Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Taru

    tag

    Sziasztok!

    Kis segítséget kérnék. Apukám elrontotta 3x a pin kódját (mivel rossz a telefon és azt gondolta, hogy ha újra indítja akkor rendbe jön, de elfelejtette a kódot, mert sose szokta újra indítani), nagy nehezen előkerestem a vásárláskor kapott pin cetlit és beirogattam a puk kódot. A probléma viszont itt kezdődik, elfogadta, majd kért új pint, majd közölte, hogy nem jó a puk és kezdtük előről (megadtam 2x az új pint, próbáltam az eredetit és teljesen mást is,próbáltam a puk2-vel is, de ugyanez történt). Most már semmilyen számot nem kér (itt olvasgattam, ha jól értem akkor ez a kártya most kuka állapotú).

    A következő a kérdésem: Tudunk-e a T-nél Dominosként másik kártyát kérni, aminek ugyanez lesz a telefonszáma (mivel apukám 80 éves és az összes ismerőse is hasonló korú, így egy új telefonszám gond lenne)?

    Az nem gond, hogy a rajta tárolt adatok vesznek, még az se igazán, hogy a rátöltött pénz elvész (inkább őt hívják, csak azért töltünk rá, hogy a számot ne veszítsük el, most se volt rajta sok), csak az számít, hogy így vagy úgy, de a telefonszám megmaradjon.

    Szerződésünk nincs(?), kb 16 éve vásároltuk a kártyát egy Nokia 3310-el (szerződés nincs vagy elveszett, a Nokia 3310-re utaló pár fecnink van (talán a gari levélből egy lap, még Westeles papír, régi és rosszul olvasható) ez a telefon már nincs meg, a mostani, egyébként hibás, telefon papírjai vannak még amit nem a T-nél vettünk, és a pines lap van meg a régi Westeles tájékoztató lapokkal (hogyan kell a Simet a kártyából kitörni, hogy rakjuk a telefonba stb)).

    Segítségeteket előre is köszönöm! :R

    Taru

Új hozzászólás Aktív témák