Új hozzászólás Aktív témák
-
kgymac
őstag
Szia,
Olcsóbban is lehet fekete. A legtöbb kocsi átfóliázható 45 színre (kivéve 375F1 - és a másik két F1-es is, de nekem egyenlőre nincs meg, ill. a spec Maserati). Így van egy fekete F40-em. Egyedül a kiemelkedő lámpák oldala piros, de éjszaka Le Mans-ban alig látszik...
-
kgymac
őstag
Nincs tapasztalatom a GT4-gyel, ezek szerint 5-re nőtt a fóliázhatatlan kocsik száma. Nem játszom online, a Maserati-s és a 375F1 event elvette végleg a kedvem, mert az egyik reggel teljesíthetetlen feltételeket adott (kiugró eredmény kell az első helyhez, pl. endurance [1,2,3,4... stb. helyekhez] 18km, 9,5km, 9,1km, 8,7km....), én meg 5x-re is csak 10.5-öt tudtam összehozni. Estére ugyan 9.9km kellett az első helyhez, de még volt lett volna hátra a napi 3-5-6 feladat+ volt 1 leamortizált kocsim. Inkább k@pj@k be, némi farmolás után megveszem....
A hibás poligonok nálam a 3.0 verzió (375F1 event) után jelentek meg, így talán van remény a javításra. A memória problémákon is javítottak, az indulás is gyorsabb lett (ez nálam a kilőtt app miatt fontos, mert nem 3-4 perc után tölt be újra). Bár remélem, a tranzakciókezelés hibáját még egy jó ideig nem javítják (bár a 3.1.x-ben hozzányúltak, de hibás maradt szerencsére), hogy lehessen farmolni. -
kgymac
őstag
Aranyért miért ne? Főleg, mert újabban érdekesen tolják a tűzmajmok. A 375F1 széria 100%-os teljesítéséhez csak 1 upgrade maradt ki (240gold). A spada sorozatában is minden figyelmeztetés nélkül a 3. vagy 4. pálya nyerése után bedobta megvételre a kabriót. Ugyan meg akartam venni, de sokkal később. A PR79 & PR80-as szinthez is bőven kell majd szórni az aranyat, már ha 100%-ra akarom teljesíteni.
-
kgymac
őstag
válasz thiclyoon #3665 üzenetére
Pedig ezen a fórumon olvastam, még karácsony előtt a módszert. Azóta is bevált (3-4 hónap alatt elért max 40-es szintről jelenleg a 225-ös szinten vagyok high/low/on beállításokkal. Nem vagyok profi versenyző, a cél inkább a 100% teljesítés a játékban, offline, mint A vagy B ligában küzdeni online).
A managerek aktívak, megnyered a futamot. A fame pontok számításánál kilövöd az appot, majd újra belépve r$ / gold / fame / managerek megmaradnak, tovább lehet játszani (pl. farmolásnál így kihagyod az x órás szervizt). Én az app cache-t is szoktam üríteni (droidon), mert úgy vettem észre korábban, hogy az AI felhasználja az így gyűjtött adatokat. Farmolás: F40 vagy F50, 4 kör az éjszakai Le Mans-is pályán, 30400 fame-ért (managerekkel), mivel a 10 körös még nem elérhető nálam.
Én augusztus óta játszom, azóta legalább kétszer változtattak a tranzakció kezelésen, ami szerencsére még mindig hibás. Az elején fagyáskor (pl. megnyerted a futamot, de a race complete feliratnál meghalt) /bejövő híváskor/áttaszkoláskor az induló r$/ gold/ fame megmaradt, a jutalmakat nem kaptad meg, a kocsi tropa. Ugyanez volt, ha futam közben kilépett (általában az első kör alatt, talán elfogyhatott a memória?). Ezt kb. a Maserati-s verzióban javították, fagyáskor minden a verseny kezdetében érvényes állapotban maradt, a kocsi nem lett tropa. A fórumon leírt manager+megszakítás esetében nem veszett el semmi, legfeljebb az utolsó futam eredménye.
A spada-s frissítés óta futam közbeni megszakításnál (pl. reménytelennek látszik a nyerés: pl. F50, a 3. kör végén 2 vagy 3. hely, kb. 600m hátránnyal vagy 2 kör elején a 7.-nél rosszabb helyezés) az utolsó sorozat eredménye veszik el, visszaállt az utolsó mentett állapotra (home gomb hosszan + húzással kilövés, droid4.2 alatt), r$/ fame/gold/szint is elveszett. Eddig nálam kétszer fordult elő, ekkor csak a spada-s pályákon mentem, 1 szintlépés + 25%bónusz goldja/r$/fame/szint is vissza állt.
A nyert manageres futam fame jóváírásakor történő kilépés esetén (home röviden nyomva) ilyen nem volt, igaz, ekkor nincs "sorozat", 1 app indítás 1 verseny. -
kgymac
őstag
Én szerda este kezdtem el, ekkor letöltött két csomagot (az autót + új asset-et), majd a Stage01/1-en 911 GT2-vel indult, 30mp alatt kellett volna menni az első helyhez, de csak 34-40mp sikerült, sokadszorra is (a GT2-n nincs aranyos fejlesztés, beállítások high/low/on ). Feladtam, este újra elindítva már GT4 várt... Egy nálam jobb sofőrrel, némi aranyos fejlesztéssel akár össze is jöhetett valakinek GT2-vel.
-
kgymac
őstag
válasz Petya25 #3966 üzenetére
Én is így szoktam megszakítani, de a 3.2.0-s (droid) verzióban elveszi a managereket a szervizes kivételével. De telik a megszerezhető aranyakból a dupla fame-re.
A farmolásnál szvsz nem nagyon szabad megverni az ellenfeleket, 100m alatti nyerésnél visszavesz a botokból. AuraIpod-ot és Rattlesnack-et csak akkor látom újra, ha többször, legalább 4.5km-rel nyerek (sajna, 8-10 futam után előfordul, ekkor 4-5 szintlépés kell, hogy visszakapjam a gyengébb botokat).
A jelenlegi eventben nem csak offline ad botokat. Több gyenge, utolsó helyes futam után ad tisztán botos futamot is, ahol akár szervizeletlen autóval is lehet nyerni. Én igyekszem alapszinten tartani az AI-t, így az eventek alatt is gyenge ellenfeleket ad. A 3. és 4. napi utolsó futamokat szervizeletlen kocsival (PR56.2) nyertem meg. Mellbourne 4-dikre sikerült (ha nem fagy le a 6. körben, már másodikra is megy), a 10 körös elsőre. De én nem az A ligába igyekszem, inkább az "E" a cél . Most 85% körül vagyok, 276-os szint, 2 kocsi kell még a LeMans event előtt.
A hunteres ill. a speed rekordos feladat volt megoldhatatlan online, mert 20-ra is nehéz ellenfeleket adott (+1000m ill. 210Kmp). Biztosan fame szerint súlyozva számítja ki a lehetséges ellemfelek szintjét... -
kgymac
őstag
válasz Petya25 #3977 üzenetére
Ha az event alatt nem is kell, de ha megkapod a kocsit, a saját sorozatában biztosan kell emelgetni a PR-t.
Tekintve a pénzes upgrade-ek relatíve hosszú idejét, már az event első napján érdemes upgrade-elgetni, goldért is. Újabban elég gyakori, hogy 1-1 pénzes upgrade között 1 aranyas van, az enzo és a laferrari esetében pedig a második fejlesztés már aranyba kerül, így a módszert a majmok átemelték az eventekbe is.
Én általában nem állok neki eventnek addig, amíg nincs induló 200 aranyam. Így nem gond, ha upgrade-elgetni kell vagy átugrani egy-egy feladatot (időhiány, bénázásaim, stb. miatt. A Stage5 utolsó feladata (PR56,2-es kocsival) is ilyen volt, így 50 aranyba került, de egyszerűbb úgy tekinteni rá, mintha 80% kedvezményes akcióban vehettem meg. Emellett én ugye az E ligába tartok /a gyenge botok miatt/, így kevésbé zavar .
Ha van időd meg némi aranyad, 200-as szint felett érdemes event közben is farmolgatni (F40/F50 Le Mans).
Nálam 8-9 duplázós kör (dupla fame-es manager csaj versenyenként 1 gold + a szervizes fickó farmolás sorozatonként 1 gold, a megszakításos trükk mellett, offline, kicsi előnnyel /50m-150m/ nyerve) alatt jön össze a szintlépés, egy szintlépésen van kb. 30 arany haszon (jelenleg 276, 42 gold, de kisebb szinteken is hasonló az arány). -
kgymac
őstag
Próbáld úgy, hogy nincs netkapcsolat a telepítés és az első imdítás közben. Ha már elindítottad, akkor kell engedélyezni a netet, majd tölteni az assets-eket.
Nálam még az is ment az event alatt, hogy offline indult, majd nyerés előtt közvetlenül adtam netet, így online is értesültek a majmok a győzelemről. 3 futamnál kellett így küzdenem, mert online teljesíthetetlen feltételeket adott (speed rekord/snap,hunter).
A farmoláskor a fame növelése közben kell megszakítani (home). Én kitettem egy ikont a beállítások/allalmazásokról az "asztalra", ott az rr3 alatt a kényszerített bezárással lövöm ki,plusz cache törlés. Prímán megy 3.2-vel is.[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz Gyurma_13 #4019 üzenetére
A TT-s jegyet továbbra is hibásan kezeli. Elveszi, de nem adja vissza a jegyet, ha megszakad. De a jegy rövid idő alatt (10 perc az első) újratermelődik, így nem zavaró.
Ha a managert is így kezelné (elvenné az elején), a sok várható reklamáció miatt előbb-utóbb vissza kéne állítaniuk a korábbi kezelési módra. Vagy meg kéne oldaniuk végre rendesen, tranzakció kezeléssel. A futam elején elején tr indít, ha megszakad (pl.kilövöd), teljes visszagörgetés: nincs r$,fame,gold stb, korábbi állapot visszaállítása: kocsi,managerek,tt jegy. Ha végigmegy (véget ér a futam vagy dnf), akkor írja jóvá az r$/fame/gold-ot, veszi el a managereket, rontja le a kocsi állapotát (helyezéstől függően). De inkább ne legyen tr, mert elég nehézzé (nem túl hatékonnyá) tenné a farmolást, kb. 50%-a maradna meg a megszerzett goldnak (jelenleg a 3.2-vel 75-80%-os, 42-ből 30 körül marad a 285. szinten)@oz82: 80.000r$ rémlik, mint nyeremény, valóban jobb lenne, ha megadná a kocsit annak, akinek nincs meg, akinek meg megvan, némi gold-ot.
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
Nálam reggel 8-9 között szokott automatikusan menteni a felhőbe (legalábbi az értesítője megjelenik). 99%-ban nincs net közben, de ha van sem szoktam belépni a g+-ba, kizárólag az rr3 online eseményeihez vagy tervezett mentéshez. Így nem árthat az óvatosság, előfordulhat egy nem tervezett mentés, főleg ha valaki rendszeresen arckönyvezik...
-
kgymac
őstag
válasz Petya25 #4061 üzenetére
PR ugyan nincs, de akadhat olyan feladat, amivel goldos fejlesztés nélkül nem lehet boldogulni (ilyen volt a pl. a gt4 dragsteres futama). Mellesleg szvsz könnyebb a goldos fejlesztésekkel teljesíteni az eventeket, bár eléggé gáz, ha a fejlesztések szükségességére az utolsó napon jön rá az ember...
Az utolsó versenysorozatban rendszeres a tier2-es goldos fejlesztés, az enzotól pedig az összegek sem kicsik. Ráadásul a sorozatok utolsó versenyéhez szinte minden fejlesztés kell a magas PR miatt (pl. gt4, enzo), így az event alatt sem árthat a fejlesztés, főleg, mert a kocsival megkapjuk az addigi fejlesztési szinteket (vásárolva is).A sorozaton belül egyre drágábbak a kocsik, szvsz az új aston ára legalább 660 gold lesz.
-
kgymac
őstag
Az igazi szemétség a lekőrözősdi. Meg fogja emelni a már lebutított AI szintjét, sokkal erősebb ellenfeleket fog adni.
A lebutításban el lehet érni, hogy csak gyári ellenfeleket adjon ill. egy teljesen leamorrizált autóval is teljesíthető legyen a körözz le 30 autót feladat. De a kedvencem a GT4 menj 5 kört egy gyorsabb kocsi 6 körös versenye alatt. A 919 utánam fejezte be az 5. körét (bár az első kanyarban elment, de a másodikban visszaelőztem, utána meg mindig volt 30-50m előny a kanyarok előtt, csak megközelíteni tudott...).Jelenleg az egyetlen "csalás", hogy farmolás két managerrel és megszakítás. A csajszit ugyan újra fel kell bérelni, de a szervizes megmarad. Nálam most 45 goldot ad (300-as szint), ebből kb. 10 kell a csajszira. Marad 35 gold, egy napra 60-70-90 szerezhető. Én később szoktam kezdeni az eventeket, ha már van legalább 200 goldom. A jelenleginél 505-tel álltam neki a 305 goldos tier2 miatt. De 100-150 gold még biztosan kell az event végéig
@magery: menj végig 5-7 futamot leamortizált kocsival (lekőrözős). Az utolsót meg fogod nyerni...
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz Petya25 #4082 üzenetére
Elég kitartónak tartom magam. A butaság inkább az volt, hogy olyan játékba kezdtünk, ami szinte teljesíthetetlen - ingyen. A 20-ból 6-ot BuKaVu-n is le tudhatok.
De már nem sokáig kell farmolnom az F40/F50-nel. Nemsokára elérhető lesz a 919 és 10 körös farmfutam, ott egy kicsit több fog megmaradni....A rossz konstrukcióban egyetértünk. Nem csak nekünk magyaroknak, de a fejlett kapitalizmusban élőknek is drága játék.
-
kgymac
őstag
Sziasztok,
A le mans event-ben van napi feladat limit? Vagy lehet tolni egymás után, mint pl. az újonnan beépített Marquis (maserati) sorozatban? Belekezdenék az 500-as astonos mellett, ha nincs napi határ. Köszönöm előre is.
-
kgymac
őstag
válasz Petya25 #4119 üzenetére
Köszi.
A Melbourne engem is szivatott, kb. 20-ra lett meg. Nagyon más, hogy a kocsira is vigyázni kell, ráadásul csak a 4. körben értem utol az utolsót. Bezzeg az st5/1-ben sokkal lassabbak voltak...
A feltartóst először rosszul értelmeztem, csak a második futamban sikerült. Biztos a sok nagybetű zavart be . Sokat nem kellett küzdenem, a 2. helyezett 1:14-et ment -
kgymac
őstag
Akkor is visszavesz az IA-ból, ha csak kicsit vered meg. 100m alatti nyerésnél már visszavesz (fame függő lehet, mert kevés fame-et adó futam esetén sok futam kell hozzá).
De a leromlott állapotú kocsis futam többet csökkent. Akár nyerhető is, bár ehhez elég sok futam szükséges.
TT 5-12 mp várakozással vagy leromlott kocsival is sokat lendít lefelé. -
kgymac
őstag
-
kgymac
őstag
-
kgymac
őstag
Az új verzióban nem működik a megszakításos farmolás, elveszi a managereket. Egyedül a napi % R$ bónusz marad meg.
A betöltés közben állandóan le akar szedni 3MB-t, valamint az assets-ek sem tudnak teljesen letöltődni. Ez elég gyakori hiba az új frissítések kiadásakor ...A fame duplázós napon összejött a toyota. Egész jó, de szórni kell majd rá bőven goldot (1770 ), hogy tényleg jó legyen. Az előző verzióval farmolok még (10 kör le mans, éjszaka), de eddig 2-3 alkalommal is visszaállt a futam előtti állapotra. Fél óra időm elveszik, managerek megmaradnak. Az f40/50 esetében ilyen nem fordult elő.
-
kgymac
őstag
válasz Petya25 #4278 üzenetére
Van. Az utolsó napon is engedi, de a manager csaj figyelmeztet, hogy nem nyerheted meg az autót (a lányom telcsijén próbáltam az 500-asban).
De gondold meg, hogy megéri-e frissíteni, mert a szervizes manager is elveszik , csak a napi r$ szorzó marad meg.(droid).
Jelenleg elég könnyen lehet farmolni (már ha akarsz) a 3.2.2 verzióval, napi 2-4 szintlépés is összejön a toyotával. De a 325-ös szint felett már csak 1goldot emel az eddigi 2-3 helyett, így ha két managert is kell venni, nincs értelme a megszakításnak. A napi szorzó ugyan megmarad, de most is több mint 180 millió R$-om van és csak 1 nem goldos kocsi maradt...[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz Petya25 #4281 üzenetére
Amióta megvan az endurance king toyotája, azóta csak azt használom. 5 verseny egy szintlépés, jelenleg egy verseny kb. 31 perc (butított AI, kb. 5-6km előnyt szoktam eladni a cél előtt, 100m alatt nyerek. Így a veszélyesebb ellenfelek csak az első 10-15 futamon szerepeltek). Melóba járás (Bp) alatt megvan 4 futam, otthon meg a maradékot, ha van időm. Mivel kell még némi gold (f1-ek,veneno,miura + a nagy ferrarik és a toyota kistafirungolása), napi min 2, de volt hogy 4 szintlépés is összejött (elsősorban a befejezetlen előző napi szintlépésből /12-14 futam/), elsősorban hétköznap, hétvégén kevesebb időm jut a farmolásra. Hétköznap 5:15 ébresztő, éjfél előtt pedig nem tudok elaludni, szombat több alvás. Az endurance farm futamai kicsit több koncentrációt igényelnek, mint az f40/f50-esekéi. Egy "bealvás" elad 300-600m előnyt, emiatt szoktam butítani az AI-t. A sok előnnyel nyerés erősebb ellenfeleket adott már az f50-nél is (4km után auraipod, most már vagy 40 futam óta nem láttam). Az új "szórakozásom", hogy kilövöm a toyotákat, ha az első 6-ban vannak az első körforgalomig. A futam ideje is nő tőle, plusz az ellenfelek is butulnak. Az ép toyota 400 körül ér az első körforgalomig, törött lámpával is tud 370-383-at. Nagyon tetszik, hogy állva hagyja az ellenfeleket, még törötten is (400-1000m előnyt ad körönként, főleg, ha a toyoták hátrébb vannak). Egy toyotás ellenfél általában a 6-7. körben lesz második, de ekkor már nem nagyon kell tartani tőle. De nem árt, mert egyszer elbambultam a célvonalon és kikaptam 10m-rel, sokkal gyorsabb, mint az f50-es {a le mans célegyenesben}
szerk: valószínűleg aranyos lesz, eddig csak a 375f1 volt csak r$-os.
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz Gyurma_13 #4297 üzenetére
Én megkaptam a 919-et. Nem trükköztem az idővel, csak a serviz managert tartottam meg megszakítással. 2-3 nap volt, párhuzamosan toltam az 500-as eventtel.
@npeter:
Az event volt 10 napos, a beépített nem, de az legalább folyamatosan játszható volt.
A Marquis nyereménye 80000R$, autót nem adott (de online megvehető). Én a játékba épített sorozatot toltam végig, mert az online eventet feladtam a 2 vagy 3. napon, túl magas volt az első helyhez az elvárás (endurance >18km). Utólag persze már nem online játszanám és butítanám az AI-t is.[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
Úgy rémlik, szerviz idő trükközés esetén ill. offline nem adta oda az autókat. Én mindig be voltam jelentkezve a g+ fiókba, a futam indításakor offline, a futam vége előtt online voltam (wifi, meg volt állítva az rr3 amíg csatlakozott). Így a szerverek sikeres online-nak látták a futamokat, de csak gyári ellenfeleim voltak...
a fórumon volt, aki írt a supportnak és megkapta, ill. volt, aki szabvány {mert csaltál} választ kapott.
-
kgymac
őstag
Az agera egy eventben volt, egy lekörözös feladatban (speedrush tv). Laguna seca volt a pálya, első körben utolsó, második kör végén nyerni kellett.
A toyota az utolsó motor fejlesztés nélkül nálam 410-et tud le mans-ban (PR>95, hight kormány, low fék, on kipörgésgátló, béna vezetés , 28km előny 10 kör alatt) -
kgymac
őstag
A 415 nekem is összejött (le mansban, az első körforgalom előtt), de a kanyart már nem tudtam bevenni (másodikra, a második gumifal fogott meg. Ha sikerülne a 3-dikba csapódni, összejönne még +1-2 km/h).(Verseny közben (low fék) 410-et tud ugyanott, egy 700gold-os tuning hiányzik még..)
A 402-t korábban ugyanebben a kanyarban értem el, minden ki volt kapcsolva és egyszer sikerült is bevenni a kanyart. Úgy az ötödik-hatodik versenyen, mert versenyenként csak 1x lehetett próbálkozni. A kocsi törése (éjszaka, egyik/több lámpa kimegy) után már elvesz 10-15 km-t a végsebességből. Amikor összejött, low fékkel 389-392 volt a végsebesség normál versenyen, de a becsapódás előtt még pont elérte a limitet (50goldhoz).
-
kgymac
őstag
-
kgymac
őstag
Ezzel azért vitatkoznék egy kicsit: egy itt-ott postolt ötlet nem csak egy eventen használható fel.
Pl. az AI butítással elég sok gold-ot megtakaríthattam volna a "korcsolyás" lambóknál. Majdnem maxra fejlesztve sem tudtam megnyerni a miura kupáit (low fék: vagy kicsúsztam vagy mindenki otthagyott az élesebb kanyarokban), de 10-14 utolsó helyes futam után leharcolt kocsival, high fékkel simán nyerhető volt (kb. 1 órát vett igénybe a két futam megnyerése).
A 362-es ill. 402-es sebesség átlépése is olyan autókkal sikerült, amik normál körülmények között sokkal (kb. 10-20 km/ó) lassabbak voltak, de a kanyarokban elszállva már hozták a limitet (de az 500-as és lmp-s event speed snap-jeit is ugyanígy sikerült hozni) -
kgymac
őstag
válasz Petya25 #4470 üzenetére
A vége felé szinte minden kocsit majdnem fullra kell fejleszteni (de van kivétel is, pl. enzo: full, majdnem 2000 goldért). A legtöbb kocsinál csak 1-2 fejlesztés marad ki, hogy meglegyen a kívánt PR szint. Az utolsó kb. 3e goldom (+ 1e a venenoért) csak fejlesztésre ment el
-
kgymac
őstag
Így is van, én tavaly augusztus végén kezdtem, de csak később olvasgattam, mert némileg nehéz volt az előrelépés (jött az első/második/harmadik goldos auto és nem volt elég gold). Manager/Agent/Engeneer-t csak novemberben használtam először Meg aztán a korai szakaszban festegettem is, ami már feleslegesnek látszik, mert megoldható fóliázással is (kár, hogy nem lehet matt/fényes/metál között váltani).
A csak R$ tuninghoz gyenge ellenfelek kellettek, bár most már butítom az AI-t, de a masserattit és az F1-es ferrarikat a teljesíthetetlen feltételek miatt hagytam abba (általában endurance, >=18km, míg nekem max 11km jött össze, a goldos fejlesztések ellenére is). -
kgymac
őstag
válasz SoldierL #4631 üzenetére
Egy későbbi frissítéssel talán majd megjelenik. Esetleg nem fizettek [eleget], mint a Porsche
Nekem speciel a peugeot lmp1-es gépe hiányzik, de megnéznék egy pescarolo-t isszerk:
Én még a renault előtti droidos verziót használom (3.2.2). Számomra nem igazán derült ki, hogy a manager/agent/engeneer 5 gold-os díjának visszavonása mellet a farmolós futamok fame-jeit is visszaállították-e (le mans, 10 körös versenyek 28400 fame-ért) a majmok. Megerősítené valaki, hogy megmaradt a 28400-as fame (alap fame, agent nélkül). Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz Sordoran #5155 üzenetére
Én eleget butítottam a botokat, de az utolsó nap benzin spórolós futamában a toyotát PR50,4 mellett is simán otthagyják az egyenesekben az ellenfelek. Skipelnem kellett, mert a tevenyál 4 kör alatt elfogy és még csak a 7-8. helyezett vagyok (Eddig az első körön vagyok túl, a lányom profiljával, most a 2. kör 4. napjának van vége, egy kicsit könnyebb lett, de újra a benzin spórolós futam lesz a mérce) Ezt az egy versenyt leszámítva simán hozható a sorozat, bár eddig sem volt kedvencem az "oszd be a benzint" típusú futam.
Számomra a túlmelegedéses futamokban is van némi furcsaság: az elsőben, ha nem vagyok szélárnyékban, simán lehűl a motor, míg a másodikban továbbra is melegszik, csak a lassulástól hűl egy kicsit.
-
kgymac
őstag
válasz DigitXT #5163 üzenetére
A második sorozatban már elsőre sikerült a benzin spórolós futam. Plusz maradt a tankban még 1 egységnyi üzemanyag is. Látványosra sikerült az első sorozat óta bevezetett korrekció: az ellenfelek ebben a körben már úgy viselkedtek, ahogy a sorozat többi versenyében is - nem hagytak ott az egyenesben. Az első sorozatban ez volt az, ami igazán zavart.
Sok szélárnyékot használtam (második/harmadik helyről), szinte nem is kellett fékezni (csak a végén, a célvonal előtt, hogy ne legyen 100m-nél több előnyöm, az SS PR51 felett volt kicsivel)A 6/6 most is elsőre sikerült, 5 kör előnyt kellett eladnom a célvonalnál. Persze nem én vagyok ennyire jó
(a 100m-nél kisebb előnnyel nyerés taktika hatása).A sorozaton belül a retry is gyengíti az ellenfeleket, ez legjobban az endurance futam alatt látszik. Más a futam indulásakor az ellenfelek eredménye, mint a végén , így szerencsére fokozatosan gyengülnek...
-
kgymac
őstag
Úgy néz ki, nem mindenkinek van akció.
A lányom telcsijén a nascaros (droid) verzió van, nála 7:44-kor belépve indult el az akció és csak 1 napos.
Nálam még nem indult el a dupla fame, de az enyémen a renault előtti (droid, 3.2.2) változat van fenn (farmoláshoz). Mindkét telcsin azonos terület/nyelv/dátum/idő/időzóna beállítás van .Továbbá a nascaros frissítés óta elég vadul működik a rr3: állandóan online szeretne lenni, az óra csak online megy. Offline mód esetén az utolsó online időpontban megáll az élet/idő, nem upgrade-el, javít, stb. Ez persze néha jól is jön, mert az amatőr széria utolsó versenyét 3 kocsival is meg tudom nyerni, online módra kapcsolással pedig - szinte mindig - azonnal javulnak a kocsik (ehhez a legerősebb kocsival kell először menni, utána a gyengébbekkel. A lányom nem szeret farmolni - még csak 10 éves - , izmosabb sorozat még nem elérhető a szintjén. Vásárolni persze szeret ).
Nekem úgy tűnik, hogy az online idő (talán a net csatlakozás ip-je alapján "vélt" időzóna) és az offline (telefonon beállított, trémobil gsm idő) között van 1 óra különbség... -
kgymac
őstag
Dobna egy post-ot akinek elindult már a 48 órás dupla fame egy régebbi droidos verzióval ?
Nálam még most sem indult, pedig a face szerint már 9 órája megy az akció -
kgymac
őstag
válasz BenQhunria #5244 üzenetére
Vedd meg a kocsit goldért, utána már versenyezhetsz is a sorozatban...
Goldot reklámmal/farmolással szerezhetsz. Ha egyik sem szimpi, lépj fel az RR3-mal a netre minden nap, 40-50 nap alatt összejöhet az ára (szeptemberben 110 goldot ad). -
kgymac
őstag
válasz Petya25 #5266 üzenetére
Ha már butítasz, érdemes nem csak egy versenyen megtenni. Legjobb rá az endurance ( 2 - 2.7km ),
de az is jó, ha minden versenyen (cup, hunter, elimination) "csak" 50 - 150 m alatti előnnyel nyersz. Time Trial -ban is adok 18-20mp előnyt, a lerobbant autó mellett .
Drag race/Speed snap/autocross nem jó a butításra, de ott akár 100m vagy 10-15 km/h vagy 1-2 mp előnyre sem okosodik sokat (én fékezni szoktam snap-ben a célvonal előtt, hogy ne legyen sok az előny. speed record detto).
De ha már gond a suzuka, érdemes menni lestrapált autóval, utolsó helyen beérve. Így nagyon rossz időd lesz, hamarabb butul az AI.szerk: két napja megvettem a renault előtti verzió utolsó hiányzó autóját: 412T2.
Kell még némi gold (talán 200-300), hogy elérje a teljes sorozathoz szükséges PR118-as szintet, jelenleg 5 futam hiányzik a játékból...[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya