Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajthabalazs
senior tag
válasz Norbi 72 #30338 üzenetére
Utángyártottat lehet olcsóbban is találni.
-
lajthabalazs
senior tag
válasz Vitatigris #30335 üzenetére
Itt fent van a legtöbb projektorhoz a kalkulátor. Azoknak a képét tudod "kicsinyíteni", amikben van zoom, ebben az árkategóriában az vagy teljesen hiányzik, vagy 1.1-1.3 közt mozog.
-
lajthabalazs
senior tag
válasz Vitatigris #30332 üzenetére
Hasonló problémával küzdök én is, ilyen mértékű zoom nincs ezekben a gépekben. Az ultra short throw-t ajánlották, és most számomra is jó alternatívának tűnik, 4.3m helyett 43cm.
[ Szerkesztve ]
-
lajthabalazs
senior tag
válasz AVhelper #30322 üzenetére