Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zseko
veterán
Persze, gondoltam hogy sokat számít. Tegnap szereztem fekete anyagot, azt mögé téve azt mondhatom, hogy a rettentően hevenyészett megoldásom ellenére számomra bőven jónak néz ki, a kiindulási állapothoz képest pedig sokkal jobb. Már majdnem 'igazi' mozizás Főleg miután a fekete-fehér szintet megpróbáltam belőni amennyire tudtam. De nyilván lehet még jobb is. Ezek után még inkább kíváncsi lettem egy 1080p-s projektorra, milyen.
Azt be kell látnom, hogy ebbe a szobába keretet nem tudok építeni - vagyis tudnék, de nem éri meg, főleg ha használni is szeretném a szobát... így rendes megoldásként csakis egy mennyezetről lehúzható vászon jöhet szóba.
És már azt is látom, hogy mindenképp kell egy tévé is, mert ugyan nagyon faja így filmezni, de nem olyan jó fél napokat egy sötét szobában ülni[ Szerkesztve ]
HR24.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság