-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Strelok ruháját (amit majd Best számára kell átadni a Sötétvölgyben) mindig magammal kell hurcolni, valamint Strelok puskáját is?
Kordonba elvittem a sérült MP5-öt, Szidorovicsnál vettem volna harci javító készletet, Kővirágért tudná adni, de hiába jelenik meg a vásárlási lehetőség a beszélgetésben, onnan nem tudom kiválasztani.
Érdemes lenne mindent átvinni a Bárba (túlsúly miatt probléma lesz), később nem kell már visszamenni Kordonba?
Érdemes átalakítani a képződményeket?
Inkább kihagynám ezt a lehetőséget, hacsak nem éri meg a szöszölést.Más tapasztalat:
A Szeméttelepen a helikopteres kereskedővel való üzletelés során jó sokszor kidobált a játék. A lebegő helikoptert messzire elhagyva már nem jelentkezett ilyen probléma. -
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4253 üzenetére
A Műtárgyakat érdemes módosítgatni, főleg, hogy a későbbiekben pl a Hártyát továbbfejlesztve a Páncélok megerősítéséhez kellenek majd.
De sok ilyen lesz majd a későbbiekben, különböző feladatokhoz kellenek majd. A tulajdonságuk is kibővül, jobb lesz, eltűnnek a negatívumok, vagy csak lecsökkennek.A Helikopteres résznél jó lenne egy error log az Appdatából, hogy tudjuk, miért dobál ki. esetleg a fordításom lehet a gond, vagy valami más. Ez nekem is sok segítség lehet.
Érdemes mindig a logot nézni, abból elég sok minden kiderül.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
Nem tudom, nem írták az SS fórumon, hogy kellene. a DX11-gyel csinálgattak valamit, meg szerintem tovább módosítgatták az angol szövegeket.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4256 üzenetére
A végét kell nézni, ahol error van. De ha bemásolod ide, az is jó. Csak akkor találsz benne hibát, ha crash után nézed, ha már újra beléptél, a legfrissebbet mutatja, de minden kilépést ment.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4257 üzenetére
Közben update-eltem, az meg kiürítette az adata-ban a log tartalmát, erre nem számítottam. Még megpróbálom kikeresni a régebbi mentést Agropromhoz.
Na, a frissített verzióval nem dobált ki a flying dealer-nél, pedig még a vak kutyák is megtámadtak közben. El is szelelt hamar a kereskedő.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4258 üzenetére
Nem tudom, mi lehetett a probléma, viszont a fordításom még nincs kész a 19-eshez. Lehet, hogy a fordítás miatt dobott ki? Felraktad az update után, vagy azt nem törölte le?
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4259 üzenetére
Nem tudom, még az előző verziónál dobott ki.
Viszont most ismét megtörtént egy kidobás.
Leadtam Szidorovicsnak javításra az MP5-öt, amit majd át kell adnom a Szemétdombról Kordonba került Sztalkernek, aki a híd felé vert tanyát az elhagyott épületben. Szidorovicstól eltávozván aludni tértem.
Reggel visszabattyogtam Szidó pincéje elé, de még nem mentem le, csak megálltam ott. Statikus állapotomat kihasználván megtámadtak a folytonosan arrafelé sertepertélő cincogók. Ekkor váratlanul kidobott a játék.
.mdmp és a sima xray log szerint (most már megjelent egy "mdmp" log is a mappában, lehet, hogy a bugreportnál a "save" kiválasztása miatt? ):
Scheduler tried to update object rat_strong44804
stack trace:[error][ 183] : Nem lehet fájlt létrehozni, ha az adott fájl már létezik.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4260 üzenetére
Jaigen, ezt a crash-t senki se érti. Már a Soup fórumon is írták, de nincs rá egyelőre megoldás.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4262 üzenetére
Amíg nem optimizálom a 19-eshez, addig lehetnek hibák. Holnap melóba szerintem megcsinálom, ha lesz hozzá kedvem. Ha kész, úgy is jelzem.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
Itt akad angol nyelvű rész Szidorovics válaszában:
Így hol találom meg Hunter vadászpuskáját a Vad vidéken?
-
félisten
válasz Dhampir #4264 üzenetére
Ah, a Vad vidékről most olvastam vissza, hogy Yutani sztalkernek ugyanez volt a problémája.
Megadta rá a választ Gery D.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Volt egy rövid lefagyásom és kidobott a játék az Arénánál, amikor bementem és meg akartam szólítani az ott ácsorgó embert.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...atek\stalkersoup\gamedata\scripts\aem_manager.script:1467: attempt to index field 'groups' (a nil value)stack trace:
Más:
Sajnos Szidorovicsnak adtam le javításra Yurik MP5 fegyverét. Már bánom, hogy nem a Bárba vittem a Tudósokhoz, de akkor még nem ismertem ezt a lehetőséget.
Egyáltalán Szidorovicstól vissza fogom kapni a fegyvert?
-
Aarpok
őstag
válasz Dhampir #4266 üzenetére
Igen vissza kell hogy adja és erről értesítést is kell majd kapnod ha eddig nem kaptál.
Gery. Köszi akkor egyenlőre nem frissítek.Régebbi verziókban az első küldetés után kaptál szidótól egy javítókészletet azzal tudtál magad is javítani,de persze valami ötlethuszár miatt ezt is meg kellett változtatni. Nem értem, néha úgy érzem rossz irányba akarnak menni ezzel a sok módosításokkal.
Hunter puskája ugyanott van ahol az alapjátékban is csak itt trükkösebb bejutni érte.[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
Tegnap hazafele már előkészítettem a fájlokat átnézésre, mindjárt neki is állok átnézni.
Egyébként a sok crash miatt módosítják ennyire lineárisra a játékot, de hát, ezekkel se nagyon változik semmi.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
Na, eddig kb 70 fájt néztem át a text mappában, és csak egy plusz fegyver van belerakva a játékba. Na meg egy rahedli szöveget módosítottak. Scientist helyett Ecologist, Ecologist helyett Scientist, meg ilyesmi, de magyarban oly mindegy, mert mind a kettő tudósként van fordítva. Na ilyenekkel szórakoznak a fordítók.
Meg az a legnagyobb problémájuk, hogy a megjegyzést külön sorba írják, vagy a strings sor után. Az egyik külön rakja, a másik egy verzió után a sor után és fordítva. Úgy hogy kb 1 óra és kész leszek remélem.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
19-eshez a fordítás kész. Voltak változások a scripts mappákban, úgy hogy aki a 18-assal játszott 19-es verzió alatt, az szedje le a frissített fordítást.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4271 üzenetére
Köszönjük szépen!
(#4267) Aarpok
Én ott mentem be, ahol régen, Az elektromos anomália nem zavart, mert találtam képződményt, amivel még elviselhető egy kisebb csapás, ha átsietek rajta. Azután lepődtem meg, hogy nem tették bele a régi épületeket, hanem csak valami furcsa kinézetű, fejlesztés alatt lévő épület-elemeket láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4272 üzenetére
Javítottam néhány fájlt, átírtam azokat a mondatokat, amik úgy hangoztak, hogy "a számomra", itt levettem a névelőt.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
Amikor bementem, semmi sem dobált el, kis séta után csak ezeket láttam:
[link]
[link]Majd később visszamegyek oda, de közben az ATP-n is voltam, csak a Mama gyöngyét nem találtam meg ott.
Nem semmi az a pálya. Kerítést húzhattak volna köré, hogy ne "lebegő szigetnek" érződjön a határai mentén.
Volt ott valami szikrázó mutáns, nem szeretnék összefutni vele egy sötét sikátorban.[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4275 üzenetére
Aarpok Agroprom Alagsorára gondolt a Teleportokkal kapcsolatban. 3 Teleport áthaladása után jutsz be a csőbe, amiben létra visz fel Strelok rejtekhelyére.
Rostok-ról a Vad Területre vezető út csak akkor nyílik meg, ha megcsináltad a Fő szálat. De ezt már a régebbi posztomban is leírtam. Vagyis, Sötét Völgy X-18-as Labor teljesítése, Sidorovich meglátogatása, Strelok Búvóhelye Agroprom-ban és utána lehet menni a Vad Területre, miután a Bárban beszéltél Barman-nal.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #4275 üzenetére
Ha az amire gondolok, akkor vannak feladatok, melyek a hivatalos pályákon kívülre vezetnek, ezért sokszor az épületek nem látszanak. Ezek a helyek nincsenek a hivatalos játékban és nem is tudsz kijutni oda azokban, de egyes modderek úgy gondolták, hogy még ide is kiterjesztik a küldetésiket (lásd pld. ST2). Nem látványos a környezet, sőt ronda a félig felhúzott épületek miatt, de nem kell törődni vele. Ezek a helyek a pályák külső széle, amit a játékosnak sosem szabadna látnia.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4276 üzenetére
Köszi, azt végül teljesítettem. Szép sorban haladtam a teleportokon át.
Igen, az X18 laboros küldetést még "tartogatom", sajnos hamar vállaltam el ezt a nagy falatot a Bárban, közben már dolgozok a Szeméttelep kapuját őrző Szolgálatosnak is, az Agropromos épületben lebzselőnek és a Szeméttelep határán álló épületben ácsorgónak (például 10 zombikezet vittem neki, de a dokumentumok keresését a Szeméttelepen még nem vállaltam el).
Az ATP-ben felvett hernyóplazma nagyon ütős, valamelyik banditánál leltem, ha nem tévedek, ez is betehető a védelmet nyújtó képződmények mellé.
Szidorovics még mindig nem értesített Yurik megjavított MP 5 fegyveréről.
(#4277) Sensut
Pedig nem kellene hagyniuk a bejutást, illúzióromboló látvány.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
Én úgy emlékszek, hogy nincs olyan feladat a Soup-ban, ami a kész pályarészeken kívülre vezetne. Ugye egyedül a Bár-Szemétdombra vezető része van meghosszabbítva, illetve a Bár-Hadiraktárakra vezető része, de azok készen vannak, nincsenek félig megcsinált épületek.
Sőt, a hivatalos Bár területén kívülre helyezett ATP áthaladási pontnál sincs hiányos textúra, valamint amikor megérkezünk a Bárra valamelyik új területről, már nem emlékszek, hogy melyikről, akkor szintén a Bár egy másik, kibővített területén lehet kalandozni, ott szintén kész a textúra. Ez az a rész, ahol ki lehet kerülni a Szemétdombról a Bár belsejébe vezető utat.
Egyedül a Vad Terület áthaladási pont utáni részén vannak ilyen félig kész épületek, de ez ugye azóta elérhető, amióta megkavarták ennek a megjelenését.
Bár, régebben is át lehetett "osonni", amikor még ott volt, amikor valamiért nem aktiválódott a pályaátlépés és továbbszaladtunk. Vagy épp akkor akadozott a játék, nálam már volt olyan.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #4276 üzenetére
Hunter puskájáról volt szó azt kérdezte Dhampír hol van. Arra írtam ugyanott ahol az alapjátékban de itt is mint Strelok búvóhelyén vannak teleportok.
Sensut Petrenko flaskája is egy kapu mögött van nem messze a szolgálatos őrposztol ami pályán kivüli résznek számít.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
Jaa, hát itt már keveredett pár küldetés és pályarész, követni nem lehet már.
Az ide-oda dobálós teleportra hittem azt, hogy még a Strelok búvóhelye a téma, mivel a Vad Területre még nem tudott átjutni, ezért a mélygarázs teleportjára nem is gondoltam.Egyébként én azóta nem játszottam a Soup-pal, amióta megkavarták az egész játékot. Én még azzal a verzióval játszottam, ahol nem volt lekorlátozva sehol sem az Áthaladási pontok megjelenése.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #4281 üzenetére
Nekem sincs már olyan sok játékidőm általában hétvégén ha kedvem van hozzá csavargok egyet a zónában. Nekem se tetszenek ezek a fene nagy újítások a játékban, de ez van és persze nem is biztos hogy végig tudom vinni lehet bekrepál valahol majd megint mint a 17 - es.
Аарпок
-
félisten
Sziasztok!
Sötét-völgyben sűrűn kidobált a játék. A banditák bázisán kezdődött, ahol Borov kulcsát kellett megszerezni, azután odakint is kivágott. Ti is tapasztaltatok hasonlót?
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4287 üzenetére
Minden hibaüzenet elmentésre kerül, csak más a neve. A log mappában van egy pár fájl már szerintem neked, azokat nézd meg.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
Két X-Ray logot találtam az _appdata_ / logs mappában, az egyik az xray_ nevet viseli, a másik pedig xray_"felhasználó neve"
Az első log kurta és ezt tartalmazza:
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M3/S3, 3014.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 119 files cached, 186Kb memory used.
Init FileSystem 0.013033 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008* Az általam aláhúzott sor furcsa, ugyanis csak egy Intel i5-3230M processzor található az érintett notebookban.
A másik log tartalmának végén csak ennyi áll, error nélkül:
stack trace:
0023:77473442 KERNELBASE.dll
0023:73DB8E89 MSVCR80.dll, CxxThrowException()
0023:07646DA8 xrGame.dll
0023:078679DD xrGame.dll[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Sajnos ez a Soup féle modok örökös problémája, a memória hiány. Mivel 3 gigánál többet képtelen felhasználni az X-ray, az ilyen agyonpakolt modok hamar kifogynak az erőforrásokból és crashelnek. Erre némi halvány megoldás, ha egyszerre nem vállalunk fel sok feladatot és minimálisra csökkentjük a készleteinket, illetve statikus fényezéssel játszunk és a textúrákat sem hajszoljuk túl. A 64 bites motor volna a megoldás, de évek óta csak igérgetik.
-
Gery D.
Topikgazda
Én úgy tudom, hogy az NSCP2 nem crash-elt ennyit, bár, erről te tudnál többet mondani.
Szerintem itt a hack-eléssel lehet a gond. Egyszerűen csak TB nem tudja kitalálni, mi lehet a gond. Anno, amikor a Soup rendszert létrehozta és ezáltal kiiktatott ezt-azt a régi NS-ből, akkor cseszhetett el valamit. Én régebben utánaolvastam ennek a C-Stacks Overflow-nak és más játékoknál köze nem volt a memóriához. Egyszerűen csak tölt-tölt a játék és egy adott résznél, ahol hiányzik valami, összeomlik az egész.
A megoldás itt az lenne, ha nem az NS- fájlrendszerét alkalmazná, hanem visszanyúlna és átrakná az egész módot az eredeti SHoC-ba.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
A banditabázisnál, ha csak Borov, a vezér ússza meg a behatolást és egyedül marad, ő nem fog bántani? Esetleg ez a cél?
Visszaolvasva állítólag adna feladatot, de nem tudom hogyan. Harc nélkül többszöri nekifutásra sem sikerült a "belopakodás". Egyszer végigcsináltam a banditabázist, de Borov sem élte túl, talán meg kellene ismételni a műveletet?
A csatornán keresztüli behatolást rövid próba után kihagytam, az egy vesztőhely. A hátsó nagykapun simán bevehető az "erőd", közben az udvari fogoly is kirohant és a benzinkút melletti épület emeletén, a vérszopó által odahordott sztalker is kiszabadult, de amit mondott azt már elfeledtem.
(#4292) Sensut
Csak a Bárban lévő ládában vannak cuccaim. Akkor azokat eladom, csak már nem merem félbehagyni a banditás feladatot, mert ott van lent az őrzött fogoly is, félő, hogy távollétemben likvidálják. Vagy mégsem?
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4294 üzenetére
Amikor belépsz a Sötét Völgy területére, ott lesz a földön egy sebesült Bandita, a neve most nem ugrik be, na, amikor Bullet ott hagyja, adni kell neki Elsősegély-Csomagot, utána az egész Völgy a barátod lesz.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4295 üzenetére
Nahát, őt észre sem vettem. Köszönöm szépen a tippet!
Akkor elölről fogom kezdeni egész Sötét Völgyet.
Akkor is a barátaim lesznek, ha a foglyokat kiszabadítom?
Például ott van a busznál lévő két bandita a fogollyal, azután a bázis udvarán és lent a pincében is.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Crashelt sajnos a NS is, csak Pripyattól. Ott viszont úgy elkezdte egy adott ponton, hogy szinte játszhatatlan lett. És a gond a túlterheltség lehetett ott is, mert a pálya tele volt mutánsokkal és ellenséggel még a tetőkön is. Később már nem volt gond, miután kiürült a pálya. És a hibajelzés mindig a memóriahiány volt.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Dhampir #4296 üzenetére
A Banditák nem lesznek ellenségek, akármennyit megölsz közülük, ez ilyen beragadó dolog. Viszont a Bosszúállókkal vigyázni kell a pályán, mert azok viszont ellenségek maradnak.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Asus ROG Zephyrus M15 GU502LW-HC088T Gamer laptop + kiegészítők
- Samsung 15,6"FullHD IPS,Core i7, 8x3,6 Ghz,SSD,jó akku, új töltő
- Vadonatúj Bontatlan BlackView Oscal Tiger 12 (12+12GB,256GB,120Hz,64Mp.) Ingyen egynapos Posta!
- MakulátlanDell 14,1" Érintő kijelzős,FullHd IPS,i5 8350u(8x3,6Ghz),világító bill.,8GB RAM,512GB SS
- 14") Asus ZenBook(16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,256GB SSD,7 óra akku, szép