-
GAMEPOD.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nem volt ez "nagy" dolog: beírtam, hogy pénteken megyek gurulni, az biztos,
ha valaki akar csatlakozni, akkor örömmel veszem... Erre én csatlakoztam.De amúgy összességében jó volt. Kicsit néha uncsi, kicsit pörgős is (főleg,
miután spontán szétszakadt a mezőny), meg kicsit beszélgetős... Élőszóban
azért más. Meg jó ugye "fejet" társítani az avatar mellé. A vörösvári "incidens"
mondjuk egy kicsit hazavágta az élményt, de legközelebb jobban szervezzük,
meg valami kommunikációt is érdemes rittyenteni. (Intercom? PMR? Telefon.) -
DigitXT
félisten
Ezexerint ismered? Ez már fél siker. Egy kis plexit néztem, bár nem beszéltem
(még) az emberrel, hogy mennyire aktuális a dolog. (Van-e pl.) Mosquito meg
viccelődött anno, hogy legurul velem oda, ha megtankolom a mociját.Nem ismerem
Úgy más: olvastam egyik hirdetésénél, hogy (már) nem is él a telefonszám stb.
Mondjuk qrvaegyszerű: megcsörgetem, és ha nem él, akkor ennyi... De baromi
sok cuccot hirdet(ett), nekem meg baromira nem volt sürgős (és most sem az).kcsa: úgy kell azt. Egyet jobbra, egyet balra, utána lehet nyugodtan motorozni.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
Ááá, literje volt annyi :-)
Autónál is mindig jó minőségű olajat rakok bele, mert sok rossz tapasztalatot hallottam. De szerintem tényleg nem lényeg, hogy x ezer kilóméterenként 800 ft-tal drágább az olajcsere.Más:
húúúúúúú, de meleg volt ma. kapucsnis vékony pulcsi, protektor, téli kabát kigombolva. Szétizzadtam magam mire beértem a 16-ból az Oktogonra -
DigitXT
félisten
A hosszú szár* biztosítja, hogy védjen is. Különben minek veszed fel?
Perec esetén lecsúszik a kezedről, nyúzod végig a bőröd... Ugyanígy
nem tudom értelmezni az ujjatlan "biciklis" kesztyűket: max. az első
tenyeres érkezést fogja (több, mint a semmi, de...), csúszásnál kuka.Ezek a nyári (!) bőrkesztyűk annyira nem melegek. Oké, amikor nem
vettem fel a kabátot sem, akkor a kesztyűt sem: felelőtlenség, tudom.*: elvileg van rajta egy tépőzáras rögzítés, ami a csuklódnál megfogja.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
Nekem ilyenem van (feketében), nyáron "kellemes viselet" (hűvösebb időkben persze (csupasz gépen) kevésnek bizonyult). Mondjuk szúnyog kollégának nem jött be, de szerintem ott az ő kezével van a gond.
DigitXT!
"Perec esetén lecsúszik a kezedről..."
Amit linkeltem az pont csuklónál tépőzározható (gondolom (egy-két kivételtől eltekintve) a többi rövid szárú is ilyen), nem hiszem hogy lecsúszna ha arról van szó...persze kipróbálni azért nem fogom hogy megtudjuk."Ugyanígy nem tudom értelmezni az ujjatlan "biciklis" kesztyűket..."
Bár sosem bicikliztem de szerintem azoknak az elsődleges célja nem az hogy esés esetén védjen, hanem az hogy védje az ember tenyerét attól hogy törje a kormány.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
Egyikkel sem élek, meg szerintem 6000K még nem hupilila (az 8000+!),
de köszönöm: jegyeztem a tippet! Hajlok arra, hogy maradok 4300K-nál:
az 5000 sem rossz (azt mondják), csak az finoman szólva "ritkább"...Viszont fura (szar!) a trafó, mert vibrál picit a fény, és a fordulatszámmal
változik a színe: nem sokat, csak a fehér falon látom. De azért látom.
Előző trafóm ugyan 11V alatt nem működött, de ilyet nem csinált. Csak
elégett, de ahhoz is kellett 3 év napi használat... Ez ~9V-ról izzítja az
ívfényt, de ilyen áron? Nem tűnik túl stabilnak. Volt mondjuk 2-3KHUF.HGabor89: BMW-k láncosak
Van azért kardános is belőlük szép számmal. -
DigitXT
félisten
D2S izzóhoz való foncsorom van. Konkrétan projektor. Ezért látok vele
olyan jól, mint korábban sosem, és ezért nem vakítok. Annyira sem, mint
egy halogén H7 refis motor nappal: ezt a guruláskor megtapasztalhattuk.
Ha én is felqrom a refit, az más. Sajna más "defektjei" nem relevánsak,
de a tapasztalatot ismét megköszönöm! 4300 vagy 5000K lesz a vége. -
DigitXT
félisten
Ami állítja magát az is csak a csomagtartó terheléséhez, induláskor.
Motoron ez irreleváns. Nem baj, ha nem értesz hozzá, de akkor ne add
a szakértőt a témában, mert elég hülyén néz ki. Körbejártam, hidd el.
(4 fórumtárs gurult velem, és csak AndrewTdi halogén refije vakított...) -
DigitXT
félisten
-
Something_
őstag
Hmm, fain :-)
Tavaly télen, amikor eladtam az autómat, akkor aznap este hívtak, hogy hengerfejes, forralja a vizet! Előtte semmi baja nem volt az autónak, rendszeresen karban volt tartva, annak ellenére, hogy 94-es BMW volt.
Kiderült, hogy a termosztát behalt, mert nem használtam kb 2 hónapig, mert már meg volt a mostani autóm.Lehet köze a termosztát halálnak/dugulásnak/beállásnak az álláshoz? Ez a Majesty az elmúlt 12 hónapban kb 150 km-t ment. Az elmúlt 24 hónapban meg max 2000-et.
Ahogy én tudom, nem tesz jót az állás sem a motornak, sem az autónak. :-(
5 év alatt 7.000 km-t tett bele a kollégám :-) -
Something_
őstag
Hmm. Eljottem egy kis kihalt dombos helyre meghajtani a gepet, de meg igy is melegszik 10-12 km megtetele utan. Elcsavartam neki 2x3szor 100ig, hatha helyre rakja magat, de az eredmeny az lett, hogy haromnegyed fele ment a mutato. Felrealltam kb 3 perce, most meg visszament a normal allasba.
-
Brogyi
senior tag
Mennyit vesz fel egy ilyen kék gyertya? Csak azért mert érdekes lehet a stabilizátor kivitelezése. Értelme meg persze a +12V lenne. Volt vele akkor pozitív eredmény?
A vízről pedig ha jó idő lesz majd leugrok hozzád, és megcsináljuk közösen. Ha már kitaláltad.
Nekem nehéz a bp-i utcán ez ilyen egyszerű dolog is.A múltkor hogy lehurrogtátok a kis pleximet.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ne velem vitatkozz, én csak idéztem. Egyedül az 1/2, 3/4-ed, stb. semmitmondó összehasonlításai ellen szólaltam fel. Vízhőmérséklet pontosan? Azt kellene nézni.
Szerk: nekem a passzív borda 60 fok körül szokott lenni... Amikor beragadtam egy istentelen nagy dugóba, láttam 80 fokot is. A vízhőmérsékletem nyilván több.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Pár perc.. Ahha..
Homorúdfürdőről ~700Km "simán" hazajött úgy,hogy nem volt víz keringetve a blokkban és állandóan a piros tartományban volt a mutató,és folyamatosan forralta a vizet. .( Fel lett cserélve a két cső a vízpumpánál ) Hengerfejtömítés csere oszt ennyi. Nem az én gépem volt!Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
balazs1011
aktív tag
Sztenderen fel lehet melegíteni úgy hogy bekapcsoljon a ventillátor.
Ha elindulok akkor hül vissza a visszatérő cső.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
-
Brogyi
senior tag
Össze kellene jönni, és egy pihenő keretén belül az infrás hőmérővel bele kell lőni a hűtővízes tarályba.
Ha a víz hőfoka +-2°C akkor vagy megszokod mit mutat a tied vagy amit javasoltam, hogy a kijelző műszer nem jó. Csak az zavar, hogy a ventilátorod jó helyen kapcsol (3/4 résznél).
Azt hiszem a mi háromszögünk jó kis túra. Csak valami sima út legyen.
Erről jut eszembe te valmilyen telo felújjításról beszéltél. Mennyi volt hol volt?
Gyanús nekem a sajátom. Valami kemény olajat raktak bele. -
balazs1011
aktív tag
-
kcsa
veterán
Ennél van professzionálisabb módszer, pár helyen vállalnak injektor diagnosztikát. De kolléga már cserélt injektort, kevéssé hiszem hogy az új is bepisil.
A kopottság nekem sem az első tippem, de már ki tudja
A problémája az olaj benzinesedése. Ez persze még mindig lehet hogy a rövid távok miatt van, ez is javaslatom volt hogy menjen egy hosszú kört olajcsere előtt/után, hogy akkor mi történik.
-
longwild
aktív tag
Na a kopottsag azt hiszem nalam fog jatszani... vagy mi ez a felragadt gyuru meg olajban atmosas?
A kartergaz van rendesen, nem tapasztaltam ki, hogy mikor, de a legszuro aljan van kicsi atlatszo gumi tartaly es annak aljan van 2-3mm olajszeru trutyi...
A rongyos tesztnel hideg, meleg motor, fullgaz vagy hogy kell?
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
-
balazs1011
aktív tag
Röviden.
A régi és az új injektorfej sem pisil, rendesen porlaszt.Bár olvastam olyat is hogy
számít a szórás szélessége ,erőssége is.
Kartergáz:a légszűrő házban nincs olaj és a légszűrő szivacs sem olajos.
Olajat nem eszi inkább termeli
Olajcsere már többször megvolt (3)
Olajat nem eszi melegre járatásnál és kövér gáznál semmi füst nem látható.
Bár ronggyal még nem próbáltam,de nélküle már igen.Váz: olyan mintha a nyaknál hajlana ,ezt inkább menet közben lehet érezni.
Nem olyan mint egy nagymotor első futóműve.A hátulja stabil.
Telóolaj cseréje nálam is megvolt ,konkrét mennyiség nélkül.
A könyve 195 cm3-t ír ,Moto Italiánál pedig 270cm3-t mondtak.
Most 270cm3 van benne 10W-sFeszültség:akkun mérve:alapjáraton 13~ ,fordulaton sem megy 13.8 vagy 14.5 fölé
azt hiszem,de nem biztos.vissza kellene néznem a fórum hsz-eket.
Az injektoron hogy tudok feszt. mérni?
A napi többszöri gyujtás rá és le +elindítás most is megvan.Nem tapasztaltam az olajszint emelkedését.
Múltkor mentem vele kb.80-100km-t akor emelkedett meg egy kicsit.
Többek közt ezért gondoltam arra hogy a szivató állandóan megy.
Most fogyasztást nem mértem.
Ja és használtam Wyns motorbelső mosót is ,kicsit nagyobb mennyiségben.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
balazs1011
aktív tag
-
longwild
aktív tag
Bizony. 3dl, 1,2l a teljes fullra kicsöpögtetett feltöltési mennyiség. Azaz 2500km alatt 25%. Tisztában vagyok vele, hogy nem jó jel
Azonban mondhatni analfabéta vagyok a robik motorjaihoz, így ha tudtok, adjatok tippeket. A vidd el a márkaszervizbe nem játszik
Érdemes lehet motortisztító olajjal átjáratni? Milyen fajtával? Azt hiszem, Te használtál is ilyet...
Milyen egyéb megoldás jöhet még szóba?kcsa: válasz első mondatomban kieg: az 1l feltöltést a szervizek szokták mondani/könyv írja, mert középsztenderen engedik le az olajat és nem várnak sokat. Én sokat várok és ki is döntöm a motorból, így bele megy 1,2l.
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
"Teljesen altalanos hiba a hengerfej pakolas csere mert atdolgozik a vizterbe, es melegiti, de annak oka van es amig azt meg nem fejti es ki nem javitja, folyamatos lesz a tomites cserelgetese es sokba faj."
Mármint arra gondolsz, hogy hiba csak a tömítés cseréje? Ha így van, ezzel egyetértek. Ha a hengerfej-tömítéstől melegszik a víz, annak más jele is van: vízgőzös kipufogógáz és/vagy habzó olajos hűtőfolyadék, aminek emelkedik a szintje. De csak melegedést okozzon? Azt furcsállom
-
DigitXT
félisten
Igen, de minek. Pont azért nem akarom áthozni, mivel véleményem nekem is
van, de elég legyen belőle annyi, amennyit eddig leírtam: kár ezen összeveszni!A lényeg, hogy mindenkinek csak az a legjobb, ahogy Ő csinálja. Hiszen azért
csinálja úgy, mert azt gondolja, hogy az a legjobb. (Hogy más mit gondol róla,
az meg a más dolga.) Mikor rá akarják beszélni a másikat a saját véleményükre,
és ez általában átcsap heveny személyeskedésbe, az a "legjobb": megnevelni ill.
a saját véleményünkhöz igazítani felnőtt embereket? Nem lehet. Aki konfliktusba
belemegy, az belemegy. Az rugdoshatja a közlekedőtársakat lefelé a motorról.Most őszintén: máshogy fogsz menni, ha valaki azt mondja, hogy ne így? Nem...
Akkor meg? Jó példát mutatsz amúgy? Nem. Akkor meg? Kár a leütésért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vírusirtó topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- MIUI / HyperOS topik
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban