Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Jim Tonic #14680 üzenetére
egy jó pár ismerősőmnek a KW váltbe, ill éppen mostanság újítok fel egyet magamnak én is, kiváncsi leszek, persze agyon ültetni nem fogom, ill a kerék miatt nem is tudom.
elől állítható keménységű a cucc...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #14644 üzenetére
csak egy óva intésnek szántam, a témával kapcs hogy érdemes ezekre a dolgokra figyelni hosszú távon és utána számolni hogy akár csak 30% túl fogyasztással mennyit takarít meg az ember és az esetleges meghibásodásokkal.
no offens csak érdemes ezt az oldalt is végig turkálni.
nem rossz dolog az etanol ha stand alone ECU-m lenne tuti azzal járnék én is, mert teljesítménybe jobb, fogyim meg kb ugyan ott lenne forintra vissza bontva
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #14640 üzenetére
picit olvas utána hogy milyen sztöc. aránynál hozza az E85 a lambda1-et.
én csak azt írtam le hogy kb mennyivel kell több az azonos égéshez, az megint más kérdés hogy az újabb autók nagy része részterhelés szegény keverékkel megy.de tankolj bármelyik pl mechanikus befecskendezős (vagy kismértékben korrigálni képes) motorba E85-öt ami jól és pontosan van benzinre beállítva, mérhetsz különbbséget bőven.
Jim Tonic:köszi!
az az köv lépcső 1,8T 177le-vel?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
az USA Rabbitok 1,7-esek és 97le-sek voltak
136le-s 1-es az Oettingernek volt 1,6 16V
elektronika az erős túlzás, maradjunk a mechanikus benzin befecskendezőnél, na jó a két AC tényleg elektronyos, viszont túl sok gond nincs a K-jettel ha értenek hozzá.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #TOTTI #13202 üzenetére
G3 VR6 jó igazi élmény autó csak min vedd a vétel ár ár 2X de inkább 2,5X-esét.
G2 GTI cabrio nincs, csak G1 cabrio van abból is a GTI a face lift előtt.
tuti nem turbos volt, azt azért nem tudtam volna megfogni még nehezen se
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz adorjant #13196 üzenetére
én nem, én kimentem másodiknak előzni és mentem tovább , csak ő meglátta hogy jujj piros csikos lökös 16V felírat elől, na most megmutatom, hát nem jött be
azért egy 1350kg-s 170le-s kocsit egy 950kg-s 170le-ssel had lépjek már le
lujó55:na pont hogy én nem akartam racsingolni csak mentem volna tovább a saját tempomba, opelos barátunk beletaposott a gázba hogy majd ő megmutatja, hát nem jött össze.
viszont az ilyen esetek miatt érzem azt hogy tuti ami biztos be kell még szerezzek két vezérműtengelyt, meg 2éven belül egy közepes turbocskát a tűzfal elé.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz adorjant #13194 üzenetére
hát szárny biztos nem volt rajta.
teli felni volt rajta...
viszont ha tényleg szívó OPC volt akkor szerintem rághatja kicsit a kormányt hogy 2 személlyel is de jobban gyorsultam, egy szakadék kettes (w)gooffal
hajj most ezen fogok egy hétig rágódni hogy mi volt az
aprópó Atesz-nak hogy áll a 16V projektja?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz adorjant #13190 üzenetére
akkor meg 1,4 look volt, mert hogy se komolyabb felni se komolyabb vég se szélesítés nem volt rajta.
Manitou: 5,5 ettől gyanítom én jobbat tudok, már, ill. a kerék méret se stimmel.
viszont tényleg lusta a kocsi gurulgattam ma és lomha...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13175 üzenetére
persze ez lehetséges.
alapvetően én ezt csak hétvégi autónak tartom évi 5-7e km-re.
rohangálok ezer más kocsival nap mint nap.ált én is beállok egy sebességi korlát+7%-os tempora és azt tartom, városban meg szigorúan 55-60, kivétel a gyors forgalmi utak
egyik kedvencem ország úton nem előz meg hanem jön a seggembe, majd városba kivágódva mögülem 70-el elhúz
aztán amikor vissza előzőm és jön megint.....
másik kedvencem 10percig jön a seggembe, hot tiszta szitukat hagy ki aztán a leglehetetlenebb helyen szintén kivágódna.... és előzne meg, 'nyád vissza kettő aztán előz meg ha tudsz
nyilván aki ráesik a seggemre de a szembe forgalom miatt nem tud elmenni és nem paraszt mod jön a seggembe, azt elengedem mint ahogy a motorosokat is...érdekes itthon a közlekedési morál és kultúra...
mod: az ilyen már bocsánat minek vezet? a helyváltoztatás valóban állampolgári jog, de a jogosítvány nem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Winner_hun #13173 üzenetére
már amennyire lehet
de tudtommal igen, bár pontosan már nem emlékszem szó ami szó
de viszont akkor annak nagyon tudnék örülni hogy aki nem képes azt a rohadt 90-es tempót tartani főúton, mert nem akarja, vagy mert meghaladja a képességeit (nyilván kerti traktorral nem lehet), ill a környezeti tényezők nem teszik indokoltál a lassabb haladást, azt is büntessék ne csak a gyors hajtókat.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13170 üzenetére
lehet hogy nem nyomtam padlót, vagy alá csúszott a szőnyeg
nem tudom ez nálunk családi adótság lehet vagy mi... mert mind 3-unk baromi érzékeny erre hogy minimális eltéréseket észre vesz a motor teljesítményén...
K-jet röviden tömören... adott egy mechanikus légtőmegmérő (egy tárcsa ami a motor vákum hatására kilendől és nagyobb keresztmetszeten engedi át a levegőt), és minél jobban ki lendül ez a tárcsa annál nagyobb mennyiségnyi benzint ad a motornak, no ennyit a K-jet-ről se kopogás érzékelő se lambdaszonda se semmi kb.
gyakorlatilag adott páratartalomhoz mindig hozzá kéne igazítanom a befecskendezett mennyiséget. az is egy dolog hogy gyárilag az egész befecskendezés és gyújtás nagy kompresszió tűrésű üzemanyaghoz lett kialakítva.én személy szerint, hogy ismert minőségű és tisztaságú aszfalton, 3000-től vagy 4000-től kezdi elveszíteni a tapadást gázból. ill alacsonyabb fordulatról kezd el húzni, kevesebbet kell nyomni a gázt és valamivel jobban fogyaszt (bár ez nekem nem az elsődleges szempont).
a fordulat szám szabályzás az mindig ugyan ott van, az nálad a compjuteren belötték egy X értékre és azon az értéken elfogja venni az ECU a gyújtást is meg a befecskendezést is.
az viszont realítás hogy középen erősebb (nagyobb előgyújtás) és fent is erősebb a kocsi (nagyobb energia mennyiség).
a szitu az volt hogy astra barátunk csorog előttem, nem vállal be necces előzést én meg nem akartam emberkedni... jött egy hosszabb üres szembe szakasz kivágja az indexet kinézek jó van helye vissza 3.-ba (70-nél kb) index ki mire beért az előzőtt kocsi mellé már rajta voltam, de tényleg nem agresszívan egy 2m tartottam vissza sorol szépen nyomom le a gázt közbe a 3. kocsit már jocskán elhagytuk én gyök kettővel közeledek felé, meg a km számlálóm is a 140-hez már a B oszlopnál járok amikor látja hogy hopp jönnek szembe hirtelen bele fékez én meg besorolok... kb ennyi volt a szitu...
persze utólag már vagy ha tudtam volna hogy az emberünk megakarja mutatni hogy az Opel sose kop el akkor vissza kellett volna szúrni 2.-ba és lelökni a gátról úgy látszik amikor nem vagyok igazi paraszt és naggyából szabályosan közlekedek akkor mindig kikapom az okosakat, autó márkától függetlenül.szép és jó hogy ő emberkedni akart, bár nem értem miért szabályos voltam, már amennyire lehet, de ezt azért nem kanyarba kéne, meg ha hosszú íves és belátható is
amúgy:
1->65
2->102
3->150
4->180
5->???Manitou:hát akkor valami nagyon köcsög sleepert foghattam ki
tán még lemezfelni is volt rajta.
de ez a 170le-s 2 lityis azzal az ~1350kg-vel kb lefedi azt ahogy ez ment.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #13168 üzenetére
néz utána kicsit a K-jet-nek, és hogy mire mennyire érzékeny
nem 50le-ről volt szó hanem mondjuk gáz reakció jelentősen romolhat, többek közt, és akár mit csinál az ember egy kis ccm-es sok szelepes szívómotor csak fordulatból tud erőt ki présélni magából, azt már nem is mondom persze hogy szegény keverékkel járok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Szia!
no ez a 3 ajtó szimpi, full alap kinézete volt "kályha ezüst szín" no azt most nem tudom hogy 3- v 5 ajtós volt.
mentem utána áhh 1,4 v 1,6 16V ő vissza sorolt a sávjába én meg még előztem volna őt is, aztán nézem hogy éppen hogy csak fogy a távolság és még sem 1,4 16V
bár nem értem minek kell kanyarba köcsögösködni, nem is másztam a seggébe volt még 1,5 2m
ejj lehet 2.-ba kellett volna vissza szúrni és lendülettel rá esni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Manitou #13160 üzenetére
isten ments
csak össze akadtam ma egy G astrával és nem nagyon mentem jobban mint ő.... és kicsit bosszant, az oké hogy mi ketten ő egyedül volt és 95-össel nem olyan fickos a kocsim, no meg a párás levegőt se szereti...
de azért ennyire nem lomha 3.-ba tekintve hogy ~170le 950kg"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Sziasztok!
a 2l-s turbos astra G súlya illetve a 2,2 szintén G súlya mennyi, ha esetleg tudná valaki?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz _seth_ #12225 üzenetére
magas CR kis CCM motoroknál szart se ér (vagy nagyon sok kell belőle hogy előnye legyen), minél nagyobb a löket (és a CCM) annál jobb lesz de főleg középső tartományban ahol az előgyújtással igen csak lehet játszani, felül meg szegény lesz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
mész te annyit évente hogy megérje az etanol?
illetve görgös fékpadon írkál vagy legalább "élőprogit" ír az ismerősőd, mert ha már E85 úgy lenne értelme, akkor tényleg nagyobb befecsi és úgy elv teljesítmény vesztés se lesz, de akkor meg már nem biztos hogy megéri a több lett fogyi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Jim Tonic #12216 üzenetére
igen, ezért kérdeztem hogy esetleg tengely, ford. szám növelés vagy valami ami nagyobb légnyelést idéz elő.
meg szvsz azt minimális + benzin igényt amit a síkoltatás meg a polirozás fog előidézni egy chips-el meglehet oldani, de még a gyári mot. vez. és a légtőmegmérő és a lambdaszonda segítségével simán elbírja....
mod:azért annyival nem nagyobb tudtommal a 204le-s turbosnak az injektora, egy valóban majd hogy nem verseny motornak szánt szívóval simán ki lehet használni, no meg az ilyen motoroknál illik a lambdát tartósan elvinni 1 alá a hűtés végett tudtommal.
de a lényeg az ő esetében szerintem felesleges
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #12205 üzenetére
sajnos neki terveztetnie is kell és a "kötukinál" bevizsgáltatni ahol egyszer vissza dobják majd újra fizetheti a vizsgálati költséget (100k+) no meg az újra terveztetést, ki van ez találva, egyszer számolgattam hogy a VRT-t mennyi lenne bepapirozni az egyesbe majd nem 2 milla jött ki
Atesz:kivel akarod kipoliroztatni a HF-et és mennyiért?
meg minek a nagyobb spricni? teszel bele hegyes tengelyt komolyabb CR nővekedés lekönnyítés hogy pörögjön mint egy barom?
meg ki igazítja hozzá a mot. vezt.?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz bambano #11527 üzenetére
~900kg körüli tömeg 150le- amennyi a 24 év alatt elfogyott belőle.
ehh ma kb ugyan ott egy ilyenbe akadtam bele, alul jobban lépet, vagy csak jobban indult utána meg 1:1-be, elég jól ment, no meg a formája baromi szép
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fero02 #11524 üzenetére
viszont azt baromira irigylem ezekben a dízelekben hogy alul jól mennek, nem kell váltogatni, baromira kényelmes.
most is pont annyi előnye volt hogy neki 2000-nél nyomaték csúcs, nekem meg 4600-nál, volt emelkedő is lassan érte el azt a fordulatot ahol már érvényesül az hogy nyitva van rendesen a második torok is a fojtó szelepen. Nem baj kb 1 hét aztán jön a lendkerék, meg hajtókarok könnyítése meg a HF portolás
tegnap egy 180le-re chippelt B5 face liftes passattal kergetőztem, az is jójó alul jól megy de 3000-3500 elfogy én meg még bőven húzhatom neki 1-2-ben...
viszont szó ami szó 150 felett mind a kettő elment volna valószínűleg
köszi az infokat!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fero02 #11522 üzenetére
6-7% emelkedő, kielőzős emberünk 3. tájékáról indult 40-ről én szintén, amég 4500 alatt voltam elég kellemesen nyúlt azért el, 80-tól meg mire vissza sorolás volt fékeznem kellett.
ehh kettesbe kellett volna vissza rakni és megviccelnide még is mennyi az annyi, meg akkor egy tömegre is kíváncsi lennék
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Üdv!
egy ilyen Veci 1,9 cdTI felírattal hátul mennyi lovat és hány nyúlmókust tud?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
esetleg a külső peremet meglehet majd fújni majd valamilyen más színre (pl piros) az feltudja dobni a felniket igen csak!.
kupakjai meg vannak?
kicsit peresebb gumi rá?
175/55 ?
vagy 165/40
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz milomi #10420 üzenetére
saját mot. vezt. padon kb 100k ért írnak, már ha az C20XE ecu-ja elégé szabadob programozható.
azzal hogy feltöltenek neked egy progit sokra nem fogsz menni, mert az nem lesz a kocsihoz igazítva.... 50e ért meg azt szokták csak..
miután bemelegedett fent azért fogyhat el, mert a nagyobb tengelyek-szelepek miatt több levegőt kap, de több benzint nem, ergo elszegényedik a keverék.
bár ha MAP-os rendszer van rajta, az némi nemüleg korrigál, egész értelmesen.KrenAtesz:karaj lett nagyon! bár ha jól emlékszem a Géped is hasonló színű, nem fog nagyon "elveszni" a felni?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10332 üzenetére
mi tart vissza?
nekem is szép lassan készül a fékem, mert amint felkerült 15" lesz a min kerék méret, és abból se mindegy milyen formájú, sat... viszont cserébe elég komoly kis fék lesz a gépezeten...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10327 üzenetére
azért ez így nem igaz, hogy csak jobb lehet.
mert megfelelően a többi alkatrészt is hozzá kell alakítani (nagyobb vákum dob, nagyobb főfék munkahenger), de ami abban a szériában volt és csavar kompatibilis minden féle képpen engedélyezném, ha minden érintett komponens kicserélt a tulaj, a megfelelőre.
hobbizoli mondta jól 60-as évekbeli kék köpenyes szemüveges aggastyánok ülnek ott....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10325 üzenetére
az agya úr isten is minősíthette, az új jogszabály értelmében terv dokumentáció.
de pl ha én a 239mm-es fékem 256mm-esre cserélem (minden csavar kompatbilis) akkor is tev dokumentáció, de ha kitudom imátkozni a VW-től akkor megterveztetni már nem kell, annyi könnyebbség van.
picit érdekes "mérnökök" dolgoznak az NKH-nál, a foliánál meg nem biztos, amit linkeltem nem rég írás abbna arra is kitérnek azt hiszem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10317 üzenetére
tudtommal az új motor teljes reg.adóját kell megfizetni, és nem a kettő különbözetét
de így is relatíve tetemes összeg (volt Fastrában c20let, legjobb tudomásom szerint 204le-vel).
de ez is csak úgy működik ha igazolni tudod (márkaszervízes számla) hogy minden különböző alkatrészt kicseréltél, az erősebb kocsira, legyen csak cikkszámra eltérő a féltengely porvédő gumid, már cserés hivatalosan, ha nincs szerencséd akkor a gyári terv dokumentációt is kérheted ki az Opeltől....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10052 üzenetére
na jah szegény keveréknél is nővekszik a motorok hőterhelése ez tény, és ami kapcsolatban van a kipufgázzal azt ronccsolja.
de attól hogy magasabb oktán számú bengát tankolsz, nem fogsz lambda 0,9 alá menni, a befecskendezett mennyiséghez semmi köze az oktán számnak, abba a légtömegmérő meg, ha van a lamdaszond(ák) szólnak bele leginkább.
egy hétköznapi 95-re optimalizált kocsinál is vna értelme, de egyszeri tankolással ez nem kimérhető, mert az ECU-nak szüksége van egy un. tanulási időszakra, amég gyak. átszokik a másfajta üzemanyaghoz.
és értelme ott is van azért mert hisz az ECU folyamatos korrekciókat végez hogy fent tudja tartani az optimális égési folyamatot.
és a magasabb oktánszámú benzin nagyon elő gyujtást tesz lehetővel, az ECU folyamatosan kitolja az egekbe az elő gyujtást, amit a kopogás szenzornak hála tulajdonképp azon nyomba is vissza korrigál, ergo a modern "digitális" kocsik állandóan egy kopogás határon mennek.no offens természetesen!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Daywalker #10049 üzenetére
azért a gyújtást egy igen szélesskálán tudod változtatni, még ha a motorod kompresszióját nem is (bár azt is lehet, csak az kicsit macerásabb).
azért a szívó meg a fújó hőterhelését ne keverjük, utcai szívónál nem igen lesz ~300fokból 1000 fokos kipuf gázod kb 40-45sec alatt.
illetve utólagos ECU korrekcióval belehet lőni bármilyen digitális rendszer egy adott benzinre, és van is értelme.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz csaresz002 #9736 üzenetére
ha olaj lenne benne akkor a tágulásiban (a legmagasabb ponton) a víz felszínén pici olaj cseppecskék lennének.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
nem vagyok egy nagy gyorsulgatós, főleg hogy lassan old timer lesz a kocsi...
de ha már versenyezgetés akkor rendes pálya verseny.
gyorsuláshoz kell egy automata váltó egy jó rajt program meg egy tégla, egy jobb kanyar sebességhez ez meg édes kevés.
csaresz002:jó kis tejeskávé szaknyelven
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Maki n+1 éve jár gyorsulgatni elégé benne van, kategóriájában elég jó.
hát el olvastam mi volt miután elmentem aludni azt a quva
milomi:a légtömeg mérőnek semmi köze nincs a levegő mennyiség szabályzáshoz ez jobb ha megtanulod. (annak ahhoz van köze hogy legyen mihez megszülni hogy mennyi benzint kell befecskendezni hogy a legoptimálisabb legyen a sztöchiometrikus arány)
nos szóval a légtömegmérődet max kiakasztani tudod (amivel vagy az megy el szervíz üzemben vagy az egész motorvezérlés), ha a teljesen nyitott renszedt letudja követni (azt kell meg informálodnod egy opeles szakitól) akkor félig mákod van, és ha a több lett levegőt a befecsik még letudják követni több lett benzinnel (szintén informálódj) akkor van értelme amúgy meg nem, mert csak terheled a motorod feleslegesen.
a nem dinamikusan váltózó szelepvezérlésű motorok (pl VTI az az honda a Vtech ha jól tudom) azért indulnak relatíve nagy fordulatról, mert 6300-nál változik a szelepvezérlés "ott jön meg a power", alatta elég gyengusok.
Te a 2l-s motoroddal nyugottan tarthatod 2000RPM körül rajtnál ésszel kuplunggolva, majd utána lelehet padlózni. no persze ezzel nem lehet vagizni a haverok előtt.
kicsit hadszáljak be a kinek nagyobb a fasza c. játékba
no én 50-nél és letudom forgatni a kerekeket 2.-ban sőt ha nagyon muszáj még 3.-ba is 15-ös kerék. (900kg, ~150le, gyári....)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
jah a csepp kaddet GSI elég jó kis autó volt.
azért ott már kicsit komolyabban belenyúltak a technikába, mint hogy kidobálták.
a hangszigetelést, szőnyeget, kárpitokat, anyóst, műszerfalat, azért még kitudod dobálni...
egy dolgot nem értek minek kellett arcoskodva nyitni itt?
ez azért nem a CS.....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
Hy!
hát nem tudom az én gyári romhalmazom megy 15,7 körül, se chips (nem is lehetne), se speer, se slick, se semmi.
picit meg mokolom egy szűk seccet lehet rajta javítani.
gyorsulásra tetvesül mindegy hogy honda vagy suzuki 130-ig úgy is az nyer akinek jobb a tapadása jobb a súly/le aránya és illetve az adott célra kellően jól van átételezve a váltója.
nos erre a kocka stift GTi alkalmasabb mint az astrad.
és jelentősen úgy tudsz az astrad idején javítani ha kikönnyíted, vagy megcsigázod, legalább is ha 400m-en szeretnél szórakozni.
a Lotus vajon mennyivel kerül többe mint a VW?
Üdv!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest