Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gzbotii

    nagyúr

    válasz haddent #36788 üzenetére

    Meg a totyogáshoz annyit, nagyváros, elkerülő utak, ahol 50-es tábla van, jóformán mindenki 80-al megy a 2x 2 sávon...felbecsülhetetlen amikor egy kocsisor beér egy 30 szerencsétlenkedőt...csak győzzed taposni a féket aztán. :U
    Vagy amikor nem egy helyről hallottam, olyanoknak van még könyve, hogy már 40m-re se lát el...na az ilyenek biztos jó sofőrök lehetnek

    [ Szerkesztve ]

    When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

  • gban

    veterán

    válasz haddent #36788 üzenetére

    Gyerekek, nem az én álláspontomat mondtam el, hanem hogy miért olcsóbb a biztosításuk - vagyis a biztosítók kalkulációs "változóit" vázoltam.
    Csakúgy mint a pesti - nem pesti viszonylat, egy kalkulációs, kockázatelemzési változó.
    Például szerintem az sem igaz hogy a pestinél feltétlenül nagyobb a kockázat - gondolom nem vagyok egyedül vele, de előre látom ha a barom be akar jönni elém, mert tudom hogy megszűnik a sávja, vagy egyszerűen látom a mozgásán. Szóval egyszerűen rá vagyunk kényszerítve, hogy kiismerjük a forgalom (a jó nagy, tömött forgalom) minden egyes apró jelét, és ez ha belegondolunk, naponta akár többször is megmenti az autónk épségét.
    Jónéhány olyan ismerősöm van, aki több 10 éve vezet, de vidéken, és Pestre be nem mer jönni autóval.
    Mert nincs nagyvárosi rutinja.
    Összességében lehet hogy 1000 vidéki kevesebbet koccan OTTHON mint 1000 pesti Pesten, de ha az 1000 vidékinek csak a 10%-a felmegy Pestre, lehet, megváltozik az arány.
    És ezzel nem a vidékieket akarom leminősíteni, remélem nem sértettem meg senkit.
    De ugyanez van, ha egy pesti évente 2x megy autópályán, valószínű, ugyanolyan veszélyes lesz a stílusa, mint az 50 fős faluban lakó bácsikáé Pesten.

    [ Szerkesztve ]

    Postázást nem vállalok.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés