Új hozzászólás Aktív témák
-
myckey
veterán
válasz Dilikutya #39 üzenetére
Elméletileg 15 ben ( Körül ? ) kezdett neki Stig Asmussen ( God of War III Rendezője ) ....és meglehetősen jól haladt vele, majd az Unreal Engine 4 hez is könnyebb volt fejlesztőket találni. Meg ehhez a játékstílushoz-rendszer ez illett is, számukra megfelelő volt.
A játék valóban nem SW köntösben volt a kezdeti fázisban, el is mondták. DE az alapvető elemek- harcrendszer, logikai és ügyességi elemek és ez az összefüggő pályatervezés- jónak bizonyultak ehhez a SW programhoz. Meg egyébként is ezzel szokták kezdeni a hasonló stílusú játékoknak a fejlesztését, ha igaz ez is. .......Legalább is Asmussen így adja elő.
Aztán persze volt még bőven idő belerakni a SW világot.
Az EA elvileg nem erősködött velük.Ezeket mondták el interjúkban.
Miből mi igaz........
Fene tudja, de annak amit ők mondanak, talán még mindig több köze van a valóshoz, mint amit kitalálnak olyan emberek, akiknek semmi közük a dolgokhoz.[ Szerkesztve ]
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Új hozzászólás Aktív témák
- CES 2025: közeleg az AMD és az NVIDIA CES előadása
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Szállingóznak a képek az érkező új VGA-król
- Suzuki topik
- Interactive Brokers társalgó
- Tudományos Pandémia Klub
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Torrent meghívó kunyeráló
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest