-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
r-chee
őstag
Jelenleg egy Stage 6 Pro Replica Pro CE kipuf van a gépemen a 70-es henger mellett, s az a kérdésem vóna, hogy, ha vissza szeretném tenni a gyári katalizátoros kipufogót, az egészséges lenne-e a motorra nézve, ill. a mostani 74-es főfúvókát le kéne-e cserélnem kisebbre?
[ Szerkesztve ]
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Tothgera30
Ármester
válasz r-chee #17251 üzenetére
Nem lenne jó neki, a kipufogó sok hűt elvezet, akkor viszont szinte izzana a henger a nagyobb hajtások után, neked meg ugye nincs semmi hőmérséklet visszajelző így nehéz megállapítani, a gyári fúvókához meg el kell szegényíteni a keveréket. Amúgy hogy megy a gép?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #17252 üzenetére
Hmmm.
A gép faxán megy, csak fogyasztás sok még mindíg, de ez továbbra is a lexarom kategória
Gyári kipuff visszarakásán csak azért gondolkodtam, mert iszonyatos hanggal jár az, ha én az NRG-vel közlekedek . De majd valamit kitalálok rá. Ha egyik haver meg tudta oldani nagymociján műszaki előtt, hogy egy kis fémperselyt a nem gyári kipufogó végébe rakva szelíd bárány hangja lett a motorjának, robeszra is össze lehet sztem mókolni valamit....Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
-
r-chee
őstag
válasz runner 125 #17254 üzenetére
Múltkor szétkaptam, és vmi sárgás izé (talán gyapot) van feltekerve rá duplán.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17252 üzenetére
hát a kipuff nem hővezetésre van.
nem fog melegedni tőle, a sport kipu után max bedúsul, és általában kell fúvókázni kipu cserénél. rosszul fog menni az biztos, meg kormos lesz a gyertya.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17256 üzenetére
Anno olvastam egy német tesztben, ahol ilyen-olyan versenypufókkal hidegebb volt a a vízhő egy pályagépben, ott írták hogy több hőt vezet el mint a gyári kipuff, ezért is nagyobb nagy részük.
#17253 r-chee: Én a hang miatt nem aggódnék, az nem gond ha van, legalább nem kanyarodnak eléd, mikor 70-el mész és 100m-rel eléd kanyarodik a hülyéje, hiába lát, tompított felkapcsolva, szinte a szemedbe néz, de akkor is. Ha nagyobb a hangja akkor talán elrettenti őket hogy eléd kanyarodjanak, gondolják hogy "biztos gyorsan jön". A fogyasztás már aggasztana, de ugye vállaltad a 70-es hengert, nagyobb karbival, ez ezzel jár. Ehhh, már hiányzik az NRG-m, tavasszal előbaktat majd, kap még új hűtőfolyadékot (mert most fagyállóval van dúsítva), akksit föltöltöm, gumikat és fékeket átnézem, és mehet...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
r-chee
őstag
válasz Tothgera30 #17257 üzenetére
Hang miatt csak azért aggódok, hogy egyszer majd valaki az utcában kora reggel vagy épp késő este leüt lapáttal a motorról Ezt elkerülendő, általában csak félgázzal megyek végig az utcában, úgy nem annyira gáz a hangja .
Mikor gyári henger beállt, és váltottam 70-es hangerre, a gyári 17,5-es Dellorto karbi az megmaradt. Fogyasztás gyári hengerrel is magas volt. Ennek nem tudom az okát. Ennyire szar lenne a Dellorto karbim vagy mi a franc?
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
runner 125
nagyúr
válasz r-chee #17258 üzenetére
Szard le.., a Nexus nyitott dobbal 10x akkorát szólt, mint egy erősebb 70-es.
Városban nem egy riasztót indítottam be vele, úgy, h nem is húztam oda neki.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17259 üzenetére
Városban nem egy riasztót indítottam be vele, úgy, h nem is húztam oda neki.
Érdekes, ez néha velem is megtörténik, pedig csak 180-as a kicsike. -
r-chee
őstag
válasz runner 125 #17259 üzenetére
Asszem írtam is itt, hogy nyáron egy Suzuki Ignis mellett elhúzva bekapcsolt annak riasztója, majd később - immáron direkt - egy Merci mellett közel elmanőverezve, az szintén beriasztott
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17257 üzenetére
nem. a versenygépeket túlhűtik alapból nagy hűtővel. a kipufogónak nincs ehhez köze, legalábbis ilyen 50 köbös kis szaroknál tuti nincs. de gondold el, hogy ott megy a 600 fokos gáz. az bármit felmelegít. nem oszt nem szoroz, mit raksz rá.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
m3tr0
senior tag
Sziasztok,
jövőre tervezem,hogy újra motorra ülök, ezt a B125-öt megcsinálnám és vennék valami nagyobb testű robogót. Kéne egy kis ötlet,hogy mit lenne érdemes nézni, első körben Malaguti Madisonokat találtam 125 -ösben, ami 2000-2001-es évjáratúak árban is elfogadható és néz is ki valahogy.
Más típus esetleg, ötlet, vélemény stb? Köszönöm!
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
kokov
tag
Sziasztok.
Van két problémám, amire egy tapasztalt robogós tutira tudja a választ.
1, Beindítottam a kis kétütemű 50-es Jog-omat mentem pár kört a hideg ellenére, hogy az akksi kibírja tavaszig, meg a karbiba ne ülepedjen le a szmötyi és arra lettem figyelmes, hogy a blokk ventijétől jön egy hang, aminek nem kéne. Nem mondanám, hogy csörög, de olyasmi, modjuk úgy kezd csörögni. Csúnya hangja lett a motornak tőle. Ezt házilag lehet orvosolni, vagy csak csere? Illetve pontosan mi szokott ott zajongani?
2, A motor jól húz ha már meleg, hidegen nem megy, de nyáron se. Egy picit járatni kell indulás előtt alapjáraton és kézzel megpörgetni a hátsó kereket ha kezd az alapjárat viccelődni, hogy ne álljon le. Felpörgetni nem lehet az első percben mert gázra lefullad az alapjárat, viszont ha pár percig pöfög utána már felpörög a gázadásra.
Ha egyből indulok is, ahogy elsőre fel lehet pörgetni akkor még előfordul, hogy az első sarkon kigyorsításkor letorpan, de ha bemelegedett akkor minden ok, ha megállok valahol melegen önindítóra pöccre indul és egyből pörög is, kis gázra-nagy gázra rendesen reagál, mondhatni hibátlan szóval ezzel együtt tudok élni mondván, hogy kétütemű, de ez a "csörgés" nem tetszik.
Gondoltam rá, hogy átülök egy 125-re és szeretném rendbetenni eladás előtt amit tudok, hogy jobb árat kapjak érte, mert egyébként rendben van, minden elektronika és egyéb működik, nincs kiszakadva az ülés stb... szóval ez a csörgés nem jött jókor... -
runner 125
nagyúr
Kérdés milyen célra kell.
A Madison egy iszonyú nagy testű robogó, a 125-ös blokk ( de szerintem még a 250-es is) kicsi bele. A 400-assal már úgy ahogy jól mozog.
Mellett nyilván van nagy sisaktartó, két nagy ülés, és egy szép forma megbízható Majesty blokkal. (Újabb 125-ösökben Pigi van, de mind1 megbízhatóság szempontjából)
Viszont autók között ezzel nehezen fogsz nyomulni.125-ös kat.-ban pl. Leonardo-k, Majesty-k, Sportcity-k, Runner-ek, Vespa-k jönnének szóba még nálam.
kokov
Elképzelhető, h főtengelycsapágy kezdi megadni magát. A probléma forrását ilyenkor minél előbb ki kell deríteni, mert veszélyes tud lenni.
Gyújtásalaplapi dekli le - ventilátor 3 kis csavarral le a lendkerékről - a lendkerék levéltele házilag necces, lehúzó kell hozzá, de ha kreatív vagy 10 perc alatt csinálni - majd innen már látszik a szimering. Mozgasd meg (emelgesd) a főtengelyt, nyilván ha érezhetően kotyog, akkor a csapágyakat és a szimeringeket ki kell cserélni, de ehhez szét kell húzni a blokkot - amit inkább bízz szerelőre.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kokov
tag
válasz runner 125 #17266 üzenetére
Olyan a hangja, mintha műanyag verné a fémet és nem fém a fémet, más nem lehet ott csak a főtengelycsapágy? Menet közben bukóban egyébként nem hallom, csak ha alapjáraton megy a motor és ott állok mellette, nemtom a főtengelycsapágy nem hangosabb? Tuti onnan jön. Az fasza ha csapágyas
Megnéztem volna már csak az a baj, hogy a műanyagban az egyik csavar be van picit rohadva és a csavarfej mászik nem a csavarhúzó, így szereznem kell valami lötyit, ami lelazítja, mert nem merek rápróbálni izmosabban, mert félek, hogy teljesen elkenem a csillag csavarfejet aztán szvsz, ha meg jobban rányomom a csavarhúzót akkor meg a műanyag hajlik, mert nincs mögötte semmi ami alátámasztaná, csak a két műanyagot fogja össze a csavar, így félek azt töröm el, ha rányomok izomból. Szétver az ideg, mert az egész motor olyan, hogy enni lehet róla, az összes csavar tökéletes, ez az egy rozsdás, rittig becopom Ilyen a világon nincs. Nem is tudtam idáig hogy ott lennt is van egy csavar a műanyagban, csak amikor le akartam szedni. Nagyon vigyáztam rá, de így akkor ezek szerint nem kapok érte szart se...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Nem kell egyszerre temetni.
Ha a műanyag deklijét leveszed már többet látni, h mi érhet bele. Bár ott alapvetően semmi nem megy, ami "beleérhetne" - max a jeladó, de akkor be sem indulna, és az csak úgy magától nem mozdul el.
Ezt így nem lehet megmondani, látni kell. Ess neki annak a csavarnak és hajtsd ki. Max. teszel vissza másikat.
Aztán forgasd meg kézzel is lendkereket és figyeld."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
krva sok minden lehet. főtengelycsapágy biztos nem. ha már hallod akkor be se indul.
előbb gondolnék arra, hogy a variátornál megnövekedett a hézag és az csörömpöl alapjáraton - ami pont a másik oldalon van. Ez szokott lenni, esetleg valami kavics, vagy por bement a lendkerékhez és csiszatolja. Azt a csavart meg úgy vedd ki, hogy üss rá egyet a csavarhúzóra ( bár az jót nem tesz a lendkerékmágnesnek, szóval óvatosan) inkább kocogtasd, vagy kéne egy ütvecsavarbehajtó, amit kihajtónak is tudsz használni. Ha nincs megfelelő méretű csavarhúzód hozzá akkor megintcsak garantált az elnyalás. De ahhoz, hogy a mocskot kiszedd onnan, nem kell leszedni a műanyag ventit, csak a burkolatot. A műanyag venti csavarja alatt egyébként egy távtartónak kéne lennie, nem a műanyagot szorítod oda csavarral, az nem bírná. Szóval a legjobb, ha neki sem állsz, mert könnyű elnyírni, vedd le a burkolatot, nyomd ki levegővel, ha megszűnik akkor ez volt, ha nem, akkor told el szakemberhez.
Terhelésre csörömpöl egyébként? Nagygázon? Volt felújítás a közelmúltban?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
m3tr0
senior tag
válasz runner 125 #17266 üzenetére
Igazából főleg nyáron járnék be vele dolgozni 15 km-re amikor jó idő van.
Meg ha olyanom van, akkor barátnőmhöz elugrani vele ami 65 km.
Nem igazi nagyvárosban lakom, szóval autók között nem nagyon kéne lavírozni vele.
Mondjuk nekem is gyanús volt,hogy a 125-ös blokk kicsit lesz, de valami ilyen felépítésű motor kéne, amin ha úgy van akár ketten is tudunk menni. De egyből felvetődik a kérdés, hogy egy 125-ös motor mennyire alkalmas 2 személynek? Mert lehet,hogy akkor nem is találok olyat.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz DigitXT #17272 üzenetére
Nagy kár...pedig beindultam egy jó Madisonra mondom de jó lesz megint motorra ülni, vagy esetleg barátnőmmel elmenni ide-oda úgy,hogy nem kocsizunk...Hmmm akkó' nem tudom..
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
PLaci58
őstag
1, valószínű, hogy a ventillátor hozzáér a házhoz. Ha leveszed a burkolatot, akkor is hallatszik? A műanyag másképpen tágul mint a fém. A ventillátoron látni kellene, hogy esetleg hol kopott meg.
2. úgy tűnik nem megy az automata szívatód."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
kokov
tag
válasz runner 125 #17269 üzenetére
Sajnos igazad lehet, igazából csak reméltem, hogy kopoghat ott más is. A csavarhúzó szárával elértem a ventit úgy, hogy rajta van a védőburkolat, el tudtam tekerni a lapátot, az szabadon forog, nem akad, de így ilyen negyedfordulatokból, amennyit rácson keresztül csavarhúzószárral tekerni tudtam rajta azért semmit nem mertem kizárni, tudod az ember remél...
Azt már eldöntöttem, hogy váltok 125-re, így a szakszervízre már nem szívesen költenék, szóval a két motor közötti különbözet fog jobban fájni. Kb. mennyibe fáj egy ilyen csapágycsere munkadíjjal korrekt áron egy ötvenes jog-on (asszem 2004-es)? Mennyit reális engednem a motor árából emiatt?(#17270) persuader
Nem csörömpöl terhelésre, melegen minden kiváló. Húz. Ereje van. Olajat kap, füstöl szépen. Hibaként annyit tudok mondani, hogy hidegen megfullad a gázra, meg még talán hogy amikor leáll a motor mert levettem a gyújtást vagy mert hidegen lefulladt akkor a leállás pillanatában néha ad egy éles hangot, mint amikor két fém kenés nélkül keményen egymásra csúszik, elég ijesztő, de mivel előfordul hogy nem adja ezt a hangot, így ez sem lehet valami komoly gáz, végtére is az olyan nem öngyógyító, meg a füstöt figyelem, olajat kap a pumpától.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mint mondottam volt: ide-oda el lehet vele menni (ki kell próbálni!), de
országútra azért nem a legjobb, mert oda nem lesz benne elég "kraft".
(A 180-as Majámmal viszonylag dinamikusan közlekedek magamban,
de túrázni ezzel sem indulnék neki, pláne nem 2 személlyel. Min. 250
köbcenti szvsz, ahonnan indulnak a túrázásra alkalmas robogók...) -
runner 125
nagyúr
Nézd, ha nem vagytok fejenként 100kg-sak akkor rövidebb távokra szerintem alkalmas.
Nagyon nem lehet a 180-as 2t-m összehasonlítani egy 125-ös 4t-vel, de ezzel mentünk már ketten kb 60km-t megállás nélkül, nem volt semmi gáz a komfortot illetően. Így is egy 100-105-ös utazót lehetett tartani vele. A 125 4t annyiban különbözne, h két személy alatt 85-nél több szerintem már sok lenne neki.Ezért kell keress olyan alternatívát, ami viszonylag "közepes testű" 125-ös, nem ilyen nagy behemót.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
m3tr0
senior tag
válasz runner 125 #17277 üzenetére
Én 80 kg vagyok kb. ő meg 50 kg . Mi is az a motor amivel mentetek 60km-tert ketten?
Értem, így első blikkre akkor talán a Majesty lenne a jó választás, mert az kisebb mint a Madison. Amit még írtál azok közül nem nagyon van olyan ami közepes testű..https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
DigitXT
félisten
Azért nem pont a burkolat méretét kell nézni, mert nem az a nehéz a motoron.
Ha lehet hinni (mondjuk gyors kereséssel ezeknek) a speckóknak, akkor a két
motor szinte kilóra megegyezik - innentől kezdve nagyjából ugyanúgy mennek.
Sőt a Madison kicsit könnyebb is, LOL. Mondjuk tévedés joga fenntartva, mert
olvastam már hajmeresztő adatokat ezen, vagy ehhez hasonló oldalakon.Yamaha Majesty 125 (2003): 12 LE / 145 kg
Malaguti Madison 125 (2005): 12 LE / 142 kgSzerk: runner 125-nek (a nevéhez méltóan) Runnere van. Csak már 180-as.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #17280 üzenetére
visszagondolok a Jogomra, nekem akkor volt ilyen szabadonfutó hangja, meg alapjáraton variátorhangja, amikor elment a hézag. A leállítás utáni hang eléggé arra enged következtetni, hogy a variónál kell keresni a dolgot. Csak erre tudok gondolni, nem biztos hogy ez a baja, szóval ne vegyük készpénznek a dolgot. Nem lehet megállapítani fórumról.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
kokov
tag
válasz Topiccsendőr #17280 üzenetére
Félreértetted. Az a csavar nem jön ki, ami a műanyag burkolatot fogja össze. Egy nyavajás facsavar. Egy semmi, egy nulla. Műanyagot a műanyaggal köt össze. Csak azon a végén nincs a műanyag elem mögött sajnos semmi amire felfeküdhetne, így nyeklik, csuklik, hajlik, az elem, ha rányomsz a csavarra, de nem indul el a csavar, csak a korrodált csavarfej kenődik. Ütni nincs értelme. 20db-os csillagkészletem van, a tökéletes fejet teszem a csavarba. Nem gányolok. Pont a másik véglet. Tízszer mérek egyszer vágok... Egy napot képes vagyok elszarni egy 5 perces munkával, ha nem a szakterületemről van szó... Ha nem indul meg valami lazító löttyel, (haver autószerelő, neki biztos lesz valami löttye). Inkább kifúrom egy fúróval azt a nyavajás csavart ott rohadjon meg, de a műanyagot nem töröm el miatta...
-
kokov
tag
válasz Topiccsendőr #17284 üzenetére
Az enyémen feketére van eloxálva, de az, vagy 4 cm hosszú legalább , persze végig menetes
Gondoltam rá, hogy kitolom a fűtött garázsból a motort éjjelre, hogy a hideg kapja össze a fém csavart, hátha úgy a műanyaghoz képesti hőtágulási különbség miatt egyszerűbb lesz kihajtani, de aztán eszembe jutott, hogy a blokkon valszeg hőre keményedő műanyag van, ami szobahőmérsékleten hajlékony valamennyire, de a téli hidegtől úgy ledermed, hogy végigreped nekem aztán nézhetek, vagy csak simán letörik a csavar körül a fül belül aztán szvsz. A létező leggenyóbb, amit el tudok képzelni, mert fúráshoz is nyomni kéne valamennyire, de hogy mit fogok mögétenni, vagy hogy oldom meg. Egyes fúróval mélyítem a közepét és megpróbálom egyel nagyobb csillagfejjel hátha...Elsőnek cseréltem volna ki újra ha feltűnt volna, de nem vettem észre, hogy rohad a nyavajás. Persze van ilyen facsavar itthon tiplivel együtt vagy 100db, semmibe nem került volna kicserélni még időben.
-
runner 125
nagyúr
Túl van ragozva ez az átkozott csavar kivétel.
Szedtem már szét nem egy ilyen 3KJ blokkot, itthon is van egy, tudom melyik csavarról beszélsz.
Fogj meg egy nagy csavarhúzót, kérj meg valakit, h fogja meg a motort nehogy elboruljon, aztán nagy erővel ess neki. Nyugodtan neki lehet feszülni a műanyagnak, nem fog eltörni - mert szépen fel fog feküdni a hengerre.Ha, már tényleg annyira szarrá van a csavar, reszelővel (dremmellel, ha van) vágj bele egy nútot, aztán sima csavarhúzóval újra.
Eleve nem lehet az annyira belerohadva, mert két _műanyagot_ fog össze.
...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kokov
tag
válasz runner 125 #17286 üzenetére
Nem 3KJ, hanem SA16J, nem fekszik az fel semmire, úgy letörik mint a sicc. Mindegy, tényleg túlragoztam, meg fogom oldani a dolgot. Ki-sze-dem, le-sze-dem, szét-té-pem a rohadékot.
-
vigfocus76
csendes tag
sziasztok lenne egy kérdésem remélem tud valaki segíteni! Leszedtem az aprilia habanarol a membránt honnan tudom hogy rossz? mit kell rajta keresnem hibát vagy ilyesmi?
-
runner 125
nagyúr
válasz vigfocus76 #17289 üzenetére
Nézz bele, h a kis fém lapok jól zárnak-e, - nem áll-e valamelyik, illetve a sarkaiból nincs-e letörve. Ha ez okés, akkor mehet vissza.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vigfocus76
csendes tag
Szétszedtem és nem láttam eltérést.de nekem nem fém lapok vannak benne műanyag hártya és valami spéci tömítés.De nem értem miért engedi vissza a benzint,de csak hideg időben,lehet tömítetlenség? Vagy benzin cső?
-
őstag
válasz runner 125 #17295 üzenetére
Köszi srácok!
Na ezaz. Megint nem akarok abba a hibába beleesni hogy a kocsi kb ugyanannyit eszik. Márpedig ahogy elnézegetem 4-5 között kérne enni ez is, az meg nem valami gazdaságos. -
runner 125
nagyúr
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #17297 üzenetére
...ha kellőképpen óvatosan jársz 2,5 nél nem fog többet enni... - Simán lesz az 3-3,5 liter is, sőt biztosan lesz annyi ha a forgalom ritmusát fel akarja venni. Kellőképpen óvatosan meg Kymco Agility 50-essel lehet járkálni, úgy hogy 40km/h-nál az user blokkolja csuklója mozgását, és ehhez 2/3-nál nagyobb gázt nem ad, fékezéshez pedig egyszerűen visszatekeri a gázkart alapállásba és olyan módon próbálja megállítani felbőszült kis gépét, talán cipőtalppal rásegít, legvégső esetben pedig újacskájával megérinti a fékkart.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #17298 üzenetére
Mind a kettőtöknek igaza lehet. Ezt a ciberés kolléga megerősítheti vs cáfolhatja. A PCX-re 2,2 liter mondanak. Ki tudja mi a valóság?
-
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #17299 üzenetére
Szerintem nagyon erősen függ a használat módjától/helyétől,
s persze a pilóta jobb csuklójától. Mondjuk én nem járok vmi
nagypapisan a Majával, de 3,8L alatt még nemigen láttam.
(Igaz, hogy fölötte sem nagyon, szóval ez nagyjából jó átlag.)
A legrosszabb körülmények között használom: Bp, ~9 km/út.Vidéken, vagy hosszabb távokon biztos kevesebbet enne, meg
kevésbé is kéne tolni neki. (A váltós(!) 125-ös, ha ő a "ciberés"
lehet, még kevesebbet kér, ha okosan váltogat, nem pörgeti...)