Új hozzászólás Aktív témák
-
Brett001
aktív tag
válasz Hauptmann #2137 üzenetére
Igen úgy néz ki Seanék elég gyorsan reagálnak. A Beta branch rendszeresen frissül, a javításokkal. Hamarosan megjelenhet a nyilvános patch.
Igen sok jó dolog került a Waypointsba (sok olyasmi amit épp a felhasználók kértek), de jó pár dolog balul sült el, sajnos. De pozitív, hogy gyorsan foglalkoznak vele Hello Games-ék.
Ez a videó is ezt taglalja:"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
-
Brett001
aktív tag
Hellóék nem ülnek a babérjaikon, alighogy megjelent az Origins, novemberben jön a Next Generatiom.! Nagyon igéretesnek tűnik. Természetesen ingyenesen. Azt hiszem ezzel a rendszeres ingyenes fejlesztésekkel Sean alaposan levezekelte a 2016-os baromságát.
[link]
Persze még mindig vannak zavaró dolgok számomra, meg ötleteim is volnának, de tényleg le a kalappal a srácok előtt, hogy nem engedték el a dolgot és dolgoznak keményen.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Na igy 1-2 hét játék után írok pár szóban a Beyondról. Nagyon sok olyan dolog került a játékba, ami fenn volt a kívánságlistámon, mintha a HG kitalálta volna a gondolataimat, ugyanis én nem írtam meg nekik. De azért biztos voltak jó páran akik viszont igen. Ezek egy része nem annyira játékmenet befolyásoló, de életszerűbb, hozzájárul a hangulat javításhoz:
- az űrállomásokon a lények nem csak álldogálnak, jönnek-mennek
- mikor megérkezik egy űrhajó a pilóta kiszáll, és ha üzletelek vele nem a hajóhoz beszélek, hanem az illetőhöz
- amikor megjavítok egy manufacturing-ot, akkor lehet jutalmat választani, a blueprintet is én határozom meg milyet kérek, nem véletlenszerűen adja a játék
- a bázisoknak áramellátás kell. Ez így sokkal valószerűbb, hisz ha egy bolygón a semmi közepén leteszek egy épületet annak nafta is kell. A farmolás és craftolás rajongók pedig újabb órákat szórakozhatnak a hozzávalók gyűjtésévelViszont itt rögtön írok negatívumokról is. pl. ami engem nagyon bosszantott, hogy az ajtónak külön áramellátás kell. Ez még hagyján, de ha áram alá helyeztem, akkor bezáródott és nem akart kinyílni, hiába álltam elé. Először azt hittem, hogy bug, de kiderült, hogy kapcsolókat kell craftolni. Ott van közelségérzékelős kapcsoló is, betettem az áramkörbe, de amikor eltávolodtam kinyílt, mikor közeledtem meg bezárt az ajtó. Kb. egy fél délutánba került, mire rájöttem, hogy inverter kell oda. De az se mindegy, hogy milyen sorrendben kötöd be. Az istennek nem akart működni! Szerencsére találtam egy screenshotot a bekötésről, mert talán még mindig azzal szenvednék.
Ami hülyeség még, hogy a biofuel generátor akkor is fogyasztja az üzemanyagot, mikor leválasztod az áramkörről. Szerencsére napelem+battery kombóval ki lehet váltani, ennyire azért nem szeretek gyűjtögetni, hogy mindig azt a szart etessem.
Ami nem volt a listámon, de belekerült, az állatok szelídítése és lovaglása, háát jópofa, de szerintem nem különösebben hasznos én nem is foglalkozom vele, járművel is lehet jutni mindenhova.Ami nekem még hiányzik:
- Nem tudom lesz-e még nagyobb fejlesztés, de nagyon örülnék, ha lenne légkör összetétel, ettől függően bázisépítésnél mérgező légkörnél/légkör hiányánál zsilipkapu építés szükségessége, ahol belélegezhető a légkör (illetve a bázison belül) le lehessen venni a sisakot, nincs szükség ilyenkor a létfenntartásra.
- Időjárásnál villámlás, mennydörgés.
- Most már le lehet ülni, de jó volna még, ha bele kerülne a fekvés is, sőt időnként szükség lenne alvásra is mely befolyásolná a teljesítőképességedet.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nektek nem szaggat a játék? Mióta VulkanAPI-s Beyondra frissült azóta időnként pl. mikor egy sik területről sok fa közé érkezem beszaggat, mint az állat. Pedig 1080-as felbontással a next verziónál semmi gond nem volt. Már levettem a beállításokat standardra de nem használt. Nem a legújabb a vga-m, de nem is özönvíz előtti. (GTX 960 4 giga vram).
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nekem igazán az volna a fun, ha a Star Citizen grafikáját, repülési rendszerét, FPS akció kalandjait összefésülnék az NMS procedurális sok milliónyi felfedezhető naprendszerével, világával.
A játékmenet ötleteimhez még annyit, hogy "kell enni, aludni" módokban is lehessen nehézséget állítani, nem kell mindenkinek, hogy esetleg bosszantóan nehéz legyen, de már hangulatban, életszerűségben sokat ad egy játékhoz. A Skyrimhez is volt mod, hogy muszáj volt enni időnként, meg ha esett a hó akkor bundát kellett felvenned, meg tábortűznél melegedni és ez a valóságban is így van... Tudja adni a hangulatot nagyon.
Bizony nagyon dobná a hangulatot, hogy mérgező bolygón bizony zsilipelni kell, nem csak úgy becaplatok a bázisra, beengedve a mérgező levegőt. Azért építettem, hogy megvédjen. Meg ha bent vagyok minek mászkáljak sisakban?
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1823 üzenetére
Ahogy olvasom azért lett a Vision, mert hozzád hasonlóan sokan hiányolták a színpalettát. Illetve a biome is változatosabb lett, kerültek bele új növények, ásványok, állatok. És újabbakat igérnek. Szóval nem ülnek a babérjaikon a HG-s srácok.
Viszont még mindig nagy bajom, hogy ha már felszerelted a hajód, megvan minden kiegészítő a multi-toolodra, megvan minden tervrajz a bázisépítéshez stb. már nincs mozgatórugó, hogy pénzt, nanitot, salvage techt keressél. Persze lehet gyűjteni újabb fregattra pénzt, de minek? Van egy újabb fregatod, elküldöd küldetésre, azt annyi. Hoznak vissza ezt-azt, jelentést tesznek, néha megkérdezik, hogy a megsérült hajóval tovább menjenek vagy térjenek vissza. Hát ez engem nem nagyon mozgat meg. Ez az egész annyira üres és érdektelen. Nincsenek csaták, nem kell komoly döntéseket hozni. De ha már ilyen kraftolós célú a játék én pl. a következőket szeretném benne látni:
1. Számítson a légkör összetétele. Belélegezhető levegőjű bolygón le lehetne venni a sisakot, nem használnád a létfenntartást. Ugyan ez igaz lenne, akkor is ha belépsz a bázisodba.
2. Ha mérgező, vagy légkör nélküli bolygón építesz bázist, zsiliprendszert kell építened.
3. A bázis energiaellátásról gondoskodni kelljen. Áramellátás generátor, oxygen generátor (nem belélegezhető levegőjű bolygókon) víztisztító, körforgató rendszer építése, ezek rendszeres üzemanyaggal való feltöltése (magyarán mindig keresni kell hozzájuk forrásokat)
4. Alvás szükséglet (ha nem alszol időnként, csökken a teljesítményed, nem tudsz sokáig futni, akár el is ájulhatsz, ugyan így táplálkozni is kelljen.
5. Még mindig életlenek az űrállomások. A karakterek csak álldogálnak, meg integetnek. Jöjjenek-menjenek, az űrállomáson leszálló hajókból szálljon ki a pilóta menjen a dolgára. A fregattokon a legénység járjon-keljen a folyosókon, legyenek épp javítással foglalatoskodó személyek; egyszóval éljen, lelegezzen a játék mert ez igy halott, üres.
6. A bázis felszereléshez bizonyos dolgokat csak pénzért lehessen venni, ne legyen kraftolható. Tehát legyen értelme pl. régészkedni, eladni a talált cuccot, hogy azon a pénzen a bázishoz szükséges dolgot lehessen venni.
7. Alkudozás más fajokkal.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Ez a olcsó frighter dolog engem is zavar, meg úgy általában az egész kereskedés úgy ahogy van még 2 év fejlesztés után is gyerekcipőben jár. alig van kereskedhető dolog, a terminálok iszonyú egyhangú cuccokat adnak, az első két három cucc kereskedelmi kacat, a többi nyersanyag, amit bárhol bányászhat az ember dögivel. Kivéve talán az ammonia, azt szoktam venni, mert csak kövekből meg növényekből lehet néhány egységenként kivenni, nincsenek telérek mint a foszfor vagy a dioxite, amiből jól fel lehet tankolni a deposite-okból. Sokkal jobban kéne működnie az egyik rendszerben olcsón megveszem másütt drágán eladom szisztémának. A kincskeresés is érdekes opció, de a kincsnek van egy fix értéke az egyáltalán nem változik mindenhol +- 0. És igen, ha több száz milla lenne egy combosabb freighter akkor volna hajtóerő a pénz összeszedésére egy jól kidolgozott kereskedlemi rendszerrel. Én még simán el tudnék képzelni egy alkudozás opciót is. Ami még baromság, hogy a kis hajódnak ugyanúgy 1000-es kapacitásúak a slotjai, mint a böhöm nagy flotta hajónak. Úgy volna logikus, hogy ezeknek 5-10 ezres lenne a tárolórekeszei, típustól függően.
A másik problémám - bár ez inkább játék hangulati dolog - hogy továbbra is élettelen, unalmas minden űrállomás. Már az is nagy szó, hogy most már nem egyetlen lény üldögél ott, de ha jönnének mennének a karakterek, egymással is gesztikulálnának, a hajóból kiszállnának, ballagnának fel a terminálokhoz, mennyivel hangulatosabb lenne, a cirkálókon is ott a kapitány meg néhány alak álldogál a hídon, azt kész. Jövő menő legénység a folyosókon, paneloknál foglalatoskodók stb. kellene ahhoz, hogy úgy érezd ez egy frankó cucc, nem pedig egy kripta.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Valóban a NEXT-ben nagyon sokat javult a grafika a kezdetekhez képest, mot már elég szemrevaló. Én is azért szeretem ezta játékot, mert tényleg nyugis, mindig izgat vajon a következő bolygó milyen, főleg, most hogy tényleg sokkal változatosabb az egész. A bázisépítéssel nagyon el lehet lenni, rengeteg elem van meg különféle dekorációk serege, szal lehet pimpelgetni. Most már a karakter kinézete is testreszabható. Aminek még örülnék, ha a hajót is lehetne kinézetre változtatni - talán később lesz ilyen. Sok bosszantó dolgot, ami nem bug, csak HG-ék úgy gondolták jónak, moddal lehet orvosolni.
Amit én rögtön feltettem:Instant button reaction - Azonnali gomb reakció, nem kell hosszan nyomva tartani az akcióhoz,
Shut up! - Az űrruha női hangja nem pofázza állandóan, hogy ez meg az "falling".
Clean space - kiveszi az űrben gomolygó port, a pulse drivval repülés közbeni idegesítő színes csíkokat, még pár FPS-t is nyerünk vele
NO fade FPS booster - más elven tölti be a shadereket, érezhetően hoz FPS-t, de nem megy a megjelenítés rovására
RayRod Flight Overhaul - Sokszor a távolabbi bolygókhoz 2-2.5 percig is kell pulse meghajtással utazni közben nem csinálsz semmit, nos az a mod ezt meggyorsítja, a legtávolabbi bolygó is elérhető 1 percen belül, a légkörben van lehetőség egészen 0-ra csökkenteni a sebességet (vanillában nem lehet lebegni asszem 18-20 körül van a min)"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz KisApám #1741 üzenetére
Én meg gravitino ball összeszedés után még a 3. szintű riasztásig elbántam a sentinelekkel (plazma gránát hatásos ), de a 4-es szintű nagy lépegető ellen semmit nem ér. Bevágtam magam a hajómba és már feljavított lézerrel lőttem ki a levegőből, de meg azzal is nehéz volt. Nagyon kiegyensúlyozatlan a harc. Azt meg már elejétől kezdve gyűlölöm, hogy nem lehet az űrben harcból elmenekülni, ez akkora faszság hogy nem igaz. És az istennek sem akarja a HG ezt a 'fícsört" kivenni hiába panaszkodik mindenki. Ráadásul ha az űrbe sentinel riadóval lépsz akkor végtelenségig spawnolonak a sentinel űrhajók. Mondjuk legalább ezt el lehet kerülni, ha megvárod mig lejár a riadó és csak utána húzol ki az űrbe.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Raulblanco07 #1736 üzenetére
Igen ez bug, nekem is fordítva írta ki mikor megvettem hight tempként; installálva meg sub-zero lett. Nekem a boltcaster továbbra se jó, nem lehet reloadolni.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
-
Brett001
aktív tag
válasz Rison77 #1690 üzenetére
Igen ez a 4-es korlátozás elég bosszantó. Remélem kiveszik, ha nem, majd valaki megoldja moddal. Amúgy viszont tényleg respect, hogy doloznak a srácok, és olvassák a steames fórumot, meghallgatják a sirámokat. Lásd a fenti eset, bár akinek ebből nem lettek nanitjai annak már késő, DE megcsinálták, hallgattak a panaszra.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Hát én ezt nem értem!
Hogy a francba kell bázist építeni? Arról volt szó, hogy most már bárhol el lehet kezdeni, nem kell alapépületet keresni. De hiába hívom be a build menüt az csak 3 jármű platót kínál fel, meg a technikai cuccokat (save point, signal booster stb.) de épület alkatrészek sehol![ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz jkrisztian #1662 üzenetére
Tulképpen nekem is tetszik, különösebb gondom nem volt. Viszont egyrészt előny és pozitív változás a jóval több alapanyag, felszerelhető upgrade cucc, jelentősen bővült a craftolási, fejlesztési lehetőség, de ez akkor ütősebb élmény, ha valaki most kezdi a 0-ról a játékot. Ugyanakkor nekem se esett jól éhgyomorra, hogy az előző fejlesztéseim nagy része ment a kukába. Már fontolgattam azt is, hogy inkább előlről kezdem, de mivel a slotjaim megmaradtak, nincs kedvem megint 5-6 slotos hajóval kezdeni, úgy hogy elvetettem.
"Ami tök új még, hogy a nanite-ból nagyon sok kell. Azt hiszed, hogy 5000 elég? Aha.. én 6 ezret szedtem össze még patch előtt, és elég valószínű, hogy még kell kétszer-háromszor ennyi az upgradekre."
De legalább most a növények, állatok, bolygók felfedezéséért nanitot kapsz, nem pénzt.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1624 üzenetére
Mondjuk a helyetekben nem építenék valami puccos bázist, mert a terrain generation változni fog, akkor lehet, hogy a peccs után a föld alatt találjátok magatokat. A terrain változtató modoknál mindig felhívták a figyelmet, hogy az utolsó mentést egy űrállomáson végezzük el, igy elkerülhető a "beragadás" a felszín alá. Nem tudom itt hogy oldják meg, lehet, hogy nem az utolsó mentési helyről indul, hanem mindenképp űrállomásra vagy egy másik bolygóra tesz a játék.
És igen, a multiról sem tudunk bővebbet. Mondjuk valószínű, hogy nem lesz muszáj csapatban játszani, lehet tovább nyomulni egyedül is."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1622 üzenetére
Egyszerűen csak felfedezek. Mivel használom Rayrod modját, mellyel nagyon változatosak lettek a bolygók, mindig kiváncsi vagyok, hogy a következő bolygó milyen lesz. Meg igyekszem felfedezni az összes állatot - mivel erre is van mod - sokkal nehezebb, mint a vanilla játékban, ez a kihívás. Tudom, nem nagy cucc, de leköt. Amúgy a multi nem csak itt nem érdekel, hanem általában. Én az FPS-ekben is kijátszom az SP kampányt, azt kalap kabát. A multi résszel sohasem foglalkozom.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Apollyon #1620 üzenetére
Ami meg mégsem lesz benne megcsinálják a modderek. Ja és +1 respect tőlem is a Hello Gamesnak, hagyhatták volna tényleg a francba az egészet, de beleálltak keményen. Anno mikor nem sokkal az Atlas Raises után megjelent egy hír, hogy a Hello Games programozókat, művészeti grafikusokat keres, lehetett sejteni, hogy tovább kalapálják a játékot.
Szóval várom a NEXT-et, még ha a multi része nem is igazán érdekel, de a többi fejlesztésre nagyon kíváncsi leszek....és a játék megjelenése után biztos beindul a szokásos modder gőzhenger."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz jonnyjoker01 #1614 üzenetére
A multi engem se érdekel, de remélem lesz benne más változás, bővítés is. Mostanság elég sokat röpködök, mert letöltöttem a RayRod's Overhaul modot és nagyságrendekkel változatosabbak a bolygók.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nem tudom mit basztak a legújabb patchnél az űrhajó irányítással, de HASZNÁLHATATLAN! Remélem gyorsan lesz rá mod. A másik amivel tele a hócipőm, hogy majdnem minden patch után megváltozik a bázisbolygóm éghajlata. Keresek nagy nehezen egy nyugis, békés éghajlatú bolygót, aztán a jön egy patch és a trópusiból lesz egy extrém mérgező... Mindig szedhetem szét a bázist és állhatok odébb.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Úgy látszik téves volt az info, mert nem történt semmi tegnap. Mindazonáltal augusztusban az 1 éves évfordulóra biztos kijön egy újabb nagyobb update. Végül is az eddigi két update se volt rossz, el lehetett szórakozni a bázisépítéssel meg a járművekkel, de azért még van bőven tartalék a játékban és még mindig sok bosszantó hiba van benne. (Bár ezek egy részét már a modok orvosolták)
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Olyan jól sikerült a frissítés, hogy abszolút nincs kép, csak nagy feketeség, meg hang. Az összes mod törölve, gép újraindítva...és továbbra se jó. Granulálok...
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
A foundationban nagyon megváltoztak a ritka nyersanyagok eloszlása. Már vagy 45-50 bolygón jártam, de eddig nem volt: sac venom, korvax cube, aquasphere, albumen pearl is csak talán 2-3 bolygón, viszont gravitino ball sok helyen. Sztem ez nagyon el lett baltázva. Sac venomot kénytelen voltam venni, mikor a bázisomon a korvax tudósnak kellett volna.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Van rá valami mód, hogy a legutolsó frissítés előtti állapotot visszaállítsam?
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Na hogy rogyjon az ég a Hello Gamesra!! Letiltották a modokat! Ma este frissült a játék, azóta egy mod sem működik, a Foundationhoz igazitottak sem. Rohadjanak meg!!
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Gondolom frissítés előtt érdemes leszedni azokat a modokat amik a játékmenetbe nyúlnak bele. Kiváncsi leszek rá.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
De az is lehet, hogy Hari Seldon leszünk és létre kell hozni az Alapítványt. Aztán Salvor Hardinként fel kell virágoztatni.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Az még hagyján, hogy a topic haldoklik, de a modderek is úgy néz ki elveszették a lelkesedésüket. Okt. 16-án volt utoljára jelentősebb update (Better Planets, More Lush...) nemrég még naponta több mod jött ki, most meg csend.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
A bázis építésnek én sem sok értelmét látom. Tény, hogy nyomot hagyhatsz, de ebben a hatalmas világban elég kicsi a valószínűsége annak, hogy más is odavetődik, és igen itt az a hajtóerő, hogy mindig újabb bolygókra menj, hogy "vajon az hogy néz ki?" motivációval. Sajnos ez a része nagyon el lett szúrva. Nem tudom olvastátok-e ezt a cikket, amiben mélyebben belenéztek a forráskódba.
A lényeg röviden, ha jól vettem ki a gyenge angolommal, hogy maga az alap program, a procedurális rész nagyon jól, ötletesen van megírva, ahogy a szerző fogalmaz "egy valóságos gyöngyszem", ugyanakkor látszik rajta a sietség, a vége felé összecsapták az egészet. Mintegy 80%-os, és ezt a 80%-ot nem úgy kell érteni, hogy kimaradt belőle például a multiplayer vagy a frakciók közötti harc stb., hanem maga a procedurális és grafikai részben is sok lehetőség lappang. Ezért lett olyan unalmas pl. a felszín, ahogy az Otherworld-ös srác Sirin mondta, a felszin magassági változatossága kimerül két 10 emeletes ház magasságában. Sokkal több növény, állat is lehetne benne, de csak 2-3 művész dolgozott ezen, pedig vagy több idő, vagy kétszer ennyi művész-grafikus kellett volna a 100%-hoz. Mondjuk a felszín módosító modoknak hála, már sokkal sokszínűbb lettek a bolygók. pl. érdekesség, hogy a nagy épületek amiket hiányolunk, modelljei benne voltak a játékban, ott voltak egy könyvtárban, csak épp a program nem hivatkozott rájuk.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Hát igen, az SE-ben egy szép bolygót beteszel a kedvencek közés és bármikor egy kattintással visszarepülsz. A Bigger Things tényleg szar alapfelállásban, de van már olyan változata, amiben van BigThing_smaller pak fájl is akkor már nem olyan extrém méretűek a gombák.
...és igen a növények, a forró bolygókon mindig az lapát, legyező szerű cuccok, a savason 2-3 féle gomba váltakozik... :legyint: Az időjáráson is lehetne csiszolni, a porviharok elég jól meg vannak csinálva, de a havas bolygók egy vicc, az nem hóvihar, hanem hószállingózás, meg van 1-2 centis vékony hóréteg. Meg szakad az eső és csillagos az ég stb."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Ezen segítenek a különféle bolygó felszín manipuláló modok, pl. az Extreme terrain végre olyan változatosságot hoz, ami már élvezhető...vannak végre felhőbe nyúló hegycsúcsok nagyon nagy nyílt területek, 90%-ban óceánia bolygók stb. Persze ettől még a növényzet, állatok maradnak ugyanazok, ami szintén unalmassá válik egy idő után. A Bigger things növeli a fák magasságát. Így már elég változatos a kép, majd lövök screenshotokat néhány szép bolygóról.
Most már egy kicsit úgy tekintek a NMS-re, mint a Space Enginere - annak jobb grafikája és tudományos pontossága nélkül - viszont itt vannak növények, kövek stb. ami az SE-ben még csak a távlati tervek közt szerepel.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Akár script, akár videotrükk szomorú, hogy végül ez lett belőle. No mindegy most már elvagyok ezzel is, meg mindig jön egy-két érdekes mod, amit kipróbálok.
Amúgy rám a brontosaurusos videó volt anno nagy hatással, akkor mondtam, hogy nekem KELL ez a játék. Ott még pillangók is röpdösnek....ilyen formában lenyűgöző lenne a cucc."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nekem ami nem fér a fejembe az, hogy a látott, leprogramozott dolgok miért nem kerültek bele a végleges játékba? Az igéretek tekintetében hazudtak, nem lett benne csatlakozás a frakciókhoz, vagy butább lett a MI stb. OK már nagyon ki akarták adni a játékot és nem programozták le. De ami készen volt - hisz már másfél évvel ezelőtt is láttuk videókon - nagy épületek, lezuhant csillaghajók, hatalmas űrállomások, olyan növények, állatok, amiket kb. 200-250 bolygó után sem láttam soha, azok hol vannak? Hisz nem koncepció rajzok voltak ezek; ott voltak, le voltak modellezve...ha készen van miért kellett ezeket kihagyni??
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Most már kár ezen hisztizni, nekem is nagy csalódás, de próbálom másfelől megközelíteni a dolgot. Minden nap játszok vele egy kicsit, egyszerűen csak leselkedek benne, főleg hogy most már jó pár látvány növelő mod van. pl ez: [link]
Döbbenet, hogy mennyivel változatosabb felszínt generál. Már a "Mountains" is jó volt de ez nagyon király.Tegnap pl egy olyan bolygón röpködtem ami tisztára úgy nézett ki mint a norvég fjordok. Néha persze túl extrém lesz és van egy két furcsaság, de a srác folyamatos reszeli a modot.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Na annyit tudtam csinálni, hogy a modok hozzászólásainl lévő kódokból kipróbáltam párat és amikor végre víz alá tett abból ki tudtam jönni. De az eredeti mentésem az nem tudom hova lett. Oda már soha nem találok vissza, mondjuk nem tragédia de szerintem ennél a modnál fel kellene hívni a figyelmet, hogy űrállomáson mentsd le a poziciódat és úgy oszd meg. Ennek igy semmi értelme, hogy a föld alá teleportálsz és beszorulsz.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Na gratulálok. Ezzel a szar NMS managerrel jól elbassztam a játékot. Próbáltam teleportálni aztán berakott valahova a bolygó felszíne alá. Mind a current és pervious is ezt hozza elő, nem tudok visszamenni a helyemre. Kurva élet... Pedig csináltam mentésűrhajóki-be mégsem hozza elő a previous... Most mi a faszt csináljak... ?????
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
A steameseket kérdezném, hogy a legutóbbi frissités után nekik is vannak gondjaik a játékkal? Nekem jelentősen esett az átlag FPS, a felhők belelógnak a pilótafülkébe, időnként vibrálnak a színek, eltűnnek fák stb. Először arra gondoltam, hogy valamelyik mod okozza, de eltávolítva az összeset is fennállnak a furcsaságok.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz tesztuser #1377 üzenetére
Köszi, de annyira nem fontos. Csak azt hittem van rá egyszerűbb, simább módszer. Sajna úgyse tudok programozni. Csak kiváncsi lettem volna néhány program sorra. Bár a Space Engine glsl fájlaiba (a domborzatért felelős programsorokba) itt-ott belenyúltam, az elég világos felépítésű, jól van kommentelve. Persze azért főleg "trial and error" módszerrel dolgoztam.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Tényleg szép, pláne, ha az ember kiveszi moddal azt a hülye instagram effectet, meg a kromatikus aberrációt. Illetve még érdemes feltenni a "Mountains" és a "HQ smoke, fog, cloud, rain" modot. Sokat dob a látványon és a moutains segít rajta, hogy ne csak ilyen néhány száz méteres hegyek legyenek.
Apropó: valaki próbált már belenézni a fájlokba? Mert ki tudom csomagolni a pak fileokat, de az mbin meg társait fogalmam sincs mivel lehetne megnézni. A Notepad++ csak hülye kriksz-krakszokat jelenít meg.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Valószínű, hogy portálok egy frissités után szerephez jutnak. Csak inaktívak, egyébként teljesen kivették volna a játékból.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Én is játszok, már 46 slotos hajóm. Ugyanis én nem vettem (mondjuk ökör árak vannak már 40 slot felett, de az is igaz, hogy pl. ha valami fennsikon kereskedő terminálos építmény körül van gravitino ball, vagy sac venom, időnként beszaladva eladom az összeszedett cuccot pár millát gyorsan össze lehet hozni) hanem a keresek lezuhant hajókat módszert nyomom, legalább tovább tart így a játék. Ja meg a v3 kártya sincs meg. Mindig ránézek a modokra kipróbálok egyet, kettőt azzal is el lehet lenni.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Hát lehet, hogy sok a sírás, de én pl. a sírás ellenére már közel 100 óránál járok. Mondjuk én elég sok időt el tudok tölteni bámészkodással is, amióta feltettem a Mountains meg Big Thing modokat nagyot dobtak a változatosságon (szerencsére az utóbbi esetében a modder hallgatott a kritikákra és kisebb változatban is megcsinálta), de még is teli vagyok hiányérzettel. Ott van pl. a atlas v2 kártya. Mivel elég sokára kaptam meg mondom vajh milyen titkok vannak a szigorúbban őrzött ajtók mögött. Hát semmi különösebb. Én simán el tudtam volna képzelni, hogy ilyen ajtók mögött pl. térképdarabok melyeket össze kell gyűjteni, majd összeillesztve elmenni a megadott helyre valami cool cuccért. Vagy ha már csak ennél a játékmenetnél maradunk, akkor lenne Omegon, Lemmium meg ilyen ritka cuccok mögötte.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Megfogadtam, hogy nem bosszankodok a játék hülyeségein, igen tudjuk, hogy végül is nem űrszimulátor, hanem arcade játék lett. De tegnap leszállok egy bolygón, FAUNA: Átlagos. FLORA: Nincs jelen. És tényleg tök kopár az egész, sehol egy fűszál, csak a szokásos gombák meg legyező alakú valamik (ezek ugye nem a flóra részei, azé' vannak, hogy a paraszt ha megszorul szénből olyan bolygón is hozzájusson, ahol nincs növényzet mellesleg én nem tettem volna bele a játékba ilyet...ha kopár, akkor kopár, tankolj fel jól mindig szénből. )
Szóval növényzet nyista, leszkennelem az első bóklászó állatot, táplálkozás: növényevő.
Könyörgöm, ilyenre azért miért nem lehet figyelni. Nem dől össze a világ, de odacsap a hangulatnak. Ez csak egy rohadt IF THEN kapcsolat. Szal ha leprogramozom, akkor IF egy bolygón nincs növényzet THEN nem generálok le oda növényevő jószágokat. (Akkor a trópusinak titulált -7 C fokos átlaghőmérsékletű, vihar idején -26 fokos dolgokról már ne is beszéljünk.)[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Én meg Sac Venommal tömöm most épp magam. Egyébként érdekes, hogy mikor ilyen drága cuccot nyúlsz le ugye, akkor rögtön jön a robotkutya meg a sentinelek. Ha legyakod őket és tovább folyatod a gyűjtést akkor egy darabig nem zargatnak. 6-7- et is össze lehet szedni, mire újra jönnek. Gondolom, hogy a gyorsaság az oka; feltételezem, hogy a sentinelek folött annak a felkiáltójeles kör alakú állapot jelzőnek nem szabad lejárnia mert akkor leadják a drótot a többieknek...még előtte kell kinyírni.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
De jó, hogy több mint 2 hét játék után jöttem rá arra, hogy nem csak a leszállóplatformokról lehet plutónium felhasználás nélkül felszállni, hanem a kis hajóhívó oszlopok (amin les-fel mennek a futófények) mellől is. Leszálláskor be kell célozni őket, ha megjelenik a nagy fehér célkereszt akkor E gomb.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Én már 50 óránál is többet toltam a játékba, tehát már megérte megvenni. És még közelébe sem járok a galaxis közepének...de most már én is unom. A Skyrimbe valami 200-250 órám van (ebbe belejátszik keményen, hogy sokszor egy bizonyos komolyabb mod miatt vettem elő újra a játékot) Most már van 48 slotos suitom, full fegyver, a hajót még lehet slotokkal növelni. De már az összes technikát ismerem, most már nem is megyek oda senkihez se, általában 90%-ban blueprinteket adnak, ami ugye "already known". Ezzel már egy motiváció ugrott is. A pénzgyűjtés sem élvezetes már, mert mit vegyek rajta? A modokkal el van az ember, nyilván beindultak a 3D-s progikhoz értők is, nyilván lesznek új hajók, növények, állatok, talán lesz olyan mod is ami az állatok AI-ján javít (mint a Skyrimben is voltak NPC AI-ját javító, változtató modok), de a játékot alapjaiban nem tudják a modderek megváltoztatni. A már említett soxor említett multi mellett, lehetne a harcrendszert egy kicsit turbózni, én még RPG elemeket is el tudok képzelni. Ha azok a nyavalyás idegenek adnának küldetéseket, keress meg ezt vagy azt, lehetne különlegesen erős, veszélyes állatok trófeáját begyűjteni, szóval nem csak a ruhádat fejlesztenéd, hanem magadat is. Persze ennek kevés esélyét látom, talán majd más megcsinálja ezt a procedurális RPG-t. Mindenesetre valami történet nagyon kellene a játékba, több faj, és a kereskedelem közbe információkhoz lehet jutni a fajok történelmével, konfliktusaikkal kapcsolatban stb. Szóval ez így nagyon nagyon üres, nincs élet, nincs pezsgés (amit korábban írtam, hogy a tarder központkban lenne több lény, ülnének járkálnának, beszélgetnének. Oda lehetne menni hozzájuk)
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nos igen úgy tűnik, hogy csak az elkötelezettek maradtak, azok pedig jól tudják a modok jelentőségét. De nem hinném, hogy pár ezer ember miatt a Sony tiltást eszközölne. Továbbá valószínű, hogy aki nem kérte vissza a pénzt, de nem játszik, várakozó állásponton van. Bízik az új funkciókban, ha tényleg lesz érdemi fejlesztés a HG-tól visszatérhetnek az alvó ügynökök ööö... játékosok. Mindenesetre ez azért nagyon komoly visszaesés. ...és én is hiányolom, hogy Sean nem nyilatkozik semmit valami videóban. Az aranylemez környékén szinte naponta jöttek a Seanos interjúk.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz Viper26 #1199 üzenetére
Mondjuk ezt nem tartom valószínűnek. Ha megnézed a modok letöltés számlálóját látszik, hogy néhány száz, vagy ezer ember tölti le. A legtöbb vásárlónak halvány fogalma sincs arról, hogy modolás létezik. Skyrim pedig 5 éves játék, de sokan most csodálkoznak rá, jééé ezzel ilyet is lehet.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Ez a vortex barlang a kockákkal jó dolog, mert oda nem jönnek le a robotkutyák meg a sentinelek.
Közben most látom, hogy a Big Thing modnak van már újabb kisebb fás változata....na ez már jól néz ki."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz ForRedGlory #1178 üzenetére
Próbáltam, kurv@ szar...
Amikor járkálsz lent a földön jól néznek ki a hatalmas gombák meg az Endor hold szerű fák, de ha repülsz rohadt idegesítő. A pofád előtt LOD-olnak a cuccok, sokszor bele is akadsz, nem látod hova szállsz le, ha kinézel magadnak a távolban mondjuk egy aranytömböt mire megközelíted eltakarják a nagy fák/gombák a látványt, már nem tudod hol keressed az aranyat, lehet hogy túl hamar szállsz le aztán mászkálhatsz.
Szal töröltem lefele gyorsan."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
- Változatos űrhajók nuku, holott ez egy ŰR játék. Jó lenne ha a kezdőhajót lehetett volna felfejleszteni külsőleg és belsőleg is, de nem. Mindig cseréld újabbra, amiből igazából csak 4-5 féle van.
Bevallom nekem is ez volt az egyik legnagyobb csalódás. Én is úgy képzeltem, hogy a meglévő űrhajódra craftolhatsz, fejleszthetsz slotokat...vagy akkor vehetnél is alkatrészeket is. Pl. vezérsíkok, ha erősebb hajtóművet csinálsz, akkor a hajó kinézete is változik stb. Mekkora királyság lenne már, ha lehetne pimpelni is az űrhajót. Hihetetlen mennyi ziccer kimaradt, de reménykedem, ha másban nem is a modderekben.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nagyon egyet értek. Sok dologban a modder közösség már beelőzött. Persze a nagyobb dolgok azért remélhetőleg a Hello Gamestől jönnek. pl. bázisépítés. (Mellesleg a belinkelt játék a Planet Nomad egyelőre csak ennyiben különbözik az NMS-től, mire megjelenik addigra már rég benne lesz az nms-ben is. )
Arra viszont számítok, hogy ez a procedurális galaxisos műfaj beindítja a játékfejlesztők fantáziáját, - mert látszik a hypból, hogy erre játékmenetre van igény - csak remélhetőleg a Seanék által elkövetett hibákból tanulva dobnak össze jó cuccokat. Egy Romvr által felvázolt játék nekem is az álmom.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
A galaxis térképnél nektek működik a scan? (TAB gomb), mert én hiába nyomom, nem csinál semmit.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nem tudom, de nekem olyan érzésem van, hogy egy bizonyos nyersanyag gyakorisága vagy ritkasága nem csak bolygó, hanem rendszerfüggő is. Én mint említettem a nikkellel szívtam, abban a rendszerben akárhány bolygóra mentem, akárhány kisbolygót szétlőttem nem volt nikkel. Arra gondolok, hogy ( ez a valóságban is elképzelhető), mikor kialakult az illető naprendszer, összecsomósodtak a bolygók, van olyan amiből kevesebb jutott a csillagközi porba és gázba.
A multi-toolt tényleg gyorsan fel lehet a 24-es slotra tápolni, most már szinte minden fejlesztési tervrajzom is megvan, úgyhogy már nem is foglalkozok azzal, hogy fegyvert keressek. Illetve, a fejlesztési tervrajzok nagy része is megvan már, most már szinte mindig azt kapom ha fali konzolon kérem le a tervrajzot vagy valami idegen ad cserébe, ajándékba, hogy "already known"... Ez az egyik olyan dolog,amitől a kritikusok tartottak, hogy elveszik a motiváció, hogy emiatt beszélj valakivel, sajna már én is tapasztalom.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Végre! Amit Seanék nem csináltak meg, megcsinálták a modderek!
A sírba vitt már, hogy az autopilot nem enged alacsonyan repülni.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz baphomet #1036 üzenetére
Engem az tévesztett meg, hogy soxor azzal a sárga lézert fellövő keresővel keresek. Mit kíván keresni? Transmission. Kiadja találatnak az épületet, aztán megyek oda, ezek szerint az observatoryt is transmissionnak veszi...
Egyébként megállapítottam, hogy nem egzotikus elemek közül nikkelt a legnehezebb találni. Bolygón még nem volt szerencsém hozzá, kisbolygókon igen, de ott is általában vas, iridium, arany, emeril, réz jön belőlük...most is hülyét kaptam, vagy 15 percig rohangáltam az aszteroidák közt, de egy gramm nikkel sem volt.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz whitezo88 #1023 üzenetére
Légkör nélküli holdak jellegzetes becsapódási kráterekkel. Nagyot dobna a hangulaton.
A gyűrűs bolygókat ígérték korábban, lehet, hogy majd később belekerülnek; a gázbolygókra az volt a válasz, hogy azért nincsenek mert azokra úgysem lehet leszállni. De attól még be lehetne tenni, a holdjaikra le lehet szállni, a gázbolygót meg úgy megoldani, hogy mikor kiválasztod, kiírná, hogy "gas giant, cant't landing", de látványra szuper lenne a hold egén terpeszkedő gázóriás.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Ezt a barlangban vagy lyukba elbújást én is szoktam csinálni. Még csak nem is életszerűtlen, ezt jól modellezték. Valóban nehéz meghalni, ha már egy kicsit is fel van tápolva a fegyvered, ruhád, Így a survival jelző tényleg megkérdőjeleződik.
Egyébként azt is olvastam, hogy az ügyfélszolgálathoz is vettek fel embereket, akik csak a bejövő hibajelentéseket, javaslatokat olvassák, dolgozzák fel. Azért érthető, hogy a javítások élveznek prioritást. A fejlesztésekkel kapcsolatban a bázisépítés ugye tervbe van véve, de szerintem ennek akkor lesz értelme, ha már elérted a galaxis közepét. Addig hajt a kiváncsiság, szóval én személy szerint biztos nem állnék neki építkezni, mert minek lébecoljak egy bolygón, úgyse tudok csinálni semmit, ha felépült a bázis. Lesek ki az ablakon? Még ha kocsmába lehetne járni.
A múltkor panaszkodtam, hogy nincsenek igazán nagy vízfelületek. Most már találtam bolygót egész normális tengerrel. Kiváncsi vagyok lesznek-e óceánia bolygók, ahol csak néhány kisebb nagyobb sziget van, a többi víz. A folyók viszont tényleg hiányoznak, és úgy tűnik a trailerekben látható sivatagbolygók is kimaradtak, homokdűnékkel. A másik ami jó dolog lenne, ha lennének kettős csillagú naprendszerek. Valójában a kettős-hármas csillagok a Tejútrendszerben gyakoribbak, mint a mi magányos Napunk. Zsír lenne a kettős naplemente.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
válasz jonnyjoker01 #976 üzenetére
Valszeg, de szerintem a modderek hamarabb beindulnak. Egy pár héten belül biztos megjelennek a különféle állat és növény pakkok. Skyrimhez is olyan brutál jó fegyver és páncélmodok vannak, hogy csak pislogok.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Én is bízok a modderekben és remélem Seanék is hallgatnak a rajongókra. Én is élvezem a játékot, de azért érzem folyamatosan, hogy ez így nem elég. Még néhány kisebb hangulati elem is sokat dob a komplett feelingen, amiknek a hiánya nem meghatározó, de mégis....pl. NPC-k. Az ok, hogy mondjuk egy obszervatóriumban csak egy ügyeletes ücsörög, de a trading postoknak semmi hangulata nincs. Jönnek mennek a hajók, de ez úgy volna igazi, ha pilóta kiszállna, járkálnának paltformon, a székeken üldögélne egy-két idegen, mások beszélgetnének, gesztikulálnának, tehát érezné az ember, hogy ez egy kereskedelmi központ.
A másik amit nagyon hiányolok, hogy nincsenek nagy síkságok, végeláthatatlan sztyeppék, nem igaz, hogy ilyet ne generálnának le. Lehet, hogy látványra unalmasabb, de az alföldek, nagy síkságok ugyanúgy hozzátartoznak egy bolygó képéhez, mint a hegyek. Nem találtam még nagy vízfelületeket sem.... szóval van javítanivaló...
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
- LOD-ra jó megoldás lenne, ha a Graphics menüben lehetne az értékét állítani. Így mindenki belőné a legjobbat attól függően, hogy mennyre combos VGA-ja van.
- Fejlesztéshez mekkora zsír dolog lenne, ha nem csak kis hajók hanem lezuhant csillaghajók is lennének (még ha jóval ritkábban is) a bolygókon. Egyébként a korai videókban láttunk ilyet, de kivették a játékból nagyon úgy tűnik. Pedig mekkora buli lenne már bejárni az elhagyott hajó folyosóit, cuccokat találni, az adott fajra jellemző dolgokat megismerni, lehetőleg olyanokat amik a monolithokban nem elérhetők stb.A magyar fordításhoz: nagyon jó ötlet, sok sikert! Nekem is jól jön és is az oroszos/németes korosztályhoz tartozom. Nagyon alap az angolom, sok dolgot itt is csak kábé értek meg.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
1.Vagy én vagyok a béna vagy tényleg csak shield virágok keresésével lehet a suit shieldjét tölteni? Mert az űrhajónál a shieldet lehet tápolni titaniummal, vassal, de az űrruhánál nem engedi. Elég frusztráló, hogy miközben a robotkutya lő szaladgálni kell virágot keresni. Az OK, hogy plusz páncélokat tudok craftolni, de tölteni nem lehet a meglévőt?
2. Hol a fenében lehet atlas keycardhoz jutni? Eddig még egy kereskedő, lezuhant műszaki pod, obszervatórium, semmi sem adta. Vagy azt majd az első Atlasz állomáson kapom?
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
A frissítést a steam magától telepíti (tulajdonságoknál azt állítottam be) vagy nekem kell kézzel?
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
A NMS teszt topicba amit írtam, ide is beteszem. Ahogy én látom a multi dolgot. Nem muszáj egyetérteni velem, csak egy példán hozom fel, miért nehézkes a multi ebben a játékban:
Csatlakozom azokhoz a véleményekhez, hogy nem az a baj, hogy nincs multi, hanem hogy hazudtak róla. Én ilyen szempontból nem csalódtam a játékban, amúgy sem vagyok multis típus, FPS-ekben is kijátszom a single kampányt aztán kalap kabát, engem a multi része a hülye vérpistikékkel nem érdekel.
Olyasmire gondoltam először, hogy lehetne benne coop mód egy barát listával. Pl. én vagyok Jonny01 és rákeresek hogy a haverom Peter02 fenn van-e a szerveren. Épp 15 kalóz támad, bajban vagyok: ráüzenek, gyere segíts...csak aztán már játszva a játékkal rájöttem, ez nem lenne kivitelezhető. Egy: honnan tudom Peter02 hol van a galaxisban? Ha játék őt a másik végébe 10.000 fényévre generálta, nem tud odaérni. Kettő: a hajtóművet mindig fejlesztgetni kell, ha még néhány száz fényévre is van és épp nincs nála üzemanyag és craftolni se tud, akkor mi értelme van, hogy várj leugrok egy bolygóra/űrállomásra mert pont nincs antimattrerem, teli a rakterem arannyal előbb eladom; mire megszerzi, odaugrik már rég leszedtek a kalózok. Szóval tényleg olyan hatalmas ez a NMS univerzum, a játék módja (korlátozott hatótáv, mindig craftolás) tényleg nagyon nehéz egy jó, egyműködős multit megcsinálni."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Na kb. én is így vagyok vele. Ezt a nyavalyás FPS droppot biztos hamar javítják.
Na akkor egy kis kritika: nem igazán vágom ezt a víz/vagy bármilyen más folyadék alatt úszkálva miért úgy van megoldva, mint más játékban az egy levegővételes merülés? Könyörgöm, itt űrruhában vagyok, annak a hátán meg ott az oxigénellátó, létfenntartó rendszer! Van egy mérgező légkörű bolygó és fel kell mennem a felszínre levegőt venni.... LOL! Semmi logika nincs benne. Kár az ilyen bosszantó megoldásokért, nem tudom minek kellett bele ez a szarság."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nekem 13,2 órám van benne úgy, hogy még csak most járok a 2. naprendszerben. Igaz sok idő elment a nyavalyás antimatterrel. Ami tényleg nagyon hiányzik a játékból az a lokális térkép, tehát a naprendszerek bolygói ill. egy bolygó felszini térképe. Elég lenne az ha csak a felfedezett területet mutatná, rajta a felfedezett objektumok ikonjával, nevével. Többször volt már, mikor röpködök, újra egy már felfedezett shelternél szálltam le, levegőből nehéz tájékozódni.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
A warp cell-el én is gondban vagyok, pedig már azt is csináltam, hogy nem jöttem el rögtön egy űrállomásról, hanem megvártam a ki-be jövő hajókat és mindegyiknek megkérdeztem a kapitányát, hogy mije van...hát eddig egynél sem volt warp cell.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Találtam egy bolygót amit már valaki felfedezett. Santor az illető neve Én egyébként defiant063 néven futok.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nekem is most jön a Steamről. Kicsit húzós az ára, de kell...és én továbbra is bízom abban, hogy a Hello Games hallgat a visszajelzésekre és a későbbi ingyenes patchekbe, updatetokba jó dolgok kerülhetnek be!
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Mivel az nem víz, hanem más folyadék, aminek esetleg más a fagyáspontja, mint a vízé
Erre én is gondoltam, de víz volt. Mert a csávó aki játszott vele craftoláshoz vizet keresett, meg is találta a víz alatt két tartály formájában. Egyébként eddig három csávó streamjét kísértem figyelemmel, mind a három szakállas volt. A "15 órás" csávókám ott nyomta be a pizzát meg a Red Bullokat...igazi kocka!
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Pontosabb csillagászati dolgokat nem is várok el tőle (arra tényleg ott az Elite vagy a tényleg szimulátor Space Engine), de olyan dolgokat be lehetett volna építeni, hogy ha egy bolygón nagy a gravitáció alacsonyabb lények vannak, ha nagyon hideg akkor vastag bundát viselnek stb. Nem kéne ide keringési idő meg kötött keringés, égi mechanika, de egy kis pluszt adna a légkör összetétel, gravitáció meg a bolygó nagysága, ha megjelenne infóként. Meg olyan illúzióromboló, hogy -80 fok van egy bolygón de a víz nincs befagyva. Azért mert ez valóban sci-fi és nem tudományos program, meg Larry Niven, Strurgeon meg más sci-fi szerzők adták a lore-t még őnáluk sincs folyékony víz -80 fokban. Érdekes lett volna pl. Hoth pálmafákkal...
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Szerintem igaza van az illetőnek, igaz még nem játszottam vele, de a steraemekből kitűnt, hogy nincs átfogó térkép, egy naprendszernek semmi felépítése sincs csak lebeg ott a bolygó, mennyivel hangulatosabb lenne egy naprendszer térkép, keringési pályákkal stb. tényleg igaz, ahogy említette valaki korábban itt, hogy ez tényleg nem űrszimulátor, csak gyűjtögetős, építkezős arcade. Egy szóval sem mondom, hogy rossz a játékmenet, de több ilyen szimulátoros elem kéne bele, ha már az univerzumban csavargunk. (pl a már általam említett dolog, hogy a légköri összetételt is kivették a játékból, nem kapunk infót legalább a bolygó gravitációjáról). A másik dolog, eddig amit láttam gameplayt, egyben sem volt olyan bolygó, hold aminek ne lett volna légköre és mindegyiken volt élet. Pedig eleinte még arról beszéltek, hogy csak a bolygók 10%-án lesz élet és azoknak is a 90%-án alacsonyabb rendű. Mondjuk ha nem akarták,hogy unalmas legyen a játékmenet a kopár bolygókkal, érthető a döntés, de azért lehetne néhány légkör nélküli élettelen planéta is, hogy valamennyire is legyen szimulátor hangulata a dolognak.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Tudom csak arra gondoltam, hogy olyan bolygón amin +10 fok van meg a Földéhez hasonló légkör, nem kéne használni az exosiutot, nem kellene így a ruha létfenntartójának tápolásával foglalkozni. Bár lehet, hogy csak én akarom így túlbonyolítani a dolgokat.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Hát igen elég sok a kérdőjel, pl. érdekes, hogy az első gameplay videókban még mikor felfedeztél egy bolygót kiírta a légköri összetételét, utána ez az infó már eltűnt. Nem tudom miért vették ki, pedig fontos infó lehet, pl. túlélés szempontjából. Lehet, hogy beszélt erről Sean, nem néztem meg minden videóját. Mindenesetre egyre nehezebb így kivárni 12-ét (PC-s verzióban vagyok érdekelt.)
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Nem semmi csomag. Továbbra is azt mondom, hogy megjelenés után lesz egy-két meglepi. Kiszivárgott gémpléjek ide vagy oda. Azért 1-2 hónap múlva zizzen be igazán az élet. Azért amikor több 10-100 ezren játszanak nemcsak a bug visszajelzések jönnek, hanem javaslatok is a fejlesztésre. Ha a Hello Games jó fej ezek mind-mind beépülésre kerülnek egy újabb update alkalmával. Mondjuk az lenne a király ha moddolható lenne a NMS. A modderek eszméletlen dolgokat tudnak csinálni, lásd Elder Scrolls, a Skyrim topicok a mai napig pörögnek annak ellenére, hogy egy 2011-es játékról van szó.
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Én csak azt sajnálom, hogy a PC-s verzióból a megjelenéshez ilyen közel sem láttunk még semmit sem. Bár mivel PS-ről portolták nem hiszem, hogy valami húdenagy különbség lenne a kettő között.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Én most 4GB-os GTX960-al+16GB RAM+i5-6500-al nyomom, 0-ás LOD-al még 1440-ben is élvezhető, full HD-n meg tök simán megy. Tényleg sokat csiszolt a progin a srác. Ebben a verzióban már nincs 2-es LOD az 1 a maximum. (Konzolból persze be lehet állítani.) A régi 0.972-es meg 0.973-as első verziókkal még 0-án is szaggatott. Bocs a többiektől , hogy más progiról dumálunk, de míg nem jön az NMS, addig is elütjük az időt. Végül is hasonló progiról van szó. Ugye a távlati tervekben benne van a felfedezős, építgetős SP, meg a multi is, gondolom azt már nem egyedül csinálja, mert ha igen, akkor ő Chuck Norris.
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
Ezt ismerem én is, pár hónapja napi szinten bóklászok vele. Pont most akartam ajánlani. Ráadásul egyedül csinálja a srác. Távlati tervek közt van egy NMS-hez hasonló felfedezős játékká alakítása, később pedig online MMORPG. A legújabb 0.9.8.0 trailere: [link]
[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
Brett001
aktív tag
No megnéztem ezt a 2 órás videót, hát vannak benne érdekes meg illúzióromboló dolgok. Pl. a már említett LOD mellett, milyen már az, hogy egy sziklaoszlopból kibányászom a közepét és a szikla teteje ott marad lebegve a levegőben? Meg ez a színes világűr! Mintha mindenhol egy csillagköd belsejében lennénk. A világűr bársonyfekete! Amúgy ez a 30 óra alatt elért a faszikám a galaxis közepébe is elég nehezen hihető, mikor ebben a videóban csak arra megy el másfél óra, hogy megjavítson egy lezuhant űrhajót. Igy első blikkre az ok, hogy craftolás a játék lényege, (ezt tudtuk) szeretem is az ilyesmit, de hogy minden csip-csup szarhoz (pl. egy enciklopédia elolvasásához) anyagot kell gyűjtögetni, egy idő után nyomasztó lesz majd. (pl. a Witcherben jól megoldották, hogy ha egyszer elkészitettél egy főzetet, csak alkohol kell hozzá, nem kell mindig mászkálni ismét gyógynövényért)
Másrészt való igaz, csak akkor lehet bővebbet mondani, ha már kijött és sokan játszanak vele, befutnak az első tapasztalatok. Nem sok olyan játék van amiről ennyit pofáztak volna a készítők (Dunát lehet rekeszteni a 15-25 perces Sean Murray-es videókkal), mégis alig tudunk valamit a játékról... például én kiváncsi leszek arra, hogy van-e szerepe hogy egy bolygónak mekkora a gravitációja? Lehet-e jetpack nélkül nagyokat ugrálva haladni egy a Holdunkhoz hasonló méretű bolygón/holdon? Itt a videóban is jártunk egy holdon de nem tudni mekkora a mérete.[ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
Új hozzászólás Aktív témák
● Tilos a warez! (másolt tartalmak, másolásvédelem kijátszása, stb.)
● Profil értékesítés tilos! (Steam, GOG.com, PSN és PH! végfelhasználói szerződése alapján)
- Steam deck valve 1010 hordozható játékkonzol
- Beszámítás! Lenovo Legion Go 512GB SSD játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! VALVE Steam Deck OLED 512GB SSD játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1116A), 6 hónap garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED 19.0.1. Dual-Boot Cfw okositott + 256GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó gari!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest