Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • den89

    tag

    válasz tycon #96335 üzenetére

    Megane II 1.5 dci. Bő 17 éves, 275k km, újkora óta a családban. 13-14 évig (~220-230k km) semmi baja nem volt. Az izzó szeretett pár évente kiégni, az idegesítő volt, meg 6-7 évesen meg kellett csináltatni a kéziféket. De ezeken kívül 13 évig nagyjából csak kopó alkatrészek cseréje történt, persze a szokásos éves szervízen kívül. Olyan 2 éve jöttek az olajcsöpögések, váltó szimmeringet és az intercoolercsövet kellett cserélni (vagy lehet csak ott egy tömítést, nem tudom pontosan), utóbbi elhúzódott 1-1,5 évig, mert a 3. szerelő találta meg. Meg kb akkortájt egy turbócső csere volt. Tavaly összejöttek a dolgok, de azok nagyrésze is csak kopó (motortartó bakok, első lengéscsillapítók, kuplung, vezérlés). Soha nem hagyott cserben. Eszembe nem jutott még ~2,5 éve sem félni egy Horvátországi vagy bármilyen hosszabb úttól, hogy lehet valami gond az autóval.
    Most fogom eladni, elfáradt a kapcsolatunk, azért már megöregedett, csörög-zörög itt-ott és már bennem van a félsz, hogy bármikor előjöhetnek újabb dolgok. Hosszabb útra (értsd 400-500+) már nem szívesen mennék vele. Nagyon büdös már 1-2 éve azt be kell vallanom :D , gondolom kellene neki egy dióhéjas (lehet ez itt szitokszó, nem tudom, akkor elnézést) vagy mittudomén milyen tisztítás, ki tudja meddig bírja a turbó, porlasztók (gyáriak még) közül is bármikor beszarhat 1-2, stb, nem értek hozzá.
    Fogyasztás 6 liter körül van a mai napig is, 60-70% várossal. Manapság meg hasra esnek az emberek, hogy a hibrid elmegy 5,5 literrel...

    "Szar" Rönó, épp ezért ülök át most is egy Megane-ba, (1,33 tce 140 le). :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák