-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
nagyúr
-
Balathruin
veterán
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #13287 üzenetére
Na ez fasza, akkor meg elg sok hatravan a modbol, kb az 1/3-a nekem.
Most ott vagyok, hogy beszeltem Hugo-val a regi szemettelepen, es kiderult hogy masik teherkocsit kell keressek
Csak nem tudom merre kell induljak.Es a regi szemettelepen buslakodott egy tudos, hogy a tarsait elfogtak, es ha vallaljuk a kuldetest, akkor ad egy rejtekhelyet, ahonnet mesterlovesz puskat lehet felvenni, ott a jel egy szemethalom tetejen, de az istennek sem talalom a tarolot, ez volt neked, ha igen hol az a tarolo ?
Mindettol fuggetlenul, most merre menjek, vagy ahogy visszalepek Vadvidekre a barhoz, lesz valami utmutatas ? -
CJ4567
nagyúr
Ehhez a modhoz amit játszotok kérhetek linket? Köszönöm előre is.
No Sana No Life
-
borovi
aktív tag
Felraktam win7 alá, tökéletesen megy. Tényleg a tiszta telepítésű win10 a hunyó. De most inkább játszom, nincs kedvem a probléma megoldásával vacakolni.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz borovi #13290 üzenetére
Nem emlékeszem. Felvillant, a fiam kinyomta, hogy nem kell, feltelepült a játék, d enem tudott elindulni., Uninstalláltuk, az újratelepítésnél megint feldobta az abalakot, hogy ez előbb fel kéne rakni (valami directx vagy active-x komponens rémlik, talán player), akkor hagytuk neki, utána már elindult. Mintha az ogm fájlokkal nem tudott volna mit kezdeni ls egy codec-et kellett neki berakni.
Esetleg érdemes lehet előbb egy alap stalkert feltenni, hátha az bepakolja ami kell, aztán meg ezt mellé.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
borovi
aktív tag
válasz SaGa59 #13289 üzenetére
Nem, semmi ilyen igénye nem volt a drágámnak. Simán elindult és végigment a telepítő.
Nekem is szűz win10-em van, tiszta telepítést is csináltam, miután aktiváltam. Lehet, hogy tényleg ez a baj. De, mondom, semmit nem jelzett telepítés előtt. Esetleg emlékszel még rá, hogy mi az a komponens? Megpróbálnám levadászni a netről. Bár lehet, hogy egyszerűbb lesz a 7-re (a másik vinyón ott csücsül) rárakni. Azon már futottak Sztalkerek és modok számolatlanul...[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz borovi #13288 üzenetére
A telepítő nem nyafogott azért, hogy fel kéne tennie valamit még előtte? Valami windows kompopnenst. Na azt engedélyezd, ugyanis anélkül nem tudja lejátszani a kezdeti videót és így a user.ltx-et se hozza létre. A fiam is így járt afrissen telepített W10-zel. Nálam, mivel a W10 egy W8-ra mászott fel, amiben már volt stalker, ez benne volt. Egyébként a saját könyvtárában llévő appdata-t használja.
Vagy megróbálhatod a user.ltx-et bemásolni ebbe az appdatába, hátha...Én még ott tartok, hogy védjük meg Ripley-t. Az 5.56-os lőszerhez való fegyverem gyakorlatilag használhatatlanná kopott, pedig mielőtt ide jöttem, akkor javítottam 100%-kra. Aztán megjött a meglepi, amit már Agropromban is rühelltem, mert nem nagyon akar megdegleni a nyavajás, én meg feldobtam a bakancsot.
Asszem az újrapróbálásnál összeszedek a lelőtt dominóktól valami 5.56-os fegyvert és először azt amortizálom le, mert AK-m ugyan van, de hozzá való lőszer szinte semmi. Már a gyorstüzelő pisztoly is kiürült. Esetleg felszedem az egyik groza-t és a gránátokat is bevetem, bár azzal sikerült egy "JJ ezt nem teheted" befejezést kiharcolnom, amikor Szyepnoj túl közel ment az egyik zombihoz.Kis segítség a védőruha beszerzéséhez: Az ajtó kódja 1. A memóriakártya leírásában szerepel, hogy a szolgálatosok nem sokat vacakoltak a kódzárakkal, minden kód 1, kivéve a védelmi rendszert, ott az 1 a bekapcs, a 0 a kikapcs. Megjegyzem, nekem nem SEVA volt a halott mellett, hanem egy szolgálatos szkafander. Az is pont olyan jó.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
borovi
aktív tag
Megpróbáltam win10 alá felrakni a modot, totál kudarc. Játékindításkor felvillan egy pillanatra egy zöld téglalap, benne, hogy nyomjam meg valamiért a w-g bill. kombinációt. Nem tudom, miért, azt már nem lehet elolvasni, olyan gyorsan eltűnik a téglalap, képernyőmentéssel meg nem volt kedvem vacakolni. De akár megnyomom, akár nem, x3rd vagy milyen hibával rögtön kivág. Mindent fölraktam, amit kell (DFSv12, DFS12_fix_R1, magyarítás). Egyedül az eltúlzott fényerő javítását nem, mert fogalmam sincs, hova kell az user.ltx-et tenni, ugyanis egyik appdata könyvtárban sem láttam nyomát a játéknak.
Most még megpróbálom win7-tel is, aztán ha ott sem működik, megyek vissza Falloutozni, a Far Harbour kiegészítőt még úgyse vittem végig. És még ott a Doom is![ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Sensut #13286 üzenetére
A történet vége indulásból bonyolultnak tűnhet a több végkifejlet miatt, pedig nem az. Tulajdonképpen csak két valódi vég van, egy jó és egy rossz, a többi lehetőség csak ezek elérésének módján változtat, a lényeg ugyanaz marad - megállítani az Arcváltoztatót. Elég sokat kísérleteztem a lehetőségekkel mire összeállt egy kép, amit most lejegyzek ide némi segítség gyanánt.
A történet végkifejletének menete azon a ponton ágazik szét, amikor elintéztük a mesterlövészeket Kelet-Pripjátyban és átadtuk az orvlövészekre utaló bizonyítékot a seregnek. Ezt követően jelentünk Bormannak és itt lesz már két választási lehetőségünk:
A rendes, teljes játékmenethez a második lehetőséget kell választanunk, amikor beszélni fogunk Göröggel.
Görögnél újra választanunk kell két lehetőség közül:
A teljes játékmenethez itt is a második lehetőséggel kell élnünk, amikor Kovcurt ki akarjuk hallgatni a német ládákkal kapcsolatban.
Ezt követően a teljes vég így néz ki:
- Göröggel lerohanjuk a banditákat és kifaggatjuk a sebesült Kovcurt a német ládák ügyében.
- Borman Limanskba menekít minket a Göröggel amíg rendeződnek a dolgok, ott közben megtaláljuk a német ládákat dokumentumokkal.
- Limanskból a Kórházba menekülünk, ott utat nyitunk vissza Kelet-Pripjátyba a monolitos kulcsokkal.
- Kelet-Pripjátyban még el kell pusztítanunk plasztik töltetekkel a zsoldosok arzenálját, nevezetesen két tehergépkocsit, amit nagyon őriznek - itt mehetünk a Göröggel, vagy nélküle.
- Az arzenál elpusztítása után a Generátorokhoz kell mennünk megállítani/elfogni a Xenomorfot a konténert szállító kocsival. Ez a konténeres kocsi voltaképpen az, amit keresünk is Hugóval.
- Borman megadja a Generátorok átjáróját és küld egy ajánlólevelet Slavennek, egy ottani elitnek.
- Vitalij atya is küld egy levelet Jermol atyának a Generátorok bázisánál, aki mellékes infókkal lát el cserében.
- Miután átértünk a Generátorokhoz, meg kell várnunk a reggelt, hogy a társaság felébredjen és előjöjjön.
- Beszélünk Jermol atyával - kapunk tőle más feladatot is, ami nem kötődik a tulajdonképpeni történethez.
- Megvárjuk és beszélünk Slavennel - itt is több választásunk lesz, de a helyes válasz az, amikor sikerül meggyőznünk Slavent hogy beleegyezzen a konténeres kocsi ellopásába.
- Éjjel, mikor mindenki visszavonult, beszélünk Leonyid atyával, aki segít ellopni a kocsit. Ha a kocsit Leonyid atya tudta nélkül próbáljuk meg ellopni, akkor az felrobban és futhatunk a laborba elpusztítani a blokád vezérlőpultját - ez rossz végkifejlet!
- A kocsit a konténerrel a megadott helyre kell vinnünk a megadott időn belül.
- Megjön Hugo és csapata egy helikopterrel.
- Hugo szerint eddig tartott a küldetésünk, mehetünk haza, a többi az ő dolga.
- Ez nem tetszik, végzünk Hugóval és csapatával (Hugót elég nehéz kinyírni!).
- A kocsival visszahajtunk a bázisra, ahol közben megjelent a Xenomorf, az Arcváltoztató, és elkapjuk őt.
- Jön egy hatalmas kitörés, bemenekülünk a laborba, de közben a Xenomorf elszabadul és bejut a blokád vezérlőpultjához.
- És itt jön két lehetőség a végkifejlethez - mentéssel mindkettőt ki lehet próbálni.Ha Bormannal azt választjuk, hogy nem érdekel a Görög és a zsoldosok arzenálja, más terveink vannak - ez a legrövidebb játékmenet. Ekkor a Göröggel való kalandok mind kimaradnak, csak átvesszük Vitalij atya küldeményét és magunk kell megtalálnunk az átjárót a Generátorokra. Az átjáró épületénél Ripley fog várni ránk és utasításokat ad. A Generátoroknál a bázisra éjjel egy csatornán át kell bejutnunk titokban, és egyenesen Leonyid atyának kell átadnunk Vitalij atya levelét, így Jermol atya mellékküldetése is kimarad. Tovább minden a rendes játékmenet szerint történik.
Ha Görögnél azt választjuk, hogy nem érdekel minket Kovcur, akkor kimarad a banditatámadás, Limansk ás a Kórház, egyenesen a zsoldosok arzenáljának felszámolásába vágunk bele és onnan minden a rendes játékmenet szerint megy tovább.
Szóval nem is kérdés, hogy melyik a kedvezőbb játékmenet. Az, amikor mindent elvállalunk Bormannal is és a Görögnél is, mert ekkor nem csak egy csomó plusz kalandban lesz még részünk, hanem fontos információkat is kapunk a történet kikerekedéséhez. Ez esetben csak egy valaki marad ki a történet végéből: Ripley, akinek szerepe már amúgy sem mérvadó.
[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
Ti aztán szépen haladtok. Én a dominók miatt vissza mentem a búrán kívülre. Most tartok ott ahol tegnap abba hagytam, az Elvadult szeméttelepen. Nem sietek körbe járok mindent. Sok volt kint a dominó és Sötétvölgyben az alakváltó. Most legalább lett elég sörétem.
Na, akkor kullogok utánatok.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #13283 üzenetére
Szóval, Pripjáty felé a Chernobyl 1 felé kell menned a szarkofágon keresztül. A szarkofág rész az a bunker után következik, már jártál ott. Az a rész, ahol volt az ellenség. Vissza kell menned arra és a körfolyosó egyetlen kijárata egy lépcsőház. Ez a többi nyílással ellenkező oldalon van, a reaktorral ellentétes oldalon. Lemész a lépcsőn az alsó szintre és ott újra végig a folyosókon, amíg elérsz egy kör alakú termet az egyik végen. Ott van a kijárat a felszínre. Előzőleg nem volt ott, csak akkor jelenik meg, miután lejelentetted a feladatot. Lényegében ez az átjáró az eredeti alapjátékban is ott van. Itt jössz be a szarkofágba és itt is tudsz kijutni. Aztán kint már látod a pripjátyi átjárót. Még lesz egy csomó ilyen helyzet, amikor jól kell ismerned az alapjátékokat, különben kutakodhatsz egy ideig.
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #13282 üzenetére
Lejelentettem a szarkofag megtisztitasat, Pancelos elkuld hogy kinyirjam Ripleyt, es azzal annyi.Nem mutat egy pontot sem, amerre mennem kellene, beszeljek ujra az ezredessel ? Dehat kimentem a bunkerbol a felszinre, vagy nem is arra kell ? A szarkofagbol kell atjutni valahogy ? De hogy ?
Sensut ird le legyszi, hogy hogyan kell visszamenjek Pripjatyba, oda mutat a zold karika, hogy ott var Pancelos, ott, ahol leraktuk a monolitos jeladot a taroloba, a terkep mogott... -
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #13280 üzenetére
Na várjál csak: ez az a feladat, amikor elveszik a felszerelésed és elküldenek megtisztítani a szarkofágot? Ha az, akkor miután végeztél, vissza kell menned a bunkerbe és jelenteni a sikert. Aztán nyílik meg az átjáró az erőmű mindkét oldalára. A CNNP2-re a bunkerból, illetve a CNNP1-re a szarkofágból.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #13280 üzenetére
Szerintem vissza a laborba Páncéloshoz. Le kell jelenteni a feladatot. A szövegek alapján amikor már elmehetsz, kapsz egy kísérőt.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
Mondja el valaki, hogy hogy a budos, megboldogult, rohadt, deszkanbaszott kurva eletbe lehet kijutni a csernobili atomeromu palyarol, miutan vegeztunk Pancel ezredes kuldetesevel ???
Mar vagy mindjart 1 oraja jarom korbe kereken a teruletet, es nem jottem ra, hogy mit kell csinalni, az oktato videoban pedig ezt a dolgot gyonyoruen kihagytak...
Egy mod sem huzott fel meg idaig ennyire mint ez, miert nincs a leirasban, hogy hol kell kimenni, es hogy jutunk el oda ? Minden kapu zarva van, ami meg nincs, annal ott a palyahatar, tehat a keritesen tul nem lehet megkerulni a palyat, hogy eljussunk az also atlepo pontra.
Ha Sensut elmondja, akkor Saga tedd be a leirasba, hogy ne kelljen bolondul elcseszni fel orat, vagy tobbet. -
SaGa59
őstag
válasz Sensut #13277 üzenetére
A szerelők paneljét este már javítottam, mert észrevettem én is.
A többit megnézem. A feladatleírást megtalálom, az rögtön javítom, a pripjatyi feliratokat csak ha odajutok... Vagy ha küldesz róle PÜ-be egy képet.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13275 üzenetére
Igen, Ripley egy nagy meglepetés és az egyik választható befejezés kulcsfigurája. A másik két lehetőség talán menne nélküle is. Görög inkább egy jó segítség a másik két választásban, de nem halhat meg jó ideig, ez feladat. Aztán elmeséli JJ neki a sztoriját a Kórháznál és utána vissza is utasíthatod a segítségét. Sőt, jobb is úgy, mert kezd gyanús lenni.
Egy másik javítani való szöveg, amikor Kelet-Pripjátyban Borman elküld a Göröggel, hogy pusztítsuk el a két Zsoldos teherautót. Ott a leírásban az áll, hogy közel kell állni az autókhoz és megnyomni a rádió gombot a töltetek aktiválásához. Ez nem jó, mert akkor neked kampec. Igazából közel kell állni és az autó alá dobni a plasztikot, aztán távolabbról detonálni a rádióval. Amikor a feladatot tárgyaljuk, akkor is így van a párbeszédben. Tehát a feladat leírása hibázzik.
Egyes térképeken, pld. Kelet-Pripjátynál is jelölik az egyes épületeket, de a szöveg csupa krix-krax. Jó lenne ezt is javítani, na meg a szerelőknél megjelenő párbeszéd panelen a gombnevek is ugyanúgy.[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz shield #13273 üzenetére
Nem, tulajdonképpen minden variációban Prohortól szerzed meg az invertert...
(#13274) Sensut
Ripley érdekes egy jelenség, amíg nem jutsz a végére, inkább nem lőném le a poént, de erősen úgy tűnik, ha elveszíted az első találkozás után, akkor is rendesen befejezhető a játék. Legalábbis a párbeszédekből. Görögöt a Kelet-Pripjatyi eseményekben és utána is el lehet veszíteni, az egyik feladat kifejezetten arról szól, hogy vigyázz rá, de nélküle is mennie kell tovább a játéknak, csak mint írtam, elmarad egy beszélgetés, amiben JJ elmeséi, hogy is csöppent bele ebbe az egész katyvaszba, a játékos akkor tudja meg, miről is szól a történet valójában. A legenda az, hogy JJ-nek menet közben jönnek vissza az emlékei, pl arról is honnan ismeri ténylegesen Rjonn hadnagyot.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13272 üzenetére
Ripleyt s a Görögöt mindenképpen életben kell tartani, mert a játék vége Kelet-Pripjátytól rajtuk is múlik. Ők az egyik kulcsfigurák. Azt hiszem nem is lehet kinyírni őket, de ha meghalnak, akkor oda a játék is. Én most jól megszívtam az utolsó dominó miatt, akit a Halott Városba adott be és addig hanyagoltam, amíg már nem tudok eljutni oda. Pedig már a játék végén lennék. Most újra kell kezdenem miatta egész Kelet-Pripjátytól. Ezért elárulom azt a 3 küszöböt a játékban, amikor már nem lesz visszaút.
Az első az Osztályozón, miután Coopert kinyírják és a hamis kártyával, banditaruhában el kell menekülnünk onnan. Itt ha átlépünk Kordonra, akkor többé nincs visszaút az Osztályozóra - az átlépő megszűnik.
A második küszöb a blokád átlépése Jantaron. Ha az inverterrel és a xenomorffal leugrunk az alagútba az X-16 laborból, onnan nincs többé visszaút a déli pályákra. Itt már gondoskodni kell a dominókról mielőtt átlépjük a blokád határát. A dominókat egy idő után mindegyre északra fogja szórni a játék.
A harmadik küszöb Kelet-Pripjáty, miután a Szolgálatosok ketrecbe zárnak majd a tiszt felrobbantja magát, hogy elpusztítsa a degeneráltakat a pripjátyi színházban. Itt jön a feladat, hogy menjünk Pripjátyból az erőműbe a stadionnál, de a CNNP1 helyett Kelet-Pripjátyba jutunk és új fejezet indul. Ez előtt is gondoskodni kell a dominókról, mert nincs visszaút Kelet-Pripjátytól!
Sok feladat a játék végén oldódik meg, nem kell izgulni miattuk. Itt kerül elő Buduláj is, meg Fösvény is (ez néha Fukar néven jelenik meg a szövegelésekben!).[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #13272 üzenetére
Végül is átjutottam Jantarra, mert az X16 liftaknájában megtaláltam Prohor holttestét és nála az invertert. Ha Szidor emberével találkozok és ad egy invertert, akkor Prohornál levő nem is kerül képbe?
A sok elmaradt dominó miatt kellene kintről újra fojtatnom, nem tudom mit fog eredményezni, de jó lenne végig csinálni.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #13270 üzenetére
Nem kell visszamenni, írtam már, tübbféle módon is megoldható a feladatsor.
Az eltűnő dominók relytéjére egyszerű a megoldás: a marhák begyalogoltak (nálam hárman is) a vasúti alagút perszelő anomáliáiba és szarrá égtek. Az ilyet is betudja neked. Vigyázz, a hangárnál is lehet három. Én most ott tartok a dominó elvben, hogy már nem lesz újabb célpont, csak az eddigieket kell elintézni. Három volt Ó-Jantaron, 6 a régi szeméttelepen. Jel van még Limanszkban, a Radaron és Pripjatban.
Ha a vasúti alagútban valamelyiknek sikerúl bejutni a knyaron túlra, az szívás, mert nem tudsz utánamenni és mivel nem látod, lelőni se. Esetleg több égés elleni relikvia átsegíthet a perszelőkön, meg egy teljesen ép páncél, bár ameddig eljutottam, ott mintha már sugárzás is lett volna. Ha másképp nem megy, vissza kell tölteni a pályát és berohanni odáig. Akkor indulnak befelé, amikor bemész a területre, még utol lehet őket érni.
Más: az elvadult szeméttelepi hangárból elkötöttem azt a hummerszerű terepjárót és repültem vele egyet. Szó szerint. Végigromboltam az úton a terület kijárata felé és ahol be van szakadva az út, felkapott egy anomáli, úgy 40-50 méter megasra felreptetett, aztán lerakott, kicsit odébb, mégegyszer megreptetett és a túloldalon lerakott. Át is mentem vele egész a bárba, csak az épületen már nem tudott átjutni.A Szemételepen kellett volna Szidor emberébel találkozni, de ha nem mentél oda, nem mentél oda, az ahhoz kellett volna, hogy átjuss a Blokádon. De így is átjutottál.
Ehhez tulajdonképpen három úton lehet eljutni:
1: mielőtt elmenekülsz az Osztályozóról, megkérded Szidort, hogy tud-e invertert szerezni. Igen, ha összegyűjtöd a 18 xenoformot és elviszed a megadott emberenek. Ő van a szeméttelep alagútjában, ahová csak akkor tudsz rendeden bemenni, ha nála van mind és az alagútból nyíló átjárón átmész Jantarba.
2: A fenti kimerad, de a Mocsárban beszélsz azzal a banditával, aki eladja neked a Vaskeresztet és megemlíti, hogy Prohor haverjánál van még más is és Jantarban lehet.
3: a Mocsárban bevárod Bormant, ahogy kérte (pontosabban a hírnökét), aki elmondja, hogy Mutasd meg Gosának a pisztolyt és meg is jelöli az átjáró helyét.Mindhárom Jantar felé terel. Ha egyiket sem csinálod meg, akkor se marad egy idő után más, mint lenézni a jantari laborba, mert az marad az egyetlen még fel nem derített helyszín, ez lesz a negyedik variáció.
A laborban talált "Arany Disznó", aminek másfélmilla az értéke, nem eladható és nem eldobható elvileg, az a tiéd, még lesz róla szó, mire való, feladat is kapcsolódik hozzá. A többit el tudod adni jó pénzért, nem kell semmire, cserébe egy kiló darabja. Amennyiben az exoban vagy, kell is a pénz, mert nekem a nagyjából 60%-os állapotút az elfeledett gépállomáson (ahová a Katonai Raktáraktól a Vörös-erdő felé mutató átjárón lehet eljutni, itt sem cserélték ki a modderek a feliratokat) 460000-ért javítja a műszerész.
Érdekesség: az épület felirata, ahol megtalálod őt is meg Kovát is, akitől feladatot lehet felvenni, nagy piros betűkkel: MONOLITI.Ha megfelelően csináltad a dolgokat korábban (már nem emlékszem, melyik feladatot kellett hozzá megcsinálni), akkor a Katonai Raktárak vasúti alagútjában megjelenk a zsoldos Andrej Cseh, vele érdemes beszélgetni, sok infót meg lehet tőle tudni arról, mi is folyik idebent, illetve később lesz egy plusz lehetőséged az egyik feladatnál. Ő beszél először az Arany Disznóról is. Persze végig lehet rohanni a pályákon úgy, hogy nem beszél az ember mindenkivel, de akkor egyszerűen fogalma sem lesz arról, mi is a történet háttere.
Ahogy már írtam korábban, Ripley-t és Görögöt is érdemes életben tartani, amikor az a feladat. Ha meghalnak, nem tragédia, be lejet fejezni a játékot, a megfelelő módon is, csak nem lesznek olyan beszélgetések, amikből mnegtudod, ki az az Arváltoztató, hogy került ide, mit csinált a "Hulló csillag" ügyosztály, stb...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #13268 üzenetére
En is korbeneztem az O-Jantar-i alagutalkban, es en sem talaltam semmit
Igen, Elvadult, es nem Regi Szemettelep, ott van Gosa, a bartol delre kell menni, beszelsz vele, es csak akkor tudsz a bartol eszakra atmenni a Katonai Bazis-ra.Ezt a domino, eltunt domino, szemettelep, vasuti alagut stb dologbol nem ertettem szinte semmit, bocsi
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #13269 üzenetére
Jól elcsesztem az egészet. Megyek Gosához az Elvadult szeméttelepen, látom hogy a térképen ott van egy dominó. lassan közeledek, erre beugrik egy felirat a Dominó elvről és eltűnt a célpont. Nézem a feladatkezelőt, még Kordonon is Agropromban is, most tűnt fel Ó-Jantaron is.
Erre látom, hogy Szeméttelepen is kellett volna Szidor emberével találkoznom, talán a vasúti alagútban. Ott kellett átmenni Jantarra, nem? Ott nem láttam senkit.
Szerintem neki állhatok a Burkon kívülről ismét.Na, már elég volt, úgy érzem.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #13268 üzenetére
Igen, ott van. Sajnos a modderek a Bár déli kijáratánál nem cserélték le az átjáró nevét, de az visz a megfelelő helyre.
Javítottam a javíttatási párbeszédekhez és a megrendeléshez tartozó benn maradt orosz szöveget, a 17-es verzióban már magyarul vannak,
Jópofa gyerekek a modderek, a beszélgetés végig a megfelelő xml-ben van. kivéve az utolsó mondatot, az már egy scriptben.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #13267 üzenetére
Köszi, akkor irány a Szeméttelep. Ó-Jantaron körbe mászkáltam az alagutakban, nem találtam semmit.
A feladatkezelőben valami Elvadult Szeméttelep van Gosa.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #13265 üzenetére
Bar fele mutatott a nyíl, hogy menjek vissza a Chron likvidálásáért járó díjért. Ezek szerint nem erre kellett volna jönnöm, akkor irány Jantar.
szerk.: Ezt az átjárót SaGa-nak majd javítania kell Ó-Jantarra.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #13264 üzenetére
Na azt nem tudom, annyira nem voltam ra kivancsi, valoszinuleg egy mesterlovesz az, akinek kesobb szerepe van a tortenetben, a Katonai Raktaraknal lehet vele dumalni - amit en kihagytam.Azert nem tudom, mert a vegigjatszas sem mutatja, tullep rajta, en igaz, megprobaltam az alagutakban maszkalni, mert lehet hogy lent van valahol, de valoszinubbnek tartom hogy csak valamerre a bokrokban.
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #13263 üzenetére
Bar-ban hogy lehet ahhoz az egyetlen személyhez eljutni? Én meg már örültem a sok stalkernek.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #13262 üzenetére
Jopar palyaval arrebb talalsz majd egy egyedi hangtompitos mesterloveszt a' la' AS VAL, 50 loszeres, .45-os loszerrel.Kuldeteskent kapod, vissza kellene adni a tulajnak, de nem tudod, igy nalad marad.
Igy is gondban vagyok, hogy miket cipeljek magammal, van M4,Ak74,PKM, SVU, Gauss, es meg fene tudja, par fajta pisztoly. -
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #13261 üzenetére
3 félekép csináltam meg:
1. - 5 lelőve, 3 dobókéssel (Chron volt az utolsó), robbantás - nem lett jó
2. - 3 lelőve, 1 Chron dobókéssel, 4 felrobbantva - jó lett
3. - 1 (elsőként) Chron dobókéssel, 6 felrobbantva, 1 (utolsóként) dobókéssel, robbantás - nem
lett jóAzért próbáltam harmadszor mert Chron As Val-ja beesett a feljáró lemez alá. Végül is sörétessel kijjebb segítettem.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #13258 üzenetére
Nekem jelentek meg a dominók Ó-Jantaron eddig még.
Mindegyik banditát késsel kell kinyírni vagy csak Chront?
Az első 5-öt lelőttem, az utolsó 3 volt késsel. Lehet hogy ezért nem törlődik a banditatábor megsemmisítése, pedig felrobbantottam a hordókat.A kinyírt banditáktól Mocsár beli rejtekhelyeket kaptam.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #13257 üzenetére
Van ezen a pályán még egy kis kavar, a „dominók”. Azokat ne felejtsd el leszedni, mert tudnak meglepetést okozni. Amikor visszafoglaltuk a bázist vagy háromszor meghalt a karakterem, mire rájöttem, hogy nem az elől lövöldöző degeneráltaktól kapom a golyót, hanem oldalról a három egy kupacban kóricáló veterántól… Amikor ez tisztázódott, levadásztam őket (miközben azért a bázisfoglalásba is besegítettem), az egyik lement abba a katakombába, ahonnan a Lost Alfában a rézdrótot kell kihozni a vérszívók közül…
A ráakadás nem az én érdemem, az orosz sztalkeresek beszavazták 2016 tíz legjobb modja közé. Ezek között már csak egy van, aminek se angol, se magyar fordítása nincs. Majd azt is megvizsgálom ha lesz időm, de előbb befejezném a halál ellen 2-t. Meg ezt se ártana legalább egyszer végigtolni, hogy megtaláljam a hibákat.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Antonius1978 #13256 üzenetére
Köszi, épp most beszélek Ivancovval, valahogy kimaradt. Végig jártam a hullákat is és az élőket, utolsónak akadtam Ivancovra.
Nagyon jó ez a mod, ezer köszönet SaGa-nak hogy rá akadt és fordította.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
válasz shield #13255 üzenetére
Ez azert van, mert nem beszeltel Ivancov ornaggyal, aki a kipucolt bazis hatso kis kulipintyojaban tanyazik, o magyaraz el dolgokat, utanna tudsz csak atkelni a tulso palyara, addig nem enged, epp azert halsz meg, mert gondolom ez egy figyelmeztetes, hogy valamit kihagytal.Egyet en is jatszodtam, most kellene menjek a Halott Varosba az X-10es laborbol.
-
shield
Topikgazda
Ó-Jantaron vagyok, de nem tudok át menni Vadvidékre a dobókéses küldetést megcsinálni, egy lövés és Game over. Valami hiányzik, most végig nézem a degenerált hullákat, hátha valamit találok.
Mit kell csinálni az átjutáshoz?S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #13252 üzenetére
Ez más. Amiről Voronyinnak szól, az a plakett, amit már koárbban megkaptál a hadnagytól, rögtön az első degenerált irtás után, még a bázis elfoglalása előtt, és arra lenne jó, hogy ingyen javítanak a szerelők, de aztán mégse. Olyan, mint egy kis piros pajzs. Oroszul ugyan zsetonnak hívják, de én inkább maradok a plakettnél vagy lehetne még jelvény. A "német kitüntetés" más kategória. Egyébként ha jól tudom, tényleg létezik és tényleg csak annyian kapták meg, amennyit itt említenek.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #13250 üzenetére
Úgy tűnik, nem mindegy, mikor böki le az ember a góréjukat. Vagy vele kell kezdeni, vagy neki kell az utolsónak lenni, különben összekveredik a script és nem adja be mindkét feladat lezárását. Ha jó a sorrend, akkor a megfelelő pillanatban becsipog és meg is jelenik mindkét kiírás.
Megjegyzem, ha nem sikerül dobókéssel elkapni a górét (mert mondjuk sikerül valamelyik hordót telibetalálni és az egész környék a levegőbe repül), akkor is odaadja a kitüntetést a hadnagy, csak kicsit sajnálkozik... Legalábbis a lehetséges beszélgetésekből erre lehet következtetni.STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
-
SaGa59
őstag
válasz shield #13247 üzenetére
Kérdés: Chron brigádja elintézve, a góré dobókéssel, ahogy kell, de nem adja be a Felszámolni a banditák piacát a Vadvidéken feladat végét. A végigjátszás azt ajánlja, az épülő ház harmadik szintjéről intézzük el őket, de akkor se.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13245 üzenetére
Ebben a modban így van. Azt mondja, hogy a Szeméttelep, meg Ó-Jantar csak valami álomvilág, vagy mi a fene. Pontosan most bonyolódtam bele ebbe a sztoriba az Időjósokkal, miután megmentettem a haverjait. Valami határról mesélt élők és holtak között itt az elvadult szeméttelepen, aztán kaptam egy feladatot, hogy keljek át a folyón (?) a híd alatt, ami a határ (?), és egy nagy vörös kérdőjel jelzi a helyet a Szeméttelepen, a hangár előtt. Fogalmam sincs mi ez, azt írja, hogy JJ-t rémálmok gyötrik és talán ez segít . Csakhogy nem történik semmi, hiába kelegetek át a híd alatt. Valami trükk van itt is, most próbálom kideríteni.
shield: nem a harcról beszélek az Osztályozónál. Engem egyáltalán nem teleportált már vissza Kordonról. Az átjáró megszűnt, csak a jele maradt a térképen. Legalábbis nálam ez történt, miután kimenekültem a hamis kártyával banditaruhában, és vissza akartam volna menni valamiért. Csak visszatöltés segített.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz shield #13244 üzenetére
Az áthaladás trükkös, gyanítom attól függ, van-e a pisztoly slotban megfelelő belépési engedély. Engem már lőttek cafatokra akkor is, amikor még haverok voltunk, mert nem az engedély, hanem egy stukker volt ott. A fiamat meg leRPG-zték az autóval együtt, amikor közelített feléjük, pedig csak Szidort akarta meglátogatni és békésen autókázott az úton. Én meg többször is elhajtottam a sorompó mellett bántódás nélkül, csak én Szidor felől jöttem, azaz nem szembe a sorompóval, hanem oldalról.
(#13241) Sensut
SPOILER:
A mod legendáriuma szerint (erről talán a hadnagy mesél, aki a Vadvidékre ad feladatot) Ó-Jantar, meg az elvadult szeméttelep tulajdonképpen nem is létezik, vagy nem a mi „terünkben” csak afféle „puffer”, ami magába szívja és eloszlatja a Blokád energiáját, hogy az ne emésszen fel maga alatt mindent.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #13243 üzenetére
Gondolom, tűzharc felvállalásával lehetne. Néztem a végigjátszást, a csávó már csak így tudott átjönni, már messziről lőttek rá. Nem tudom mit csinálhatott. Sok fegyvert eladtam a határőröknek, most be kellene gyűjteni.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13240 üzenetére
Amikor azt mondta "Jantar tó", akkor én az Ó-Jantarra gondoltam, mivel az inkább hasonlít egy kiapadt tóra a hajóroncsok miatt. Ez az újabb Jantar is egy tó volt, ami kiszáradt, de a két pálya lényegében ugyanaz a pálya, csak az Ó-Jantar az eredeti modellezés, amit később a SOC készítői lecseréltek a mai kisebb Jantarra, így az Ó-Jantar a Lost Alphába került "Jantarként".
Megtaláltam a teherautót és kimenekítettem a CNPP2-re, de... nem lövöm le a poént A játék annyira beindult, hogy képtelen vagyok abbahagyni. Nagyon f@sza, izgalmas, fordulatos. Most már a III. rész közepén tartok, de muszáj abbahagynom mert meló van
-
SaGa59
őstag
válasz shield #13239 üzenetére
Akkor a feladat adott. Le kell menni a jantari laborba és átkutatni a hullákat, végigmenni rajta és ha mindent jól csináltál, átjutsz a blokádon. De visszaút nem lesz, így gondold meg, mit viszel magaddal.
Géppuska-Prohor az a bandita, akire az egyik mocsári bandita (Bibsi) utalt, amikor megvetted tőle a vaskeresztet, hogy valahol ott kavirnyálhat a többiekkel együtt a Jantar tó környékén, mert ott vadászták össze a fura, német géppityuval járó zombiktól a cuccot, de Prohor magával vitt pár dolgot. Pontosabban: ő osztotta szét a zsákmányt.Az "ösvény", amiről a hírhozó Hallgatag beszélt, a labor kijáratánál van jelölve, Gosát meg az Elvadult Szeméttelepen jelzi a térkép két "dominó" társaságában. Most én is itt tartok. Egyszer már jártam ezen a részen, csak nem mentem le a laborba, de fent mindent végigtúrtam. prohor sehol. A végigjátszás fotóján már látszik, hol van, elég egyértelmű, bár nekem elsőre nem volt annyira.
Javaslom a legfrissebb magyarítás letöltését, mert ezzel kapcsolatban is javítottam pár dolgot benne. Úgy fél órája tettem fel, a száma még mindig 16-os, de a délelőttihez képest frissebb.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13231 üzenetére
Ez termeszetesen igy esszeru, de hogy a jantari blokadnak, aminek szinten fold alatt van a bejarata/atlepo pontja, es kapott kort, akkor a modderek az X-10-hez is rakhattak volna, mi van ha valaki meg sose jatszott a ShoC-vel, csak most eloszor, es ezzel a moddal ? Nincs ahonnan kitalalja, hogy hol az X-10es labor emiatt.
Na lam, en is vegigmegyek most Limanszkon, van par batyu, egyikben RPG, masikban egy kepzodmeny, a tobbi nem erdekel, es kivancsi vagyok hogy folytatodik a tortenet.
Sensut, a doki kisergetesehez nem feltetlenul kell egy vagon loszer, ha felvetted a Gaust a Limanszki atjaro elott levo teherkocsirol.3 loves a fejbe, es kifekszenek a zombik, a zsoldosokat meg konnyu barmivel kifektetni.
-
SaGa59
őstag
válasz sklopp #13235 üzenetére
Borman ugyanott van, ahol felvetted tőle a feladatot, az Osztályozón a barlangban ácsorog a kitömött vérszívó meg az álkutyák között.
(#13234) shield
Milyen aktív feladatod van most?[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
sklopp
őstag
Üdv stalkerek. Még az elején járok, csak néhány helyen voltam. Bormannak kéne visszavinnem a Sötétvölgyben lerendezett fickók holmijait, de hol találom? Tiszta ideg vagyok már emiatt, meg a bénaságom miatt, hogy nem jövök rá.
-
shield
Topikgazda
Kordont, Mocsarat, Boszorkány mocsarat, Szeméttelepet, Sötétvölgyet lerendeztem, akkor hogyan tovább?
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
borovi
aktív tag
shield; Sensut:
Elkényeztettek! Köszi a segítséget mindkettőtöknek!
-
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #13229 üzenetére
Ezekhez a spawn fájlokat kellene mókolni, ahhoz meg eszköz kellene és szakértelem. Megjegyzem, az X-10-hez sosem volt kör, mert a föld alatt van a bejárata.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13222 üzenetére
Rendben, vajon azt a sotet negyzetet, ami a labort jeloli, hogyan lehet feher karikara atvaltoztatni ? Mert jo lenne ha latszodna a terkepen, hogy ott a labor.
Sensut valoban reg jatszodtam a ShoC-al, kb 5-6 eve szerintem, kisse kikopott, hogy ott miket kellett csinalni, pl total kiment a fejembol, hogy abban is lekapcsoljuk az agyperzselot...
Fosveny : en is ezt kerdeztem toled, de atsiklottal a kerdes felett...
-
Sensut
őstag
"Fösvényt" találtátok meg a Szabadság bázison, azután, hogy a teherautót a hússal odavittük? Vele kellene beszélni arról, hogy még mi volt a teherautón a húson kívül. A leírás annyit mond, hogy ha tudod hol a Szabadság bázis, akkor könnyű megtalálni őt, de sehol sincs a bázison (ATP)
-
shield
Topikgazda
Végre meg van az exo, ott volt ahol az arti világított (végigjátszás szerinti helyen).
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz shield #13224 üzenetére
Ha jól értem az actor és a system kell nektek. Itt van mindkettő a Hullócsillag modhoz...
-
shield
Topikgazda
válasz borovi #13214 üzenetére
Ha használsz Totalcommandert, akkor indítsd el EZT a plugint. Mindegyik .db-t hozzá lehet társítani.
Az actor.xml kint van a gamedata-ban csak a system.xml-t kell kiszedned. Ezzel simán kimásolható.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #13221 üzenetére
Hú, te aztán tényleg rég játszhattál a SOC-al Az X-10 az a labor, ahol lekapcsolod az Agyperzselőt az eredeti játékban. A bejárata ott van fent Radaron az antennáknál, a vonatalagútban, csak kövesd a síneket.
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #13221 üzenetére
Az X19-et én írtamel, máris javítom. Az X10.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #13220 üzenetére
Az utalast lattam, de gozom nem volt hogy hol az X-10-es labor,mert reg jatszodtam az alapjatekkal, asszem abban be kell menni ebbe a laborba, vagy ha nem, akkor mas mod alkalmaval jartam ott, de semmi sem jelzi a terkepen, csak ugy tudtam meg hogy hol van, hogy neztem a YT vegigjatszast, utanna eszrevettem a terkepen egy sotetebb kockat, arra ravive az egeret irta hogy X-19.Valami eliras vagy tevedes lehet a modban, vagy az alapjatekbol maradt, es nem irtak at X-10-re, nem tudom.Most atmentem Limanszkba, holnap folytatom onnan.
Jaj igen, a Limanszki atjaronal balra van egy teherkocsi, rajta zsak, es abban Gauss. -
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13218 üzenetére
Az átjutáshoz való xenomorfot megtalálod lent a laborban. Ott hagyhatod szerintem mind a 18-at, de azért jobb, ha átviszed a blokádon valahova, hogy ha kell majd, akkor elérhesd (mert ugye Jantarra már nem lehet visszamenni). Nem tudom kellenek-e valahol, én cipeltem egy darabig őket, de aztán a Raktáraknál otthagytam én is. Nem hiszem, hogy kellenek. Én már az erőműnél járok és keresem az utat a Halott Városba, de még senki se érdeklődött felőlük.
Antonius1978: szkafandert találsz az X-10 laborban. Van 3 kódolt ajtó odalent, az egyik kinyílik egy egytagú számjeggyel. Már nem emlékszem hányassal, de próbáld végig 1-től 0-ig, és ott lesz bent a szkafander egy kis meglepetéssel társítva A második ajtó az.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
válasz Sensut #13210 üzenetére
Akkor te tartasz a legelorebb a moddal, en most ertem at Radarra, es osszefuttam Fjonn hadnaggyal, Ripley lent van a laborban de hogy odajussak kell egy SEVA,valami X10-es laborban lehet szerezni, az hol van ?
Meg kellett keresni Fosvenyt a Szabadsag bazison, de sehol sem talaltam, o merre van, valamelyik masik palyan, vagy csak nincs a bazison ?
Sajnos akkor en bukom a Domino Elvet, mert mar nem tudok visszamenni, de igy jartam.Amugy is, rengeteg szereplot kell kinyirni, nem ertem, mire jo ez, talan kesobb majd megvilagosodom.SaGa59 ertem en, hogy esszeru, csak epp a kuldetes szerint a Katonai Raktarakat keresed, es mivel nem ismered a modot elsore, nincs ahonnan kitalald, hogy a deli reszhez kell menned eloszor, mert az a Regi Szemettelep, ahol talalkad van Gosa-val.Mivel ezt nem tudod elore, igy megvezethet a dolog, forgolodsz foloslegesen mint golyafos a levegobe.
-
SaGa59
őstag
válasz borovi #13215 üzenetére
Az exot mindenkinek beadja, csak nem könnyű megtalálni, ha dinamikus fényre van állítva.
Növelheted a limitet, de nem lesz belőle semmi hasznos előnyöd. Szerintem.A működőképes kicsomagoló is ott van a google drive-omon a többi sztalkeres cucc között.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
borovi
aktív tag
válasz SaGa59 #13213 üzenetére
Igen, de amint olvastam, nem mindenkinek adja be az exot például. Anélkül meg azért elég karcsú az a 90 kiló... Rendesen 250-300 kilóval szoktam mászkálni más modokban. Tudom, barbárság meg játékélmény megrontása, ám vállalom. És ha az actor.ltx ki van bontva, akkor akár sikerülhet is a dolog (bár van még egy fájl, a neve most nem ugrik be, ahol még át kell írni a súlylimitet).
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz borovi #13211 üzenetére
Elvileg bele lehet nyúlni, actor.ltx van is kibontva, de eleve 90 kg a súlylimit és viszonylag korán lehet találni egy +100kg-t adó exot is.
Nincs sok értelme a gyűjtögetésnek, pénzed lesz dögivel, artikat elég azokat összeszedni, amik adnak valami pluszt, mert még dupla áron se túl értékesek, fegyvert meg találsz dögivel. lesz javítóláda is.A súlynál egyedül a dobókés a probléma, abból nem árt 20-30, bár ha ügyes vagy, meg lehet oldani a dobókéses feladatot annyival is, amennyit adnak hozzá. Mondjuk lesz később olyan is, ahol nem előírás a kés, de a csendes meló javasolt.
Meg a xenoformok összegyűjtése lesz kicsit súlyproblémás. mert 18 kell belőle és darabja 99 deka.(#13204) Antonius1978
A bár déli kijáratánál nem lehet átírni a térképen az átjáró nevét, a modderek nem javították az eredetit. Ha kijavítom a szövegben, akkor a rendes szeméttelepi átjáró is rossz lesz.
Meg kell jegyezni: a Bárból nem a „normál” Szeméttelepre vezet az út, hanem az elvadultra. Amúgy logikus is. A bőr már belül van a Blokádon, onnan nem vezet út visszafelé csak inverterrel, féreglyukon át.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
rétisün
veterán
válasz shield #13208 üzenetére
ha ez vigasztal (bár azt hiszem, nem fog ) én még sehol se tartok, valahogy mindig van más, mint a s.t.al.k.e.r. nem más játék, úgy általában más elfoglaltság...
(#13211) borovi: *.db* fájlok vannak, nincs gamedata mappa, csak a magyarításé, de SaGa linkelt korábban egy kicsomagoló progit, szóval biztos megoldható a dolog. én is belepiszkálnék kicsit, ha kell
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Látom, új modot toltok. Olvasgattam a hsz.-eket, azok alapján szimpatikusnak tűnik. Pár napja fejeztem be a Fallout 4-et, jó lenne most kicsit sztalkerezni. Bele lehet nyúlni a játékba? A súlylimit feljebb tolása érdekelne elsősorban, mert szeretek mindent összeszedni. Bár mintha azt írta volna valaki, hogy elég szegényes a fegyverarzenál, és alig van mit gyűjtögetni. -
Sensut
őstag
Beléptem a Bűnbánó - II. részbe, elértem Limanszkot. Most már 100%-ig tetszik a mod. Az elején kicsit furcsálltam az üres pályákat meg a sok gyaloglást, de most már tiszta, hogy miért van ez. Párhuzamosan viszem a dominó sort is, elég jól adja a célpontokat, mindegyre fentebb az erőmű felé, úgyhogy már nem is kell sokat visszafordulni miattuk. Mindenképpen el kell kezdeni időben ezt a feladatot is, mert később már nem lesz rá mód.
Amikor a Vörös Erdőben a zsoldosok megemlítik Ripley nevét, kezdjetek el pakolni egy vadiúj PKM-be, mert a nélkül nem sok esély lesz kimenekíteni őt. De már előbb is nekifoghattok -
SaGa59
őstag
válasz shield #13208 üzenetére
Van ilyen.
Megyek megkeresem a Chasert, aztán megyek összeszedni a xenókat.
Kijavítottam a hírhozó szövegét, felkerült a 14-es verzió. Az ipse erős „tájszólást” használ, nem elírás a sok hiba benne.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
SaGa59
őstag
válasz Antonius1978 #13204 üzenetére
Várjunk. Van a Szeméttelep, ami a "klasszikus", meg van a "Régi Szeméttelep", amit azóta javítottam Elvadult Szeméttelepre a térképen is, mert szövegelés közben így emlegetik. Ez az, ami a Lost Alfában is benne van. Gosa ezen az "Elvadult Szeméttelepen" kellene legyen a hírhozó szavai szerint.
Az invertert senki se tudja megjavítani, arra nem érdemes gyüjtögetni, de a sztorihoz hozzá tartozik, hogy mindekivel megpróbálod megjavíttatni. Az "Arany Disznóval" kapcsolatban más feladat lesz, igencsak fontos szerepe van az egész legendában..
Az M4-gyel az abajom, hogy hajlamos elakadni, mikor újra kell tölteni, mégy jó állapotban is.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #13203 üzenetére
Ez az, köszi. Itt nem tudtam rájönni, hogy most ad egy fegyvert, amit el kell vinni, vagy beszél a fegyverről, amit majd át kell venni Gosától. Ezek szerint odaadja. Na majd eszerint javítom a fordítást. Ebből következően még az is lehet, ha nincs meg az inverter, de a stukkert "fogom" megnyílik a térkapu.
Azt hiszem, kipróbálom ezt a menetet is.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Antonius1978
addikt
válasz SaGa59 #13193 üzenetére
En epp ezt nem csinaltam meg, marmint a szivattyuhazas kesdobalast, mert kellettek a kesek a Vadvideken a barnal, hogy kicsinaljam Chon-t, a banditat, mivel azt hittem, hogy a Katonai Raktarak fele kell menjek, es az atkelon nem keltem at, mert tulmentem azon a ponton.
Mivel a kesdobalas utan sem engedett ott at, eszrevettem, hogy a Barnal a terkep aljan is van egy atkelo, amin azt irja hogy Szemettelep, vegulis korabban is lattam hogy azt irja, mert az egeret ravittem, de ez igy nem jo, mert a jatekost osszebolondithatja, ha lehetsege, ird at ott az atkelot Regi Szemettelepre, mivel fontos, mert ott van Gosa akivel beszelnunk kell.
A mocsarban valamelyik bandita - utal az atyara, en el is mentem a templomhoz, es adott egy valamifele Repulesi Utmutatot Pilotaknak, vagy ilyesmi, nemet nyelven, a 3-ik Birodalomtol.
Szoval visszaterve, a kesdobalast nem csinaltam meg a mocsarban (elotte igen, de nem maradt 1 kesem sem) azt hittem, hogy Chon kinyirasa fontos mert anelkul nem lehet tovabbmenni, majd tesztelem, kivancsi vagyok, ha bukjuk Chon-t, akkor atenged-e a regi Szemettelepre, valoszinuleg tuti, csak epp nem kapunk egy erdemrendet meg a hadnagytol, aki adta a kuldetest, marpedig az az erdemrend olyan hogy 12-en kaptak meg csak az egesz nemet hadseregben, 7 poszthumusz.Bandita hirnev, kocsi kaja : en szepen lelovoldoztem oket, ez van.Most a zsoldosoknak kell megkeressem Dr Ripley-t.
Atjaro, inverter : lehet hogy at lehet menni nelkule is, de semmikepp sem azelott, hogy leadnank az ezredesnek a kuldetest, hisz mint irtam, probaltam.
UI : mindenkepp ugy jatszodjatok, hogy szerezzetek meg azt a 190 kg-t cipelo ruhat, nelkule eleg szar lehet, mert nagyon meg kell valogasd, hogy mit viszel magaddal.A Geptelep vagy ilyesmi palyat ott van a Szabadsag bazisa, ott mindent megjavit a szerelo az emeleten, igaz, kisse borsos aron, a 25%-ra kopott exo javitasa szerintem 1 milla rubcsi volt, tiszta szerencse, hogy a degeneraltaknal lehet talalni rez-arany szemeket (xenomorfok) amiket a javito srac orommel megvesz, darabjat negyed millaert.Kerdes, hogy ezekbol kell-e az inverter javitasahoz, vagy sem, mert ha megis, akkor leszivtad.
Fegyverek teren szerencsem volt, mert sikerult szerezzek a Katonai Raktar es Geptelep kozotti atjaronal egy SR-25-t, es egy M4-est, tavcsovel es hangtompitoval, ugy dontottem hogy lecserelem a G-37-t, vegulis nem nyertem nagyot a cseren, mert az SR 2 kiloval nehezebb mint az orosz mesterlovesz puskak, igy hiaba nyertem 1 kilot az M4 - G37 cseren, elvesztettem 1 kilot a mesterlovesz cseren
Persze a kedvencem a PKM, van is hozza 2500 tolteny - az gondolom kihuz a szarbol amikor sok mutanssal vagy harcossal kell verekedni.Es van a SPAS-12 jo mutansok ellen, habar a PKM is szepen gyakja oket. -
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13202 üzenetére
Azt hiszem Geiger zsákjában volt, amikor a xenomorfokkal mentem hozza, de már halott volt az alagútban. Nem biztos, de megpróbálom kideríteni a mentésekből. Azt tudom, hogy mikor a banditák bázisára értem a Mocsárban, már nálam volt.Nem ott volt. Hallgatag adja, miután visszamész a bázisra a dobókéses feladat után:
Ekkor kapod meg a blokád átjáróját. Ez a szöveg folyik ott, de a fegyvert ő adja ide, hogy elvigyük Gosának (?) :
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
válasz Sensut #13201 üzenetére
A Luger mikor került hozzád? Mert amit a Zónából hoztál, azt Borman elvette. A hírnök visszaadta?
Fordítás közben pont azt nem sikerült kiderítenemi, mert olyan idióta időegyeztetés és alany-állítmány egyeztetés van abban a három mondatban, hogy egyszerűen nem értem, ki kivel van. Már kértem egy "hivatalos" fordító véleményét is, erre még várok.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Sensut
őstag
válasz SaGa59 #13200 üzenetére
Sikerült átjutnom az inverterrel.
Szóval, az átjáró az X-16 alatti alagútban van, a végén, ahol ki tudnánk mászni a létrán Jantarra. Viszont előbb kell az inverter, ami a labor bejárati liftaknájának a fenekén van Prohor hullájál (gondolom ő volt az). Először ezen jól átsiklottam, nem vettem észre a hullát és a végén nem jutottam át a blokádon. Az invertert a pisztoly slotjába kell tenni, vagyis "kézben" kell tartani. Továbbá, mielőtt az emelvényre érnénk, találunk egy zsákot egy sárga xenomorffal, ami aktiválja az átjárót. Aztán fent az emelvény tetején összefutunk még az arcváltoztatóval is, majd az alagútból teleportálódunk a blokád mögé Ó-Jantárra. Ha valami nem jó, akkor itt visszakerülünk újra Jantarra.
A fegyveres részt nem értettem tisztán. Nálam csak egy Luger van, remélem ez fog kelleni Gosának a hangárnál. Ezt nem engedte eladni sem, viszont egy csomó német fegyvert eladtam... hamarosan elválik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest