- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
válasz julius666 #40 üzenetére
Szerintem meg nem teljesen szubjektív. Olyan ez, mint a sok hülye show meg sorozat a tévében, amik népszerűek, mégis objektíven kijelenthető hogy színvonaltalanok, alávaló primitív szarok. Ugyan ez a minél nagyobb annál jobb, és minél gyorsabb/repkedősebb annál jobb "művészi" stílus... átlátszóan hatásvadász, primitív. A közönséget minősíti, hogy ez kell nekik. Ha meg már atmoszféra, nem világos miért segíti az a beleélést, ha ilyen vicces minden, azzal szemben ha valami realistább tónust üt meg. Mert még egyértelműen rajzfilm lenne, ami eleve egy teljesen absztrakt kifejezési forma... de nem.
-
julius666
addikt
A művészi stílus milyensége baromi szubjektív dolog. Engem a nagy kardok nem zavarnak, a dinamikusabb harcok (gondolom ezt érted a "hipernindzsa mozgáskultúra" alatt, bár nem tudom hogy jönnek ide a nindzsák ) pedig nekem kifejezetten üdítőek. Ízlés kérdése. Addig amíg igényesen valósítanak meg egy stílust nekem nincs vele problémám. A színvonaltalan kifejezést érzem jogosnak, én azt inkább olyan esetekben használom ahol a megvalósítás maga a sz*r, lásd az Oblivion karakterei és animációi.
Én sem szeretem pl. az MMO-k csupaszín habos-babos designját, mégsem tartom szarnak.Az artwork (menük, töltés animációk, stb.) viszont érdekes módon az előzetes képek alapján nem tetszett, de most játék közben nagyon bejön, a minimalista szögletes minták roppant jól átadják a rabszolgák városának komor hangulatát.
-
ddekany
veterán
válasz julius666 #38 üzenetére
Amúgy ha már a "történet és az előadásmód" számít (csata, stb nem - pedig lehetne akár az is akár jó is), akkor ide tartozik a művészi stílus is. És itt is a DA2 a tömegigény színvonaltalanság és klisék irányába mozdult tovább... a hátra mágnesesen ragadós óriás fegyverek, beteg páncélok, hipernindzsa mozgáskultúra, stb.
-
julius666
addikt
Ugyan már. Ha egy cím rajongótábort gyűjt maga köré, akkor az a rajongótábor kritikus lesz a kedvencével, pont.
Ez nem feltétlenül igaz, begyöpösödöttség kérdése. Egy példa: a Nolan-filmeknek sem hangulatban sem egyebekben alig van köze az általam kedvelt Batman-világhoz. Ettől még szeretem őket, mert jó filmek, sőt, szvsz jobbak mint a Burton-filmek, pedig azok sokkal inkább illenek bele. Azon rettentő jót szórakoztam, amikor pl. a Star Trek fanok lehúzták az új mozifilmet mondván hogy "túl izgalmas" lett.
Márpedig az akció rpg játékoknak kizárólag a történet és az előadásmód lehet erősség, legalábbis az én véleményem szerint.
Ebben egyetértünk, de szerintem pont erősebb lett a 2 mint az ilyen szempontból max közepes előző rész, bár még végső ítéletet nem mernék mondani így a játék kb. közepénél. Eddig mindenképpen jobb.
A játék legeleje - ami a demóban van - szvsz nem mutat igazán reális képet a játékról. Egészen más később a városban intézni az ügyeidet mint Fereldenben a Blight alatt kihalt pusztákon irtani a Darkspawnokat. Tényleg leginkább a Witcherhez tudom hasonlítani, bár ahhoz valahogy nem ér fel történetmesélés szempontjából. Hawke személye még mindig túl élettelen nekem az igazi beleéléshez (az 1. rész néma hősénél persze 1000× jobb).
-
Morden24
nagyúr
válasz julius666 #36 üzenetére
Vicces, mert a DA2 pont hogy ezt a típusú játékmenetet szorította vissza
Ugyan, ez a fajta játékmenet már a DAO-ra sem volt jellemző, talán az egyetlen kivételtől, a Deep Roads-tól eltekintve, de szerencsére ott is relatíve sok mellékküldetéssel volt színesítve a dolog, hogy elviselhető legyen.
Ezt nem a DA2 maga, hanem az akció rpg stílus szorította vissza, és sokkal jobb példát is tudok erre mondani: Vampire Bloodlines.De amúgy én elég ostoba, begyöpösödött nézőpontnak tartom hogy valakik csak a név miatt húznak le egy amúgy jó játékot.
Ugyan már. Ha egy cím rajongótábort gyűjt maga köré, akkor az a rajongótábor kritikus lesz a kedvencével, pont. Attól még, hogy valami elmegy egy közepesen jó sci-finek, még szénné lesz szopatva, ha hirtelen elnevezik mondjuk Star Trek-nek. A név az bizony kötelez, mert ezáltal más dolgoknak kell megfelelned.
Ugye vágod [...]
Igen, a legtöbb dolgot vágom. Már mondtam korábban is, hogy engem a DA2-től nem a kazuál játékmenet, hanem a helyszín és a történetről olvasottak riasztottak el.
Márpedig az akció rpg játékoknak kizárólag a történet és az előadásmód lehet erősség, legalábbis az én véleményem szerint.Játszottál is vele vagy csak végigtoltad a demót?
Mivel előbbihez meg kellett volna vásárolnom a játékot, ezért természetesen nem. Azt továbbra is tartom, hogy nekem a DA2 a saját magam által összeszedett infók szerint nem ér meg 12K-t, éppen ezért mondtam le az előrendelésemet.
Sectumsempra - For Enemies
-
julius666
addikt
De most jöttem rá, hogy lehet én is öreg vagyok az egészhez. Nemrég megvettem a Lionheart-ot a GOG-on, és tökre élveztem, egészen addig, ameddig nem jött egy kurva hosszú kriptajárós diablózós mocsadék rész. Kb. két órája csak daráltam a csontvázakat, aztán elmentettem és kiléptem a francba. Kimondhatatlanul utálom az ilyen labirintushent szarságokat...
Vicces, mert a DA2 pont hogy ezt a típusú játékmenetet szorította vissza, a "dándzsönök" kisebbek lettek, kevesebbet kell a harcokkal szutyogni, rövidebbek de velősebbek lettek, neked mégsem jön be.
De mindenki tudhatta hogy casualabb lesz, a fejlesztők kb. az első hírek óta folyamatosan ezt hangoztatták. Mindamellett ha ilyen szigorúan nézed, és spinoffnak jó lenne, akkor nem feltétlenül az első rész folytatása (minthogy sztoriban sem), az első rész Dragon Age: Origins volt.
De amúgy én elég ostoba, begyöpösödött nézőpontnak tartom hogy valakik csak a név miatt húznak le egy amúgy jó játékot.
Mondjuk itt megemlítem, hogy én nem tartom magamnak koca RPG-snek, de nekem is jobban bejött az ME2, mégpedig szimplán azért, mert a bázisrendszer az ME1-ben is egyszerű volt, mint a szög, csak ott még kiírtak olyan - szerintem nagyon anti-szerepjáték - képzettségeket, mint az intimidation és a persuasion. Ehhez képest a második rész paragon/renegade (és NEM good/evil!) értékei alapján alkalmazható "jelenetkérés" nekem sokkal szerepjátékosabb.
Ugye vágod hogy a DA2-ben a játék statisztikázza milyen típusú válaszokat adsz (ezek azok az "ostoba színezett" kék, lila és vörös válaszok) és a nem játékos által kiválasztott szövegeket utána az alapján választja ki? Tehát ha folyton lilát nyomsz, akkor a karakteredből "humorzsák" lesz aki folyton szúrós megjegyzéseket tesz a nem te általad választott szövegrészek egy jó részénél is. Mindamellett a társak aktív részét képezik a párbeszédeknek, nem csak néha beugatnak hátulról, kikérheted a véleményüket, sőt van hogy ők lezsírozzák helyetted a problémát, velük békésen is megoldható ami nélkülük csak fighttal lett volna.
Még azt elmondanám, hogy nem minden döntés színezett, ahol nem lehet pontosan előrelátni milyen irányban befolyásolja a sztorit a döntésed, azok általában nem azok.
A társak szimpátia rendszerét is teljesen átalakították, nem az van hogy viszed magaddal a jól bejáratott csapatod aztán a táborban mindenkinél nyomod a next-next-finisht beszélgetésnél, bedobod az ajándékokat aztán jóhaverságban vagy velük közben a felük még csatában sem volt veled, hanem a döntéseid után változik az ott lévő csapattársaid véleménye rólad. Ergo akire rá se szarsz, az nem is lesz a legjobb haverod.
Szerény véleményem szerint nemhogy a DAO, a ME2 párbeszéd rendszerét is üti a DA2 megoldása.
Játszottál is vele vagy csak végigtoltad a demót?
-
félisten
A Crysis 3 és a Dragon Age 3 között csak a helyszín lesz a különbség...
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
Morden24
nagyúr
Mondjuk itt megemlítem, hogy én nem tartom magamnak koca RPG-snek, de nekem is jobban bejött az ME2, mégpedig szimplán azért, mert a bázisrendszer az ME1-ben is egyszerű volt, mint a szög, csak ott még kiírtak olyan - szerintem nagyon anti-szerepjáték - képzettségeket, mint az intimidation és a persuasion. Ehhez képest a második rész paragon/renegade (és NEM good/evil!) értékei alapján alkalmazható "jelenetkérés" nekem sokkal szerepjátékosabb. Valószínűleg a természetessége miatt, mivel nem próbál egy alapvetően szociális interakcióra alapozó "skillt" leegyszerűsíteni képzettségfokozatokra.
A DAO alaprendszerének esetében én elmennék odáig, hogy nem is egyszerűnek, hanem konkrétan bénának nevezném.Itt a lényeg szerintem ezen van: A Mass Effect 1 és 2 között azért nem volt ekkora váltás koncepcióban
Az ME alapban egy akció-szerepjáték volt, és remekül ellátta a feladatát, sőt: pluszt adott a stílushoz szerintem. A második rész szintén hozta a szintet (bár általánosságban tényleg van nekem is fenntartásom az ME2-vel, de nem a játéktechnikai része miatt). A DAO meg egy erős klasszik BW crpg-nek készült, csak ahhoz képest gyenge lett (ettől még nem rossz játék). A DA2 meg már nem is az lett.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
Rossi
addikt
válasz julius666 #30 üzenetére
Nem hinném, hogy a DAO HC RPG lett volna, szerintem simán egy jó RPG volt, rengeteg jó ötlettel és néhány hibával (amik megjegyzem engem nem zavartak annyira, hogy azok miatt ne tekintsem jó játéknak).
A Mass Effect 1 és 2 között azért nem volt ekkora váltás koncepcióban, bár tény, hogy ott is negatív irányba történtek változások.
De a hozzád hasonló (no offense) koca RPG-seknek ezek szerint jobban bejött a ME 2 és a DA2 az első részeknél...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Morden24
nagyúr
válasz julius666 #30 üzenetére
Nem attól szar a játék, hogy casual. Attól szar a játék, hogy Dragon Age 2 a neve, és casual. Még inkább átfogalmazva: attól szar, hogy ez a játék minden tekintetben a DAO közvetlen folytatásának lett szánva. Ha egy spinoff lenne, egy büdös szót nem szólnék én sem.
Hogy értsd: ha a Diablo 3 FPS lesz, akkor egy rajongót nem fog érdekelni, hogy FPS-ként állati jó, meg multiban faszább mint a COD11.
Egyébként az tény, hogy a DAO sem volt túl eredeti és ötletes játék. De az sokat elmond a mostani RPG piacról, hogy vissza van sírva.
szerk.: De most jöttem rá, hogy lehet én is öreg vagyok az egészhez. Nemrég megvettem a Lionheart-ot a GOG-on, és tökre élveztem, egészen addig, ameddig nem jött egy kurva hosszú kriptajárós diablózós mocsadék rész. Kb. két órája csak daráltam a csontvázakat, aztán elmentettem és kiléptem a francba. Kimondhatatlanul utálom az ilyen labirintushent szarságokat...
Sectumsempra - For Enemies
-
julius666
addikt
Pedig nekik (nekünk) készült volna...
Ugyan miért is? Elég régóta lehetett tudni hogy elmennek egy casualabb irányba. Értem én hogy a HC RPG-seknek ez nem tetszik mert így elestek egy játéktól az amúgy sem túl sűrű mezőnyben, de ettől még nem lett szar játék, sztem azt a 8/10-et amit átlagosan kapott megérdemli.
Amúgy no offense, de ezt vicces egy olyantól hallani akinek ME-s arckép van beállítva, a DA2 pont hogy az ME-hez lett hasonló.
Nemsokára már csak a nevesincs stúdiókban bízhatunk, azok majd talán mernek eredeti, ötletes játékot készíteni...
Mert a DAO amit sokan visszasírnak aztán eredeti, ötletes játék volt
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
Megjegyzem nem vagyunk ám a munkahelyünkön, hogy mindenről pozitív véleményünknek kell lennie, nehogy romoljon a munkamorál. A "nem is lett olyan sokkal rosszabb" már önmagában gáz. Örülni meg irkálni a 10-eket a metacriticre ott a pistike hadsereg, akik majd mondják, hogy ez sokkal jobbab, mer benagyobbult a bácsi kardja...
-
GoldenJ
tag
Jaj gyerekek! Néhány egyszerűsítéstől eltekintve ugyanaz a játékmenet mint az origins, de mindenki sír hogy így szar úgy szar. Ha valamit lehet köpködni akkor az az uncsi intro rész és a langyi csapattársak. Talán még azt, hogy kevés a helyszín a játékban.
A mai gyerekek nemcsak megveszik a vackot, hanem még azt is elhiszik róla, hogy király.
-
julius666
addikt
+1
Nagyon féltem hogy gagyi lesz az előzetes híreket hallva, de most hogy belekezdtem, az eddigiek alapján nekem jobban tetszik mint az 1. rész
Vicces módon pont az hiányzik belőle, amire leginkább azt hittem, nem fog, a tactical view. Ugyanis számomra sokkal taktikusabb lett a 2 mint a DAO volt. Ott a taktika nálam kimerült kb abban hogy az ellenfél AI-jának bugjait játszottam ki és használtam a varázslat-kombókat, mindeközben szívtam a fogam az ostoba, bugos társakon és püföltem a space-t. Itt valahogy ez normálisabb, kevésbé kell szutyogni, mindeközben látványos lett a harc, egyszerűen élvezetesek lettek a csaták.
És attól senkinek sem kell tartania hogy túl könnyű lett. Nehezebb fokozatokon nagyon is tud szopatni.
Még esetleg a loot lehetne kicsit változatosabb (bár a híresztelésekkel szemben nem lett sokkal "butább" mint az előző részben, csak kevésbé kaotikus szvsz), na meg az számomra azért erősen zavaró, hogy a társak páncélját nem én válogathatom össze (bár fejleszteni lehet illetve minden mást variálhatok rajtuk, csak a páncél lett konstans, gondolom hogy a modellereknek könnyebb dolguk legyen).
Sztori szempontjából még nem tudok nyilatkozni, még az elején járok, talán a 2-ben kevesebb a szimpatikus, karakteres jellemmel rendelkező társ mint az egyben volt, kicsit úgy szürkébbek lettek.
Én amondó vagyok az eddigiek alapján, a folytatás jobb lett határozottan az elődjénél, csak kevésbé az RPG-matyik szájízének megfelelő. Tényleg akció-RPG-ként kell rá tekinteni és úgy teljes mértékben megállja a helyét.
Nagyjából ugyan az a változás történt mint ami a ME játékok esetén csak itt sokkal durvábban, mert ott az eredeti játék sem volt már "igazi RPG".
-
ddekany
veterán
válasz #08052480 #19 üzenetére
Nem tudom azok a nintendós cuccok mennyire jók, mert csak azért mert valami retró irányt követ nem lesz automatikusan az. Igazából ennyit az egész nem ér (de ez az oldal a játékokról szó), és PC-n meg elég jól körülnéztem, és a PC-s RPG meg mintha elindultak volna régebben a fejlődés rögös útján, aztán mostanság mintha visszafordulna a sok óvodás aszfaltparaszt miatt. Én kérek elnézést ha ennek örülni kellene...
-
Vazzee
csendes tag
válasz Healbacsi #13 üzenetére
Max respect!
Én lvl5-ös rouge partyval hagytam a francba nightmaret, a már leírtak miatt
Így biztos sokáig fog tartani.
Arra mindenképp készülj fel, hogy lesz néhány nagyon szemét rész, ahol már casualon ömlenek az ellenek, most akkor képzeld el mi lesz nightmaren.Összehasonlítás képp: Lowtown: a Carta-s kuruzslókat kinyírtad már?
Casualon ott van a látható pár fő, mint nightmaren, és utána még jönnek 4en.
Ehhez képest nightmaren min 8an jönnek, pedig már az alap embereket is elég lenyomni a köcsög rouge vezetőjük miatt, mert 2 Backstabbel kinyír bárkit.Kívánom hogy legyen hozzá sok türelmed! Nekem nem volt.
-
#08052480
törölt tag
Még most is van ilyesmiből rengeteg csak meg kell találni (elég csak egy pillantást vetni az épp aktuális Dragon Questre). Manapság folyamatosan megy a rinya az egyszerűsödés miatt, ahelyett, hogy az ember kicsit körbe nézne. Komplex játékokat nincs értelme kiadni a HD konzolokra - sose jönne össze annyi bevétel, ami fedezné a kiadásokat, ellenben Wii-re vagy DS-re messze olcsóbb a fejlesztés, jobban el is ereszhetik magukat. Kismillió retró játékmenettel rendelkező cuccos landol a Nintendo gépein, amikről nálunk még csak nem is hall a jónép és amit ugye nem ismer az nem is létezik.
Kár azért fricskázni a BW-t mert a többség igényeit próbálja kielégíteni, mindenki ezt tenné, sőt mindenki ezt teszi. Szénné fikázták őket, azért ahogy az Origins festett konzolokon és mivel ott a pénz ott is próbálnak javítani, pc-re meg nyomnak egy portot (sőt többet is kapott egy szimpla átiratnál) hátha megtalálja a közönségét. Teljesen érthető és logikus amit művelnek, azt meg hogy kisebbség zúgolódik és lepontozza őket metacrtiticsen magasról leszarják amíg jön a bevétel és a dicsőítő kritikák.[ Szerkesztve ]
-
Sokan bíztak benne, hogy legalább olyan jó lesz, mint az első rész, na meg nagyon sok extrát adtak az előrendeléshez:
1. az összes eddig bejelentett DLC-t (signature edition)
2. 1600 Bioware pontot (4000 Ft!)
3. extra tárgyakat a játékbanÉs talán még ki is hagytam valamit.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az világos, hogy a Dragon Age 2 iránya hoz majd nagyobb bevételt. Kevésbé komplex mint az első rész, és az jobb eladásokat generál konzolon. A Mass Effect is ezért lett lebutítva a második részre. Akiknek ez nem tetszik azok a hagyományos RPG iránt rajonganak, de ők vannak kevesebben, sokkal kevesebben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Morden24
nagyúr
válasz - = Zk = - #14 üzenetére
Na mert a magyar piac az aktuális fifával és nfs-el olyan színvonalas
Sectumsempra - For Enemies
-
- = Zk = -
félisten
..meg az a tradicionális angol reggeli. hogy ne menjünk olyan messzire!
fura, hogy az angoloknál mindig az van a topon, ami épp megjelenik.
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Healbacsi
őstag
En nightmare-n tolom, mar lvl 6-os a party. Azt vettem eszre, hogy iszonyuan gear fuggo ez a fokozat. Helyezkedni marha nehez, mert a karakterek ide oda mozognak (sot lokdosik is oket eleg rendesen), igy az aoe spellek/skillek gyakran csapnak a sajat egysegekbe. Mondjuk az ide oda mozgasnak is van pici elonye, mert a ranged/caster karakter a meleetol probal messzebb allni, es onnan sorozni. Nightmarehez kell egy mazsa healing poti es mindig a leheto legjobb fegyver/pancel parositas amit a penzed enged. Nagyon sok csata zajlik ugy, hogy a kis eletereju mobokat ledaralod az elejen, majd futkosol korbe korbe, es a szabadon maradt karakterekkel felorlod az ellenfelet.
Az assasin tipusu modok a legszemetebbek egeszen addig amig nem marad egyedul (90% hp ambushal, ha nincs healing poti, akkor a kovetkezo pofon kivegzi a karaktert) -
Löncsi
őstag
Hát igen, itt tart a játékipar, a kereslet-kínálat furcsa találkozása.
Lehet paranoiás vagyok de néha azon agyalok vajon ezek rendes eladások-e, vagy csak ilyen felfújt lufi módjára vásárolnak nagy cégek sok példányt, hogy növeljék az eladásokat.. ?[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Morden24
nagyúr
Mert pl. nem is érdekel, hogy ki milyen review-t ír mondjuk a Final Fantasy következő részéről, meg fogom venni.
Vagy mondjuk (hogy BW-nél maradjunk) nem nagyon fognak érdekelni a review-k a Mass Effect 3-ról, mert végigjátszottam kettőt, és érdekel a sztori befejezése, még akkor is, ha egyébként 2 óra alatt végigvihető arcade verekedős játék
A DA2-nél megvolt a hoppkopp, de megjegyzem, ha nem olvastam volna el Vistaboy 10 dolgos cikkét, akkor minden ellenérzésemmel együtt megvettem volna - csak egyszerűen a cikk közben előjött a "most betelt a pohár" feeling.Amit mondasz, abban persze van valami, de hát valószínűleg nem szúrtam ki túlzottan a webshoppal, ahonnan rendeltem, és el fogják tudni azt az egy darab példányt, amit én mondtam vissza
Mivel pont angol webshopról van szó (hmv), a fenti hír alapján nem hiszem, hogy gondjuk vanSectumsempra - For Enemies
-
Vazzee
csendes tag
Minden előttem hozzászólóval egyetértek.
Ez a DA2 egy DAO Light.
Korábban én is minden egyes új részletnél kiakadtam, hogy miért lightosítanak.
Azt is el kell ismernem, hogy a Nightmare fokozatot sztem nagyon elméretezték, vagy csak nekem nincs a szíváshoz elég türelmem. DAOban is nehezen lehetett lenyomni az ellenfelekeet, de ott ritkán csinálták meg azt, hogy lezúzod azokat akiket látsz, és utána még min 1-2 hullámot rád küldenek. Sztem képtelenség így jáccani. Tudom hogy anno emellett a nehézség mellett kardoskodtam.
+ Ami nehezít hogy nem lehet rendesen kizúmolni. Így nem lehet taktikázni, mert nem látni rendesen.Szemléletmód váltás kell a játékkal kapcsolatban. Én megtettem, és egész szórakoztató tud lenni. Váltottam Casual szintre, és nem csinálok mást, mint élvezem a sztorit, a beszélgetéseket, és az egymás szurkálását mászkerálás közben.
Most tartok 18 óránál Casualon, úgy, hogy még az ACT 2ből is van hátra jó pár küldi.Fogjátok fel egy popcornmovieként, és érezzétek jól magatokat, mert így meg lehet érteni a magas pontszámokat.
Szo, jó szórakozást!
-
Zoli133
addikt
Szerintem ha megnézzük hogy még milyen játékok szerepelnek alistán akkor telljesen megérdemli szvsz az első helyet. Én meg vagyok elégedve a játékkla, és örülök hogy nem mondtam vissza.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
ddekany
veterán
Most jónak mondom (bár neked legalább volt reflexed visszamondani), de mi a tökömnek kell előrendelni giga cégektől érkező játékot? Indinél még elmegy, mert nincs tőkéjük... De amúgy miért nem várják meg az emberek, hogy kijöjjön és kiderüljön nekik való lett-e? Ezzel pont azt támogatták meg pénzügyileg, hogy pofára ejtsék őket...
-
Lenry
félisten
hülyék ezek az angolok, mindig is tudtam. először a húsos pite, most meg ez...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
HÁZIGAZDA
igen, most feltehetően az összes DA:1 rajongó és környezetük vásárol, ezerrel. az igazán érdekes a DA:3 eladásai lesznek, ott esetleg már jelentkezik a DA:2-ben csalódottak távolmaradása. bár valszeg ott sem.
sajnos ez van, az átlag ember értelmi színvonala a bányászbéka seggét verdesi, ezért értelmes játékot csinálni eleve egy niche fejlesztés.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
ddekany
veterán
Azaz ismét a BioWare marketingeseinek lett igaza? Mert akkor ennyit arról, hogy milyen irányba érdemes fejleszteni. Eh...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- One mobilszolgáltatások
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós topik
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest