Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Rossi #32 üzenetére

    Mondjuk itt megemlítem, hogy én nem tartom magamnak koca RPG-snek, de nekem is jobban bejött az ME2, mégpedig szimplán azért, mert a bázisrendszer az ME1-ben is egyszerű volt, mint a szög, csak ott még kiírtak olyan - szerintem nagyon anti-szerepjáték - képzettségeket, mint az intimidation és a persuasion. Ehhez képest a második rész paragon/renegade (és NEM good/evil!) értékei alapján alkalmazható "jelenetkérés" nekem sokkal szerepjátékosabb. Valószínűleg a természetessége miatt, mivel nem próbál egy alapvetően szociális interakcióra alapozó "skillt" leegyszerűsíteni képzettségfokozatokra.
    A DAO alaprendszerének esetében én elmennék odáig, hogy nem is egyszerűnek, hanem konkrétan bénának nevezném.

    Itt a lényeg szerintem ezen van: A Mass Effect 1 és 2 között azért nem volt ekkora váltás koncepcióban :K

    Az ME alapban egy akció-szerepjáték volt, és remekül ellátta a feladatát, sőt: pluszt adott a stílushoz szerintem. A második rész szintén hozta a szintet (bár általánosságban tényleg van nekem is fenntartásom az ME2-vel, de nem a játéktechnikai része miatt). A DAO meg egy erős klasszik BW crpg-nek készült, csak ahhoz képest gyenge lett (ettől még nem rossz játék). A DA2 meg már nem is az lett.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák