-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
Indoklás, vagy csak általános undor?
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
dzso22
senior tag
Ma csak 3X húztam szét a motort de végre sikerült összeállítani a gépet.
Meg lett a hiba is.
Ez a henger hivatalból Keeway motorra, koppintott mina blokkra lett tervezve,és lehetséges hogy ott a lökethossz kicsivel kisebb mint az eredeti 3kj blokkon.
A saját hengerfejével nem lett jó viszont egy 3yk hengerfejjel pont 1mm-es préshézagot tudtam elérni.
Elég öszvér megoldás lett de egész jól szedi a lábát
Így 10-bar a végsűrítés de nem kopog nem csörög,viszont érezni hogy maradt kakaó még a hengerbe.
Lesz egy kis időm megpróbálom majd a saját hengerfejével összehozni valahogy csak az a gond hogy hengerfejtömítéssel emelhetek.
Ami még fura hogy 82-es főfúvókával bekopog nagy terhelésen 80-assal meg nem.
Egyébként 80 az ideális.[ Szerkesztve ]
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
mumtaz
senior tag
Úgy kértem róla videót, hogy jéghidegen mutasson egy indítást. A mosást is én kértem, hogy mossa le és küldje el nekem a képeket az összes esetlegesen látható sérülésről. Tehát én direkt hideg motorról kértem a videókat. Pont ezért van is olyan videó, ahol látszódik a hőfokmérő is.
Nem mellesleg kértem rá garanciát is, ami adásvételin max 15 nap lehet, de az elég.
Még nm hoztam el, mert mindent lekéstem, amit csak lehetett az idióta miatt. Átírattam a vonatjegyemet holnapra. Reggel 8-kor indulok a Keletiből.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz dzso22 #59562 üzenetére
Az nekem sem tetszett, hogy hidegen így megnyelezi. Én csak hidegindításról kértem. Holnap ott leszek, megnézem hidegen-melegen.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
korcsillio
őstag
Ha lesz nálunk is robogó-sebességmérő,nem lehet bekötni egy olyabln(rejtett) kapcsolót a motorba ami tilt mindjuk 45km/h-nál?
-
ludsimon
veterán
-
Tothgera30
Ármester
válasz korcsillio #59565 üzenetére
Igen, már lehet venni ilyesmit.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ludsimon
veterán
válasz Pete55555 #59567 üzenetére
Az akkor egyáltalán nem lenne rossz.
'Csak nagy volt a hátszél azért tűnt úgy hogy 80-al megy a gép. '
Egyébként Nógrád megyében csesztetik a robogósokat azt hallottam elég rendesen..
Ott van egy elég elvetemült banda, aki szénnétuningolt 70cc meg 90cc-kkel csapatják 50es papírokkal és miattuk vannak a robogósokra rászállva állítólag. Tegnapelőtt az sracing boltban voltam és ott mesélte az egyik vásárló, hogy ott ne akarjak robogózni.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Fejlemények!!
Kihoztam az 50cc gyári vashengerből a lehető legtöbbet low budgetből! (videó)
Aránytalanul sokat kéne belekölteni további mínusz 1-2 másodpercért, ezért úgy döntöttem itt állok meg!A következő gép az egy GP800 lesz úgyis, egyszerűen imádom a V2-es hangját.
De az nem most lesz biztosan, elég sokba kerül és még motorozni se tudok.undefined
-
ludsimon
veterán
Valaki fontosnak érezte dislikeolni.
frigoo: Miért fontos ez? 75kg körül.
undefined
-
runner 125
nagyúr
válasz ludsimon #59570 üzenetére
GP800 kaliberhez nem kell motoros tapasztalat, ugyanaz, mint egy 50-es, csak rugalmasabb.
Egyébként így a VFR-rel pár 100km után abszolút érthető, érezhető egy robogó és motor közti különbség. Nyilván teljesen más üléspozícióról beszélünk, de az utolsó porcikája visszajelzéseket ad az útról, a motor fordulatáról, egyszerűen érzed h veled együtt mozog, eggyé válsz vele, míg robogónál ez nem mondható el, legyen akármennyire precíz futóművel szerelt. Utána kicsit csalódás is volt visszaülni a 180-asra, és abszolút nem a menetteljesítmény miatt.
Jópofa dolog a GP800, de azon az áron már mérföldekkel jobban élvezhető motort kapsz majd, de ahhoz tényleg meg kell tanulni motorozni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ludsimon
veterán
válasz runner 125 #59574 üzenetére
Kanyarban meg tud viccelni a 75 Ló azért szerintem oda kell tapasztalat, hogy megfogja az ember.
Egyszer kipróbálok egy váltósat (legkésőbb mikor a korlátlant teszem le. ), hogy tudjam mi a különbség, de valamiért még most semennyire nem akarok váltós motort.
Pl mire gondoltál jobban élvezhető motorra?
Nekem nem versenymotor kell, olyan kell amin kényelmesen 150-200km-t is tudok utazni 1 seggel.korcsillio:
Akkor jobb ha vigyázol! Én ezt hallottam olyantól aki pár éve robogózik.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz frigoo #59576 üzenetére
5.35g, de az 5g-al is fél másodperces difivel majdnem ugyanannyit megy, de ez minden motornál totál más milyen súly kell, én kontrasztrugót is cseréltem szóval már nem ugyanaz lenne a felállás ha a gyári 18 éves rugóval hasonlítanám össze.
Lauda: Én nem igazán értek hozzá, régebben linkelt nekem valaki olyan videót ahol bekacsázott a hátsó kerék kanyarban és csak profik tudják/tudták megfogni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Vagy itt, vagy az index fórumon linkelte nekem valaki ezt az alternatív megoldást.
Ez is beteg.Én amúgy az ilyen sufnituningok helyett inkább veszek majd bele csúszót..
[ Szerkesztve ]
undefined
-
frigoo
aktív tag
Ez királyabb, az előbb ludsimon által linkelt varió görgöpálya tuning kicsit szélsőségesebb megfelelője. Ez a második csávó egész korrekt, a felszereltséget illetően.....
Itt aztán nincs cicázás, ahogy a hengercserénél sem volt. Áhh, megkenni az új alkatrészeket esetleg olajjal, vagy az összeszerelés előtti mosást már ne is említsem. A sámli megtartja, az az idom meg "jólvanazúgy" lógva is......ludsimon: azt vágom én is, hogy borul minden, múltkor én is lezongoráztam. A gyári 6,2 volt, 5,8-al ugrott, most meg 7,0g van benne és még így is pörgös, lehet lesz az valahol 7,0-7,5 között is......
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz frigoo #59583 üzenetére
Ez linkeltem a harmadiknal. Hat nincs, eldonti a motort a gazba es kesz. Leszedett volna par burkolatot es normalisan hozzafer, aaa, inkabb kinlodik ott a szuk helyen. A ruszkiktol hot ziher, hogy nem veszek motort.
Ruszki kresz: [link] Mas kerdes, hogy ezek hirbol sem ismerik.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
Akinek Scarabeoja van ahhoz képest tényleg sehol sincs.
Ha rám gondoltál nekem Liberty-m van, onnan lehet megjegyezni, hogy szabadság.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Ja, egy 1000es versenymocihoz hasonlítva igen, mindegyik az.
Mondjuk van az a pici pálya ahol egy szénné tuningolt 125cc veri azokat is.De az is biztos, hogy egy ilyen 125cc 2T 3 kör alatt megeszik 1Litert.
Mire beérnél vele a munkahelyre teli tankból lenne üres tank.[ Szerkesztve ]
undefined
-
KelemenUhr
aktív tag
Ki milyen lopásgátló módszert alkalmaz? Tudom, hogy nincs 100%-os, de mit ajánlotok, ami a legjobb? (Bicikli zár/gyári kormányzár/lakatlánc kombó) Simsonról van szó.
...De van egy rossz hírem is: a röntgenfelvétel alapján önben egy csontvázszerű lény él.
-
ludsimon
veterán
Most néztem egy videót amiben a variátor és a kuplung kapcsolatát vesézi ki.Ez a srác kb heteket szívott vele, hogy a 70cc blokkos gépe 0-64 km/h-ra 11.48 másodperc alatt gyorsuljon.
Gyakorlatilag 1-2 másodpercért szívott heteket.
Áh, azért egyáltalán nem ér meg mínusz 1-2 másodpercet egy komplett szett (a videóban vesézi ki, hogy csak a variátor + szíj nem hoz változást) 35-40k-ért.Enyém most 0-70-ig 11.18-alatt gyorsul.
Azért egyáltalán nem rossz ez egy 50cc vashengertől.Csak ki kell deríteni mi ez a hang és egy iszonyatosan tartós gépezet lesz ez a 7300-7400rpm-es fordulattal.
Max még egy csúszót veszek hozzá, meg alacsonyabb hőértékű gyertyát mert ez nem akar kiégni.
Azután nem piszkálom tovább tuning szempontjából, így jó ahogy van![ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem vicc, ott a videó!
Jó, én 75kg, ő 110kg.. De akkor is!De ha nem akarod visszakeresni:
Enyém[ Szerkesztve ]
undefined
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot fűnyírók
- Autós topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- LEGO klub
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Macska topik
- További aktív témák...