-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz rasotamas #17699 üzenetére
megért 15-öt, ennyiért roncsot meg alkatrészt kapsz
Ez így van, csak a leírásod alapján ez is kicsit roncs / alkatrész kategória:
ha belegondolsz, hogy miért csak 15-be került, lehet, hogy tisztul a kép?
Az előző tulajnak ugye nem érte meg a ráköltendő összeget, hogy rendbe
szedje, ill. sanszos, hogy ha minden tip-top rajta, akkor sem végsebesség
bajnok a szekér... (Ez mondjuk már eleve a 4T 50-ből is következik.) -
Tothgera30
Ármester
válasz DigitXT #17701 üzenetére
...viszont annyiért egy kerékpárt se kap már, így ha összedobják egy ügyes szerelővel és rákölt egy keveset akkor arra jó lesz hogy elvigye "A"-ból "B"-be! Szerintem egy olcsóbb keleti moped árából megállna a az egész projekt motorral együtt és akkor talán karcolná az 45-50km/h-t...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
Egy gyári Scarabeo mennyit tud végre kb?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #17702 üzenetére
jaja!
kiadtál 15-öt egy szarért
elköltesz még 15-öt alaktrészre a roncshozÉS
az ügyes szerelő ingyen dolgozott, mert puszi pajtás
persze
év üzlete
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17704 üzenetére
van az több is.
75 öt tudni kéne ha jó a blokk/hajtásNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
-
Topiccsendőr
addikt
válasz busman #17686 üzenetére
állapottól függ.
pusztultat kapsz 65 ért.
ilyenkor fékbetét, akku, meg nagyon apró dolgokat kell cserélni, a végén megáll 70-75 ben, és kívülről nem szép. Mattult idomok, de alapvetően nem töröttet lehet kapni tapasztalatom alapján.100 alatt meg kapsz szép idomosat, csak körül kell nézni. Arra is kell egy keveset költeni, de mindegyik használt robogónál így van. ha 120 ért csitti fitti, és a blokkal sincs semmi baj, nem kotyog a kuplung, nincs szétkopva a varió csapja, nem kopott a szíj, nem rossz az akku, nem kell cserélni fékbetétet, nincs szétkopva a henger ésatöbbi, akkor talánmegéri. de ehhez hozáértőt kell vinni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17707 üzenetére
mi nem gyorsul nehezen 49 ccm kategóriában 60 körül?
még a levegős ditech scara is többet megy 70 nél.
karbisnak 75 a vége kb. vagy próbáltad? De 5 km/h-n nem veszünk össze, mert csal az órája mindegyiknek.
A vizes minarelliknek van 80-88 felett a vége, a vizes ditech developing mode-ban pedig 95 öt visz.
Ezeket próbáltam.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
busman
addikt
válasz Topiccsendőr #17709 üzenetére
Lentebb linkeltem képet..a tulaj szerint jobban megy mint a másik robogója.Az egy aerox volt,nem hiszem hogy hazudna...legalábbis remélem.Azt hittem jóval drágábban mennek ezek..
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17709 üzenetére
Azért egy vizes Pigi/Mina blokkos 60-nál még megindul. Én próbáltam egy szutyok állapotú Ditech-et az ment 65-67km/h-t, levegős 60km/h-t, és azt stabilan tartotta mint a vasszög. Az enyém valahogy így megy, többet nem is várok el 50ccm-től, amúgy is ezeknek 60km/h bőven elég.
#17710 busman: ...Pedig az Aerox-nak jobban kellene mennie...
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz busman #17710 üzenetére
vannak drágán, persze, viszont sajnos nem jár együtt a jó állapottal. Mindenképp hozzáértővel kell menni, mert drága robogónál is vannak gondok.
A kép alapján szép, de nem lehet belelátni a blokkba. Nem mintha hatalmas lové lenne ezeket szervizelni, de nem esik jól az embernek, ha 120 ért vesz kívülről szép robogót és még ráhány egy 20ast. olyan hatalmas költségekbe ebben a kategóriában nem lehet szerencsére beleesni.
Aeroxnál nem létezik, hogy jobban megy, akkor az rosszul van beállítva, vagy szét van kopva. aerox vizes minarelli, 85 környékét illene mennie. A scara levegős, roszabbak egy picivel a végsebesség adatai, de a nagy kerék mindenképp jó városban. nekem mindennapos használatra az tetszene jobban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17711 üzenetére
hát akkor más az elképzelésünk a megindulásról
A levegős ditech scara nak pl benzin injektorbajai voltak, már nem tudta porlasztani homogénen a benzint, ettől függetlenül a 70et átlépte. Hidegindítási problémái is voltak, gyertyát hidegen köpdöste, kiszedtük megnéztük, ez a baja. Rengeteg függ a kuplungtól.
Szóval ne szutyokhoz hasonlítsuk mert annak mi értelme?
A ditechnek amit néztél, át lett egyáltalán rakva developing mode-ba?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17713 üzenetére
Olaszból hozott DiTech volt, óra szerint 22000km környékén, de semmi mást nem tudok. Lehet hogy kopott volt már, lehet hogy le volt állítgatva, nem tudni. Az látszott hogy kapott eleget már kint, egy szerelő nézte át, kicserélt benne ezt-azt, tulajdonosnak munkába járni jó volt, azóta persze 2007-es SR Factory-ja van. Mondjuk most ezen nevettem egy jót!
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17714 üzenetére
aztakkk
jah egyébként szeretem ezeket a fogyi adatokat. Igaz, hogy 1,8-2,2 l a fogyasztása, de akkor nem is megy annyira. Viszont ha ki van nyitva, és bírja az óra szerinti 95-öt, akkor a 3l ert megeszi nyélgázas üzemben, persze máshogy ezekkel nem lehet járni szerintem. A karbis 4-4,5l hez és 88 as végsebességhez képest még mindig jobb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17715 üzenetére
Ugyehogy ? Nagyon ravasz a csávó, Morinit akar Piginek eladni .
Azt tudom hogy a Pigi blokkosra tesznek Sportprogramot, anno Aprilia szervizben végezték. Mondjuk érdekes módon a legtöbb megdöglött mikor kiütötték az elektronkát és átírtak mindent. Szóval én tuti nem rakatnék rá, így (lekopogom) hiba nélkül üzemel 2-2,5 literes fogyasztással és bő 80km/h felett van a vége, de mivel én nem hajkurászom ezért felesleges babrálni az elektronikát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #17716 üzenetére
hmm... nem tudok róla, hogy agyonvágta a dev mode ezeket. Persze nagyobb az igénybevétel, de ezt így kijelentni nem merném, hogy hazavágta. Biztos jobban kopott.
mivel ezek a befecs mapok mindig is valamilyen kompromisszumok voltak, ezért voltak furcsaságok a non restricted mapok esetében, alsóbb fordulaton robbanáskimaradás, valamelyik verziószámnál, de ettől függetlenül faszán tudtak menni. Én raknám át a dev mode-ba, haddmenjen
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Topiccsendőr #17717 üzenetére
2005-ös SR Factory volt amiről tudok, a tulaj 17,4 ezer km-t tolt bele, inkább nyélgázon, persze kapta a pofont, jobbról-balról, sport progi rajta, egyszer nem tettek bele olajat, henger, dugó kuka, újat rendeltek a szakszervizben. Összerakták, ment még 6 ezer km-t, nehezen indult, nem akart menni (bár szerintem a szerviz baszarintott el valamit). Szóval ne játszunk az ördöggel, inkább egy jól beállított hajtás (variátor/görgő) mint hogy szanaszét pörgessem a gépet és még többet is egyen. Persze én is próbáltam, mert gyári katalizátoros kipufogó eléggé fogja a gépet (úgy tudom még a fojtás is benne van a pufóban, vagy egy része biztos), így nyáron egyszer odahúztam neki, 84km/h-nál már nagyon pörgött szegény, talán 9,5-10 ezer megvolt, így tovább nem kínoztam és nem is fogom. Ha mindennap használnám akkor egy Multivart kapna, hozzá belőtt hajtással, egy nyitott kipufogót és kész, bár ahhoz hogy 50-60km/h-val elvigyen valahová, ahhoz épp nem kell, többel meg nem szoktam menni. Ahogy anno a Simsonokat tervezték, 60km/h maximális sebességre, ezek arra bőven megfelelnek, kicsit biztonságosabbak mint a 25-30 éves keleti motorok, és ennyi. Mondjuk egy angol cég ezzel az átprogramozással nagyban foglalkozik, ha jól tudom ez az. Itthon sajnos nem igazán értenek a developing mod-hoz még szakszervizben sem, ezért nem is bántom az elektronikát, ott rátennék de ha gond lenne vele akkor már fognák a fejüket. Hogy így elbeszélgettünk a motorokról, már alig várom a tavaszt hogy újra kihozhassam, persze előtte akksit bele kell tenni, hűtővizet átnézni, guminyomást ellenőrizni, benzin/olaj pótlás és fékek átnézése (első fékbetét nyáron volt cserélve (97%), hátsó még 75%-os).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
Na ott járok, hogy a karbit megnéztem, tiszta, a tűszelepen állítottam kicsit, picit jobb a helyzet, ellenben amire nagyon nem számítottam:
Ha a kerék nem ér a földhöz, tehát terheletlenül is fulladozik nagy gáznál ahelyett, hogy gyorsulna. Mi az a gyári fojtás és hogy működik? Képes lehet erre? Mintha elvenné a naftát vagy a levegőt nagy(obb) fordulatnál.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Area51
csendes tag
válasz rasotamas #17719 üzenetére
Nagy valószínűséggel ez karburátor beállítás kérdése lesz!
Ha helyesen be van állítva a karbid,és nincs dugulásod sehol akkor elvileg szépen kellene mennie ha negyvennel is az mindegy! Amíg beállítási problémád van addig felesleges a fojtást piszkálni,bár ezek a Kinaiak 45km/h vannak tiltva ez biztos! -
runner 125
nagyúr
válasz rasotamas #17719 üzenetére
Nem tudom az előzményeket, viszont ez mindenképpen karburációs probléma. Gyertyaképet néztél?
Milyen robogó ez? Érdemes a gyári értékekkel próbálkozni. Ha, megírod a típust, utánanézek. Ha, akkor sem lesz ok, told el szerelőhöz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #17722 üzenetére
Ez az a 15K-s csodabogár.
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #17723 üzenetére
Úhbázeg,
Nah, ilyet csak mazochista ember vesz magának pénzért.
Az ilyen gyér teljesítményt okozhatja a kopott motor is, esetleg valahol fals levegőt szív - teljesen át kellene nézni.
De, szvsz tök értelmetlen időt fecsérelni rájuk, mert 3 hónap múlva újabb nyűgje lesz, amire megint el kell verni pár ezret, és ez így megy tovább - amíg azon kapja magát az ember, h továbbra is van egy kotlája, de már 100k fölött jár, amiért olasz és japán robogót kapott volna, hibátlan működéssel.Area51
Mondasz valamit.
...az az én egyéni böszmeségem, h a bringám jóval drágább, mint a Runner mindennel együtt. De, hát ez van, valaki elszívja, valaki elnyaralja - engem ezek hoznak lázba.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rasotamas #17719 üzenetére
tűszelepet nem kéne piszkálni, az az úszószintet szabályozza a karbiban. Nem tudom hogy akarsz azon állítani, max az úszódat lehet hajlítgatni, ha olyan egyáltalán, de nem javasolnám. Ha ennyire el tud szegényedni, hogy hörög, akkor ott valami eszméletlen fals szívás van, ha egyáltalán szegényedés okozza! Gyertyát ki se csavartad? előrébb lennél, hogy most túl dús-e vagy túl szegény. De inkább el kéne vinni szerelőhöz, mert úgy látom káosz van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
PLaci58
őstag
válasz rasotamas #17719 üzenetére
Neten van video a karbid beállításáról. Kell hozzá egy 20 centis csavarhúzó. Fentről tudod állítani a pillangószelep nyitottságát (alapjárat), oldalt pedig a levegőt. Befele tekerve dúsul a keverék kifele ritkul. Addig kell kifelé tekerni, amíg el nem kezd felpörögni a motor a szegény keveréktől, onnan vissza mondjuk 1 fordulatot. Aztán a késöbbiekben lehet finomítani. Ha nagy fordulaton fulladozik az lehet a gyertya hibája is. A folytás az nem fulladozásban jelentkezik szerintem, hanem egyszerűen nem megy feljebb a fordulatszám.
[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz PLaci58 #17727 üzenetére
rossz gyertyánál mindenképp puffogna a kipufogóba. azt észre lehet venni. durrogna a gyenge szikrától. szegény és dús keveréknél majdnem ugyanazt csinálja a motor. Ha gyulladásképtelen a keverék, mindegy, hogy dússága, vagy szegénysége miatt van, hörögni fog. Ki kéne először találni, hogy most melyik irányba menjünk. De ha ilyen elölről kezdjük, hogy karbiállítás... Nem biztos, hogy az a baja.
ha tele van a kipufogó, és a gázcserét akadályozza, tud ilyet csinálni. vagy ha túl szűk a keresztmetszet fojtás miatt, akkor ugyanígy viselkedik levegőbe emelt kerékkel is. Semmiféleképp nem zárnám ki a fojtást.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #17728 üzenetére
Most nézem, ez egy négyütemű gyöngyszem
hát itt a membrános tolózártól elkezdve, egy rossz vezérműlánc feszítőig bármi lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #17729 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, holnap eljátszom a karbival, aztán lehet megpucolom a gyertyát is, illetve gyanakodhatok-e olyanra, hogy akku? Az nem egy bivaly már, lehet, hogy nem tud másodpercenként x darab szikrányi teljesítményt már leadni?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
runner 125
nagyúr
válasz rasotamas #17730 üzenetére
Figy, inkább told el szerelőhöz, mert butaságokat írsz. Teljes sötétséggel tök felesleges otthon kínlódni, mert csak rosszabb lesz.
De, ahogy látom ez 4t, akkor meg pláne...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
PLaci58
őstag
válasz rasotamas #17730 üzenetére
Az akksi nem befolyásolja a szikrát. Járó motornál a generátorról megy a szikra és feszültségstabilizátoron keresztül tölti az akksit. Akksi nélkül is mennie kéne.
Érdemes a motorban olajat cserélni!
Azért ne várd, hogy rakétát tudsz belőle csinálni."Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
veterán
válasz PLaci58 #17733 üzenetére
Nem várok csodát, csak hogy ne fulladjon le teljes gáznál terhelés nélkül. Ez már jelentene szerintem pár plusz kilométert, ami nekem elég is lenne. Jó tud lenni mikor visszaveszem a gázt és megindul picit a gép. Amúgy tudom, hogy egy rakás sz*r, ezt az előző tulaj autószerelő bátyja is elmondta, de ez mind (minőség, kínai, 50ccm, 4T) nem magyarázat arra, hogy nem pörgi ki magát a motor. Amúgy Sepia ZZ mellé vettük, nyilván ez nem fog 65-öt menni mint az. Van normális biciklim is, ez csak azért kell, hogy hajnal 2kor télen kényelmesebben menjek dolgozni. A karburátorbeállítós videót tudnátok linkelni? Köszi! Olaj 1-2 hónapja lett cserélve, azért nem akarok erre pénzt kidobni. Ja az előző tulaj és az autószerelő bátyja megbízható, párom nővérének a fiai.
Szerk: 9 ezer van a mociban, és úgy tudom 8000 a gyertya élettartama. Lehet hogy ez okozna gyújtás hibát ha nem az akksi?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Area51 #17735 üzenetére
Azt mondta nem nagyon keresgélte a hibát, mert minden 4 ütemű 50-es szarnak tűnt neki amin eddig ült, úgy volt vele ez is az és kész. A kipufogót teljesen levéve gondolom nem nagyon kéne megpróbálni mit csinál teljes gáznál mert a fojtása nélkül behal a motor nem? Vagy lazítsam meg kicsit a kipufogótartó csavarokat, hogy picit szivárogjon? Mármint ha azt akarom megnézni nem-e a kipufogó van eltömődve.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Area51
csendes tag
válasz rasotamas #17736 üzenetére
Ne haragudj meg nekem igazából mindegy mit csinálsz,de mondasz,írsz olyan dolgokat hogy be hugyozok a röhögéstől!
Ha el viszed egy szerelőhöz az max 5000ft.ért be lövi neked ha lehet.és meg fogja mondani mi a probléma!!Ha már ennyire nem sejted a dolgot!
Nem akarlak bántani ezt nem ezért írom! -
Topiccsendőr
addikt
válasz rasotamas #17734 üzenetére
nem gyújtás, mert durrogna, vagy be se indulna.
millió dolog lehet
4T ne hasonlítsunk egy 2T robogóhoz a Sepiánál
ez egy állandó nyomáskülönbségű karbi ami rajta van. nem tudod hogy kell hibát keresni, akkor ne vágj bele, mert nem biztos hogy az a baja. mivan ha falsot szív a tolózár membránházánál? vagy akkro mivan ha valami sufnimester egy foggal félrerakta a vezérlést? te meg itt állítgatod a karbit. azt nem tudod megfejteni, hogy mi a baja, dús, vagy szegény. mit állítasz rajta?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dJ Peer
aktív tag
De jót nevettem így estére!
-
busman
addikt
Scarabeo- ba milyen olajat?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
g@bo
nagyúr
annyit megyek az út szélén, és ugratok a lefolyókba lyukakba, hogy most leszakad a derekam...
-
Killing
addikt
válasz busman #17740 üzenetére
Én mindegyik 2T robogómba Agip Ciy 2T-t használok, nekem nagyon bevált, nem állt meg egyik se, nem is füstöl állat módra. Még tavaly vettem utoljára, azt hiszem 2400 Ft/Liter.
Ez az, de az 1600 Ft-os ár nagyon nem a kutakon tapasztalható árakat tükrözi...
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
kkrisi
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom melyik fórumban tudnám ezt feltenni, de az lenne a kérdésem, hogy ha kb. fél éve van meg a B kat. jogosítványom, és én le szeretném tenni a (C vagy C1, nem tudom melyik kell a spar match vagy tesco áruszállítóhoz) kat. akkor hogy működik a dolog? 2 éven belül megint kell eü. és kressz vizsga?
Vagy hogy is van ez? tudtok nekem ebben segíteni?
Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz kkrisi #17744 üzenetére
Nekem úgy rémlik, h 2 évnek el kell telnie ahhoz, h B kat. után elkezdhess teherautót csinálni.
Nem tudom fejből ezeket a határokat, de emlékeim szerint a teherautó max. rakomány tömeg alapján vannak kategorizálva, noh és az is számít, h pótkocsit húznál-e.Valamelyik iskolánál kérdezz ennek utána.
mod.
Egészségügyi vizsgát csak 1x kell csinálni, többet nem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kkrisi
senior tag
válasz runner 125 #17745 üzenetére
Köszi a gyors választ, hát én szerintem bőven elég lenne futó nélkül, futót nem szeretem tolatásnál és az ilyen fuvarozóknak max. 7,5t szoktak lenni, de nem tudom, hogy az még c vagy már c1?
No mind1 utánanézek, nem akarok itt szemetelni a fórumban
-
busman
addikt
Valaki ajánlott mol 2t olajat...melyik volt?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Something_
őstag
Üdv!
Elgondolkodtam, hogy vásárolnék egy 125-ös robogót, ehhez kérnék egy kis segítséget. Még elég friss a gondolat, ezt szeretném megosztani, hátha kapok egy két tanácsot.
Kezdem az elejéről.
Mióta az eszemet tudom, E39-es 528-as BMW az álomautóm. 4 éve vezetek Bp-en, lassan 2 éve van meg a második autóm, ami egy E36-os 320-as BMW. Ezt szerettem volna, szeretném lecserélni a közeljövőben egy E39-esre. De mostanában eléggé gondolkodom, hogy nem cserélem le az E36-ot, hanem mellé veszek egy 125-ös robogót.
A kérdésem az lenne, hogy 150-200e ft-os árkategóriában érdemes nézelődni vagy feljebb kell kúszni jóval? Milyen márkákat és típusokat nézegessek?Amúgy belegondolni is rossz, hogyha 10 km-t elmegyek edzeni, az most jelenleg majdnem 1000 ft-omba kerül, úgy hogy oda-vissza 20 km. Ha elmegyek asszonyért a melóhelyre ha délutános az szintén 1000 ft. A másik dolog az, hogy 90%-ában Bp-en használom az autót, és valahogy elegem van a dugókból, a szarul beállított lámpákból, a béna sofőrökből és abból, hogy kopik az autóm, ezeken a szar utakon és a gatyámat is ráköltöm a kopóalkatrészekre.
Előre is köszönöm a segítségeket!
Üdv: Gábor
-
Tothgera30
Ármester
válasz Something_ #17749 üzenetére
Annyiért nem kapsz épkézláb motort, talán 300 ezer forinttól ár lehet válogatni a rendszámos 125-ösök között.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobilinternet
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel