Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wetomi

    aktív tag

    Nem értem ezt a mizériát a kártyacserével. Van díjmentes csere ha 2 évnél régebbi, vagy hibás és van fizetős 3850-ért.

    Ha nem cserélik díjmentesen, akkor kérem a fizetőset és nincs tovább gond. Nem kell b.szódni a vágással, csiszolással, nem b.ssza össze az érintkezőt a telefonban és van róla papír is, senki nem dolgozik feketén és nem háborítják a birtokom.

    Ha sérti az önérzetes régi hűséges ügyfél mentalitásomat, hogy fizetnem kell valamiért a díjszabás szerint, akkor írok egy kérvényt/panaszt, hogy a régi és hűséges ügyfélnek, akinek a pénzéből élnek, írják jóvá a kártyacsere díját. 5 perc, kb, na jó, max 10 perc ha nagyon szofisztikáltan szeretnék fogalmazni. (amúgy szánalmas, hogy milyen leveleket képesek emberek írni. Mindegy, hogy lakatos, vagy doktor doktor, az nem számít)

    Ha jóváírják, akkor örülök. Ha nem írják jóvá, akkor is van egy ép és normális SIM kártyám.

    Ehelyett órákon keresztül megy pörgés, agyalás, csiszolás, érintkező szétbaszás, könyvvizsgálat, meg nav bejelentés. Nevetséges.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés