Hirdetés
- Elite: Dangerous
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- EAFC 25
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStation 4
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
Új hozzászólás Aktív témák
-
buccsi
tag
Félreértettél.
Pont, hogy szögegyszerű éppen ez a kevés lehetőség ami bejön nekem mivel kezdő rpg-s vagyok. Azért is hoztam fel ellenpéldaként a H&S stílust, mert az ottani rendszer nekem már túl bonyolult. Az említett játékokkal sajnos még nem találkoztam, de körbenézek az ismeretségi körömben hátha meg van valakinek és kipróbálom.Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.
-
Morden24
nagyúr
Én sem a hekkendszlesst szeretem (ami számomra még mindig nem rpg, csak a Blizzard meg egyéb hasonszőrű cégek szeretnék, ha így hívnánk őket), de egy D&D vagy SPECIAL rendszerhez képest a DAO-ban nevetségesen kevés és beszűkült lehetőséged van.
És nem azt mondtam, hogy konkrétan BAJ lenne vele, mert végeredményben működik. Azt mondtam, hogy alapjában véve az "igazi rpg-s" számolgatásra, aprólékos tervezésre stb. nem ad lehetőséget a DAO rendszere (ahogyan az ME sem, természetesen), így nem nagyon érdekel, ha azon változtatnak.Egyébként nem értem, miért hekkendszlesst hoztál fel ellenpéldaként. Elhiszem, hogy számodra nem szögegyszerű a DAO karakterfejlesztése, de láttál Baldur's Gate (AD&D), vagy Fallout (SPECIAL) játékokat? Azért nem mondhatod, hogy a.) ezek hekkendszlessek b.) hogy akármilyen szinten köze lenne a DAO rendszerének ezekhez.
Sectumsempra - For Enemies
-
buccsi
tag
Úgy látszik az Achievementeken is faragtak a készítők, az első részben 83 van(ebbe nincsenek benne a dlc-k) itt viszont csak 45-öt számoltam.
(#19) Morden24: Szerintem semmi baj nincs a DAO karakterfejlesztésével én tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Az is igaz, hogy különbözőek vagyunk különböző érdeklődési körrel. Én például a Hack&Slash rpg-t nem szeretem ahol egyedül vagyok, de rendelkezésemre áll 70 faj, 125 kaszt, 3471 képesség és próbáljam meg a lehető legtöbbet kihozni a karakterből. Nekem ez már túl bonyolult.
Ha megjön a munkakedvem, leülök egy sarokba és megvárom míg elmúlik.
-
julius666
addikt
Jó hogy felhoztad a Mass Effect-et, mert míg az elsőt 3x játszottam végig a másodikat 1x sem, mert pont olyan dolgokat változtattak meg, vagy vettik ki a játékból, ami nekem az elsőben bejött, és így számomra a második rész egy sima tps-shooterré vált(kivételt képez a megújított bányászat, mert az tetszett), nem sok rpg-vonás volt benne(még a karakterfejlődés is egy 10 éves színvonalához közelített). Ezeket nem kell személyes sértésnek venni, pláne ha ME-fan vagy . Én csupán félek, hogy igazam lesz, és ez is egy tucatjátékká válik, a nagyszámú eladások érdekében.
Hát akkor pont egymás ellentettjei vagyunk, mert szerintem a ME2 ezerszer jobb lett mint az elődje. Az elődjénél igazából csak a legvégénél voltam úgy hogy húha, ez igen, ezt várom egy játéktól, míg a ME2-nél szinte végig. Az egyetlen egy dolog amit nagyon hiányoltam belőle az a fegyverek és páncélok normális moddolhatósága, bár a ME-s 600 csillió szarral teli inventory nem hiányzott, az sem volt az igazi.
Az meg hogy mi számít "igazi RPG"-nek az definíció kérdése, szvsz egyáltalán nem létszükséglet hogy az idő felét lootolással és a karakterlapon szöszmötöléssel töltse az ember. Sőt ha magának a rövidítésnek a jelentéséből indulunk ki (szerepjáték) akkor a számítógépes játékok között a ME-k elég vastagon RPG-nek számítanak a temérdek valódi választási lehetőségeikkel.
-
Morden24
nagyúr
Hát, fene tudja. Az egydimenziós good/evil skála és a brutálisan antiszerepjáték intimidate/charm képzettségek eltűnése szerintem üdvös.
Szóval valójában az "rpg" része a játéknak, a párbeszéd és a cselekedetek alapján egymás melett gyűlő paragon/renegade pontok és az ennek függvényében megnyíló újabb lehetőségek talán a legjobban megvalósítottak, amit eddig ilyen téren láttam.
A "crpg" része, azaz a tradicionális karakterfejlesztés pedig semennyi, gyakorlatilag nada. De itt azért hozzátenném, hogy a karakterfejlesztés a DAO-ban is szar, gyenge és kidolgozatlan volt, olyan főképességekkel, mint Magic meg Cunning, ami rpg körökben száni kategória. Ennél a D&D, vagy a SPECIAL (ami GURPS-derivatív) ezerszer jobb - a saját véleményem szerint ezutóbbi talán a legjobb a számítógépes szerepjátékokhoz, még az eléggé baltával faragott dolgai ellenére is. A D&D-t személy szerint nem szeretem, bár crpg kapcsán ez általában csak a mágiarendszerben tűnik fel, p'n'p-ben viszont sosem kedveltem.Végkövetkeztetés: a DA és ME játékokban ami lényeges, jó és eredeti, az a karakterfejlődés, illetve a dialógusok lebonyolítása, a mély rpg-dolgai mindkét játéknak gyengék. Igazából csak azért örülök a DA2 változtatásainak, mert ha minden igaz, akkor ezeket előnybe helyezi a többi rovására - ami az én szememben nem nagy hátrány, hiszen a "többi" eddig sem volt valami nagy szám. Fentebb írtad, hogy a DAO még valamennyire lehet a BG szellemi örököse, míg a DA2 egyáltalán nem.
Ezzel a mondattal nagyon nem értek egyet, én inkább így fogalmaznék: ha a DAO-ra a BG szellemi örököseként akarnék tekinteni, akkor egyetlen percig sem élveztem volna a játékot, és Kanadáig repültem volna, hogy kiverjem a cégből a 30 fontomat.Az már csak személyes vélemény, hogy az ME szotrija sci-fiben jobb és a lore-ja konzisztensebb, mint a DAO fantasy kategóriában.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Воланд
titán
Jó, hát tudod milyen vagyok ezzel a játékkal kapcsolatban. Még mindig nem győztek meg, hogy megér 10k-t. Többek között ezért várom nagyon a demot.
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Nordic
Közösségépítő
Egy szóval sem mondtam, hogy csalódtam, de az eddig közölt infók alapján nem jön be. Biztos, hogy ki fogom próbálni(a demót mindenképp, ha lesz). Viszont amit a BW csinál a folytatásokkal erősen félek attól hogy ez se fog tetszeni.
Jó hogy felhoztad a Mass Effect-et, mert míg az elsőt 3x játszottam végig a másodikat 1x sem, mert pont olyan dolgokat változtattak meg, vagy vettik ki a játékból, ami nekem az elsőben bejött, és így számomra a második rész egy sima tps-shooterré vált(kivételt képez a megújított bányászat, mert az tetszett), nem sok rpg-vonás volt benne(még a karakterfejlődés is egy 10 éves színvonalához közelített). Ezeket nem kell személyes sértésnek venni, pláne ha ME-fan vagy . Én csupán félek, hogy igazam lesz, és ez is egy tucatjátékká válik, a nagyszámú eladások érdekében. -
Morden24
nagyúr
A 7-re: Az ME és az ME2 is multiplatform volt a kezdetektől fogva, mégsem átjárható a PC-s ME az Xboxos ME2-vel, vagy vice versa.
Ezért fejzetem ki azirányú reményemet, hogy a DA2 esetében ezt megoldják, mert biztos vagyok benne, hogy nem lenne egy óriási megerőltetés.Sectumsempra - For Enemies
-
leviske
veterán
Ez szerintem a demo első két perce. A GameInformerben is ezek a jelenetek szerepeltek. Itt találkoznak majd Flemeth-el, pedig a játék indulásának kezdetén még nincs új testben.
Persze elképzelhető, hogy összevissza fognak ugrálni a történetben. Majd meglátjuk.
(#1) Morden24: Az eddig kiszivárgott anyagokból én arra tippelnék, hogy míg párhuzamosan halad a két sztori, nagyon sok helyen kapcsolódni fog egymáshoz. No meg gondolom Morrigan és Flemeth is ennek fényében fog visszagondolni a kamarásra.
(#7): A DA multiplatform cím volt a kezdetektől. A ME2 PS3-on meg ugye csak azért kapott interaktív képregényt, mert esélye nem volt a tulajoknak megvenni.
(#4) oxox: Mert ha tényleg érzékeltetni akarják a rassz béli különbségeket, akkor minimum 3x munka ahhoz képest, ha csak emberrel vagyunk. Nem véletlen, hogy a Mass Effect-ben már fel sem merült, hogy több fajt lehessen választani, teljesen érthető okokból (már ugye csak a sztori miatt is...).
Az Origins is mennyi ideig készült és ehhez képest mégsem volt azért annyira érzékelhetően más a játékmenet, ha elf/ember/törpe volt a karakterünk.
(#9) Nordic: Kérlek, magyarázd el nekem, hogy hogy tudtál egy még meg nem jelent játékban ekkorát csalódni. Csak mert nekem még egyelőre fogalmam sincs, hogy milyen lesz.
Amúgy komoly BG szellemi örökséget a mai piacon ne is várjatok. Főképp mikor 10 milliós eladás van kitűzve. Ettől még szerintem nem lesz feltétlenül rossz játék, az Origins sem lett az. Ha hozza a Mass Effect-féle játékélményt, már akkor is rengeteget vesztesz, ha kihagyod, de végül is a Te döntésed.
(#13) woland_y2k: Jaj! Ne mutassanak újat. Én még annak is örülök, hogy a companion bemutatás képek formájában történik és nagyon lassan.
Az Origins csomó részét lelőtték azzal, hogy bemutatták a követőket, az előtörténeteket és ezeket megfűszerezték még pár trailerrel. Nyugodtan maradjon a játék nagy része homályban, míg meg nem jelenik és végig nem játssza pár ember.
[ Szerkesztve ]
-
Воланд
titán
Volt már.
Mármint a videó.
Nem egyben, de ezt már mind láthattuk, valami újat is mutathatnának."Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Nordic
Közösségépítő
Nekem egy valami kiderült a videóból...a grafika valami nagyon elbaszott lett, akár a környezetet, akár a karaktereket nézem , ilyen mimikát, amivel a karakterek is rendelkeznek régen láttam ...
-
oxox
addikt
oke-oke...nekem olyan szempontbol mindegy, hogy elszallt a particiom s ezzel a torpicsekem is, aki elfogadta morrigan ajanlatat (neki kene megint fekudni marhogy a jateknak )...de miutan mindenkinek a karaktere kicsit hozzanott, szerintem nem lett volna elvetelt otlet tobb kezdeti esemeny lehetoseget belevinni....felek, hogy ez sem lesz a remek folytatasok egyike...hanem a huzzunk le rola gyorsan meg egy bort kategoria lesz....
remelem a diablo3 vagy az uj heroes majd karpotol...
pl
baldurs 1-ben a tulajdonsag novelo konyvek miatt pl nagyon durva volt mar a torpen (nem egyszer vegigvittem vele)...[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Morden24
nagyúr
Az viszont nem rossz, mert ilyen téren az Awakenings a szánalmasnál pár emelettel lejjebb végzett.
Akkor már csak az az érdekes, hogy vajon összeházasítható-e a DAO PC-s változatának exportja a DA2 Xboxos verziójával?
Örülnék neki. Vagy ha nem, akkor legalább legyen valami olyasmi, mint a PS3-as ME2 esetén.Már csak azért is, mert az ME2 alapban olyan szinten kretén döntéseket tartalmazott, hogy inkább megvettem visszamenőleg az első részt is Xboxra, végigtoltam és importáltam onnan
Sectumsempra - For Enemies
-
Lenry
félisten
meg gondolom nem mindegy, hogy ki lett Ferelden vagy Orzammar királya, elfogadtad-e vagy sem Morrigan ajánlatát (egyrészt a Warden túlélése, másrészt Morrigan gyereke miatt (amit szerintem mindenképp bele fognak tenni)), stb, stb. szóval nem véletlenül mentek 15 percig a játék végén a képeslapok.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
oxox
addikt
-
Morden24
nagyúr
Completed Dragon Age II twice, or completed it once with a save imported from Dragon Age Origins. (14)
Hümm. Lehet, hogy én valahol útközben lemaradtam, de hogyhogy lesz benne karakterimport? Mit importálok, korábbi döntéseket, NPC-ket? Mert ugye a főkarakternek még a neve sem lehet import, nemhogy bármi más. Szóval akkor most WTF?
Na meg ahogy látom, valami upgrade-elődő armor dolog is lesz. Ettől mindig kijön a belem, főleg ha fantasyről van szó. Remélem olyan lesz, hogy ha feltolom a kovács skillt 3-asra és van nálam blue meteor steel x5, akkor kapok +5AC-t. Hajrá srácok, még visszamondhatom az előrendelést.
Valahogy ez a Kirkwall-mánia még mindig nem nagyon tetszik, pedig Skócia szép hely, nem tagadom. Na majd meglássuk, mi sül ki belőle.
A max. szint 20-as lesz ezek szerint?Sectumsempra - For Enemies
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest