Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #1 üzenetére

    Ebből még ne vonj le messzemenő következtetéseket, mert jelenleg valószínűleg megkapják a régi BW/DAO rajongók pénzét, és az új belépők lóvéját is.

    Viszont ahhoz kétség sem fér, hogy melyik irányba éri meg fejleszteni.

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ddekany #6 üzenetére

    Mert pl. nem is érdekel, hogy ki milyen review-t ír mondjuk a Final Fantasy következő részéről, meg fogom venni.
    Vagy mondjuk (hogy BW-nél maradjunk) nem nagyon fognak érdekelni a review-k a Mass Effect 3-ról, mert végigjátszottam kettőt, és érdekel a sztori befejezése, még akkor is, ha egyébként 2 óra alatt végigvihető arcade verekedős játék :K
    A DA2-nél megvolt a hoppkopp, de megjegyzem, ha nem olvastam volna el Vistaboy 10 dolgos cikkét, akkor minden ellenérzésemmel együtt megvettem volna - csak egyszerűen a cikk közben előjött a "most betelt a pohár" feeling.

    Amit mondasz, abban persze van valami, de hát valószínűleg nem szúrtam ki túlzottan a webshoppal, ahonnan rendeltem, és el fogják tudni azt az egy darab példányt, amit én mondtam vissza :)
    Mivel pont angol webshopról van szó (hmv), a fenti hír alapján nem hiszem, hogy gondjuk van :))

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz - = Zk = - #14 üzenetére

    Na mert a magyar piac az aktuális fifával és nfs-el olyan színvonalas :)

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz julius666 #30 üzenetére

    Nem attól szar a játék, hogy casual. Attól szar a játék, hogy Dragon Age 2 a neve, és casual. Még inkább átfogalmazva: attól szar, hogy ez a játék minden tekintetben a DAO közvetlen folytatásának lett szánva. Ha egy spinoff lenne, egy büdös szót nem szólnék én sem.

    Hogy értsd: ha a Diablo 3 FPS lesz, akkor egy rajongót nem fog érdekelni, hogy FPS-ként állati jó, meg multiban faszább mint a COD11.

    Egyébként az tény, hogy a DAO sem volt túl eredeti és ötletes játék. De az sokat elmond a mostani RPG piacról, hogy vissza van sírva.

    szerk.: De most jöttem rá, hogy lehet én is öreg vagyok az egészhez. Nemrég megvettem a Lionheart-ot a GOG-on, és tökre élveztem, egészen addig, ameddig nem jött egy kurva hosszú kriptajárós diablózós mocsadék rész. Kb. két órája csak daráltam a csontvázakat, aztán elmentettem és kiléptem a francba. Kimondhatatlanul utálom az ilyen labirintushent szarságokat...

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Rossi #32 üzenetére

    Mondjuk itt megemlítem, hogy én nem tartom magamnak koca RPG-snek, de nekem is jobban bejött az ME2, mégpedig szimplán azért, mert a bázisrendszer az ME1-ben is egyszerű volt, mint a szög, csak ott még kiírtak olyan - szerintem nagyon anti-szerepjáték - képzettségeket, mint az intimidation és a persuasion. Ehhez képest a második rész paragon/renegade (és NEM good/evil!) értékei alapján alkalmazható "jelenetkérés" nekem sokkal szerepjátékosabb. Valószínűleg a természetessége miatt, mivel nem próbál egy alapvetően szociális interakcióra alapozó "skillt" leegyszerűsíteni képzettségfokozatokra.
    A DAO alaprendszerének esetében én elmennék odáig, hogy nem is egyszerűnek, hanem konkrétan bénának nevezném.

    Itt a lényeg szerintem ezen van: A Mass Effect 1 és 2 között azért nem volt ekkora váltás koncepcióban :K

    Az ME alapban egy akció-szerepjáték volt, és remekül ellátta a feladatát, sőt: pluszt adott a stílushoz szerintem. A második rész szintén hozta a szintet (bár általánosságban tényleg van nekem is fenntartásom az ME2-vel, de nem a játéktechnikai része miatt). A DAO meg egy erős klasszik BW crpg-nek készült, csak ahhoz képest gyenge lett (ettől még nem rossz játék). A DA2 meg már nem is az lett.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz D1Rect #34 üzenetére

    Az mondjuk javára válna a Crysisnek :))

    Sectumsempra - For Enemies

  • Morden24

    nagyúr

    válasz julius666 #36 üzenetére

    Vicces, mert a DA2 pont hogy ezt a típusú játékmenetet szorította vissza

    Ugyan, ez a fajta játékmenet már a DAO-ra sem volt jellemző, talán az egyetlen kivételtől, a Deep Roads-tól eltekintve, de szerencsére ott is relatíve sok mellékküldetéssel volt színesítve a dolog, hogy elviselhető legyen.
    Ezt nem a DA2 maga, hanem az akció rpg stílus szorította vissza, és sokkal jobb példát is tudok erre mondani: Vampire Bloodlines.

    De amúgy én elég ostoba, begyöpösödött nézőpontnak tartom hogy valakik csak a név miatt húznak le egy amúgy jó játékot.

    Ugyan már. Ha egy cím rajongótábort gyűjt maga köré, akkor az a rajongótábor kritikus lesz a kedvencével, pont. Attól még, hogy valami elmegy egy közepesen jó sci-finek, még szénné lesz szopatva, ha hirtelen elnevezik mondjuk Star Trek-nek. A név az bizony kötelez, mert ezáltal más dolgoknak kell megfelelned.

    Ugye vágod [...]

    Igen, a legtöbb dolgot vágom. Már mondtam korábban is, hogy engem a DA2-től nem a kazuál játékmenet, hanem a helyszín és a történetről olvasottak riasztottak el.
    Márpedig az akció rpg játékoknak kizárólag a történet és az előadásmód lehet erősség, legalábbis az én véleményem szerint.

    Játszottál is vele vagy csak végigtoltad a demót?

    Mivel előbbihez meg kellett volna vásárolnom a játékot, ezért természetesen nem. Azt továbbra is tartom, hogy nekem a DA2 a saját magam által összeszedett infók szerint nem ér meg 12K-t, éppen ezért mondtam le az előrendelésemet.

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák