Itt már pisztolyod van, úgyhogy a másodlagos fegyvert el kell tenni a slotból. Amikor megtaláltad a célt, megjelenik egy piros üzenet, hogy a fókusz kész és tedd el a másik fegyvert. Aztán zoom a célra és kész. A controller lent ugyanúgy. Cordonon a tető sarkáról megkeresed a tűz mellett a célt és ugyanúgy megjelenik az üzenet, hogy mehet a fénykép. A Raktáraknál az egyik torony legfelső emeletéről kell benézni a célt a tűz mellett. De még egyszer: a másodlagos fegyvert előbb a zsákba kell tenni! A többi fényképezést, ami már nem Soup, még nem próbáltam. Nemsokára felveszem Agropromban a gépet a halott ürgétől és akkor indul a buli :)

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2474 üzenetére

    Valami ilyet ír a Soup is, hogy a másodlagos fegyvert el kell tenni. Mondjuk nem tudom, mit befolyásol az, de ha így kell tenni, akkor így teszünk. :)

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • kekeeci

    senior tag

    Nem tudom, próbáltatok-e a hetessel új játékot kezdeni, nekem nem igazán sikerült. (Próbáltam tisztán, frissítéssel illetve mindkettőt magyarítva is.)
    A problémák:
    - nem mindig jelenik meg a katona hullája az áteresznél
    - Szidorovics és Kuznetsov nem ad a Szeméttelepre illetve Agropromba szóló küldetéseket
    - nem népesülnek újra a kiirtott területek
    - Kosztya néha eltűnik teljesen
    - legalább félóránként 'stack overflow'

    Szóval azt hiszem nem erőltetem tovább, maradok a négyesnél, illetve a Szoljankánál.

    (Azért még lektorkodnék kicsit, a problémák sárgával a képeken.)

    Apropó Szoljanka - nem lehet valahogy azt a tízes gránáthatárt megkerülni, vagy kivenni, qrvára zavar.
    Másik bajom vele, elfogadtam másodszor is Szidorovicstól az agropromi banditairtást, már vagy tízszer kipucoltam a banditákat, mégse veszi késznek. (Az első természetesen sikeres volt.)

    Sensut

    Idéznélek:
    'Ezekből is nálam inkább az angol fordítás miatt voltak gondok amire végül kaptam javítást, na meg az a G36 fegyvermodell, ami aztán az importált verzióval megoldódni látszik.'
    Közkincsé tennéd?
    Meg egy könnyítő javítást is emlegettél :).

    kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

  • kekeeci

    senior tag

    Úgy látszik öregszem, már keverem a dolgokat, a gránátlimit a soup újítása, nem a soljankáé. :W

    kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz kekeeci #2476 üzenetére

    A 2. kép szövegét majd át kell néznem, mivel azok darabokban vannak összetéve. A Fegyver javításban lehetnek gondok, majd foglalkozok velük, ha véglegesítem a fordítást. Ebből a részből sok van még fordítani, szóval lesznek még ilyenek biztosan. Most erősen gondolkozok, hogy folytassam-e az SS-t, vagy ültessem át az NS-be az egészet és hagyjam a francba a Soup-ot, mivel ez egyre tragikusabb. De ez majd még a jövő titka.
    A 3. kép szövege még az eredeti fordítás, ezt kerestem, javítom majd.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2476 üzenetére

    Én a hetesben elég jól előre haladtam addig, amíg Cat meg kell jelenjen a Bárban. Ott volt a gond, hogy nem jelent meg, de ezt a javításban megoldották, de azóta se foglalkoztam a Souppal. Viszont addig semmiféle gondom nem volt, minden rendben ment kivéve néhány szokásos crasht. Azt viszont megfigyeltem a Solyankában is, hogy a katona hulláját ha az elején nem vizsgálod át, az egy idő múlva eltűnik onnan. Azt már nem tudom, hogy a Szemétdombon a másik sebesültnél lesz-e a PDA, de szerintem nem. És azt se tudom, hogy az a szál folytatható-e, mert ugye Friar PDA-ja kihagyhatatlan elem :F Ezért ha ott van a hulla Cordonon, akkor azonnal át kell vizsgálni. A Soupban azt hiszem kikapcsolták a respawnt, de a modders szkriptben lehet engedélyezni. Ugyancsak abban, a végén lehet átírni a gránátmennyiségeket is. A javított 7-essel még nem foglakoztam, nem tudom mit javítottak vagy rontottak el, de mondom, az alap 7 tényleg jól működött egész Cat megjelenéséig. Ott az a feladat következett volna, hogy mentsem ki Agropromban azt a két szerencsétlen fószert a monolitosok kezéből.

    A Solyanka nehéz és mellesleg komoly fájlvédelem van rajta. Elég csak kihúzni az "actor.ltx"-et a csomagból és a játék máris el se indul, nemhogy belematatni abba. És olyanokat olvastam, hogy ha ezt a fájlvédelmet fel is törnénk, a másodszintű védelem azt csinálja, hogy a játékmenetben nem jelenít meg kulcsfontosságú dolgokat, ezzel blokkolva a játékot. Ezt mi gyorsan bugnak könyvelnénk el, de nem az :) Ezért nem tudom mibe lehet matatni és mibe nem, hogy könnyebb legyen a játék. Minden esetre azt kiszimatoltam, hogy a lövedékek ütőereje van felturbózva, nem a fegyvereké. A másik gond itt az lenne, hogy kevés lőszer van az NPC-nél, ami csak az egy golyós halálra elegendő éppen. Vásárolni meg képtelenség az árak miatt. Ha mondjuk a fegyverek hatékonyságát a SOC alapjáték szintjére csökkentenénk, egyszerűen nem lenne elég lőszerünk egy idő után, mert ott ugye sokszor tárak kellenek egy exós ürge ellen. Ezért a lőszermennyiségek spawnolásába is bele kellene nyúlni, ami már komplikáltabb és a játék védelme se engedné meg szerintem. De az árak csökkentésével esetleg megoldható lenne a lőszervásárlás... Szóval az ötlet még nincs dobva, időközben még lehet valami belőle.
    A mellékfeladatok benne legalább olyan komplikáltak, mint az alapsztori. Nem csak egyszerű "menj vedd fel és hozd el" feladatok, hanem igazi próbatételek mutánsokkal, gyűjtögetéssel stb. Én elkezdtem egyet Basilnál, aminek még nem tudtam a végére járni azóta sem. Basil képes lenne valami ultra cuccos fegyvereket fejleszteni, ha lenne hozza egy csomó cucca. Ezeket ha begyűjtöm neki, akkor meg is csinálná nekem. Csakhogy olyan dolgokról van szó, ami lényegében hosszútávú feladatokat von maga után és amiket jó időben, a játék elején már elvállalni, hogy menet közben az ember összegyűjthesse ezeket a cuccokat is. Ebben benne van az Informant a Bárban, Lanky a Bárban, Sakharov, egy Gunslinger nevezetű új egyén Pripyatban, Zahar és Lecter a Mocsárban. Ezek aztán küldözgetnek egyiktől a másikig és kell nekik mindenféle mutáns testrész, relikvia stb. Rádió kell Lankynek, amit öt alkatrészből kell összegyűjteni a Zóna teljes területéről, olyan helyekről, ahol oszcilloszkópok vannak, vagy távközlési cuccok stb. Az Informant fekete librarian testrészt kér és ezt le kell vadászni a Mocsárban Lecterrel, ami szintén egy kemény próbatétel. És ez csak egy feladatnak indult a több tucatból, amiket hátrahagytam.

    GeryD: szerintem nézd bele te is a NS CP2-be, mert tényleg jó, és lehet, hogy jobban megéri, mint a Soupra várni. Ahogy látom TB még mindig tököl a frissítővel és olyan dolgokon jár az eszük, aminek semmi értelme nem lesz a közeljövőben. Nem tudom mi a céljuk a Souppal, de ezt a Solyankát sose érik utol vele, az biztos. A Solyankába már csak a Soup része megéri a fáradságot, mert az tökéletesen működik. Csak annyi a hátránya, hogy nehéz a játék. De nem megoldhatatlan. Elvégre én végigvittem :D

    Egy kérdés a Souppal kapcsolatban: emlékeztek olyasmire még a játék elején, hogy egy adott időpontban, útban a Bár felé, a Szemétdomb felől az autóroncsoknál egy kontroller mászik az agyunkba és kér 20 Vodkát, hogy hagyjuk hátra neki az egyik kocsiban, és ő később hálás lesz érte? Én nem emlékszem ilyenre, pedig többször is volt utam új játékokban arrafelé. Ezzel a kontrollerrel az a helyzet, hogy ő Norman a játék végéről, a Halott Városból, és a Solyankában nem csak úgy megjelenik a végén, hanem ezzel a húzással van múltja is :)

    [ Szerkesztve ]

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2476 üzenetére

    Ezt az angol patchet használom a Narodnaya Solyankához. Ebben a szövegek elég érthetőek és nem voltak hiányzó részek se eddig.

    Ami viszont a G36 fegyvert illeti, néha még mindig visszajön a bug, úgyhogy nem a fegyver modelljével van gond, hanem szerintem olyankor rossz helyre kerül a fegyver és az kavar be. Azon a ponton a játékban valami gond lehetett amúgy is, mert ha megfigyelted, a Radarról a Raktárakra visszavezető átjáró is ki van véve. Olyankor, ha gond van, akkor más úton kerülök Radarra. Bárhol átenged, csak itt vacakol néha.

    [ Szerkesztve ]

  • kekeeci

    senior tag

    válasz Sensut #2480 üzenetére

    Kösz!

    Meg van Kuznetsov-nak az a Q... hátizsákja. A hídon levő mozdony fülkéjében van, az ablakot be kell törni hozzá. Legalább ötször néztem, és nem vettem észre. (az alagútnál levő mozdonyt még többször)

    És még a zsák is a tied. :D
    Engem a lőszermennyiség nem nagyon zavar, amúgy is messziről egyes lövésekkel dolgozom, a gyöngygolyót és a tűlövedéket még el is szoktam adni. (Petrenko kettesével jól fizet érte)

    Soup:
    Arra én is rájöttem, hogy egy idő után eltűnik a katona hullája, de az én próbálkozásaimnál meg se jelent, és emiatt aztán az a szál eltűnt - a szemétdombon se volt bandita...

    kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

  • Sensut

    őstag

    válasz kekeeci #2481 üzenetére

    Ezt a zsákot el is felejtettem, köszi! Kuznetsov nagy sumák :D Minden feladata után kapsz egy ilyen eldugott zsákot. Lesz egy a fán annál a romos farmnál Cordonon, ahol találkozni kell a Kalauzzal (Guide), aztán egy Sötét Völgyben az X-18 komplexum főépületének a hátán futó csöveken. Egyelőre ennyit vállaltam el a feladataiból, de ebben a játékban minden milliméterre úgy el van rejtve, hogy alig lehet megtalálni valamit. Ha 10-ből hármat megtalálsz első nekifutásból, az már sikernek számít :K
    A lőszerrel lehetne olyat is, hogy csak az alap lőszereket visszafejleszteni - mondjuk a pisztoly, AK és a NATO szériákat, azokból is a gyengébb változatot -, a többi extra lőszert pedig hagyni úgy, ahogy van. Így a mesterlövész puskák is nagyobb szerepet kapnának, mert most így szinte egy távcsöves AK is annyit tesz mint egy SIG Sniper. Nem is cipelem őket ha nem muszáj.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz kekeeci #2481 üzenetére

    Meg van a menete és az időkorlátja a hullának. Ha nem egyből odamész, nem jelenik meg. Én úgy szoktam menni, hogy a közeli fánál kifosztom a Stalker hulláját, ezután át az úton a másik Stalker hullájához, ahol a Tushkan patkányok vannak, majd megyek a Farmra, ahol a Húsosok vannak, azután át a kerítésen a vagonnál, majd felveszem a Bandita Dzsekit a Fészernél, vagy minek lehetne azt leírni, majd Bandita Hulla kifosztása, aztán megyek célegyenesen a Katona hullájához. Ezzel az útvonallal mindig megjelent.

    Volt olyan, hogy a Szemétdomb átjárója felé mentem, ahol szintén volt egy Stalker hulla, na azután már nem jelent meg a Katonáé.

    Jól néz ki ez a Solyanka. De mi az a Kártyalap? :) Azokat kell Kuznetsov-nak összegyűjteni?

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • kekeeci

    senior tag

    válasz Gery D. #2483 üzenetére

    A soupban én a keleti oldalon a kerítés nyílásán megyek mindig, az gyorsabb, a szoljankában ott járőröznek és lőnek a katonák. Tőlük szereztem az első AK-74-eseimet, csak Kosztyát kellett rájuk uszítani, az alagútnál levő két vérszívó csoportot is vele rendeztettem le, ő úgyis halhatatlan.

    Igen, elhagyta szegény a kedvenc pakliját, azt kell összegyűjteni. Nekem már van vagy tíz, van akinél négy is volt. Akad aki csak úgy odaadja, de volt már, hogy fejtörőt kellett érte megoldani (az én angoltudásommal). :DD

    kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz kekeeci #2484 üzenetére

    Ha a domb tetején közelíted meg és ott a vagon végénél ugrasz át a kerítésen, akkor nem látnak meg. Első alkalommal egy Égi Elektro Anomália van ott, ami később eltűnik azt hiszem. Azért megyek mindig azon az útvonalon és legtöbbször ott kell átmennem, mert nem nagyon szeretem leitatni a katonákat, dolgozzanak, ne igyanak. :)

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2485 üzenetére

    Az NS-ban nincs is mivel itatni, mert a Vodka s a cigi valóságos kincs. A végén már azért vadásztam a controllerekre, mert azoknál mindig van voci és cigi. Szerencsére controllerből itt nincs hiány :D

    32 olyan kártyát kell begyűjteni zónaszerte Kuznetsovnak. Nekem 25 gyűlt össze eddig, és ahogy látom, Kuznetsov minden rejtekében is van egy-egy. A legnagyobb árat eddig Dan kérte egy lapért.

    Még a COP-os pályákra nem jutottam el, kivéve Zatont, mert nem találom az átjárót Jupiterre. Rengeteg feladatot kaptam már ott is, meg rejtekhelyeket, de nem tudok rájönni, hogy ki adja az átjárót Jupiterre és Kelet-Pripjátyba. Valami fekete exot kell elkezdeni keresni és akkor küldenek oda, de nem tudom ki adja a feladatot. Most ezen mesterkedem még mindig, s közben sok más küldetést letudtam. Egyre jobban állítom, hogy a NS az egyik legjobb SOC mod, ha nem a legjobb, amivel eddig játszottam :K

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2486 üzenetére

    Zaton-on kikkel beszéltél? És merre vannak? Ez érdekelne, meg ha egy párbeszédet belinkelnél, az is jól jönne.

    Most már egyre jobban azon vagyok, hogy befejezem a Soup-ot és áttérek a Solyankára. De még nem döntöttem. :)

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • hubai1979

    őstag

    válasz Gery D. #2487 üzenetére

    [link]

    Én már áttértem.

    [ Szerkesztve ]

    Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.

  • Dhampir

    félisten

    válasz Gery D. #2487 üzenetére

    Ebben az esetben érdemes lesz kiegészíteni a topik címét, például így: StalkerSoup, Solyanka ... :)

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Dhampir #2489 üzenetére

    Azt jelen esetben Sensut tudja megtenni. De még nem határoztam el. :) Viszont ha tényleg így lesz, akkor kell majd Sensut segítsége, hogy kb. mennyi az a Soupos rész, amit kibővítettek párbeszédügyileg. Mi egyezik és mi tér el, gondolok itt a Műtárgyakra, hogy ugyan azok a tulajdonságok és ilyenek.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Dhampir

    félisten

    válasz Gery D. #2490 üzenetére

    Ez nem egyszerű dolog, amit eddig olvastam a beszámolóitokból, baromi nagy munkád volt vele eddig is. :R

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2490 üzenetére

    A Solyankában Zatonon nem volt seki használható egyelőre. Néhány Lightning zombi és vagy 5 bandita, akik kívánták a golyót. Viszont azt kiderítettem, hogy be fog népesedni a Skadovsk is, és ott kell keresni azt a Fenrir nevű mesterlövészt is, akiről hírt kapsz az elején Cordonon a halott katonánál.

    Sajnos topic címet nem tudok változtatni. És hozzászólásokat se tudok szerkeszteni, csak törölni vagy offolni. Lényegében szinte semmi hasznosat nem tudok csinálni, csak azt a fenti összefoglalót szerkeszteni. De végül is a Stalkersoup és a Solyanka ugyanaz. Mindkettő egy leves :D

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2480 üzenetére

    Emlékszel még a G36-os bugra az NS-ben? És a Soup-os bugra, amit írtam párszor? [link] Ez szerintem ugyan az a hiba lehetett. Nekem is crash-elt a játék folyamatosan a G36 miatt, de ezt egy idő után be is fejezte. A Gauss-t valóban elrontottam, de annak a hibáját meg is találtam, ahogy azt a Hsz-emben is leírtam. Egyébként akkor lehagytam a 6-ost a G36-ról.

    Egyébként a Hsz-eket nem csak Topiknyitó Topikgazda tud módosítani?

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2493 üzenetére

    Két féle topikgazda van: kezdő és a NAGYBETŰS. A nagybetűs több mindent tud, szerkeszteni is.

    Nem tudom mitől az a bug, de hol van, hol nincs. Néha felbukkan, aztán eltűnik, de később újra előjön.

    FATAL ERROR

    [error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
    [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online
    [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\alife_switch_manager.cpp
    [error]Line : 64
    [error]Description : Invalid vertex for object
    [error]Arguments : wpn_g36c5407


    stack trace:

    Megtaláltam az útat a COP pályákra. Később elárulom, hogy ne felejtsük el, mert elég kacifántos :)

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz Sensut #2494 üzenetére

    Több, mint valószínű, hogy ez a szó okozza a problémát: wpn_g36c5407 ez is olyan gond lehet, hogy hiányzik ez a rész, vagy több van benne és ezért nem találja. Ez szerintem a G-36-nak egy változata lehet. Rákeresek holnap és írok, ha megtudok valamit. Hátha tudom javítani.

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • kekeeci

    senior tag

    Van egy kis problémám:

    A ruha tulajdonságai szerint 35kg-mal többet cipelhetnék,de ez valahogy nem jön össze.
    Jelenlegi súllyal meg se tudok mozdulni.

    kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2495 üzenetére

    A wpn_g36c5407 végén a 5407 szám változik mindig. Az valami sorszám lehet az épp futó játékmenetben. Volt, hogy a jelzett fegyvert felvettem, s akkor egy másik számú okozta a crasht.

  • Gery D.

    Topikgazda

    válasz kekeeci #2496 üzenetére

    A leírásban szerepel a +30kg? Mert akkor javítom. Az Álcázott Exo nem rendelkezik ezen funkcióval. A tulajdonságok között sem szerepel elvileg. Majd megnézem az eredeti Oroszban.

    Sensut, majd megnézem akkor holnap.

    Egyébként itt leírja, hogy mikor lehet módosítani a HSz-eket:
    A topikgazda részére kivételes esetekben adható jogosultság
    - hozzászólás módosításra (csak ármesterek és arcképgyárosok esetén),

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

  • Sensut

    őstag

    válasz Gery D. #2498 üzenetére

    Ez spoiler azoknak, akik a NS CP2-t játszák!

    Nem is gondoltam volna, hogy amit napok óta keresek a Solyankában az egy apró fecnin múlik :) A COP pályákra az utat egy apró üzenet indítja el, amit akkor találunk egy rejtekhelyen, amikor Wolftól megkapjuk a "Black Angel" megszerzése után a jutalmat. Talán a darabos fordítás miatt, vagy csak puszta figyelmetlenségből hamar elsiklottam ezen a ponton és egy teljes történet maradt volna ki, ha nem kapom sorra a COP pályákra a feladatokat és a rejtekhelyeket, és nem kezdek el alaposan kutatni az átjárókért. Mivel ez a történetszál többek között már nem része az alapsztorinak, és a Soupban sincs benne, ezért a végigjátszás sem tesz említést róla.
    Minden akkor kezdődik, amikor Sakharov felkér, hogy szerezzük meg a X-18, X-16 és X-10 laborokból a dokumentumokat. Ez után ő Wolfhoz küld a jutalomért és kiderül, hogy egy különleges páncél lenne az. De mielőtt ideadná, Wolf elküld Radarra, hogy hozzuk el neki a "Black Angel" képződményt, mert fontos lenne a lánya meggyógyításához, aztán ezért jutalmul elárulja a páncél helyét a Raktárak területén. Viszont itt 2 zsák is van, de páncél az nincs. Helyette egy kis üzenetet találunk Fanatictól, aki a páncélt tartozás fejében már eladta Crossnak. Rohanunk Fanatichoz és innen a szálat követve jutunk el egészen Kelet-Pripjátyba.
    Az út borzasztó nehéz. A lehető legvadabb mutánshordákba botlunk és közben az X-16 - Yantar területet egy olyan elit monolitos brigád lepi el, amilyent még Stalkerben nem láttam. Ezek mindenkit lemészárolnak a környéken, és hogy jobb legyen, vannak köztük teljesen láthatatlanok is, akiknek jelenlétét csak a fegyverük torkolattüze árulja el. Viszont amikor ezt látod, már nagy bajban vagy :D Ezért pld. a Skat-15 okos exo viselete kötelező! A folyamat a következő: Sakharov - Wolf - Fanatic - Cross - Ariadne - Kalmykia - Dimaki..., és a történet egy gyógyszer összetevőinek a megszerzésével folytatódik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák