Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #8630 üzenetére
Kedves Fórumtárs!
A válasz nem egyszerű. 1 Misiből meg 250 aranyból sok mindent nem tudsz csinálni. Van olyan autó, amire az upgrade-ek négyszer többe kerülnek, mint amennyid most van. Valójában azt sem tudom, hogy a későbbi szériák milyen szint mellett nyílnak meg, mert a mostani főképernyő régebben teljesen máshogy nézett ki, és amikor váltottak erre, akkor már bőven a Legendnél tartottam. Ha farmolgatni akarsz (többször újrafutni egy pályát) pénzt vagy aranyat, akkor több száz órádba fog kerülni, hogy a végére érj.
A legújabb profilomban több, mint 1200 óra játék van, közel 100%-os, de ebben van egy újrakezdés is. Az előző szintén 100%-os profilt másfél éve dobtam ki, 106 autóval, de mivel nem akartam napi 2-3 órákat játszani ahhoz, hogy legyen aranyam, ezért inkább abbahagytam. Pedig abban is volt már 900 óra. Nem egyszerű haladni, főleg úgy, hogy havonta jön 3-4 új kocsi. Ezért nem jár jól, aki mostanában kezdte, nem pedig 2-3 éve, így szinte képtelenségnek tűnik valaha is végigjátszani.
A lényeg, hogy legálisan, hivatalosan, trükközések nélkül nagyon nehéz és lassú az előrelépési lehetőség.
Ha gondolod, böngészd a RR3 Wiki oldalát, itt sok információ van az autókról, szériákról, hol mi és mennyiért érhető el. -
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #8873 üzenetére
Azt nem tudom, hogy mennyire nehéz, de full tuningos kocsival biztos nem gáz. Az a probléma inkább, hogy az utolsó tier-ekhez már eléggé fel kell tuningolni ezeket, ha jól látom a Wikia oldalon, akkor PR 90-ig kell felhúzni az utolsó kupához.
A Limited szériákban nem kell Tilt B, mert nincs üzemanyag sporolós feladat.
Az Agera is jó, de a Regera odaveri gyorsulásban és végsebességben. -
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #8925 üzenetére
Ez a BMW az egyik kedvencem volt a játékban. Egészen addig, amíg nem lettek újabbak és jobbak. Tény, hogy abban a kategáriában a legjobb, mert nagyon jól tapad, jól gyorsul. De a Regera is bitang jó kocsi, csak tudni kell vezetni. 400 felett simán megcsúszik már Daytona oválon is, fékezni kell és manuál gáz-fékkel menni vele és akkor kezesbárány. Volt olyan Daytona wttt, ahol a Regerával simán jobb időt mentem, mint az elvileg gyorsabb Venommal. A Venom csúszott, a Regera jobban tapadt be kanyarokban és a kigyorsításon!
De hasonlóan jó autó még a Zonda, Huayra vagy Ferrari FXX-K is, csak kicsit drágák... -
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #8932 üzenetére
Jajj, ne is mondd... Ez a játék annyira de annyira lassú a telefonomon, hogy azt leírni nem lehet. Tettem bele egy 32-es SanDisk Ultrát, merthogy az "gyors", aztán fenét. Minden letöltött app-ot az SD-re ment (Lenovo rulez), de induláskor, meg a verseny után újratöltéskor iszonyú lassan tér vissza a főmenühöz. Volt olyan, hogy 15 perc alatt sem indult el a telefonról. Tabletről nincs ilyen gond, ott gyorsabb a betöltés, viszont sokkal jobban is laggol. Gondolom itt a probléma az lehet, hogy a tablet idősebb és hiába volt 3 éve csúcsgép, ha fullhd-be kell(ene) renderelni a grafikát, a telefon meg 1 éves és "csak" HD felbontású (1280x720). Ez van, jelenleg nincs pénzem iPad-re, vagy iPhone-ra, de tervben van már egy ideje...
A botok (AI) gyorsulása sajnos a játék sajátossága. Minél több versenyt nyersz meg, annál gyorsabbak a botok. Sőt, minél jobbak a barátaid, annál erősebbek a TSM ellenfelek is. Régebben volt, hogy a 10 körös LeMans 5. körében már leköröztem az utolsókat, mostanában már csak a 8. vagy 9. körtől érem utól őket, hiába megyek 2:40 körüli köröket. Ez van, az AI alkalmazkodik hozzád, ha gyorsulsz, akkor a feladatok is nehezebbek lesznek.
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #8995 üzenetére
Lassítja, de ha tudod, merre megy a sín, akkor azért körbevisz...
Nem mondom, hogy nem kell tehetség(!!!) ahhoz, hogy assistokkal
meglegyen a Top100-as TT kör, mivel láttam már ilyet a topikban is.Épp azért "elégtétel" adni az ilyen időnek is tizedeket, nameg, ha a
pályán nem volt jó a sín, másodperceket... Még ha ez nem is megy
elsőre, vagy másodikra sem... ill. nem tudom sokszor egymás után.Én így látom: az assist nem erősebb... csak könnyebben járható.
Az őstehetség meg konstans futja a jobbnál jobb köröket - mondjuk
10-ből 10-et behúz, én meg lelkes amatőrként 10-ből 9-et eldobálok:
ha az az egy jól sikerült, akkor rendben van, amúgy meg újra próba!hogyan tud bárki jobban kigyorsítani, ha
Hamarabb kezdi nyomni a gázt, és/vagy jobb íven fordul. Sokszor pl.
úgy tűnhet (más ghostja ellen!), hogy megéri "berepülni" a kanyarba,
mert "hoppácska", rögtön kiadott fél másodperc előnyt, csak hát azt
követően a kigyorson el lehet bukni az egészet... néha látszólag egy
kicsit lassabb kanyarodás végeredményben gyorsabb lesz.Féktáv, ívválasztás, kigyorsítás: ha ezek úgymond megvannak, nagy
baj nem lehet. Ha sokkal jobb vagy az ellenfélnél, akkor beleférnek a
hibák is, akkor meg számíthat, hogy mennyire tudod őket kezelni.
Valószínűleg, aki tévézik, nincs igazán éles körön... Nem gondolom,
hogy aki egy (világszinten) Top100-as TT időt fut, közben ne figyelne,
legyen akármilyen assistja: figyelem nélkül nem megy. (Szarkazmus
volt.) Ennek ellenére támogatnám, hogy TT-ben bocs: no assist![ Szerkesztve ]
-
nexus6
aktív tag
válasz Terapeuta #8995 üzenetére
na erre én is kíváncsi vagyok... van amikor a fullos autóval megyke egy amolyan hudeszuperulment" kört, aztán látom hogy 12-14 másodperc az első és kb.6800. vagyok a toplistán.
az agresszió tényleg durva lett, még nascarozok (itt milyen brutál árak vannak autó ügyben, nemnormális) és pár versenyen szószerint nekem soroz hátulról először balról majd jobbról kilök 1 másodperc múlva (kicsit nfs-s érzés kerülget amikor a rendőrök kergettek). és még volt olyan versenyem is az utóbbi 4 napban, hogy szembe jött velem egy bot, amit nem lehetett kikerülni.
és kicsit piszokságnak tartom hogy a kocsi megszerzős versenyeknél csak megadott PR-rel lehet elhozni az autót, azaz költsek rá x aranyat meg y pesót. Mindig akkor jönnek ezek a versenyek amikor lenullázom magam (no cheat, no farm, még az elején vagyok).[ Szerkesztve ]
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
Aladdin
senior tag
-
nexus6
aktív tag
válasz Terapeuta #8999 üzenetére
én is pont tegnap éjjel akartam még írni, hogy az england pályás versenyre a csapatunknak (tesómmal) akartam pár kört menni. eszméletlen ütközések, letolások voltak és volt csomó verseny, ahol nem tudtam 7-8. helynél előrébb kerülni...
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9031 üzenetére
Jó, ez nálunk már ilyen családi "hagyomány", hogy mindig megy vmi háttérzaj, aludni is TV mellett szoktunk időzített kikapcsolással.
Konkrétan volt olyan, hogy ment a TV és mindhárman a nappali-konyha 3 különböző pontján vacsoráztunk, miközben mindenkinél volt egy kütyü még pluszban. Rossz példát tanul a gyerek, de hát ez van, nálunk mindenki kütyüfüggő!
Petya25: én már nem módosítok, jó nekem a low +2, majd ha esetleg lesz update, akkor megnézem újra, addig marad így. Bár így nem fogok Daytona időket javítani, de az nem is izgat most annyira, poénnak jó volt, inkább máshol akarok javítani.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9061 üzenetére
A 6. nap azért nem már ilyen egyszerű az MP4-X-el, az első feladat nem kell meg két próbából se telefonnal. Valszeg ezt este otthon a tablettel fogom tudni csak megcsinálni, Magnus úgy elhúz, hogy utól se lehet érni a második körben (amúgy de, csak 2 hibátlan körrel). Mondjuk addig meg le kell nyomni a 20 Ferrari F1-et is...
-
485
aktív tag
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9140 üzenetére
Elég rég csináltam a Redline Origint, de akkor nem volt nehéz, nem is butítottam a botokat. Viszont állítólag volt benne egy bug az egyik pályán, ami nálam nem jött elő, de sokan panaszkodtak rá, hogy már a startnál pirosba váltott, pedig nem is csináltak semmit. Azóta sokat változtak a körülmények, assistok jöttek-mentek, bugok jöttek-mentek, ki tudja, hogy most mennyire lett nehéz?
Viszont amikor csináltam, okosba szervízeltem (időugrás offline), ez már nem működik, viszont reklámokkal lehet gyorsítani, bár sokat nem ad. -
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9168 üzenetére
A Road to Le Mans nem igényel sok aranyat. A Porsche-t a legolcsóbb tuningolni arannyal és R$-el, így azzal érdemes nekivágni. Van benne 1-2 cinkesebb feladat (ne ütközz, ne menj le a pályáról), de amúgy elég könnyű, ha ismered LeMans-t meg a féktávokat. Amikor először csináltam, akkor egy aranyos fejlesztést se tettem a 919-re, úgy lett meg.
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9203 üzenetére
Ha olyan eredményt látsz, amit nem tudsz teljesíteni, akkor "átmenetileg" kilépsz a facebook profiloddal a játékból, elindítod a versenyt, ha még mindig ott lenne, akkor lődd ki, indítsd offline, menj egy teljesen másik szériában egy gyors versenyt, majd vissza a teljesíthetetlen feladathoz, elindítod, wifi be, facebook belép és már mehet is a verseny. Szóval nem feltétlen szivatod magad, de előfordulhat olyan verseny, ahol kapsz nehéz feladatokat...
Petya25: Nekem már most 800-al több aranyam van, mint a Gauntlet 9 végén. Az utolsó autó tuningja meg csak 761 arany lesz, tehát biztos, hogy pozitívan zárom én is ezt a frissítést.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Terapeuta #9227 üzenetére
"nagyon ritkák a 3-4 körnél hosszabb versenyek (max 10 perc)"
Ezt a listát érdemes nézegetni, hogy hol érdemes farmolni:
RR3 Wiki:Most Profitable Races
Az első 14 verseny mind 10 perc fölötti, sőt a 10 körös LeMansok ugye versenyzőtől függően már közel fél órásak.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9292 üzenetére
iPadon jól szaladt, azzal nincsen gond, de nem túl "szimpi" pálya, és nagyon
sokat kell "tekergetni" a tabot, amitől "némileg" kényelmetlen is. Tudom ilyen
esetben jön nagyon jól a kormányrásegítés - de juszt se kapcsolom be.6,7 km volt amúgy a megdöntendő, kétszer is 7,5 körül voltam (győzelem, lol),
de valahogy a 15. autót nem sikerült utolérni... úgy meg bukta volt a feladat.
Felment az első körös pénzes tuning, meg a második kör goldért, na úgy már
"könnyű" volt megcsinálni, 8 km fölötti távval. Nyilván tanulható a pálya. Idővel. -
TpS
őstag
válasz Terapeuta #9395 üzenetére
Sokkal nagyobb élvezet minden segítség nélkül játszani. Persze tovább tart, mert meg kell tanulni, hogy hol kell elkezdeni fékezni, hogy ne szálljak el. Vannak olyan kocsik, amikkel piszok jókat lehet driftelni, szoktam élvezkedni az ovál pályákon, vagy az Indianapolis road course-on.
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9429 üzenetére
Ha megkoccolod a falat, már romlik* a végsebesség.
Le Mans-ban a hosszú egyenesekben ez valóban feltűnő.
Igen, néha vannak bugos eredmények. De az ember nem
azokat keresi / nem úgy tervez nyerni, hogy majd beakad!Drag Race-en is előfordul: előttem ér be. Rosszabb idővel.
Ott az lehet a gebasz, hogy a ghost-ot tökéletes rajttal lövi
ki, miközben az idő nem úgy született, hanem +reakcióidő.
És azon nagyon sok múlik. (1-3 tized bztosan: ott az sok...)Egyébként minden elismerésem annak a "sasszemnek", aki
az időmérő óráról az ezredeket leolvassa, így kiszúrja, hogy
az 0-ra végződött, de "a szemét játék hozzáadott 2 ezredet".Megjegyzem, minden eredménynél így van, csak valójában
nem hozzáad, hanem egyszerűen nem az utolsó eredmény
villan fel utoljára, hanem az eggyel előtte lévő. Speed Snap
esetén pl. lehet, hogy 249-et láttál utoljára, de a célvonalon
250.01-et regisztrált. Na pl. azt ki se írja, pedig méri/számít!
Nyertem már úgy ilyet, hogy csak századok döntöttek.Vagy ha már Hunter az utolsó látott/felfogott előnyhöz 1-2 m
még tuti hozzájön. Attól függ, mennyire távolodtál. TT-ben a
végén lehet, hogy 3 mp előnnyel érsz be. Viszont a ghostod
az utolsó 3 másodpercében a pályának pont hibázott. Máris
nagyobb előny könyvelődik. És ez speciel teljesen normális!*: arra célzok, hogy mikor jobbnak érzed még nem koccoltál.
De mondjuk egy jobb kigyorstól is tűnhet megtáltosodottnak![ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9429 üzenetére
A frissítések alkalmával sokat változott a fizika is, főleg TT-ken: most már egy kis füvezés is lassít, korábban nem volt ilyen, amíg nem volt offtrack, addig kimehettél. Amikor végigcsináltam az összes TT-t a resetelés miatt, akkor sok helyen a fullos kocsival nem tudtam követni a saját ghostomat (azokat nem törölték), valószínű ott is hasonló okok miatt nem tudtam javítani, néhány autó máshogy viselkedik, mint régebben...
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9434 üzenetére
Ez is függ a koccolástól, sőt talán még a füvezéstől is. Ami biztos,
hogy egy tök-paszuly-kamikáze verseny végéhez közeledve sokkal
rosszabbul vezethető az autó, mint az elején még sérülés nélkül.Ui: szerintem aki tudatosan kihasználja a hibát, az már hekkel.
Nem tudom, írtam-e, de anno a TDU PH-házibajnokságban rendre
mentem az "űridőket", úgy éreztem, jobban tapad, jobban gyorsul!
De aztán kiderült, hogy csak egy időmérő bugba futottam bele.Rendesen kerestem mikor kattan át, mert utána "megtáltosodott".
Aztán mikor rájöttem, hogy mi a pálya, csalással vezetem a listát,
visszanéztem a videókat, szépen lefokoztam magam valós időre.
Pedig az a játék is csinálta fordítva is, hogy többet mért, mint ami
a valóságban volt, de nem mutogattam erre. A bug az bug. (Olyan
babérokkal nem ékeskedem, amit valójában nem is arattam le.)Rákerestem gyorsan: ja, hogy már 3 éve is felhoztam példának.
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9434 üzenetére
LM-en inkább a végsebesség számít szerintem. Bizonyítok: Nismoval jobb időt tudtam menni TT-n, mint Toyotával, pedig papíron a Toyotának nagyobb a sebessége és jobban is kanyarodik, a Nissan viszont jobban gyorsul. Nismoval simán mentem wttt-n 2:40 alatti időt, Toyotával sose voltam még tisztán 2:40 alatt...
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9443 üzenetére
Igen, egész pontosan ezt jelenti. A mért idő megmarad, mert azt nem lokálisan tárolja a rendszer, hanem a RR3 szerverein. Így lehet autót és tuningot is bérelni. Ez miért lenne csít? Szerintem majdnem minden A-B-s így csinálja, akinek nincs fullozva minden kocsi. Ilyen alapon a top wttt menőket mind bannolhatnák...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9456 üzenetére
Nagyon sok múlik a ráforduláson (Tertre Rouge). Ha ott rossz a tempó, vagy rossz az ív, egészen más végsebesség érhető el. Nem lehet, hogy amikor 365-ig megy csak fel, akkor nem fordultál rá valami jól, amikor meg elérte a 380-at, akkor meg kivételesen jól jött ki? Én is szoktam nézegetni a féktáv előtt, hogy mennyi az annyi, rendben van-e még a kocsi (érdemes-e hajtani a - nem TT kompatibilis - körrekordra, vagy sem), de amikor elcsesztem a ráfordulást/kigyorsítást, akkor nem is nézem, mert az a kör már "kuka". Annyiban érdekes, hogy hol kezdesz fékezni: sajnos hiába látszik az iPadon a táblán, hogy 200 m, a fene se fogja azt 380 km/h-s tempónál olvasgatni, szóval inkább "a kis házhoz" lövöm be a fékezési pontot. Ha biztosra megyek, kicsivel előtte. A második sikánnál meg általában fogalmam sincs... Érzésre. Valahol még a sárga kerítés előtt kezdek fékezni, aztán vagy összejön, vagy nem. Nagyon régen nem mentem 10 körös Le Mans-t, mert nem farmolok. Már nem. Szerk: utóbbi HSZ-ben 381 az a 281...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9460 üzenetére
Nincs mit. Az áprilisi HSZ-ben is van elírás, mert 95.1-es volt, ahogy februárban.
Viszont azóta, hogy ráraktam a maradék tuningot is, sehol se vagyok a 2:37-től!Szerk: emlékeim szerint a valaha futott legjobb köröm valami 2:35 volt. Egyszer.
Természetesen tökön-paszulyon át, ahogy kell, ha csak "gyorsan" farmolsz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Terapeuta #9460 üzenetére
Eszembe jutott még valami: ha esetleg egy elrontott kanyarvétel után (írtad, hogy
még előtted is voltak, az első kör volt a furcsa s eléggé benne voltál a sűrűjében),
a mögötted jövő Toyota mondjuk megtol egy kicsit "rásegítve" a gyorsulásodra.
Lehet, hogy hülyeség, de adott esetben előfordulhat, mert azok mennek 400 fölé! -
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9694 üzenetére
Valóban level 150 felett kapja a user az elite rangot.
Emunem: lehet, hogy a 9.x jobb "telefonálásra", de a most kijött 10.3-tól már az új filerendszer a támogatott és lassan kivezetik a "régi" 32 bites procival rendelkező készülékeket is.
Ráadásul az SE-n már eleve 10.x volt, amikor megvettem, akkor meg már illik frissíteni a legújabbra.
Maradhatsz a múltban, de előbb-utóbb nem árt majd frissíteni, kivéve ha 5S-nél nem régebbi a készüléked, mert hamarosan arra nem is lesz semmi update... -
Petya25
addikt
válasz Terapeuta #9775 üzenetére
A saját szériája gyalázatosan sokba lesz az 5 futamért cserébe, ami csak 5 goldot hoz vissza.
Fullhoz képest -1 Body -val meg lehet csinálni a PR95-öt. (összesen 955 G + 3,9M R$)
Igazából semmi haszna ennek az autónak csak a zsét lehet szórni rá.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Terapeuta #9818 üzenetére
Én rátoltam a második körös arany upgrade-eket a kislevelen, a harmadik kör RS-t is. Az eventből is jön vissza, tehát annyit mindenképpen megér az az Aston, ha még nincs meg. Nagyon sok manuál feladat van az eventben, napi 5 vagy több feladat, van ahol kell szervízelni is, de az csak 2 óra, reklámmal pár perc. De ha nem nyert sokkal, csak mindig az aktuális minimál eredménnyel, akkor könnyen megszerezhető. A nagylevelen holnap jön az utolsó nap, másodikként kezdtem ezt, elsőre a Huracánt csináltam meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...