Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
A`rpi
addikt
Azért jegyeztem csak meg, mert működési elvek alapján soroltad be a tévéket, Plazva, LCD, LED, utóbbi pedig ha szigorúan nézzük gyakorlatilag ugyanaz. Mégis lehet úgy értelmezni a hozzászólásodat hogy ez egy külön kategória, nyilván erről most szó nincsen, csupán picit próbáltam "szakmázi".
Részemről OFF vége.
-
A`rpi
addikt
válasz Jamesch #29230 üzenetére
VGA (D-sub) esetén is megoldható hogy a az erősítőd szóljon a PC hangszórók helyett.
Átlagos média lejátszóval (VLC, Windows Media Player, stb.)
Amúgy szerintem neked egy tisztességes "hardveres" média lejátszóra lenne szükséged, aminek van alternatív hangkimenete ami mehetne az erősítődbe.
-
A`rpi
addikt
válasz Jamesch #29226 üzenetére
Ha a kábellel összekötés megoldott, és a PC ről játszol le, abban az esetben WIN7 alól ki tudod választani milyen kimeneten szóljon meg a hang.
Vezeték nélküli átvitellel nincsen tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
-