Hirdetés
- EAFC 25
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
Sajna ugyanezt érzem én is. Apránként költöttem rá sokat. De szerencsémre
az újévi akcióból kihagytak (pedig akkor lehúzhattak volna újabb 5K-val), így a
vége az lett, hogy ennyi ráköltés elég volt. Hamarabb kellett volna meglépnem.Amúgy a hekkelt ("100 millás") profilomat meglepően sokáig hagyták futni, és
szerintem ennek ahhoz lehet köze, hogy korábban is fizettem nekik rendesen
úgy nagyjából 18K értékben, így először azokat bannolták, akik NEM tejeltek!Amúgy szégyen, vagy se, én pl. NEM a "megjelenés hetétől" játszom. Már
csak azért se, mert 2013 áprilisában vettem át a One X-et a Dezire Z helyett...
És az előbbire meg sem próbáltam feltelepíteni a játékot, nem is vitte volna.
Sőt, megkockáztatom, hogy nem is ismertem, mivel 3D-s mobiljátékokat csak
az erősebb vason kezdtem keresgélni. Szóval nem játszottam az RR2-vel se...
Azaz biztosan van pár hét "lemaradásom". Igaz, hogy az első profilommal már
elmentem a falig... Konkrétan elakadás akut aranyhiány miatt és szembesülés
a fejlesztők aránytalan pénzéhségével. Utána a "hekkelt" profilt húztam sokáig.
Majd a ban után kezdtem újra tiszta lappal, de iszonyat sokat ráköltve, végül a
brutál ráköltéseket* megelégelve sikerült szerencsésen befoltozni a problémát.*: szoktam magam nyugtatni, hogy egy-két energiaital árát még kibírom...
Szerk: egyébként ezt se felejtem el! A One Maxot ugye sokáig nem támogatta
a játék hivatalosan, és csak azért tudtam rajta játszani, mert közkinccsé tetted
az APK-t. De az új pálya, és az F1-es Ferrari motivált az újrakezdésre.
Szerk2: amúgy a fene tudja, hogy hány km, meg hány óra van benne... Játszani
szeretek a játékkal, versenyezni, meg időket dönteni. De farmolni... Na azt nem!
A mostani profilomban mindenesetre 126 000 km benne van a "40 nap" alatt...[ Szerkesztve ]
-
Gyurma_13
aktív tag
Szívemből szóltál, köszönöm.
Azt nem értem, hogy ha tizedelnék, harmincadolnák az áraikat, akkor lehet 15, vagy 50x annyi ember fizetne érte, mert az talán ingerküszöb alatt lenne, és még csak nem is vesztenének rajta.Bocs de most jöttem vissza több hónap után és mi is ez az elite rang? Ezt mire adják? Mik az előnyei?
[ Szerkesztve ]
-
sqpp
őstag
Én most nem erre gondoltam pont. Persze, hogy nem lesz szebb Androidon, mivel ugyebár egyrészt 2K-s felbontásom tolom, kettő kicsit nehéz több százezer készülékre optimalizálni a pár darabb helyett (Apple).
Arra írtam, hogy ugye volt egy app egy fejlesztő által, amivel IPAD-es textúrát lehetett varázsolni az Androidra, csak egy ideje nem frissítették az új RR3 verzióhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Terapeuta
őstag
-
Sordoran
addikt
Én is megkaptam, de azt nem tudom miért. Mármint én simán letoltam gond nélkül eddigi eventeket. Mondjuk a 675-ös után mondanám, ennyi járt (azt tisztességgel nyertem meg, goldot is áldozva rá), de azért ez mégis csak egy 65 goldos autó.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Mezcal
addikt
Azért van egy apró különbség, ahogy látom, ami jelentős hatással van a játékmenetre, az fps-re, hogy jóval nagyobb felbontást hajtott meg a hardver, mint shielden. Nekem inkább fusson 60FPS-sel, de ne kelljen 4:3-ban játszani, mert az szörnyű, akárcsak filmre.
Digit: biztos, hogy nem akad shielden, még a nexus 7-en sem, ami gyengébb nála, hasonló felbontással.
[ Szerkesztve ]
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Mezcal
addikt
Nem mondtam, hogy olyan szép, mint almán, csak azt, hogy droidon shieldből lehetett kihozni a legtöbbet és az a 60FPS igen jó. A Mipadban Nvidia Tegra K1 hardver volt?
Digit: Az én szaromon 60FPS-sel futott, szerinted Tegra K1-es Shielden nem futna annyival? De úgy mondod, mintha azt mondtam volna, hogy szebb mint almán, ilyet nem állítottam még minidig.
[ Szerkesztve ]
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
DigitXT
nagyúr
Ebben az esetben: bugot javítani, TT-ből kitiltani. mindenki örül.
l4ci: akkor még vegyünk hozzá egy NO CAMERA CHANGE feltételt...Szerk: jól értem, hogy OFF mellett is? Szenzorhiba? Indítsd újra, szvsz.
(Egyszer nekem is elszállt a kormányzás*, de AIDA64-ben láttam, hogy
a pontos orientációval erősen gondban van, és egy újraindítás segített.)*: 1-1,5 hónapja.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
tag
Pedig én ott csak 27.3 körül mentem, ha jól emlékszem, de a 28 is meg lehet simán, mert volt benne hiba...
rumos14: nekem onnan van ennyi, hogy másfél éve újrakezdtem az egészet a 2.1-el és hekkeltem sok ezer aranyat, amiből minden full tuning után is maradt kb 26 ezer. Azóta pedig fogy is, de termelődik is, mert a heti TT-ből jön 100-200, plusz reklámok, szériák teljesítése, szóval most stagnálok.
Ja és plusz az összes TT újrateljesítése után is jött sok száz arany, nem számoltam ki még pontosan, hogy mennyi, mert csak az Elite+Legend-et írtam excel file-ba és onnan csak kb 430 aranyat kaptam.[ Szerkesztve ]
-
l4ci
tag
Pedig mindkét eszközön a 60RR-be vagyok már, érdekes hiba. De akkor mindjárt belépek újra és kilépek szabályosan. Lehet, hogy emiatt látszik mindig más tag a toplistákban. Amikor beléptem a ban lejárta után hétfő hajnalban, akkor még tudtam írni a csapatba, de a cloud restore után kivágott és csak keresni tudtam meg új csapatba belépni. Valszeg ott ragadt be valami!
Update: hehe, tényleg bentragadtam, a listában ott a nevem, a 424 level is stimmel, de már rég máshol vagyok...
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
tag
Hát ez elég érdekes, pedig facebook-on barátok vagyunk, nem csak a csapatban voltunk ismerősök! Gyakorlatilag a ban óta nem vagyok a csapatban. Amikor beléptem a bannolt facebook accountommal a játékban, akkor egy pár percig láttam a csapatot, sőt még a team wall-on azt is láttam, hogy 10055 reason code-dal dobtak ki, pedig nekem 10045-öt írtak! Utána volt egy restore a tabletről a telefonra, és utána már nem is voltam a csapatban, mert kiléptetett onnan - a bannolt héten ugyanis a lányom google+ accountjával játszottam online, hogy meglegyen a wttt B csoport.
De azóta nem jártam a csoportban és ennek már valóban harmadik hete. Bugos a játék, nem meglepő, másnak is tűntek el barátai a listáról, nem tudom mi a jó megoldás erre... :/
-
l4ci
tag
Alapvetően a wttt-ről írtam, de a normál tt-ből is be lehet zsebelni nem keveset. Épp most poroltam le a régi profilomat, amit másfél éve félretettem és letöltöttem asszony profiljával. Az még nem volt bannolva, de sok aranyat kellene beletolni, ha tisztán akarom nyomni a játékot. Kellene még egy telefon vagy tablet, mert ez a Lenovo nagyon lassú. Meg aztán nem akarom, hogy bannoljanak azért, mert egy készülékről két profillal tolom...
-
l4ci
tag
Pedig a régi TT-k újrafutásával sok-sok aranyat lehet most szerezni. Nekem már csak az Elite+Legend széria van hátra, csak ezekben 133 db TT van, ezeknek darabjáért jár 2-3 arany. De ha most a 10045 miatt kiresetelték az összes TT időmet, nem csak a wttt-t, akkor újra kezdhetem előlről...
-
l4ci
tag
Valóban, csak azt nem értem, hogy DigitXT garázsának értéke miért nagyobb mindig, mint az enyém, amikor én is megvettem minden customization-t mindenre? Fura dolgok vannak itt (is) a számok mögött!
Apropo, mostanában nem TT-ztek? Úgy értem wttt (weekly time trial tournament), elég jól lehet keresni vele, ha az ember kihasználja a játék adta lehetőségeket. De ne kerülj be A-ba hekkelt profillal, mert tuti bannolnak.
-
Zedco
csendes tag
Szerintem ezen a pályán legalább 2 helyen is lehet rövidíteni azért, hogy egy autó elé vágva +10mp-et kapjunk. A második ráadásul igen intenzív vágás is lehet!
1. Az 5-ös enyhe bal kanyarba már nem mész el, hanem helyette jobbra vissza a már visszafordító utáni egyenesre hajtasz rá.
2. A 10-es kanyarig (ez az a jobbos, ahonnan a pálya kacskaringóssá válik a vége előtt nem sokkal) ne menj el, hanem már előtte kb 100m-rel térj le jobbra a "fűre" (a Monza-i célegyeneshez hasonlóan, amikor már a sikán utáni egyenesre készül fel az ember egy rajt után, hogy ne törje össze magát a sok csiga miatt), így kihagysz egy jobb-bal lassítót! És ha ez nem elég, akkor még az ezt követ jobb-bal kanyarkombit is átvághatod, ami azért izgalmas, mert ráadásul itt dombnak felfelé mész!Így 15.2 jött össze, követve DigitXT tanácsait! (4 kör és egy pici) --> csak a 10-es kanyart használtam, de azt már a 2. körtől!
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Elfelejtettem válaszolni. Szerk: meg első olvasatra úgy rémlett, hogy vótmá.
Szerk2: szerintem az is, bár most a stratégiára gondoltam: nem csak vágás.
Szerk3: aztán lehet, hogy ez a National az emelkedős: nyilván ott lehet átdobni...
Ki tudod egyenesíteni a kacskaringós részt... (De nem azzal érdemes elkezdeni.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
Nem akartam belepofázni, de valószínűleg az a legjobb stratégia, amivel
a legnagyobb távot lehet megtenni: körbónuszra is szoktam optimalizálni.Értsd nem előzöm meg az utolsókat a célvonal előtt, hanem bespájzolom
a következő körre. Az elején sokan vannak, sűrűn, és még lassúak is, így
nyilván ilyenkor a "legtisztább" versenyzés üdvözítő. Aztán ahogy fogy az
idő, egyre inkább ereszdelahajam stílus kell - végül jöhetnek a levágások!Érdemes elkerülni a belecsattanásokat is, mert attól romlik az autó. Ennyi.
(Ha vmi extrém teljesíthetetlen az ellenfél, valszeg bebugzott neki autókat:
azzal nem érdemes küzdeni - mert csak ugyanolyan buggal fogható meg.)Természetesen párszáz méter meg 1-2 km lemaradás nem extrém! Ott az
dönthet, hogy az ereszdelahajam szakaszban milyen gyors köröket toltál...
Esetleg mennyire jöttek ki jól a levágások. És semmi sem segít, ott az MF.Szerk: amúgy vótmá!
Szerk2: a célvonalnál belassítani, csak azért, mert sok a bónusz marhaság,
mert az tényleg hátrány: végeredményben így is úgy is 90 mp-ed lesz, de a
botok közben messzebb kerültek, így magaddal szúrtál ki... Optimalizálni rá
annyit tesz, hogy eleve meg sem előzöd azokat a botokat, akik miatt túl sok
lenne a felhalmozott idő. Igen, pár kanyarral előtte már gondolni kell erre is![ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
és ezt most tudom meg, 3,5év játék után
más: jól sejtem, hogy ez az "exkluzív" széria idővel bővülni fog, esetleg lecserélik a most futó autókat? meglepődnék, ha ez az 5 autó maradna csak. gondolkodtam az M3 GTS elkezdésén, de kellene még 31 arany a maxra fejlesztéshez, ennél ugyan kicsit többet nyernék a 100%-ra teljesítéssel, de amennyi időm belemegy, sokkal jobban járok pár Le Mans farmolással...
-
Petya25
őstag
Találtam egy cikket a Vezess-en, a lényeg:
"Haryanto támogatói így is 7,5 millió euróval egészítették ki a Manor költségvetését. Az indonéz versenyző 12 futamon vett részt, ezeken 611 versenykört tett meg, vagyis egyetlen körért 12 274 eurót fizetett.
Ez átszámítva 3,8 millió forintnak felel meg, vagyis minden egyes kör árából vehetett volna egy új autót is."Kicsit drágább kaland volt mint az Euroring.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Allien
veterán
Nem, tévedsz! Pontosabban egy részét persze, megkaptam eddig is. De ez MÁS! Nézd meg! A fullos autóidra ráállsz, kiválasztod a szint, megjelenik felette a "FREE", rákatt, és már úgy veszi, mintha megvetted volna! Erre van külön ugye achi, azaz, megveszel x mennyiségű festést, kapsz érte aranyat. De ugye, itt NEM veszed meg konkrétan, mert ingyé adják.
Eddig legalábbis nem vettem észre, hogy bármely autómnál az ÖSSZES cucc ingyenes legyen, festés, felni, ültetés IS!Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
l4ci
tag
Na ez tényleg jó móka, végre valami értelme is van fullra húzni a kocsikat, de a több ezer arany a customization-re soha nem jön már vissza - ezért farmoltam annyi aranyat a 2.1-el?!
A Nascar All Star Series viszont nálam is lefagyott az előző verzióval, illetve kilépett a játék. Na akkor most letöltöm ezt és megnézzük, hogy ez is bugos-e itt. Mennyi assetet tölt le minimum az indítás után? Nincs túl sok mobilnetem...
-
DigitXT
nagyúr
Ez a TT-s dolog, meg a ritkább szervizigény határozottan tetszik.
(Gyanítom, hogy látják, hogy csesznek az emberek újra nekifutni...!)Frissítés előtt azért "kivittem" a játékot. Összes verseny pipa (4559),
összes széria 100%, minden autó megvan (155) fullra húzva (4073),
felcicomázva (R$898,155,595), vezettem 113.118 km-t/854* órát.
(Természetesen rengeteg goldot kellett vásárolnom. Valami 150K-t.)Egyetlen kérdésem lenne: mi a fene az "Overall Completion"? (73%)
*: persze ez nem igaz, mert a menü nyomogatása alatt is ketyeg.
Szóval azért valamivel jobb volt az átlagsebességem, mint 132 km/h[ Szerkesztve ]
-
Allien
veterán
Igaziból relative, de sok hasonló teszt vezetési lehetőség van, többféle autóval. Subarutól kezdve, rengeteg izom autó, meg ilyenek. Relative, de nem drága az a 20-30-40E huf, ha azt nézzük, hogy soha se jutna az átlag ember hasonló élményhez.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
cuebler
senior tag
nem is annyira a körrekordok hajszolása, inkább az "illúzió" miatt hiányoltam a slick-et (ami azért gondolom, a költségeket is megnövelné). forma autó utcai gumival már-már olyan autókrosszos hatást keltett bennem, főleg így, belső nézettel amúgy ezek szerint eléggé egykorúak lehetünk, áprilisban töltöttem be a
harmincatnegyvenet"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Petya25
őstag
Mivel 6 kör alatt vadidegen géppel úgysem fogod a körrekordot ütni, kb totál mindegy milyen gumi van rajta. Úgyis elóvatoskodod az egészet. Az utcai gumi meg gondolom jóval olcsóbb is ha ledarálják a júzerek. Mibe fáj egy ilyen futam? Nem találtam infót erről az oldalon, de gondolom kuponnal már megfizethető kategória. Amúgy gratula, jól bántál vele, nem futottál fűre vagy álltál keresztbe ez már szerintem nagy szó. Milyen váltó van benne, nagyon furának tűnt, valami szekvenciális? Motor, lóerő mi fér egy ekkora kasztniba?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
tag
Basszuskulcs, tényleg... Ezt nem is vettem észre, úgy látszik nagyon el vagyok havazva melóval, hogy fel sem tűnik, hogy nincs mért időm egyik pályán se...
Nem baj, legalább több játék lesz a hétre illetve hétvégére, meg könnyebb lesz bekerülni B csoportba, mert mindenkinek újra kell futnia a TT időket.
-
DigitXT
nagyúr
Ahogy l4ci írja: "nehéz" (megszokást igényel) fékezés után azonnal gázra váltani.
Amíg viszont elveszed a féket, és elkezded nyomni a gázt, nem gyorsítasz, így a
kigyorsítás "szuboptimális". Segítség lehet, ha nem engeded el a féket, hanem
szimplán benyomod mellé a gázt, mert azt priorizálja a játék. Hasonlóan féktávon
már "be kell készíteni" a féket. Mellényomni a gáznak, és a fékezési ponton csak
a gázt felengedni - így lehet ugyanolyan rövideket fékezni, mint automata gázzal...Ha egy kicsi kihagyás is van a két gombnyomás közt, addig időt veszítesz. Vagy
korábban kell fékezned. Amivel megint időt veszítesz... Ez ilyen bicikli...Amúgy tökugyanezt tapasztaltam én is: visszakapcsoltam automata gázra, és a
gépsárkány megtáltosodott, erősebbnek éreztem a féket (mivel elég volt "később"
fékezni), s azonnal kigyorsított a fékezés után. Egyetlen hátránya, amit te is írsz,
hogy kevésbé realisztikus meg szórakoztató, továbbá bizonyos szitukban egy kis
gázelvétellel meg is van oldva, míg ráfékezéssel elszállsz. Sőt, van ahol gyorsabb
átgurulni, mint gáz/fék kombóval kockáztatni a stabilitást. De nyilván a Top időket
egészen a határon fordulva lehet csak megcsinálni. Vagy érzed, vagy próbálkozol!
(Én az utóbbi kategória vagyok... Alapból ugyan ráérzek valamennyire*, de azért a
határokat feszegetni kell, az meg sok próbálkozás rengeteg újrakezdéssel sajna.)*: mondjuk B csoportos idő elsőre, másodikra javítom A-ba: utána jön a szenvedés.
-
l4ci
tag
Ezt én is észrevettem, hogy a legtöbb TT-n automata gázzal gyorsabb tudok lenni, mint manuál gáz-fékkel. Szerintem azért, mert azt nem tudom megszokni, hogy mielőtt levenném az ujjam a fékről, előtte be kell(ene) nyomni a másikkal a gázt, hogy azonnal gyorsítson. Az a kis késlekedés (reakcióidő), amíg a fék-gáz ujjváltás megtörténik épp elég a TT-nél. Először a Daytona Road Course TT-n vettem észre, hogy az automata gázzal jobb időt megyek, mint manuállal. Viszont a Porsche Test Track Dynamic-nál, amikor a Ferrari F1 volt a TOP autó, azt csak manuál gáz-fékkel tudtam megcsinálni, mert különben mindig kicsúsztam!
-
ntglaci
csendes tag
Úgy emlékszem hogy ott sem volt kritérium az első hely. Mintha ott is lettem volna második, amikor már RattleSnake is beszállt (bot-ként) a játékba. Vissza is gyengültek a botok.
Az előzéses csapatversenynél volt viszont egy kellemetlen felfedezésem: a lekörözött versenyzők amikor visszavették a körüket (a cél előtt ácsorogtam, hogy ne nyerjek 100méternél nagyobb előnnyel - gyengítettem vissza a botokat), azokat a lekörözéseket nem adta meg pontszámban.
-
ntglaci
csendes tag
Nem kell elsőnek lenni! Én egy endurance lemans versenyt mentem, és csak második helyen végeztem. (Belecsapódtam a falba a végsebesség elérése érdekében! Mire kikukáztam a leamortizált autót, nem értem el az első helyhez szükséges távolságot!). Megadta az elért végsebességet!
-
-
l4ci
tag
Én nem emlékszem ilyenre, anno megcsináltam elsőre, amikor az event volt élőben, utána pedig mégegyszer az újrajátszás miatt a karrier szériában és egyszer sem tapasztaltam ezt a bugot. Mint sok mást, ezt is utólag sikerült szerintem összehozniuk. Reklamáció screenshottal a majmoknak esetleg? Vagy tényleg egy full restart, esetleg reinstall?
-
l4ci
tag
Ugyanez, tegnap még ment, most már nekem is coming soon van...
Viszont ma én is kaptam egy kompenzáló "jutalmat" az elmaradt TT aranyakért, amit először megkaptam vasárnap este, majd hétfőn már nem...
Bugtenger a játék, csak úgy tudják javítani a TT bugot, ha leállítják egy időre... -
-
DigitXT
nagyúr
Azon nagyon nagyokat lehet vágni: a harmadiknál akár többszáz méternyit.
Időben is sokat jelent, szóval ha az segít, akkor szerintem egy próbát megér...
(A másik kettő az kisebb vágás, adott esetben nem is igen éri meg, de ha egy
előzéshez jól jön, akár az elején a tömegben, érdemes lehet őket kihasználni.) -
.Habi
csendes tag
Ha a pénzes fejlesztések utáni aranyakat rátolod (PR 60,2), akkor a 6.4 és a 7.5 skippelésével befejezhető, legalábbis nekem sikerült. A PR miatt amúgy is kell majd fejleszteni a szériájában. A 6.4 is megcsinálható elvileg ennyi fejlesztéssel, csak nem akartam már több időt próbálkozni. A 7.5-nél pedig a zöld lámpánál már jön a piros csík.
-
rumos14
nagyúr
itt az a kérdés, hogy muszáj-e megszerezned ezt az autót. persze ha már ott tartasz, ahol, akkor nyilván sajnálod a már beleölt pénzt és aranyat - én is csak emiatt szenvedtem végig, volt összesen asszem 5 skip, gondolni sem akarok rá.
amúgy abszolút nem must have az autó, nem is szerettem meg olyan nagyon és csak 1 bonus szériában szerepel, egyáltalán nem megkerülhetetlen.amúgy nem is értem magam, miért szenvedtem végig. a Huracan és az Aston N430 event-et is hagytam, LeMans-okra sem volt akkor időm. sajnos a Vantage GTE event-et is hanyagoltam, de azt utólag megvettem féláron. a Nascarokat a nettó aranyteremtő képességük miatt toltam végig,perse azalatt az idő alatt többet lehetett volna farmolni is, d az nekem dögunalmas/nincs ilyenre időm.
-
ntglaci
csendes tag
Azzal tisztában vagyok, hogy a játék hozzád igazítja az ellenfelek AI-jét, ezt számtalanszor megtapasztaltam. De az fel sem merült bennem, hogy ezek szerint a Gauntlet-ben ha megállsz 14/27 fejlesztési szintnél, akkor az ellenfelek is "megállnak" ezen a fejlettségi-nehézségi szinten. Hiszen ahogy teljesíted a versenyeket, úgy növekszik a rangod, és erősebb verdával kell versenyezned. Éppen ezért gondoltam, hogy ahogy haladsz előre a Gauntletben, úgy egyre inkább kellenek a fejlesztések, mivel az egyre erősebb autókhoz igazítja a játék az AI-t! De ezek szerint nem, mert 14/27-tel is végig lehet csinálni.
-
l4ci
tag
Hétvégén kipróbáltam a manuál gáz-féket Indy 10 körösön, és tényleg működött, amit DigitXT írt: többször meg tudtam fogni a kezdődő megcsúszást egy kis gázelvétellel. Volt, hogy megúszott a segge, és gázelvétellel vissza tudtam fordítani, hogy a falban kössek ki, és olyan is volt, hogy éreztem, hogy csúszáshatáron kanyarodok és gázelvétellel megfogtam. Igaz, hogy veszítettem egy helyet, de simán visszahoztam a következő kanyarban. A végén persze meg is nyertem, szóval néha tényleg jobb, mint az automata teligáz. Próbáltam Ricsin is, de ott annyira nem ment, itt még mindig a fékezgetés jön be nekem, túl sokat és túl hirtelen kellene váltani gáz-fék között, tanulni kell, gyakorolni...
-
ntglaci
csendes tag
14/27, első két körös fejlesztéssel? Néha olyan érzésem van, mintha ti versenyeznétek, hogy ki tudja kevesebb fejlesztéssel megcsinálni a challengeket! Ha nincs ilyen vetélkedés, akkor viszont nem értem miért nem fejlesztetek tovább a challege alatt! A saját, feloldott eventjéhez sokkal több fejlesztés kell a PR miatt. Ráadásul több mint 200 goldot lehet kaszálni itt, úgyhogy érdemes is megcsinálni! Teljesen illogikus az egész. Kevés fejlesztés, segítségek nélküli játék! Mazohizmus vagy erőfitogtatás?
-
ntglaci
csendes tag
Hogy mennyire különbözőek vagyunk azt jelzi, hogy nekem meg ez a feladat lett meg elsőre, küszködés nélkül az első körben 150m előnnyel, így nem is kellett továbbmenni. Igaz viszonylag jól fejlesztett (23/28 83,6PR) verdával. Ez is fejlesztési szint maradt meg a mai nap végéig, így nyertem meg.
Nektek meg más feladat volt könnyű, amivel meg én nem bírtam, és sajnos tegnapelőtt meg tegnap 1-1 skip kellett. Lehet hogy a telefontól is függ?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest