Új hozzászólás Aktív témák

  • julius666

    addikt

    válasz Morden24 #31 üzenetére

    De most jöttem rá, hogy lehet én is öreg vagyok az egészhez. Nemrég megvettem a Lionheart-ot a GOG-on, és tökre élveztem, egészen addig, ameddig nem jött egy kurva hosszú kriptajárós diablózós mocsadék rész. Kb. két órája csak daráltam a csontvázakat, aztán elmentettem és kiléptem a francba. Kimondhatatlanul utálom az ilyen labirintushent szarságokat...

    Vicces, mert a DA2 pont hogy ezt a típusú játékmenetet szorította vissza, a "dándzsönök" kisebbek lettek, kevesebbet kell a harcokkal szutyogni, rövidebbek de velősebbek lettek, neked mégsem jön be. :)

    De mindenki tudhatta hogy casualabb lesz, a fejlesztők kb. az első hírek óta folyamatosan ezt hangoztatták. Mindamellett ha ilyen szigorúan nézed, és spinoffnak jó lenne, akkor nem feltétlenül az első rész folytatása (minthogy sztoriban sem), az első rész Dragon Age: Origins volt. :DDD

    De amúgy én elég ostoba, begyöpösödött nézőpontnak tartom hogy valakik csak a név miatt húznak le egy amúgy jó játékot.

    Mondjuk itt megemlítem, hogy én nem tartom magamnak koca RPG-snek, de nekem is jobban bejött az ME2, mégpedig szimplán azért, mert a bázisrendszer az ME1-ben is egyszerű volt, mint a szög, csak ott még kiírtak olyan - szerintem nagyon anti-szerepjáték - képzettségeket, mint az intimidation és a persuasion. Ehhez képest a második rész paragon/renegade (és NEM good/evil!) értékei alapján alkalmazható "jelenetkérés" nekem sokkal szerepjátékosabb.

    Ugye vágod hogy a DA2-ben a játék statisztikázza milyen típusú válaszokat adsz (ezek azok az "ostoba színezett" kék, lila és vörös válaszok) és a nem játékos által kiválasztott szövegeket utána az alapján választja ki? Tehát ha folyton lilát nyomsz, akkor a karakteredből "humorzsák" lesz aki folyton szúrós megjegyzéseket tesz a nem te általad választott szövegrészek egy jó részénél is. Mindamellett a társak aktív részét képezik a párbeszédeknek, nem csak néha beugatnak hátulról, kikérheted a véleményüket, sőt van hogy ők lezsírozzák helyetted a problémát, velük békésen is megoldható ami nélkülük csak fighttal lett volna.

    Még azt elmondanám, hogy nem minden döntés színezett, ahol nem lehet pontosan előrelátni milyen irányban befolyásolja a sztorit a döntésed, azok általában nem azok.

    A társak szimpátia rendszerét is teljesen átalakították, nem az van hogy viszed magaddal a jól bejáratott csapatod aztán a táborban mindenkinél nyomod a next-next-finisht beszélgetésnél, bedobod az ajándékokat aztán jóhaverságban vagy velük közben a felük még csatában sem volt veled, hanem a döntéseid után változik az ott lévő csapattársaid véleménye rólad. Ergo akire rá se szarsz, az nem is lesz a legjobb haverod.

    Szerény véleményem szerint nemhogy a DAO, a ME2 párbeszéd rendszerét is üti a DA2 megoldása.

    Játszottál is vele vagy csak végigtoltad a demót?

Új hozzászólás Aktív témák