Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peet137
tag
válasz torino1897 #109697 üzenetére
Nekem ugyan Z16XE1 (ugyanaz, mint az XEP) van, de az pl nyafogott azért is, ha lehúztad, mert van rajta egy pozícióérzékelő és ennek a jelét keresi. Nekem ugyan csak a membrán volt átszakadva a gömbben, a rudazat még nagyjából ok...
[ Szerkesztve ]
-
Gaga_30
tag
Sziasztok! Z14XEP szívósorból létezik többféle cikkszám. Ezek felcserélhetőek? Enyém már kuka és nincs ilyen cikkszám sehol. De más cikkszámmal találtam többet is.
köszi ha tudja valaki. -
hdanesz
őstag
válasz Tothgera30 #109696 üzenetére
Köszi szépen. Ez jó hír. Csendes, nyugis autó kellene.
-
torino1897
csendes tag
Sziasztok. Z14XEP motoros Corsámban a szívósor rudazat borzalmasan jár. Csörgő hangja. P0171 hiba kódot dobott rá. A szervízben Gödöllön ajánlottak egy helyet ahol ezt megcsinálják. Lehúzták a csatit így nem hallani a csörgést aztmondták nyugodtan használjam így amíg nem tudok elmenni Gödöllőre (ország másik vége és most nagyon kell a kocsi minden nap meló miatt) nem lessz baja a kocsinak max gyengébb lessz kicsit nagy tempónál. Tényleg nem okoz hoszabb távon gondot hogy levan húzva a szívósor csatija? Van valakinek tapasztalata? Kb 200 kilométert mentem vele azóta nem éreztem semmi furát
-
-
hdanesz
őstag
A J Astràknak jó a hangszigetelése? 1.4 turbo érdekelne. Autópályán mennyire zajos?
-
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #109693 üzenetére
Eladás, amíg ketyegett... azon kívül hogy nem volt meg minden ereje még járt a motor rendesen, csak endoszkópon látszódott a hiba. Bátyámé volt, vett másikat amibe már nem rakatott gázt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #109681 üzenetére
Szomorú, utána egyébként mi lett az érintett autóval, hf felújítás és gáz ki?
-
ncc1701
veterán
válasz Pityka_ #109690 üzenetére
Cseréld. Nem sok mindennel tudod védeni az autód, de a rendszeres folyadék, és szűrők cseréje az egyik. Enyém ilyen volt 15ekm után.
Én nem tudom, mit pancsolnak a gázolajba, de durva. Én csak prémiumot tankolok, ÖMV, Shell, MOL, úgyhogy nagyon gáz sztem a szitu. Ugye, ha esetleg nem lenne világos, ez fehér gyárilag. -
Pityka_
tag
Sziasztok,
Zafira B 1.7 diesel-nél olajcserekor én cseréltetem az összes szürőt is (olaj,levegő,pollen,územanyag). Ez igy okés én ugy gondolom. Egyik ismerősöm mondta hogy az üzemanyag szűrőt felesleges évente csaerélni.
Mit a véleményetek erről? Ti is cserélitek évente a szűrőket? -
Jofi81
őstag
válasz Markizmark #109687 üzenetére
A hőfokot sajnos nem tudom, a feleségem ült az anyósülésen, amíg a gyerek hátul aludt. Én is megkérdeztem, de nyilván nem azt nézte, miközben várt, amikor meg megtörtént, gyorsan kiugrott az autóból.
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #109685 üzenetére
Közben találtam erről az autóról lejárt hirdetést. [link] A képek nagyrészt ugyanazok, a központi kijelző szerint 2021.02.25. az aktuális dátum. Lehet azért tűnik a képek alapján szépnek, mert közel 4 éve készültek Kérdések merültek fel bennem.
Miért ilyen régi képeket rak fel, miért nem az aktuális állapotot? Ha személyesen ott az érdeklődő, úgyis kiderül a különbség a képek és az aktuális állapot között.
Ez a hirdetés lejárt okmányokkal szerepel, a hirdetés szerint a lejárat dátuma 2022. február. A következő műszakira 2022.05.13-án kerül sor. Szóval bejön az autó az országba 2020 elején, kap egy magyar rendszámot és 2 év műszakit és már nem műszakiztatja újra, inkább eladná lejártan. Majd amikor mégis elviszi, akkor fél év műszakit kap Ez mikor és miért lehet?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Markizmark
addikt
-
Jofi81
őstag
Ma a parkolóban, járó motor mellet eldurrant a hűtőradiátor. Mi okozhatta ezt? Ha rakok bele egy újat, rendben lehet, vagy el kellene vinnem mindenképpen szerelőhöz, hogy átvizsgálja, nehogy megint így járjak?
-
dethroner
veterán
válasz Micsurin #109666 üzenetére
A messze az tényleg relatív, Pécstől még 15 km-re délre élek. Ha tuti lenne az autó, akkor boldogan nekivágnék a távnak. Vagy jobbat mondok, ha értenék hozzá De hiába állnék a kocsi mellett, max azt tudnám eldönteni hogy a nívón elég az olaj vagy sem, mennyire régi a gumi. Szóval se a javítások várható értéke, se az azzal járó szívás, időtartam nem jelenik meg a fejemben, ezért bíznék meg valakit, aki érti, tudja mit kell nézni, és a látottak alapján meg tudja saccolni a várható költségeket. Ezért is örültem, amikor az autónepper ismerős előbb felhívta a tulajt hogy vigye be a kocsit hozzájuk egy átvizsgálásra és ha minden fasza, akkor ott helyszínen meg is vesszük. Tulaj azt mondta ha tud következő munkanapra szabit kivenni akkor behozza, de jelezte később hogy nem sikerült szabit kapni. Erre jött a kereskedő ismerős mentő ötlete, saját költségén kiküldte a tulaj címére az állapotfelmérőt, aki a már látott felmérést készítette. Ja, és a két alkalom között felugrott a vételár 160 ezret Sajnos ennyi infóm van erről, de ha volna valaki hozzáértő, közelben lakik, épp ráér aki meg tudná nézni az általad említett motorolaj folyásának pontos helyét, meg a hűtővíz állapotát, azt meghálálnám
Markizmark Persze, amikor láttam a hirdetést, lecsekkoltam a JSZP-ben és az alvázszám keresőben, de ezt korábban már linkeltem is, hogy van benne extra bőven. De legtöbb extra olyan, hogy bőven megvan nélküle az ember. Legyen szervókormány, ABS, klíma, fűthető villanytükör, állítható ülés és kormány, és én már ennyivel helyben vagyok. Meg egy 15 éves kocsinál kb az a legjobb extra ami nincs benne, mert az se fog elromlani Gázról annyi látszik, ahogy amikor a honosítás volt, 2020-ban, már ott a seggén a gázbetöltő nyílás és írják is hogy LPG/benzin a hajtóanyag.
Amúgy az kideríthető alvázszám alapján, ha gyárilag gázos egy kocsi?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
ncc1701
veterán
válasz ArthurShelby #109682 üzenetére
Plö füstöl. Bármilyen dízel esetén előjöhet ~200ekm felett, nem márkaspecifikus. Enyémben 375ekm van. De megfelelő műszerrel meg lehet nézni a kb állapotát.
[ Szerkesztve ]
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Az olajszűrő házban lévő szelepet miként lehet ellenőrizni, hogy vissza engedi e az olajat?
Gondolom a szűrőház fedelét ha kicsavarjuk azonnal visszaengedi a karterbe. -
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #109679 üzenetére
Megyeszékhelyen lévő, csak ezzel foglalkozó neves cég képtelen volt jól megcsinálni sajnos, ez lett az eredménye.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Micsurin #109674 üzenetére
Bosch is van többféle pumpa és porlasztó. Általánosságban szolenoid és piezo porlasztók közti árkülönbség jelentős. Szolenoidos újonnan is olcsóbb, később a mágnes tekercs felső rész is javítható, nem csak alsó fele ahol a gázolaj közlekedik. Szolenoidos esetén a felső rész jellemzően nem szervizelt, marad a komplett új, csak a fúvóka részt tudják felújítani ha van hozzá alkatrész.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #109675 üzenetére
Kevés anyag tud ilyet csinálni, spórolósra állítva a rendszert szegény lesz a keverék, magas az égéshő. Persze rizikó adott, kérdés mindig a beépítés szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Micsurin #109677 üzenetére
Sajnos én is szeretem, már akkor teljesen bejött a forma, mikor kijöttek vele. Sajna enyém csak a 160 pacis, de így is baba. De a 3 év alatt, mióta a seggem alatt van, beleborult 3M. És még nincs kész.
Bosch esetén sem teljesen tökéletes az élet, van, h felújítják, de nem lesz jó. Nekem mondjuk összejött a dolog, 4 injektor, magas nyomású pumpa, tankban levő szivattyúval indítottam, csak a szerelő volt szar, úgyhogy drága lett. Viszont ma láttam 2 vadi új injektort bele a bontóplázán 75e/db. Azért az elég jó vétel.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz ncc1701 #109676 üzenetére
Ismerem az Insignit, kint pihizik a céges 2.0 biturbo a céges i30 mellett. Nagyon szeretjük.
De én még egyszer nem vennék dízelt az is fix, nem az az 1,8 millió fáj. Hanem, hogy a Denso egy egyben tarthatlan f*s. Olvass bele a J Astra csoportba sokan megveszik 4x120 ezerért a gyári Denso csúcsokat és utána se lesznek a kocsik tökéletesek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ncc1701
veterán
válasz Micsurin #109674 üzenetére
A20DTH insigniám bosch injektorokkal van szerelve, felujítás után mint a gyári. Dpf-em működik, teszi a dolgát, regenerál, de lengyelektől valami 3xxeFt a gyári beszállítótól való cseredarab. Nyilván nem örülnék neki, de nem világvége összeg a cseréje.
A kocsimban tökéletes a dízel, benzinből 10L alatt meg sem állna a fogyasztása, automata, 1800kg felett van a súlya a kombinak... -
Markizmark
addikt
válasz molnarpeter #109668 üzenetére
Családban egy Z16XER-ben már kicsipkézte a szelepeket az utólagos LPG.
Valóban vannak gyárilag is gázosak, de az ugye gyárilag olyan, így van kitalálva.
Egyébént a Z14XEP még ugye G astra hozadék, az talán ezért bírja.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Micsurin
nagyúr
válasz ncc1701 #109673 üzenetére
Denso nem felújítható stabilan...
Jónak jó, menni megy, de nem tetszik a hangja a felújított csúcsoknak. Hiába jó a DPF regen távom és hiába parádés a fogyi, ha tudod hogy ez nem ilyen volt.Beszéltünk héten többekkel a H csoportban, próbáltam is ezt azt... Gondolkozok erősen egy Z16LET-en, ha kap egy szett Wössner kart és dugót utána nagyon tartós csak figyelni kell a visszahűtésre. Szolid chipsel lenne is benne tartalék 190 paci körül és a hoki futómű ellenére már már fun is lenne vezetni. H-kat egyre jobban ismerem, majd meglátjuk...
---
edit.: 1.9 ilyen értelemben jobb mert hiába DPF-es a mind Bosch rendszer. Értelmesen összerakható újra a DPF-.nek meg adsz egy kiszerelt merítőkádas tisztítást és jó vagy megint évekre.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz ncc1701 #109671 üzenetére
Z17DTJ
Z17DTR
A17DTJ
A17DTR
Mind DPF-esek, kint áll az udvaron... szívok vele mint a lakodalmas örömlány február óta és ~14 ezer kilométer óta. ~1,8 ment eddig rá csak műszakilag... most gondolkodok, hogy mi legyen de hajlok egy Z16LET / Z18XER GTC-re cserén vagy Fiat Tjet...1.9-ben szintén volt DPF már H-ban, szép része a sztorinak hogy az A kódon kívül mind eur4.
edit.: a történet további szépsége, hogy az említett 1.7-esek mind Denso rendszerűek. Ha bárki megkérdezné az első reakcióm az lenne fuss. Menekülj, vissza se nézz még akkor se ha kiabálnak utánad.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ncc1701
veterán
válasz molnarpeter #109668 üzenetére
Inkább gázolajoznék akkor már. Akkoriban még nem volt se dpf, se adblue.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Markizmark #109667 üzenetére
Van ismeretségi körben egy Z14XEP, lassan 400e km ment bele gázzal (amúgy a 600-at közelíti), jó az ha megfelelően van beállítva és karbantartva. Vannak gyárilag gázos típusok is, mai direkt befecskendezős motorral, nem vetném el (bár amennyit lehet vele spórolni, talán még javítással együtt is megéri).
-
Markizmark
addikt
válasz dethroner #109665 üzenetére
Egyébként lenyomoztad az autót rendesen?
Jól felszerelt francia gép, én 1,1-1,2 körül simán elhoznám, ha új benne a gáz akkor 10 évig azzal sincs gond asszem. Bár a gázt már nem nagyon kedvelik a benzines blokkok, régen jobban bírták, F-es időkben.
Alvázszám alapján kellemes a felszereltsége és szerintem az XER motorok a legjobb benzinesek, az okoskerekek és az olajhűtő ellenére is. Szerintem személyesen nézd meg, másképp nem fog megjönni a must have érzés. Ha a hűtővíz tiszta és nem kelepelve indul akkor nagy baj nem lehet.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Micsurin
nagyúr
válasz dethroner #109665 üzenetére
Mit jelent a "messze"? Az egész országunk keresztben max 500km és akkor egy Sopron - Sátoraljaújhely távot néztünk.
Ennyi pénzért ettől sokkal jobbat nem fogsz ma kapni itthon, meg kell nézni és belealkudni ha tetszik.
edit.: de megtudod, ha fent a szelepfedél olajos belefér, ha szemből balra a vezérlés felül jön az is "rendben van" mert aránylat könnyen cserélhető de jó alku alap. Ami problémásabb a váltó felöli főtengely szimering. Alánézel és ha a blokk vonalától jobbra (szemből) van "aktív alvézvédelem" akkor jó eséllyel vagy a főtengelyszeriming vagy az olajhűtőnél a tömítés elment vadászni. Ezek már költségesebbek.
Nekem az a kiegyenlítő amúgy nem tetszik képen, ezen vagy volt már cserélve az olajhűtő vagy mostanában lesz. Ezt mindenképp meg kell nézni, ha csak öreg a műanyag akkor teljesen jó vétel lehet ~1,1-1,2-ért ha bealkudod. Ha belülről is szürkén opálos akkor én elsétálnék mert ha beleszivárog a vízbe az olaj az zsebbenyúlós. (olajhűtő és az össze vízcső cseréjét takarja. Utóbbit ha huzamosabb ideje szivárog bele nem éri meg kihagyni mert a H-n a vízcsövek málnak és öregszenek maguktól is mintha nem lenne holnap, nem még ha olajat is kapnak )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dethroner
veterán
válasz Markizmark #109664 üzenetére
Sajna ezt nem tudom hogyan. Messze van tőlem a kocsi, és laikus vagyok, ha látnám se tudnám megállapítani
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Markizmark #109661 üzenetére
Olajfolyás picit aggaszt. Ha csak szelepfedél, az oké, de ha lent is folyik pl főtengelyszimeringnél vagy a váltónál, abból baj lenne more
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
hdanesz
őstag
válasz dethroner #109659 üzenetére
Én ezekkel az állapotlapokkal vigyáznék. Anno e-mailt is írtam nekik, mert kicsit más volt a valóság mint amiket az állapotlapokon írtak. Normál állapotú kárpitok --> élőben 30 centi hosszan kirepedt vezetőülés..., állapotlapon 4 egyfoma márkájú gumi....élőben 2 elől, 2 másféle hátul...és még a képeken is lehetett látni, hogy más gumik vannak elől és hátul....meg ilyenek.
Elnézést kértek és igyekeznek javítani a színvonalon. Én nem fizettem értük, de ha azt tettem volna...tuti sírva fakadok.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz dethroner #109659 üzenetére
...akkunál kiemelve, hogy "nem gyári, már cserélt" ...szép is lenne, ha 15 évet bírna a gyárilag beszerelt akku
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
dethroner
veterán
Amúgy a hirdetés érdekessége, hogy múlt pénteken, amikor meg lett beszélve hogy másnap megy hozzá az állapotfelmérő, még 1190000 volt a megadott ár, majd 3 nappal később hétfőn már 1350000 virított a hahu-n
Szerintem a hahu-n elég régi képek lehetnek felrakva. A hátsó lökhárító sérülés se látszik a hirdetésben, a felmérésben már ott van a kép róla.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
peet137
tag
válasz Markizmark #109657 üzenetére
és @Micsurin köszi az infokat.
-
Micsurin
nagyúr
válasz peet137 #109655 üzenetére
Igen. Ha nem megy a venti még a manuális klíma is leáll. (Konkrétan a LED is kialszik a gombon.) Ha meg adsz rá ventit emlékszik rá, hogy "kell a klíma" és kapcsolja.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
peet137
tag
válasz Markizmark #109654 üzenetére
A keringető motorjára gondolsz? Ennyire okos lenne a verda, hogy ha ott nincs "áram", akkor nem engedi behúzni a klíma kuplungját sem? Legalábbis nekem fülre úgy tűnik, hogy olyankor azt sem húzza be.
-
Markizmark
addikt
válasz peet137 #109653 üzenetére
Értéket nem találok, de nálad szerintem nem maga az ellenállás rossz, hanem valamelyik csatlakozás, vagy lefogytak a motor szénkefék és ha van kontakt akkor indul, ha nincs akkor nem, ez csak tipp.
Ha az ellenállás rossz akkor maximális fokozaton mindig elindulna.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
peet137
tag
válasz Markizmark #109651 üzenetére
Van erről valahol esetleg info, hogy mennyinek kell lennie az értéknek? Az akksit nem fogom elfelejteni. Meg remélem utána a hátsó ablak tanítását sem, mert ez valahogy mindig el szokott maradni
A Men in black-es sztorit elképzeltem, biztos vicces lesz az Astraval kombinálva -
Markizmark
addikt
válasz dethroner #109650 üzenetére
Kíváncsi lennék mi van azon az állapotfelmérőn, a kormány alapján pl nem lelakott a gép. 1,1-et mondj be rá. Volt kollégám pont hasonlót vett nem rég csak gyérebb felszereltséggel, 1,1 körül, rossz okoskerekekkel ami vétel előtt ki is derült, emiatt 1,4ről levitte 1,1-re.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Markizmark
addikt
válasz peet137 #109649 üzenetére
Maga az ellenállás egy jól mérhető dolog. Macerálás előtt az akkusarut vedd le mert tud szikrát szórni egy rossz mozdulat. Elég szorosan a helyén van és nekem kicsit rá is volt gyógyulva a ventilátor saruja. Miközben feszegettem le olyan voltam mint a men in black-ben a bogár amikor a rovaritós autóban ki akarja bontani a kis dobozkát.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
dethroner
veterán
válasz Micsurin #109636 üzenetére
Ismerős által volt az autót megnézni egy állapotfelmérő, és onnan kaptuk a hibakódot. Szerintem a műszerfalon nem világít a sárga hibajelző, csak a diagnosztikai eszköz mutatta a hibát a próbaút során. P0170 Fuel Trim Bank 1. Mivel LPG-s az autó, a felmérő szerint ez is okozhatja ezt a hibakódot.
Igazság szerint szeretnék egy gázos, kályhaezüst színű kombit ilyen 115 lovas motorral, de azt hiszem ezt a kocsit elengedem. Amúgy erről lenne szó. Az állapotfelmérőtől kapott jelentés szerint a kocsi esztétikailag és műszakilag is átlag alatti. Kereskedő ismerős azt mondta próbáljak egy merészet alkudni ha ennyire ragaszkodnék ehhez az autóhoz, de nem hívom fel, inkább elengedem. Több mint két hónapja vagyok már autó nélkül, nem szeretnék a vásárlás után újra hetekig a szerelőnél hagyni a kocsit.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
peet137
tag
válasz Markizmark #109646 üzenetére
Ezt a hétvégére be fogom ütemezni. Van ezen valami mérhető dolog?
A klímát már néztem, mert egyszer meg kellett találni, hol ázik be a verda. (levélrács volt) -
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #109646 üzenetére
...és pont ezért párátlanítok klímával mert még nem tudtam magam rávenni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Markizmark
addikt
válasz peet137 #109645 üzenetére
Kesztyűtartót ki kell venni, ott van mögötte a venti és az ellenállás is, ha leveszed a pollenszűrő fedelét akkor egyből meglátod a kis tüsis ellenállást.
Kell hozzá türelem, nekem külső-belső terelő javítás közben sokszor elpattant a cérnám.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
peet137
tag
válasz Markizmark #109644 üzenetére
De most pl reggel egyből ment a cucc, ebből gondolom, hogy a venti ok, én inkább az előtét felé nézelődnék.
Ez is minden mögött van, ahogy kell? -
peet137
tag
válasz Markizmark #109642 üzenetére
Csak a venti rész nem ment, gyújtáskor szokás szerint a helyére tette a terelőt, utána meg már nem hallani, hogy mozog-e. A hőfok tekerentyűre a kijelzőn változott az érték, meg az irány is, de a beáramló levegő semmit sem.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #109636 üzenetére
Ha az EGR-ből az R-t vesszük, ami ugye a recirculation, akkor tulajdonképpen nincs EGR, mert semmilyen módon nincs kipuff füst a szívóoldalon. Simán csak a szelepvezérléssel hozza a normát, így vagy úgy csökkentenie kell az égéshőt részterhelésen.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Micsurin
nagyúr
válasz peet137 #109638 üzenetére
Melyik fokozatban? (Digit) Automatán nekünk így kezdte majd 1-2-esben semmi, utastéri előtétet kellett csak cserélni és észhez tért.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
peet137
tag
Tegnap megint megállt a klímám és egyszerűen nem tudom, mi lehet az oka... Este semmi, se venti, se klíma. Bizti rendben. Kb 10-15 perc után egyszercsak meggyógyult. Közben azért nyilván tekergettem rajta mindent is, hogy kilássak a sötétben a párán keresztül, nem volt vicces. Ma reggel minden faxa.
A kormány világítása valóban kikapcsol kb 10 perccel bezárás után, nagyjából akkor, amikor a középkonzolon a bezártságot jelző LED elalszik.
Az ajtón lévő gombsor pedig égve marad, amíg ki nem nyitom az ajtót, ha belülről bezárom, akkor sem alszik ki. Azon kívül ilyenkor minden más fény rendesen kikapcsol. Ez mondjuk lehet normális, csak eddig nem tűnt fel.[ Szerkesztve ]
-
peet137
tag
válasz Markizmark #109635 üzenetére
Támogatom, ugyan nekem XE1 van, ami lényegében XEP és már csak néha jön elő a dolog, de elég komoly mennyiségű alkatrész lett cserélve miatta... Ha most dob check enginet, akkor magától eltűnik egy idő után, de már nem találok benne semmi logikát.
[dethroner] én azért elég sokat alkudnék, ha megvenném a verdát ezzel a hibával. Én cseréltem anno 2 lambdát, szelepfedelet, tankszellőztetőt, EGR-t és twinport labdát (bár utóbbi 2 az XER-en nincs), de az első kettő is együtt is bőven 6 szemjegyű összeg egyben és nem is biztos, hogy megoldja a problémát... Még a trafó van, mint gyanúsított, mert néha be-berángat 1800-2000 körüli fordulaton. -
Micsurin
nagyúr
válasz Markizmark #109635 üzenetére
Bakker vaksi vagyok
Vinnék magammal egy szonda kiemelőt és beletekerném + OPCOM és élőadat nézegetése. Ha múlik akkor csak szarjelet adott a szonda, nekünk ezt ugyan úgy eljátszotta. Trafócsere és lambda csere lett a vége, nem nagy sztori de marha jó alku alap volt. De ha nincs hozzá affinitás akkor elengedném, óradíjban sok el fog menni a diagnosztikára.EGR "van" csak épp szelepösszenyitással és nem külön szeleppel.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Markizmark
addikt
válasz Micsurin #109632 üzenetére
P0170 az, nem P170, elég problémás hibakód. Nem megfelelő keverék, nagyjából bármi lehet az oka.
XER-nél EGR és twinport nincs szerencsére, de lehet valamelyik szenzor hibája, vagy szelepfedél membrán is ... melós.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
ncc1701
veterán
válasz Markizmark #109630 üzenetére
Insigniám gyárilag 72Ah akkuval jött, én csak 100-asat teszek bele.
-
-
dethroner
veterán
Érdemes/szabad olyan 16XER motoros H astra-t venni, ami P0170 hibakódot ad?
Mennyire nagy anyagi és macera ezt feltárni és javítani?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Markizmark
addikt
válasz mephi666 #109620 üzenetére
Többféle akkutálca volt bennük. EHS-sel szerelt 16XER astrába befér a 278mm-es akku gyáriulag, a 18XER zafimba max 250mm körül. Annak a tálcának sarka "ki van csípve", épp ma rendeltem bele bontóból dízel tálcát, amibe befér a 278-as. Mindkét autót megpakolom 77Ah-s EXIDE prémium akkuval idén, az ovijárat EHS-es astra igényelni fogja a télen ... hiába 120A mindkét generátor.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Tothgera30
Ármester
válasz molnarpeter #109622 üzenetére
55Ah-val szerelik őket. Bár érdekes, faterébe (J FL ST 16XER) Varta 60Ah volt a gyári. Exide Premium EA612-t kapott.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Micsurin
nagyúr
válasz peet137 #109626 üzenetére
Nah, nagyon nem vagyok helybéli.
Aki tudom javít:
Érd - Weisz Dani
BP - Somlyai
Kondoros - Bréda ZoliAkit még érdemes megfutni az Tóth Ádám (Sárszentágota, még ez lenne a legközelebb hozzád) mert szerintem tippre tud vele lazán mit kezdeni, 100 éve Opelezik. H Astra Hungaryban megtalálod, párja FB fiókját használja. (Kertai Anita)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz peet137 #109624 üzenetére
CIM-et konkrétan azt hiszem az EHU meg a képernyő menük környékén találod 1:1 CIM / Steering Columns .... néven.
Ne halogasd, nekem immo hiba dobálásig volt halogatva. Finom volt felhozni a mélygarázsból.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
peet137
tag
válasz Micsurin #109621 üzenetére
Eddig nekem is úgy volt, ha jól emlékszem, ezt most kezdte, vagy most vettem észre. A duda semmit sem csinál, nem is hangosít Ki fogom olvasni, ha lesz rá idő. Ez melyik modulban van az OPCOM-ban?
[mephi666] én is ezt próbáltam, de nem ennyi ideig, meg fogom akkor nézni, ha legközelebb is csinálja. -
mephi666
nagyúr
válasz Micsurin #109621 üzenetére
...méréssel kezdtem, majd a benne levőre is rákerestem, hogy arra milyen méretet írnak és a kettőt összevetve rendeltem az utódot egyedül a magasságára jön 1,5 centi, de el fog férni...
#109622: 1,6 benzinre ajánlották ezt az 55ös banner-t akkusok... kicsit még fölé is megyek a varta-val nagyobb indítóáram mellett jó lesz ez szerintem
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mephi666 #109617 üzenetére
Nagyobb akkuval több a tartalék tartomány. Ha sok a rövid út, lehet nem tölti fel eléggé, mínuszba megy a mérleg egy ideig, arra lenne jó nagyobb akku szvsz. Gyárilag 45 Ah környéke volt ahogy látom, nem is az indító áram miatt gondoltam (bár az is igaz, hogy nagyobb fajlagos elhasználódás mellett nettó több marad, ezzel is kitolódik az élettartama). Csak elmélkedés, mert írtad, hogy ridegtartásban van
-
Micsurin
nagyúr
válasz peet137 #109619 üzenetére
Nekem elhalványul a többivel együtt és kikapcsol.
Duda nem hangosítja a rádiót? Ki kéne olvasni lehet lenne pár CIM hiba már benne -> forrasztás.mephi666 akkor kimérni aztán ami belefér. Ha nem a legolcsóbb a cél akkor nézz rá a Rocket-ra. Jazzben ~4,5 évesen még mindig szépen tartotta magát.
Kormány egyébként legkésőbb a zárógombbal a középkonzolon de kialszik egy 5-8p után.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mephi666
nagyúr
válasz Micsurin #109618 üzenetére
B Zafi ...netes képeket nézve lehet eltérés az akku max méretében és a jumpstarter-ünknél is azt írták hogy benzinest 3 literig, dízelt 2-ig indít
benzines:
dízel:
...látszik, hogy benzinesnél kisebb akku van benne és alatta a tálcát kitölti#109619: ülj be este és zárd magadra a kocsit majd figyeld kb 5-10 percig ki fog kapcsolni... van néhány lámpa, ami levett gyújtás után egy ideig még halványan világít
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
peet137
tag
Nemrég vettem észre, hogy a H-ban a kormányon lévő gombok világítása halványan dereng, mikor bezárom a verdát. Ez normális? Random nem műxik a duda sem, összefügghet a dolog? (CIM) Ill egyszer az ajtó gombjai is égve maradtak (ablakemelők, tükör, miegymás) de azt azóta sosem csinálta, ill akkor nyitás-zárás megoldotta a dolgot, de nem szeretnék erre is külön figyelni. A kesztyűtartó világítás így is ki van kötve, mert meg van repedve a kapcsoló és nem alszik el, ha becsukom, ez meg nem barátja az akksinak...
-
Micsurin
nagyúr
válasz mephi666 #109617 üzenetére
Vedd meg a nagyobbat, azért a H-k töltése nem épp bombabiztos főleg nem nyáron a 40 fokban, jobb félni mint meglepődni.
Akkutálca nem azonos a benzin és a dízelben? Mert nekem a 72-es Exide Premium elfért az 1.7-nél.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
mephi666
nagyúr
válasz molnarpeter #109616 üzenetére
ez 1.6 benzin, a kisebb is elég volt, most teszek egy próbát megint a varta-val... f-nél szerintem ilyen blue-kat vettünk bele és jól bírták a választott méretre ugyanaz, mint a branner, csak 1.5 centivel magasabb... felfelé van hely, de a 278-as szélesség már szerintem sok lenne (saccra 25 centi körül van a hely)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mephi666 #109608 üzenetére
(Vásárlás látom megtörtént, de hátha később még hasznos lehet.) Kauffernél van ERA 3 év garanciával esetleg. Ha azonos az akku tálca, 1.9-hez való 70 Ah körüli sem lenne túlzás szerintem, 278 mm széles fajta. Az furcsa, hogy egyik motorhoz 175 mm-es alacsony, másikhoz 190 mm-es magas fajta akku volt elvileg Ha nem lehet szélesebbet tenni bele, 242 mm széles - 190 mm magas méretben ez van még nagyobb kapacitású [link]
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #109613 üzenetére
...na az király: kb 2500ft egy ekkora akkunál
#109612: aha, de a jósolt 3-5 évet alulról hozta nem épp kímélő használattal... lesz helyette papíron jobb, nagyobb nem akarok vele szórakozni, mert akkor tuti olyan helyzetben fog szórakozni legközelebb, amikor nem kéne
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ncc1701
veterán
válasz csoszogi #109611 üzenetére
Méh telepeken is átveszik, és fizetnek is érte, akksi 202ft/kg jelenleg.
-
csoszogi
tag
válasz mephi666 #109608 üzenetére
Szegedet tudom: feleségem egy felpukkadt powerbanket adott le, augusztusban. Ami ehhez kellett: időpont foglalás, oda pontosan érkezni. A lakás 20 éve a mienk, lakótelepi, mégis az excelben egy előző emberke van beírva erre a címre (előttünk ő lakott ott). Átvették, de mondták, fáradjunk be és módosítsuk. Szóval erre készülj fel. Hogy fizetnek-e érte passz.
-
mephi666
nagyúr
mondjuk az se segít rajta sokat, hogy nagyon rövid szakaszokat megyünk: legutóbb kb 2 hete voltak 20-25km-es távok, azóta csak város, max 5km-es szakaszokkal most is pénteken pár ilyen rövid szakasz volt, ami után ma reggelre már nem maradt benne kraft... és igazi hidegek még nem is voltak idén (nem tudom, hogy magasabb használat és több visszatöltés mellett mennyi lenne még az életéből)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gban
veterán
válasz mephi666 #109608 üzenetére
3,5 év az veszett kevés.
Egyszer vettem bannert, nekem is hamar meghalt (nagyon sok éve), utána egy cora saját márkás winny bírta 5 évig és a legolcsóbb kapható volt a piacon…
Most (néhány éve) én is a kéket vettem, ár-érték aránya jónak tűnt, eddig bevált, lekopogom….
Hulladékudvarban ingyen leadhatod, vagy újrahasznosítóban pénzt kapsz érte, de lehet tévedek.
Amúgy trükkösek, a cora akkura rá volt írva hogy gondozásmentes, meg is halt 3,5 év után, aztán lehúztam a matricát, ott voltak alatta a kupakok, feltöltöttem vízzel és bírta még másfél évig
Totál ki volt száradva, de nem kell dondozni, persze, vegyél újat inkább….[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
válasz body007 #109401 üzenetére
...na ma reggel jutottam oda, hogy jumpstarterezni kellett és megrendeltem az új akkut ...megnéztem jobban és jobb+os kell a b zafirába... 55Ah/450A volt a 3,5éves bráner, amit váltani fog egy szomorú (blue) varta 60Ah/540A-s
...hogy is van, le lehet adni hulladékudvarba a régi akkut és kilóra fizetnek érte?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Lordi88
csendes tag
-
nrg.960
tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #109572 üzenetére
Katalógus (catcar) csak egyféle injektort ír hozzá, ezt webshop leírásban csak 3 bar nyomással látom, egyelőre ennyi a megfejtés.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bestbuy játékok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- LEGO klub
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest