Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xmad
őstag
válasz
macilaci78 #28289 üzenetére
azzal csak rontasz a helyzeten...
-
csongi
Topikgazda
Lehet igen, lehet nem.
Ha rovidebb a nivo, es ahhoz lett igazitva az olaj mennyiseg, akkor allando tultolessel ment. Amit nem tudunk, hogy mennyivel. 1.4 literes uremertnel fel centi mar 10% tovletet is jelenthet siman.
Kivancsi lennek a levegoszur haz es a szekunder szuronel mennyi olaj van?
Persze meg is eheti, de egy 9K futott blokknal nem normalis.
Ekkora olajfogyasztas feher fusttel jar. Kizartnak tartom, hogy ne legyen olaj szaga.Anyukam szuzukija is allando friss olajban futott
A csere teljesen felesleges volt. -
bajnokpityu
félisten
válasz
macilaci78 #28291 üzenetére
Km? Mert ez nem oké 30korulig
-
DigitXT
nagyúr
válasz
macilaci78 #28291 üzenetére
Akkor nem kell olajcsere, mindig friss van benne.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28290 üzenetére
Csak ilyen tendencia alatt a javasolt 6k km csereperiódus alatt kétszer töltöm rá a töltetet.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
macilaci78 #28285 üzenetére
Fene akarna aggódni az olaj fogyasztás miatt.. Nagyon pici az olajtoltet.
30-40e km esetén nem szoktak ezek meg jelentősen fogyasztani. -
xmad
őstag
válasz
macilaci78 #28285 üzenetére
nem 10w30 kell abba is?
-
csongi
Topikgazda
válasz
macilaci78 #28285 üzenetére
Ha az 1.4 Literbol kivonom a rovid nivopalca reces 1/3 reszet, akkor pont annyi benne, amennyi nem kivul.
.
Ennyi taknyot felesleges bele onteni, eleg az xado olaj.
Vegyel bele egy meret helyes nivopalcat, es cserekor a megfelelo tolto mennyisggel ontsd fel. -
macilaci78
nagyúr
Most én is kérdezek: Honda SH300, 2014-es.
Feltűnt, hogy rövid a nívópálca, fogytán van az olaj.Xado 10W40 olaj és hozzá külön adalék van benne, ezzel töltöttem után. A nívó recés részének 1/4-1/3 mennyisége fogyott szűk 200 km-en, most rátöltve picit a max fölé sikeredett.
Aggódnom kellene, vagy ez a fogyás még elmegy?Olajak, szűrők kb 1900 km-rel ezelőtt cserélve, lassan elfogy a literes tartalék az utántöltéssel. 3000 km-nél terveztem olajcserét, szervizkönyv szerint 1,4 liter olajcserekor a töltőmennyiség. Összesen kb 9k km van a motorban.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28281 üzenetére
Hopp.
Kár, hogy nem előbb láttam.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
macilaci78 #28280 üzenetére
Az mekkora, amikor tudományosan megállapítod a saját motorodról, hogy ez igen, megvenném? Ilyenkor jön a megvilágosodás, hogy tulajdonképpen minek keresek másikat?
bajnokpityu: ha ismered a tulajt, könnyebb vele megállapodni.
-
yodamastah
őstag
válasz
macilaci78 #28280 üzenetére
-
bajnokpityu
félisten
válasz
macilaci78 #28280 üzenetére
Én árulom, és köszönöm
-
macilaci78
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28274 üzenetére
Szerintem érdemes megnézni. JSZP szerint a jelenlegi tulajdonos használni vette, évi kb 3k km-t ment vele, 1 szűk év műszaki van még rajta. Mindenképp bizalomgerjesztő a rendszámos hirdetés és a magyarországi 1. forgalombahelyezés. A JSZP szerinti 4 tulajdonos is valószínűleg csak 2 felhasználót jelent a gyakorlatban.
Ha a kötelező szervizek megvoltak* és nem látszik rajta sérülés, akkor nagy gond nem lehet vele.*olaj, szűrők mellett fékfolyadék csere, CVT váltó tisztítás, ellenőrzés
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #28278 üzenetére
Kiprobalgatom őket. Tmax nem hiszem, BMWk Hondak érdekesek 400ig.
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #28274 üzenetére
X-adv 350 lesz vagy tmax?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28274 üzenetére
Napos képeket elbírna.
-
xmad
őstag
válasz
bajnokpityu #28271 üzenetére
sok műanyag?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
bajnokpityu #28271 üzenetére
A kaland része...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #28270 üzenetére
Én meg beleolvastam az adv350 topicba és általános h zörög csattog...
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #28269 üzenetére
Nem hirdettem meg
A fura az, hogy 2017-2019es van egy csomó eladó, és nem nagyon fogynak el. Jó áron vannak pedig az újhoz képest. Találni 2017-2018ast . kb 3-3.5milllióért 10e km alatt. Miközben egy új techmax 6.2m
az 560asok (2020+) viszont 4.5-5 millió között nem sokáig vannak fent.
Voltak apróbb techinikai problémák a 2017-2019 as szériával, de a yamaha ezek mögé beállt, és a komolyabb hibákat gari időn túl is rendezték.
-
bajnokpityu
félisten
Trükk h nem hirdeted meg a régit. Én azóta se tettem..
Így nem lesz eladás, csere.. -
yodamastah
őstag
válasz
atomanti19 #28267 üzenetére
Én nem érzem rosszabb minőségnek sehol. Az új alu kormány nagyon királyul néz ki, az LCD kijelző is jó lett. Tetszik hogy a lámpák és az indexek feljebb vannak. Egy dolog nem tetszik. Keskenyebb lett kicsit a fejidom, és kicsit keveebb lett a lábtér rajta.
-
atomanti19
aktív tag
válasz
yodamastah #28266 üzenetére
Nekem ránézésre silányabbnak tűnt az új, illetve azt tippeltem vagy 10kg-al könnyebb, közbe meg valamicskét nehezebb. Az anyagokat tekintve sem rosszabb, kicsit olyan szellősebb a design, valszeg ezért is hittem azt, hogy könnyebb. Nekem a "régi" jön be nagyon. Gondolom kipu meg normák. Ivanicsnál mentem is vele, ugyan az móka, de nyilván ez csak egy tesztnapos vélemény.
-
yodamastah
őstag
válasz
atomanti19 #28265 üzenetére
Nos... amikor megvettem 4 éve, 10k volt benne, az volt a terv 30k környékén fiatalabbra cserélem. Most van benne 30k.
Pont ez a méregzöld tetszik, arany felnikkel. Elég sokat rá kéne fizetni egy 2 évesre, szóval annyira nem vagyok lelkes a csere miatt
Főleg hogy tavaly kipróbáltam az új modellt, és nem igazán éreztem különbséget az enyémhez képest. Alánézel és kb ugyanaz a motor. Nem megy jobban, hiába 560, az euro5 vissza is fogja. A váz, futómű fék ugyanaz. A felnik könnyebbek elvileg, aztán ennyi. Az új design és a tehcmax felszereltség viszont tetszik.
-
atomanti19
aktív tag
válasz
yodamastah #28263 üzenetére
Eladod??
-
Micsurin
nagyúr
Nem méregettünk... dobtunk fel egy új önindítót.
~2 hete hibátlan. -
yodamastah
őstag
A mocsok mellém állt. Ráérzett hogy pont ilyet akarok
-
Zodiacus
tag
Nem működik a kürt a Forzán. Van valami típushibája ? Az alábbi videón nem látom mit csinál vele. Be lehet állítani menüből?
https://www.youtube.com/watch?v=aKY-FaXo9aQ&list=LL&index=1 -
xmad
őstag
-
astrojoe12
tag
válasz
Zodiacus #28254 üzenetére
Az egyik ismerősöm ott dolgozik, ahol hetente ellenorzik a gyártók kenőanyagait az egész országból. Azt monda, hogy a leg hitványabb Tesco olaj is ellátja a feladatát a szokasos kilométer feléig. Tehat autóba, ha 10 ezernel cserélnél rendes olajat, akkor a Tescosat 5000nel kell cserelni. Motornak is gondolom felezni kell. A Mannol viszont jobb a Tescos olajtól, szerintem használhatod nyugodtan. Akkor vegyél jobbat, ha sokat túrázol hegyek között vagy sokat autópályázol tartós 120-al. Legalabbis szetintem ez elfogadható kompromisszum.
-
Zodiacus
tag
Mannol 4 takt motorolajról mi a véleményetek? Tudja a jaso ma 2 -t és észteres olaj. Régebbi robogómba mentem ilyennel kb. 10 ezret, szerintem a Repsolt veri. A Forza 300-ba merjem rakni?
-
DigitXT
nagyúr
válasz
DigitXT #22340 üzenetére
Lassan 5 év után újabb menet. Nagyjából erre a szintre sikerült vissza hajtogatni
az úszót, megnyomtam az indítógombot, azonnal röffent, és van alapjárat, töltés
is van alapjáraton bár nem sok*, xenon mellett merülne. Ez egyelőre nem számít.
Ami viszont számít, hogy az átmeneti rendszer megint szar, de most nagyon...
Feltételezem, hogy alacsony a benzinszint, relatíve, a múltkorinál alacsonyabb.Ui: viszont már nagyon unom ezt a kísérletezgetést, annak ellenére, hogy vannak
segédeszközeim, mint pl. lambdaszonda, így látom, hogy milyen a keverék...
Úgy érzem, már nem benzin folyik az ereimben, inkább fárasztó a szarakodás.Kell majd egy bátor tesztpilóta, aki ki meri vinni egy körre (ill. a vizsgaállomásra),
magamat nem érzem alkalmasnak erre: jó lenne ilyenkor egy könnyebb motor.*: 5-6A körül lehet, ennek elviszi a felét a szivattyú, a lambdaszonda, a műszerek.
Szerk: az alapjárati csavart 1 fordulatra tekertem ki, attól indult "túl könnyen"...
(Hidegen illene azért szívatót kérnie, legalábbis valamennyit mindenképp...)
-
kcsa
veterán
válasz
atomanti19 #28246 üzenetére
Már 10 éve se nagyon járt ilyen kis értékű jármű mellé semmi sajna.
-
yodamastah
őstag
válasz
atomanti19 #28246 üzenetére
18ban én kaptam egy dobozt az xmaxhoz. Persze ha nem kérdezek rá, akkor nem kaptam volna semmit
Konzolt már nekem kellett megvenni.
-
xmad
őstag
válasz
atomanti19 #28246 üzenetére
szerintem nem.. új autónál se nagyon jellemző ma már.. legalábbis én amit vettem 2 autót egyiknél se adtak semmit.. vagyis utóbbinál igen de csak mert ismertem az értékesítőt. de ott is annyi volt hogy ingyenesen rá dobta a meghosszabbított 8 év garit
-
DigitXT
nagyúr
válasz
csongi #28238 üzenetére
Jaja, de aki fordítva rakja össze a szívatót, magára vessen.
Mondom talán nincs szikra: oké, gyertya ki, szopás, mert ugye a
másik oldalon van, a motor meg le van rakva a fal mellé, annyira
meg nem vagyok jól, hogy mozgassam... korom fekete, tisztítás,
utána teszt, oké, szikra van. Rögtön el is kapta, de meg is állt.
Szegény a keverék. Szívatót neki. Nem reagál, sőt, rosszabb lett.
Levettem az úszóházat, hátha kevés a benzin, de nem, az is van.Mondom mintha a szívatót fordítva raktam volna be. És tényleg!
Helyre raktam, rögtön indult, de most meg nagyon dús + nagyon
gyanús erős benzinszag kezdett terjengeni (az az "áramtalanító"
kapcsoló felé kapkodó érzést kiváltó fajta), és valóban... Biztos,
hogy mikor félredobtam a karbit, hogy még egyszer megnézem
az alapjárati fúvókát, megnyomta az úszót. A túlfolyó dolgozott.Tipikus egyet előre, kettőt hátra történet. De mentségére legyen
szólva, hogy nagyon kijöttem a gyakorlatból (kihagyott évek).
De már nincs más hátra, mint az úszó beállítása, aztán a többi...
Alapjárati keverék leginkább: amúgyis meg kellett volna csinálni. -
atomanti19
aktív tag
Hivatalos Yamaha kereskedések új / használt motor vásárlásánál dobnak vmi akciót vagy ajándékot? Pl. doboz vagy ilyenek? Érdemes puhítgatni őket, vagy több helyet megkérdeznem?
Xmax 300-al nincsenek jó tapasztalataim a márkaszervizekkel, kereskedésekkel ilyen téren. De pl 3-4 Mft értéknél már azért csak rádobnak a bolondnak valami kis plusszt nem?
-
xmad
őstag
válasz
csongi #28244 üzenetére
ezt nem tudom, nekem a hondába az MB van írva.. de robogó nyilván mehet MA -val is. csak abban a nedves kuplung miatt valami súrlódás növelő vagy valami ilyesmi adalék van, hogy ne csússzon meg a kuplung.. MB olajban meg ugye ez nincs, mert nem kell. ezért fogyaszthat kevesebb benzint is, de hogy ez mérhető-e azt nem tudom
-
csongi
Topikgazda
Igen. A 400nak csak a CVT-je van, legalábbis a 2010-12 évjáratig. Utána nem követtem mit fejleszetttek.
Raktam én is MA-s olajat robogóba, az volt éppen polcon.
A scooter szokták beltenni a manualba. de hogy az mit is takar nem tudom pontosan. Sztem olyan minősítés nincs, Fogyasztás gerjesztés lehet? -
xmad
őstag
válasz
yodamastah #28241 üzenetére
nekem az oxford farmeromban ilyen sas-tec van, nem a bevágott. kényelmes, teljesen jó
-
xmad
őstag
válasz
yodamastah #28240 üzenetére
nem tudtam, alapvetően arra a robogóra gondoltam aminek száraz kuplungja van, hogy oda az MB olajat szokták előírni.. elvileg annak jobb az üzemanyag takarékossága is.
-
yodamastah
őstag
válasz
astrojoe12 #28233 üzenetére
Elég puha a sas-tec, de hogy a gyárihoz képest milyen azt mi honnan tudjuk?
A sas tec vékony, még a level2 is. Szetinem a kényelemmel nem lesz gond. Térdhez lehet a bevágott lenne jobb. Én csípőhöz vettem, oda nem kellett bevágás.
Rendelj meg több félét, és ami nem kell, küldd vissza.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
DigitXT #28226 üzenetére
Jelentem annyira dzsuvás volt a karbi, hogy arra nincs megfelelő kifejezés...
A fúvókák karbitisztító, ultrahangos mosó, kompresszor (!) kombóval lettek
végül átjárhatók, szó nincs arról amikor a szerelő csak belefújt az út szélén.Leengedtem a benzint is, jó pár pici apró törmelék úszik benne, ám a végén
csak kíváncsi voltam, hogy beröffen-e. Nos abszolút nem, de a lifepo4 bírja.Egyelőre ennyi: pár másodpercig dohogott szóval kell legyen szikra, viszont
mintha benzin nem lenne. Igaz üresnek jelzi, de a nyomás még felépül.
Apropó nyomás... konkrétan a lezárótű bele volt rohadva a helyére, szóval a
korábban látott nyomás vélhetően csak a karbi előtt épült fel, benne semmi.Az úszó meg full sárga már, de talán még úszik valamennyire. Semmi se jó:
erre mondják, hogy a Jurrasic Worldben a 20-30 éve ott rohadó alias "fellelt
állapotú" autóban nem biztos, hogy elég egy akku csere... Nyehehe. -
astrojoe12
tag
Sziasztok!
A gyári lvl2 térdvédőnél mennyivel puhább anyagúak ezek az újak az alsó sorban? Nagyon nyomja a térdkalácsomat a gyári és nemrég ezeket ajánlottátok. Már rendelés előtt vagyok.
És szerintetek melyik a jobb, a bevágott, vagy a teli?
Gyári:
Új:
-
xmad
őstag
válasz
bajnokpityu #28230 üzenetére
5w50-et ír a manualja, legalábbis amit én láttam, viszont ami nekem érdekes, hogy MA or MA2 olajat ír elő.. robogóba minek??? nem nedves kuplungos.. a hőmérséklet táblázat viszont teljesen idejét múlt. ( gondolom vízhűtéses a gép nem? ) ha igen akkor egyforma melegen a hőfok télen és nyáron is..
ha léghűtéses, vagy lég-olaj hűtéses akkor van jelentősége a hőmérséklet táblázatnak.. -
bajnokpityu
félisten
válasz
atomanti19 #28228 üzenetére
Jelentősen drágább az 5w. De nembaj. Nem kell sok. Én azt használok.
J300 gyári előírást elirtak a könyvben. Aszongya 0w50 a default, amitől elterhetsz bizonyos hőmérséklet tartomány esetén. Köszi.
-
xmad
őstag
MB vagy MA2 olajat használtok?
-
atomanti19
aktív tag
válasz
bajnokpityu #28222 üzenetére
5100-ment bele egyszer, mert mikor vettem a robit, olyanom volt otthon. De egyébként Scooter Expert. Minden gyári szervizén is 10w40-et kapott, gondoltam nem én kezdem el vékonyabbal etetni 30k km után.
Egyszer annó itt olvastam, hogy talán ha hidegebb lenne, akkor jobb lenne az 5w, de nem mentem bele jobban, mert nem vagyok szakértő. -
DigitXT
nagyúr
válasz
DigitXT #28226 üzenetére
Ha levonjuk az apróságokat, akkor kijön hogy 52,6A, ami 12,5V-on 657W.
Láss csodát, 3 évvel ezelőtt is ilyesmit számolgattam. Csak akkor még az
ólom savas akku belső ellenállását becsültem 20mOhm-ra. Ez meg 10. -
DigitXT
nagyúr
válasz
DigitXT #28223 üzenetére
Na kérem szépen. A 100A BMS röhögve elég, hiszen akkora áramot csak akkor ránt(ana) be, amikor (ill. ha) "megszorul" az indítómotor, de egyelőre ilyet nem tapasztaltam, nagyon simán pörgeti a korábban is kimért 57A áram fogyasztás körül.
Ez amúgy nem csak az indítómotor magában, megy a benzinszivattyú (~2.5A), meg a lambaszonda fűtés (~1.7A). Apróság*, tudom, de azért mennek...
És igen, egy gyári Madisonban membrános szivattyú van, és nincs lambdaszonda.
Lassú reagálású a BMS szoftvere, ilyen 5 mp-enként frissít, de bátran tudtam nyektetni az akkunak meg se kottyan, attól meg nem kellett félni, hogy beindul, mert hiába van benzinnyomás, el van dugulva a karbi a 3 éves benzintől. Következő projekt, hogy karbi ki, és megy befelé az ultrahangos mosóba...*: a xenon már odabaszósabb, az olyan +8A, ha bemelegedett, de amúgy nem szoktam felkapcsolt lámpával indítózni, nehogy túlterheljem az akkut, na ezt nem fogom. Az egy dolog, hogy 36Ah**, de amúgy elméletileg tudna 330A indítóáramot, és a mellékelt ábra szerint ennek ötödét ha le kell adnia, amit mindössze 0,5V körüli feszültségeséssel megcsinál. Szerintem baromi jól bírja. Más kérdés, hogy mennyire lesz barátja a zord környezet, ilyen szempontból egy műanyag dobozba csomagolt ólom-savas lehetőleg AGM akku egész biztos, hogy igénytelenebb.
**: és ezt nem úgy értjuk, mint a 24Ah a sárga akkun, hogy 20 óra alatt kiszenvedi. Nem, ez nagy terhelésen is közel ezt tudja, bár csak 10A-rel tudtam meríteni (pici a tesztelőm), de simán leadja folyamatosan több, mint 3.5 órán keresztül. Ennek mondjuk nincs különösebb jelentősége, de mondjuk egy generátor hiba esetén egy full töltésről még simán elmenne ennyit, kivilágítva, meg minden. Nem rossz, na.
-
DigitXT
nagyúr
válasz
Grillo #28224 üzenetére
Uh, ez fájt.
Nem, ez a Madison akkuja (volt és lesz), hivatalosan egy hete már keresőképes vagyok (számítógépet nyomni itthonról is lehet jeligére), egyre jobb a bal vállam is (jövő héten talán már autót is fogok vezetni), csak éppen gyógytornára nem sikerült még eljutni... Nade ami késik, maga esik bele. Amúgy minden fasza.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
atomanti19 #28218 üzenetére
Milyen olajat raksz bele?
Azért az 5w40 már literenként valami. Markaszervizben 10w40volt a szokás. -
csongi
Topikgazda
válasz
atomanti19 #28219 üzenetére
Keszlet csak metrikus meretekbe van, es nem mindegyik keverek jo mindenhova.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
atomanti19 #28219 üzenetére
Ajánlás alapján a Kaptásba vittem eredetvizsgára, 15 perc alatt megvoltak vele. Műszakit is vállalnak.
-
atomanti19
aktív tag
Valakinek van pro tippje, gumitömítésekre? Nagyfaternak van egy készlete, amivel munkagépekhez készítettünk tömítéseket, de nincs benne olyan apró ami nekem kéne pl. xmax olajbeöntő tömítés. Lehet venni valamilyen készletet, amiben jó sanszal benne van pl. ez a méret ? Nyilván még sok máshoz is kellene, magasnyomású, autók, kerti permetező etc.
Bp.-en műszakiztatós helyet tud ajánlani valaki? 9. ker környéke
-
csongi
Topikgazda
válasz
macilaci78 #28214 üzenetére
valoszinuleg igen.
Nem csodalkozom, ma extrem idiota nap van, sztem a front. -
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Kiütötték alólam az SH-t a minap, az illető elismerte felelősségét.
Semmi komoly, takarásból jött elém, miután én már a szabad jelzésemen beértem a kereszteződésbe. Az első kerék fékezés közben a B-oszlop környékén ért a kocsihoz, kofordult jobbra, a motor pedig követte. A kormányvégsúly valahol a C-oszlop mögött támasztotta meg a motort, nem feküdt el, kb 60°-os szögben állt meg, én pedig beestem a kocsi és a motor közé. Nekem kb semmi bajom nem lett, a bal lábam volt a motor alatt, de nem volt rajta a motor súlya, hiszen állt a kerekein.
Aki gyalogos odajött segíteni, egyből kiabáltam, hogy állítsa le a motort. Egyrészt ne járjon döntve, másrészt nehogy járó motorral kezdjék el ráncigálni a gázkarnál fogva.Na, kormányvégsúly kicsit kopott (garázsajtó), a fékkar végén nincs semmi, a bal oldali tükör lelazult, a motor hátulját lenyomva az első kereket megpörgetve egyenesen és szabadon forog, szemből és fentről is belenézve szimmetrikus, függőleges, menet közben nem húz semerre.
Viszont a kormány bal szára kicsit lóg és hátrébb áll, kb úgy, mint az oktató motoron, amit egyszer alám adtak, illetve az idomon lévő nyílás sem középen van már.Ki lehet ezt igazítani, vagy csere?
A biztosítási része folyamatban van. -
Zodiacus
tag
Honda Forza 300-350- nél 12 ezer km írnak olajcserére. Nem sok az egy kicsit? Robogóba 3 ezrenként szoktam Tigerben 6 ezer.
-
Madball
csendes tag
válasz
yodamastah #28198 üzenetére
Azért nem ugyanolyan gumi van a két motoron, lehet más dőlésszögnél ér véget a futófelület
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #28204 üzenetére
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #28203 üzenetére
A motor. Panigale v4. Na de ez itt nagyon off.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #28202 üzenetére
mi v4? a supercorsa? vagy villa?
-
yodamastah
őstag
válasz
bajnokpityu #28201 üzenetére
Ez a fotón az alap V4. Nem tudom melyik lehet a jobb. Keményen oda kell rakni a motort hogy kevés legyen a villa ezeken a motorokon. És ha kevés, lehet a beállítás a gond. Átlag halandónak bőven elég az ami neked van.
A Tmax-é az mindenkébb gyengébb
-
bajnokpityu
félisten
válasz
yodamastah #28198 üzenetére
paniban milyen a villa? jobb, mint a mi öhlinsünk?
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Új F Speed ZTECH Z-02 elektromos robogó 2 év jótállással
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- Használt Stadler Form hideg párásító ingyenes szállítással
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Kompakt méretű Delonghi ECAM 23.210.B automata kávéfőző
- Elektromos rollerek eladók kiváló áron (500/750 Watt)
- Vadonatúj Quickwheel MAX Urban elektromos roller, 500 watt, 30 km/h, 45km,15Ah akku, számla
- iScooter i10Max Elektromos Roller 750W bontatlan dobozában, számla, gari
- 3 db Bestron TORONY VENTILÁTOR AFT760W hibátlan újszerű állapotban NAGYON OLCSÓN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest