Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoldierL
senior tag
válasz #27441408 #8399 üzenetére
A legutobbi hsz-nál általában beszéltem a szimulátorozásról, pályaversenyről. Anyira elvakult vagyok, hogy fent sincs egyik eszközömön sem Nem játszom vele úgy mint az Asphalt 8-al. Igen, én is az Asphalt 8-at nyomom orrba-szájba főleg mióta gamekiller-eztem 30 milla creditet. Az ipad-ra néha letöltöm a rr3-at de csak f1 ferrari miatt, hogy pengessek spa-ba egy -két versenyt. Aláirom h az elején jársz és szinte elaszol rajta. De a ferkával(full tuning) fék nélkül, számomra majdnem konzol+kormány élményt ad. Nekem szimulátor. Nektek arcade.
-
#27441408
törölt tag
válasz SoldierL #8398 üzenetére
Szerintem ne próbáld te ennek a játéknak az elvakult rajongója vagy , szerintem te bárkit leoltasz aki egyáltalán leszólja vagy azt meri mondani, hogy nem szimulátor, (még mindig azt mondom, hogy közel sem az és ahogy láttam más is e véleményen van), de tiszteletben tartom, hogy rajongásig szereted ezt a játékot, legyen vele örömöd ennyi, nekem nem jött be és kész. (annak ellenére, hogy tényleg ad egy fajta élményt a belső nézet satöbbi, de ez nálam kb 3 napig tartott, még csak izgulni sem kezdtem a Daytonai versenyen keresztül törtem azt jónapot 2-3 kör után közölte a játék verseny vége, )
oz82 10 kör??? HOL?
[ Szerkesztve ]
-
SoldierL
senior tag
Ja és még annyit, hogy aki ezzel játszik, kb. ismeri a pálya autózás alapszabályát: Tudni kell fékezni. El kell találni azt a pontot. Ha egy méterrel is túl fékezel b@szhatod az ívet. A gyorsaság adrenalin löketét tudni kell kontrolálni. Nem úgy mint a "faltörő kos" nem oltani akarlak meg ne haragudj csak próbállak rávezetni egy új meglátásra.
[ Szerkesztve ]
-
oz82
senior tag
válasz #27441408 #8395 üzenetére
Hát ja, a szimulátor szerintem ott kezdődik hogy:
-RBRally
-GTR1-2, legends
-Asetto Corsa,
-Proj CarsAkárki akármit mond, a többi ARCADE. Ennek ellenére én is szeretem az RR3 at. a maga 3-6-9-10 körös versenyeivel, mert egész kellemes darab és hosszú távon is tud adni valamit.
Egy vérbeli szimulátor viszont pont erre nem képes. Hamar beleunsz ha nem jutsz vele dűlöre.Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
SoldierL
senior tag
válasz #27441408 #8395 üzenetére
Először is kell hozzá egy jó vas. Kell tárhely. Be kell állítani a vezérlést megfelelően és rendelkezni kell megfelelő pálya ismerettel. Azon kívül, hogy nem törik és ha kisodródsz lelassít, szimulátorról beszélünk. Az Asphalt az arcade, nem ez. De van aki máshogy látja. Ezt megértem.
-
#27441408
törölt tag
válasz SoldierL #8389 üzenetére
Úgy látom te elég elfogult vagy a játék irányába,,,, de szerintem meg csak pár nap után derül ki tetszik vagy nem, én pár nap után rájöttem, hogy szépnek szép de ennyi, baromira sok helyet foglal, és ahogy írták is csak tovább hízik, plusz élvezhetetlen az 1-2 körös max kb 1 perces versenyeivel, legalábbis számomra ....
És szerintem is árkád játék mint szimulátor (tetszik vagy nem, nekem is ez a véleményem) az valóban sokat dob az élvezhetőségén, hogy belső nézetből nézed, de nekem kb 4 nap után itt ki is merült a játék varázsa, meg ott, hogy NASCAR-on engedett 3 kőrt menni ahol a versenyen ARCADE STÍLUSBAN MINT A FALTÖRŐ KOS ÁT TÖRTEM A MEZŐNYÖN, na szóval nekem itt lett elég ebből a játékból, semmi élvezet nem volt benne, legalábbis nekem, ettől még elfogadom ha neked tetszik, nem vagyunk egyformák, de akkor szerintem sokkal inkább az Asphalt 8--- ,.
[ Szerkesztve ]
-
SoldierL
senior tag
Én xbox-360-on forma 1-ezek kormánnyal, fék rásegítés nélkül belső nézetben. Nem az a nézet amit a videókon látsz(a fenti kamera nézet) hanem a pilóta bukó nézetéből. Tudom még ez sem olyan amin pl. Hamilton gyakorol(Azt nem is teszik közzé usereknek). Próbáltam a Race 07-et amin Michelisz Norbi is gyakorol, imádom. Kocsi-pálya ugyanaz a rr3-ban is csak még a fizikán kéni csiszolni és igen ahogy írtad a törés modellen. Szóval én fellázadok amikor valaki a rr3-at le árkádozza. Fentebb irta valaki.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
tag
válasz SoldierL #8392 üzenetére
Jó, lehet, hogy igazad van, én csak 4.4.4 alatt próbáltam a Sony Tableten, az 5.1-es Lenovon még nem néztem, inkább maradtam a manuális graf másolásnál. Nekem az rr3 gfx nem ment a 4.4.x alatt...
NFS-t csak nagyon régen játszottam még PC-n, talán a Most Wanted volt az utolsó, amit még - majdnem - végigtoltam. Azóta nem nagyon vágytam rá, az is túl hosszú volt már és a végén extrém nehéz - legalábbis akkor.
Nekem nem jött be az Asphalt, hiába a numero uno árkád kategóriában. 10 perc után meguntam, tehát nálam működött a megtetszik vagy nem első benyomás kategória alapján. Kb a harmadik autós játék volt anno a RR3, amit kipróbáltam tableten, és ez maradt is a mai napig. Lehet szimulátornak nevezni, de ahhoz szerintem nem elég valósághűek a köridők - hogy lehet 1 perccel megverni a real WR LeMans köridőt?! - a pályák meg az autók viszont igen, és ez tetszett meg benne akkor. Viszont az autókat nem nagyon lehet törni, és a törés sem valósághű olyan értelemben, hogy alig lassul le. Meg nem szakadnak le alkatrészek, de ez gondolom licenszelési probléma is, a Ferrari meg a Porsche biztos nem szívesen látna rommá tört autókat a játékban.
Anno kipróbáltam egy igazi szimulátort még PC-n, a nevére nem emlékszem, csak arra, hogy rally és nem a Colin (mert az ugye árkád), na az tényleg nehéz volt! Kormánnyal is próbáltam, meg billentyűvel is, és nem tudtam úgy végigmenni egy pályán, hogy ne törjem rommá a kocsit! És ha úgy törtem meg, akkor azonnal vége volt a versenynek, mert azt mondta, hogy kinyírtam a motort, vagy a futóművet, stb. Na az szimulátor volt, a RR3 csak próbál az lenni. Irányításban hasonlít, de sok mindenben nagyon nem!
[ Szerkesztve ]
-
SoldierL
senior tag
Nem kell a rr3 gf-hez root! Nekem az Asphalt 8 is nagyon bejön. Árkád kategóriában No1.A no limited tényleg a rakat fos, csak jól néz ki ennyi. Vissza térve a rr3-hoz azért a f1 ferrarival fék rásegítés nélkül számomra "térdepelős" kategória Valki szerint nem szimulátor, azért ebbe bele kötnék. Köze nincs az Árkádhoz, igenis szimulátor, persze egy bizonyos szinten, de akkor is szimulátor nem árkád. Az sem mindegy min játszod. Van tükröd, mennyire laggol stb.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
tag
válasz SoldierL #8389 üzenetére
Az RR3 Gfx csak rootolt Androidokon működik szerintem. Nekem már 4.4 alatt sem ment, csak manuális plist file másolgatással. De amúgy teljes mértékben igazad van. Én pont az aszfalttal voltam így: feltelepítettem, mentem vele 2-3 kört, aztán már töröltem is le, mert nem tetszett az árkád mód, ami még az NFS-nél is árkádosabb. Utána jött a RR3 és azóta is csak azt tolom!
-
SoldierL
senior tag
válasz #27441408 #8376 üzenetére
"Ezért nem éri meg megszeretnem" Egy játék elsőre úgy bejön, hogy letérdepelsz, vagy 2 percen belül kilépsz mert nem tetszik. Ez a két lehetőség létezik. Nem bántani akarlak de elég furcsán irtad. Facebook vagy google fiok kell neki, mert oda menti a felhőbe. Ne azt nézd, hogy mikor adták ki mert azóta számos patchet kapott.
Grafika: play áruház rr3 gfx.[ Szerkesztve ]
-
cuebler
senior tag
-
485
aktív tag
Sosem értem, most 6 nap van, h elkezdjem, vagy h befejezzem?
-
l4ci
tag
Miért kell erőltetni az állandó éjszakai versenyeket ebben a Gauntletben? Már kezd kifolyni a szemem az állandó max fényerő miatt, mert máshogy nem látni napközben, az automata fényerőállítás miatt meg alig látnék valamit...
-
ntglaci
csendes tag
Érdekes keverék lett: gauntlet is meg team-race is egyben. Egész jó!
-
Sordoran
addikt
Semmi trükköt nem alkalmaztam, megcsináltam ahogy meg kell, és működik a dolog. SD kártya is sima fat32 azt hiszem, nem formáztam újra, nem partícionáltam. Esetleg ments le mindent SD kártyáról, teljes formázás, majd rakd vissza dolgokat, és telepítsd újra Folder mountot, hátha megoldja, más ötletem nincs.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
oz82
senior tag
válasz Sordoran #8373 üzenetére
Szia,
nekem olyan gondom volt hogy a foldermount-ba átraktam a játékot az sd re és amikor bekattintottam hogy mountolja tákk újraindul a teló és nem töténik semmi.
Xperia SP m van root olva gyári 4.3. Nem jöttem rá mi a gond, hogy csináltad te? milyen formátumúra legyen formázva a kártya stb.thx
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
l4ci
tag
válasz #27441408 #8376 üzenetére
Ha a Daytonán már akad, akkor mit szólnál egy LeMans-hoz? Mondjuk ahhoz még jó pár hónapot kellene játszanod, hogy eljuss odáig. De a 43 autó tényleg megakasztja a régebbi mobilokat, ez van. Amúgy állítható a grafika, még rootlás nélkül is, csak keress rá a fórumban. Keresési kulcsszónak ilyeneket használhatsz: .depot könyvtár, plist file-ok, stb.
-
#27441408
törölt tag
válasz DigitXT #8375 üzenetére
Hát akkor marad az aszfaltozás nekem az is tetszett és ahogy láttam az ilyen téren azért barátibb..... főleg, hogy a nascar képzőn a daytona verseny szinte élvezhetetlenül akad már a készülékemen... (és még a grafikát sem engedi állítani)
Kár pedig nagyon jó lenne ez a játék, de azok alapján amit írtok, 1re inkább azt érzem nem éri meg megszeretnem, és ugye később fájó szívvel megválni tőle, ha pl még több helyet követel (nálam már 2,6 Gb-nál jár...) vagy esetleg tényleg mindenáron pénzt akar, mert én pénzt ilyen játékra sose költöttem és nem is áll szándékomban,max 1 sd kártyára beruházok 1 ilyen játék miatt, de azért, hogy játszhassak köszi nem fizetek. (tudom ingyen használom, ezért is viselem el a játékokban a hirdetéseket), azért köszi, hogy segítettetek. !
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz #27441408 #8372 üzenetére
Azért azt megtudtam, hogy ha türelmes vagyok igazi pénz befektetése nélkül
Pont azt nem tudtad meg, vagyis félreinformáltad magad. A PR feltételeket,
azaz a kötelező tuningokat, csak jóval később vezették be, így a játék már
lépten-nyomon hasba-akaszt, de nagyon. Olyan türelmes NEM tudsz lenni.
Aztán ha úgy gondolod, hogy na, kicsit ráköltesz, egy kicsit haladhatsz.
Aztán kezdődik elölről, hogy megint elakadsz, s megint nincs az a türelem.A gond nem is ezzel van, hanem az arányokkal... Ha havi 1-2K ráköltésével
már lehetne viszonylag "értelmesen" haladni úgy, hogy lenne esély rá, hogy
végigvidd, összes verseny lefutása, amihez kell az összes autó beszerzése,
akkor azt mondom, rendben van, jó játék, hát legyen: de erre nincs esély.
(Iszonyatosan elborult árak vannak, és a legjobban "megérő" csomag is egy
pillanat alatt elkölthető és gyakorlatilag nem haladtál előre belőle semmit...)Szóval Pompi nem véletlenül írta, hogy azóta sok volt a változás. És nem az
előnyére, hanem a pénzbehajtás irányába, de azt mindenáron! Ez van...[ Szerkesztve ]
-
#27441408
törölt tag
válasz Sordoran #8373 üzenetére
HM... köszi, hát ennyit biztos nem ér meg ez a játék főleg, hogy már 3 éves lassan gondolom eleve lesz új része (ergo minek áldozzak érte ),mindegy egyenlőre játszom vele, ha meg nem fér el max törlöm, és aszfaltozok... az sem rosz játék és nem akar tárhely hegyeket magának.
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz #27441408 #8372 üzenetére
Most erre mit mondjak, hogy ne szeresd a játékot? Én 3 éve játszom, amikor meglett a mostani telóm (Sony SP), azóta minden nap letolok egy versenyt legalább, minden eventet kivittem, elvagyok vele mai napig. Én is megszenvedtem a tárhellyel, 8 GB belső tárhely (5.7 GB szabadon felhasználható), és a játék önmaga 3.12 GB nekem, így tavaly rootoltam, felraktam Foldermountot, és átraktam a játékot SD kártyára, így elférek, de enélkül már nem tudnék játszani (kivéve ha letörlök rengeteg más appot). Amennyiben most nehezen férsz el, ne feledd, új frissítésekkel nagyobb és nagyobb lesz (régen 2 GB alatt volt), szóval ha van benned hajlandóság, nézz utána a telefonod topikjában, hogyan rootolhatod, és akkor nem lesz gondod.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
#27441408
törölt tag
válasz Sordoran #8370 üzenetére
Ha csak simán veszek 1 kártyát, és beleteszem a telefonba, nem engedi a kártyára átrakni a játékaimat???
Akkor adódik a kérdés, szerinted érdemes megszoknom a játékot?? Kb 500-600mb van még a teló belső tárhelyén . (gondolom érted a kérdésem lényegét, nyilván ha tényleg ennyi helyeket akar elfoglalni, és elfogy a tárhelyem, kár is megszeretnem a játékot ezért kérdeztem. )
Kérdés a játékhoz, én nem szeretném neki megadni a facebook adataimat és egyebeket, ugye eljátszogathatok vele vendégként is és nem kényszeríti ki a bejelentkezést? (már a NASCAR iskolát gyűröm tehát 5 ös szint felett vagyok eddig elvoltam vendégként de a ranglistákon mindenki rendes névvel van, ezért kérdeztem meg inkább, hogy enged e a játék vendégként játszani)
Pompi Azért azt megtudtam, hogy ha türelmes vagyok igazi pénz befektetése nélkül is játszhatom .
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz #27441408 #8369 üzenetére
Ha memória kártya alatt úgy érted, hogy arra átrakod a játékot, akkor ne felejtsd el, hogy ahhoz root kell. (a Sony L és az SP egykutya, szóval itt tuti, nekem is így van, és 3.12 GB-ot foglal a játék a 16 GB-os memóriakártyán)
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
#27441408
törölt tag
válasz #27441408 #8368 üzenetére
Szerk: Elolvastam a cikket, a kérdésemre választ is kaptam, miszerint elég lassan de igazi pénz nélkül is lehet haladni.
Szerintetek megéri ez miatt a játék miatt beruházni 1 memória kártyába Sony Xperia L telónál? Jelenleg úgy érzem nem kívánok megválni tőle hely hiány miatt.
[ Szerkesztve ]
-
#27441408
törölt tag
Jutott még eszembe kérdés ha lehet kérdeznék.
Az offline versenyek korlátlan számban játszhatóak vagy ad ilyen energia feltöltős akármit amit ki kell várni, vagy ez csak online van mint más hasonló játékoknál? Továbbá érdekelne még ha én nem fektetek be igazi pénzt akkor is haladhatok a játékkal, mégha lassan is? (ezt tudom, hogy erre mennek, hogy fizess, de a legtöbb ilyen játékba kb minden elérhető igazi fizetés nélkül, mégha nagyon lassan is.)
A felhőmentés pedig az aminek hangzik, online eltárolja a játék állást, így ha a profiloddal belépsz másik eszközön, azon tudod folytatni.
Profil mentést még nem találtam, az hol található? (lehet azért nem láttam, mert még az iskolát csináltatta velem a legelején)
Petya25 hsz-éből azt veszem ki, hogy ezekszerint 1 szériát csak aranyért lehet kijátszani? (ami gondolom a játékból is megszerezhető, nyílván elég lassan...)
[ Szerkesztve ]
-
#27441408
törölt tag
válasz Sordoran #8363 üzenetére
Köszi, letöltöttem, akkor a játék csak annyi tárhelyet fog elfoglalni, ami így összesen van? Mást már nem nagyon fog töltögetni?, már csak kb 300 mb maradt a tárhelyemből, ezért kérdem .
azt hogy szimulátor azt valahol olvastam....
Végig csináltam a sofőrképzőt!
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
őstag
Jöttem kicsit sírni....
Az új szériák 100%-ra játszásához elég keményen kell adózni.
GTE-PRO 92%-on áll, 3(!) futamhoz még bele kellene tolni 700 aranyat.
Lotus Type 125 szériája 88%-on, a PR-es uccsó 7 futam szintén 700-ba fáj.
Kicsit aránytalan a majmok árképzése.A gauntletes kis Lotus talán nem lesz ilyen húzós.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Sordoran
addikt
válasz #27441408 #8362 üzenetére
Szimulátornak nevezni erős túlzás. Tény, hogy nem annyira arcade jellegű mint előbb említett cím, de a szimulátorhoz nem sok köze van. Multiplayer van, a Time Trial eventeknél csak az időkkel lehet versenyezni egymással, a rendes multiplayer rész pedig ugye sablon körversenyek. Nem túl kiforrott, de rá lehet mondani, hogy van. A felhőmentés pedig az aminek hangzik, online eltárolja a játék állást, így ha a profiloddal belépsz másik eszközön, azon tudod folytatni.
A download all asset annyit takar, hogy letölt minden pályát és autót a készülékre. Ha helyet akarsz spórolni, és nem használsz minden autót, akkor éri meg nem rányomni.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
#27441408
törölt tag
Sziasztok az asphalt 8 után kipróbáltam a RR3-at is nagyon nagyon kellemes csalódás annak ellenére, hogy szimulátor! kb félórát játszottam vele a sofőrképzőt csinálom, eddig bejön mintha nem izzasztaná annyira a telefont mint a másik játék és tán kevesebbet is akad, engem megnyert egyenlőre. Szeretném megkérdezni, ebben nincs multiplayer? Illetve a beállításokban felajánlott valami felhőmentéses izét, az micsoda? (nem tudok angolul ne mondjátok , hogy olvassam el!) Egyenlőre nincs több kérdésem.
illetve letöltöttem azt a részt is, hogy download all assets, az nem baj ugye? köszi a válaszokat!
már 3 éves a játék remélem nem állnak le a fejlesztgetésével és jön 1 új rész amit nem bírna a telóm....
[ Szerkesztve ]
-
ilias
tag
Sziasztok!
Szeretném tőletek megkérdezni, hogy hogyan lehet file-okat (kocsi, stb.) törölni memória növelés céljából. Próbáltam simán mappákat törölni, de az nem tetszett neki.
Illetve ha van egy csapatom, és valaki a csapatból megdönti az egyik időmet valamelyik pályán, azt hogyan tudom megtalálni? Kaptam értesítést róla, de aztán valahogy elkeveredtem a megnyitott ablakból.
Köszönöm előre is!
-
Allien
veterán
Azé mondhattátok volna hamarabb is, hogy nagyon könnyű...
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
ntglaci
csendes tag
Lenne egy kérdésem: ha eltávolítom az rr3-at a mobilomról és nem rakom fel újra, meddig őrződik meg a felhőmentésem? Azt hiszem eljött az idő egy kis pihenésre, úgy kb egy évre gondoltam. Akkor újra lesz értelme a játéknak számomra.
-
l4ci
tag
válasz rumos14 #8350 üzenetére
Én az utolsó napon egyet skipeltem, amikor visszafelé kellett menni és előbb beérni, mint ő, mert nem volt időm meg normális hely sem többször nekifutni, mert szombaton megint későn feküdtem le, vasárnap meg szinte egész nap úton voltunk (hazafelé Horvátországból). Szóval biztos teljesíthető lett volna azzal a 21 tuninggal is, amit rátoltam, de az utolsó két versenyt már így is az autópályán, pihenőkön, benzinkúton próbáltam befejezni. Az utolsó verseny utolsó körében az utolsó sikánt elrontottam, így túl sok lett az off-track, kezdhettem újra egy szervíz után. Amire csak fél órával ezelőtt jutott időm, mert fél 12-re értünk csak haza!
Amúgy meg a manuális gáz-féktől már fájt a bokám, mire Magyarországra értünk, mert alig használtam a tempomatot, csak Letenye után kapcsoltam be újra...
-
oz82
senior tag
válasz rumos14 #8350 üzenetére
Pr 104 el az utolsó 2 napon 3-3 skip...
Aki tud és tudja, hogy tud, veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos, tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, az hülye, hagyjátok!
-
rumos14
nagyúr
aki befejezte a light rider-t lsz. írjon pár keresetlen szót róla
-
rebb
tag
válasz rumos14 #8344 üzenetére
Tudom, hogy csak ajánlott, mivel az utolsót is megcsináltam a pr szint alatt.
De sok versenynél nem csak a tudás számít, hanem amit írsz, menj ennyivel meg annyival, meg kövesd az előtted haladót 25m-en belül és hasonló sziv@tások.
És ha a szint alatt vagy, akkor sajnos ez nem fog menni.De mint ahogy írtam eddig nem a nehézség a gond.
Ahogy zozika2 is mondja, igazából maga a kocsi nem ér meg ennyit.
Csak már unatkoztam. (napi 10kör Le Mans farmolás, kezd már unalmas lenni)
Nem értem mért nem lehet olcsóbb autókat is így kipörgetni.
Esetleg olyanokat, amik nincsenek meg, de már voltak valamikor megnyerhetőek.Igen, az androidos mentésem challenge előtti, csodálkoztam is, hogy azon is jelzi, hogy el van indítva és mutatja is, hogy már csak 4nap van hátra a teljesítési időből. Tuti, hogy ezt nem a készüléken tárolja és mivel egyszer már elindítottam hallani sem akar másról.
-
-
rumos14
nagyúr
az csak ajánlott PR szint, nem kötelező. én sosem fejlesztettem fel annyira az autókat.
ahol lehet,ott érdemes butítani, ahol fix kritérium van (éj el ekkora sebességet, akármi), ott ha nem jön össze, akkor skip...másnak mi a tapasztalata, mennyire genyó a kihívás? én várok az utolsó napig a kezdéssel.
szerk: az androidos mentésed nem a challenge megkezdése előttről származik? elvileg működnie kellene a módszeremnek. csinálj meg legalább 5-6 új versenyt.
[ Szerkesztve ]
-
rebb
tag
válasz rumos14 #8342 üzenetére
Nem, a nehézséggel eddig nincs nagy gond.
Ment az 5. nap is simán.Úgy érzem a holnappal lesz inkább majd gondom.
A mai napon nagyon emelkedett a PR szint.
Míg a 4. naphoz csak pr107.9 kellett.
Az 5. nap teljesítéséhez, már pr112,6 kell.
Nekem meg a 3323233-es szinttel a pr csak 112.
Ha folytatódik az emelkedési tendencia, akkor ezzel a szinttel, további upgrade nélkül, nem fogom tudni befejezni.
És Én már több aranyat nem akartam erre rászánni.
Ha a hátralévő 8 goal-nak csak a felét tudom megcsinálni, akkor a maradék 4 skip-re is minimum 130arany fog elmenni.Ezért akartam visszaugrani az időben ha lehetséges és elfelejteni az egészet.
Amúgy megpróbáltam amit ajánlottál, de csak azt értem el vele, hogy az 5. napot újra kellett csinálnom.
A pénzem és az aranyam maradt a mostani állás szerint
Majd legközelebb kivárok az indítással 2-3 napot, legyen másnak előbb tapasztalata a nehézségi szinttel.
Azért köszi, hogy próbáltál segíteni[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
csináld azt, hogy az androidos mentéssel (az androidos eszközön) teljesítesz még prá versenyt, hogy nőjön az oberall progress. ha meghaladja az ios eszközön lévő progress-t, akkor már azt fogja priorizálni.
egy másik elhetőség a ios-en a clear local save, így a progress ugyebár 0% lesz. persze ez vszleg nem oldja meg azt, hogy a felhőben a már megkezdett Lotus-os mentésed lesz.amúgy tényleg ennyrie fingatós a kihívás? melyik nap melyik vereny fogott meg? én még el sem kezdtem, hátha megint lesz upgrade -25% néhány skip esetleg?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz multi16 #8336 üzenetére
Farmolni kell = az aktuálisan legjobban fizető versenyen menni minél többet.
RR3 Wiki oldalt érdemes nézegetni, itt vannak a legjobban fizető versenyek, illetve amit kérdeztél is, az autók kompletten.
De ahogy Petya is írta, 100%-ra nem teljesíthető pénz nélkül (azzal meg drága ).
@rebb: a vpnezést most hagyjuk abba. Van róla infó itt a topikban bőven, keressen rá aki akar.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
rebb
tag
Sziasztok,
Valaki már próbálkozott olyannal, hogy a telefonon (android) egy 1héttel korábbi állapot van, az iPad-emen viszont szeretnék erre az állapotra vissza ugrani.
De hiába nyomok a telefonon Backup-ot, Ipad-en restore-t.
Nem tölti vissza.
Marad a mostani állapot.
Sajnos elindítottam a Lotus type 125-öt és most, hogy az 5. napnál járok szembesülök azzal, hogy ez egy arany temető lesz.
3323233-nél járok, de nagy eséllyel kevés lesz.
A ~150 arany upgrade-ket meg már nem éri meg rákölteni.Mennék vissza, hogy mentsem ami menthető, de nem megy.
-
Petya25
őstag
válasz multi16 #8336 üzenetére
Az a helyzet, hogy ez egy ca. 3,5 éves játék, amibe ez idő alatt rengeteg hibajavítás no meg új gép került. Már régebben sem lehetett normálisan vigigvinni mert a gold sosem lesz elég, igazából az összes kiskaput bezárták. Ha tudsz, nézz a FREE IKON alatt reklámokat. Azt javaslom vidd el legalább 75%-ig a szériákat, már az elejétől, ne lépj tovább felsőbb szériákba, nem lesz rá kereted. Használd a napi bónuszt egy már ismert jól fizető pályán, azzal tudsz keresni R$-t meg FAME-et a szintlépésekhez. Ja és nem érdemes fullra tolni a gépeket, totál felesleges.
Itt vannak a gépek, meg találsz infót a sorozatokról is: [link]Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
multi16
csendes tag
Sziasztok! Még új vagyok ezen a fórumon és mást nem is nagyon találtam... Kérlek segítsetek pár dologban!
Először is: 50-es szintű vagyok a 155 ből 32 van meg! Ez még igen csak kezdő tudom én de elakadtam...
Kb 2 millám van és 600 aranyam....ez semmire nem elég! az amatőrt és a pro/am ot nem sokat csináltam inkább a felsőbb kategóriákba mentem, de konkrétan semmire nem elég a pénz se az arany...ti ezt hogy oldjátok meg? egyfajta összesítést nagyon megköszönnék...van pár lambom, meg aston martin porsche az expert ligából de ott se ad szinte semmit ha 1. helyen végzek....a legtöbb sorozat olyan 80-90% on megáll nálam mert nem szivesen veszek meg olyan kocsit amit máshol nem hasznosíthatok csak egy verseny meg egy time trial aztán kész! csak azokat veszem meg amik másik sorozatba is hasznosíthatók, de már ott tartok hogy mostmár 100 ra kéne őket megcsinálni de ez 1.2 milla meg 350-500 arany pedig ez ami most van nekem aranyba meg lóvéba ebből alig költöttem ez a megtakarítás ha elmegy 2 kocsira akkor vége volt soha az életbe nem fogok haladni...a nascarba is csak az arany kocsisok maradtak de 4 kocsi 500 arany 4 pedig 750 az összesen 5000 arany szóval 5x 26.990ft ot kéne kifizetnem hogy egyátalán el tudjak indulni ez teljesen irracionális....ez mégis hogyan? és ha megcsinálok valamit 100% ra akkor is ad 25 aranyat meg 20k lovét pedig a 4 kocsinak az ára emi elengedhetetlen volt a 100 hoz kb 1 milla és kb 200-300 arany?? és akkor 25-öt ad a végén? látom itt valakinek már 100-120 kocsi is megvan.....ti hogy a fenébe csináljátok? egykis segítség jól jönne...illetve nem tudtok olyan oldalt ahol esetleg előre meg lehetne e nézni mikor még nem látom pl a kocsi árát hogy mi mennyibe fog kerülni hogy előre számolgathassak meg ha 100 ra kiviszem akkor mit ad érte ez meg az? -
Allien
veterán
Igaziból relative, de sok hasonló teszt vezetési lehetőség van, többféle autóval. Subarutól kezdve, rengeteg izom autó, meg ilyenek. Relative, de nem drága az a 20-30-40E huf, ha azt nézzük, hogy soha se jutna az átlag ember hasonló élményhez.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
cuebler
senior tag
nem is annyira a körrekordok hajszolása, inkább az "illúzió" miatt hiányoltam a slick-et (ami azért gondolom, a költségeket is megnövelné). forma autó utcai gumival már-már olyan autókrosszos hatást keltett bennem, főleg így, belső nézettel amúgy ezek szerint eléggé egykorúak lehetünk, áprilisban töltöttem be a
harmincatnegyvenet"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Petya25 #8331 üzenetére
Igen ahogyan írod is, ezért írtam én is, hogy erre a 6 körre kb. mind1 milyen gumi van rajta.
Ismeretlen pálya (ok, megnéztem a vonalvezetést, de hát az nem ugyanaz), ismeretlen autó - még egy idegen személyautóval is az ember először puhatolózik kicsit, főleg meg egy ilyennel.Ebben a cuccban egy 1.6-os motor van, 140 lóerővel, viszont csak 440 kg körül van, szóval azért az nem rossz, meg hát a forma autós felépítés, a földtől 3 centire ülsz kb.
Aztán úgy kezdődik az egész procedúra, hogy felelősséget vállalsz a pályában és az autóban is okozott károkért. Az előző időpontom azért nem jött össze mert előzőleg összetörték a járgányt. Egy Ferrarival versenyzett az illető és a holt térbe került a Renault és kicsit ráhúzták a kormányt. A ferkán lett egy gumi felkenődés, a forma autónak meg kitört az egyik futóműje, ez volt 200e, de az előző kártevő állítólag egy 1.1 millás kárt okozott benne. Szóval így indulsz neki a 6 körnek
Aztán csak mezítláb (zokniban) engedtek vezetni, mert, hogy nem férne el a cipő, ami szerintem inkább csak duma, hogy ne tudd annyira nyomni neki, főleg a féket és így azért a gázt se
A váltó szekvenciális, de kuplungos és nem kormány váltós hanem jobb kézzel karral kellett előre, hátra tologatással váltani, azzal tetézve, hogy egy aktuális technikai hiba miatt mindig vissza kellet tolni - húzni középállásba.
Összességében elég sokat kellett gépészkedni vele, plusz ugye a pályát valamennyire megismerni, a 6 körből kb. az utolsó 2-3 amit már úgy kezdtem igazán élvezni (ez van a videón is kb.), kellett volna még egyszer ennyi és akkor lehetett volna még fokozni biztosan
De azért nagy élmény volt mindezekkel együtt, inkább csak a teljesség kedvéért írtam le egyáltalán nem negatívumként. Igazából ez az élményről szól nem a saját illetve az autó határainak a feszegetéséről, nem álltak a bokorban egy versenyzői szerződéssel Ezért pl. nem volt sem köridő sem sebesség kijelzés a műszerfalon. Viszont telemetriát figyelték, ha valami gond lett volna szóltak volna, adott volt a rádiós kapcsolat a boxszal.
A program ára ~40 ezer forint körül van, én a kedvesemtől kaptam a nemrég betöltött 40. születésnapomra és sikerült is vele nagy meglepetést és életre szóló élményt szereznie vele
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Petya25
őstag
Mivel 6 kör alatt vadidegen géppel úgysem fogod a körrekordot ütni, kb totál mindegy milyen gumi van rajta. Úgyis elóvatoskodod az egészet. Az utcai gumi meg gondolom jóval olcsóbb is ha ledarálják a júzerek. Mibe fáj egy ilyen futam? Nem találtam infót erről az oldalon, de gondolom kuponnal már megfizethető kategória. Amúgy gratula, jól bántál vele, nem futottál fűre vagy álltál keresztbe ez már szerintem nagy szó. Milyen váltó van benne, nagyon furának tűnt, valami szekvenciális? Motor, lóerő mi fér egy ekkora kasztniba?
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz hyperspace #8324 üzenetére
Kis onboard, sajnos elég nagy a vibráció ezért helyenként elég rossz, meg hát nem adja vissza az élményt teljesen, de más nincs, ez marad mementónak legalább
Feel Good Inc.
-
multi16
csendes tag
Sziasztok! Még új vagyok ezen a fórumon és mást nem is nagyon találtam... Kérlek segítsetek pár dologban!
Először is: 50-es szintű vagyok a 155 ből 32 van meg! Ez még igen csak kezdő tudom én de elakadtam...
Kb 2 millám van és 600 aranyam....ez semmire nem elég! az amatőrt és a pro/am ot nem sokat csináltam inkább a felsőbb kategóriákba mentem, de konkrétan semmire nem elég a pénz se az arany...ti ezt hogy oldjátok meg? egyfajta összesítést nagyon megköszönnék...van pár lambom, meg aston martin porsche az expert ligából de ott se ad szinte semmit ha 1. helyen végzek....a legtöbb sorozat olyan 80-90% on megáll nálam mert nem szivesen veszek meg olyan kocsit amit máshol nem hasznosíthatok csak egy verseny meg egy time trial aztán kész! csak azokat veszem meg amik másik sorozatba is hasznosíthatók, de már ott tartok hogy mostmár 100 ra kéne őket megcsinálni de ez 1.2 milla meg 350-500 arany pedig ez ami most van nekem aranyba meg lóvéba ebből alig költöttem ez a megtakarítás ha elmegy 2 kocsira akkor vége volt soha az életbe nem fogok haladni...a nascarba is csak az arany kocsisok maradtak de 4 kocsi 500 arany 4 pedig 750 az összesen 5000 arany szóval 5x 26.990ft ot kéne kifizetnem hogy egyátalán el tudjak indulni ez teljesen irracionális....ez mégis hogyan? és ha megcsinálok valamit 100% ra akkor is ad 25 aranyat meg 20k lovét pedig a 4 kocsinak az ára emi elengedhetetlen volt a 100 hoz kb 1 milla és kb 200-300 arany?? és akkor 25-öt ad a végén? látom itt valakinek már 100-120 kocsi is megvan.....ti hogy a fenébe csináljátok? egykis segítség jól jönne...illetve nem tudtok olyan oldalt ahol esetleg előre meg lehetne e nézni mikor még nem látom pl a kocsi árát hogy mi mennyibe fog kerülni hogy előre számolgathassak meg ha 100 ra kiviszem akkor mit ad érte ez meg az? -
ntglaci
csendes tag
Ilyet se láttam még: 2 nap service free az új Lotus-ra!
-
Mezcal
addikt
Múltkor letörölték a millióimat, ma betöltöttem a mentést felhőből és 600 ezer RS + 30 ezer goldot kaptam a törlés miatt. Ami jó, hogy az összes autóm minden tuninggal elérhető.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
balzs12
tag
válasz biker492ccm #8314 üzenetére
Megcsináltam mindent ... Leröröltem a játékot a play játékokat mindent amit lehetett felraktam vissza mindent ... De semmi ugyan úgy megáll ..
Lefrissítem magát a telefont a héten hátha az megoldja. -
Petya25
őstag
Én is kb így állok, reálisan nézve nem tudok előrébb jutni.
Nem tom ki hogy van vele, de a reklámok nálam egy hete tök összevissza mennek.
Korábban a napi 20db lement egy huzamban pár perc alatt és kész, most általában nem lehet ötnél többet egyszerre meglesni, többször is rá kell próbálni, hogy menjenek. Ráadásul VPN nélkül is simán letol ötöt ha van épp kedve akár almán akár droidon.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
balzs12
tag
Sziasztok!
Nekem egy szokatlan hiba jelentkezett a játék kapcsán...
Ha nincs internet kapcsolat (wifi,mobilnet) bekapcsolva akkor csak az "EA" feliratig jut el a játék utána semmit nem tölt be .. Viszont net kapcsolattal simán indul a játék.
Eddig nem tapasztaltam ilyet..
Ezért nem tudom mi okozhatja
Ha van aki igen kérem írja meg mit kell tennem a hiba kiküszöböléséhez -
rumos14
nagyúr
hoppá, úgy látom elég 3, max 4 aranyos fejlesztés a mostani time limited kupa és a kis Lotus megnyeréséhez ;-) ehhez képest 51 aranyat lehet keresni, tehát megtérül a befektetés.
a 6 Cyl Mastery széria már más tészta, de az ilyen esetekben én simán megelégszem a 75%-os teljesítéssel. -
l4ci
tag
válasz rumos14 #8308 üzenetére
Én még semmi ilyesmit nem láttam, de elég durva lett, mert 3 B és 1 A idővel sem vagyok még benne a B-ben! Ja és nemhogy csökkenne, hanem még nő az idő a B szinthez: már 0.176s kell!
Javulnak az idők, folyamatosan javítani kell rajta, ha bent akarunk maradni a végéig. Vagy vasárnap este kell rágyúrni! -
BikaGT
csendes tag
Végre megvan a B csoport. Nagyon megnehezítették a szinteket, mert az A-hoz kellene még 2,6 másodperc, pedig csak dubaiban vagyok másodpercen kívül a WR-hez.
-
l4ci
tag
Illetve 5.228s volt a total, a next rank volt 4.093s, de azért már ez is durva! "Kicsit" megnehezítették a B csoportos időket is. A 4 TT-ből 3 volt B-s, és egy A-s idő, de ha "csak" azt nézem, hogy van 4 B-s időm, az még nem elég a B-hez! Korábban még elég volt. De azért ez még mindig teljesíthető, csak kicsit több időt kell rá szánni. És időnként megnézni a top idők ghostját, mert lehet belőle tanulni kanyarokat, ideális íveket, én is így tudtam csak bekerülni, hogy az utolsó 1-2 órában még javítottam néhány tizedet a két hosszabbik pályán. A két oválon egyszerűen nem tudok már többet hozni.
-
l4ci
tag
válasz rumos14 #8303 üzenetére
Hmm, lehet, hogy ez a hiba, de azért még ez sem biztos. Ugyanis tegnap éjjel nagy nehezen beautóztam magam a TT-n a B ligába, mert a 100 arany mégis csak több, mint az 50, meg azért nehogymár ne. Szóval elmentettem mindkét kütyün az állást, hogy reggel meglegyen a 2x100 arany. Telefonon elindít, TT megnéz, Completed, Group B, 100 Gold. Nagyszerű, akkor felhő mentés, tableten visszatölt, TT megnéz, Completed, Group B, 100 Gold újra! És innentől akármit csináltam, a tableten mentettem vagy 5x, de még mindig a korábbi telefonos mentést vette alapnak, nem fogadta el az újabbat. De lehet, hogy menetközben rányomtam valahol egy TT Reset-re, mert baromi lassú volt és egyszer belelépett egy szériába. De nem hiszem, mert tegnap is összevissza volt hol jó, hogy rossz a felhő mentés.
ntglaci: nekem a heti TT eredmény alapján a total splitem 4 másodperc volt és csak ez volt elég a B csoporthoz!
[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
nekem ezt akkor csinálta amikor a TT-kkel trükköztem, (Race gomb, majd kilépés). ekkor azt érzékelte h az overall progress kevesebb mint a korábbi felhős mentésnél, ezért nem engedte rámenteni. mentem pár új versenyt még nem befejezett szériában, nőtt az overall progress, és így már engedett menteni.
-
ntglaci
csendes tag
Ma futottam egy kört a dubai weekly tt-n. 6,7 másodperc a total split-em, és ez csak az E rank közepéhez elég. Na menjenek a picsába!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest