Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boxer001
veterán
Köszi szépen ezt a nagyszerű választ. Egyébként jó szándéknak vettem amit írtál és én se írtam rossz szándékkal, sőt...mivel hogy ostoba vagyok a dologhoz, ezért kérdezősködöm (Ezt a kettőt olvastam egyik népítéletben.). Sose érdekeltek igazán (mélyebben) a műszaki, elektronikai dolgok, meghagyom másoknak ezt az élvezetet.
Eszembe se jutott okoskodni, mert hülye vagyok hozzá, még egyszer leírom.
Meghagyom neked ezt az örömöt, hogy hidd azt, most belémrúgtál.
Na sziasztok.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz #TOTTI #12396 üzenetére
Ha beviszed az 1.7DTI-t a szervízbe, akkor tanakodnak okosan, mert ugye a gép azt írja, hogy vezérlő probléma. A gyári új valami 200 egynéhány ezer+ beszerelik+ezt-azt mahinálnak+ diagnosztika. Alaphangon 300 a számla.
Adagolót meg érdemes újítani, asszem csere adagolóval 100 körül mozog.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Boxer001 #12394 üzenetére
Szerinted?? HA tudatlan vagy, inkább maradj csendben!! Segíteni próbáltam, de látom nem te vagy az az ember, akinek érdemes! Pedig jó szándékból írtam, de minek???
CSak, hogy legalább máshol ne csinálj magadból... (JARJAR kicsit nem ügyest), az elektornika az ISUZU-nál gond és azon kívül semmi más bajod nem lesz vele, amiket meg másodjára írtál az az Opel csúcstalálmánya, nagyon hasonló a 2.0 dízeléhez az adagoló. (100-ból megoldható az is)Az olvastam, itt-ott, ezt-azt, kevés az okoskodáshoz, de talán majd megtanulod te is!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
omcsi
csendes tag
szeva urak csere miatt Eladó 15ös 5x110 ET37 "Stinnes EVO Line" alufelnik gumistul, kikiáltási ár 45e. A gumik rajta GTRadial nyári, 205/65 R15, jó állapotú. Utoljára centírozva áprilisban. Íme:
opel omega mindörökké
-
#TOTTI
őstag
válasz ocsi19 #12385 üzenetére
Először a csipogónál lévő kis háromszöget kel leszedni. 3 patent fogja. Majd az ajtón van alul két csavar meg ha lefeszíted a kapaszkodót az alatt is van kettő..Aztán az ablaknál van ez a kis gumi perem ami.Az a kis gumi.. és ha ez lejött akkor felfelé kell elmozdítani kárpitot. Nagy vonalakba ennyi.. Bocs csak EEE701-en vagyok s rossz a bill. nem tudok rajt gépelni rendesen ez is sok már.. Reélem tudtam segíteni...
-
tomyoy
senior tag
ha valakit érdekel...astra f tárcsafékes hátsóhíd, úgy döntöttem megválok tőle, még veszek rá egy gyújtókábel szettet és kész, nem költök többet rá, veszek majd egy értelmes ótót...
nyiknyiknyiknyik
-
aero.
veterán
válasz #TOTTI #12380 üzenetére
Ő arra gondolt, hogy nem feltétlen kell hinni az oldal adatainak. ( Mivel onnan linkeltem )
Erre megmutatta a saját példáját, ami igaznak is tűnik az alapján, amit leírt.Ez lehet igaz a V6-os dízelnél.
Az öreg 2.2-es viszont tuti bekap 12-t városba, szóval ott jó az átlag.
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #12379 üzenetére
Akkor én is még1x. Az oldalról még nem is beszéltem. Nem is érdekel.
A belinkelt HÍRDETETT autó egy 2.2 Direct BENZINES 147LE, így semmi alapja összehasonlítani a tieddel. Te gondolom hogy a 2.2DTI DÍZEL-re gondoltál ami valóban kevesebbet eszik a tiednél közel sem 10-12 litert de a 2.2 Benzines városban simán eszik 10-12 liter körül...
Remélem érted mit akarok írni... Te talán dízelnek nézted azt a fehér Vectrát azért kezdted el összehasonlítani egy másik dízellel...
Az a hírdetés már nincs fenn de egy ilyen autó volt... -
nagyúr
válasz #TOTTI #12378 üzenetére
Na, még1x. Azt mondtam, hogy az az oldal szar, nem kell komolyan venni. És ezt az állításom azzal támasztottam alá, hogy kikerestem az enyémet, belinkeltem, és mondtam, hogy tele van fals adatokkal.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #12367 üzenetére
Azt látom hogy az a te autód.. DE a linkelt 2.2 Vectra BENZINES a te utót pedig dízel.. mindenki elbeszél egymás mellett.. Az a 2.2-es Direct megeszik 10 litert átlagben, városban pedig 12őt és kész...
Nekem 1,9-es autópálya tempo olyan 180-220 között 7,5 litert evett.. Sőt volt olyan hogy 1051km 52 literből...
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Ezt már linkeltem párszor
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
omcsi
csendes tag
http://etanol.blog.hu/2009/11/10/ismet_fekpadon_az_e85
bocsika nem jött össze az előbb !!!!
opel omega mindörökké
-
omcsi
csendes tag
szeva mindenki egy kis érdekesség !!!![link]
opel omega mindörökké
-
tomyoy
senior tag
8.5 az elegge jo, gondolom azert ilyen magas a fentartasi koltseg, mert nincs utangyartott csak gyari alkatresz hozza, mondjuk en nem szaroznek ha megadna magat az elektronika, 2 karbi ra, meg elosztofedeles gyujtas, orok elet
nyiknyiknyiknyik
-
nagyúr
válasz #TOTTI #12365 üzenetére
Linkeltem az én autóm adatait... Azért írtam, hogy szar az oldal. A 7,11 teljesen stimmel, a többi baromság.
#12366: Az az én autóm. Egyszerűen nem tudnék vele ennyit lenyeletni. 5 emberrel 200-230-as tempóval evett 8,5-öt.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Ja, csak ott 9-10-11 is szerepel. Arra írtam.
Áhh, felejtsd el azt az oldalt. [link]
Az enyém 8,5-öt 230-as utazótempóval eszik, városi fogyasztásom 8, országúti 6. Átlagom 6,8-7,1. 9-et talán 300-as tempónál enne meg...
Az első adat korrekt, a többi lehetetlen.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz bambano #12360 üzenetére
Persze. Én mindkét adót csak felében fizettem be, mindkettőt szeptemberben kell megtoldani. Adószám alapján átutalhatnák...
Luxusadó is megfelezhető két összegre, ha erre gondoltál: [link][ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
Ezek kicsit túlzások. Ismerősnek van, nem eszik sokat. Várost nem szereti. Bambano állítása közelebb áll.
Viszont a vezérmű-lánccal (igen, láncos), vigyázni kell, mert elszakadhat. Srácnak 140-et mondtak itthon csak a vezérlésre, kevesebb, mint a feléből hoztam kintről. Plusz egy szelep. Más baja nem lett.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #12352 üzenetére
Ez úgy volt, hogy a 0953 az a 2009. évi szja bevallás. Akinek nincs luxuscucca, annak ezt kell kitöltenie, ha magánszemélyként szja-t vall be. Akinek van, annak ehhez hozzácsapják a 1042-t is, így egyben 0953-1042.
Na most ebben van egy olyan csavar nálam, hogy visszajár az adóelőlegemből, a 0953-ban lehet nyilatkozni, hogy hova vezessék át vagy hova utalják vissza. Ebbe beleírtam, hogy vezessék át a luxusadó számlára. Ebből tuttira kiderül, hogy én akartam ilyet bevallani...
Szerk: nem tudom, a felét be lehet-e fizetni, szerintem abban a formában, ahogy írtad, nem. A luxusadó úgy van kikalkulálva, hogy a gépjármű teljesítményadó duplája, amiből jóváírják, ha van gépjármű adód. Tehát lenne mondjuk 100 a luxusadód, akkor 50-et fizetsz a helyi önkormányzatnak gépjármű teljesítményadóba, de azt nem a soproni adóhivatal szedi be, hanem az önkormányzat, ennek a felét, 25-öt ki kell fizetni március végéig, meg 50-et május 20-ig luxusadóba és a maradék 25-öt majd szeptemberben.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Calogero
addikt
1 év még hosszú idő.... van időtok átgondolni
Én csak a tapasztalatomat írtam le 1.4 H Astrával kapcsolatban.
Ha nem taposod neki akkor elég jó kis fogyasztást kilehet belőle hozni, de ha nyomod neki megjön az étvágya (autópálya 130-as tempó, 7,5-8 liter)
Igazából 80-90 a megfelelő tempó. Kamion mögött 80-al tempómattal 6 liter alatt is elvan.Nagyom nehezen melegszik be a motor, a rövid városi távolságokat sem szereti.
Az utolsó tankolásomnál látható az eredmény is.[link]Ehhez hasonló fogyasztási adatok a 1,6-ból is kihozható és azé a 115Le valami több mint a 90 paci. (Caravanhoz meg pláne)
-
tomyoy
senior tag
Mennyit ehet EZ teljesen normális használat mellett?
nyiknyiknyiknyik
-
aero.
veterán
Nem adják vissza és még a 2. félévet is be kell fizetni. A múltkor beszéltük valamelyik topicba.
-
nagyúr
válasz bambano #12350 üzenetére
Én kiadtam az adóbevallást, mert hülye vagyok hozzá. Így is késtem 3 napot. Itt van előttem a 1042-es lap, ami valóban erről szól. Egész pontosan 1042 és 1042-02. Viszont nincs eléírva, hogy 9053.
Ha arra a számlára utaltál, amit erre tartanak fent (nagytelj. szgk. számla), akkor keresni fogják a papírt, és korrekciót fognak kérni. Lehet jobb lenne, ha Te szólnál.Amúgy az jutott eszembe, hogy ha nem fizetik vissza, lesznek szívesek átutalni a soproni adóhivatalnak szeptemberben.
[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz fero02 #12349 üzenetére
Ugyebár azért érdekes, mert sokan nem fizették be. Sőt, alig vagyunk, akik befizették. Ergo vagy be kell szedni mindenkitől még, vagy visszaadni. Ugyanis az egyenlő elbírálás kötelező. Én a felét fizettem be, a másik fele szeptemberben esedékes.
1 hét múlva törlik el másik 10 adóval együtt. Azt azonban nem tudják, van-e visszafizetés, vagy hogy idén be kell-e még fizetni a második felét.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #12348 üzenetére
Ez egy izgalmas kérdés lesz, szerintem fogjuk még páran vakarni a fejünket. Ugyanis az történt, hogy az abevjava-ban nem a 0953-as hanem a 0953-1042-es űrlapot kellett kitölteni a kocsi miatt. Ez látszólag egy űrlap, de az abevjava erről nem tud.
Úgyhogy azt az oldalt, amin bevallottam az autót, a program nem nyomtatta ki, mert kétszer kellett volna ráklikkelnem a nyomtatásra és én ennél több iq-t feltételeztem róluk. Ergo van egy adónemem, amit befizettem, de nem vallottam be, közben eltörölték. Na most követtem el szabálysértést vagy nem? bogarásszák ki, ha akarják
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ocsi19
senior tag
Halihó!
Kellene egy kis seggítség.
Vettem 2db első hangszórót, amit szeretnék beépíteni az autómba (astra G).
Érdemesebb elvinni egy ilyen dologgal foglalkozó szervizbe vagy otthon is megoldható házilag?
Neten nem találtam leírást, hogy hogy lehetne szétbontani az ajtókárpitot. -
Daywalker
addikt
válasz fero02 #12340 üzenetére
Jah sorry Asszem nem volt mindegyikben könyöktámasz...de Astrában annyira nem vagyok otthon. Ha viszont a cseredarab könyöktámaszos, akkor úgyis mindegy
Az ABS szerelés megoldható, de tényleg el kell rajta gondolkodni, mert tényleg sok cucc átpakolásával jár.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
nagyúr
válasz Daywalker #12338 üzenetére
Közben kicsit utánakérdeztem ennek az ABS-nek. Hát, kellene hozzá idő és türelem bőven.
Az üléses kérdést viszont nem jól értetted. Áttenni 1:1-ben át lehet az tudom, de nekem a rajta lévő kárpitot is át kellene cserélnem. Ez lett volna a kérdés, de jobban utánagondolva nem lehet, mert a fejtámlásén van könyöktámasz is, az meg az enyémben nincs és ott szabni kellene... Vagy komplett kárpit csere.
-
Daywalker
addikt
válasz fero02 #12337 üzenetére
Hali!
Sok mindent át kell tenni. Sajnos vannak jeladók is, így komolyabban hozzá kell nyúlni a géphez. A főfékhenger egy dolog, de utána van az ABS "kocka
2, azt is be kell tenni...szerintem nem éri meg vele a szívás, azok a régi ABS-ek szerintem nem annyira jók, hogy megérje vele szenvedni.Az ülést 99% h át lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
fero02
nagyúr
A fő bütykölőkhöz lenne kérdésem:
Egyik ismerősöm vett magának egy Astrát alkatrésznek, de most úgy néz ki vesz még egyet. Na már most az egyikben van ABS és felajánlotta, ha ha kell, akkor megboltolhatjuk. Kérdésem annyi, h mit kell csinálni átszereléskor? Gondolom van egy vezérlője (remélem az nem a comp.-ben van, hanem külön egység), át kell tenni a főfékmunkahengert és a fékerő szabályzókat? A csövek gondolom maradhatnak. Ezeknél már van vmi jeladó (mint a modernebbeknél, ahol vmi kanóc jön le az agyhoz), vagy máshogy van megoldva a szaggatás?
Illetve még egy: vki játszott már az ülés kárpitjaival? Abban fejtámlás hátsó ülés sor van, de nem ugyanaz a mintája, mint az enyémé. Azt át lehet tenni?
-
#TOTTI
őstag
válasz Calogero #12330 üzenetére
Kb. 50kg van köztük de 100kg-nál több biztos hogy nem.. Akár az újabb váltó vagy az emmissziós normák miatt is kevésbé mehet az 1,4-es H Astra.. Én mentem ilyen G 1,2 tesztautóval 7000 felett még tovább pörgött a motor, a mutató viszont kiakadt.. Beetető autó volt.. Nyikkant kettesbe meg minden.. Amikor még bejött a G..
-
k.
őstag
válasz Calogero #12328 üzenetére
Az a helyzet, hogy elvileg ugyanolyan erős -90LE- mint a mostani G astránkban lévő motor. Namármost a kocsi kb 50kgvel nehezebb nála ami nem egy túl nagy súly.Tény és való hogy ezt még átt kell gondolnom, de apa dönt. Ha ő aztmondja NEKI elég az 1.4 akkor kivagyok én hogy beleszoljak.
-
Calogero
addikt
1.4.-es motor H Astra-ba nem való, (mondom én hogy nekem is ilyen van) kb olyan mint az 1.2-es G Astra
1300 kghoz nem való 90Le
Ha haladni akasz akkor pörgetni kell és akkor oda a jó fogyasztás
Ha megint autót kéne vennem az is H Astra lenne de minumum 1.6 (115Le) motorral, vagy 1.7 D -
k.
őstag
válasz tomyoy #12325 üzenetére
Hihi
A G nagyon is fasza Astra, ha van lehetőség tessék cserélni-csak ne 1.2es motorral-Mi pedig azt elemeztük szülőkkel, hogy jövőre egy H astra beleférne esetleg-a G-től pedig elköszönnénk -. Apa kijelentette, hogy neki elég a fapad 1.4es motorral szerelt vörzsön is tehát azzal sem kell foglalkozni.
A terv egyébként az, hogy kocsit 3 évente fogunk cserélni, hiszen 2 év alatt rendesen bebukják az árukat-2 éves astra H alap 2,2 újonnan ugyanaz 3,7!- igy megéri, és akkor mégis párévenként az egyel újabb astra generációra frissithetünk. -
_seth_
veterán
Mennyire kopott? Repedt, sérült? Vagy frankó állapotban van a cucc?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nagyúr
válasz #TOTTI #12317 üzenetére
Utánanéztem. A japán dízelek nem eszik az olajat, a franciák is alig, az olaszok is alig, a németek meg zabálják. A német autók turboi (főleg az audikat hozzák) lelkesen falják az olajat a turbon keresztül az égéstérbe jutva. Marha komoly.
A tiedben olasz volt, elvileg nem ehetne sokat.
Az enyém 18e km alatt evett meg kb. 3/4 litert.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
KrAt
veterán
Magyar zászló G Astrákból
-
nagyúr
válasz #TOTTI #12311 üzenetére
Nehéz elképzelnem. Az olaj ott ken és hűt. Ha az szórja, akkor vagy kifelé megy (látszik), vagy a szívóoldalra menne, de annak komoly eredményei lettek volna.
Szokásos magyarországi Opel szerviz színvonal. Sajnos a népítélet tele van azzal, hogy az Opel sose kop el, csak ne vidd márkaszervizbe, inkább valami lelkiismeretes hozzáértőhöz.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz Boxer001 #12312 üzenetére
Nézd, én olvastam egy idióta cikket, miszerint a CR dízel 200-at megy, aztán annyi. A népítéleten meg többször és kizárólag azt írják, hogy kinyírhatatlan, 300e-ket mennek úgy, hogy csak olajcsere kell. Szóval...
1,7 DTI-t vegyen kombiból, kimegy a világból, jól szalad, keveset eszik.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz Boxer001 #12309 üzenetére
Megbízható autó, alacsony fenntartási költséggel. Fogyasztásban, teljesítményben az 1.6-os jobb, mint az 1.4-es. Amúgy én is inkább a népítéletet javaslom, több ott az infó. Mi egy kis társaság vagyunk, napi tapasztalatokat osztunk meg.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz #TOTTI #12295 üzenetére
Kösz az infót, de most csak a motor. Olvastam egy balfasz cikket, miszerint egy CR dízelre 200e után ráköltöd az autód árát. Az alkatrészek árait tekintve elvileg így van, azonban öcsém 2.0HDI-je pl. 640e km-rel is elvan. Most összeszedném a CR motorok statisztikáit.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
TasiA
senior tag
válasz Boxer001 #12296 üzenetére
Puszi!
A legelterjettebb típsuról és motorról akarsz kérdezni! Tele van a NET vele, nem kell itt hisztizni, ha nem rizsáznak 5 perc múlva oldalakat neked!Amúgy a kérdésedre a válasz: "fogyasztás, megbízhatóság " 5-12 literig és megbízható. Típushiba, hogy 1.6 közül a sokszelepes eszi az olajat ,ha olyanja van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest