Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz kokokka #44728 üzenetére

    azért is írtam, hogy létezik domino, listaár, és korrekt forrású független opció is.
    a támogatás a lényeg, néhány gsm üzletben is lehet korrekt gyártói jótállással venni készüléket, és ha drágább is, mint a bolti garis, akkor is érdemesebb azt venni, sok esetleges kellemetlenségtől megkímélheti magát az ember, ha meghibásodik a telefonja.
    a kötöttség sem mindenkinek probléma, aki mindentől függetlenül is használja adott előfizetést, annak mindegy, tarifára meg nem muszáj hűséget aláírni, elég csak az előfizetésre, és akkor probléma nélkül lehet ugrálni az aktuálisan legolcsóbb előfizetésre is.

    Bazsee71; ilyen is van, de ez a sokkal ritkább, és még mindig jobban jártál, mert a bolti garival még ennyit sem szoktak csinálni, ott jellemzően nem nyelik be a kárt, hiába jársz a nyakukra, meg fenyegetőzöl, pláne ha kérdéses feltételekkel lett vásárolva a készülék...
    sok "garis" ügyet intézek, természetes és jogi személyeknek egyaránt, és pont a samsung terén van a legtöbb pozitív tapasztalatom, pláne a prémium szerviz terén.
    boltok - bolti gari - esetén is besegítek néha a vásárlóknak, de ott sokkal több a hibalehetőség, így kevesebb a jó eredmény is.

    [ Szerkesztve ]

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés