Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #8996 üzenetére
Tegnap kipróbáltam egy pályát "időre". Nagyon az van amit mondasz: negyedik körre bekerültem "A"-ba, de még így is maradt vagy 4 másodpercem a "tetejéhez" képest. Ami nagyon keményen számít, miután tényleg belövöm a jó fékpontokat, az az út teljes szélességében való használata: tényleg hihetetlen időket lehet javítani kanyaronként.
Teljesen más élményt ad így a játék, mint amikor az eventeket kell ész nélkül teljesíteni.
Úgyhogy most a jelenlegi projektem úgy néz ki, hogy megcsinálom a CFS-t (most vettem meg a mercit az Euro Supercar-hoz, szóval az még arrébb lesz, F40/F50 Ferrarik megvannak), aztán nekiesek a TT-hez szükséges kocsikhoz, ha azt látom, hogy tudok értékelhető köridőket futni....legalábbis jelenleg itt tartok a wiki olvasgatásában. Ha találok ennél érdekfeszítőbb (és jövedelmezőbb) ágat, akkor újratervezés.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
DigitXT
nagyúr
A Top időhöz minden kanyarban a határon kell menni. Ergo minden kanyarban,
amiben kényelmesen fordultál el, valószínűleg bennehagytál fél másodpercet...
Szóval egy hosszabb pályán a 12-14 másodpercben nincsen semmi! Szvsz az
elején nagyon sokat reszelgetik az időket, akik odajutnak, kivéve persze, aki a
WR időt a kisujjából rázta ki, és egy próbából kész. Szerintem ilyen kevés van.A magam részéről pár évnyi játék és ~120.000 levezetett km után annyit tudok
mondani, hogy elsőre sosem tudok a határon menni. Mert nem tudom a határt!
Minden autó más. Vannak "általános" fékezési pontjaim, amiket használok az
adott pályákon az adott kanyar előtt, de az első kör gyakorlatilag arról szokott
szólni, hogy ezek a pontok mennyire igazak az adott autóra... Túl lelassul? Az
első ilyennél tudom, hogy az összes többi pontot egy kicsit "ráhagyhatom".
Leszaladtam a pályáról? Az gáz -> kezdhetem újra, és legközelebb hamarabb
fékezek, és minden fékezési pontot gondolatban kicsit előrébb kell hoznom.Ha valamilyen furcsa oknál fogva pont jók a pontok, akkor elsőre is összejöhet
egy jó kör, de azért nem Top. És utána azon is lehet reszelni... Mondjuk egyik
kanyarban még nem sírt a gumi -> elviselne kicsit nagyobb kanyarsebességet!
Oké, megvan a kanyar, kijött 2 tized előny. Ezután viszont gyorsabb vagyok az
egyenesben, mint korábban - tehát nem ugyanott kell fékezni, mert könnyedén
pályaelhagyás a vége. Szóval ilyenek számítanak a húdeszuperülment körben.Szerk: és annyit akartam ezzel mondani, hogy az első kör, és a második, már
picit finomhangolt közt nem ritkán másodpercek vannak, kvázi könnyedén...
(Aztán egy idő után, amikor közel a határ, egyre nehezebb tovább reszelgetni:
és akkor az ember rájön, hogy az ő határa még nem az autó határa volt - ha a
WR időt megnézve kikap 2-3 másodperccel, és képtelen vele menni. Pech.)[ Szerkesztve ]
-
nexus6
aktív tag
válasz Terapeuta #8995 üzenetére
na erre én is kíváncsi vagyok... van amikor a fullos autóval megyke egy amolyan hudeszuperulment" kört, aztán látom hogy 12-14 másodperc az első és kb.6800. vagyok a toplistán.
az agresszió tényleg durva lett, még nascarozok (itt milyen brutál árak vannak autó ügyben, nemnormális) és pár versenyen szószerint nekem soroz hátulról először balról majd jobbról kilök 1 másodperc múlva (kicsit nfs-s érzés kerülget amikor a rendőrök kergettek). és még volt olyan versenyem is az utóbbi 4 napban, hogy szembe jött velem egy bot, amit nem lehetett kikerülni.
és kicsit piszokságnak tartom hogy a kocsi megszerzős versenyeknél csak megadott PR-rel lehet elhozni az autót, azaz költsek rá x aranyat meg y pesót. Mindig akkor jönnek ezek a versenyek amikor lenullázom magam (no cheat, no farm, még az elején vagyok).[ Szerkesztve ]
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Terapeuta #8995 üzenetére
Lassítja, de ha tudod, merre megy a sín, akkor azért körbevisz...
Nem mondom, hogy nem kell tehetség(!!!) ahhoz, hogy assistokkal
meglegyen a Top100-as TT kör, mivel láttam már ilyet a topikban is.Épp azért "elégtétel" adni az ilyen időnek is tizedeket, nameg, ha a
pályán nem volt jó a sín, másodperceket... Még ha ez nem is megy
elsőre, vagy másodikra sem... ill. nem tudom sokszor egymás után.Én így látom: az assist nem erősebb... csak könnyebben járható.
Az őstehetség meg konstans futja a jobbnál jobb köröket - mondjuk
10-ből 10-et behúz, én meg lelkes amatőrként 10-ből 9-et eldobálok:
ha az az egy jól sikerült, akkor rendben van, amúgy meg újra próba!hogyan tud bárki jobban kigyorsítani, ha
Hamarabb kezdi nyomni a gázt, és/vagy jobb íven fordul. Sokszor pl.
úgy tűnhet (más ghostja ellen!), hogy megéri "berepülni" a kanyarba,
mert "hoppácska", rögtön kiadott fél másodperc előnyt, csak hát azt
követően a kigyorson el lehet bukni az egészet... néha látszólag egy
kicsit lassabb kanyarodás végeredményben gyorsabb lesz.Féktáv, ívválasztás, kigyorsítás: ha ezek úgymond megvannak, nagy
baj nem lehet. Ha sokkal jobb vagy az ellenfélnél, akkor beleférnek a
hibák is, akkor meg számíthat, hogy mennyire tudod őket kezelni.
Valószínűleg, aki tévézik, nincs igazán éles körön... Nem gondolom,
hogy aki egy (világszinten) Top100-as TT időt fut, közben ne figyelne,
legyen akármilyen assistja: figyelem nélkül nem megy. (Szarkazmus
volt.) Ennek ellenére támogatnám, hogy TT-ben bocs: no assist![ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #8986 üzenetére
Bár én nagyon az elején járok, azt én nem nagyon értem, hogy bármilyen assziszttal hogyan lehet top időt futni: én úgy tudtam, hogy az azért lassítja a verdát. Kevés pályát ismerek közepesnél jobban, ezeknél azért valahogy eltalálom a fékpontot - mondjuk én "A" módban vezetek. Nem tudom, hogyan lehet több másodperc különbség...multiban azért ment el a kedvem az egésztől, mert nem értem, hogy kimaxolt kocsival hogyan tud bárki jobban kigyorsítani, ha egyforma a kocsink....
azt meg teljesen nem értem, hogy ilyen szinten hogyan lehet éles körben TV-t nézniEgyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
l4ci
tag
válasz DigitXT #8992 üzenetére
Dehogy vagyok őstehetség, hisz "csak" assisttal megyek 2:40-es időket, ha végre venném a fáradtságot, hogy megtanuljam a hosszú egyenesek végén azt a 3-4 féktávot, akkor menne 2:40 alatt is. Ja és a végén sem szoktam vágni, úgy megyek 2:42-2:43 körül. Rengeteget LM-eztem még régebben az F40/F50 szériában, de mióta az LMP-k is fullosak, azóta csak azokkal megyek 10 köröst fame/R$ bónusz napokon.
Valóban sokat segít a high/low kormány assist, kisebbet kell fordítani a tableten/telefonon. Valszeg ezért sem megy még mindig olyan jól telefonon, mint tableten, mert másra kellene állítani az érzékenységet, ki kellene tapasztalni, hogy hol melyik a jobb, mert más a fogása, érzékenysége az 5"-os meg a 10"-os eszköznek. Csak ugye mentés/visszatöltés után mindig állítgatni, sokszor elfelejtem és nem értem, hogy miért csúszok ki...
Na majd este kipróbálom 5-ös fölötti no assisttal LM-et, mert már ötödjére próbálok körbeérni, de valamelyik bot mindig kilök, vagy besodródik elém az ideális íven, már kb. ideg alapon vagyok, hogy nem tudom megcsinálni ezt se, pedig eddig lazán km-eket vertem a másodikra, most meg szenvedek az első helyért is...
-
tailor
őstag
Szevasztok!
Még "rookie" vagyok, március óta játszom csak, de ez a mostani frissítés valami katasztrófa. Nekem is ki kellett kapcsolni a brake assist-ot, mert kanyarokban egy bicikli is megelőzne... Ráadásul a botok most nem ideálisan, a külső ívről kanyarodnak (=be lehetett vágni eléjük szűken fordulással, picivel későbbi fékezéssel), hanem kanyar előtt átrántják a kocsit belső ívre. Persze ha én teszem ezt, ugyanakkora sebességgel, kisodródom a pi**ába Én nem aranyakra hajtottam, csak baromira élveztem az egész versenyzést, de ez így nagyon gáz lett.
-
DigitXT
nagyúr
Gondolom akkor te is ilyen őstehetség vagy, hogy "láblógázva" 2:40-es körök...
Nekem valami 2:35 az abszolút rekordom, aminek általában a közelében se tudok
menni. És természetesen mindent átvágok, amit lehet. Valószínűleg fakezem van.El nem tudom képzelni amúgy, hogy 0 érzékenységen hogyan lehet kanyarodni...
Mármint anélkül, hogy behúzná helyetted az ideális ívre az assist... de hát írod is,
hogy pontosan ezt csinálta... hiszen minél kevésbé húzta, annál inkább fel kellett
tolni az érzékenységet, mert neked kellett többet forgatni. És ez így van jól.Ja, hát a kanyarodás még hagyján, de mondjuk egy visszafordítót megnéznék.
Nekem egyetlen esetben működött a minimális érzékenység, amikor ráraktam az
egész hóbelevancot a DFGT-re, és együtt forgattam. Realisztikusabb volt úgy. De
akkora szögelfordulást ágyban fekve csuklóból biztos nem fogok csinálni => 5-ös.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
tag
válasz DigitXT #8989 üzenetére
Ha már minden off, akkor te milyen érzékenységre állítottad a 0-10-es skálán?
Nekem, amikor high-on volt, akkor 0-án volt, low-on 2-3 jött be, az off-ot meg eddig még nem sikerült megszoknom, de úgy látszik lassan 3 év után nem ártana...Most így viszont erőteljesen megszivatott a LeMans 10 körös, az első körben még csak első sem tudtam lenni, csúszkáltam le a pályáról, és a Porsche kanyarokban belementem az előttem haladóba, ki is csúsztam. Újra meg kell tanulnom vezetni, mert nem csak az új McLaren lett szarabb, hanem minden...
Miután visszaállítottam 2-es érzékenységre, így már egy kicsit jobb, de a low fék hiányzik LeMans-on, mert a mostani low az durván high szerintem. Tudom, fék assist nélkül gyorsabb, de én low fékkel megyek LM-en 2:40-2:42-es köröket és ez eddig bőven elég volt, nem akartam 27-28 percig folyamatosan figyelni a féktávokat...
-
485
aktív tag
Csak az új mclaren-nel próbáltam eddig, de az én észrevételem az, hogy sokkal élethűbb így a fizika, pl amikor elkezd kimenni a segge, sokkal nehezebb visszatenni, jobban érzem a tömeget a seggében. Persze az is számít, hogy ki mekkorán játszik, én 10"-on, lehet azért élvezhetőbb a kormányzás így. Assistok: low, off, off.
-
DigitXT
nagyúr
Ebben az esetben: bugot javítani, TT-ből kitiltani. mindenki örül.
l4ci: akkor még vegyünk hozzá egy NO CAMERA CHANGE feltételt...Szerk: jól értem, hogy OFF mellett is? Szenzorhiba? Indítsd újra, szvsz.
(Egyszer nekem is elszállt a kormányzás*, de AIDA64-ben láttam, hogy
a pontos orientációval erősen gondban van, és egy újraindítás segített.)*: 1-1,5 hónapja.
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #8986 üzenetére
Valami nem stimmel a kormányzással, igaz én csak az új McLarennel mentem a frissítés óta, de akár off, akár low akár hight assistok mellett nekem berángat. Azaz berakom egy bármilyen kanyarba, tartanám az íven és berángat, visszarántja az autót a vízszintes felé. Totál gáz.
Feel Good Inc.
-
l4ci
tag
válasz cuebler #8985 üzenetére
Közben már azt írták a Firemonkey oldalára, hogy tudnak a hibáról és amint lehetséges javítják egy frissítéssel... LOL ez a csapat, nem is ők lennének, ha egy új verzióba ne kerülbe vmi hiba...
DigitXT:
Sokáig low kormány assisttal mentem, mert nekem az off túl durva, sokat kell tornázni meg tekergetni, nem jött be, pedig próbáltam, mert azt írtátok, hogy minden assist lassít. Pedig a kormány nem is, sok helyen nagyobb kormánnyal jobbat lehet menni. Most kicsit vissza kell szokni, de ahogy fentebb írtam, javítják ez is hamarosan.Vannak olyan autók, amivel nem tudok mit kezdeni, mert nekem csúszik, nem találom a féktávokat és másodperceket kapok. Mivel megelégedtem a B-vel, ezért ha már bent vagyok, akkor általában nem is nagyon megyek többet, max vasárnap, ha már látom, hogy éppen kicsúsznék már a 100 aranyból. Ezért aztán nem is nagyon forszírozom a határokat, pedig biztos, hogy tudnék jobbat menni, többször volt már, hogy vasárnap este javultam 0.5 másodperceket 1-1 pályán, amikor muszáj volt.
Az eheti pályán telefonnal mentem egy időt, amit utána a tablettel se tudtam megdönteni, pedig azzal mindig jobb voltam. Én sem értem, pedig még a frissítés előtt próbáltam, nem is az assistok elrontása előtt.
Senki se mondta, hogy csak belső nézetből lehet nyomni! Vannak jobb kilátási lehetőségek is, pl motorháztető, stb!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Én elhiszem, hogy sokan TV-nézés, BKV-zás, meg bármi közben körözgetnek,
és nem mondom, hogy ne csinálják, ha ennyire van kedvük/idejük játszani, de
ha így verik végig a világot is, mert a játék körbehúzza az autót a sínen, az baj.Azt ne mondja nekem senki, hogy mindenki istenáldotta tehetség (tisztelet a
kivételnek), akinek a játék mondja az összes féktávot, húzza rá az ideális ívre.
Valószínűleg azok kiabálnak a leghangosabban, akinek a háza ég. (Én semmi
kivetnivalót nem látok abban, hogy A-csoportba nem lehet láblógázva kerülni:
amikor assist nélkül meg kell küzdeni tizedekért, kitanulni a pályát - nem fair!)Mégegyszer mondom, aki őstehetség, azzal nincs semmi bajom! És leborulok
előtte, hogy kevés erőfeszítéssel elkalapál, sőt, tanulok tőle, ha tudok. De ha a
TT megnyerése automata módban TV-zés közben általános volt... nem baj, ha
ennek vége: normál versenyeken úgyis lebutulnak a botok. De mondok jobbat!Ha már NO OFFTRACK + NO COLLISION van, lehetne még egy NO ASSIST!
Botok ellen meg mindenki mehetne, ahogy akar: azt állítsák vissza, és kész.Szerk: ha megnéznéd az időt, nézd meg az enyémet. Másodperceket kaptam,
mert nem volt elég erőm jobbat kiszenvedni... Sajnos bizonyos autókból még
kilátni sem nagyon lehet a csiki-csuki szakaszon, aztán úgy menjél jó időt, lol.[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
a vicc az, hogy fb-n szabadkoznak, ők nem nyúltak hozzá az irányításhoz, számomra kicsit arrogáns azaz visszataszító módon. mindegy, én jegeltem ezt a frissítést, mert csak ideges leszek ettől a tré irányítástól. a tömeg előbb-utóbb úgyis meggyőzi őket.
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
l4ci
tag
A double fame-et facebookon írták (én is ott olvastam), nem tudom, hogy végül miért nem került be, minden Halloween-kor szokott lenni, most kimaradt.
Az összes assistot elcseszték, a fék és a kormány assist is teljesen más, mint volt. Ezért még a wttt A játékosok is méltatlankodtak, mert sokan high steering assisttal voltak A-ban és így most még a saját idejüket sem tudják hozni. Előnyben vannak azok, akik minden assist nélkül játszottak eddig. (Azért megnéznék egy TT-t a Regerával Porsche Test Track Short-on minden assist nélkül...)
Konkrétan a high kormányból lett low, a low-ból meg nemtom mi. Onnan tudod biztosan, hogy kiszedték, hogy régen a high-al nem tudtál egy ívben megfordulni, csak Y-ban, most meg simán bármelyik kocsival. A low fék pedig kb. high lett, túl korán kezd el fékezni, ott is fékez(ne), ahol én nem is nyomnám...
A javítós bugot pedig tényleg kiszedték, nincs már más trükk, csak a meghekkelt szervízfile...
Ez az első McLaren meg egy vicc. Így majdnem fullosan már kezesebb, de amúgy csúszkál, mint a Jaguár. Ja meg a botok is elég agresszívek lettek, simán kilöknek kanyarokban, és még egyenesben is mintha rámhúznák a kormányt, mikor elmegyek mellettük. Konkrétan már próbálom kerülni velük a kontaktust, mert csak én jövök ki belőle vesztesen...
Eddig nagyon nem tetszik ez az update, túl sok a bug (vagy feature?!) ...
[ Szerkesztve ]
-
Sz4bolcs
senior tag
Hali, kivették a javítós bugot, vagy csak az eventben nem működik?
-
Petya25
őstag
válasz cuebler #8973 üzenetére
detto, én is így játszom (megosztva más tevékenységekkel)
Akartam is már írni, de reggel rohanás volt.
A féket és a kormányt is elkúrták, lehet direkt.
A fék az konkrétan annyira szar mintha nem is fékezne csak lámpázna segge, megy tovább a kanyarban. Remélem sok embernél kiveri a biztosítékot és visszacsinálják.A qrva 20% off a Nissanra, tegnap este pont beletoltam 63-ig ami kellett.
A Mclaren 4 nap is megint szivatni fogja a népet.
Korábban volt pl 7 nap és abban kb 30 verseny, szépen végig lehetett tolni, persze néha többet is elbírt volna egy napra az ember, most meg 4 nap alatt durva szeriz idővel 50+ versenyt dob, meg persze a szkip lehetőségét. Tényleg találékonyak...Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
rumos14
nagyúr
válasz cuebler #8973 üzenetére
a fékezés nekem is feltűnt, de más autóval nem próbáltam. amúgy 0 tuninggal eléggé szoszó ez az autó, semmi extra, sőt, mintha nehézkesen kanyarodna.
és azért kicsit húzós 4 nap alatt lenyomni a széráiát, főleg a 4ó25p szervizzel meg a soksok órás első körös tuninggal. talán ara mennek rá, hogy unlock-olják az emberek az idő lejárta előtt? egy újabb aranyköltési lehetőség :/megint olyan érzésem van, hogy gondolom kell kb 200 arany a PR szinthez, és kapunk egy lényegében tök felesleges autót...
aminek örülök, hogy lesz LaFerrari meg 599 GTO time limited, nekem egyik sincs meg.
-
cuebler
senior tag
szerintem a tűzmajmok elbaxták a frissítéssel a brake assistot, legalábbis low-nál nekem hockenheim-ben több kanyarnál is észrevehetően hamarabb kezd el fékezni tudom, tudom, kapcsoljam ki - csak sajnos olyan emberke vagyok, aki verseny közben is legalább beszélget, fórumozgat, tv-t néz, böngészget, stb
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Petya25
őstag
Húha, 3 új McLaren....
A future F1 izgi lesz, 130-as induló PR.....Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
zozika2
tag
Valaki nem tudja esetleg, hogy miért maradtam ki a double fame-ből?
-
l4ci
tag
-
Allien
veterán
Van az utcsó széria, a fullos autóknak (Exclusive). De, érdekesen a fullos enemyk gyorsabbak az egyenesben nálam, még akkor is, ha én éppen jobban veszem be a kanyart, gyorsabban jövök ki, képesek a végsebességnél rám verni (már, ha nem lökném ki ). Eztetet hogyan? Más felnit használnak (már ha számít), vagy lentebb ültetik a verdát, vagy mi a lótúró van? Vagy, csak egyszerűen megnehezítették. A legelsővel szívok a legtöbbet, Nissannnal.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
Sordoran
addikt
válasz Petya25 #8959 üzenetére
Gondolom az autó is jár érte akinek nincs meg, és ezt event keretében lehetett megnyerni anno, szóval a friss játékosoknak azért így is melósabb. Én csak elkezdtem, de nem sietek vele, ez a 4 nap azoknak akiknek már megvan, és van benne tuning laza.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Petya25
őstag
válasz rumos14 #8957 üzenetére
Guglinál.
Melóban nem is toltam, tán csak egy-két futamot a wc-n.A mai samu elég laza volt, délután kész lett az egész.
Nem tudom minek adtak rá 4 napot, javítás nélkül (!) végig lehetett menni minden futamon. Nem is értem minek raktak be ilyet, oké-oké csak reklám. Nekem már meg volt a gép és csak egy spec festést adott. Amúgy az autó járt érte?Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
tag
válasz Petya25 #8956 üzenetére
Hát igen, vasárnap reggel elkezdtem, mindig végigtoltam a ticketeket, és ha adott reklámért, akkor azt is, éjjel újratöltődött, egyet sem skippeltem, nem adom meg a majmoknak ezt az örömöt. Ha már egyszer tele van szivatós meg bugos feladatokkal (mert ebből is volt néhány), akkor kihasználom az időt, nem sietek sehova. Volt, akinek már hétfőn megvolt és kedden már a saját szériában tolta az overtaking challenge-et. Mivel munkanap max a kisebb feladatokat szoktam megcsinálni, hogy ne vesszen kárba a sok idő a ticket-töltés miatt, ezért volt csak ennyi idő, amúgy kevesebb lett volna.
-
Petya25
őstag
3,5 nap? Na azért írtam, hogy kár vele ennyit szívni, én skippeltem a 4 hülye boss-t és simán végigment a 46 futam egy körben. A végén már nagyon durva pontot ad a semmire, kár helyette 10 másik futamot tolni. Alig több mint egy nap alatt lement, pedig munkanap volt.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
tag
Az ezelőtti gauntletnél is probléma volt már a mentés visszatöltés, most is, ezért kicsit trükközni kell, ha kilövitek menet közben. Ha a pálya előtt volt mentés és mégis azzal kezdene, hogy end run, akkor nyomjatok rá, kezdjétek el az első versenyt, majd lőjétek ki azt és ezután játék újraindítás majd restore. Így már azt fogja visszatölteni, amit ténylegesen elmentettetek.
Amúgy szerintem is dög unalmas lett, nekem 3.5 nap alatt lett meg, 4 újrakezdéssel. A fene fog szívni a no collision feladatokkal Hockenheim Shorton meg Porsche Dynamicon...
Viszont voltak feladatok, ami nekem eddig nem voltak (a múltkoriban valakinél már láttam), pl. a ne fékezz és nyerj, na ez kivételesen vicces és trükkös volt, de néhány próbálkozással ez is meglett. Még nincs vége az update-nek, mert ugye még itt van a Samsung Spyder Limited széria, de már most pluszosan zártam ezt a frissítést, több aranyam van, mint a 8. gauntlet végén...
Készüljetek, hétvégén double fame, jövő héten pedig elvileg újabb update!
-
DigitXT
nagyúr
válasz Aladdin #8951 üzenetére
Jobbat mondok: nekem két egymást követő boss futam volt szög ugyanaz...
Azért HA tényleg teljesen random lenne, ennek kicsi lenne az esélye...
Szóval olybá tűnik, hogy némileg véletlenszerű (lásd ad-e "no damage"-ot?),
de aztán beragad egy feladatkörbe. Szóval felemás érzéseim maradtak...
Nem beszélve arról, hogy több szintlépésnél az "új + erősebb kocsik" helyett
egyszerűen elvette az addigi leggyengébbet. (Ezt pl. kifejezetten elrontották.)Amúgy az is elmegy a fenébe, aki egy lámpa nélküli autónak bepakol sötét(!)
pályákat. Pl. rögtön a saját szériája elején az a Nürburgring, reggel. Lópikulát
SE látni, mivel a pálya nincs kivilágítva, az autón nincs lámpa, a nap meg kel.
Mi lesz a következő? Le Mans éjjel? Tényleg nem értem, miért jó ez.[ Szerkesztve ]
-
Aladdin
aktív tag
válasz DigitXT #8949 üzenetére
Az utolso ujrakezdesnel szinte ugyan azokat adta, mint az elotte levonel. Nem volt tul sok variacio. Igen, nagyon sok hunter volt, szinte csak az. De az is erdekes, h a jatek legelejen meg voltak 5 mp-es palyaelhagyasok, az ujrakezdesnel mar csak 2. Tehat ujrakezdesnel mar rogton nehezebbrol inditott. Az Altimas futamok is szinte ugyanazok voltak. Beletoltam a tuningba egy kis aranyat, de nem a teljes masodik kort.
-
oz82
senior tag
Hát én hagytam a fenébe az Altimat! Sokszor kifagyott a game és 11-12 futamtól kezdhettem előlről.
Hiába volt mentés, valahogy eltárolja hogy kilépek/ kifagy. Napi 1óra szenvedést nem ér meg....Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
DigitXT
nagyúr
válasz Aladdin #8945 üzenetére
Nekem se jött. A 34-es szintig skippel jutottam. A végén már komoly pontokat
osztogatott a semmire, nem akartam eldobni. Változatosság nem nagyon volt:
rengeteg Hunter, minimálisan különböző feltételekkel, továbbá rövid kupák.
Az elején Autocross és Speed Snap is akadt. Sokadik újrakezdésre már nem.Nagyritkán volt kormányrángatós feladat, és kb. az volt a legnehezebb... Ilyen
"no damage" feltételt nekem soha nem adott: tényleg véletlenszerű, katyvasz!
Egy-két versenyt nagyon élveztem! Volt kihívás is, de nem veszélyes. Hja, ha
a nyereménykocsit fullra húzzuk, azért megoldható. (Rohadt sok aranyból.)Persze rengeteg R$-t eltapsoltam Retry-okra, de legalább fogy: másra nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Aladdin #8947 üzenetére
Én is pont így álltam hozzá, csak tegnap már untam, és inkább skipeltem egyet, hátha utána könnyebbeket ad, de nem. Most amint jön egy olyan amit szenvedve tudnék csak letolni, inkább end run, és kezdem újra, időm van rá, de idegem nincs 10x nekimenni.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz Aladdin #8945 üzenetére
Első körben én is eljutottam 30ig, de utána egyszer se. Mindig megfogott egy olyan, hogy ne hagyd el a pályát, és ne sérülj (ami lényegében már a legkisebb összeérintésre failed-et tolt). Egy ilyet skippeltem, utána következő boss futam megint ilyen volt, ráadásul Melbourne-ben, szóval totál esélytelen. Ma meg egy olyan miatt kellett újra kezdenem, hogy hiába tettem amit írt, failed lett. Annyi volt, hogy ne csússzak meg 1-nél többször. Végigmentem, 1x se csúsztam meg, első vagyok, és failed. Majd megint. Kilőttem appot, hátha utána jó lesz, de már a felhőmentést visszatöltve is az volt, hogy vége a körnek. És ez nem az első ilyen hibás verseny volt, de előzőeknél legalább ha kilőttem appot, és újra nekimentem megjavult.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Aladdin
aktív tag
Megvan az Altima, 99 versenyt gyurtem le, 30-as szint volt a legmagasabb, ameddig eljutottam. Viszont erdekes, h nem jott Magnus "baratom", no nem mintha hianyzott volna
-
DigitXT
nagyúr
OFF, de rúgja neki rendesen. Camaro: 7:29.6
A gumi felsírása néha elég félelmetes... -
l4ci
tag
válasz DigitXT #8939 üzenetére
Na akkor egy kicsit a csapatversenyekről, meg az abból kinyerhető aranyakról.
Nem feltétlen kell napi több órát menni, speed record-nál elég a legjobb időt betolni, amit tudsz...
Ez Regerával 458 körül van valahol. Nagyon nehéz, szerencse is kell hozzá, de nekem is összejött 455.96, pedig sose voltam jó ebben. Először tablettel próbáltam, ott pár próba után lett 452.8, majd átvittem az eredményt egy másik csapatba, de elrontottam, így javítottam, és immár a telefonnal mentem egy jobb időt! Ezt végül nem a 60R3-ba vittem, hanem a 60RR-be, ugyanis itt is van egy sorrend. A 60R3 az első mindig, ide viszik a jobb eredményeket, ami a hétvégi speeden min 456 km/h volt. Én nem mentem ennyit, így csak a 60RR-be fértem be. Végül ez a csapat is "majdnem" befért a top100-ba, ami az arany jutalmat jelentette volna, konkrétan #115 lett, de csak azért, mert az utolsó két kolléga nem tudta a 450-et se túlszárnyalni. De nem baj, mert a 60R3 viszont #15 lett, ami 43 aranyat jelent egy játékosra vetítve. És át lehet járni a csapatok között, így ki tudod venni a nyereményt a másik csapatból. Egy Team Challange-nél csak egyszer, de jól jön, egész jól lehet trükközni vele. És az eredményeket is át lehet vinni egyik csapatból a másikba, ezért is vagyok ilyen F.SZ, P.NA, G.CI, S.GG nevű csapatokban, mert ha van időm és tudok menni valahol egy jó eredményt (speed, distance, stb.), akkor azt a nap végén átviszem oda, ahova éppen kell. Vittem már a 60R3-ba és 60RR-be is már és aranyat is nyertünk vele. Sőt, olyan is volt, hogy egy társunk egész nap nyomta az unassisted british autocross-t és egyedül befért top200-ba és nyert 520 aranyat, és mivel jó fej volt, megengedte, hogy ezt más is kivehesse másnap. Oda-vissza mennek ezek a barterek, akinek éppen van ideje, az tolja, máskor meg más tolja meg jobban, így megy ez a csapatverseny. -
Petya25
őstag
válasz DigitXT #8939 üzenetére
Nem konkrétan átcsábított, csak a HUNP-ben egy rakás ember még a Speed rekordra se vette a fáradtságot. Ami persze nem gond, de akkor miért nem csapják ki az inaktív tagokat. Nem tervezem, hogy többet mennék ezután mint eddig, az legyen elég, csak a saját futamait fogom tolni.
A Nissan gauntlet csalóka volt, a 30. futam környékén pár teljesíthetetlen boss skippel, ami max a plussz goldot vitte el végig lehetet menni rajta egy körben. A végén pár pite autocross már 25ezreket fizetett megkötés nélküli boss CUP-okkal párba kötve. Nem szenvedtem vele 3-4 újrakezdést hogy meglegyen a 250e.....
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
nagyúr
Megnéztem ezt a 60R3-t mert látom, Petya25-öt is átcsábítottad:
azt írja, napi több óra játék az elvárt, nyilván a csapatért. Hát kell
nekem harmadik/negyedik munkahely? Nem. Lehet, hogy csak
450-et viszi a fullos Regerám, de napi több órám farmolni nincs...Igaz, elfogyott az aranyam, azért nem fullos a Nissan, ami amúgy
így majdnem fullosként is sokkal élvezhetőbb, mint nullatuninggal
volt az elején. A distance challenge meg vicc... Kell sok betanított
batman, aki órákat autókázik, és voilá! Ha vmi csapat-TT lenne, s
abban villantanának, akkor aztmondom, ejha ez tényleg elit team!
Így viszont látatlanban inkább csak nagyon ráérnek. (+ügyesek)Megjegyzem kizárólag azért csatlakoztam csapathoz, mert rohadt
gagyin írták meg a majmok a csapatosdi kódját és TT listákból pár
IQ-nindzsa mindig megtalált, hogy menjek oda, ha gyors vagyok...
Ezzel még nem lett volna baj, de a játék a hallgatás - beleegyezés
elvet követte, így fura "barátaim" lettek néha, meg mindenféle fura
csapatneveket láttam a nevem előtt... pedig senkinek se fogadtam
el a felkérését, sőt, legtöbbször épp ebből vettem észre, hogy volt!Szóval kihagyom, de azért köszönöm az invitálást. Most már azt
is sejtem, hogy a SEGG, F.SZ, G.CI, SZ.R (és társai) csapatokhoz
valójában nem csatlakoztál, csak vki humor harold ilyenekre hívott,
és mivel épp nem volt csapatod, automatikusan hozzád is rendelte.Szarjon sünt.
-
zozika2
tag
Helló, csak most kezdtem el TT-zni, van olyan autó amelyik többet szerepel és érdemes tuningolni?
És melyik csoportban ad aranyat? A, B, C? Köszi! -
l4ci
tag
válasz Terapeuta #8932 üzenetére
Jajj, ne is mondd... Ez a játék annyira de annyira lassú a telefonomon, hogy azt leírni nem lehet. Tettem bele egy 32-es SanDisk Ultrát, merthogy az "gyors", aztán fenét. Minden letöltött app-ot az SD-re ment (Lenovo rulez), de induláskor, meg a verseny után újratöltéskor iszonyú lassan tér vissza a főmenühöz. Volt olyan, hogy 15 perc alatt sem indult el a telefonról. Tabletről nincs ilyen gond, ott gyorsabb a betöltés, viszont sokkal jobban is laggol. Gondolom itt a probléma az lehet, hogy a tablet idősebb és hiába volt 3 éve csúcsgép, ha fullhd-be kell(ene) renderelni a grafikát, a telefon meg 1 éves és "csak" HD felbontású (1280x720). Ez van, jelenleg nincs pénzem iPad-re, vagy iPhone-ra, de tervben van már egy ideje...
A botok (AI) gyorsulása sajnos a játék sajátossága. Minél több versenyt nyersz meg, annál gyorsabbak a botok. Sőt, minél jobbak a barátaid, annál erősebbek a TSM ellenfelek is. Régebben volt, hogy a 10 körös LeMans 5. körében már leköröztem az utolsókat, mostanában már csak a 8. vagy 9. körtől érem utól őket, hiába megyek 2:40 körüli köröket. Ez van, az AI alkalmazkodik hozzád, ha gyorsulsz, akkor a feladatok is nehezebbek lesznek.
-
Terapeuta
őstag
Én még azon a szinten vagyok, hogy a kocsik legyenek meg...azt még talán tudom kezelni, amikor az említett BMW-ből "átülök" pl. ebbe a szuper Altimába és reménykedek, hogy be tudom venni a kanyarokat (nem mindig...így a pályat sem ismerem annyira, hogy hiányozna, de azért tekerek. De olyan mélységig, amely kellene ahhoz, hogy legalább "C" időt fussak, az elég kevés pályánál adott.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Igen, tetszik ahogy gyorsul, de ahogy fékez...az mégjobban . Bármelyik
botkocsi mellé beérek kanyarban és ahogy mondod: betapad bárhol.
Sajnos a manuálozás biztosan nem fog menni...azt hiszem, a játékot is visszateszem SD-ről (még nem tudom, hová, mert nincs helyem...eddig nem zavart, ha szaggatott, ekkora tempónál viszont - főleg rajtnál, első kanyarok, stb. - egyszerűen lehetetlen jól kijönni, ha közben "gondolkodik".<mindenki>
Egy gyors kérdést engedjetek meg: a "farmolós" pályámon, ahol eddig 8:10 körül/alatt futottak be a botok, most hirtelen 10 másodperccel gyorsabbak lettek, állandóan 8:00 alatt maradnak. Mindig igyekszem 50-100 yardnál nem jobban nyerni és ez mindig sikerült is...ez sajátosság, vagy esetleg szintugrás (már nem 20, hanem 22 aranyat kapok szintugrásnál ) miatt van?.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
cuebler
senior tag
azért érdekes, hogy a "száraz tények" (wikia) alapján a regera kevéssé kezes, mint a venom. személy szerint is a regera-t tartom jobban irányíthatónak, ráadásul fékezéskor is sokkal stabilabb. ennyi a statokról
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
l4ci
tag
válasz Terapeuta #8925 üzenetére
Ez a BMW az egyik kedvencem volt a játékban. Egészen addig, amíg nem lettek újabbak és jobbak. Tény, hogy abban a kategáriában a legjobb, mert nagyon jól tapad, jól gyorsul. De a Regera is bitang jó kocsi, csak tudni kell vezetni. 400 felett simán megcsúszik már Daytona oválon is, fékezni kell és manuál gáz-fékkel menni vele és akkor kezesbárány. Volt olyan Daytona wttt, ahol a Regerával simán jobb időt mentem, mint az elvileg gyorsabb Venommal. A Venom csúszott, a Regera jobban tapadt be kanyarokban és a kigyorsításon!
De hasonlóan jó autó még a Zonda, Huayra vagy Ferrari FXX-K is, csak kicsit drágák... -
Terapeuta
őstag
válasz Petya25 #8900 üzenetére
Én "beültem" a Regerába, és rájöttem, hogy újra kell tanulnom a játékot . Gyorsan megvettem az Agerát, és elkezdtem tanulgatni: Montrealban már egész jól kapkodom magam. Egyszerűen nem teljesen veszem, mi történik körülöttem: minden annyira gyors. Kb a 918 Spyder-nél még tudom kontrollálni, mi történik.
Természetesen mikor megvettem a kocsit, jöttem rá, hogy: ja, ez amúgy nem ártana a heti TT-hez...de mindegy, szerintem szétidegeltem volna magam. Szóval kell még gyakorolgatni...
Cserében vettem négy kocsit, egyikük a lexus (letudva), de köztük a BMW M3 GT2 ALMS 2010, ettől elérzékenyültem .Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
rumos14
nagyúr
én szabotálom ezt a gauntletet, nagyon lassan lehet haladni. elmegyek 60e pontig az aranyok miatt, de aranyos fejlesztést nem tolok a Nissanra és így nem is lesz meg, de tök őszintén... nem is fog hiányozni.
-
l4ci
tag
válasz Sordoran #8922 üzenetére
Én meg ezért nyomom két eszközről, amikor az egyiken mentek, a másikon azonnal restore. Ha már ennyire szivatnak, akkor legalább bebiztosítsam magam. De azért vannak teljesíthetetlen feladatok megint: Hockenheimring Short 2 kör, Boss Challange, ne ütközz, ne menj le a pályáról 1mp-nél több időre. Na itt már eleve nem lehet elfordulni a rövidre koccanás nélkül, az offtrack még talán belefért volna, de mindig hozzáértem valamelyik autóhoz. Aztán végigmentem kilökdösve mindenkit, de 26-os tuninggal épphogy utolértem az elsőt a második körben. Kicsit erősre vették a botokat ennél a feladatnál. Rápróbáltam vagy 9x, de nem lett meg, hát kezdtem előről. Pedig volt ne fékezz feladat Dubai-ban is, az másodjára meglett, manuál gázzal simán lehetett hozni.
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #8921 üzenetére
Én ezért mentek már minden futam után amikor nehezedik, mert ha kilövöd játékot is azt írja vége, de vissza lehet felhő mentésből tölteni. Sejtettem, hogy valami gyors pályát kaptál, azokon szokott gond lenni. Daytona vagy Indianapolis.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
DigitXT
nagyúr
válasz Sordoran #8917 üzenetére
Nekem 1 kör Daytona Road... 7 ellenféllel Hardnak nevezve, és mivel
az előbb részletezett tulajdonsáokkal bírt az autó tényleg gáz volt...Aztán így estére megérkezett az első sor (csak pénzes) tuning, rögtön
Mediumnak nevezte csak, majd rátoltam a második sort (persze, csak
az aranyosok mentek rá rögtön), így lett Easy a kihívás. Ehhez képest
sikerült elcseszni egy rossz féktávval, és most, a kilövés után belépve
azzal fogadott, hogy run completed. Tehát nem próbálhattam újra és a
talonban lévő 7000 pont is ment a levesbe, nem csak a ticket... Fasza!Persze, jó pénzért lehet ticketet vásárolni, tehát semmi gond, csak egy
hangyafasznyit idegesítő a dolog. És ugyanolyan, fos autóért küzdünk!Szerk: ja igen, az előzőben versenyenként jött 7-8000 pont, most meg
boss-futamonként, szóval úgy néz ki nem tudják vmi jól belőni.[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
a negyedik vagy ötödik boss-racing előtt elcsesztem valamit, ideges lettem, a 6P majdnem a falon végezte abba is hagytam, 'szom bele, nem idegesítem magam rajta én sem
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #8916 üzenetére
Nekem nem volt nehéz, bár már volt első tuningsor rajta. (már mint röhögve könnyű volt) De ugye nem ugyanazt kapjuk, később tuti kapok én is olyat ami nem fog menni. Majd megnézem, mennyi tuningot rakjak rá, általában egy 2. sort szoktam goldért, majd után még 1 pénzes.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
-
.Habi
csendes tag
Véget ért a WTT? Megadta a B időre a 100 aranyat, viszont a pályát, időt nem törölte.
Remélem holnap is megadja.Ja, belül azt írja: ends in 8 hours.
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
Elindult az új Gauntlet, és nem vagyok túl boldog. Előzőt elég hamar meg lehetett csinálni relatív, de most tanulhattak belőle, mert első versenyek alig több mint 2000 pontot adnak, és összesen 250 ezer kell. Még 6 nap van rá, szóval tolni kell sajna keményen.
[ Szerkesztve ]
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
Hát ez a Regera event is lement. Mivel már alapból 88.9-es volt az autó, pici tuningot kellett még dobni rá, hogy meglegyen a PR 90, de pozitívan zártam teljesen (kevesebb mint 100 gold volt a tuning). Az meg jól ment itt, hogy nem nyertem nagy fölénnyel, mindig lelassultam végén, hogy ne sokkal nyerjek, így az utolsó versenyeket is totál káros autóval toltam le, és bőven megvolt így is az előny. Csak pár speed record, meg speed snap volt teljesíthetetlen, ha nem volt szervizelve az autó.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
485
aktív tag
Regerával lehet háromszázzal tolatni
-
l4ci
tag
válasz DigitXT #8903 üzenetére
Igen, ez az a Miurás pálya, wttt Daytona! Na itt a "még" csak 1.2 mp-es ghostoddal mentem és az a ráfordító balos nem úgy jött ki, mert valahogy felmentél ív felső felére, amire először azt hittem, hogy offtrack lesz, de aztán próbáltam ott is, de nem jött össze, itt mindig kaptam legalább fél másodpercet. Ezt a kanyart kell gyakorolni, féltávot-kigyorsítást, meg után a sikánt, mert ott kapok nagyon sokat. Az én időmben is van még simán 1-1.5 másodperc, de még nem vettem rá magam, hogy próbálgassam. Talán hétvégén, ha befejeztem a Limited Regerát.
Apropó, Speed Record versenyeken mennyire vagy jó? Gondolok itt a holnapi Regera Speed Team Challange-re. Spa visszafelé megvan gondolom. Mert ha esetleg van jó időd (~455 km/h) akkor szeretettel várunk normális csapatokban is (60R3, 60RR), nem csak ilyen SEGGekben...
A 60R3 szinte mindig aranyos szinten végez, csak a miheztartás végett, megutóbb 24. volt, az mondjuk distance verseny volt...
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #8901 üzenetére
Már csak azért sem megyek bármikor Top20-as időket, mert
- elsőre nem tudom a féktávokat (1:46), koccolással, invalid
- másodikra kieresztem ahol óvatos voltam: füvezés, invalid
- harmadikra érzem, hogy most már menni fog... falba állok!
- negyedikre már sikerül menni vmi "értékelhető" időt (1:40),
és bár látszik, hogy az eleje jó vacak lett, az a balos fasza...
(Amúgy egyszerű: rövid fék, gyors gáz, és nagyon szélesen,
hogy ne dobja ki a seggét. A valóságban ez már bünti, mivel
mind a 4 kerék a rázókövön túl fordul! De hát ez a (I)RR3...)Szerk: lehet, hogy most benéztem, nem a rázón, a csíkon...!
Muszáj lesz javítanom (az A csoportért), s mert Petya25...
Az elejében 3 tized tényleg könnyen lefaragható. Ez ilyen.De ha elkezded erőltetni a lefaragását, elszállhatsz. Pepi6 pl.
nem véletlen mondta, hogy ennyi-annyi van még benne. Van.
Kérdés, kiautózod-e? Te tudásod, telefonod, és álmosságod...
Vki a WR-t is megfutotta, és ha nem csaló az is benne van.
(De nem nekem.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
a Miurával miért nem tudom bevenni Daytonában az utolsó kanyart
Látatlanban azért, mert túlkormányzod, és kidobja a [SEGG]-ét.
Amúgy melyik pálya is ez? Három tized az már valami: rá kell gyúrnom.
Szerk: emlékszem vmi Miurás menetre, ami első-másodikra egészen jó
lett, de aztán nem nagyon sikerült javítani, így hagytam a B csoportban.Szerk: de lehet, erre rosszul emlékszem, mert pl. ilyen képeket találtam:
1:46.672
1:43.009
1:40.997
1:39.371
Daytona. És Miura. Szóval elképzelhető, hogy akkor erről van szó.És akkor sejtem, melyik balossal van a baj, amiből rossz a kigyorsod, és
onnantól kuka az egész menet... hát igen, ha "kiadja", sokat lehet nyerni.
Ha meg nem adja ki, akkor befüvezel: invalid time, és mehet a retry LOL.Én nem megyek "bármikor" Top20-as időket: nekem gyakorolni kell ezt...
És még akkor is lehet, hogy a saját képességeim kevesek hozzá... Ezért
első sorban magam ellen versenyzek: magamhoz képest nézem, jó-e az
adott idő. Ha úgy érzem, nincs több benne (az én tudásommal), hagyom.
Ha látom, hogy valaki nagyon ver (ennek ellenére), megnézem a ghostot:
ennél a Miurásnál is ezt tettem, mert néha frusztráló, ha az eleje "elég jó"
lett, és nehéz vele menni, sokszor eldobálom emiatt, és nem jutok el oda
a pályán, ahol volt egy komolyabb hiba, amit kijavítva verhető az az idő...
Ilyenkor könnyebb más ellen, ha neki az eleje volt pont a gyengébb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest