Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Healbacsi

    őstag

    válasz Vazzee #9 üzenetére

    En nightmare-n tolom, mar lvl 6-os a party. Azt vettem eszre, hogy iszonyuan gear fuggo ez a fokozat. Helyezkedni marha nehez, mert a karakterek ide oda mozognak (sot lokdosik is oket eleg rendesen), igy az aoe spellek/skillek gyakran csapnak a sajat egysegekbe. Mondjuk az ide oda mozgasnak is van pici elonye, mert a ranged/caster karakter a meleetol probal messzebb allni, es onnan sorozni. Nightmarehez kell egy mazsa healing poti es mindig a leheto legjobb fegyver/pancel parositas amit a penzed enged. Nagyon sok csata zajlik ugy, hogy a kis eletereju mobokat ledaralod az elejen, majd futkosol korbe korbe, es a szabadon maradt karakterekkel felorlod az ellenfelet.
    Az assasin tipusu modok a legszemetebbek egeszen addig amig nem marad egyedul (90% hp ambushal, ha nincs healing poti, akkor a kovetkezo pofon kivegzi a karaktert)

  • julius666

    addikt

    válasz Vazzee #9 üzenetére

    +1

    Nagyon féltem hogy gagyi lesz az előzetes híreket hallva, de most hogy belekezdtem, az eddigiek alapján nekem jobban tetszik mint az 1. rész :K

    Vicces módon pont az hiányzik belőle, amire leginkább azt hittem, nem fog, a tactical view. Ugyanis számomra sokkal taktikusabb lett a 2 mint a DAO volt. Ott a taktika nálam kimerült kb abban hogy az ellenfél AI-jának bugjait játszottam ki és használtam a varázslat-kombókat, mindeközben szívtam a fogam az ostoba, bugos társakon és püföltem a space-t. Itt valahogy ez normálisabb, kevésbé kell szutyogni, mindeközben látványos lett a harc, egyszerűen élvezetesek lettek a csaták.

    És attól senkinek sem kell tartania hogy túl könnyű lett. Nehezebb fokozatokon nagyon is tud szopatni.

    Még esetleg a loot lehetne kicsit változatosabb (bár a híresztelésekkel szemben nem lett sokkal "butább" mint az előző részben, csak kevésbé kaotikus szvsz), na meg az számomra azért erősen zavaró, hogy a társak páncélját nem én válogathatom össze (bár fejleszteni lehet illetve minden mást variálhatok rajtuk, csak a páncél lett konstans, gondolom hogy a modellereknek könnyebb dolguk legyen).

    Sztori szempontjából még nem tudok nyilatkozni, még az elején járok, talán a 2-ben kevesebb a szimpatikus, karakteres jellemmel rendelkező társ mint az egyben volt, kicsit úgy szürkébbek lettek.

    Én amondó vagyok az eddigiek alapján, a folytatás jobb lett határozottan az elődjénél, csak kevésbé az RPG-matyik szájízének megfelelő. Tényleg akció-RPG-ként kell rá tekinteni és úgy teljes mértékben megállja a helyét.

    Nagyjából ugyan az a változás történt mint ami a ME játékok esetén csak itt sokkal durvábban, mert ott az eredeti játék sem volt már "igazi RPG".

Új hozzászólás Aktív témák