Új hozzászólás Aktív témák
-
Tompie
őstag
Hali!
1990-es évjáratú Skoda Favoritba akarok majd szivargyújtó töltőt szerelni, mert gyárilag nincs benne csak a helye a hamutartó mellett. Egyik ismerősöm azt mondta ha a helye meg van akkor elvileg a vezeték is ki van építve, szóval a helyéről a kupak ki szivargyújtó töltő bepatt és elvileg valahol ott kell lenni a vezetéknek is amit rá kell kötni (+,-). Ez tényleg így van vagy ne álljak neki keresgélni a vezetékek???
Köszi -
rob210
nagyúr
Kellemes Ünnepeket mindenkinek.
És mivel, hölgyek nem látogatják a topikot:-)Renault power
-
zjtuning
csendes tag
A weber a leggazdaságtalanabb karbi,és inkább Dellortót használok. Nagyon jól hangolható,és a fogyasztás is 7-8 liter körűl van normál használatnál. Mivel a nagy torokátmérő miatt több levegőt tud beszívni,ezért tökéletesebb a keverékképzés,és alacsonyabb a fogyasztás mint 1 karbival.
zjtuning
-
zjtuning
csendes tag
Nem volt hüvelyezve,sima 130-as blokk volt. De hát nem is a lóerő ami számít hanem a nyomaték. Csináltunk egy turbós favorit motort az is csak 105 Le volt de 158 Nm. Mivel az autózás 90%-át nyomatékból végezzük. A gyorsulás is nyomatékból nyerhető. Azért nem szabad agyonkönnyíteni a motort mert nyomatékot veszít és csak magas fordulaton adja le a nagy teljesítményt.
zjtuning
-
peti_s
addikt
Áldott, Békés, Boldog Karácsonyt!
-
peti_s
addikt
A dupla Weber-től, illetve az egyéb módosításoktól mennyire nő meg a fogyasztás ha szép lassan megyek, és csak néha lépek oda neki?
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #1987 üzenetére
Neked hüvelyezve volt a hengered?
Igazából én is sejtem, hogy olyan 92-95 ló körül lehetett a gép de a padon 114 lónak mérték.
Azt mondjuk nem tudom, hogy ez a leadott teljesítmény vagy a főtengelyen mért teljesítmény volt.Egy biztos nagyon szedegette a lábát, mert egyszer voltunk kint a Hungaroringen és a hátsókerekes BMW-ket meg lehetett gyilkolni vele rendesen igaz a kanyarban nem volt olyan stabil mint a széles futóval szerelt BMW-de így is kemény dió volt nekik az öreg skoda.
.Renault power
-
kapszli
csendes tag
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
Megrendeltem a tömítéseket és ha összeraktam majd jelzek, hogy mit sikerült elérni.
Mindenkinek Kellemes Karácsonyt Kívánok! -
zjtuning
csendes tag
Kisebb fokolású tengellyel nem lehet 100 Le fölé menni és ezekkel a nagy tengelyekkel nem igazán lehet szépen közlekedni mindennapi forgalomba,mert 3000 alatt gyenge mint a harmat. 15 éve építek motorokat versenyre és utcára,és azt mondhatom hogy aki utcára akar motort, 280-as tengelynél nagyobbat nem szabad belerakni.
http://www.zjtuning.eoldal.hu/cikkek/fooldal/autok_alkatreszek_motorok
Ez volt anno a versenyautóm,erős volt,de utcán nem igazán lehetett vele közlekedni,mert a nagytengely miatt állandóan 4000 fölött kellett tartani,hogy haladjon is,és ugye ez az élettartamra negatív hatással van.zjtuning
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #1985 üzenetére
Akkor meg is kapták a srácok a választ.
Bár nekem nem volt ekkora fokolás a vezérművönUrak írtam, dupla waber és 4:2:1 es rendszer polírozott leömlő, valamint a lényeg az 1.4-es hengerfej.
De aki akar és tud egy laza turbót is ráerőltethet.
Jó kis csigák vannak amik már egész kis nyomáson is rengeteget hoznak a teljesítményen.Renault power
-
peti_s
addikt
Húh de pörög a topic. Ám Robi, azt a 114 lóerőt hogyan lehet elérni?
-
zjtuning
csendes tag
-
Varlaisaran
senior tag
válasz kapszli #1976 üzenetére
Ez FaLs levegő lesz. Ugyanigy szivtam én is repedt szivócsonkkal (persze ez ritka). Egy pontnál magasabb fordulaton megy, ez a pont inkább 1500hoz közelebbi mint a rendes mondjuk 800hoz. Ha melegen le tudod esetleg venni 800ra, akkor később hidegen folyton leállogat, majd a melegedéssel párhuzamosanmeg-megmarad, és üzemmelegen tul magasan de jár, esetleg néha meg-megbicsaklik. Esetleg jár egy darabig hidegen is, aztán szép lassan elkezdt lassulni, megfulladni, és leáll. Ez van nálad?
Nálam a megoldást a teljes szivósortömités, karbitömitések cseréjében, és karbi rendbetételben láttam. Uj sortömités, faszán megpasztázva, fel a csonk rá.
Karbit szétszedtem darabokra, alaposan kimostam, fuvókákat szintén, gyorsitófuvókát is. Cseréltem gyorsitómembránt, ha már arra jártam.Talp, fedél sikbahúzása. Ha ferde vaalmelyik, ajánlatos, legjobb gépen csináltatni.
Ha a karbi szét van szedve, netán a teljes tisztitás mellett döntenél, megpróbálhatod az én áztatós módszeremet. Nem feltétlen ez a tuti, de eddig mindig bevált. A karbi teljesen legyen szétszedve, itt a spiáter, és réz alkatrészekre gondolok a következőkben. Eddig Jikovon használtam, nyilván a te karbidra is alkalmazható.
Étkezési ecetsav, jó 3 liter, attól függ, mekkora edényed van. Töményen, ahogy van , hogy lepje el a karbit. Áztatod ebben fél órát, közben ki-kiveheted, ecsetelni, rézdrótokkal piszkálni a járatokat, ami elérhető vele. Fél óránál tovább ne mert kikezdi az anyagot.
Még viszonylag tisztának vélt karbinál is orbitális mennyiségü szemét, szösz, maszat fog kijönni!
Utána azonnal vizesfürdő, hogy semlegesitse a savat, illetve kiöblitsd vele.
Ezután injekcióstüvel, benyával átnyomkodtam a járatokat, hogy nincs-e valahol dugulás.
Ezután összeraktam a gyorsitószivattyut (golyókra vigyázva), és nyomkodással müködésbe hozni, ellenőrizni, müködik-e. Gyorsitószivattyu membránnál, először lazán, érintőre huzott csavarokkal nyomkodd meg párszor, aztán huzd meg.
Ugyanigy, ha szükséges, a réz alkatrészekkel ezt eljátszhatod. Ecet után mindig víz!Ha minden tiszta, összerakod a karbit, uj talptömitéseket szerelőpasztával (igény szerint) bekened (Jikovnál ugye három kell, nálad nem tudom hogy van), és felrakod. Csavarjait átlósan meghuzod, először gyengén, aztán kis idő mulva az előirt nyomatékra (ha van).Tul erős huzásnál elgördülhet a talp.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kapszli #1978 üzenetére
Ahhoz, hogy ki tudd szűrni hol sziv farsot kellene valami alapjárat. Lassan körbefújod a karbit féktisztitóval, esetleg nitrohogitóval, ahol a fújás hatására változik a fordulatszám ott keresd a hibát. Szét volt kapva a karbi ha jól értem. a fedelet rendesen visszatetted a helyére, mágnesszeleped müködik? alapjárati fúvóka rendben? nekem volt egyszer egy ilyen kalandom a felujitókészlettel, még a nagyapám 105-ösén. a készletben volt minden fuvóka, csak h foliára voltak ragasztva, a ragasztó eltömte a lyukat a fuvókán és nuku alapjárat.
3x szedtem darabjaira, amikor elegem lett és visszatettem a régieket, simán indult, akkor vettem az új fúvókákat, és nagyitó alatt meglestem, az ötből kettőn nem volt lyuk(beleragadt a fólia)Az állitócsavaron van 1 O gyürü(keverék állitó, nem alapjárati)
Ha van még kérdés, nyugodtan irj!
-
kapszli
csendes tag
Szia!
A gyújtás rendben van, új gyertyák, új elosztófedél, új rotor és indulni is könnyen indul.
A karburátorhoz rendeltem felújító készletet, (engedett a gyorsító membrán) kicseréltem benne mindent. Az állító csavaron van tömítő gyűrű? Hogy bírnám kiszűrni, hogy hol szív farsot? -
Mágus2
Közösségépítő
-
kapszli
csendes tag
Szia!
Az autó hidegen és melegen ugyan olyan könnyen indul. Még rajta van a szívató akkor 2000 a fordulatszám, ha bemelegedett akkor kb. 1800 - 1900, de szépen megy a motor, nem rángat, nem dadog. Az alapjáratot le bírtam vinni olyan 1400 körülire, de akkor olyan max. 1 perc múlva leállt.
Max. olyat lehet észrevenni melegen, hogy ha megpörgetem a motort úgy rendesen akkor olyan nehezebben áll vissza ”alapjáratra”. Úgy mintha szorulna a gázbowden, de azzal semmi baj. -
rob210
nagyúr
válasz kapszli #1974 üzenetére
Huha ez most nekem kicsit fura.
Beindítod az autót be is indul de 2000az alapjárat.
Ha bemelegedett a szivató és visszaáll akkor is 2000marad a fordulat?Illetve az, hogy vagy leáll vagy nincs alapjárat azt, hogy érted mert ez nálam ugyan azt jelenti.
Gyújtásod normálisan van beállítva?
Hány fokos?
Illetve ha mész a kocsival akkor azon kívül, hogy 2000az alapjárat más tünet nincs?
Nem rángat dadog, vagy pörög nagyon?
Kicsit írd már le részletesebben légy szíves.Renault power
-
kapszli
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 1,3-as formanom, már vagy három éve nem volt elindítva. Most rendbe raktam a karburátorát, megy is a motor szépen, de nem tudom az alapjáratot 2000 alá vinni. Vagy leáll, vagy nincs alapjárat. Az szívató visszaáll ha bemelegedett a motor és a gáztengely is visszamegy alap helyzetbe. Mi lehet a probléma? -
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1970 üzenetére
Egyébként azzal amit mondtam és egy jó hűtött fékrendszerrel nagyon össze lehet kapni a kocsit.
Ha belevágsz érdemes a kerékcsapágyakat SKF-re cserélni és a féltengelyeket is átnézni mielőtt összerakjátok a gépet, mert ez az első ami meg szokta adni magát egy ilyen teljesítmény növelés után.
Ha a hengerfejet is cseréled, kovácsoltvas hajtókarokat teszel bele és szépen felpolíroztatod a leömlőt egy 4:2:1 es rendszerrel igen komoly 114lóerős masinát lehet összerakni igen jó nyomaték görbével, ami ezt a könnyű kasznit nagyon elrepíti.
Nekem 155Km/h volt az utazó a pályán
Néztek is nagyokat, néhányan, mert kívülről ütött kopott volt egy kicsit.De egy igazi öreg szaki azt mondta nekem egyszer nem baj ha a fényezésed nem makulátlan de a kocsi műszakilag legyen egy csoda.
Így legalább nem lopják el.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1970 üzenetére
Az egy 1000Mb szerintem és az igen komoly tuningot kapot.
Most nem tudom hova van elmentve de majd a múltkori skoda találkozóról belinkelem a képet.
Ugyanis van egy duplawéberes 1000Mb direktszűrőkkel, megpiszkált vezérléssel fékekell és igen komoly lengéscsillapítókkal futóművel.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
Hát én most egy komolyabb tuningra gondoltam,de ahogy írod én is a weber-re gondoltam azt tudom hogy jót tessz,most nekem 46kw és akarnék legalább 70kw-ot.no és persze hozzá rendes fékeket. Segítsetek hogy mibol milyet jó rátenni meg egyáltalán mit jó velle kezdeni.
Májusba voltam Bojkon gyorsulást nézni,és ki volt az abszolút gyoztes? Hát egy 1100MB.
elképzelhetitek amikor beált a subaru imprezza mellé hogy milyen hurrogás volt de amikor elindult mindenki csendbe lett! -
Varlaisaran
senior tag
Hehe.. Én csak immortal sumiknak hivom őket... azoknak még az enyémmel is lehet meglepit okozni lámpáknál, természetesen szépen ésszel 50ig, persze a kis mosztvanted csak tolja neki, köv lámpánál meg megér megállni...
Most hogy leesett a nagy hó, ott bőgettek az elején a városban, megmutatták hogy ki itt a kénblokk, aztán szépen eltünedeztek, mert sorra akadtak el az utcákon a csudateszkós alufelnikkel nyárigumikkal. A farossal nincs ilyen probléma, kikerüljük őket, és ilyenkor lehet megfigyelni igazán őszinte "kurvaanyádtekinteteket"[ Szerkesztve ]
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
rob210
nagyúr
ha komoly dinamikát de még elviselhető fogyasztást akartok akkor Wabert kell feltenni a jikov helyére.
Az rohadt sokat dob 10Literes fogyasztás mellett sport gyertyákkal érezhető a különbség.
Illetve ha még egy kis pezó van akkor agy fokolt vezérműtengely és megy mint a barom.
Egy baj van a fékeket is meg kell hozzá csináltatni, mert a gyári nem fogja megfogni a kocsit az meg kicsit gáz.Illetve azt ne írja senki, hogy jó a gyári fék óvatos leszek, hiszen pont azért kell a plusz erő, hogy ne kelljen óvatoskodni és oda lehessen kenni néhány nagyképű apucivetteazautótdeénfeszítekbenne srácnak
Renault power
-
peti_s
addikt
Szép, bár én a Favoritra gondoltam. Ám, ebben óra van, vagy fordulatszámmérő?
Sanyo91, tudtommal turbót nem tehetsz rá, úgyh sztem a jikov karburátor jól beállítva, etanolos benzines hajtásra beállítva, egy kicsivel nagyobb keresztmetszetű üzemanyagcsővel, NGK gyertyával. Mióta én ezt a topicot olvasgatom, nekem az jött le h ez a nyerő párosítás.
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo91
csendes tag
Sziasztok! Olyat szeretnék kérdezni hogy egy 136-os favorit motort mennyire lehetne kituningolni:kw,végsebesség,gyorsulás?(ja de egy tuheto fogyasztással)?
-
rob210
nagyúr
válasz Varlaisaran #1961 üzenetére
Ha az enyémre gondolsz nekem most renault megane-om van.
Hondám sose volt.Renault power
-
Varlaisaran
senior tag
Igen, a régi. Hátul ugyebár teljes futómücsere volt még az ötösváltósitás előtt, akkor már uj fékbetétek bele, munkahengert is cseréltem, ilyennel nem játszunk. Az elsőhid (mert ugye az is keskenyről szélesre cseréltetet) meg ahogy kijött a donor alól, ugy van benne, már nem variálom, egyedül a fékje lett patentra megcsinálva. Majd egyben az egészet.
Visszanéztem a topicban, láttam a Favit. Nagyon szép volt, kár érte. Meg láttam az utódot is. Ő a kék Honda? (jól láttam hogy az? nem értek a mai kocsikhoz)35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
rob210
nagyúr
válasz Varlaisaran #1959 üzenetére
Pont ezt akartam megkérdezni, hogy milyen fék van a paripa alatt de akkor ezek szerint még a régi.
Hát igen ha van az embernek ismerőse és saját maga is meg tud csinálni sok mindent akkor olcsóbban is meg tudja oldani de egy igazi vérbeli tulajnak aki semmihez nem ért hanem mindent csináltat milla körül áll meg a dolog.
Nekem is 600.000.- lett a vége a favoritnak és a végén le se lett fényeztetve, mert eladtam addigra.Az új tulaj meg 8 hónap alatt rommá törte, sajnáltam nagyon.
Renault power
-
Varlaisaran
senior tag
Üdv zj itt is. Mi már beszéltünk a Skodaklubon keresztül, beszéltünk egy 130as alapu motor épitéséről, de sajnos semmi sem ugy alakul ahogy kellene, ilyenbe belevágni meg inkább ugy szeretnék, ha kézben van a korpa, és nem kell lemondani egy esetleges rs hfről, egy jobb tengelyről, karbiról, stb... Elsőként ugyis téged kereslek majd
Eddig 388ezer jó magyar forintban vagyok, és ez is azért ennyi, mert a motort generálkor magam csináltam. Ugy álltam neki hogy óhát mi ez nekem, ha a csehek összerakták én is fogom. Hát persze. Végülis nem mondom hogy bénáztam, de pár szarvashibát elkövettem, amiknek megfizettem az árát. Ahogy igy számolgatok, 5-600 körül énék a végére, favoritmotoros felállásban. Persze, lehet ezt többől is, egyedi vétel volt a váltó is, a kasznimunkát is baráti alapon végeztük el, amiért hálás is vagyok, ellenkező esetben most járnék 500 körül. A váltó -és később hengerfej donor- egy 90 körüli 120asból való, amihez igen olcsón jutottam hozzá. Összességében ami a motoron kivül még nagyobb kiadás szóbajöhet, az a futómüvek, pláne ha netán szárazfutót akarnék. Majd alakul, egyenlőre a megfáradt elsőfutó van fókuszban. Nagyobb készek, bölcső, karok már lealapozva várnak, jön a szilentezés, a függők, tárcsák beszerzése, megakkormár 4dugattyus fék stbstb.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
rob210
nagyúr
válasz zjtuning #1956 üzenetére
Kezdj el számolni és rájössz mennyibe is van neki az autó.
Váltócsere etc etc átalakítások, mivel ez sima 105 volt ahogy azt írta is.
Plusz meg is kellett vennie, az átírási és egyéb költségeket ha nem is számolom, akkor is súrolni fogja a millát mire a végére jut.
Kasznimunka pedig biztos hogy lesz még rajta.Renault power
-
zjtuning
csendes tag
válasz Varlaisaran #1947 üzenetére
Szép az autód,majd ütünk bele valami jó motort. Szólj ha kell valami cucc,segítek.
zjtuning
-
rob210
nagyúr
válasz Varlaisaran #1954 üzenetére
Hát ha így építgeted lesz vagy egy milla mire megáll a végén
Renault power
-
Varlaisaran
senior tag
Ugy voltam, vagyok vele, hogy inkább a kaszi-fék-futó ami elsőbbrendü. Nameg megvan a varázsa, hogy 105 blokkból jobbat csinálni. De annyira teljesitmény nem feltétlenül kell, jobban szeretek nyugiban 80azni régi autóutakon Legtöbb amit vitt, 152 volt de már nyögvenyelősen ment 140 felett, autópályán. Utána a tartós 130azás sem volt igazán optimális, mégiscsak kis motor, nem erre tervezték. Valóban nem volna rossz egy ilyen favi/fabia hibrid motor -persze csak zsir futómü mellett- de igazán nem használnám ki. Széria favoriton gondolkodnék, eddig azért vetettem el mert ugye 105S, I kat-ba esett, és bepapirozásnál átment volna eggyel feljebb, ami nem mindegy a biztositás miatt. Most ebben a kw rendszerben eleve a II katban vagyok, nem lenne akadálya, de előbb az elsőhíd teljes keményszilentezése mellett döntötte, nomeg valami normálisabb gátlók bele. Aztán meglássuk
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
rob210
nagyúr
válasz Varlaisaran #1951 üzenetére
Na akkor tényleg költesz a kicsikére
De miért nem tettél bele akkor már egy favorit motort 1.4 es hengerfejjel polírozott leömlőkkel?
Az aztán csuda nagyot dobott volna a menet teljesítményeidenRenault power
-
Varlaisaran
senior tag
Motorja a gyári 105 blokk, de 120as belsővel, combosan sikolt 120as hf-el, lájtosan túletetve, készül bele még egy finoman fokolt tengely, szerintem 136B , esetleg egy SP3 lesz. A váltó 89es ötös. A kasznit vágni kellett hozzá, mert ugye régifajta.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
rob210
nagyúr
-
Varlaisaran
senior tag
Jaja, küszöbök már be vannak készitve, hamarosan csere lesz. Amugyis kellett volna, jobb oldalán be is nyomtam egy betonvirágtartó szélével Eredetileg mezei 105S volt, és igy utólag bánom hogy keskenyfutós régikasznisat vettem, gyak. minden már ki van csereberélve, a képen kb 10+ skoda van egybegyúrva
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
rob210
nagyúr
válasz Varlaisaran #1947 üzenetére
Egész szép darab, ráadásul ikerlámpás
Bár ahogy nézem az idő vas foga kezdi a küszöbödet megharapni.
Jó rá odafigyelni, mert ezek a kocsik lassan relikviának számítanak.
Grat. hozzá.Én mostanra már nem skodát hajtok, így nem teszem be a képet, de az első autóm volt egy 90-es favorit szépen kicsinosítgatva, megokosítva
Renault power
-
Varlaisaran
senior tag
Üdv.
Nem is sejtettem, hogy van még itt is ilyen topic És látom, élet is van. Ki mit hajt? Én őtet35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello,
Szerintem nem árt, a hideg viszkozitása kicsit sűrű, ugyhogy nehezebben kezd el kenni a minuszokban, és -20 alatt nem ajánlott. Ha hideg motorral nem lesz kinozva(2-3perc melegités a minimum 0 fok alatt), akkor nem tesz semmi kárt. Én télen nyáron 5w 40-et használok, bár az enyém csillag garázsban áll mindig Szerintem a 10w 40 már tökéletesen elég annnak aki rendesen használja az autót és nem jár hetente 400Km-t mint én.
Ha tényleg keveset megy a kocsi, nem lesz baja, ha sokat van használva akkor válts legalább 10w 40-re.[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Hali!
Az árt az autónak ha télen is 15W-40W-s olaj van a motorban? Hozzáteszem télen alig van használva. -
rob210
nagyúr
válasz lepke74 #1936 üzenetére
Szia.
Két dolog én 2 évig jártam a Golf 2 es alufelnijeivel, minden gond nélkül.
Nem kell azt annyira komolyan venni.
Jó persze a központi tehermentesítő illeszkedjen rendesen, de itt ott kis csiszolás és minden oké.A másik a hűtőt a legegyszerűbben úgy tudod légteleníteni, hogy leveszed a kiegyenlítőtartály kupakját és 10-15 percig járatod üresben 1500-1800/percen.
Ha ezután se lesz fűtésed akkor érdemes a fűtéscsapot megnézni, mivel ez skoda betegség sajnos. nem mindig zár el, márpedig ha a nagy körön megy keresztül a vized akkor az csak hosszabb távolság után fog fűteni, mire átmelegszik az egész rendszer.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #1937 üzenetére
Hello,
Nincs légtelenitő csavar, fel kell önteni a max szintig, beinditani, és hagyni, hogy kibugyogja magát egy kicsit. majd betekernia betöltő nyilást és menni vele egy kicsit, h kinyiljon a termosztát, persze a fütésnek végig nyitva kell lennie, aztán ellenőrizni aszintet és ismét max szintig tölteni(vigyázz a tulynomásra, kicsit hagyj neki kihülni). Aiokor töltöd fel, kicsit nyomkodd med a csöveket, azzal is jön ki levegő.
-
lepke74
csendes tag
Ja még egy kérdés hol tudom a hűttő rendszert légteleniteni miután lecseréltem a hűtővizet nem igazán megy a fűttés valahol előrébb a fórumba irta valaki hogy van légtelenitő csavar de én nem találom.
-
lepke74
csendes tag
Sziasztok mint már irtam vettem egy favoritot 1990-es. Előtte egy szamarám volt. Mikor megvettem 4 szétrohadt gumi volt rajta ezért azok helyére feltetettem a szamara téli gumijait a fafavorit felnikre.Gondoltam majd keritek 4 másik felnit és arra ráteszem a 4 nyári gumit. Nekiálltam felnit keresni és akkor rájöttem hogy nem is olyan egyszerű az egész (legalábbis nekem).Azt mondták a bontóban hogy évjárattól függ a felniméret. Amit szeretnék kérdezni az az hogy a szamara felnije(4x98x59) jó rá? ill van 4 golf2-es alufelnim (4X100X57) az jó rá?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Bizony ez, de ez a szivató, csak engem szivat, nyáron ha mentem mondjuk 2-300Km-t és leállitottam, 10 perc múlva ha inditottam, bekapcsolt simán, 1-2 gázfröccstől ismét ki(+40C fokban is).
Lehet, hogy sok neki a 300 000Km, nem tudom, hétvégén hazaugrom, van + egy komplett karbim, majd akkor elválik, h mi a ludas.
-
rob210
nagyúr
Nem is a karbival lesz valami hanem a szivatóval.
Valami miatt nem kapcsol be csak menet közben, érdekes jelenség.
Ilyet még nem tapasztaltam így nem is tudok mit írni rá.
Olyat hogy nem kapcsol be olyat már láttam olyat hogy nem kapcsol ki olyat már láttam, de olyat, hogy menet közben kapcsol be és utána minden rendben megy olyat még nem.
Már pedig ha jól veszem ki a szavaidból ez a jelenség.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Szevasztok Arcok!
Lámpakapcsoló kicserélve eredeti 90-esre azok sokkal tovább birják mint az uj utángyártottak.
Most ujjab gond: hideginditás -8 környékén.
Gázpedál tövig, felengedve, inditóz, el is kapja szépen, de dadog mint a veszett, alapjárat 700 körül. Aztán kis játék a gázpedálla meg kb 1 perc és bekapcsol a szivató 1800 fordulat.Innen már minden simán megy, amikor bemelegedett, szépen kikapcsol, nem rángat, megy szépen, nem eszik sokat, csak eddig iylet nem csinált, ha inditóztam azonnal bekapcsolt a szivató.
Érdekesség. Tegnap lekaptam a levegőszürő fedelét mielőtt beinditottam, h ellenőrizzem elzárt e a folytószelep, és be volt zárva, megint dadogott 1 pecig, próbáltam menni, vele, fordulaton nem szaggat, huz szépen 3. ban már ment a szivató.
Valalmi ötlet? gyertyák, elosztó, kábelek ellenőrizve, sőt másik szettel is ugyan ez a jelenség.
Valami a karbival lesz, de mi?
-
wrx-sti
csendes tag
Nekem megnyitja a mozzilla! De linkeelem megint, hátha...
Tessék -
wrx-sti
csendes tag
Ha esetleg valaki Favoritot szeretne venni, az enyém eladó! Beújítanék egy Fábiára, de kellene hozzá az ára.
Hirdetésem[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Na most elárulok egy titkot de ez aztán 7 pecsétes.
Fogsz egy hosszú nyelű csavarhúzót. Legalább 30 cm-est.
Beindítod a kocsit ráteszed a generátor házra a csavarhúzó hegyét, a markolatra meg rászorítod a füled.
Ha szép egyenletes surrogó hangja van akkor oké.
Ha zakatol vagy túl hangosan surrog na akkor cserés.
Ugyan ez a vízpumpánál is működikRenault power
-
wrx-sti
csendes tag
Sziasztok!
Mivel beszéltünk a fogyasztásról, és én mondtam, hogy sokat eszik, gondoltam lemérem a napokba ugyis régen mértem!Hosszú távon 90-100-as tempó + kis város 6,2Liter
Csak város nagypapi tempó, 2500fölé nem ment a fordulat a 100Km alatt 9Liter
Csak város pörgős tempóba, nagyrészt (70%) 4000-es fordulatig pörgetve 11LiterSzerintem a 6,2 az nem rossz, de a 9 kicsit sok ahoz képest, hogy tényleg nagypapi tempóba közlekedtem.
Szerintetek? -
rob210
nagyúr
Hát nem szerették a gyalogosok, mert ezt az utca végén is hallották, de nem volt elviselhetetlen hangja.
Inkább azt mondanám, hogy feltűnő hangja volt.
Az egyik ugye a mély a másik a magas.
Ennek köszönhetően szép karakteres a hangja.Az R-typer ilyen még annak viszont nagyon hangos is a kürtje.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1916 üzenetére
Nekem ilyenek voltak szóltak mint a veszedelem mert én viszont dudálós vagyok.
A régit levettem ezeket feltettem ennyi.
2390.-[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Az előbbiek után off.Az autóm dudája nagyon halk, és bár én abszolút nem vagyok dudálós típus, de néha itt a pesti káoszban azt érzem, hogy nem ártana, ha szólna. Szóval a kérdésem az, hogy a gyári 20 éves dudát milyenre kellene kicserélni, hogy "rendes" (hangos, de nem egy kamion kürt ) hangja legyen. Néztem ilyen 1000 Ft-t körül van "tányér" duda. Az megfelel, vagy vmi komolyabb kell? Ha egy ilyet veszek, akkor kell valamit szerelni a biztosíték táblával is, vagy csak felcsavarozom és kész?
Kösz a választ!
Üdv,
D.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hello Mindenkinek,
Kicsit el szeretnék térni a gyujtás témától. Van valakinek valmi fogalma arrol, hogy lehet-e 90-es favoritba valami bekötést eszközölni ami felkapcsolja a tompitott fényeket amikor elkezd müködni a generátor?
A másik gondom az ablaktörlőm csak 2 fokozatban töröl. 1. a nagyon lusta, 2. töröl mint állat.
Mit kellene cserélni, hogy úgy müködjön, mint az ujabbakon? Remélem nem mindent ami az ablaktörlővel összefügg.Thanks.
-
wrx-sti
csendes tag
-
rob210
nagyúr
válasz wrx-sti #1903 üzenetére
Ha minden a gyári lenne akkor nem fogyasztana ennyit ezt már beszéltük.
Az tuti, hogy neked a karburátorodat kéne legelső körben cserélni, mert ott valami nagyon szar.Elmész egy karburátoroshoz Csepelen tudok egyet ajánlani nagyon ért a karbikhoz, meg injektorokhoz, szerintem csodát tenne a fogyasztásoddal.
A gyújtásodat visszaalakítani nem volna túl nagy dolog.
Egy ilyen trafó egy gyújtás és a kábelek szerintem 20.000.- ból meglenne.
HA a karburátor nem javítható 5-6.000.-megvan a másik és akkor teljesen gyári a szekér és sokkal kevesebbett fogyasztana igaz nem is menne úgy.Amikor azt az Opel kontra favorit gyorsulást írtad akkor én már sejtettem, hogy neked komolyabb gánytuning van a gépedbe.
Mert azt az Opelt ha odalépnek neki te nem gyorsulod le az fizikai képtelenség.
Csak akkor hogy ha meg van hackelve a favorit amiről én a te esetedben meg vagyok győződve.
Szerintem a vezérmű tengelyed se a gyári.
Lehet a te gépedre érdemes lenne rászánni egy kis időt és belenézni mi van ott még átalakítva.Renault power
-
wrx-sti
csendes tag
Biztos igazatok van, én nem értek hozzá, azért kérdeztem itt! Így volt amikor hozzám került! És körülbelül mennyibe kerülne bontóból kompletten visszamókulni gyárira? A gyorsulással nincs gond, mint már mondtam, de ha ezen is javítana akkor az csak jó nekem! És fogyaszthat ez a gány miatt irreálisan sokat? mert jó nyomom neki de a 16 liter akkor is nagyon sok. Légyszi mindenre válaszoljatok ha tudtok. Köszi.
-
rob210
nagyúr
Favorit gyújtáselosztó komplett.
Na akkor alá is támasztom
Ezt a témát körbe is jártuk.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Futárcégek
- Path of Exile 2
- Könyvajánló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali játékos kérdések órája
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Tudományos Pandémia Klub
- Elektromos autók - motorok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER