Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
nagyúr
A 2 jobbnak tűnik, de csak azért mert perpillanat ez az aktuális, ezzel játszik az ember. Egyébként néhol simán copy-paste szagú.
Nem hiába írják sok helyen hogy minimális csiszolással, de, kiadták az első részt újra.
-
Köszi a kielégítő választ. Logikusnak gondoltam, hogy a 2 jobb lesz, mint az első, de láttam egy összehasonlító videót, ami esős körülmények között hasonlította össze a két játékot, és az elsőben több a pocsolya és jobban tükröződik minden, és alatta a kommentekben sokan azt írták, hogy visszalépés van az első részhez képest, de akkor most megnyugodtam.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
Citroware #595 üzenetére
Igen, jobb.
Dolgok amelyek előnyükre változtak:
- Tartalalom (sokkal több pálya és autó, az egyes classok végre fel vannak töltve és nem csupa 2 autós géposztály van)
- Jelenleg a piacon lévő legjobb időjárás és napszak rendszer (teljesen személyre szabható az évszak, az időpont, az időjárás minden pályára)
- Sokkal jobban skálázható grafika és lényegesen jobban paraméterezhető irányíthatóság (még egy sima billentyűzetről és szórakoztató tud lenni)
- Amennyiben érdekel a dolog a piacon lévő legjobb VR támogatás autós játékhoz
- Grafika és hang szempontjából is jobb lett mint az előző rész, noha az sem volt egy gyenge eresztés a maga idejében ebből a szempontból
- Group C, Group 5Ami hiányosság és az előző részben is megvolt:
- Az AI bizonyos helyzetekben még mindig pocsék, ezen jelenleg is dolgoznak, az eddigi változások szerintem pozitívak
- Gépigénye továbbra is relatíve magas még FHD fix 60FPS követelmény mellé is, bár ezt némiképpen árnyalja a korábban említett jó személyre szabhatóság
- Apróbb idegesítő hibák, amik a játék egyes funkcióival köthetőek össze
- A multiplayer stabilitásán még mindig lenne min dolgozni -
Elég egyszerű kérdést tennék fel: Szerintetek a 2 jobb, mint az 1? Ha igen, miben jobb?
-
snecy20
nagyúr
Kicsit technikai jellegű kérdés:
A játék nálatok is iszonyúan dolgoztatja az első magot, vagy csak nálam? Az első 80% körül pörög, a további öt mag pedig csak takaréklángon 20-25% körül. (i5 8600k) -
zilazil
őstag
Szintén Oculusban, szintén HUD, a javítás előtt, ha valamit piszkáltam a HUD beálításainál, mentés után kivetítette távolabbra, nagyon jól nézett ki, kényelmes volt, most meg ott van apróban a szemem előtt.
Lehet ezen változtatni, hogy ismét távolabbra vetítse ki?
-
Segal
veterán
Köszi szépen ha nagy szenvedések árán is de sikerült
A probléma hogy Oculusba mindent máshol mutat mint amit a képre rajzol így gondoltam megcsinálom Oculus nélkül. Úgy már nem is volt visszapillantó de amint újra Oculusba indítottam volt...
Aztán jött a finom mozgás a hud beállításainál hogy akkor hol is mutatja pontosan. Végül meglett és azt hittem már minden jó lesz de mégis maradt a visszapillantó mert lányos zavaromba elfelejtettem menteni a változtatásokatA lényeg hogy most már jó
Köszönöm
Végül 2 kép pusztán érdekességből mennyivel másabb minden Oculusból mint simán indítva...
Oculus
Sima -
Segal
veterán
Srácok olyan kérdésem lenne hogy a képen középen látható "visszapillantót" le lehetne e úgy szedni a hudról hogy a többi kijelzést viszont mutassa? Oculusba piszok zavaró...
Régebben nem mutatta de most talán az 1.3-as frissítés óta?? kiteszi és akárhogy barangolok a beállításokba csak úgy tudnám leszedni onnan ha a hud részt full-ról light-ra állítanám de akkor meg a körszámot, ellenfeleket, üzemanyagot stb sem mutatMásik 2 lehetőség meg a telemetria és a semmi de ezek még rosszabbak. Tehát bárhogyan (akár egy ini átírással) meg lehet oldani hogy eltünjön az a számomra zavaró visszapillantó mutatása? Előre is köszönöm a választ aki segít
-
zoli7601
csendes tag
válasz
Lifer092 #586 üzenetére
Ez a kép akár a 3. patch eredményességét is tükrözhetné ami a multit illeti.
A bal oldali kék kabátos fickó úgy döntött, hogy inkább az alkoholba menekül, ezért mehúzza a lapos üveget.
Tőle jobbra lent a zöld kabátos figura testtartása alapján kijelenthető, hogy neki most már aztán tényleg teli van a .... az egésszel.
Felette a barna kabátos csajnak már ökölbe van szorulva a keze, és éppen arra gondol, hogy most átszakítja a kerítést, és nekimegy ezeknek.
A durcizó fickó felesége/csaja, a zöld kabátos (festett)szöszi előre megmondta, hogy ez lesz, ezért akart inkább otthonmaradni, és összeütni egy paprikás krumplit ebédre, de senki nem hallgatott rá. Közben "ez teljesen hülye" - tekintettel néz a barátnőjére, aki már távcsővel nézi, hogy mikor száll alá a Jóisten és vakarja ki ezt a valamit a pöcegödör legmélyéről.
A baseball sapkás, barna kabátos fickó csak röhög, és éppen a telefonján nyomja be a kamerát, hogy felvegye ezt a szerencsétlenkedést, mert a haverjai nem fogják neki elhinni, hogy ilyen van. (hajlított bal kar) -
mckangi
senior tag
Sziasztok!
Én egy sima xbox one -al játszom a játékot. (nem x!).
A gondom a következő lenne.:
Mivel csak kontrollerem van, ezért kb 3 napomba tellett mire belőttem a játékhoz. Most hanyagoljuk a pc-s verziós xbox one / xbox 360 kontrollerek használatát, mert a YouTube-n ezekből Dunát lehetne rekeszteni, a PS4 -el egyetemben.Vagyis belőttem az xbox one-ra,az xbox one kontrollert.
Ezek után elkezdtem belőni a FOV értékeket, gyorsulást, stb....
Sajnos csak később derült ki számomra, hogy valami itt nem stimmel.....
Ha megváltoztatom a kamera állás bármely nézőpontjának a beállítását, a kontrollerem beállításait dobhatom a kukába.
Akárki, akármit mond,az első résznek könnyebb volt a kontrollert belőni mint ennek..... A többi meg sajtó szöveg.....
Na mindegy, a lényeg az, hogy addig variáltam a nézőpont beállításokkal, amíg újra majdnem irányíthatatlan lett a verda a játékban (mindegyik).
Ha valaki tudja, hogy mik a játék által használt default értékek, azt arra kérem segítsen nekem :
Főmenü -> Camera ->Field of view fül
Főmenü -> Camera ->Movement fülGondolom Pc-n,, PS4-en, Xbox-on is ez a játék készítők által használt gyári értékek mind ugyanazok.
Aki ezeket még nem állította, ha lő két fotót, ezekről, azt megköszönném!
Amúgy elárulom, hogy a 3nap alatt, egyetlen egy olyan beállítást nem találtam, ami nekem jó lenne.
Reset default Settings gombot én nem találtam....
-
bilanszki
csendes tag
Sziasztok
Nekem egy olyan kérdésem lenne, tegnap vettem észre játék közbe hogy a Hard slick gumikkal 3-4 másodpercel jobb köridőket lehet futni mint a soft slick gumikkal.
Sokkal jobban tapadnak és később fogynak el mint a soft gumi mondjuk az érthető hogy tovább bírja mint a lágy de ez a tapadás különbség nekem fura.
Ja és ezt gt3-as és lmp2-es autókon próbáltam.
Ez nálatok is így működik? -
Shodan
őstag
Project CARS 2 - Tél Evo VI-al
-
Dr. Gonzο
senior tag
Szerintem fáradjatok át ide.
-
macy
addikt
válasz
ForRedGlory #578 üzenetére
Néztem, na de hát na
Kozmy: BMW M3 GT2, ami a képen is van. De csak maga a karika. Azért kell még a bázis.
-
macy
addikt
Az van fent, köszi.
-
macy
addikt
Az 1.3-as az utolsó firmware a pedálhoz?
-
dino_m
senior tag
Nálam, ha a SHO-t, mondjuk 100-ra állítom és az ABS-t 100-ra, akkor nem megy a vibramotor, de ha a ABS-t 99-re rakom akkor már működik a féken. Ha az ABS-t OFF-ra rakom, akkor a gázon van a vibramotor.
Viszont ez működik hardverből nem kell hozzá semmilyen játék. Fanatec Forza CSR-em van. -
kozmy
őstag
A féken hol műkszik holnem a vibra, a gázon frankon megy reagál, ha a kipörgés gátló ki van kapcsolva. Azt vettem észre, hogy akkor is indokolatlanul be pörög a vibra motor ha a bátison az ABS 0 van, szobal össze vissza rezeg. Az elsőrésszében ott csak a fék vibra működött de az remekül.
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz
ForRedGlory #560 üzenetére
Hiába no... öreg vagyok, nem haladtam a korral!
Megragadtam a G27-nél.
Amúgy besz@rok, hogy rezgősek a pedálok. -
macy
addikt
Uraim, akinek Fanatec V3 pedálja van. Megy a játékban a vibra motor? Mert nálam nem működik, igaz csak pedál van, a kormány még nincs meg.
-
Shodan
őstag
Szerintem én vagyok az egyedüli aki nem így látja. Amióta megvan máshoz nem nyúltam. Az egész racing feelinget ez adja át talán a legjobban. Az FFB a patchel nekem nem tetszik, sok helyen teljesen elkönnyült. Vizen megnőtt a tapadás. A köv DLC viszont eléggé várós. A codemasters óriási ziccert hagyott ki az RX-el. Ahelyett hogy nyomták volna a kontentet a dirt rallyhoz, szartak bele és helyette kiadták a dirt4-et amit nem is tudom minek nevezzek.
Itt meg már most jön egy-két finom autó és mellé még pár pálya. Így kapásból már sztem 8 rx pálya lesz.
Ott van a VR támogatás is. -
Shodan
őstag
Azt nem tudom, de nekem nagy csalódás ez a patch.
-
rfjanika
tag
Nem tudja vki ez a javítás ps4-re mikor erkezik?
-
Shodan
őstag
válasz
ForRedGlory #547 üzenetére
Túl nagy eltéréseket én nem tapasztaltam. Hátsó tapadás most egyszer nem ment el az alatt a pár kör alatt amit mentem gt3 ferrarival, olyan mintha sínen mennék. A kormány elfordulás nekem nem tűnt fel, sztem ugyanolyan.Annyi hogy lett kerb effect. Laggok ugyanúgy megvannak.
Ahogy érzetem:
"Ferrari 488 GT3 - Reduced extra slip allowance at low speeds for better stability." Sztem jobb volt előtte... -
Segal
veterán
válasz
ForRedGlory #547 üzenetére
Imádom a Ferrarikat de a GT3-ból nekem a Porsche jobban bejön irányításilag
-
ForRedGlory
félisten
Az FFB kicsit jobb lett szerintem. Pont jatszottam a patch elott is, igy friss az elmeny.
Viszont valamit elbarmoltak a kormany elfordulassal, mertost ugyanazzal a kocsival (Ferrari GT3) sokkal tobbet kell tekerni a kormanyt... pedig azt magamtol nem allitottam, autentikuson van. Mind1, majd max beallitok neki fix szoget.
-
Segal
veterán
válasz
PR0JECTNR56 #545 üzenetére
A ferrarist mar lattam. Az oculusommal egyutt mar nagyon varjuk az FXX K-t
Mondjuk nem sertodnek meg ha 1-2 F1-es Ferrarit is beleraknanak de szigoruan a V8-10 korszakbol -
PR0JECTNR56
addikt
Nekem autókból a Quattro S1 és a Ford RS200 Evo érdekes, bár ha rallizni van kedvem, akkor a célra klasszisokkal jobb a Dirt Rally.
A két "pálya" meg kb. olyan mintha meg sem történt volna.Én is Season Pass-en vagyok, első sorban a Le Mans miatt, de a Ferrari és Porsche pack is remek lesz, főleg, hogy már bizonyos packokban konkrétan tudni is, hogy mi lesz:
Porsche csomag (lehet néhány Le Mans csomagból is származó benne).
1970 Porsche 917K
1971 Porsche 908/03
1971 Porsche 917LH
1972 Porsche 917/10K
1978 Porsche 935
1987 Porsche 959
1987 Porsche 961
2003 Porsche Carrera GT
2016 Porsche 919 HybridFerrari FXX K
Ferrari F12tdf
Ferrari 488 Challenge
Ferrari 250 Testarossa
Ferrari 458 Speciale Aperta
Ferrari 512 BB LM
Ferrari F355 Challenge -
Segal
veterán
válasz
PR0JECTNR56 #542 üzenetére
Nekem kocsibol kb a fele szimpatikus viszont a 2 palya az igy elsore csalodas en inkabb aszfalt parti vagyok. Ettol fuggetlenul meg van veve a SeasonPass tehat nalam max a varakozas van hogy mit is fogok kapni a penzemert
Amikor a pletykakbol kiderult hogy az egyik Ferraris dlc lesz azonnal megvettem az SP-t -
Segal
veterán
Kiderult mi lesz benne az elso dlc-be (Fun pack)
2 palya
- Circuit De Barcelona - Catalunya Rallycross,
- Brands Hatch Rallycross Historic
Uj kocsik
- Audi S1 EKS RX Quattro - Citroën DS3 RX Supercar
- Ford Bronco
- Ford Mustang RTR Spec
- Mustang '66 RTR
- Ford RS200 Evolution
- Renault R5 Maxi Turbo
- Audi Sport Quattro S1 -
kozmy
őstag
válasz
ForRedGlory #538 üzenetére
Bocs a telóm át írta a szavakat. Szóval ha egy játékra updat jön attól még nem lesz jobb vagy rosszabb egy FANATEC kormány.
-
ForRedGlory
félisten
Hogy mi van?!
Amúgy:
Project CARS 2 - Patch 1.3.0.0
NOVEMBER 28. - SMS_BRAMHALLOnline / Multiplayer
New game mode - The Online Championship game mode is now available, allowing players to compete online in full championships, spanning multiple rounds.
Fixed an exploit where some players could load custom setups in Community Events when Default Setups are enabled.
Improved logging and syncing when joining online games already in progress.
Fix for an online issue where players would be shown an incorrect error message when attempting to join a game session which was full.
Online Reputation: When being kicked from a race, the system now checks your recent history to help decide if points should be deducted from your ranking score.
Online Reputation: Fixed a bug where remaining players would not score for a win against disconnected players.
Resolved a problem where a previously kicked player, joining back into a game after accepting an invite, would be auto-kicked.
For players joining an active qualifying or practice session, there is now a 3-minute cut-off as the session approaches completion, after which it will no longer be possible to join the session.
An error message is now displayed when an incorrect password is entered when joining a password-protected lobby.Career
New Invitational Event - McLaren 720S VIP Challenge.
Fix for career multi-class races, so that the finish position within the class is used for series progression, rather than the overall race position.
Nissan Skyline Silhouette, Nissan Skyline BNR32, Nissan R89C, and Porsche 961 can now be used in Career mode.
Fix for an issue where pop-ups for unlocking Invitational events were displayed in the wrong location.VR
Improvements to the VR-specific replay camera system.
Fix for screen dirt and rain drops not rendering correctly in VR.
Fix for an issue when VR combined with NVIDIA Surround caused the game to attempt display of ultra-widescreen content in the VR headset.
Changed the VR Gaze pointer behaviour to also hide when the UI is disabled in Photo Mode and Replays.
Fix for VR Photo Mode initial FOV settings when switching camera mode.
Fix for screenshots taken in VR Photo Mode not saving correctly to the <Documents\Project CARS 2\screenshots> folder.Controllers
Logitech - Fix for G29 and G920 lock stops.
Fanatec - improved anti-jolt and high-frequency anti-vibe on the CSWB series.
Thrustmaster - Improvements for the 458 Italia.
Improvements to various controller’s vibration effects.GUI and HUD improvements
Session information such as race duration is now displayed on the pre-race menu.
Changed the HUD colouring scale for race rain tyres.
Added a dialog to show replay saving progress.
Change to the way the Start Type is displayed on the Round dialog so that it matches the Race Settings dialog.
Fix for an issue where a menu would become disabled when moving 'down' from the bottom of the menu.
Updates to various buttons to better indicate when a button is selected/highlighted.
Fix for buttons on online post-race results screen so that they only show when they can be pressed.
Fixed cases where the RPM Gauge on the HUD was not matching the actual RPM of the car.
Fixed loading bar to become invisible when local loading is complete.
Added new Help Text for Menu Spring Strength in FFB settings.
Added fuel estimation to Tuning Setup screen and ICM.
Added auto-scroll to a number of info feeds to prevent overlapping text.
Added the name of the car setup currently in use to the 'Setup' button on the Pre-Race screen.
Fix for fuel being displayed incorrectly as mass, not volume.
Improvements to the lap timing and visual-split timing HUD widgets.
Fix for incorrect number of records being counted on Community Event screen.
Fixed an issue in Time Trial where Loaded Ghosts and Options on the Pre-Race menu were highlighted at the same time if the player added multiple ghosts in Time Trial.
Fixed an issue where an incorrect weather forecast icon is displayed for the client in the lobby details screen.Handling/Damage
Various tyre behaviour tweaks and improvements to the different tyre compounds.
Altered the pre-heating temperatures of various tyres to prevent them from being outside optimum temp range at race starts.
New rain tyre compound improvements for Group C, GTP, all Formula cars, GT1, and LMP900.
Driveline improvements with increased synchro effect for Hewland-type gearbox
Lowered the time to jam gears together after a missed shift for all gearboxes.
Changes to Vintage Lotus treaded tyres to improve wet speed balance.
Altered radiator damage to make it more progressive, and not accumulate damage from minor impacts.
Fix for issues with radiator settings on the Toyota GT86 GT4, and Rocket Bunny versions, which under some conditions were causing engine overheating.
Changes to downshift protection based on vehicle speed.
Lowered minimum shift time for cars with H-pattern racing gearboxes.
Improved physics setup and damage for Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG.
Fixed missing radiator damage for Ford Escorts, and Ford Mustangs.
Improvements to Formula Renault 3.5 default stable setup.
Performance balancing changes to the LMP1, GT3 and GT4 Classes.
Refinements to Vintage Low Grip tyre.
Balanced performance for BMW M3 GT4, and Ford Mustang Boss 302 R1.
Improved Modern Touring Car tyre compound.
Road car tyres: Tuned the aquaplaning and more sensible behaviour in very deep water.
Increased threshold for detaching front wings of Formula cars.
Adjusted various default setups:
– Aston DB11: Loose
– Aston Vulcan: Loose, and Stable
– BMW 320 TC: Stable
– BMW M3 E30: Loose, and Stable
– Chevy Camaro ZL1: Loose, and OEM
– Ferrari 330 P4: Loose, and Stable
– Ford Fusion Stockcar: Loose.
BMW 2002 StanceWorks: Fixed tyre texture, better strut geometry for kingpin angle and scrub radius, improved drag centre of forces in the aero model.AI
Improved AI in low- and high-speed cornering.
Improved balance between player and AI in wet conditions.
Improvements to general AI behaviour and racecraft across all tracks.
Tweaks to how AI are affected by snow and ice.
Improvements to the AI driving on slick tyres in wet weather.
AI Practice and Qualifying grip levels rebalanced to better match expected behaviour.
Better balanced AI speed on corner exit.
Generally improved the AI racing balance and ability across many tracks.Audio
Update to various AI car sounds.
Added new sounds for lower pitch skidding.
Improved AI audio levels in replays.
Improvements to Lamborghini Huracán engine audio.
Reduced the skid sounds for the McLaren 720S.
Modified falloff curves for surface and skid sounds.
Updated sound mix for replays, with improved reverb settings for tunnels and bridges.
New tyre skid sound effects for treaded tyres.
Fix for an issue with audio not panning to all speakers in 7.1 under certain conditions.Tracks
California Highway Stage 3 - Added an alternate start line to clean up occasional start line issues.
DirtFish (all) - Fixed an issue with render flickering on main building.
DirtFish Mill Run - Fix for an exploit to prevent unrealistic lap times (This includes a leaderboard reset for Time Trial and Community Events on DirtFish Mill Run to remove bogus lap times).
Fuji - Fixed an issue with some render flickering on the front of the pit buildings.
Indianapolis Motor Speedway Oval - Updated dynamic marks, updated AI alternate start line for better cleaner starts.
Circuit de 24 Heures du Mans - Fix for render flickering issue on the fence left of start straight, and in the curve entering the long straight.
Lohéac - Fix for an issue on one kerb where the physics would didn’t behave correctly.
Oulton Park - Fixed floating white lines near entry to pit lane.
Red Bull Ring—National: Changed some dynamic barriers and fixed LODs.
Red Bull Ring GP and National layouts - Fixes for various Replay and Pre-Race camera issues.
Sakitto - Fixed various render popup issues.
Fixed issues with the race start at various tracks.
Adjusted the pit lane placement of Pit Limiter Entry and Exit boards at several tracks.
Improvements to track cut settings at various tracks.Vehicles
Audi A1 Quattro - Rebalanced the AI in rain vs. dry.
BAC Mono - New wet tyre compound.
BMW 320 TC - Fixes for gaps in the rear of cockpit, and fixed cockpit display clipping.
Caterham Seven 620 R - Improved wet tyre.
Chevrolet Camaro 1969 - New suspension geometry to better match the Hotchkiss design at the rear and SLA up front.
Chevrolet Corvette C7 Z06 - OEM setup differential opened up.
Dallara DW12 Road - New player rain compound, and new AI wet grip adjustments.
Formula X & Dallara IR-12 - Adjusted engine lifetime model.
Ferrari 488 GT3 - Reduced extra slip allowance at low speeds for better stability.
Ferrari F40 LM - Fixed various cockpit detail issues that were visible in VR.
Ford Escort RS1600 - Adjusted dry and wet speeds for AI to match latest physics changes.
Ford Falcon V8 Supercar - New rain compound.
Ford Falcon V8 Superca - Added a new tyre carcass and made some minor improvements to car handling.
Formula Renault 3.5 - Increased rolling drag and friction torque to AI to balance their speed on straights.
Ginetta G40 - Improved AI tyre stiffness, grip and rolling resistance, to better match player, added new Junior tyre.
KTM X-Bow GT4 - Changed spring and damper data, and added optional final drive ratio.
Ligier JS P - Fixed exhaust positions.
Ligier LMP3 - Fixed rear 3rd bump stop having no range adjustment.
Lotus Type 51 - Increased players wet grip to better match the AI.
Mazda MX-5 Radbul - Engine cooling and durability adjustment to prevent engine from blowing after one lap. New drift setup added.
McLaren P1 GTR - Updated the differentials for Stable, and Loose default setups, for more stability and ease of driving.
Mercedes-Benz AMG GT3 - Improved default setup to improve stability.
Nissan Fairlady Z GTS - Various fixes enabling radiator damage, texture fixes, better drag balance, and bigger set of gear ratios.
Nissan Fairlady Z GTS-II - Raised shift light RPM-trigger to 8,000 RPM.
Nissan Skyline Super Silhouette - Boost adjustment for default setup to make the car more competitive with other Group 5 cars.
Porsche 936/77 - Added a wider set of gear ratios.
RWD P20 LMP2 - Changed shift lights to better match engine peak-power.
Toyota GT86 - Altered aero positioning, and fixed an aero-lose problem without changing the setup.
GT4 cars - Change to the tyre carcass model.
LMP1 Cars - Fixed an issue where the AI weren't using the hybrid system, causing an imbalance with the player.
LMP2 cars - Reduced aero drag by 35lbf @ 150mph.
Various road cars - Changed OEM tyres to the correct ones.
Kart - Disabled differential setup adjustments, new tyre carcass construction.
Improved dirt texture on various cars.
Fixed mud and snow textures on various cars.Other Improvements
Fixed an issue in Time Trial where the player could load a ghost’s setup for a different car from the player’s car if the selected ghost was in the same class as the player’s car.
Improved the rendering of the edges of LiveTrack puddles for off-road/off-track areas.
Fixed an issue with mud and dust particles being visible inside cockpits.
Improvements to the wet track darkening render effect.
Much-improved motion blur and bokeh effects.
Fix for an issue where, in certain cases, LiveTrack conditions could be carried over from one game type to another.
Improved the synchronisation of clouds and rainfall, and the effects on cars.
Fix for a red/yellow graphical glitch sometimes appearing on track surface.
Fix for an occasional crash when switching shadow detail level.
Fixed an intermittent crash when entering text for a new pit strategy.
Fixed an issue where occasionally some AI cars would not move on the first viewing of a replay.
Fix for an issue that would reset the player’s tuning setup to default when Pausing and choosing to return to pits.
...and many other small tweaks, improvements and performance enhancements. -
kozmy
őstag
Ha egy játékra update Jan at top nem a Mormon less jovv vagy rosszabb
-
Shodan
őstag
Valahogy várható volt hogy ez lesz...
-
kozmy
őstag
Jött valami új fissítés de dolgokat jobban el baxott
-
kozmy
őstag
válasz
theballa32 #530 üzenetére
Én multiban jártam így, de egy kis idő után pár sec után be töltötte.
-
theballa32
tag
Sziasztok!Más is jàrt màr úgy,hogy nem menti el a setupot?
-
Segal
veterán
válasz
ForRedGlory #526 üzenetére
Minek amikor mar megvan?
Viccet felreteve nezz fel hardveraprora ott mar most le van akciozva par eladonal en 7000ert vettem meg a megjeleneskor -
PR0JECTNR56
addikt
Időközben a Japanese Car Pack is megjelent 5 Euro-s áron, ha valakinek eddig hiányzott volna. Én ma megvettem a 280ZX IMSA miatt.
-
h_benjamin
aktív tag
Mikor jön az első DLC? Meg kb mik lesznek benne valaki tudja?
-
Shodan
őstag
Már akcióban, 36euro jelenleg steamen.
-
zoli7601
csendes tag
Cshavez: Köszike, de nem vágytam elismerésre.
Shodan: Parancsolj:
Steam, Patch 1.2.0.0 alatti komment, tegnapról, és nem én írtam:
When are you going to fix the online servers? NEVER !
SMS ban me from twitter
because i ask championship online in game promise
because i ask more fix more stability multiplayer rank licence
all is buggedSMS prefer
make event best photo
patch stickers hot wheel
ZERO COMMUNICATIONTHEY DON T UNDERSTAND SOME PLAYERS LEAVE PC2
Mint látszik, nem egyedi, tehát nem kizárólag nálam van ez, ettől függetlenül megtettem, amit lehetett. Gép újraindítás, játék reinstall, routert szétkaptam, szóval mindent. Próbálkoztam, hogy hátha a dedi szeró, csináltunk sima szerót jelszóval, aztán kivetettem a jelszót is, tehát gyakorlatilag sima publicra rakattam az egészet, próbáltam, hogy más legyen a host, próbálkoztam csoporton kivül is public szeróval, úgy vagdosta le az embereket, hogy ihaj, és nem én voltam a host, csak beléptem, már ha tudtam, ugyebár, még mit kellene?
Az akadásokat én is, és szerintem már mindenki elfogadta, de többmásodperces laggal is találkoztam, és tudjuk, ez mit jelenthet. Szia autó, szia verseny. Nem érdekel, mert nem gyakori. Az viszont felpattintja a búrám, hogy ha úgy van kedve, akkor az utolsó körben úgy levág, mintha ott se lettem volna. Ráadásul ez a hiba a kezdetektől létezik, ha jól emlékszem, Dr. Gonzo is belefutott már ebbe jó párszor, meg kb. az összes csoporttag aki gurul velünk. Ehhez képest jöttek a patchek, és ugyanott tartunk, ha nem rosszabb.
Olyan is volt, hogy átrendezte az időmérő eredményét, de ez sem izgatna, viszont a teljesen megbízhatatlan multitól most lett tele. Az offline résszel semmi gondom, csak hát nagyon minimálisan játszok úgy, konkrétan nem is karrierezek, csak gyakorlásra használom, mivel ez engem multiban érdekel, részemről kizárólag ezért lett megvéve. Offlinera bohóckodok a Dirt Rallyval vagy az ETS2-vel marha ritkán, a Dirt 4-et köszi kihagyom, eléggé savazták, hogy hát messze nem a Dirt Rally szint egyébként sem, de az "ajánlód" után pláne jó messziről elkerülöm.
Meg azt azért ne higyje már senki, hogy ha bárki bármi hibát felró, azt csak úgy sportból teszi, mert nincs jobb dolga. Ajánlom a Steam értékelések olvasgatását. Megnyugtatok mindenkit, azért annyira gyépé nem vagyok ám, hogy ne nézzek utána, hogy mennyire gyakori ez a dolog, mert először magamnál keresem a hibát, de az van, hogy az egészségesnél ez gyakoribb. Nem az első, de nem is az első tucat után forrt fel az agyam. Az azért elég érdekes, hogy sokan ezt teljesen természetesnek és elfogadhatónak tartják, mondván, más játékok is ilyen frankón lettek megcsinálva. Bocsi, de szerintem ennek nem így kellene működnie. -
Shodan
őstag
Ezeken az eventeken [link] lehet is nyerni valamit, vagy csak tapasztalatot?
-
Shodan
őstag
válasz
zoli7601 #517 üzenetére
Ha nem érdekel a véleménye akkor minek jössz ide.Megértem a frusztráltságodat, de akkor te még nem vagy tisztában az arconcsapás fogalmával, szerintem haver ha te megveszed a dirt4-et kiugrasz az ablakon...
Egyébként mik azok a mega bugok amiről itt mindenki beszél?
Mert hibákat tapasztalok én is, de egyik se olyan amitől játszhatatlan lenne. Fagyásom pl még egyszer nem volt játékközben. Lag az igen, de azt már raceroomban is megszoktam, ahol ha vki joinol akkor beakad az egész. Azt évek óta nem tudják javítani...Vagy AC-ban beszéljünk a laucherről, vagy arról hogy megveszem a DLC-t és nem tudom special raceben használni stb. Őket is beperled?? -
zoli7601
csendes tag
válasz
unrealnoise #515 üzenetére
Te miről beszélsz jóember? Hol érdekel, hogy mennyi órád van benne? Az 1-ben nekem is volt 1000+-om, ebben meg szintén 100+-om van már, de ez kit érdekel? Nem kell itt fanboykodni, öcsém, a szar attól még szar marad. Az meg nem szint, és soha nem is volt, hogy a multija gyakorlatilag egy játszhatatlan FOSTENGER egy 60 eurós játéknak....Értve vagyok? Konkrétan leszarom a véleményedet, és se te, sem más nem tud meggyőzni az ellenkezőjéréől, mert napi szinten látom, hogy MÉG MINDIG SZAR. Ahhoz is bólogatsz, hogy embereket kiraknak a hivatalos fórumról meg kommenteket törölgetnek a barnanyelvű moderátoraik csak azért, mert halálosan jogosan kritizálják a játék bizonyos részeit??? A pC1 meg brutálisan sok javítás után is egy hulladék volt a konkurens címekhez képest. Erről ennyit. Lehet, téged megnyugtat, hogy leszedsz pár mega, akár giga placebo "patchet", de aki -ismétlem- napi szinten kapja a szart, azt nem tudod megdumálni, de még ők sem..... Ez nem szint, nem kell a szerecsenmosdatás. Örüljél, ha ps4-en összehozol óránént egy 5 köröst, azt jóvan, de hadd ne örüljek már veled, jó? Tudod, én nem vagyok igénytelen. Elvárok valamit a pénzemért...
-
Segal
veterán
válasz
unrealnoise #515 üzenetére
Vagy amik tobb mint 1 eve EA statuszba vannak...
-
unrealnoise
senior tag
válasz
zoli7601 #510 üzenetére
Abszolút nem értek egyet. Brutális sok javítást kapott a pCARS1 és szvsz a pCARS2 is sokat fog kapni.
Előbbi játékot sokáig támogatták.konkrétan tudok olyan konzolos címekről, amelyekre szinte abszolút nem készítettek javításokat. Ez az SMS-re abszolút nem áll. A gond az, hogy valóban, így nem kellett volna kiadniuk.
A hangnem mondjuk attól vicces, 100 órám van kb a PS4-es verzióban, és igen, voltak bugok, kellemetlenségek, de attól még kurva fun amikor minden működik. És nekem általában működik is, kár, hogy ezt elrondítja egy két ordas hiba.
A patchek meg jöhetnének naponta is, értelme nem sok lenne, mert a Sony és a Microsoft külön leteszteli ezeket, plusz lassítaná is a javítások kiadását. Inkább tartson tovább, de érkezzen egy normálisabb patch.
-
zoli7601
csendes tag
Bocs, de én fizettem, nem is keveset. Konkrétan egy AAA kategóriás játék árát. Ennél fogva én ELVÁROM a kurvagyors javítást, ha már 3 év fejlesztési idő nem volt elég rá..... Ilyen pénzekért MINŐSÉGET AKAROK! És csodálkoznak, hogy warezolnak az emberek.... Azt a pofátlan kurva anyjukat, azt...
-
zoli7601
csendes tag
Elég régóta játszom multiplayert, de ilyen okádék szar támogatást én még az életemben nem láttam, mint ennek a szaros SMS-nek a rühes-nyüves játékainál.... Ez bazmeg, mindennek a legalja, ezt tizenévekkel ezelőtt sem merték meglépni. Sőt, nem is volt divat az utólagos toldozás-foltozás.... Zsebrebassza az AAA kategóriás játékért a pénzt, aztán idebasz egy ZS-kategóriás mocskot.... Jó lenne ha lenne valami felügyeleti szerv, mert ez 2017-ben nemhogy nem szint, de kritikán aluli, és vérlázító...A jó kurva anyjukat azt....
-
Segal
veterán
Csak érdeklődnék mert nem látom kiírva a Steam-es csoportba hogy most vasárnap nem lesz futam???
Végre (ha nem veszik el a szabadnapom) második alkalommal is részt tudnék venni a versenyen erre pont most nem lesz? Semmi kiírás nincs róla -
kozmy
őstag
válasz
ForRedGlory #504 üzenetére
Az tuti mert én is így jártam mintha mágnes vonzott volna a falhoz.
-
ForRedGlory
félisten
Spa-Francorchamps palya nem bugos?
Tegnap GT3-al mintha raszippantott volna ketszer is a falra. A jobbos hajtukanyar utan ott, ahol az alternativ rajtracs (es a box kivezeto) van. Ha kozel mentem hozza, egyszeruen raragadtam. Nem tudtam lejonni rola, hiaba tekertem balra.
Az ffb meg majd kette torte a tartot.
-
kozmy
őstag
Ez hasznos lehet FFB szempontjából ki is fogom próbálni [link]
-
Enton
addikt
Mostmár ez sem kérdés többé:
Ha pont be tudsz még gurulni vele akkor kicserélik:
A kis piros kockát már nem sikerült a 3 perc alatt eltünetni de egy motort még képesek voltak cserélni. Mondjuk ez lehet annak az oka volt, hogy előbb a zeném és a hangom ment el 20 sec múlva meg az oculusról ment el a kép, még szerencse hogy a monitoron jó szögben fagyott ki a nézőpont.
Vicces pitradio az még működött.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Huawei MediaPad T5 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- Fedezd fel az erőt: GIGABYTE B450 AORUS ELITE v2! Kèszletről azonnal vihető!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest