-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Boxer001 #531 üzenetére
Van egy rakás Corsa és Corsa alapú Combo a cégnél. A régebbi B-sek nagy része szanaszét van hajtva, de nem csoda, 250e km fölött van már mind, de még mindig autók. Mondjuk ezek nagyrészt régebbi 1,7-es dieselek, benzinesből egy-két személyautó van csak hasonló futásteljesítménnyel. Sajnos a cég hajlamos spórolni a szervízköltségen amit csak lehet, ha rendesen és mindig időben lenne szervizelve rajtuk minden, egész jó állapotban lennének.
Arra vigyázz, hogy leinformálható autót vegyél, nehogy egy ilyen leselejtezett cégautót sikerüljön találnod.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Vigneau
félisten
válasz Boxer001 #533 üzenetére
Én a C-t Mazda szalonból, mint beszámított autót vettem két évesen. 62 éves hölgy volt az első tulaj, 6000 km-t tett bele mindösszesen. Ez volt tavaly novemberben. Jelenleg 30500-t mutat a kilóméteróra.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
MPowerPH
félisten
válasz Boxer001 #6942 üzenetére
Azért van piaca rendesen, nem hiszem, hogy veszteséget zártak volna, bár kevesebb új Astra/Vectra fogy az előző generációhoz képest. Nem hiszem, hogy csak úgy hagyják összedőlni, elég nagy múlttal rendelkeznek. Milyen motorsportokban szerepeltet most Opel gyári csapatot?
Don't Tread On Me
-
TasiA
senior tag
válasz Boxer001 #12296 üzenetére
Puszi!
A legelterjettebb típsuról és motorról akarsz kérdezni! Tele van a NET vele, nem kell itt hisztizni, ha nem rizsáznak 5 perc múlva oldalakat neked!Amúgy a kérdésedre a válasz: "fogyasztás, megbízhatóság " 5-12 literig és megbízható. Típushiba, hogy 1.6 közül a sokszelepes eszi az olajat ,ha olyanja van.
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Boxer001 #12309 üzenetére
Megbízható autó, alacsony fenntartási költséggel. Fogyasztásban, teljesítményben az 1.6-os jobb, mint az 1.4-es. Amúgy én is inkább a népítéletet javaslom, több ott az infó. Mi egy kis társaság vagyunk, napi tapasztalatokat osztunk meg.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Boxer001 #12312 üzenetére
Nézd, én olvastam egy idióta cikket, miszerint a CR dízel 200-at megy, aztán annyi. A népítéleten meg többször és kizárólag azt írják, hogy kinyírhatatlan, 300e-ket mennek úgy, hogy csak olajcsere kell. Szóval...
1,7 DTI-t vegyen kombiból, kimegy a világból, jól szalad, keveset eszik.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
TasiA
senior tag
válasz Boxer001 #12394 üzenetére
Szerinted?? HA tudatlan vagy, inkább maradj csendben!! Segíteni próbáltam, de látom nem te vagy az az ember, akinek érdemes! Pedig jó szándékból írtam, de minek???
CSak, hogy legalább máshol ne csinálj magadból... (JARJAR kicsit nem ügyest), az elektornika az ISUZU-nál gond és azon kívül semmi más bajod nem lesz vele, amiket meg másodjára írtál az az Opel csúcstalálmánya, nagyon hasonló a 2.0 dízeléhez az adagoló. (100-ból megoldható az is)Az olvastam, itt-ott, ezt-azt, kevés az okoskodáshoz, de talán majd megtanulod te is!
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
-
-
Boxer001
veterán
válasz Boxer001 #15124 üzenetére
Ja és csak az Isuzu motoros a jó? Illetve egy számotokra láma kérdés: hányféle motor van? A sima dezső az marha lomha, az nem kéne. Akkor van DTL, meg van az Isuzu TD?
fero
5-6 literrel beéri télen-nyáron? Fater még mindig egy Golf 1 Dezsővel tolja, 2-3 éve felújította a motorját is, faxán megy, igaz rohad rendesen.[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Boxer001 #15125 üzenetére
Jó a német is, megbízható (nekem az van), de az isuzu erősebb, ezért jobban autózható. 68 vs 85 Le asszem.
Jól tudod. Az X17DTL a német TDi, a DT meg az Isuzu TDi-je.
Ha nincs szarrá tekergetve az adagoló, akkor nyáron bőven megelégszik annyival (ha nem parkettán tolod neki és kis /13"/ kerékkel mész, akkor tuti), télen azért picit többet...ott veheted alapnak a 7L-t.
Az öreg Golfok még zsír verdák, 25-30 év után már belefér egy motor generál, a kaszni meg erősen használat és származás/gondokoskodás függő.
[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
válasz Boxer001 #15127 üzenetére
Télen! Na meg eleve 1L-el nagyobb a motor is.
A német dízel 1-2 személlyel, kis csomaggal, kis kerékkel pont jó. Én ha a 13-as télit cserélem a 15-ös nyárira, akkor igencsak megérzem a különbséget. Ha van mondjuk 4 személy + csomagok, akkor kevéske szegénykém.
Isuzu 1-2 személlyel megy mint az álom, 4 személy + csomagok esetén hasonló érzésem van, mint amikor kereket cserélek a sajátomon. Kicsit rosszabbul megy, de még jó.
Ezt neked kell eldönteni, h mi felel meg Neked ill. mik a választási lehetőségeid. Isuzu mellett szól még az is, h fiatalabb és jobban felszereltek autók vannak belőlük. Ha rám hallgatsz 1 dolgon ne akarj spórolni: klíma. A többi részlet kérdés és utólag is viszonylag könnyen megoldható.
-
_seth_
veterán
válasz Boxer001 #15125 üzenetére
Isuzu vectrák 5,5-6 liter között járnak mindentől függetlenül, ez szinte fix nekik (b vectra, a többiről nem tudok )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Renpho talpmasszírozó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek