Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
futamonként 20000-40000 rs-től esek el
Ez hogy megy amúgy? Kicsit soknak hangzik az összeg egy sima versenyhez
képest, és hát elég drágák a komolyabb kocsik, valamint a tuningjaik: jól jönne.Szerk: mármint nem elesni ezektől az összegektől, hanem megkapni őket.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Olyannal találkoztatok, hogy néha nem menti az állást?
Megcsináltam egy csomó versenyt, kerestem vagy 60K
R$-t, erre most folytatnám, de az előző állapotot adja...
Mintha nem csináltam volna meg azokat a versenyeket.Nem kicsit idegesítő az ilyen. Rendesen kiléptem pedig,
szóval nem volt (elvileg) erőszakkal lelőve a folyamat... -
DigitXT
félisten
Köszönöm! Mondhatnám, hogy ennek örülök, de félreérthető lenne...
(Nem jó hír, de legalább már azt tudom, hogy nem egyedi hiba, és nem
én csesztem el vmit, hanem a program sz*rozik... Emlékszem, amikor
először csinálta, én is nyomattam ezt a felhős mentést, csak aztán tök
elfeledkeztem róla, mert általában nem szokott vele gond lenni. LOL.)1,5 óra 400K? Lehet, hogy csinálnom kéne nekem is egy ilyen kamu
Facebook profilt, mert friend-ek nélkül ehhez képest töredék lé jön be...
(Mondjuk "farmolni" nem akarok, azaz egy aranyra megcsinált versenyt
nem akarok újra futni csak azért, hogy megkapjam érte a pénzt.)
Legalábbis eddig nem csináltam ilyet, csak szép sorban a versenyeket.Szerk: egyébként az a f*szság, hogy a mentés hiányától függetlenül az
időközben lestrapált autók javítása folyik, meg dobja az értesítést, hogy
most már kész, stb. Tehát tud az mindent - csak az eredményt nem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Á, annyira nem vagyok türelmetlen, meg egyfolytában nem tolom,
csak ha van este szabad fél-egyórám: bőven kibírom, ha várni kell.
Javításra goldot sosem költöttem; egyszer véletlenül igen: mérges
is voltam miatta, mert mellékattintottam és nem kért megerősítést.Ill. elég sok autóm van, szóval lehet vál(t)ogatni... Igaz, kezdenek
elfogyni a versenyek. Elég sok széria megvan 100%-ra, egy párban
csak az 1-2 showcase hiányzik*, s persze ott vannak azok, amihez
valami bődületesen drága autók kelle(né)nek, ilyen 2M meg ilyenek.*: értelemszerűen azért, mert az ahhoz kellő autóm (még) nincs.
Az szokott bosszantani, amikor felajánlja, hogy most vegyem meg
20% kedvezménnyel xy autót, csak marhára nincs rá zsetonom. -
DigitXT
félisten
válasz intelMMX #207 üzenetére
Azóta már amúgy biztosan letölthető Tegra 3-ra is, uis én is azon tolom...
Mondjuk néha röcög rendesen (Hockenheim első visszafordítóban durva!),
meg ugye nem látszik a tükörben semmi stb. Szóval le van butítva, de fut.És határozottan szórakoztató tud lenni - bár néha nagyon pite az ellen.
Ilyen "időmérőkön" szokott lenni, hogy másodpercekkel vagyok jobb, stb.
(Meg kanyarodni nem tudnak, de egyenesben nagyon tolják... TSM ftw?) -
DigitXT
félisten
Dettó. Viszont észrevettem, hogy a versenyek jóval könnyebbek lettek!
Nem értem miért, talán a "TSM" rendszerét csavarták meg? Korábban volt,
hogy rendesen küzdeni (!) kellett a dobogós helyért is, most meg ilyen fél
perceket verek a mezőnyre? Nem én lettem gyorsabb: ők lassabbak...!Van, hogy a legjobb köröm jó 15 mp-cel jobb, mint a második helyezetté?
(Igaz, ez csak hosszú pályán érvényes, mint pl. Mount Panorama...) Meg
az is durva, hogy ha az élre kerülök, onnantól folyamatosan nyúlok el: sok
pályán átlagosan ~500 métert nyerve körönként - a második helyezetthez.
Sőt, mondjuk Suzukában a mezőny vége már 3(!) körön is kört kapott...Az élre kerülés is sokkal könnyebb, mert kb. mint a nyugdíjas csigák, úgy
kanyarodnak, ráadásul egy kisebb levágás is belefér pl. belső íven (ha kell),
mert nem fog meg úgy a fű, ahogy eddig tette. Ez persze nem rossz dolog.Időmérőn általában az E csoportra vagyok jó, laza karikázással: F-hez már
bénáznom kell, D-hez meg odafigyelnem, vagy valami hasonló... Van, ahol
az A-ba/B-be kerültem. De nem emlékszem, hogy hűdef*sza kör lett volna.Nehéz rágyúrni a time trialra, ha 20 percenként mehetsz kétszer. Mondjuk
már elvertem 50 goldot, hogy legalább 3-at "töltsön": a következőért 100-at
akarnak, LOL. Egyszerűen arra megy ki az egész, hogy vegyél-vegyél...
Egy nagy sz*rt: annyit nem ér az egész. Inkább várok és ritkán játszom.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz zsotesz81 #230 üzenetére
Ha nem csaló, akkor legalább olyan (ill. olyan tuningos) kocsi kell, mint az övé,
és akkor már csak azt a 22 hely lemaradást* kell ledolgozni, és meg is van...
Viccen kívül, én is jártam így... (Bosszankodtam a második helyért, de aztán a
legjobb köröket megnézve láttam, hogy esélyem sem lett volna utolérni. Mert
másodpercek választottak el minket. Ilyenkor ezt elfogadom**, megyek tovább.)Szerintem a patch előtt több ilyen eset volt, vagy ha nem is ilyen, akkor is jóval
többször kellett kapaszkodni a dobogóért. Most meg a legtöbb esetben semmi:
bénák, lassúak. Ez néha idegesítő, tkp. nincs kihívás... Autocross-nál, ránézek:
mondom 27s a jó idő? Akkor nekem ez olyan 25 körül lesz. És lőn. Ez milyen?
(Jó, ez mondjuk a patch előtt is hasonlóan működött - azok nem is versenyek.)*: az szokott bosszantani, ha valamivel jobbak a legjobb köreim, csak az elején
annyi időt vett el az előzgetés, hogy azt a hátrányt már nem lehet ledolgozni.
Ilyenkor szokott az jönni, hogy agresszív mód - keményen "odatenni" az autót.Amúgy a javításokat már magától csinálja, szerintem ez is tök jó, ráadásul úgy
vettem észre, hogy nem lehet nagyobbat bukni, mint a Clean Race Bonus, ami
sokkal rentábilisabbá teszi a verdák amortizálását, a jobb eredmény érdekében.
Korábban előfordult, hogy az instant javítások jóval többe kerültek, mint maga a
nyeremény, tehát nettó veszteséges volt a verseny, nem beszélve a szervizről...
Most meg ha tisztán mész, akkor nem csak nem kell költened, bónuszt is ad...
Igaz, cserébe (ahogy korábban írták) a szerviz sajnos sűrűbben lesz esedékes,
ráadásul nem tudsz komponensenként trükközni, egyben kell, javítás vagy sem.**: mert mondjuk még alig tuningos az autóm, vagy abban a szériában van jóval
erősebb, amit még nem tudtam megvenni, stb. (Olyankor nem szokott zavarni.) -
DigitXT
félisten
Mivel továbbra is valós Facebook profillal játszom, nincs barát bónuszom.
(Nem volt pofám az üzenőfalon hirdetni, hogy ki játszik vele, vagy valami.)Szóval ehhez képest nem tűnt fel, hogy sokat esett volna a "bevétel", de a
szervizelés valóban sokkal hamarabb esedékes*, és még csak részleteibe
se bontható. (Pl. egy olajcserét el lehetett odázni a végtelenségig, mert az
csak 0,1s gyorsulásvesztést jelentett, ez a legtöbb autónál alig számított.)Most viszont zavaróan gyorsan amortizálódik minden... Verseny közben
ez csúnyán visszaüt, mikor pl. kezd a gép csúszkálni. A verseny választó
menü átláthatatlan fos lett az előzőhöz képest. (De legalább csilivilibb, lol.)*: viszont mintha valamivel olcsóbb lenne, mint korábban, vagy nem?
Ma este Time Trialba mentem egy "égő" kört valamelyik kicsi Bömbivel a
Mount Panorama-n: volt benne két kicsúszás, és csak "G" csoportra volt
jó. Nosza volt még egy Drive, újra próbáltam, figyelve az előző hibákra.
Sajnos csináltam másokat, de írd és mondd 8 másodpercet "javítottam",
ami rögtön "B" csoportot eredményezett. A csoport javításért is jár +5K.
Elvileg bevételt maximalizálni csoportonként való szándékos lépdeléssel
lehetne itt, csak ebben limitál a Drive... Vagy igen türelmesnek kell lenni.Tetszik, hogy írja, hol tartok a saját időmhöz képest (először próbáltam).
Ja, az Endurance: végre van valami kihívás! Eddig simán elindultam egy
0%-os autóval, s megnyertem, mert tipikusan gépi ellenfeleket adott be
10 km max. távval, esetleg egy-egy TSM ellenfelet 11-12-vel. Most meg
mindenki 15-18 körül volt (Spa), és az eleve leamortizálódott gép 13-nál
elfogyott, eredménye 7. hely. Szóval van benne azért "csavar" ide-oda...
Picit jobb géppel, átlendülve a holtponton talán mehettem volna 18 km-t:
régebben is volt, hogy poénból 24-25-öket mentem, amikor 10 volt a cél.
Nem volt vészes a szerviz bünti. Most meg szétesne addig a verda... -
DigitXT
félisten
Global GT Clash TT-kben hogy keveredett
össze a BMW Z4 GT3 és a BMW M3 GT2?Kicsit rágyúrtam a TT-re: a cél mindenhol
legalább B/A csoport, de inkább utóbbi.
Sajnos az "érdemi" továbblépéshez drága
autók megvásárlása hiányzik - a zsé meg
lassan gyűlik, ráadásul pikk-pakk elmegy
tuningra, ha épp PR feltétel van valahol. -
DigitXT
félisten
Top 100-ba került már valaki TT-n? Én most először,
bár van benne egy elég csúnya vágás a kavicságyon.
(Dubai, cikkcakkos részen felfele, Shelby GT500-zal.) -
DigitXT
félisten
válasz zsotesz81 #247 üzenetére
Az elején én is így voltam. De most már nincs hova továbbmennem.
Rohadt drága autók hiányoznak, nem tudom, mennyi idő alatt lehet
annyi zsetont összefarmolni*. Tehát marad az, hogy néha megyek,
ahol még lehet javítani, meg TT-zek, ahogy feltöltődött a Drive.
Az a vicc, hogy bizonyos PR feltételek mellett el sem tudok indulni
egy-egy futamon, mert még nincs olyan "erős" kocsim, LOL.*: egyelőre egy versenyt SEM futottam újra, ha aranyra lett meg.
Márpedig ha sok zseton kell, akkor előbb-utóbb azt kell csinálnom. -
DigitXT
félisten
válasz capulet75 #257 üzenetére
Töredelmesen bevallom, hogy az előző verzióban nekem is így lett pl. Dodge Viper ACR-X-em. Osztottam, szoroztam, és az jött ki, hogy nekem megéri az a Car Pack. Az új verzióban viszont nincsenek ilyen packok. Egyedül a 100000 R$ + 20 Gold van némi kevezménnyel, 1.3K körül. Mondom, az ilyen 1-2M-ba kerülő kocsikért nagyon sokat kell(ene) farmolni. Nekem a játék szórakoztató, az új versenyek megnyerése élmény, de újra (és újra) lefutni ugyanazt, amivel csak némi pénzt keresel, de ettől eltekintve előrébb nem jutsz a játékban, inkább hajaz a munkára, mint a szórakozásra. Most féláron van a Veyron, megérné megvenni, de közelében nem vagyok annyi R$-nek, sajnos. (Annyi HUF-ot meg nem adok érte, amiből kijönne a kellő R$.)
-
DigitXT
félisten
válasz capulet75 #261 üzenetére
Nissan GTR GT-1-et meg 2h 45-ig. És 1 verseny alatt 0-ra amortizálódik.
(Úgy, hogy az első körben az élre állsz, nem is igen ütközöl, meg semmi.)Ez azért korábban nem így volt. Sokan fikázzák az új verziót az ilyenekért.
Szerk: ha lett is volna 800K R$-om a Veyronra, akkor sem vehettem volna
meg, mert lockolt: vmi 20 kupát kellene nyernem előbb abban a szériában,
ahol amúgy a Veyron is indul... Szóval min. 1 db 1M+ R$ értékű kocsit kell
vegyek, hogy aztán megvehessem a Veyront 1.6M-ért, mert lejárt az akció.No way. Elszöttyögök kisebb kupákban, TT-ken Top100-ba, aztán helló.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz capulet75 #263 üzenetére
Nem sokkal. Ez a fő gond, amiért háborognak. Korábbi verzióban
értelmesebb nyeremények voltak: az új verzó elég lehúzás szagú.
Én a régivel kezdtem: sokáig el lehetett jutni csak új versenyekkel.
Semmit nem futottam újra ha arany lett, kamu facebook barátaim
sem voltak a nagy pénzekért, mégis lehetett szépen haladni.
Ráadásul küzdelem volt sokszor a dobogó/győzelem. Most max.
akkor az, ha lényegesen gyengébb autóval indulsz. Amúgy pite...
Nem a versenyzésre kell az idő, hanem a szervizre + tuningra, lol. -
DigitXT
félisten
válasz skylaner #266 üzenetére
El se merem képzelni ott mennyi lehet
Van utána még egy 144K-s tuning szint is... Laza. Annyiért egy
komplett kocsit megkapsz, itt meg töredék javulást, csak a PR
szám miatt kell meglépni, ha tovább akarsz menni. Nevetséges.
Közel sem kell full tuningos kocsi pl. TT-ben az "A" csoporthoz,
így szerintem a tuning eltúlzott ára minden, csak nem REAL. -
DigitXT
félisten
911MB a frissítés? (Mondjuk 260 körül jól megakadt.
Remélem csak a net vacakolt, és tudja onnan folytatni.) -
DigitXT
félisten
válasz capulet75 #280 üzenetére
Próbáld wifin... Amúgy valóban folytatta. (A wifim halt le...)
3G-n rákérdezett, hogy biztos vagyok benne, hogy letöltöm?!
Elsőre amúgy nekem is az EA logónál "fagyott", utána kezdte.Nem tudom, hogy 3 új kocsi, egy kis UI átrajzolás és Google+
támogatás miért 900MB? Új pálya is van, vagy mi a tök?Ja bocs, 4 új kocsi, ott a Cobra is. Még annyi változást vettem
észre, hogy az LFA 144KR$ motortuningja vagy-vagy módban
potom 40 goldért is igényelhető. Lol: úgy nem kell 8 órát várni.
(Nem mintha bármelyik fizetőeszközöm lenne: türelmem van.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz capulet75 #288 üzenetére
Mondom, hogy nem az a baj, hogy 3G/4G, hanem a program bugos.
Rá kellene kérdeznie, amikor érzékeli, hogy nem wifin vagy, hogy most
akkor töltse, vagy sem? De nem kérdez rá... Ezért kéne wifire felmenni,
hogy elkezdje letölteni. Utána már mehet HSDPA-n. Amúgy meg azt is
írtam, hogy nekem is csak átjátszó megoldás a wifi más eszközöknek,
amúgy mobilinternet eteti, és HSDPA-n nem ritka 10 Mbit letöltés sem.
Ennek ellenére nem kezdte el letölteni, a fenti (általam vélt) bug miatt... -
DigitXT
félisten
Most, hogy mondod, mintha a Nissan GT-1 is sűrűbben kapcsolgatna
Indianapolisban a kanyarban, amikor bele-belefékezek, hogy ne dobja
ki a seggét. De a Mount Panoramat nem tudom még. (Mentem pár
kört TT-ben, de nem vettem észre, hogy szenvedne a verda.) Mondjuk
elég lendületesen megyek fölfelé, különben nagyon sz*r lesz a köridő:
lehet, hogy kihagy a gáz érzékelés? Azt az irányítást nem próbáltam. -
DigitXT
félisten
Valamit nagyon elcsesztek a TT-ben. Összevissza sorol be csoportokba: van, amikor visszasorol, majd a következőre ugyanolyan idővel megint előre, ekkor vagy megadja a Group Level Up bónuszt, vagy nem. Ghost nincs néha. Merő bughalom lett az egész. Előtte is voltak bugok, de messze nem ennyi. 4-500K-t mondjuk nem tudom, hogy TT-ztél gyorsban össze: 4 drive elég hamar elfogy (5-re nem volt goldom), feltöltögetni meg 2 gold, és a kocsik is amortizálódnak. Még ha mindig szórta bug miatt az 5K-s level up bónuszokat, akkor is kb. 100 TT futam... Vagy itt is a friend bónusz, ami megdobja? Mert lehet, hogy úgy vette, hogy minden futamon megverted az összes barátodat, nem tudom: ebből a csoportmizériából kiindulva bármit el tudok képzelni.
-
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #297 üzenetére
Én még semmivel: a legjobbam egy második hely, JRM Nissannal.
Iszonyat agresszíven megy itt a gép, gátlástalanul kilökdös, stb. -
DigitXT
félisten
Lehetséges, hogy "robbant" a játékosok száma? Volt egy B időm, azon belül 1300. hely. Mentem egy tizeddel rosszabbat, semmi változás. Mentem 1 tizeddel jobbat, erre A idő lett, vmi 14000. helyen. Bónuszt nem adott, pedig csoportot léptem (elvileg), LOL. Viszont újra lett ghost az adott TT-ben. Mivel az előző időben volt egy elég komoly hiba, nekifutottam mégegyszer. Kishibás autóval is kb. 4 másodpercet javítottam, az eredmény: 125. hely. (Továbbra is A csoport, továbbra sincs bónusz.) Lényeg a lényeg, hogy nem kalkulálja újra az időket szerintem, csak ha javítasz. Akkor viszont a friss listába sorol, ráadásul ahhoz hasonlíthatja a régi idődet is. Emellett meg bugos, mert nem tudom, mit csinált a ghostokkal. Esetleg vátoztattak a fizikán, ezért a régi ghostok érvénytelenek? (Amikor így csípőböl jön 4-5 mp javulás, akkor sanszos, hogy nem én lettem annyival jobb, hanem valami más változott. Ha csak nem az, hogy közben más TT miatt tuningoltam az adott kocsit, és ott még nem próbáltam, mert jónak tűnt az idő.)
Furcsa, na. Ha ugrásszerűen nő a TT-zők száma, akkor egyre több ember fér be a százalékokban megadott kategóriákba (pl. Top 1%=A csop.): nyilván az elején még nem túl jó időket futnak az emberek (tuning nélkül, kevés gyakorlattal), így egy adott idő "felértékelődik": akkor is csoportot kéne lépned, ha nem csinálsz semmit.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Azért azt bírom, amikor a ghostom nem a PB-ről van:
verem a ghostot, de szar az idő... Aztán vagy beveszi
az új időt ghostként, vagy nem. Szörnyen bugos a TT.
(Ilyenkor szoktam az összes drive-ot elverni az adott
futamra. Néha ad level up bónuszt csak úgy: képes
UGYANAZT az időt egyszer A-ba egyszer B-be rakni.)De ha eleget ismétlek, előbb-utóbb összejön egy PB...
(Vicc, hogy az A csoporthoz már szinte semmi tuning
nem kell: lassan már a Top1000 ami említéstre méltó.
A Top100 viszont tuning+vágás kombó. Vagy cheater.
Legalábbis ahol bekerültem, a fullos autó+gátlástalan
kanyarvétel volt jellemző. A listavezető 0.001 s időket
meg hagyjuk. Remélem azért kitakarítják őket, idővel.) -
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #311 üzenetére
Miről, mire? És mihez képest lenne érdemes? Ha most a régi verzióban
nyomulsz, amiben nincs TT, célszerű annyi szériát 100%-ra megcsinálni,
amennyit bírsz, ugyanis azért gold bónusz (is) jár. Majd mikor frissítettél,
és a TT-vel elrontja a 100%-od, elég lesz azt a 3-4 TT-t lefutni: eredmény
mellékes, lényeg, hogy 1 kört végigcsinálsz, s újra megadja a bónuszt.Amúgy drasztikusan megvágták a nyereményeket, viszont a szervizek ára
is jelentősen csökkent drágább kocsiknál. Régebben előfordulhatott, hogy
szinte a teljes nyereményt elvitte a javítás. Most ilyen nem lehet. Azonban
átlagosan kevesebb a profit. Főleg kisebb szériákban, ahol eddig érdemes
volt farmolni. Az új verzióban a tapasztalatom az, hogy elég ritka az olyan
futam, ahol arányaiban többet keresel 1000R$/levezetett percnél. Teszem
hozzá, hogy ezt az egész pénzért való újra versenyzést nemrég kezdtem...Pl.: JRM Nissan Melbourne, 5 kör megvan ~5 perc alatt, és hoz 13K-t: ezt
megéri újra és újra lefutni, mert arányaiban jó pénz jár érte. Ugyanitt pl. a
Mount Panorama 4 köre már 7 percig is eltart, csak 1K-val ad többet és a
kocsit is nullára amortizálja. Szóval ki kell tapasztalni, hogy mit érdemes:
ha a futam nehéz, a győzelem sem tuti, a nyeremény is kicsi, azt nem...Ui: ja igen, a PR feltétel... (Simán verhetnéd a népet tuning nélküli kocsival,
de kötelezővé tették a tuningot bizonyos futamokhoz, ráadásul jó drágán.)
Nem tudom, hogy a TT előtti verziókban volt-e ilyen: ha nem, ez is negatív. -
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #314 üzenetére
Miért ne raknád fel? Új autók, új versenyek...
Jópofák a 69-es/71-es Muscle verdák, stb. -
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #317 üzenetére
Sokat TT-zel? Kicsit idegesítő, de elmegy. Szerintem
mókoltak valamit vele, és nem sikerült tökéletesen. -
DigitXT
félisten
Menj fel wifire és letölti... Vagy nem ez a gondod? 4 körös Spa elég hosszú
lehet... Én ma azzal szórakoztam el, hogy az említett 5 körös (de valójában
6, csak rosszul emlékeztem) versenyt kétszer meg is nyertem, amire ugye
a verda totálra amortizálódott... Most jön a csavar: nekimentem újra, mert a
fullos autóval nagyon könnyű volt nyerni! Hátha menni fog a lezúzottal is?5:56.606, 1st: 25850 R$ (+3235 R$) + napi 100% bónusz!
5:41.632, 1st: 12950 R$ (+3235 R$) + nincs napi bónusz
------------------------------------------------------
6:05.911, 4th: 10050 R$ (+2510 R$)
6:10.562, 5th: 9750 R$ (+2435 R$)
6:03.736, 2nd: 11650 R$ (+2910 R$)
6:02.150, 2nd: 11650 R$ (+2910 R$)
6:04.261, 2nd: 11650 R$ (+2910 R$)
6:03.948, 2nd: 11650 R$ (+2910 R$)
6:15.041, 5th: 11650 R$ (+2435 R$)
5:59.055, 1st: 12950 R$ (+3235 R$)Mint az jól látszik, így már jóval nehezebb előreverekedni magát az embernek.
Nagyon agresszíven be kell szúrni a belső ívre, had szóljon: törhet az ellen és
törhet a saját gép is, nem számít, hiszen úgyis 0-ra van már amortizálva. Még
kihívás is van, hogy megnyerd a futamot, hamár az AI olyan amilyen.Végeredményben 84KR$-ből összehoztam ~226KR$-t. Egész jól szórakozva,
nagyjából egy órán keresztül tartó folyamatos (nincs javítás) versenyzéssel.Szerk: a napi bónuszt hogy lehet folyamatosan előcsalogatni? Ha már farmolni
kényszerül az ember, lehet, hogy élnék a trükkel. Valami dátumállítós dolog?
(Online profillal nem veszik össze?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #329 üzenetére
A felhőbe biztos nem. A telefonra meg igen, de néha az is bugzott:
volt, hogy a következő indításra kevesebb zsetonom/kupám volt...
Amikor ezt beírtam, javasolták a felhőbe mentést... Azóta szoktam.
(Bár azóta nem volt ilyen eset: eddig felhőből betöltés nem kellett.) -
DigitXT
félisten
Ránéztem egy spa-i futamra a leamortizált verdámmal: sajna felejtős...
1) nincs elég tapadás: gyors kanyarokban kirepülök, vagy durván fékezek
(ezzel kapcsolatban lásd 3!) a végeredménye ugyanaz: visszaelőznek2) nincs megfelelő gyorsulás, így az AI egyenesekben nehezen befogható
3) nincs elegendő fékerő sem, tehát hosszabb féktávot kell venni, ami úgy
necces, ha az AI a seggedben van éppen! (lásd 1, azaz: visszaelőznek)4) nincs normális végsebesség, tehát hiába jön ki az Eau Rouge jól, végül
simán elgyorsulhatnak a hibátlan verdával közlekedő AI "versenyzők"...Viszont az érdekesebb, hogy (talán köszönhetően a tegnapi sok második
helynek) ma gyengébb TSM versenyzőket sorsolt ki Melbourne-ben, így a
futamok végtelen sorát tudtam (volna!) megnyerni. Akkor hagytam abba,
amikor az egyik futamon úgy kiforgattak, hogy túl sok idő volt visszajönni,
ráadásul kezdhettem előzgetni mindenkit: csak a második helyig jutottam.De az amúgy milyen már, hogy ilyen idővel is lehet simán futamot nyerni?
Amikor meg az első 2 körben megvolt 21 előzés, akkor meg ez volt az idő,
a fél mezőny lekörözésével: kiegyensúlyozatlannak érzem picit a dolgot.
(Bár ismert, hogy a hibátlan/leamortizált verda közt nagy különbség van: jó
10% lehet alap köridőben, s még több, ha beragadsz a forgalomba emiatt.)Suzuka még simán játszható volt "ratyi verdával". Csak nehezebb, mint
Melbourne: fel sem merült a lekörözés, 100-200 méter előny jött össze.
Ráadásul 7:45 több, mint a 6 perc, annyival nem ad több zsét... 14350 R$Egyetlen érv marad mellette: a változatosság gyönyörködtet. Farmoláskor
ugye megfájdulhat az ember keze a telefon tekergetésétől, az kellemetlen:
ilyenkor jól jöhet egy pihenős szakaszokkal teletűzdelt pálya, vagy a játék
hanyagolása kisebb időre.Néha melózni is kell, hogy a fene egye meg.Megfigyeltem viszont, hogy az AI nem túl erős lekörözésben. Jól beragad.
Kék zászlóról tetszettek hallani kedves tűzmajmos-elektromosművészek?
Igen: előfordult már olyan ezeken a hosszabb futamokon, ahogy a legjobb
AI versenyző körözni kényszerült a sereghajtókat. Több-kevesebb sikerrel.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Igen, megvettem a Bentley-t, hogy elkezdjem azt a szériát.
Meg fel kéne hoznom a Chargert PR13-ra, hogy továbbjuthassak.
Pénz-pénz-pénz. Nem, valóban nem túl erős az AI, és valóban a
Speedway futamok szenvedősek, mert gátlástalanul kilöknek, ill.
nem nagyon hibáznak, míg te esetleg igen. Viszont végtelenítve
játszani csak úgy lehet, hogy nem szervizelsz... Úgy van kihívás.Kivéve, ha emiatt hozzád butítja az AI-t, ami után már az sem az.
(Szerintem az első ilyen szériám sok második helye miatt hozta
ki, hogy akkor nekem most gyengébb ellenfelek kellenének, mert
nem tudok nyerni, noha hibátlan autóval földbe döngöltem őket...)Alapvetően hozzád "igazítja" az ellenfeleket, hogy nagyjából végig
azonos legyen a kihívás, csak a frissítéssel ezt az átlagos szintet
is jó lejjebb húzták, így könnyebb lett nyerni, mint korábban, csak
a nyeremények voltak kevesebbek. Hát nem tudom, melyik a jobb.Jobban szerettem, amikor küzdeni kellett akár egy 8. helyért is.
Volt feeling-je, míg mindenkit lezúzni 1500 méterrel unalmas. Na
ezek a viszonyok valamit javultak a legújabb frissítéstől, legalábbis
azt állítják, én meg azt mondom: fogjuk rá. (Most is könnyű nyerni,
de legalább néha van némi kihívás: ha nincs, csinálj magadnak.) -
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #339 üzenetére
Andorid. HTC One X. (Néha kegyetlenül beszaggat, de már megszoktam.)
Szerk: 6000 méter az már nem rossz. Akkor gondolom bátran megcsináltad
a célba betolatós achit. Egyszer Mount Panoraman elkezdtem a manővert
poénból (már megvolt az achi), és mire betolattam, kiírta, hogy... Final Lap!
(Azért megnyertem a futamot, csak vicces volt, hogy benéztem a köröket.)Szerk: én csak online tolom. Néha magától beadja a botokat... Néha bekeveri
a TSM versenyzők közé. Azért annyira nem szokott lassú lenni, bár egy ilyen
6 körös futamon bosszantó az első körben az első helyre kerülni. Végülis: tök
mindegy, hogy mennyivel nyertünk, mert az következetlen: a köridő számít.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egyáltalán fel lehet tornázni a '69-es Chargert PR13-ra?!
Eljutottam oda, hogy az összes most következő upgrade
goldért van. 24/36 van rajta, és csak PR10.8-as. Fasza... -
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #344 üzenetére
Szerintem arra megy rá a játék (durván!), hogy vegyél goldot,
csak éppen az a cikornya, hogy ilyen 400-at a fene fog venni
13KHUF-ért, és az csak arra a (fél) autóra lenne elég? Röhej!(Kisebb packokban már költöttem a játékra. De ennyit, erre a
célra - egyetlen nyavajás autóhoz - biztos nem fogok adni...)Amúgy szintlépésenként ad 3-4-5 goldot. Csak a szintlépés a
bevételeidhez R$/fame van kötve, ami átlag versenyeken elég
tré, a szériák zárófutamait ismételgetni meg kinek van kedve?(Tudom, most épp azt csinálom, de feldobtam a kis kihivással,
így nem annyira unalmas... De lassan már munkának érződik.) -
DigitXT
félisten
Respray Artiste achievementhez cserélgessétek a ZL1
szponzorált festéseit ingyen: megvan se perc alatt...Szerk: egy kis türelem "Extreme Paintover"-t terem...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz skylaner #348 üzenetére
A Cobra 180 gold. A PR meg kötelez gold szórásra is.
(Előtte poénból húztam fel jó pár kocsit maxra, aztán a
TT-hez gondoltam jó ötletnek. Igazából annyit nem ad:
Top 100-as időhöz azért nem árt, de magában csak az
A csoporthoz felesleges. Pláne, hogy már tízezres lista
a Top 1%, így nagyon nem kell erőlködni a bejutáshoz.)Mela Kehes: a szériák zárófutamain fajlagosan többet
keresel. Tehát ha azért vezetsz, hogy pénzt szerezz, és
ezért ÚJRA lefutod a már megnyert versenyeket is, úgy
azokat érdemes ismételgetni. (Ezt hívják farmolásnak.)Én sokáig nem csináltam, talán 97-es szinten kezdtem.
Más kérdés, hogy azóta már 102-es vagyok, mert minél
jobban keresel, annál gyorsabban lépsz szintet. (Friend
bónusz jó lenne, de valós profillal idegen nem jöhet...
Azt meg nem tudom, hogy igazi ismerősöm játszik-e: a
share on facebook gombok nálam halottak. Hibára visz.
Lehet, hogy nem kellett volna a FB appot letiltanom?)Szerk: 325 óra? Atya-gatya! Én csak 150 körül járok, bár
az utóbbi pár napban rendesen belehúztam (pár órával).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Mela Kehes #357 üzenetére
Hockenheim teljes + Spa, és Suzuka teljes nekem (is) a kedvenceim.
Főként az F1 miatt, meg már más játékokból is ismerem őket eléggé...Dubai valóban kicsit gáz, és a látási viszonyok is elég vacakok sokszor.
Jah, szeretem Brands Hatchet is, meg miután már megtanultam elég jól,
Melbourne-t is. A Mount Panorama is jópofa, csak abban utálom a lejtőn
az egyenes előtt a balost. Indy Road Course is bejön (az is ex-F1, ha jól
emlékszem). A Speedway uncsi. (Gyorsabb verdákkal meg meg is lehet
szívni egy-egy pici farolást padlógázon...) Melyiket hagytam ki?Ja igen. Laguna Seca! Nagy kedvenc az is! Bár ott keményen átvágok a
bal-jobb kombinált letörésen: az nem szép benne... (Normálisan bevenni
meg nem akarom, mert az túl lassú.) Ja ja ja! Silverstone. Annyira azt
nem szeretem pedig az is "F1": néha azt sem tudom, hogy most melyik
verzión indultam épp?! Aztán meglepődök pl. a balra nyilakon. (Emiatt
nem a kedvencem mondhatni, bár nem is utálom. Igazán egyiket sem...)Ha lehetne választani, szívesen látnék még pár F1-es pályát, köztük pl.
a Hungaroringet is a játékban. (Természetesen nem lehet választani.)
Jobban bejönne, mint 8000 verzió Silverstone-ból, meg Suzukából. Bár
értem én, hogy így is 1GB fölött van a program, ami mobilon észbontó,
és variációkat lepakolni egy pályából kisebb helyet eszik, mint egy tök
új pálya: gondolom ezért nincs (sincs) benne sokkal több helyszín...bostone: egy rugóra jár az agyunk. A TT-hez annyi, hogy attól függhet,
hogy hogyan érzékeli a program, mely ismerőseidet verted meg épp.
Mivel ez eléggé bugos mostanában, én örülnék annak a 100000 R$-nek
egy körért, és ráhagynám - ha javítják, valószínűleg nem lesz több ilyen.Mela Kehes
Nem szoktam TT-t nyomni.
Pedig jó móka... Bár a nekilendülés jóval lassabb, mint amit te tudnál*, de
ez van. Ha van legalább 2-4 drive-od, ÉS ghostot is ment, akkor fasza, uis
ilyenkor tökéletesen látszik, hol hibáztál - ha magadtól nem éreznéd -, így
könnyedén javíthatsz tizedeket, vagy extrém esetben másodperceket is, s
nem kell azon idegeskedned, hogy már megint elfelejtetted az adott autód
vezetését, mert az első esetlegesen elrontott kör után a második jobb lesz.
(Vagy nem, és akkor a harmadik.) A Top 100 közelébe jutni meg poén.*: előfordulhat, hogy a versenyben futott tiszta köröd gyorsabb, mint a TT-s,
mert túl lassan indult neki az AI. Tőlem jöhetnek köridők, ha valaki érdekel:
szerintem jobb teljesítménymérce, mint hogy hány db AI-t köröztem le, stb.
mert az nagyon változó. Ráadásul a játékoshoz alkalmazkodik a nehézség.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem a játék szerint a Shelby GT500. (Az elején rengeteget hajtottam.)
Mostanában mondjuk nem nagyon veszem elő, de hát hol is tenném. Ill.
azóta 40 autóm van, szóval egyes példányokra már kevesebb verseny jut.A Corvette vmi iszonyat állat lett közepes tuning után! Nagyon tetszik! Jó
az az Audi is, de más autók hangját jobban csípem.* Pici ráköltés is lehet
értelmes, ha jókor jön, pl. most adja olcsóbban az autót, kéne pici R$: van
500 Ft-ért is. A starter pack 1300 körül meg szinte a legjobb vétel, ha kell.
(A legújabb frissítés által hozott packok szarabbak nála.) A 100$-os "kis"
csomagokat meg hagyjuk: abban a nagyságrendben Office-t vettem, meg
annál többért Windowst, de játékra ennél csak kevesebbet költöttem, még
a díszdobozos gyűjtői AC kiadásokra is. Annyit nem ér az egész... Nekem.
(Nem mondom, hogy hosszú távon tutira nem fog belepötyögni annyi. De
azt én is állítom, hogy azt nagyon nem a magyar piachoz méretezték, lol.)*: pl. Lambó visítása tetszik, bár azt is ritkán veszem elő. A matuzsálemek
szörcsögése meg kifejezettem móka, különösen ahogy féktávon hörögnek.Ui: a HOX pl. nem bővíthető, és nekem csak 16 GB tárhelyem van összesen,
amiből jó ha 10 GB használható szabadon háttértárként, így bár nem vágna
földhöz +1-2 GB a RR3-nak, de nem is lenne sétagalopp mellette mobilozni.
Viszont nem csak ez lehet mögötte, hanem esetleges licencdíjak is pl.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Tavasszal megvettem 1$-ért az Asphalt 7-et, hogy kipróbáljam...
Ott nyomult vele a Barátnőm nővérének kisfia iPad-en, vicces lett
volna valami multit összehozni, már ha tud ilyet... Mindegy.Fel se ment a HOX-ra, mert 1,2GB belső tárhelyet követelt! Az SD
nem volt jó neki. Akárhogy rendezgettem a többi cuccomat, nem
tudtam annyi helyet felszabadítani a belső tárolón: kuka / refund.Mindezt azok után, hogy 1 órán át húzta lefelé wifin a market-ről.
Kicsit rosszul volt megoldva? Az RR3 nem csak fizikában jobb. -
DigitXT
félisten
Valakik hajlandóak áldozni, hogy folyamatosan játszhassanak
Azért előbb-utóbb vége lesz a játéknak. Hiába lehetetlenítenek el ilyen
két millás, meg 800 goldos kocsikkal. Akkor is meglesz idővel mind.
(A hangsúly azon van, hogy idővel. Ha az ember meg nem unja előbb.)
Amúgy én pl. 30 vagyok és egy ideje elég jó PC-m van, de mostanában
nagyon leköt az RR3, szóval szinte be se kapcsolom a gépet.
A fórumra is elég sokszor (lustaságból) csak mobilról pötyögök, LOL.Szerk: jó, videót nyilván nem mobilon szerkesztek, szóval megyeget a
gépem is néha, de sokszor tényleg nem volt kedvem "felmenni" sem a
tetőtérbe a 30-35 fokba, nemhogy játszani a gépen. (Még az is fűtsön.)
Most, hogy jönnek a normálisabb hőmérsékletek, és kicsit lecseng az
RR3 mániám, lehet, hogy előveszek újra régebbi címeket is. A 2012-es
MW mondjuk kifejezetten hülye játék volt, de 3K-t megért. (Csak azt
is DLC-kkel sz*rták el, hogy vedd meg külön a repülőteret, meg ilyenek.
Jó, mondjuk megvettem, de ha a játék 10K lett volna, akkor? Mindegy.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na igen, a pofátlanság az nekem is sok. Vegyél 1000 goldot, mert "ákcijós", LOL.
És akkor b*szd el egy autóra az egészet. Lehúzás, de mesterfokon, sajnos.rábíztam magam egy kedves rokonra
Mondjuk itt a prohardver.hu, ami az egyik legjobb magyarországi IT fórum.
Aztán nem tudom, hogy Te most melyik portál alól nézed, mert ugyanaz a fórum
jön elő, más színnel a mobilarena, gamepod, itcafe, logout, stb. domaineken is...felvetődött bennem, hogy ssd meghajtóval feldobjam a rendszert
Bekapcsolásnál ég-és-föld egy HDD-ről elinduló rendszerhez képest, ami még
hosszú percekig képes eléggé "döglődni" (hidegindítás esetén), míg az SSD...
Egy álom. Szerintem rögtön próbáld ki, ne várj. De ez nagyon off. PC játékhoz
nagyon nem kell. Oda inkább erős VGA, meg egy korrekt proci kell. (Ami meg
szövegszerkesztésnél nem jelent semmit. Videoszerkesztésnél már jól jöhet.) -
DigitXT
félisten
válasz skylaner #367 üzenetére
Más topikban láttam linkelve. Valami doc fájl módosítást regéltek...
Bővebben nem tudom. Csak azt, hogy hazavágta az élményt, mert
kvázi végtelen pénzed/goldod lett, tehát nem volt miért versenyezni:
nekem ez csak ilyen végső megoldás lehet, mikor már elegem van,
és nem akarok többé játszani vele. Akkor szerintem, lehet próbálni,
mert úgyis törölném, akkor meg... (Mondjuk fájna letörölni is, mikor
már egy csomó órát beleöltem a játékba, plusz még pénzeket is...)Ostoba fejjel azt hittem, hogy a nyeremények is növekedni fognak, de nem.
Ezt mondjuk jól el*úrták. Más játék nem ilyen piszok pénzéhes izé.
Pl. a Reckless Racing, tök jó játék. Igaz, fizetsz érte párszáz Ft-ot,
hogy játssz, de utána nem kell költened, rendesen végig lehet vinni.
(Nyilván, aki "nem bír magával", az rákölthet még, hogy rögtön jobb
autókat vegyen meg, stb., de egyáltalán nem szükséges, és a játék
nagyon szórakoztató. Egy vasat nem költöttem rá a vételárán kívül.)Azt is hírtam, hogy nem értek a pc-hez, hiába ez a nagyszerű lap.
Azért vannak itt a hozzáértők... Mint a "rokonok" nagyobb számban.
Van rá szaktopik, ahol azokat az ajánlásokat megkapod, amit a rokon
írt, de mondjuk ne vegyél SSD-t, ha nem tudod beszerelni. Ugyanis az
nem sétagalopp. Na nem fizikailag, hanem átpakolni rá a rendszert stb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5