Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
FF23
senior tag
válasz Napfénysüti #14199 üzenetére
Nem kell erőltetni. Ha meg nincs rá keret és annyira csinos, akkor mond meg neki, hogy kezdjen valami autószerelő körü sündörögni, mert amúgy sokba fog kerülni .
RT-AX58U v1
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz lujó55 #14197 üzenetére
Az a baj hogy nagyon nem törődik vele, nem ért hozzá csak használná. Látod a kollégája vagyok és pusztán magamtól kezdtem el kutakodni hogy mi lehet a gond. Olajra rákérdeztem arról fogalma se volt hogy mit és mikor. Az exe akivel azóta szétmentek intézte ezt valami haver szerelőnél (de ahogy hallom az is aztán egy hozzáértő ). Van egy sanda gyanúm hogy ez egy összetört autó volt amit nagyjából helyrepofoztak. 2003-es fehér Astra amit bő 1 éve papíron 83k km-el vettek (szerintetek ez reális?). Minden hónapban van valami baja. De hát szőke fiatal csaj és hozzánemértő barátja hozta el neppertől, nem is számíthattam volna jobbra.
Olajcserét mondtam neki tegnap de most arra sincs keret stb.
Szóval lehet hagyom a fenébe. Egyszer majd szétesik alatta ha így folytatja. Csak sajnálom az autót még ha nem is az enyém. 3 hónapja vettem életem első autóját ami 13 éves és én törődöm vele rendesen. Rossz hogy valaki meg sz*rik rá hogy mi van a gépével amit hitelre vett sok pénzért (bocs a kifejezésért).
Legalább vitt volna a vásárláskor egy szerelőt magával...
És még majdnem engem nézett hülyének hogy 13 éves autóért annyi pénzt adtam. De az legalább egyben van.Bocs a hosszú offért csak ez most kijött.
Tasia: a "szekemberek" meg mindig átverik. Szőke hozzánemértő csinos csaj akiről lerí hogy bármilyen kamu dolgot bevesz. Asszem az egyik hátsó rugó törött az Astrában. Egy "szaki" 100k-s javítási árat mondott rá neki. Na ne röhögtessenek már...
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
lujó55
addikt
válasz Napfénysüti #14189 üzenetére
Nos, mielőtt szervíz, érdemes végignázni egy pár dolgot. (#14192) FF23 jól kezdte, ez lett volna az én első kérdésem is.
Szóval:
- milyen az olaj, mikor cserélte?
- mikor volt utoljára a hiba előtt beindítva a motor?
- hol tankol és mit?
- milyen állapotban vannak a gyertyák?
- nem bújt patkány a kipufogócsőbe? -
adorjant
őstag
válasz Napfénysüti #14189 üzenetére
Első tippre hidrotőke-hang lehet,ha szerencséje van,egy olajcsere (a motorhoz való olajjal persze...a leírtak alapján ki tudja mi került bele eddig...) megoldja.
A motor nagy valószínűséggel Z14XE lesz -
k.
őstag
válasz Napfénysüti #14194 üzenetére
Akkor vigye be pl az opel wallishoz. Mi oda járunk-szintén 2003 1.4 G astra-, és mindig rendben van a kocsi.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Napfénysüti #14193 üzenetére
Rákérdeztem de az lett amit sejtettem: nem tudja mikor és mi volt mert az exe intézi (mondjuk szerintem ő se tudná). Így sajnos nem hinném hogy tudnék rajta segíteni pedig sajnálom a kis Opelt.
Més que un club!
-
FF23
senior tag
-
Napfénysüti
nagyúr
Ez be se ugrott. Csak a Hondámból indultam ki ahol ott van a motor mellett egy kis kék plaketten a motor típusa.
Viszont szegény kollégánaőm úgy érzem nagyon belenyúlt ezzel az Astrával. Kb havonta van valami baja. Mondjuk nepperes szerzemény ő meg nagyon analfabéta hozzá. Csak gondoltam hátha ki tudok deríteni valamit helyette is hogy mire számítson.
Tippre ez X14XE lehet.Més que un club!
-
wwhy
veterán
válasz Napfénysüti #14189 üzenetére
Forgalmiban van motorszám (P5), ennek alapján meg lehet tudni, hogy milyen a motor (felhívsz egy márkaszervizt, beírod ide stb).
Igen, van láncos motor is, miat nem csak Astrába, de Corsába, Agilába is tettek (Z12XEP, Z14XEP)[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<Dell 7440 laptop>><<Újszerű, garis>><<i5-1345U, 16GB RAM, 256GB vagy 1TB SSD>>
-
Napfénysüti
nagyúr
Sziasztok. Nem sajéát gép csak szeretnék segíteni egy Opel tulaj kolléganőmön.
Szóval adott egy 2003-as G Astra 1.4 16V motorral. Ma nézegettem de nem találtam sehol a motor típusára utaló jelzést. Annyit láttam hogy szíjas nem láncos (jól tudom hogy van láncos Astra motor is?).
Indítás után rémes hangja van az autónak olyan mintha dízel lenne. És nem is múlik el idővel hanem egészen a leállításig egyenletesen ilyen marad.
Kérdésem az lenne hogy milyen típusú pontosan a motor és mi lehet a baj? Amit eddig olvastam az alapján hidrotőkére tippelnék de én laikus vagyok teljesen (a saját gép nagyon más).Més que un club!
-
BaKeSZ87
őstag
válasz Jim Tonic #14182 üzenetére
Itt 1.500 volt, máshol 3000-et hallottam / db, annyit nekem nem ér, nem tudom hol tudnék hasonló árban szerezni. Van két hangszóróm, de azok nem férnek az ajtóba, kalaptartót meg nem fogok aprítani.
SAL AHP 3-69 ezeket kéne elsózni, vagy elcserélni olyanra ami befér B Corsa ajtajába. -
Gabesz357
csendes tag
válasz Daywalker #14176 üzenetére
Neharagudj hogy csak most válaszolok csak nem mindig tudok idenézni. Nagyon szépen köszönöm a választ minden bennem felmerülő kérdést kielégített . Mégegyszer köszönöm szépen
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
lujó55
addikt
Sziasztok!
Aki tudja, segítsen, lécci!
Astra 1.4 Twinport: döcögve indult, pedig bizIsten nem darabos a benzin. Légszűrő csere, ugyanúgy dadogott a motor. Na, mondom ez gyújtás lesz. Legegyszerűbb és legolcsóbb teszt: gyertyák. Megnéztem, hát ahány annyiféle a hézag Tudja valaki, mekkorának kéne lennie? -
nagyúr
http://www.origo.hu/auto/20110114-felmillios-fenntarthato-olcsoautok.html
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
_seth_
veterán
válasz fero02 #14178 üzenetére
A kormány kezelése 11e a kijelző pedig bukó, nagyon ritka az amelyik kezeli.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Calogero
addikt
Négy liter alatt az Astra fogyasztása
Nha ide vele.... párnapra, kiváncsi vagyok erre a "álom" fogyira
-
fero02
nagyúr
válasz JimVincent #14177 üzenetére
A gyáriak között kellene keresgélned. Az egyéb gyártók fejegységeihez méreg drága (ha egyáltalán van) adapter, h tudja kezelni a kijelzőt és a kormány vezérlőt.
-
Daywalker
addikt
válasz Gabesz357 #14160 üzenetére
Hi!
Atesz nem szólt, ezért ha nem nézek ide, nem is látom a kérdést
Hengerenkénti átalakításhoz több dolog kell, illetve több dolgot kell figyelembe venni. Egyrészt azt kell megnézni, hogy milyen gyújtás van a mostanin. Az NZ-n rotoros szokott lenni, tehát az a legolcsóbb, ha olyan SE-ről szerzel cuccokat, amin szintén rotoros gyújtás volt -- így nem kell másik vezérműtengely ház és DIS trafó sem.
Tehát ami kell: SE hengerfej, SE szívósor (ezen van az injektorsor is), SE kábelköteg, SE ECU (komputer), nagynyomású AC pumpa, légszűrő dobozt és szívósort összekötő gumiharang. Ez utóbbiból érdemes gyárit venni, mert az utángyártott olcsó, viszont annyira merev, hogy 1 év alatt kiszakad. Használt beszerzésével ne is próbálkozz, mert általában mind olyan régi, hogy porlik, tehát új kell (Csergőben kapni, kb. 8 ezer Ft)
Ezen felül pár apróság, hengerfej tömítés, szívósor- és kipuff sor tömítés, szelepfedél tömítés (hozzá paszta), illetve hengerfej csavarból sem árt új.
Ez a minimum, de C16SE-nél leömlőt sem árt szerezni, 14-nél azt hiszem ugyanaz van van mindkettőn. Ja és persze C14NZ-re csak C14SE, C16NZ-re pedig csak C16SE cuccokat tegyél, mert bár rámennek fordítva is, de a teljesítménnyel lesz gond. Elméletileg a vezérmű tengelyben sincs különbség, de erről még nem sikerült pontos infót kapni, mindenesetre 1.4-be a Kadett 13S hegyesebb vezérmű tengelyét bele lehet tolni, ami hegyesebb, felül jobban fog pörögni Ellenben akkor nem árt hozzá egy 4-2-1 leömlő.Az sem árt, ha teszel fel egy hűtött tárcsaféket (ehhez nem elég csak a tárcsa, nyereg is kell), vagy 256-os fékre alakítod (ugyanúgy: tárcsa, nyereg, illetve itt betét is kell), viszont ilyenkor minimum felniméret acélból 14", aluból 15".
Az anyagiak változók, minden attól függ, mit és mennyiért tudsz szerezni. Láttam olyat, aki kompletten adott mindent 40-ért. Bontóban nem nagyon van hengerfej, ha mégis, akkor horror áron adják (én Vaterán kaptam egyet 12 ezerért, ami nagyon baráti, de vadásztam is rá 1 évig legalább). Pumpát már olyan 10 ezer környékén kapni, a tömítések változó árban vannak, olyan 10 ezerrel lehet számolni. Ezek ilyen alsó hang árak, és akkor még van olajcsere, hűtőfolyadék, stbstbstb. Beszámítani nem fogják a régi cuccokat, mert NZ-ből annyi van, hogy lassan már ingyen sem kell senkinek.
Lepapírozást nem ajánlom, ugyanis ki kell fizetni a lóerők különbözetére eső regisztrációs adót, illetve a motorszám továbbra sem lesz SE, ezért szerintem nem is engedik -- csak oltári nagy macera után, aminek az árából akár egy C20XE-t is belerakhattál volna. Egyébként a vizsgán nem nagyon érdekli őket, legalábbis aki átépítette, annak nem volt gondja.
Remélem segítettem.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
nagyúr
Nekem anno, mikor tönkrement, akkor úgy megszorult menet közben, h nem hallottam csak egy visítást, koppanást és utána nem volt szervóm. Pont előtte lettek cserélve a szíjak és azt hittem az szakadt el. És tényleg elszakadt, de...félreálltam a parkolóban, visszaerőltettem a régit, beindít és csak visított. Megszorult a szivattyú.
Az enyémben a szivattyú lapátja a centrifugális erő hatására jönnek ki (a nyugalmi helyzetéhez képest) a helyéről, csak nekem vmi miatt a ház és lapátokat tartó tengely közé szorult. Kuka, csere.
-
JanR
addikt
Miből lehet észrevenni, hogy a szervó szivattyú tönkre megy? Mert nekem már egy ideje csinálja, hogy a szervó olaj tartályom alatt szivárog az olaj, na meg ha elindítom az autót igen érdekes hangokat hallat. Viszont 1-2 perc után teljesen elhallgat.
-
BaKeSZ87
őstag
Üdv mindenkinek!
Tudna valaki nekem pici pénzért (nyilván ) B Corsa-hoz hangszórót ajtóba? Ma vettem egyet a bontóban 1.500-ért, sajnos csak egy volt nekik, pedig kettő kellett volna. Most így egy gyári, és egy az előző tulaj által belekendácsolt hangszóró van az ajtókban, a gyári elnyomja a másikat mind hangerőben mind hangminőségben, így kicsit tré. -
Calogero
addikt
Nekem és pár autós társam 4 dísztárcsával lett szegényebb ma reggelre.
3 Opel
2 BMW
5 Skoda
2 Toyota
7 SuzukiA rendőrség lefotózta az autókat, felvették a jegyzőkönyvet.
Amit tudtak 4-en voltak 1 fehér Ladával. -
fero02
nagyúr
válasz dave93 #14164 üzenetére
Ha beülsz a kormány mögé, akkor bal oldalt a térded magasságában van egy kis ablakocska, amit le kell venni és a mögött. Pontosan nem tudom melyik az övé, de ha jobban szemügyre veszed (mondjuk kiveszed egyesével, megnézed és ugyanoda visszadugod), akkor látni fogod a hibásat. Minden más működik amúgy? Csak mert lehet egy biztin több dolog is.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Full fapad, 94es, Kadett tükrös F Astram ködlámpája nem működik. A kapcsoló is elég fura, hátul meg nincs áram. Hol kezdjek nekilátni? -
Gabesz357
csendes tag
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy egy c14nz motórkódos F astrát mipénzből lehetne kb átalakíttatni hengerenkénti injektorosra, és a régi alkatrész beszámítják hozzá esetleg meg hogy le kell e papirozni valamit? És ha igen akkor pestmegyében van hozzáértő ember?
Válaszokat előre is köszönöm
| Corsair CX400W | GIGABYTE MA770-UD3 | AMD Athlon X2 6000+ | Sapphire Radeon HD 6770 1GB GDDR5 | Kingmax 1GB DDR2 + Kingston 2GB DDR2 | 1TB Samsung HD103SJ SATAII | Logitech Z-5500 | 22" LG E2240S-PN LED |
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #14157 üzenetére
Teljességgel kizárt. Akkor inkább veszek 10 ft-ért egy rugót és felrakom rá azt!
-
fero02
nagyúr
válasz csaresz002 #14155 üzenetére
F@sza! Köszi a linket.
Nem a gázt tolja vissza. Azt a mechanikán egy rugó végzi. Ez vmi olyasmi lehet, ami a bowden+gázpedál+szerkezet tehetetlenségét kompenzálja. Na de még 10k-ért is sok sztem...
-
csaresz002
senior tag
válasz csaresz002 #14154 üzenetére
OPEL gyári új ADAGOLÓ TELESZKÓP X17DTL, gyári cikk
Fix ár 9 628 Ft
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
fero02
nagyúr
X17DTL motorkódú motoron lévő adagolón van egy vmi gázos csillapító pillenpáty:
Ennek kellene a pontos neve, ill minek is van ez ott? A sok bolt közül egy helyen van gyári 25k-ért, utángyártott nem létezik állítólag. Bontóban nem veszik le őket az adagolóról, ill az azokon lévő is hasonlóan sz@r, mint a sajátom. Felújításban is benne lennék, ha vki tud helyet mondani. Én arra gondoltam, h olyan helyen próbálnám, ahol gátlókat újítanak fel.
Ötletek, vélemények?
-
Calogero
addikt
válasz Jim Tonic #14150 üzenetére
CIM modulban az érintkező tüskék rossz kontaktusa okozza a hibákat mivel nincsenek beforrasztva a panelba csak "hidegen besajtolva". A korrekt javítás a CIM kiszerelése és az érintkező tüskék beforrasztása lenne ami sok időt és ügyességet kíván.
Mivel szar a CIM modulon lévők csatik gyári forrasztása így ezzel próbálják összeszorítani őket.Bilincselés: A CIM modul csatlakozó felőli oldalára felpattintanak egy U alakú lemezt.
[link]A művelet kb 10 perc, kormányburkolatot veszik csak le, és felpattintják a "bilincset".
Nekem két CIM cserém is volt (garanciába), mindegyiknél elő jött az a hiha, hogy ha égett a tompított nem szólt a duda, illetve ahogy nyomtam a dudát akkor úgy hangosodott a rádió.
Ez a jelenség 2004 és 2010 között gyártott Opel Astra H és Zafira B modelleknél fordulhat elő.
-
Calogero
addikt
válasz Calogero #14101 üzenetére
Ma nálam megtörtént a "bilincselés".
A munkafelvevő mondta hogy nem sok mindent ér igazán.
Azóta 3 bilincselt autónál ugyan úgy megmaradtak a kürt problémák. Szerinte kalap sz@rt nem ér az egész CIM modul.
A 100%-os gyógyulást a csatlakozók cseréjében, átforrasztásásában látná. -
Calogero
addikt
Az Opel feljebb lépett az eladási rangsorban
[link] -
nagyúr
válasz vallas #14145 üzenetére
Nekem is volt. Valameyyi most is van, uj tarcsaval, uj betetekkel.
Amikor hangos volt, el voltak egve a betetek, feltelt korommal a kengyel, nem valtak le rendesen a tarcsarol a pofak, ezert adott ilyen hangot.
Szoval lehet, hogy pucolas is eleg, szabalyozassal.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
Hi!
jól gondolom ugye, ha fékezéskor hátulról olyan súrlódó/karistoló hang jön, akkor valószínűleg fékbetétet kell cserélni?
300-s szerviznél mondták, hogy lassan cserélni kell, úgy látszik 314 ig tartott...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
omcsi
csendes tag
A jutalom, amiért túléltük az ünnepeket, az újév, és már el is jutottunk az újévi fogadalmak csodás hagyományához. Hagyd hátra a múltad, és kezdd elölről! Nehéz ellenállni a kísértésnek újrakezdéskor, hogy a múlt év problémáit a szőnyeg alá söpörjük. Ki dönti el, hogy mikor ér véget a régi, és kezdődik az új? Nem jelzik a naptárban, nem szülinap, nem egy új év. Ez egy esemény. Kicsi vagy nagy? Valami, ami megváltoztat minket. Jó esetben reményt ad, vagy egy új életmódot és világnézetet. Elengedjük a régi szokásainkat, és emlékeinket. A lényeg az, hogy sose adjuk fel a reményt, hogy lesz egy újabb kezdet.Kívánünk neketek 12 hónap egészséget, 53 hét szerencsét, 365 nap nyugalmat, 8760 óra szerelmet, 525600 boldog percet és 31536000 másodperc szexet! B.U.É.K.
opel omega mindörökké
-
nagyúr
válasz csaresz002 #14140 üzenetére
Hat, maradjon tartos a lelkesedesetek. Kivanok egy jobb evet jovore!
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Calogero
addikt
Balesetmentes Boldog Új Évet Kívánom minden márkatársamnak
-
csaresz002
senior tag
válasz Jim Tonic #14131 üzenetére
Élettárs....3éve helyzet az h én toltam el,nem foglalkoztam vele,nem figyeltem rá. Megunta,és el ment albérletbe. De már visszahoztam,és új életet kezdtünk......majd látjuk h megy-e....ha nem akkor válunk ismét
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
JanR
addikt
válasz csaresz002 #14128 üzenetére
Megoldotta köszönöm
-
nagyúr
válasz csaresz002 #14128 üzenetére
Ohhh, el is siklottam felette. Mi tortent?
Feleseg vagy elettars?Ha ram hallgatsz, nem akarod most meg visszahoditani. Tudom, hogy szarul hangzik, de anno en is ezt a tanacsot kaptam, es en sem fogadtam meg. Pedig futni a masik utan, ertelmetlen. Tobb eselyed van, ha megvarod, hianyzol-e neki. Ha hianyzol, van ertelme kozeledni. Ha nem, akkor ugy is mindegy.
Azota nekem mas van, es tenyleg sokkal jobb kapcsolat. De a regi akkor jott vissza, mikor mar nem mentem utana.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
JanR
addikt
válasz csaresz002 #14128 üzenetére
Ezzel megoldódik a problémám, igen jó volna
Sok sikert a visszacsábításhoz
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #14125 üzenetére
Így van ez a költség neked nem merül fel, ha nem okoznak neked balesetet, ügyvéd elmagyarázta, hogy hiába az a törvény, hogy minden az okozó jóvoltából felmerülő költséget téríteni kell, arról ö nem tehet, hogy egy hiteles autót tört össze, te viszont aláírtad, hogy ha totálkár van, a szerződés lezárásra kerül. Mondta az ügyvéd, hogy örül, hogy megértettem, mert egy így van, sajnos.
-
csaresz002
senior tag
-
őstag
Sziasztok!
A régi "Kadett tükrös, sárga indexes" F Astrák tükre 1:1ben ugyanolyan mint a Kadetté vagy van pici eltérés? Bal oldali domború tükörlapot nem találok seholsenem. -
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #14123 üzenetére
Azt nem is fizetik ki soha senkinek, mert az mindenkinek az egyéni problémája, hogy mekkora hitelt vett fel, de cserébe fizetnek késedelmi kamatot mi nálam simán fedezi, a lezárási díjat amit már rég befizettem kb. 1 éve, már el is felejtettem. Cakpakk, olyan 400-at buktam a dolgon az árfolyamkockázat, meg az alacsony ETAX miatt. Ami tűrhető, a mai itthoni viszonyok közt. Már nem is érdekel.
Most van autóm, egy Astra G VAN, ami saját törzskönyves, nevemen van, lehet ezt cserélem le egy Caddy-re, vagy használom és tavasszal veszek valamit, GTC-t akartam sokáig, de most hogy jön az új, csak nagyon jó vétel esetén, hirtelen nem is tudom mi tetszene, amit még nem köpködnek, de azért csaszis..
-
#TOTTI
őstag
Ma elszámolták a hitelem utalta a KÖBE a kártérítést.. 220Ftos CHF-nél de ez már nem is érdekel.. Lényeg hogy lezárult és szó nélkül fizetnek, GPS, szállítás, stb. kamatokat is, csak azt még nem tudom mennyi, nem tudja valaki..?
-
blueMerle
veterán
válasz Jim Tonic #14118 üzenetére
Fél nap dolgozott rajta, szétszedte és összerakta a kocsi aljának hátsó részét jóformán, nem kért érte semmit de úgy éreztem pofátlanság lett volna ha nem hagyok ott egy fityinget sem. Máshol csak a szerelésre 200 eurót mondtak anyag nélkül úgyhogy amit adtam neki az inkább egy szimbolikus összeg volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
blueMerle
veterán
válasz _seth_ #14115 üzenetére
Nekem a Vectrámba hátra 10 szilent megy, darabját 15 euróért vettem, az 150 EUR összesen, a szerelésért fizettem egy 10-est mindez 160 EUR. Abszolút nem tartom soknak, és vedd figyelembe hogy azért nem kellett volna mindet kicserélni de én úgy voltam vele hogyha már szétszedjük...
Nekem a Roverom után minden olcsónak tünik az Opelhez
-
_seth_
veterán
válasz blueMerle #14112 üzenetére
Nem drága? A szerelés is drága valóban de azért egy kis gumi gyűrű nem ritkán 2-3-4-5-6e forintokért és kell belőle hány is hátra? Vagy 12 biztosan de még több is
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
JanR
addikt
Opel Omeg B:
A következő gondom volna. A jobb oldali elektromos ablak emelőm eddig automata volt, szóval megnyomtam a gombot 1mp-ig folyamatosan, akkor leengedte tökig az ablakot. Most a jobb oldalon ezt már nem teszi meg. A bal oldalon változatlan a helyzet, ott minden hiba nélkül megy. De jobb elől nem hajlandó leengedni így az ablakot, folyamatosan kell nyomnom a gombot
Ötletek?
Szilentes téma: Nekem is kopog valami jobb hátul, de nekem csak gödrökben. Szerintem a jobb hátsó ajtóm mozog. Próbáltam mozgatni üres helyzetben, de úgy meg sem moccan. Nekem is lehet, hogy szilent gondom van?
-
_seth_
veterán
válasz blueMerle #14109 üzenetére
Jövőre én is ki akarom cseréltetni az összes hátsó szilentet és a fék összes kopó alkatrészét... jó menet lesz....
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
blueMerle
veterán
Na megvan. Egy szilentet elfelejtettünk cserélni a 10 hátsóból Végre csend és nyugalom menet közben
-
blueMerle
veterán
Köszönöm a válaszokat Átadom a szerelőnek, aztán leírom ha sikerült megtalálni ezt az idegesítő hibát.
-
_seth_
veterán
válasz blueMerle #14103 üzenetére
A kipufogó melletti hővédő lemez ami a csomgatartó alján van az rögzítve van rendesen?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
blueMerle
veterán
Valami kopog a 97-es Vectrám seggében a szerelővel szétszedtünk mindent alul, kicserélve szilentek, a lengéscsillapítók, fékek, úgy tűnik minden rendben van, semmi hibát nem találunk és állva lehetetlen pl. rázással előidézni azt a hangot. Csak néha rendszertelenül menet közben, akár egyenes úton is hallatszik ilyen fémhez való koppanás hátulról alulról. Az autó úttarrtása kitünő, a kipufogó felfüggesztése jó tehát azzal sem lehet gond. Ötleteket várok és segítséget
(természetesen semmi sem csapódik hozzá az oldalfalhoz a csomagtartóban minden rendesen rögzítve)
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Opel Astra H és Zafira B modell tulajok figyelem!
Visszahívás van Opeléknél.....
A 10-R-036 számú visszahívás tartalma:
Az Opel tájékoztatása szerint néhány Opel Astra H és Zafira B modell esetében a CIM meghibásodhat, ami kihathat a kürt működésére.
Az OPEL, vevői filozófiájával összhangban úgy döntött, hogy megelőzendő az esetleges későbbi kellemetlenségeket megerősíti a CIM modult.Felhívtam a helyi kereskedőmet, és alvázszám alapján kiderült hogy én is érintett vagyok. Nekem volt is gondom a CIM-mel (két csere is volt) + egy kábel köteg cserém is volt a kormánynál.
Az utóbbi után eltűntek a rádió hangosítás a dudával, valamint mindig volt dudám (amikor használnom kellett akkor szólt)).
Tehát azóta probléma mentes az autó, de azt mondták hogy januárba vigyem be.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest