-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok. Nem sajéát gép csak szeretnék segíteni egy Opel tulaj kolléganőmön.
Szóval adott egy 2003-as G Astra 1.4 16V motorral. Ma nézegettem de nem találtam sehol a motor típusára utaló jelzést. Annyit láttam hogy szíjas nem láncos (jól tudom hogy van láncos Astra motor is?).
Indítás után rémes hangja van az autónak olyan mintha dízel lenne. És nem is múlik el idővel hanem egészen a leállításig egyenletesen ilyen marad.
Kérdésem az lenne hogy milyen típusú pontosan a motor és mi lehet a baj? Amit eddig olvastam az alapján hidrotőkére tippelnék de én laikus vagyok teljesen (a saját gép nagyon más).Més que un club!
-
nagyúr
Ez be se ugrott. Csak a Hondámból indultam ki ahol ott van a motor mellett egy kis kék plaketten a motor típusa.
Viszont szegény kollégánaőm úgy érzem nagyon belenyúlt ezzel az Astrával. Kb havonta van valami baja. Mondjuk nepperes szerzemény ő meg nagyon analfabéta hozzá. Csak gondoltam hátha ki tudok deríteni valamit helyette is hogy mire számítson.
Tippre ez X14XE lehet.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #14193 üzenetére
Rákérdeztem de az lett amit sejtettem: nem tudja mikor és mi volt mert az exe intézi (mondjuk szerintem ő se tudná). Így sajnos nem hinném hogy tudnék rajta segíteni pedig sajnálom a kis Opelt.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz lujó55 #14197 üzenetére
Az a baj hogy nagyon nem törődik vele, nem ért hozzá csak használná. Látod a kollégája vagyok és pusztán magamtól kezdtem el kutakodni hogy mi lehet a gond. Olajra rákérdeztem arról fogalma se volt hogy mit és mikor. Az exe akivel azóta szétmentek intézte ezt valami haver szerelőnél (de ahogy hallom az is aztán egy hozzáértő ). Van egy sanda gyanúm hogy ez egy összetört autó volt amit nagyjából helyrepofoztak. 2003-es fehér Astra amit bő 1 éve papíron 83k km-el vettek (szerintetek ez reális?). Minden hónapban van valami baja. De hát szőke fiatal csaj és hozzánemértő barátja hozta el neppertől, nem is számíthattam volna jobbra.
Olajcserét mondtam neki tegnap de most arra sincs keret stb.
Szóval lehet hagyom a fenébe. Egyszer majd szétesik alatta ha így folytatja. Csak sajnálom az autót még ha nem is az enyém. 3 hónapja vettem életem első autóját ami 13 éves és én törődöm vele rendesen. Rossz hogy valaki meg sz*rik rá hogy mi van a gépével amit hitelre vett sok pénzért (bocs a kifejezésért).
Legalább vitt volna a vásárláskor egy szerelőt magával...
És még majdnem engem nézett hülyének hogy 13 éves autóért annyi pénzt adtam. De az legalább egyben van.Bocs a hosszú offért csak ez most kijött.
Tasia: a "szekemberek" meg mindig átverik. Szőke hozzánemértő csinos csaj akiről lerí hogy bármilyen kamu dolgot bevesz. Asszem az egyik hátsó rugó törött az Astrában. Egy "szaki" 100k-s javítási árat mondott rá neki. Na ne röhögtessenek már...
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
Én is legalább a duplájára tippelnék futásban. Ráadásul fehér, még az is lehet hogy céges volt. Az hogy mindig elrpmlik valami sejteti hogy nem makulátlan az előélete. Azért én az Opelekről több jót olvastam. Ebben erősítsetek meg hogy nem tévedek.
Jó szakembert Astrához hol találni?Més que un club!
-
nagyúr
Nem hiába mondják hogy atulaj többet számít mint a futott km. Én is 2* nézettem át a gépemet és szigorúan magánkézből kerestem anno.
Amúgy a kérdéses gép szíjas ez tuti mert megnéztem. Na mindegy majdcsak lesz valami. Ha mákja van nem áll be teljesen a gép. De asszem ez az intő példa a hogy ne vegyünk és tartsunk fenn autót dologra.
Érdekes hogy másik kolléganőm 70.000 Ft-ért(!!!) vett F Astrát és azzal nem volt ennyi gond (ez a fehér asszem 1.7M volt bő 1 éve).Més que un club!
-
nagyúr
válasz attrax #14212 üzenetére
Ismerősnek van turbódízel Zafirája. Mikor kirándultak Ausztriában eltörött a fötengely a motorban. Hazavontatták cseréltek benne komplett motort. De abban meg a turbó szarakodik valamiért.
Persze ebből az egy darabból nem lehet messzemenő következtetéseket levonni a típusra vonatkozóan.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz attrax #14223 üzenetére
Mondjuk direkt ezért írtam hogy ebből még nem lehet leszűrni semmit se. Ahogy a korábban taglalt kolléganőm Astrájából se (arról tudom miért szar).
Amúgy nekem bejönnek a Zafirák. Még régebben egyik csapattársaméknak volt és párszor mentünk vele meccsre. Azzal nem volt semmi gond igaz nem tudom milyen motor hajtotta.
A leghátsó sor már nem kényelmes de két gyereknek még jó lehet.Més que un club!
-
nagyúr
válasz attrax #14233 üzenetére
Egyetértek _seth_-el. Km állás meg a szervizkönyv semmit nem ér. Egyiket tekerik másikat simán hamisítják. Talán ha magánszemélytől veszed akkor erre azért kevesebb az esély de kereskedőnél szinte biztos hogy babráltak velük (főleg ha pár éves dízel kevés km-rel ).
Ki kell próbálni az autót meg elvinni valahova átnézetni (ezt a pénzt sose sajnáld rá).
Mondjuk a 170k km az nem olyan kevés. Milyen évjáratú és motorú Zafirát néztél ki?[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Kolléganőm megint érdeklődött nálam így hozzátok fordulok:
2003-as G Astrába (1.4 16V) milyen motorolaj kell?Més que un club!
-
nagyúr
Van itt valakinek turbós G Astra Coupéja?
Més que un club!
-
nagyúr
1.6-os 101 lóerős G Astrában kb mennyibe kerül egy komplett vezérléscsere?
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Hétvégén meglesek egy '79-es Mantát közelről végre.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz KaiotEch #15022 üzenetére
Ne viccelj egy Nokiás dobozból már pár jó Opel is kijön.
Viccet félretéve meg kell találni a megfelelő helyet és nem lesz gond a morcosítás. Én most voltam április 7-én műszakin. Volt két hibám: 1 kis repedés a szélvédőn meg egy lyuk a kipufogón (mondjuk ezt leszámítva igen jó állapotban van, törődök vele rendesen) és átment simán. Pedig tudtommal a repedés amúgy bukta lenne.
Mondjuk nekem a szerelőm intézte amikor nála volt a gép.Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
Elég pozitív hangzású teszt:
G AstraMés que un club!
-
nagyúr
válasz bambano #15034 üzenetére
Nekem csak 1.6 szívó van rövid váltóval. De imádom. Más fíling mint egy 2L fölötti de mindnek megvan a varázsa. Igaz ez 160Le tehát 100Le/L és sokat kell váltogatni de ez a vezetés szépsége.
Persze ha valakinek nyomaték kell mert utál váltogatni esetleg rossz a váltója (szerencsére sajátomban legendásan jó) azt megértem hogy nagyobb motorral vesz autót.Més que un club!
-
nagyúr
Én nagyon szívesen kipróbálnék egy nyomatékos dízelt. Sajnos még sose vezettem de érdekelne. Barátnőm D4D Corollán tanult vezetni, szerette azt az autót de a Hondát sokkal nagyobb örömmel viszi el. Más teljesen és ugye mindenkinek más jön be. Pont ez a szép az emberekben. Nyitott vagyok rá hogy megismerjek nagyobb gépeket. Marsu V6 Omegája izgalmasan hangzik. Jól tudom hogy az hátsókerekes?
Més que un club!
-
nagyúr
válasz bambano #15040 üzenetére
Benzintemetőhöz: olyan 8-8,5-ből járok el bár tény városba annyit nem megyek inkább országúton. De ha már ilyen autót vettem akkor azért néha intenzívebben gyorsítok.
Nyomatékhoz: eddig ahogy néztem a dízelek azért nyomatékosabbak. Persze egy nagyobb köbcentis benzinesben is van bőven ebben én le vagyok maradva nekem csak a visító japán gép marad. Nekem ez jött be, melegen bármikor elforgathatom 8500-ig és szeretem azt az eszméletlen hangját. A maga nemében ez is motorépítési csoda. Ettől függetlenül a nagy V8-asok hangja is megmozgat csak kevésbé.
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
Városba családdal én se mondanám a sajátomat ideálisnak. Ezzel naponta olyan 40-50km-t megyek átlagban 2 fővel. Bár nekem még nincs családom valószínűleg fiatalabb is vagyok. Tudod: fiatalság bolondság én most élem ki magam. Később ha lesz 1-2 gyerek akkor majd veszek valami nagyobb nyugis autót. A mostaniak közül például Opelnél tetszik az Insignia.
Viszont szívesen kipróbálnék egy F Astra GSI-t hogy az mennyivel másabb mint a VTi-m. Még most 26 éves fejjel ilyen hülyeségeken jár az agyam.Amúgy lehet mert még nincs tapasztalatom dízelekkel de osztom véleményed hogy autóba inkább benzin való.
bambano: köszi a magyarázatot. Valami olyan fogalmam volt hogy a dízelek nem forognak annyit, nekem marha furcsa is lenne vezetni mert az enyém meg 3-4000 alatt elég lightos. Itt jön ki a dízel tapasztalatom hiánya.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bambano #15079 üzenetére
A Hondám 80-120 viszonylatban 5.-ben tényleg elvérzik aláírom. De hát ezért kell visszapakolni akkor meg megugrik. Amúgy inkább azért tartják jó motoroknak ezeket mert tartósak és vígan lehet őket pörgetni (sőt kell is).
Nálam például így van a teljesítmény:
160 Le - 7600 rpm
150Nm - 7000 rpm
Ezek természetesen a maximumok. Az látszik hogy a nyomatékom édeskevés. Persze ez csak 1.6 szívó és 1992-től gyártott motor. Mondjuk igen rövid váltó is került alá amit rettentően hiányolok az autómból az a 6. fokozat. Kéne...Més que un club!
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest