Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz Tothgera30 #59309 üzenetére

    Nem érdemes "szinte nullára" lecsökkenteni az elektromos rendszer
    terhelését, mert a generátor így is, úgy is dolgozik, max. a fesszabon
    fogja a gép elfűteni az extra töltést, az megy majd tönkre, ha meg ez
    bekövetkezik esetleg viszi magával az injektort: szvsz nem éri meg...

    Akkor érdemes környezettudatosság, vagy megbízhatóság miatt ezt
    azt LED-izzóra cserélni, ha az a pici(!) változás számít. Ne tévesszen
    meg a sok gyári DRL-lel futó autó: azoknak úgy tervezték a komplett
    elektromos rendszerét. (Csak egy példa: ha lekapcsolom a tompított
    világitást, enyhe túltöltésem van, 15V, ami az akkunak nem tesz jót.)

    Persze, a fesszabnak meg kéne fognia 14,4V-on... De ha ilyen kicsi a
    terhelés, nem fogja. Nálam ugye 2x35W lekapcsolását jelenti. Maján
    inkább világítok 110W-tal nappal is. Bírnia kell. (Éjjel meg látok vele.)

    Ui: a féklámpám LED-es: hamarabb kapcsol/erősebb -> számíthat.:K
    (Tompítottnál, gyári foncsorba felejtősek, full lámpacserével esetleg:
    a xenonom is projektoros, úgy korrekt, de műszakin úgy se megy át.)

    https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák