Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
d@vee
őstag
válasz
Oppenheimer #137887 üzenetére
Miért nem? Netről van sisak, kesztyű, csizma, bőrkabát, egyiket sem próbáltam fel. Van mérettáblázat általában, nálam eddig bevált.
-
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #137894 üzenetére
A magamfajta öreg fószerek miatt legalább egyszer ki kéne írni mit jelent egy rövidítés, mint itt a BS, mert így csak lesek...
, nem értem a szlenget, pláne nem a rövidítéseket, max találgathatok.
BS mint BullShit? -
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #137893 üzenetére
Régi a kép, de mindig ez jut eszembe, amikor a 600km futott első gumit le akarom venni, mert már tolja az orrát a gixxer
-
norbert1998
nagyúr
válasz
csongi #137890 üzenetére
Az a szomorú, hogy ez egy erzes sor4 és 4000 felett elveszi az erőt, de ha kitartó vagy, üresben elpörög 11 ezerig
Értem én, hogy ha elég idős lesz az ifjú titán, akkor a korlátot kiveszi a Suzy és akkor van egy rendes, még mindig nem túl erős ezres sor4 naked-je. (90-100 lóerő közötti teljesítménnyel még mindig... vicces) És nem kellett motort cserélni, de szerintem ez nettó BS.
Vegyen egy 400-500-as, 150-170 kilós kecskét, azon megtanul motorozni, majd utána ráülhet egy ilyen 220 kilós dögre. Ez így literálisan tanulómotornak van hirdetve és a koncepció szerintem egy hatalmas BS.
Nyomatékban és harapósságban szerintem ez a kanyarban sincs egy 650 singlepot-hoz képest, főleg ugye azon a fordulaton, ahol még nem veszi el az ECU az erőt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
yodamastah #137891 üzenetére
Ez se mai kep, az a mez racetec minta mar reg nincs :D
-
GTVili
tag
válasz
yodamastah #137891 üzenetére
Ezt meg hogy...?!
.... csak körforgalomban megy vele....?
-
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #137888 üzenetére
Pont eleg, es meg sok is A2 be.
meg a nyomatekot is korlatoznam nem csak a Kw- ot.
:)
Fek legyen rajtuk brutal, azt teszteljek. -
Steven
addikt
Nem is meséltem , Romániába vannak az igazán kemény motorosok
nem itthon.
Ez konkrétan Dévaban volt:
- Gsx-1000 hegesztett váz +ki volt törve egy db a vázból mintha ki harapták volna.
- 600 as naked honda slick elől de már a huzalok kilógtak a gumiból stbés persze mindenki nyitott dobbal
-
norbert1998
nagyúr
GSX-S 950 A2
szabályosan fájdalmas a gondolat is. -
Kezdek kiegni
Vasarnap allitottam ossze a listat, most akartam rendelni, de felrohogtem a laza 30 ezres ugrason. Muziker, kerlek. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #137877 üzenetére
Nem tudom... pályamotor volt... túlforgott vagy ilyesmi. A kolléga meg akarta venni, aztán Hondát vett... most meg gondolta újra megvenné.. hívta az eladót ,hogy mi van a géppel, az meg mondta, hogy ne sajnálja,mert ECU írás után 500km-el csapágyas lett. Ennyi a sztori. Másodkézből van.
-
GTVili
tag
válasz
Topiccsendőr #137877 üzenetére
Hát úgy, hogy a 180 helyett 230 lóerős lett.... és a csapágyak nem bírták a terhelést....
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #137877 üzenetére
Sehogy
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #137873 üzenetére
Ezt magyarzom asszonynak es a bankszamlanak is, de nehezen ertik.
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #137871 üzenetére
Azt hiszem mindenre is kaptam valaszt. A jegyzetem:
- Kemenyebb rugok kellenek nekem elore.
- Cirkuszi ECU kell a hulye fejemnek. -
Topiccsendőr
addikt
Ez azert nem aktiv futomu, es tudtommal az ilyen felaktiv futomunek nevezett dolgok, peldaul az elektronikus ohlins sem baszkuralja ut kozben a csillapitas-elofeszites ertekeket, mert megis hova tudna azokat allitani, mi alapjan? Nincs kamera benne, ami figyelne az utat, gps rendszer, hogy melyik kanyarba hogyan tudsz beszallni. A csillapito palcat tekeri a villanymotor, az elofeszitest se minden modellben es nem utkozben. Csak a muszerfalon lathato elofeszitesadatokat, csillapitas merteket allitja be, miutan kivalasztottad a mode-ot amiben akarsz motorozni. Utana semmi. amit az ember a kis kezevel meg tudna tenni egy nem elektronikus ohlinsen/barmilyen villan.
Az, hogy te azt a kanyart nem tudod bevenni egy japan nakeddel, legtobbszor a tul puha rugoktol van. Egy normalis rugoszettel eleg szepen lehet motorozni barmilyen motorral. Meg allithatatlan villa eseten is. direkt csinaljak meg ilyenre, a celkozonseg nagyja nem akar tempot motorozni ezzel a nakeddel, igy fo a kenyelem. Meg tudnak csinalni nem elektronikos futomuvel olyanra, hogy ugyanugy el tudd valallni azt a kanyart. Te magad viszonylag kis penzbol meg tudod valositani.
A kigyorsnal valoban rengeteget segit az elektronika, ha lapon vagy, de itt mar eleg sok epitesbeli kulonbseg is van, mert hosszabb a villa, a lanc-lanckerek mashogy huzza a lengokart, de alapvetoen ezek kozuton nem annyira nelkulozhetetlen dolgok.Csak hideg allapotban kuldi be a levegot, ez a szekunderlevego. Nem ettol durrog. Katalizatoros motor nem nagyon durrog, csak ha epp ugy irjak meg a terkepet, teljesen feleslegesen.
Csak a teljesen nyitott rendszerek durrognak motorfeken, csak ott tud valahogy elegetlen benzin oda kerulni, racing map miatt. -
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #137869 üzenetére
Az elhitetes alatt azt ertem, hogy tudom hogy az en szog egyszeru allithatatlan show bpf-emmel egy bizonyos kanyart hogyan lehet elvallalni, hogy az ott levo kis bukkano ne bassza el az ivet es ne tancoljon odebb az eleje, ekozben ezzel megy a matek es legalabb 20-30%-al nagyobb tempoval sem moccan meg. Nem en voltam ilyen ugyes, siman csak on the fly baszkuralja a futomuvet/gazallast/fekeket mit tudom en mit. Ugyan igy kigyorsitasnal nem en adagolom tokeletesen, hanem centire kiszamolja most mit engedhet ra a hatso gumira, hogy a leghatekonyabban kilojon. Szoval ilyesmikre gondolok az alatt, hogy elhiteti milyen jo vagyok.
A durrogas meg tudom, hogy siman csak cirkusz, de ez kell a hulye fejemnek. Azt is tudom, hogy csak kuldi be a levegot a kipufogoba, hogy az emisszion atmenjen es gazelvetelnel az ott maradt benyat egeti el, de akkor is mocsokjol hangzik. Az en kis makdaralomat alig hallom, ezt meg azert mellkasban erezni, hiaba gyari rendszer.
-
Topiccsendőr
addikt
Hmm. A fizikat meghagni, - meg ilyeneket - azert en nem erzek ilyen motorokon. Ezt a reszet nem ertem az ilyen velemenyeknek, de mar tobb embertol is hallottam, hogy elhiteti az emberrel, hogy... na azt nem tudom, hogy mit.
De azt hiszem nagyjabol ertem a durrogasnal es a varazslatnal mire gondolhatsz. Az a korites. A pozerkedes. Peldaul amikor egy 1199, vagy 1299 es panigalet melegit kint az ajto elott a kollegam, akkor azt erezni szoktam bent a muhelyben a padlon. De most komoly. :D
Es nem tudok szijfeszesseget sem merni, mert olyan hangos, hogy a Hz mero nem tud mit kezdeni vele. Gyari dobbal.Igazi felesleges fssagok, amitol nem leszel gyorsabb.
-
Xero
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #137867 üzenetére
Nem is az ero, inkabb az ahogy eloadta. Elhiteti a kis mocsok, hogy semmi gond semmi gond, de kozben a fizikat hagja meg eppen.
Meg jo par ev mire ilyesmivel rendszeresen szeretnek jatszani. Na de a durrogas es a varazslatok amiket muvel a futomuvel es elektronikaval, azt nagyon megkivantam.
Ez az oreg K5-hoz kepest is nagyon mas vilag mar ha meg van kergetve.
-
Xero
nagyúr
Ma kicsit jatszottam az S1000RR-el nem hikomat uzemmodban Bajnan.
1. Edes istenkem ez mennyire nem az en kavehazam.
2. Edes istenem, hogy mit muvel ez a gep, hogy elhidd mekkora csaszar vagy az valami felelmetes. Kozben semmi kozom hozza.Tenyleg nagyon beteg dolgok jonnek elo belole. Amikor kigyorsitasnal 12.000-nel rahuzol meg bedolve es pont annyira engedi ra, hogy elemelkedjen kicsit de mint a vonat ugy lo ki sinen. Rohadtul nem nekem valo meg a 200 loero.
Azert szepen halkan elkezdtem bongeszgetni tovabb a supersport s-t es egy-ket 1000-es nakedet.
-
[-HERO-]
senior tag
Sziasztok, SENA kérdésem lenne.
Van egy sena SRL2-őm, a feleségemnek meg egy SENA10U, probléma nélkül üzemeltek eddig, viszont jelenleg sehogy nem tudom összekapcsolni a két sisakot.
Intercom pairing módban nem találják meg egymást, 100x-ra sem, Universal paiiringben sem, és group intercomon se.
Ami viszont érdekesebb és egyben aggasztóbb, hogy a telefonos alkalmazásban párositásnak az a következménye hogy az én alkalmazásom lefagy, kiirja hogy ujrainditás szükséges valamint a sisakom kikapcsol és be sem lehet kapcsolni.
Csak úgy kelthető életre ha feldugom töltőre.
Valaki találkozott már ilyen problémával, kihez forduljak szerintetek?
Mindkét sisakon megcsináltam a Factory resetet és töröltem már az összes connection-t is. -
Steven
addikt
válasz
tboy93 #137856 üzenetére
Vigyél meleg és eső ruhát
... hegyekbe simán lehet 6 fok.... számíts birkára, macira, tehénre és őzre a kanyarba és szembe jövő autósra. (csak azt sorolom amivel találkoztunk )
Nem level 1 es az út , ha csapatod nekicsongi:
nem vágom ... lehet a 0,5 kamera az iphone ba , bár nem emléxem , hogy 0,5 vagy 1 volt épp amivel lőttem. -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #137858 üzenetére
Ez jo. :).
De sztem a kep aranyaira, es a kepen lathato kozeli targyak elnyulasara gondolhat Geresics. -
Steven
addikt
válasz
Topiccsendőr #137858 üzenetére
-
Ribi
nagyúr
-
Burt1793
veterán
válasz
V.Stryker #137844 üzenetére
Vissza lehet tenni, de nem hiszem hogy jól fog illeszkedni. 4 éve nincs rajta pinlock, de az orrnál lévő szellőző lefújja a párát.
Felső szellőzőt érzem, de nem használom, mert elcseszi a séróm, be van zárva.
Nekem amúgy az a c3 van, ami még a basic és pro előtti időkből van, nagyjából a pro-nak felel meg. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Burt1793 #137843 üzenetére
Akkor segíts már nekem abban, hogy a pinlockot ha leveszem, akkor utána vissza lehet tenni vagy ez ilyen egyszer használatos ami ezeken van?
Illetve a C3 fejtető szellőzését te érzed? Én szétszedtem,hogy nincs-e eldugulva, de semmi...viszont nem érzem a légáramlatot , mint a Nolannál.
-
bacus
őstag
Ha egy sisak napi használatban van, nem bír ki 5 évet. A givi sisakomban 3x cseréltem arcpárnát 5 év alatt, kíváncsi vagyok a schubert c3, ami most 1 éves meddig bírja. Ez eddig pont ugyan olyan mint amikor a dobozból kivettem, még a plexi sem karcos, a pinlockon van valami folt vagy karc, de nem zavaró.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #137836 üzenetére
Egy sima lakkreteg mar nem engedi at az uvt.
Ezert lakkozzak a matricakat, kulonben kifakulnanak nagyon gyorsan.
Mindket fajta sisakra irjak az 5 evet, a froccsontottre es az uvegszalra is. Az uvegszal kotoanyaga pedig szerintem ugyanaz, mint a karbonnak.De ez nem csak az uv-tol fugg, mivel az energiaelnyelo reteg sosem kap uvt. Mint az elet minden teruleten, itt is kell egy egyszeru, mindenki szamara megjegyezheto, ertheto tomondatot sulykolni, mert ez is, mint minden az eletben bonyolult, es nem lehet mindenre rahuzni, ugyanazt, amit az emberek nagy tobbsege nem tud feldolgozni.
Ahogy zgospel irta, a teli gumik peldaja tokeletes. -
Somatom
veterán
válasz
bajnokpityu #137838 üzenetére
Én most karbon sisakot vettem. Azzal nem tudom mi a szitu öregedés szempontból.
-
goofy85
kezdő
válasz
bajnokpityu #137836 üzenetére
Tudomásom szerint csak a sima műanyag héjúak öregednek az UV-től.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #137827 üzenetére
A 4-5 évet asszem azért szokták mondani, mert a napsütés miatt eloregszik a külső műanyag héj.
De pl a Nolan sisak Lexan-bol készíti a külsőt, amire azt mondják nem öregszik a napfenytol. Ugyanez igaz sok más sisak gyártora is.
Ha viszont a belső ütés elnyelő réteg ment tönkre, akkor nincs mit csinálni, az legfeljebb a gyereknek lesz jó, bilinek :) -
Geresics
addikt
Most akkor ez itt OFF?
Vagy hogy is van ez?
Na mindegy, itt az új KTM!
KTM X-BOW GT-XR -
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #137828 üzenetére
Itt már málik a hungi! Nincs miről beszélni, cserélni kell...
-
zgospel
őstag
válasz
pityaa23 #137823 üzenetére
Nem cserélhető, az a héjnak a része és az egyik legfontosabb eleme az energiaelnyelésnek.
Motorozáshoz mindenképpen cserélném.#137824 tboy93 ez az álló helyben is tönkremegy azért így nem igaz, sok mindentől függ. Az 5 év is csak egy nagyon átlag ajánlás a gyártók által, akik abból élnek, hogy te újat veszel
Ha leírnák, hogy milyen kritériumok mentén mikor kellene adott sisakot cserélni, akkor lenne belőle egy 20 oldalas doksi, senki nem olvasná el, senki nem tudná hogy mi van. Ehelyett most mindenki rámondja, hogy 5 év azt csók. Mint a téliguminál a 7 fok mint vízválasztó...
-
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Jártatok már úgy, hogy a bukósisak belső hungarocell része elkezdett mállani? Egy Caberg sisakról lenne szó. 8 éve vehettem, de csak jó 2 évet motoroztam vele. Most is csak pályaautózáshoz használnám néha-néha.
Ez egyébként cserélhető, vagy nézzek valamit helyette?
Üdv
-
duni84
aktív tag
válasz
hroberto #137806 üzenetére
a bakonyban szintén le tud esni 20-30 centi úgy, hogy közben budapesten napsütés és 15 fok van (ez hazafele tudja rohadtul izgalmassá tenni az utat
), de akkor pontosítok az eredeti kommentemen: amikor leesik a fél méter hó, akkor nem ingázok motorral (olyankor HO van hó helyett). viszont az év minden hónapjában van legalább 10-20 olyan nap, ami pont alkalmas, ha az ember normális ruhában van. nem ilyenkor döntöget rekordokat, meg ilyesmi, hanem csak farag napi kétszer kb 30-50 percet a menetidőn.
az eső nem gond, a hideg eső sem annyira (angliában megtanulja az ember, hogy az az ideális motoros idő, amikor legalább 10 percre eláll picit. ehhez képest magyarország maga a kánaán. az északi részekhez képest az utak sem sokkal szarabbak itt). egyedül a talajmenti fagy hozhat némi meglepit (meg a szélvédőn ki se látó, légkondit nem ismerő autósok), de ezért lőttem be a 4-5 fokot.
szerintem az utóbbi 5-6 évből bármelyik sport-túra gumi pont elég erre a szélsőséges időre is, ha nem binárisan kezeli az ember a gázt és a féket. gyakorlatilag ugyanazt kapja az ember motorkezelés szempontjából, mint amikor kifog egy szarabb napot egy több napos túrán: nem fogsz megállni, mert a másnapi szállásod már egy másik országban lesznyilván az élmény más, ha dolgozni megy az ember, de az amúgy autóban elvesztegetendő időt úgysem kapná vissza sose. annyit szoktam még mókolni a "téli felkészítés" gyanánt, hogy a gyári helyett felrakom a mivv dobot, hogy a városba érve hamarabb észrevegyenek. a LED tompított eléggé láthatóvá tesz szemből, hátul is LED van a motoron + esőben/télen be szoktam kapcsolni az aliexpress-ről rendelt lámpát a sisakra, akkor a legvakabb sofőr is észrevesz.
-
Oppenheimer
nagyúr
2 túrát nyomtam le a hétvégén, abból egynek a felét utassal (48 kilós szexi bnő). Hú de jó volt, és te jó isten, mennyit fejlődtem.
Ma már magamhoz képest egész merészen dőltem a kanyarokban. Ez annak köszönhető hogy magasabb XP-jű motorpilótákkal mentem és néztem hogy ők mit csinálnak. Ha meglesz a bizalmam az abroncsokban és az aszfaltban akkor nagyon jó kalandjaink lesznek.
Ma sikerült az egyetlen helyre menni az országban ahol esett, a Mátrába, úgyhogy legalább kipróbáltam kicsit az esőt is. Bár nem esett sok, de az aszfalt már nedves volt. Be is voltam tőle szarva, azon már nem döntögettem olyan serényen.
-
hroberto
veterán
válasz
Somatom #137807 üzenetére
Ahogy elnézem a téli forgalmat (nem csak a Bükkben), a motorosok döntő többsége sztenderre teszi a motort télen. Szerintem nem életszerű télen a motoros közlekedés, és nem kizárólag a hó miatt. Tapadás nincs, bárhol találkozhatsz jeges résszel, 5 fokban az eső is halmozottan szar, taknyos, nyálkás az út, plusz a kiszórt só sem motor barát. Szóval nem véletlen, hogy csak ritkán látunk egy-egy elvetemült embert motoron télen.
-
goofy85
kezdő
válasz
Topiccsendőr #137809 üzenetére
Az a hó kemény volt. Aznap volt az utolsó munkanapom, vittem haza Pesten mindenem az irodából, otthon felhordtam mindent a lakásba és mentünk le anyósomékhoz. Éppen le tudtam enni az Alföldre, az utolsó két kilit már csak szenvedtem, de pont utolértem a hókotrót és így sikerült eljutni a házig. Ha ott nem jön arra, akkor az út szélén szoptunk volna... A kotró mögött kb két kilivel is már volt vagy 10 centi hó...
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #137809 üzenetére
pont hozzád mentem vagy 10 éve a roxival télen, ahol ráfagytam a kormányra.
jég az az aszfalton, és emlékszem volt olyan pillanat, amikor annyira fázott már a kezem, h úgy döntöttem nem nyúlok a fékkarhoz és inkább átmegyek a pirosonehhez kifejezetten felüdülés a j300on -1ben munkába menni..
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
hroberto #137806 üzenetére
Egyszer emlekszem ~10 eve, egy marcius 15-en, sms t kaptam a belugyminisztertol, hogy ha elfogy a benzinem, rangassam ki a masik autobol a vezetot, es uljek at az o kocsijaba.
Vagy keverem a GTA val? Akkor 2 napig nagy ho volt. De nem egesz telen. jopar karacsonyt at lehetett motorozni a meleg miatt, es mar bajororszagban sincs feher karacsony, sot aszaly van, es melegrekord. Es ebbe az iranyba megyunk ugye a klimavaltozassal. -
#31733248
törölt tag
válasz
pakfong #137800 üzenetére
Én még mínuszokban is simán robogózom, ha egyébként száraz az idő. Nagy plexi, kézvédő, markolatfűtés, lábvédő kötény, garantáltan nem fázom soha. Többször volt, hogy a bélés nélküli motor dzsekire rávettem egy decathlonos, -25-re méretezett túrakabátot. Alá már nem szabad öltözni, mert az embernek melege lesz benne.
-
Tegnap marha jo ido volt. Faterommal gurultunk is egy kört a Balaton felvideken. Feluton megalltunk a Repa Rozi csardaban, ez olyan kozepes minoseg, de a 2 személyes tál korrekt adag
Felavattam a tanktaskamat, ami alapvetoen nem zavaro ha csak turazgat az ember, azonban ha rendesen motoroznek is akkor utban van. Sok motoros, bringás volt kint. Azt sajnos elbaltaztam hogy nem vittem el a fuldugomat igy visszafele mar szenvedtem a fejfajastol.
440km, kb 9 ora alatt nagyon lassu tempoban (sebesseghatarokat betartva, 1 oras ebedszunettel) kruzolva faterral, uj fogyirekord 3,2L/100km
Jobban evett amugy az 500R mint a 250-es suzi intruder.
-
A Zéé
addikt
válasz
pakfong #137800 üzenetére
2017 január-február. Nem tudom pontosan meddig tartott, de az biztos, hogy azon gondolkoztam, hogy elmegyek fizetés nélküli szabadságra, mert minden munkánk megállt hetekig, én meg nem tudtam mit kezdeni magammal az irodában. Aztán végül nem mentem, mert sikerült megfáznom mint az állat, és táppénz lett belőle
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest