Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Ehhez még semmi köze ilyen szinten a Codemastersnek, mivel már két éve dolgoznak a két címen. De mivel az SMS a CM csoport tagja lett, még teljesítenie kell a korábban kötött szerződéseit. A Bandai Namco a kiadó és feléjük tartoznak még a PC3 és a F&F Crossroads megjelentetésével. Ilyen egyszerű. Határidős mindkét megjelenés, tehát ki kellett adni. A CM-mel való közös munkákra még várni kell egy két évet, majd akkor meglátjuk, hogy hogyan tovább.
-
dino_m
senior tag
válasz
Heroes fan #1211 üzenetére
Semmit nem vettek ki belőle. A PC2-ben továbbra is ott van minden. A PC3 egy új játék, más felfogásban.
-
dino_m
senior tag
Ez így már valamivel jobb...
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Közben én is végigolvastam a dev naplót. Jelenlegi állás szerint nem lesz gumikopás, bár azt mondják, hogy a gumihőmérséklet változás továbbra is szimulálva lesz, plusz kap a gumi egy újabb réteget. De sajnos itt van még olyasmi is, hogy üzemanyagfogyasztás és pitstop se lesz a progiban, de remélem ez csak valamiféle félreértés lesz. Ezek után én is kezdek kételkedni. Lehet, hogy át kell térnünk az AMS2-re és más szimekre?
-
dino_m
senior tag
válasz
snecy20 #1196 üzenetére
Mondjuk ennek semmi köze a CM-hez. CM cuccok mennek EGO motorral, SMS cuccok Madness motorral. Egyelőre még csak papíron egyesültek. Az SMS a CM csoport tagja lett, de Ian Bell maradt az SMS vezérigazgatója és emelett bekerült a CM igazgatótanácsába is. Szóval ez nem úgy megy, hogy megvettünk és innen mi diktálunk. Kell egy-két év mire összeolvadnak, főleg software téren. Egyelőre SMS a Bandai Namco szerződését teljesíti.
-
dino_m
senior tag
Right I've updated the OP and here is the current list
As usual nothing here is set in stone until either SMS officially confirm it so no guarantees as of yet
HOWEVER, anything mentioned by SMS staff in interviews etc and in official trailers are certainly more likely, even so as in previous iterations of the game somethings don't make it to release, as such I won't mark anything as officially confirmed until SMS does so
Anyways here is the list (Obviously specific details are mostly assumptions):
Tracks:
Autódromo José Carlos Pace (Interlagos)
Track Version: TBC (Assumed: 2014-Present)
Layouts: TBC (Assumed: Grand Prix Circuit and Stock Car Circuit)
Bannochbrae FICTIONAL
Circuit de Spa-Francorchamps
Track Version: (Assumed: 2007-Present and 1947-1978)
Layouts: Grand Prix Circuit and Classic
Fuji Speedway
Track Version: (Assumed: 2005-Present)
Layouts: Grand Prix Circuit
Indianapolis Motor Speedway
Track Version: (Assumed: 2014-Present)
Layout: Oval and Grand Prix Circuit
Havana FICTIONAL
Mount Panorama
Track Version: (Assumed: 2014-Present)
Layouts: Mount Panorama Circuit
Oulton Park
Track Version: (Assumed: 2003-Present)
Layouts: International Circuit, Island Circuit and Fosters Circuit
Shanghai FICTIONAL
Cars:
Acura NSX
Year: 2017
Class: Road
Acura NSX GT3
Year: 2017
Class: GT3
Alpine A110
Year: 2018
Class: Road
Alpine A110 GT4
Year: 2019
Class: GT4
Aston Martin ? Vantage GT3
Year: ?
Class: GT3
Audi R8
Year: 2015
Class: Road
Audi R8 LMS
Year: 2015
Class:Road
Audi TT Cup
Year: ?
Class: TT Cup?
Cadillac ATS-V.R GT3 [B]
Year: 2016
Class: GT3
Chevrolet Corvette C8
Year: 2020
Class: Road
Chevrolet Corvette C8.R
Year: 2020
Class: GTE
Chevrolet Camaro GT4.R
Year: 2018?
Class: GT4
Chevrolet Camaro ZL-1
Year: 2017
Class: Road
Dodge Challenger GT4 FICTIONAL
Year: ?
Class: GT4
Dodge Challenger/Charger
Year: ?
Class: Road
Dodge Viper GT Unsure if GT3 or GTE/LM
Year: ?
Class: GT3/E?
Ford Falcon VASC
Year: 2012?
Class: V8 Supercar
Ford GT LM GTE
Year: 2016
Class: GTE
Ford Mustang GT4 Unsure if same GT4 as in PCars 2
Year: ?
Class: GT4
Ginetta G10 NOT NECESSARILY PCR
Year: TBC (Assumed: 1965)
Class: TBC (Assumed: Vintage GT/Touring A)
Honda Civic
Year: ?
Class: Road
Jaguar F-Type SVR
Year: 2016
Class: Road
Jaguar F-Type GT Unsure if GT4 or a Fictional GT3
Year: ?
Class: GT3/4?
Lotus 38
Year: 1965
Class: Vintage Indycar
Mclaren 570S GT4
Year: 2017
Class: GT4
Mercedes AMG GTR
Year: 2017
Class: Road
Mercedes AMG GT3
Year: 2015
Class: GT3
Nissan GT-R R-35 Nismo
Year: 2017
Class: Road
Nissan GTR Nismo GT3
Year: 2016
Class: GT3
Porsche 911 Carrera S
Year: 2020
Class: Road
Porsche 911 GT3 R
Year: 2016
Class: GT3
Porsche 935
Year: 2019
Class: GT2
Toyota GR Supra
Year: 2020
Class: Road
Toyota GT86
Year: 2013
Class: Road -
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz
snecy20 #1182 üzenetére
Mondjuk az hogy rossz lesz a fizika és könnyített a játékmenet az erősen találgatás egyelőre.
Én anno szerettem a Shift 1-2-őt és semmi bajom nincs azzal, ha körítés azokat idézi. Ha megmarad a megszokott pCARS vezetési élmény, akkor részemről várós. Ha elmegy NFS, Grid, Dirt 1-5 irányba, akkor részemről ez is kuka, ahogyan az említett progik. Látatlanba ennyi a véleményem egyelőre. -
dino_m
senior tag
válasz
Zoolee1976 #1140 üzenetére
Nincs már semmilyen support hozzá. Kb. két éve hozzá se nyúltak a készítők. Majd jön a PC3/Revolution.
Megnéztem TT-n a legjobb idő 1.11:xxx a Juniorral. Szerintem te az abszolút legjobb időt nézted ezen a pályán.
-
dino_m
senior tag
A kép, amit feltöltöttem, az egy mai bejelentés és egyben válasz is a kérdésedre. Valóban megvette az SMS-t a Codemasters, de Ian Bell maradt az SMS vezérigazgatója és amellett ő lett a CM (egyik) ügyvezető igazgatója is. Tehát nagy valószínüséggel nem tűnik el a Project CARS, hanem a korábbi CM címekkel párhuzamosan fogják fejleszteni és abból kiindulva, hogy Ian lett a CM (egyik) ügyvezetője, beleszólása lesz az összes CM által készített címbe. Egy kis szerencsével egy szimesebb F1 is kinézhet a jövőben... de egy árkádabb PC is. Ki tudja?
-
dino_m
senior tag
válasz
Heroes fan #1092 üzenetére
Az nincs. Szerintem túl sok féle-fajta géposztály van a játékban, hogy mindhez jól le lehessen modellezni. Még a hivatalos F1-ben is gond a SC.
-
dino_m
senior tag
válasz
Sántha Lajos #1089 üzenetére
Van. Állítsd a dobókockára, akár mind a négy időjárás ikont.
-
dino_m
senior tag
Ha ez igaz, akkor szép csendben elengedték a PC2-t.
http://forum.projectcarsgame.com/showthread.php?65705-Error-on-a-official-Indycar-driver-in-the-game-!&p=1553017&viewfull=1#post1553017 -
dino_m
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #985 üzenetére
A múltkorihoz még annyit, hogy tavaly aláírt az SMS egy hat éves szerződést a Fast and Furious játékra. Talán azért akkora csönd most körülöttük, mert ebből is lesz végre valami.??? Mondjuk, annak a bevételéből már eléldegélhetnek a PC3 megjelenéséig.
-
dino_m
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #985 üzenetére
Szerintem a PC3 kb. 2021-re fog jönni az új konzolokra is. Viszont addig is kell valami bevétel. Tehát vagy jönnek még DLC-k és azokkal akkor patchek is. Vagy jön valami crossover, mint az ACC, valami hivatalos versenyszériával. Végül is, ez bármi lehet Ian Bell kijelentése alapján, persze a PC3 is benne van a kalapban. Igazából a PC2 bejelentésével nem titkolóztak. Bejelentették, hogy jön és kész. Ezért fura, hogy most itt ennyit maszatolnának a PC3 bejelentéssel.
-
dino_m
senior tag
válasz
PR0JECTNR56 #983 üzenetére
-
dino_m
senior tag
válasz
SoldierL #947 üzenetére
Nekem egy i5 4690, 16 giga 2400mhz-es Ram és egy Asus GTX970 Strix-en fut teljesen lagmentesen. Nos, ha egy bugos szarrakás lenne, akkor gondolom, mindenki hozzád hasonló problémával küzdene.
Nem mindig a játék a hibás. Még akkor sem, ha köztudottan sok hibával jelent meg, amik nagy részét patchelték. -
dino_m
senior tag
A megjelenés óta azért javult az AI, de sajnos nem lehet beállítani egy fix értékre az erősségét/agresszivitását.
Legjobb módszer, ha mész egy időmérőt megnézed adott autóval milyen időket megy az AI hozzád képest, majd beállítod úgy, hogy mondjuk szeretnél a mezőny végén/közepén/elején lenni és azután kezded meg a rendes qualit és a versenyt. Sajnos autónként, de legalább is géposztályonként kell változtatni az AI-t, hogy jó versenyt lehessen menni. -
dino_m
senior tag
válasz
SoldierL #929 üzenetére
Az utóbbi frissítésekben fokozatos gyorsulásra lett beállítva az AI, hogy ne akadjon, tömörüljön be az első kanyarokban. De folyamatosan gyorsul és a harmadik kör után már jóval keményebb ellenfél lesz, mint a verseny elején, tehát érdemes az elején megszerzett helyedet megtartani mert később elég egy hiba és úgy mennek el melletted, hogy öröm lesz nézni, legalább is annak, aki az AI-nak szurkol.
-
dino_m
senior tag
Project CARS 2 – PC Update 1.7.0.0
Fixed occasional stability issues.
Improved usability of in-game tools.
Improved AI ability at various tracks.
Improved the penalty system.
Optimised tyre wear in wet conditions.
Optimisations to LiveTrack at various tracks.
Improved track-limit zones.
Other miscellaneous fixes.
Various improvements, fixes and optimisations.1.5 GB-os az új frissítés.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz
ForRedGlory #847 üzenetére
Ja, bocsi! Ha tudom hogy egy kislány vagy, akkor finomabban fogalmazok és elnézőbb lettem volna.
-
dino_m
senior tag
válasz
ForRedGlory #845 üzenetére
Ahhoz képest hogy állítólag én nem tudom értelmezni a dolgokat, neked egy szimpla kérdésre sem sikerült még válaszolnod. Féloldalon keresztül mellébeszélsz, személyeskedni próbálsz, azt is igen vérszegényen, és hosszú sorokon keresztül irkálsz a semmiről. Mondjuk ezen nincs is sok értelmezni való. Hacsak az nem, hogy fingod sincs a témáról csak azt szajkózod amiket másoktól hallottál, olvastál.
-
dino_m
senior tag
Volt szerencsém tesztelni pár napig egy AccuForce DD kormányt. Na azon át, igazán kijön mindegyik játék erős és gyenge pontja. Még az RR is más dimenzió, de az AC és a PC2 mintha nem is ugyanaz a játék lenne. CARS-ban még azt is érezni lehetett amikor a gumi eldeformálódik a kanyarban, majd visszanyeri a tapadását. Valóban számít, hogy ki mivel tolja. Azóta, hogy vissza kellett adnom, nincs is sok kedvem játszani.
Azt sajnálom, hogy az új patch-el nem tudom kipróbálni mert a gumifizika javult és sokkal inkább érezni a futóművet is most. Most inkább gurulnak, mintsem csúsznak-másznak az autók. Rohadt jó lett. -
dino_m
senior tag
Látom te is alá tudod támasztani az állításaidat. Tudod attól nem jobb egy szim fizikában, ha több sikerélményed van benne.
A Raceroom meg az egyen fizikája és egyen FFB-je miatt nem a legjobb példa. Az iR valóban jobb lehetne, ha végre lenne benne gumifizika is. De hát kinek mi jön be.
-
dino_m
senior tag
válasz
ForRedGlory #839 üzenetére
Nem te állítod? Hát ki? És milyen teszteket olvassak el? Reflex fika? Nem én mentem rF2 fórumba éltetni a CARS-t, hanem éppen te jöttél ide rFkettőzni.
És ha már itt tartunk. Én feltettem egy kérdést, hogy mi a baj a PC2 fizikájával, igaz nem neked, de szerinted az a baj vele, hogy jobb az rF2 fizikája.Ez micsoda frappáns véleménynyilvánítás. Azután jött, hogy nem te állítod. Van saját véleményed is? Ezen meg besírtam, hogyha a végső igazságot akarom, akkor olvassam a Steam felhasználók véleményét.
Ja igen. Gondolom tesztek olvasása helyett megteszi, hogy van 51 órám az rF2-ben. PC2-ben meg 510. Persze sorolhatnám még, de elég nehéz lenne az utóbbi több mint 18 évben hány órákat töltöttem szimulátorozással. Gondolom mikor először a kezembe vettem az rF első részét akkor cserélhettek rajtad pelenkát.Szóval, nem olvasok róluk hanem használom ezeket és játszom velük. és ezek után állíthatom, hogy noha vannak dolgok amik jobbak az rF2-ben, de ezek se olyat eget rengető különbségek, amitől dobnom kellene egy hátast. De az meg barokkos túlzás, hogy sehol sincs az rF2-höz a PC2. Olyanok, akik hozzám hasonlóan játszanak is ezekkel a játékokkal és van valós tapasztalatuk is, többen is azt állították, hogy a CARS a többi szimulátorral összehasonlítva az rF2-höz áll a legközelebb fizikában. Minden egyéb másban veri azokat.
Tényekről meg akkor beszélünk, ha az állításainkat alá is tudjuk támasztani, nem csak üres frázisokat pufogtatunk, főleg ha azok nem is a saját gondolataink.
És végül, valóban fölös lenne veled vitázni, mert ahogy nézem mások véleményét osztod itt... saját híján. -
dino_m
senior tag
válasz
ForRedGlory #834 üzenetére
Mondjuk én lesz@rom miért. Megvettem, töröltem. Még a helyet is sajnálom, amit vinyón lefoglal. Mondjuk az is igaz, hogy én nem vagyok szimsznob, tehát nem is dőlök be ennek a legjobbszimapiacon dumának.
-
dino_m
senior tag
válasz
ForRedGlory #832 üzenetére
Szerintem egy szimulátor a valóságot (próbálja) leutánozni nem egy másik szimulátort. Amiről te beszélsz az legfeljebb annyi, hogy neked az rF2 jobban bejön, de ez még nem bizonyítja azt hogy jobban hasonlít a valóságra. De ha ennyire otthon vagy a témában, akkor gondolom tételesen fel tudod sorolni, hogy miben rossz a PC2 fizikája a valósághoz képest természetesen.
Viszont ha az rF2 tényleg a legjobb szim az összes közül, akkor hogy-hogy nem azzal tolja mindenki? Mondjuk sokkal többen bizonygatják, hogy milyen űber szim, mint ahányan játszanak vele. -
dino_m
senior tag
"Project CARS 2 - PC Update 1.5.0.0
Addition of the Ferrari 488 Challenge car, and liveries from the 2017 Ferrari Challenge series. This is the latest Ferrari to feature in Maranello’s single-marque championship, and the most powerful car in the series’ 25-year history.
Addition of two new layouts to the Porsche Leipzig on-road circuit.
Corrected a small number of turbo and suspension issues on various cars.
Resolved an issue where some drivers would appear stuck on track during qualification or race session.
Resolved an issue where the end of race results would display incorrectly.
Resolved multiple ghost loading issues in time trial.
Polished the Online Reputation calculations, including tweaks for when players retire due to excess damage.
Corrected an occasional issue of players being taken to the wrong lobby if the host set up a new lobby whilst the old one was populated.
Mechanical failures no longer include aerodynamic damage.
Various improvements to the AI at a number of tracks and conditions.
Solved an issue in career when, under certain circumstances, the standings would not display correctly.
Multiple other miscellaneous fixes and optimisations.These notes are noticably smaller than previous update notes. We had to refrain from listing every single fix as they were causing massive delays with certification. So keeping the notes smaller allowed us to push the update out for you all much quicker."
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
Hali!
Nincs valakinek véletlenül egy megmaradt Fanatec FM CSR tápja?
Rossz kormányból visszamaradt, esetleg csere utáni, stb... -
dino_m
senior tag
válasz
ForRedGlory #605 üzenetére
Valami biztosan változott, ha elb@szódott, nem? Mivel egyértelműen piszkálták a kormánybeállításokat és az FFB-t, valószínű, hogy a régi beállítások már nem biztos, hogy jók. Azért nem biztos, mert ha olyan kormányod van amit nem piszkáltak, akkor jó lehet még a patch előtti beállítás.
Játékban keresd meg, a kormány beállításnál az Edit Assigment/Motion-t, majd állítsd be újból a jobbra- balra, gáz, fék beállításokat. Ez reseteli a menetközbeni beállatásokat, FFB-t.
Ha ez nem segít, akkor uninstalláld a Fanatec drivert.
Majd indítsd újra a gépet. Keresd meg az Eszközök beállításban a játék vezérlőt, majd használd az alaphelyzetbe állítást. Ha ez megvan, akkor telepítsd újra a Fanatec drivert. Ez már meg szokta oldani a kormány elállítódási problémákat. -
dino_m
senior tag
válasz
ForRedGlory #601 üzenetére
"Viszont valamit elbarmoltak a kormany elfordulassal, mertost ugyanazzal a kocsival (Ferrari GT3) sokkal tobbet kell tekerni a kormanyt... pedig azt magamtol nem allitottam, autentikuson van. Mind1, majd max beallitok neki fix szoget."
Már a múltkor se igazán értettem, hogy a kormány elfordulás autentikusra van beállítva.
-
dino_m
senior tag
Nálam, ha a SHO-t, mondjuk 100-ra állítom és az ABS-t 100-ra, akkor nem megy a vibramotor, de ha a ABS-t 99-re rakom akkor már működik a féken. Ha az ABS-t OFF-ra rakom, akkor a gázon van a vibramotor.
Viszont ez működik hardverből nem kell hozzá semmilyen játék. Fanatec Forza CSR-em van. -
dino_m
senior tag
"Annyi a jatekos amilyen a jatek."
Ezt hogy érted? A játékosok mennyiségétől függ egy játék minősége? Na, akkor baj van, mert általánosságban az autós szimulátoroknak igen kicsi a közönsége, szóval akkor ez azt jelenti, hogy sz@r játékok a szimulátorok.
Viszont azt is jelenti akkor, hogy a szimulátorok között az egyik legjobb a CARS, mert a játékosok számát tekintve az egyik legnépszerűbb szimulátor."Az az ember meg egy pocs ."
Megszólalt a gödörben a lyuk avagy Bagoly mondja verébnek...
-
dino_m
senior tag
Verseny előtt beállítod a boksz taktikát. Verseny közben mielőtt kiállnál megnyomod a boksz kiállás gombot és mire beérsz már kint vannak a taktikában beállított cserére, tankolásra. Javítást a versenyen szerzett sérülések alapján csinálják, de le is tilthatod vagy csak a nagyon fontos javításokat engedélyezed, hogy minél kevesebb időt tölts a boxba.
-
dino_m
senior tag
válasz
gainwardgs #417 üzenetére
Közben nekem is megvolt a Windows frissítés, semmi probléma vele.
Esetleg próbáld meg, hogy dokumentumokban található PC2 könyvtárból törlöd a két .xml fájlt. Indításnál újra létre hozza őket a játék. Viszont így lenullázod az esetleges rossz grafikai beállítást. -
dino_m
senior tag
válasz
gainwardgs #415 üzenetére
Én a Win 10-re gyanakodnék inkább, mert frissítés nem volt. Gondolom a Workshop frissítést láttad, de azt minden leállítás után szinkronizálja. Futtass le egy fájl ellenőrzést Steamen. Szerintem az rendbe teszi.
-
dino_m
senior tag
válasz
gainwardgs #413 üzenetére
Milyen frissítés volt tegnap?
-
dino_m
senior tag
Az ilyesmik miatt csinálnak hivatalos oldalt.
-
dino_m
senior tag
A FOV csökkentésével vagy növelésével is nő vagy csökken a sebességérzet.
Én egyelőre szinte mindent defaulton használok, majd a patchek után érdemes személyre szabni, mert úgyis lesz még egy csomó lenullázás. Addig is érdemes persze tesztelgetni, ismerkedni vele, mert szinte mindent előlről kell kezdeni a PC1-hez képest. -
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz
h_benjamin #111 üzenetére
Hang: beállításoknál nézd meg, hogy milyen kimenetre van állítva a játékban. Tegnap jött új NV driver PC2-höz is, talán segít a fagyáson is.
-
dino_m
senior tag
válasz
#96349952 #28 üzenetére
"...ahol pedig egyszerűsítésre volt szükség (FFB) ott is sikerült helyes irányba lépni."
Ez akkor lesz igaz, ha alapból egy jó FFB-t kapott. Az első rész sajnos nem kapott alapból jó FFB-t, de volt lehetőség beállítani.
A menü rendszer nekem is tetszik, sőt eddig ami a vizualitást illeti, minden tetszik.
Ennyire még én se vártam a nyár végét.
Lehet, hogy szakemberhez kellene fordulnom?
-
dino_m
senior tag
Tippre azt mondanám, hogy a fizika sokban nem fog változni az első részhez képest. Viszont az új Live Track 3.0 sokat ad majd az élményhez. A változó pálya hőmérséklet, felgumizódás, változó nedvesség, vizesedés-felszáradás, stb... Persze ott van még az új FFB, az új gumifizika is. Ha valamit nagyon nem baltáznak el, akkor a jelenlegi ismeretek alapján kijelenthető, hogy a második rész sokkal jobb lesz. Már ami a fizikát, vezetési élményt illeti. És azért a körítésben is kapunk újdonságokat.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz
#96349952 #15 üzenetére
Akkora vélemény külömbség nincs mert én is beletetetném a világ összes autózható pályáját egy játékba. Csak azt akartam mondani, hogy SMS még nem akkora, hogy ennyi licenszet kibírjon. Meg ahogy mondtad, kell a CARS 3-ba is valami.
Egyébként én úgy tudtam, hogy jön a Paul Ricard is. Még hozzátenném a felsorolásodhoz a Valencia GP-t is, nem az F1 féle utcait hanem ahol a Moto GP is megy/ment.
-
dino_m
senior tag
válasz
#96349952 #13 üzenetére
Nem csak részletesebbek a pályák, de változik is a felszínük, időjárás napszak függően. Melegszik, lehűl, csúszik, tapad, mikor hogy. Ez viszont, az ígéretek szerint, jóval élvezhetőbbé teszi a vezetést. Nekem például pont ez hiányzott, no meg az autók fizikájában volt némi hiányosság. Ha ezt javították akkor tök jó lesz.
Az indynél meg nem lett megvéve a teljes versenysorozat licensze, mert ez egy kicsit másképpen van és rohadt drága lenne, de a pályák tulajdonosai eladhatják az ott rendezett eseményeket, vagy elég ha engedélyezik. Bár szerintem manapság semmi sincs ingyen.
Indianapolis, Long Beach, Watkins Glen, Sonoma, Daytona, Laguna Seca, Road America, Texas Motor Speedway, Willow Springs. Ezeken a helyíneken van ovál és road nyomvonal elég, simán lehet egy indy bajnokságot rendezni, mégha nem is az aktuális évet. Ráadásul azért toltak bele jócskán új helyszíneket, mégha téged a fele nem is érdekel. Portimao is olyan hagyományos pálya ami alkalmas Formulára meg miegyébre. Meg egypár az új amcsi pályák, amiket fentebb írtam, közül is alkalmas a hagyományos versenyzésre jó néhány. Ráadásul még nem is teljes ez a lista. Gondolom napokon belül jön ebből is hivatalosabb. -
dino_m
senior tag
válasz
#96349952 #11 üzenetére
Ne csak a számokat nézzük. Vegyük figyelembe, hogy az összes pályát újra szerkesztették a Live Track 3.0 miatt. Sok pálya valamilyen scan technológiával lett megcsinálva. Pl. Nürburgring+Nordschleife és a nyomvonalak. De számos pálya jön még lézer vagy drón szkennelt verzióban. Pl. Fuji és Sugo is ilyen. Jó tudom, hogy a scan pályáknak akkora jelentősége nincs user oldalról, mert tök mindegy, hogy itt-ott eltér egy kicsit a valóstól, de azért a játék minőségét, színvonalát mégis csak emeli valamiképpen.
Persze van olyan pálya, amit hiányolok, Mugello, Suzuka a hivatalos nyomvonallal a sok közül kapásból. Meg hát autóból is maradt hiányérzetem. De szerintem ez is le fog kötni, akárcsak az első rész. Főleg, ha tényleg orvosolták az első rész ostoba hibáit.
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest