Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz Topiccsendőr #17717 üzenetére

    2005-ös SR Factory volt amiről tudok, a tulaj 17,4 ezer km-t tolt bele, inkább nyélgázon, persze kapta a pofont, jobbról-balról, sport progi rajta, egyszer nem tettek bele olajat, henger, dugó kuka, újat rendeltek a szakszervizben. Összerakták, ment még 6 ezer km-t, nehezen indult, nem akart menni (bár szerintem a szerviz baszarintott el valamit). Szóval ne játszunk az ördöggel, inkább egy jól beállított hajtás (variátor/görgő) mint hogy szanaszét pörgessem a gépet és még többet is egyen. Persze én is próbáltam, mert gyári katalizátoros kipufogó eléggé fogja a gépet (úgy tudom még a fojtás is benne van a pufóban, vagy egy része biztos), így nyáron egyszer odahúztam neki, 84km/h-nál már nagyon pörgött szegény, talán 9,5-10 ezer megvolt, így tovább nem kínoztam és nem is fogom. Ha mindennap használnám akkor egy Multivart kapna, hozzá belőtt hajtással, egy nyitott kipufogót és kész, bár ahhoz hogy 50-60km/h-val elvigyen valahová, ahhoz épp nem kell, többel meg nem szoktam menni. Ahogy anno a Simsonokat tervezték, 60km/h maximális sebességre, ezek arra bőven megfelelnek, kicsit biztonságosabbak mint a 25-30 éves keleti motorok, és ennyi. Mondjuk egy angol cég ezzel az átprogramozással nagyban foglalkozik, ha jól tudom ez az. Itthon sajnos nem igazán értenek a developing mod-hoz még szakszervizben sem, ezért nem is bántom az elektronikát, ott rátennék de ha gond lenne vele akkor már fognák a fejüket. Hogy így elbeszélgettünk a motorokról, már alig várom a tavaszt hogy újra kihozhassam, persze előtte akksit bele kell tenni, hűtővizet átnézni, guminyomást ellenőrizni, benzin/olaj pótlás és fékek átnézése (első fékbetét nyáron volt cserélve (97%), hátsó még 75%-os).

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák