Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
fm007
csendes tag
Nem nem vagyok koleszos, legénylakásban vagyok, a szoba nem túl nagy, de egybenyitható egy másikkal és úgy már elérhető egy tisztes 7,5 m es (talán picit nagyobb is) hossz..
Igen pont ez a képpontosdi a problémám, tapasztalatom szerint ég és föld a különbség a 800*600 as és az 1024*768 as vetítők között (screendoor effekt a legzavaróbb,- a DLP rainbow-t eddig még csak egyetemi előadóban láttam, de ott konstasan ki volt csúszva a zöld a feketéből, lehet a projektor hibája...), ha az a 20%-kal több képpont a 720p-s nél is hasonló mellbevágó élmény, akkor nem is tudom- elvárogatok még egy tényleg HDs dlp igde ha egy jó 2 méterről,úgy hogy könyveim hatására -vezetéshez már szemüveg kell- rövidlátó vagyok, már nincs screendoor, és a gép lekeveri a képet, talán el tudnám fogadni az XGA-t