Új hozzászólás Aktív témák
-
Fura állat ez a kerékpár:
- A gyári adatlapba bele van keverve egy másik modell, úgyhogy nem derül ki egyértelműen, mit is tud az AKM motor
- A hátsó motor nem biztosan, de valószínűen pedálszenzort is jelent, ki kell próbálni, mennyire komfortos, de nem pont olyan tekerni, mintha biciklivel mennél (a nyomatékszenzor ebben jobb, és persze drágább)
- Első rugózás nélküli bringától a magyar utakon óvakodnék
- A 7Ah (-> 36V-os motorral 250Wh) akku elég karcsúA fentiek mellett a bringa nemhogy 800e-ért, de még 400e-ért is drága - viszont van egy "aduásza": nagyon könnyű, nincs 14kg. A referenciaként felhozott Eleglide M2 meg 24, duplaakkora akkuval, de az csak plusz 1.5-2 kg.
"Piroska és Berci, a farkas / Századunk hősei most."
-
Alf65
csendes tag
Üdv!
- motor a hátsó agyban:
tuti, hogy pedálszenzor, nem terheli a láncot, hajtást, viszont a segítés is az áttétel után van
- AKM motor: passz
- 7 Ah-250W:
Velence körön félig fogyott le az akku és a pákozdi emelkedőkre erőlködés nélkül mindkét irányból.Munkába járni használok ilyesmi gépet, napi 25-30 km, egy 50m-es emelkedővel 300 méteren oda-vissza.
Ha lusta vagyok és nagyobb rásegítéssel megy, 2 nap, ha spórolok, 3 napot bír.Okos pilóta alagútban nem katapultál.
-
elekresz
tag
Csak "koca" felhasználóként írok.
Egy kínai Eleglide M2-vel a hátam mögött vagyis inkább alatt.
Ez magyar kerékpár kategória kompatibilis (25-nél korlátoz, 300W-nál kevesebb és csak tekerésre indul el) , de van hozzá gázkar, amit fel lehet tenni és akkor már menne magától is. Szerintem nem annyira ronda, persze látni, hogy végy egy bringát és tákold fel elektromosra volt a koncepció, de napi ingázáshoz eddig bevált a síkabb, pesti oldalon a városban.
#7487
Szerintem ebben az ársávban inkább kínai bringák vannak [én is ebben a sávban kerestem és vettem végül az M2-est], van olyan hely, ahol EU-s raktárból jön a gép. Fontos tudni azonban, hogy ha magától elindul, akkor itthon jogszabály szerint nem szabályos, mint kerékpár. Addig nincs baj, amíg nincs baj, de ha...
#7488
Szerintem a hátsó agyas motor jobb, mint az első, mert nem az irányított kereket tekeri.
A középső agymotor tán még jobb lenne, de drágább is többnyire.
7Ah és 250W ... egyéni preferencia és igény, hogy elég-e. A 250W, ha csak tekerésre indul be, akkor legalább kerékpárként használható. 250W önmagában nem teljesen mérvadó, mert számít a max teljesítménye és a leadott nyomaték is, de kellően meredek helyeken már vélhetően nem elég.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Újként árulhatnak használt Seagate HDD-ket a piacon
- Építő/felújító topik
- Háború Izraelben
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Star Trek
- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Router gondok
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest