Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikej95

    aktív tag

    Ez az JP2 nem nyűgözött le, egy szóval leírva: tryhard.
    Annyira próbál több több lenni -gyakorlatban csak többnek látszásra futja - és hardcore lenni, hogy viccként jön le az egész. 90% grind/fetch quest, irreális trade rendszer, átgondolatlan design (pl: quest adó NPC-k tömegével halnak meg), a nehézség magas ami jó, de ott is kijönnek a baromságai (100 méterről leszedik az embert lefűrészelt csövű sörétes puskával). A legjobb pillanatok azok voltak amikor az ember szeme láttára éledt le a semmiből 100+ enemy. :C
    Marad a Soup.

    szerk: a nevetséges anticheat rendszert pedig még le se kellett hegeszteni, olyan professzionális módon meg volt írva. :P De azt követően se jött meg az ember kedve a játékhoz.

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    Újra rávettem magamat, némi csiszolással álltam neki, most semmit se hagytam a véletlenre.
    Spawn menü újraaktiválva, anticheat kinyesve, arra az esetre ha valami komolyabb bug lenne (pl: mapból kizuhanó quest itemek, stb)

    Fenn van a "könnyítő mód" de elég furcsa amit csinál, egyetlen érezhető hatása, hogy a moddolt mutánsok 150-200 direkt buckshot találat helyett, 5-15-30-ba halnak jobb esetben, ami hatalmas pozitívum. Végén még kijövök a szűkös lőszerből.

    Quest adó NPC-k most halhatatlanra vannak állítva, ez hiánycikk volt már az eredetiben is, bár ott többnyire bugok végeztek az NPC-kel nem a történettel mit se törődő A-Life.

    Lenne viszont egy hatalmas problémám. Doktor itt-ott bekavar, először a banditák bázisára ugrott be, ahol sikerült aggróznom és nem értettem hogy mi a halálélt nem bírok el a 7 szerencsétlennel. Ez egy korábbi mentéssel hamar orvosoltam, megvártam míg elballag, ment minden rendben egy darabig.

    Most Fox-ot kellett volna feltápolnom, ami nem különösebb kihívás, konzisztens módon random 4-8 stalker ott cigarettázott körülötte már az előző végigjátszásnál is, kutyákra lőszert se kellett pazarolnom. "Kellett volna", erre ott volt a Doktor, és lám már Strelok néven szólított, és adott egy "gyógyíts random NPC-ket" jellegű küldetést. Az holt ziher, hogy ez SEQUENCE BREAK, de most mégis mit kéne csinálnom? Le nem lép az öreg, mert ott a sérült Fox és, ha 150 méteres aktív A-Life hatókörbe érek odamegy hozzá és meggyógyítja, lenyúlva előlem a lehetőséget még jobban megkuszálva a dolgokat. :F

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    Sziasztok, kissé elakadtam!
    "Order on cooking" nevű opcionális feladat, Garbage területén, 4 db skat 9m, 4db skat 10, 8 db PKM és 1200 lőszer, 20 db army medkit leszállítása a feladat. Jutalom nem tudom mi, de biztos vmi jó cucc, Collector questline is irdatlan jó dolgokat ad. A lőszer és a medkit folyamatban, de a PKM-ben egyfelől nem vagyok biztos mivel a feladat "Pechenegov"-ot ír, a ruhákat viszonylag könnyű farmolni (3 forduló alatt lett 1 bandit exo-m is, bezzeg lőszert alig dobnak ezt valahogy még meg kéne mókolnom), pkm is akad hellyel-közzel. Azt írja, hogy hátizsákban kell átadnom amit a quest-adó felvesz.
    Kérdés csak annyi, hogy hogy kéne ezt majd kivitelezni?

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    Nem tudom találkozott-e már valaki ilyennel, neten se találtam róla sok mindent, de lenne egy olyan crash, ami nagyon konzisztens lett mostanra. Megölök egy snork-ot, akármelyiket konkrétan, akármelyik mapon és vége a dalnak, kidob az asztalra, bugreport megjelenik. X-16 után találkoztam ezzel először az első bejutás még gond nélkül ment. SKAT-15m megszerzésénél jöttem rá mégis mi okozza a gyakori crash-et.
    Mivel elég gyakori dög jól jönne valami megoldás. Collector és Akim quest line Yantarra már ad olyan ruhákat amikben néhány relikvia segítségével ignorálni lehet őket, de ha több fajta mob jön vegyesen akkor nehéz szelektálni és hamar beüt a krach.
    Előre is köszönöm a segítséget. :R

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Gery D. #4045 üzenetére

    Időközben megoldódott (valószínűleg több random crash-hel együtt).
    Röviden: eddig még hofix-et sem tartalmazó NS-JP2 2.0 ment 2.09.1, 2.09.2 fixekkel és modokkal. Szerencsére all.spawn is moddolt volt és nem saját szerzemény, így az megfelelő verziójú volt, mentések használhatók maradtak. Most lefuttattam 2 telepítős firssítést (hotfix és .09) most már jó db* állományok vannak fenn.

    Javításokkal kapcsolatos scriptek-et magam főztem, ahogy általános npc lootáblát is (több lőszert dobjanak), azokkal nem lesz gond.

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Gery D. #4048 üzenetére

    NS2 fordításban lenne egy olyan hiba, hogy amikor Guide-nak kell vinni egy Val-t és ahhoz Cobra Collimator-t és 10 glowstick-et (af_fosfor), (és 10 military medkit-et ebben nem vagyok biztos) azt írja a magyar verzió, hogy csak egy Groza (Thunderstorm) kell neki. Ami persze nem jó.

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Gery D. #4051 üzenetére

    Explorer/Guide-ről van szó, vanilla küldetés, miután x16-ból jössz vissza miután megtaláltad Ghost holtestét, beszélned kell vele, hogy megtudd, hol találod meg a Doctort.
    Eredeti játékban minden egyebek nélkül elmondja hogy Strelok búvóhelyén van.
    Itt kell neki egy AS VAL, Cobra Collimator (reflex sight gyakorlatilag, de ez a neve) és 10 glowstick (af_fosfor) amit a katonáktól lehet megszerezni. Kuznetsov a híd alatt ad rögtön 15-öt, ingyen, ami meglepő.

    A dialógus a stable_dialogs_escape.xml-ben van esc_provodnik_start_26, esc_provodnik_start_30, esc_provodnik_start_31, esc_provodnik_groza_0 kérdéses. Külön küldetésként is megjelenik, ott AS VAL szerepel már az auto mentésben, de a teljes bevásárlólista továbbra sem. Akkor és ott átváltottam angol nyelvű fordításra, így pontos listát itemekről (kell-e a 10 katonai medkit) és arról, hogy a magyar verzióban van-e dialógusa Kuznetsov-nak nem tudok semmit.

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Gery D. #4051 üzenetére

    Találtam még egy hibát, ez nem akassza meg a főszálat, de nem hiszem, hogy akinek mindenképp kell a magyar verzió ki tudná bogozni bárhogy is. Itt is újra lett hasznosítva a küldetés elég durván.

    Petrenko a Bar Duty területen egy Flash relikviát kér az NS2 magyar változatban, közben a netes kutakodásom alapján Green Flash kéne neki soup-ban (af_electra_green vagy af_electra_flash NS2-ben és Soup-ban más az itemid-je), de NS 2.09.2-ben fényképek kellenek neki az X18-as labor embriókról.
    Kb így lenne kerek a történet:

    sak_strings.xml

    <string id="tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash">
    <text>Petrenkonak képek kellenek az X-18 laborban található embriókról. Az egyik képet a kidőlt kapszulán állva a tőle balra lévőről kell készíteni, zoom nélkül. A másikat a lépcsőn félúton állva, zommal a legtávolabb kapszuláról.</text>
    </string>

    <string id="artmod_552_dialog_0">
    <text>Itt vannak a képek az embrióról. Nagyon ronda!</text>
    </string>

    <string id="artmod_551_dialog_1">
    <text>Nem tévedsz. Voronin Tábornok azt a parancsot adta, hogy szerezzek egy embert aki képeket készít az x-18-as laborban található embriókról. A képekért cserébe a tudósok ellátmányt biztosítanak nekünk. Te voltál a laborban. Tudnál lőni két jó képet? Egyet közelről, a másikat távolról, nem feltétlenül kell zoomolnod hozzá.</text>
    </string>
    :))

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Gery D. #4055 üzenetére

    Orosz fórumokról kaparom össze amit tudok nem nagyon van angol infó a neten. Ezt a feladatot az xml-eken át bogoztam ki. Elsőre blikkre még relikviát kerestem, mert olvastam valami orosz fórumon, hogy van zöld flash relikvia is gondoltam akkor az kell(google fordító). (Fénykép???) megjegyzés vicces volt, biztos ami biztos lefényképeztem először... :DDD

    Zsinórba belebotlottam 2 ilyenbe csak ezért írtam ide be őket. Annyit tévedtem az előzőben, hogy mindkét kép ugyanarról a tartályról kell ami a kidőlt mellett van (nem a legszélsőről kell a távoli fotó) Nem kritizálni akarom a munkád, mert sokszor színvonalasabb, mint az angol (pl: SKAT-15M leírása). :R

    Persze semmilyen relikviához nem lett végül köze a feladatnak, de a cucc létezik.

    Bizonyítja a string id és a spawn menü és ingame leírás.

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    Sziasztok!

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy Golem az hogy a francba éled le a mapon (vagyis hal, mert csak a holtestét lehet elvileg megtalálni a kis termoszos ház lépcsőházának alján) Dragunov említette(neki kell egy csomó képződmény Central Pripyat-ban és ezeket max küldetésekkel lehet megszerezni), mondta beszéljek vele.
    Persze van egy olyan érzésem, hogy majd egy másik történetszál visz el hozzá, de jó lenne tudni melyik.

    Plusz szembesültem vele, hogy NS2-ben nincs 3. (4.) SKAT-15M upgrade "cserébe" csak 12 óránként eszik meg egy "fekete energiát", de nem is olyan op a páncél, plusz csak utolsó upgrade kezd energiát zabálni(nem muszáj fejleszteni). Most morfondírozhatok közte és az isolation suit között(szintén erős páncél, elvileg megvéd blowout-tól ködös az angol fordítás, vagy 110 kg extra teherbírást ad az is, marsh és agroprom között katonák hajkurászásából lett, vmi Gagarin 12 óra várakozás és egy ép SKAT-10-ért még jobb is lett).

    S.T.A.L.K.E.R. 2 örömteli, talán lassan NS 2.1 is megjelenik. Közben feltűnt, hogy létezik NS 2016, ami az NS 2.09.2 "újragondolása" (sok helyen földre szálltak: plot, out of bounds mászkálás, mutánsok hp-ja, anticheat, tranzit ponotok), sajnos csak gépi angol fordítás van az se kompatibilis legfrissebb patchekkel.
    Most próbálok találni egy működő gépi fordítót legalább XML-eknek.

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Laris #4063 üzenetére

    Neten nem találok róla semmit, de mégis úgy néz ki Golem-nek élnie kéne mielőtt Pripyat-ba megy meghalni. Csak még mindig nem tudom hol van Central Pripyat-tól délre bárhol lehet, Associate gondolom nem tudja bemérni, mivel még sosem beszéltem még vele.

    Amúgy haladok, kár, hogy sok szálat txt-ben kell vezetnem.

    - Black Doctor szálat viszem, most kell beszélni a Freedom-os kereskedővel, hogy hol található Rabinowich. Ez lassan zsákutcába kerül, több szálat le kell zárnom még, hogy felfedezetlen területre eljuthassak.

    - The search for boxes and safes of the Mysterious Stalker most jutott el oda, hogy Sidorovich-tól el kéne kérni a Monolith medált. De azelőtt elviszem többi szálat amíg lehet.

    - Shadow of Monolith megöléséhez még csak a Monolith embrió van meg, vicces a Diamond cache lánc kezdetét pont tőle kapjuk meg, ami a receptet adja a végső csapáshoz.

    - A láthatatlan táskáknál Generators a következő állomás (angol fordítása a cetlinek horror).

    - Collector láncon Chernobyl-I a következő állomás.

    - Poltergeist Szive egyenlőre jégen, előbb a szarkofágtól el kéne hoznom Sakharov táskáját, hogy megkapjam ATP-Pripyat roof teleportot.

    - Speciális fegyverek gyártásához már megvannak a szerszámok, de az első tervrajzhoz csak a Dark Valley kulcs van meg. (Angol fordításban Gunslinger cache, nem értem hogy fordította így ember vagy gép azt hogy оружейник (armourer), a Strelok cache pedig Arrow Cache-ra lett keresztelve).

    - Ghost-nak most öltem meg Beast-et. Még 1-2 Ghost küldetés van amit érdemes vanilla szál előtt befejezni.

    - Zahar-nak most van a controller hunt, ügyelek rá, hogy tudós ember "indirekt" halált haljon.

    - Syak-nál van valami feladat amit csak hajnali 1 és 4 között lehet felvenni, fekete monolith-osnak öltözve kalapáccsal fejbe kell kólintani egy mesterlövészt.

    - Amivel nagyon el vagyok maradva az a "találj utat Zaton (és Jupiter)" területére. Ezt még nem vettem fel. Amikor leéled 20-40 specnaz Cordon láda lopásnál, akkor élednek le hallhatatlan NPC-k akiket Fanatic küldött segíteni, velük még direkt nem beszéltem, mert addig ott szobroznak és voltak szívesek kiirtani minden katonát akár hányszor a kezdő falu közelében voltam, de ennek kb most van vége.

    - Wolf, Fanatic, Cross megvan, nőt is jól elrabolták mire meglett az apja kenőcséhez, Zaton átjáró még időben van.

    - Alap történetben most jön az erőmű, de előtte még 1-2 apróságot meg kell csinálnom.

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    Hülye kérdés, lehet valami bug, korán aktiválódott vagy tudom is én, de most nagyon úgy néz ki, hogy békét lehet kötni Shadow of Monolith-tal. Jupiterre érve lőttek rám helikopterek, 10 próbálkozásra túl is éltem, aztán írt, hogy inkább beszéljünk. Miután elég hamar oda jutott a dolog, hogy ki kell pucolni a gyárat mentem, de persze mindenki lőtt rám, nagy nehezen megtaláltam a tetőn, azt mondta lent beszéljünk, lementem semmi fegyver nélkül ahogy kérte erre valami katonai parádét csaptak és bezöldültek.
    Ez már csak azért is gond, mert a medálos küldetés még hátra van, ami gondolom jól elrontaná a frakció viszonyt velük, miután lekerül. És még a vanilla főszál sincs végig víve. Vagy ez normális?
    Másfelől, ha valaki tudja hol van Golem vagy mi aktiválja Pripyat-ban a segélykérő SMS-ét ne tartsa magába.

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    NS 2016 végleges verziója kézi angol fordítást kap. Kb kora ősszel lesz kész. Plusz be van ígérve jobb időjárás, "új" shaderek és textúrák, plusz egy fegyvercsomag integrálása (ez nem tudom miért kell).
    Közben a kanyarban az NS 2.1 is.

    Közben betelt a save folder, véletlenül all.sav-ot is átraktam backup mappába, vittem tovább Svadovsk feladatokat és végre meglett Golem is. NS főszál Lost Village végén softlock-ot kaptam. Panther megszökését követő Pilgrim beszélgetés utáni restrictorok, spawn triggerek, stb mind hiányoztak. Hónapnyi mentést kéne kidobnom.

    Valamilyen érthetetlen megfontolásból Freedom-Duty feladatok második hulláma elakad a Duty rádiók beszerzése után, ha Rare Weapons elvarratlan szálait nem göngyölíti fel az ember. Kapunk tippet Core-tól, hogy másik két bandita egyike ATP-n van és "kinyerhető" egy cache belőle, a másik sorsáról Yakut tud ez kell az Antidode->X18 cahce->Temporary Turce->Check for Strenght->Reserve cache->Golem segélykérése vonalat. Na ilyenek miatt várom 2.1-et és a 2016 naprakész angol változatát.

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Laris #4075 üzenetére

    Kíváncsi vagyok mi történik, ha első Dark Valley látogatáskor Mongol-t hagyom meghalni. Szinte minden plot szálnak van Dark Valley vonatkozása közvetve vagy közvetlenül. NS 2 guide van, de az csak azt tárgyalja ami mindenképp kell NS főszál haladásához. Youtube-on vannak jó guide-ok (oroszul) sibiryk39, kotbegemot74, de azok között is van nem egy videó ahol cheat menüvel teleportálgat a különböző triggerekbe.
    Gery D. minőségi NS2 fordítást csinált. Sok küldetésnek viszont eleve nincs normális leírása, szűrd ki a szövegből, aztán írd fel valahova alapon vannak. Még jobb amikor feladat se jelenik meg a PDA-n, megkezdett szálnál is döcögős tud ez lenni, de 1-1 új szál megnyitását jelző félmondat már nagyon gáz tud lenni, főleg, hogy van nem egy red herring (pl: omega képződmény).

    [ Szerkesztve ]

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

  • mikej95

    aktív tag

    válasz Gery D. #4077 üzenetére

    Pont ezen morfondírozok. Mongol halálával nem csak a Borov feladatok ugranak, de el se lehet kezdeni Aquila szálat (Sidorovic nem küld SMS-t, hogy el kéne valakit tenni láb alól): hacking software, deerslayer, prototype gauss pisztoly kapásból ugrik (csak a fő jutalmakat nézve). Zahar szálon kapott kontroller vadászat nem fejezhető be nélküle (képződmény recept és/vagy útvonal). Legalább egy Dragunov artifact ugrik vele együtt elakadnak Skadovsk feladatok is egy ponton, (ha nem szállítunk neki, akkor nem lesz mit elrejtenie, bioradar összetevővel együtt). Rare Weapons feladat sem teljesíthető, Freedom-Duty egyedi küldetések második hulláma szintén kiesik. Unknown chips sem teljesíthető, de a Doom 3-ból a Soul Cube sosem ért ennyi macerát.
    Cordon katonai dokumentumok kihagyásával szintén egy egész küldetésfa marad ki.
    Dimak (East Pripyat) ignorálásával különböző extra utaktól esik el az ember és a Skadovsk lakatlan marad.
    Major/Akim ignorálása nem tudom melyik szálakat akasztja el, de nem is lesz Zaton-on kincses barlang, ha kihagyjuk.
    Nem tudom NS JP2 fordításodban hibásan van-e, de angol verzióban valamiért lemarad a Black Angel relikviáról hogy enyhe 100 egységnyi sugárzást bocsájt ki. Amikor Jupiteren rögtön 2 darabot találtam nem tartott sokáig a boldogságom.

    Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'

Új hozzászólás Aktív témák