-
GAMEPOD.hu
Hobby rádiós topik, téma összefoglaló!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dinomano
senior tag
Sziasztok! Laikus vagyok rádió témában. Olyan rádiót keresek (akár cd-vel együtt), amin bejön a Petőfi rádió és esetleg osztrák adók. (Nagykanizsa és vonzáskörzetében használnám.)
Ár: Olcsóság nem hátrány./(^_^)____7=--- - - >|
-
Dinomano
senior tag
válasz Beniii06 #3228 üzenetére
Nem adnak hozzá kábelt, de DC csatlakozó van. Ami nem egyértelmű, az az, hogy kell-e üzemi táp, vagy elég a kábel?
Ezt találtam közben:
"Működtethető a tetején található DC aljzathoz csatlakoztatott 4,5 V egyenfeszültségű adapter, napelem stb. tápforrás csatlakoztatásával is. Ez esetben az elemeket el kell távolítani."/(^_^)____7=--- - - >|
-
Dinomano
senior tag
válasz Kicsirics77 #3225 üzenetére
Akkor a SAL RPR 6 lesz a befutó. Viszont azt nézem, hogy nem adnak hozzá hálózati adaptert, kábelt.
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Dinomano
senior tag
válasz Beniii06 #3222 üzenetére
Köszönöm az infókat. SAL RPR 6-ot, SAL RPR7-et találtam neten. Ezekről tud valaki infót? Érdemes valamilyen világvevő rádiót vennem esetleg? Az, hogy digitális világvevő rádió, pontosan mit jelent? (Egy LCD kijelzős készüléknél láttam. Csak a kijelző miatt vonatkozik rá a "digitális" jelző?
/(^_^)____7=--- - - >|
-
Dinomano
senior tag
válasz Kicsirics77 #3207 üzenetére
Szia! Sima kereskedelmi adásokat hallgatna. Szerintem a szempont az, hogy viszonylag sok mindent be lehessen fogni vele. (Gondolom, ezért gondolkodott az AM antenna booster-ben.) Olyan, hogy hordozható, olcsó és nagy hatótáv, gondolom nincs, és ez a három kritérium "kilövi" egymást.
/(^_^)____7=--- - - >|
-
-
Dinomano
senior tag
Sziasztok!
Rádiós témában nagyon nem vagyok otthon, ezért szeretnék egy kis segítséget kérni. Karácsonyra vennék ajándékot a testvéremnek. Hobbiból szokott rádiót hallgatni (kisebb méretű rádión). Kinézett magának valamit neten, aminek örülne:
https://www.radiolabs.com/radio/am-radio-antennas/am-radio-antenna-signal-booster/