Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    Sea of Thieves Endgame információk: [link]

    - Nem lesz XP
    - Nem lesz stat alapú loot

    A fejlődést a három kereskedelmi társaságnál elért jó hírnevünk (Reputation) fogja tükrözni. A három kereskedelmi társaság a:

    - Order of Souls (Lelkek Rendje)
    - Golden Hoarders (Arany Halmozók)

    és a

    - Merchant Alliance (Kereskedők Szövetsége)

    lesznek. A jó hírnevünket a társaságoknak teljesített sikeres küldetésekkel tudjuk majd növelni és ahogy újabb szintre érünk a hírnév növelésében, úgy lesz lehetőségünk előléptetést VÁSÁROLNI az adott társaságnál, ahol elértük a szintlépéshez szükséges jó hírnév szintet (az előléptetés után megszerzett rangot a Gamertage alatt fel is tudjuk majd tüntetni). Minden egyes küldetés új hajóutakhoz és kozmetikai elemekhez ad hozzáférést, amelyek jobban tükrözik az új "munkakörünket"... és amikor eléred a legjobb hírnevünket, akkor jön az Endgame:

    A végső cél a játékban, hogy legendás kalózzá váljunk. A játék során egy titokzatos NPC-k csoportjába kerülsz, akik /ha bizonyítod magad nekik/ még több titkot tárnak fel a világban. És ennek a végén, felfedezünk majd egy titkot, amely egy olyan küldetést ad, amely során egy bizonyos dolgot kell tennünk egy bizonyos helyen. És amikor legendás kalózokká váltunk egy kulcsot kapunk, amely egy rejtett helyet nyit a világban (ami benne volt a zárt bétában, de senki nem fedezte fel). Ez a hely nem érhető el a menüből, csak az első felfedezés után látogatható minden gond nélkül - mindaddig míg megvan a kulcs (ezek szerint azt akár el is veszíthetjük ill. elvehetik tőlünk?). Mindeddig ez a hely titokban maradt, a Rare reméli, hogy ez így is marad.

    Ez a titkos kalóz rejtekhely kizárólag azoknak van fenntartva akik megszerezték a legendás kalóz rangot. Odabent található a Legendák Kocsmája, amely egy ősi hajóroncs maradványaiba épült. A rejtekhelyben egy vízesés és egy hajó vezet minket ki a játék világába.

    A demo során legendás kalózok szellemei voltak a kocsmában, grogot iszogatva. Ezek a kalózok a 2016-os E3-on lévő megjelenésben voltak, most már a játék hallhatatlanjai. Ezektől a szellemektől fogunk tanácsot kapni arról, hogy mi vár ránk még a játékban, ők fognak nekünk új kereskedelmi társaságról suttogni... talán. És így kell elképzelni a rejtekhelyet:
    [L:(gif)](gif. katt ha nem indul)[/L]

    A rejtekhelyen belül, a kapitány kabinjában lesz a Pirate Lord, aki legendás küldetéseket árul. Ezek lesznek a legjobban jutalmazott, de a legnehezebb küldetések a játék folyamán. A Design Director ezeket a Sea of Thieves "Public Event"-jeinek nevezte, ill. a SoT Raid-jének.

    Ami még jó ezekben a legendás küldetésekben, hogy elég ha a legénységből egynek megvannak, a többiek is tudják csinálni, elég ha a kapitány asztalán a legénységből 3 fő szavaz rá, rögtön az lesz a nyertes küldetés. És mindez igaz a titkos rejtekhelyre is. A legendás kalózok el tudják vinni a legénységüket és meg tudják mutatni nekik a rejtekhelyet.

    ...

    A legendás kalózok ezen kívül még több és bonyolult ruhához férnek majd hozzá a játékban (gondoljunk a Barbossa karakterre a Karib-tenger kalózaiban). De az élet nem áll meg a legendás rangnál, a Rare tervezi, hogy a márciusi megjelenés után azt a Legendás Kapitánnyá válás célját adják a játékhoz. Amikor elértük ezt, a titkos rejtekhely a saját rejtekhelyünk lesz és onnantól kezdve a játékot ott kezdjük, nem a sima kocsmában. És az a hajó, ami a vízesésnél áll a saját hajónk lesz.

    Szerk: (véletlen OK-ra nyomtam)
    A játékban nem lesznek védelmi zónák és mindig más játékosok fognak körülvenni (atyaég, a hype-ból kiindulva milyen tömegmészárlás lesz ott az első hetekben??). Nem lesz Fast Travel sem. A Rare tervei szerint olyan 25-30 percenként fogunk más játékosokkal találkozni. Itt jön képbe a Skeleton Fort, a SoT raid-je vagy public event-je.

    Az erődök szétszórva vannak a világban, lehetnek lakottak vagy lakatlanok. Akár mi is megszállhatunk egy erődöt és tüzelhetünk az arra járó hajókra. De amint egy erőd csontvázakkal lesz tele, egy nagy, koponya alakú felhő jelenik meg felette, jelezve, hogy egy kincstár vár ránk ott tele arannyal.

    Az erődön belül csontvázak több hullámát kell túlélnünk és végül le kell győznünk a csontvázkapitányt - hogy megkapjuk a kincstár kulcsát. (Csak emlékeztetőül. Ebben a játékban mindent el tudnak majd venni tőlünk, akár ezt a kulcsot is). A kincstáron belül lesznek küldetések. Több mint amennyit egy legénység teljesíteni tud. Újra vissza-vissza kell térni, hogy mindegyiket sikeresen elvégezhessük, de amint kijöttünk az erődből, elképzelhető, hogy más játékosokkal fogunk szembenézni, akik csak arra várnak, hogy sikeresen megszerezzük a kulcsot... nekik. A koponya alakú felhő akár a sült bacon szaga, oda fogja vonzani a többi játékost.

    továbbiak képekben és a cikkben:


    Fejvadász küldetés


    Olyan mint Customer Service nem igazán jellemző a játékban :)


    Etesd a malacot banánnal, hogy életben maradjon


    Malac eladva

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák