Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz
liszi70 #33198 üzenetére
oké,neked nem fontos a difi. mi meg kérjünk fejlövést, mert nekünk fontos?
komoly forrás: képminőségét tekintve én nem láttam komolynak. amiben komoly, az a kényelme.moire: azt nem értem, hogy ha elvileg ugyanazt a jelet kapta mind a 4 proji, akkor miért pont a tisztán digitális projin jött ki, és a digit-analóg konvertert tartalmazó LCDseken meg miért nem? nem logikus. vagy valamit nagyon elkottáztak a benq-ék, vagy nem tudom. olyan volt, mintha valami átméretezés be maradt volna kapcsolva.
[ Szerkesztve ]
-
.DLL
veterán
válasz
liszi70 #33189 üzenetére
"Na de ha az userek jelentős része 86-os oktánszámú benzint használ, mert a magasabb oktánszámú számára megfizethetetlen"