-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Elkezdtem játszani a S.T.A.L.K.E.R. - Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2 moddal.Jó kis cucc, de vajon létezik magyarítás is hozzá? Kerestem, de nem találtam. Lehet, hogy csak én vagyok béna?Igen, én vagyok béna. Most láttam meg shield kolléga bejegyzését hárommal följebb...
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz borovi #11382 üzenetére
Mégis aktuális továbbra is a kérdésem: van-e magyarítás a S.T.A.L.K.E.R. - Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2 modhoz? Amit shield oldaláról letöltöttem, az valószínűleg csak az Autumn 2-höz van, mert mindjárt az elején, az Erdésszel folytatott diskurzus csak dialog_1, meg dialog_2, dialog_3 satöbbi formában jelent meg.
Így inkább visszaraktam az angolt, abból azért valamivel többet tudok kihámozni... -
borovi
aktív tag
válasz SaGa59 #11387 üzenetére
Azt szedtem le, ami nálad van a Megán, + fölraktam rá a javitas3-mat is, amit ott találtam.
Tényleg nem lehet rossz mod, bár eddig nem sokat láttam belőle (az Erdész házáig jutottam a legelején, amikor némi ellátmányt ad az öreg). Viszont ezzel a vigyázz erre is, vigyázz arra is játékmenettel nem biztos, hogy most játszani akarok. Elég kevés időm van mostanság játékra, és türelmem meg még kevesebb, hogy adott pályaszakaszt 15-ször megcsináljak, mert a kulcsfigura mindig megmurdel.
Arról már nem is beszélve, hogy hála áldásos és termékeny fordítói munkásságodnak, alaposan elkényelmesedtem ilyen téren, és szeretem érteni is, amit játszom. Az angolom sajnos csak a sejtések szintjén van, oroszul meg olvasok ugyan, de nem értek. Pedig, mint az előző átkos gyermeke, 10 évig tanultam a nyelvet. Sikertelenül.[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz shield #11392 üzenetére
STALKERSOUP-pal én is próbálkoztam 2-3 éve, tetszett is, de nagyon ingatag. Miután jó ideje játszottam már vele, elkezdett össze-összeomlani, egyre gyakrabban, végül töröltem. Pedig jó kis modnak tűnt. Akkoriban azt olvastam, az a baj vele, hogy a készítője/készítői csak fényezgetik, bővítgetik, de alapvető programozási hibákat, bugokat meg nem javítanak benne, mert ahhoz nem értenek. Nem tudom, mi az igazság, minden esetre sajnálom a modot, mert jó mod lehetne.
-
borovi
aktív tag
válasz nem_tom #11481 üzenetére
Szerintem ne exkuzáld magad, mert igazad van. Én sem tolerálom, ha egy moddal csak a gondok vannak. Az olyan cuccot, amivel fél napokat kell varázsolni, hogy működésre lehessen bírni, de még azután is gyakran megomlik, fénysebességgel szoktam letakarítani a gépről, mert nem érdemel mást. Igen, a játék játék legyen, ne folyamatos szopás, meg rettegés, hogy jaj, a mentéseim visszajönnek-e még valaha.
-
borovi
aktív tag
29 éve, az 1986. április 25-ről 26-ra virradó éjszaka nukleáris baleset következett be a csernobili atomerőmű négyes blokkjában.
[link] -
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Játszogatok az Oblivion Lost 3.0-mal, de őszintén szólva nem egy nagy durranás. Valahogy üres az egész. A Bár környéke például teljesen kihalt, csak a Bárban vannak sztalkerek. Érdekes módon a Duty is ott "lakik" a hátsó szobában, a régi bázisukon senki sincs. A korábbi Oblivion Lostokra már nem emlékszem, de ebben csak minimálisan tért el eddig a sztori az alapjátéktól. A rejtekhelyeken is csak elvétve találok cuccokat. Na, mindegy, végig tolom azért, ha már elkezdtem. A grafika végülis jobban bejön, valami eszméletlen nyomott hangulatot sugároz időnként, és hát milyen legyen egy posztapokaliptikus játék, ha nem ilyen? Egyik-másik mod tenger virágos rétjeitől, andalító naplementéitől idegbajt kapok, mert szépnek szép, de a játék mégiscsak horror, vagy mi... Elég jól fut a cucc, eddig csak kétszer vágott ki, mindig pályaváltáskor, de újraindításkor betöltötte a köv. pályát. Mondjuk meghalni elég könnyű, és pénzt is nehéz összekuporgatni jobb felszerelésre, medikitre, miegymásra. Eddig egy durva hibát vettem észre. Ha a kereskedőkön, meg a legfőbb szereplőkön kívül mezei sztalkernak, más szereplőnek eladok fegyvert, az a vásárlás pillanatában megüt, ellenségre vált és lőni kezd rám. Így mostmár csak a kereskedőknek meg a duty-s főcsókáknak árulok fegyvereket, mert több korábbi ügyfelet kénytelen voltam lelőni...[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz borovi #11920 üzenetére
Na, végeztem ezzel a moddal. Jönnék kifelé az agyperzselős földalatti laborból az antenna-komplexumnál, de nem tölti be a mentéseket. Kettőt néztem meg, mindkettőnél kidob. Szívfájdalom nélkül fogom letakarítani a gépről, mert annyira azért nem szórakoztatott, hogy megint nekiálljak korábbi mentésektől korábbi (unalomig ismert) küldetéseket megismételve. Felejtős.
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
No, hát én meg éppen most takarítottam le a gépről ezt a Narodnaya Soljanka modot, mert szomorúan állapítottam meg, hogy pont az az instabil fostalicska, ami sok éve is volt. Anno már tettem több kísérletet ezzel a cuccal, mert bíztam benne, hogy tán megjavul. Volt olyan verzió is a gépemen belőle, ahol vagy 20 gigára csomagolta ki magát a gamedata, a telepítése meg a mindenféle fixekkel, javításokkal eltartott némi túlzással fél napig. Tehát az ember arra gondolt: ha már ilyen szép nagy, akkor biztos van benne valami jó is.
Hát én csak a jóság ígéretével találkoztam. Egy idő után mindig előjött, hogy nem töltötte be a mentéseket, többet se, ha visszafelé próbálkoztam egy betölthetőt találni. Én viszont játszani szeretek, ha van kevés időm rá, nem szopni, úgyhogy ilyenkor ment a delete az egész cuccnak. Most megint tettem egy próbát a moddal, de ismét cseszhettem a mentéseimet. Ráadásul valami olyan iszonyatos szutykos, sötét grafikát rittyentettek neki, hogy fényes nappal is - na, ilyen, hogy "fényes" nappal, az például nincs is a játékban - lámpával bóklászok, s ha bemegyek egy épületbe, alig látok valamit. Arra már nem emlékszem, hogy ez így volt-e a korábbi verzióknál is. Ennél azonban fél-egy óra játék után kifolyt a szemem, megfájdult a fejem. Ilyet, basszus, még egyetlen modnál se tapasztaltam.[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11938 üzenetére
Akkor neked ezek szerint több szerencséd van a moddal.
Desert Eaglet meg szerintem a Vad vidéken találsz (ahol az alapjátékban a tudósok helikopterét lelövik, Jantar felé menet) abban az aluljáróban, ahol az alapjátékban a családi puskát is találhatjuk az egyik fószernek a Bárban. A SoC-ban legalábbis ott van a pisztoly az innenső konténerben egy fémládikában. Igaz, ott fekszik mellette a halott Freeman is...[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11962 üzenetére
DMX és Stalkersoup? Hm. Egyik 19, a másik egy híján 20. Sajnos. A sztalker levessel is esélyes, hogy ugyan így jársz. Megszereted, aztán kibabrál veled... Ráadásul, ha jól láttam, béta. Tehát még annyira sem optimalizált, mint egy végleges kiadás (egyébként az se, semennyire)...
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11964 üzenetére
Hát, sok szerencsét a modhoz! Aztán majd tájékoztass minket, légyszi, hogy mennyire stabil. Hátha megint kedvet kapok tenni egy próbát, mert pár éve már ez a mod is járt a gépemen, de lépten-nyomon összeomlott. Pedig jó cucc lett volna, ha működik is...
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11969 üzenetére
Ezek a DMX meg Stalkersoup modok időtlen idők óta készülnek már, és szerintem sose lesznek kész (meg játszhatóak se). Nekem úgy rémlik, hogy 2-3 évvel az alapjáték megjelenése után mintha már találkoztam volna a "levessel", aztán pár évente mindig próbálkozom az aktuális verziókkal, ám mindig szopás a vége. Egy időben fórumokat is olvasgattam a modról, ott írták többen, hogy a srác, aki csinálja, csak egymás mellé hegeszt pályákat, feladatokat, az optimalizálással, játszhatósággal nem foglalkozik.
Ha még mindig akkora bughegy, mint volt, akkor nem fárasztom magam vele, nem érdemes. -
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11981 üzenetére
Ezzel a díszes kompániával én is találkoztam, amikor átugrottam Red Forestba Szidorovicsnak megszerezni a spéci pisztolyt. Arra gondoltam, biztos a játék későbbi szakaszában lesz majd valami szerepük. Megpróbáltam beszélni is velük, de semmi. Csak a vérszivornya szaladgált időnként körbe-körbe, de ő se bántott, csak néha nekem jött.
Egyébként kifejezetten csalódásként élem meg a OL 3-mat. Rettenetesen üres az egész. Pripjaty is, ahol most járok, az alapjáték nyüzsgéséhez képest szinte kihalt. Időnként jön 3-4 irányító meg a sleppje (zombik, álkutyák, kimérák), de valahogy üres hentelés megszabadulni tőlük. Ráadásul egyre gyakrabban kressel, ami elég idegesítő.
Amit a kulcsvadászatról írtál, nem hangzik valami jól... Utálom az ilyen "jól eldugom a kulcsot akárhol a pályán, te meg találd meg ha tudod" típusú feladatokat.[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #11990 üzenetére
Hát én is. Olyan ez a mod, mintha önmaga paródiája lenne. Átértem az erőműhöz, ahol azzal kezdődött a buli, hogy rámrontott15 burer, meg legalább annyi, ha nem több kiméra - miután pár méterrel korábban már jött 3 kiméra meg 1 kisóriás. Pedig csak sztalker fokozaton nyomom. Mi lehet itt master nehézségnél?
Korábban a nyüzsit hiányoltam, most megkaptam. De ez már a ló túloldala. Nem szívesen mondok ilyet, de ez egy fáradt, ötlettelen, unalmas mod, nincs helye a vinyómon a stalker modok között.[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz rétisün #11993 üzenetére
Sztem semmit sem veszítessz vele. Én is csak azért nyomattam eddig, mert a végére ígért új feladatokra voltam kíváncsi, de azok után, amit Sensut írt róla (kulcskeresés), már nem érdekel. Töröltem a gépről ennek a modnak még az írmagját is, soha többet nem akarom elővenni. Talán az AlternatívA modot fogom kipróbálni, remélem, abban több örömem lesz, mint az OL 3-ban volt.
-
borovi
aktív tag
válasz Sensut #12000 üzenetére
Köszi! Tényleg nem nagy szám a vége sem. Pedig a korábbi Oblivion Lostok mintha kellemes emlékként derengenének az emlékeimben. Vagy csak azok óta volt már számtalan királynál királyabb mod, amik alaposan föltették a lécet, és most azért fanyalgunk? Az OL 3-mal mindenesetre nem fogok többet játszani, nem úgy, mint más modokkal, amiket időnként előveszek, és játszogatok velük.
-
borovi
aktív tag
válasz borovi #12008 üzenetére
Meg is van! Elég sok online filmnéző helyen fönn van, szerintem érdemes megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz rétisün #12004 üzenetére
Belekukkantottam a játék egyik tesztjébe, a kommentelő kollégák közül többen (főleg jukeey 2015. június 29. 17:47) elég rossz véleménnyel vannak a cuccról.
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz rétisün #12020 üzenetére
Meséltem már azt a sztorit, amikor a Szkadovszkon, miközben Kardánnal beszélgettem, az Alfa csapat lazán megszórt gránáttal a hajó lemezfalain keresztül?
Ilyen kúszó-repülő figurákkal lehet néha találkozni. Legutóbb az OL 3-ban volt, hogyKordonban, a nagyobbik pincében ért a kitörés. Majdnem minden sztalker rendesen, a lépcsőn jött le a menedékbe, kivéve egyet, aki, mint egy fúrófej, a talajon meg a pinceboltozaton át, egyenesen a fejünk fölül került a pincébe.Egyébként tök jó a hsz-em száma. Visszafele is annyi, mint előre....
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz Gery D. #12063 üzenetére
Én is köszönöm, bár őszintén szólva eddig csak rossz tapasztalataim voltak a moddal. Néhány évente újból és újból teszek vele próbát, de mindig uninstall a vége a rengeteg crash, befejezhetetlen küldetés, be nem tölthető mentés miatt. Pedig klassz mod lenne, ha működne. Ha fölteszed a fordítást valahová, azt azért megköszönöm, egy következő próba során majd magyarul tolom a játékot - amíg engedi - a munkád segítségével.
-
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Az itt folyó beszélgetések hatására elkezdtem az OGSE modot, de mindjárt az elején gondom támadt: Szidorovicsnak kéne egy artit begyűjtenem, de sehol se találom.
Néztem videós végigjátszásokat, azokon szépen megjelennek ezek az artik, de nálam semmi se. Így jól el is akadtam. Segítséget kérek, hogy hol van, vagy mi lehet a baj! -
borovi
aktív tag
válasz Sensut #12650 üzenetére
Én a fegyverüzletes, kocsis feladattal küszködöm éppen. Sajnos angolul nem tudok, így elég nehéz. Annyit hámoztam ki, hogy valami Zaporozsecet kell megkeresnem és valamivel töltenem (benzin? egy kannát már felszedtem, 10 kg, rengeteg súlyt elvisz a 100-ból). De sehol sem találom azt a nyavalyás autót. Átmentem a szeméttelepre, ott a megvédendő járműlerakatnál mindjárt van egy, de semmit sem lehet csinálni vele. Te már teljesítetted a küldit? Hol az a Záporjóska?
-
borovi
aktív tag
-
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Megint gondom akadt az OGSÉ-val. A Darkscape pályán, a benzinkútnál egy ládákkal eltorlaszolt helyiségben összeakadtam egy taggal, akit meg kellett itatnom. Pár szót váltottunk, azóta nem tudok beszélni vele. Egy páncélszekrényt kellene kinyitnom, de fene tudja a kódot. A szobából viszont nem lehet kimenni, mert az ajtóból egy erő mindig visszalök. Tudja valaki a páncélszekrény kódját?Megvan, bocsi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest